Dreamland heeft Toychamp overgenomen en zit zodoende nu ook gewoon in NL.WiLLoW_TieN schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 09:42:
Levert Dreamland inmiddels vanaf de webshop aan NL ??
Ik heb een keer bij ze besteld en dat werd gewoon geleverd.
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
Zover ik kan zien wel, is ook een keten met meerdere winkels in Nederland.WiLLoW_TieN schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 09:42:
Levert Dreamland inmiddels vanaf de webshop aan NL ??
Ik denk dat je een andere website bedoeld?
Vroeger bestelde ik veel LEGO bij FUN(.be) en deed Dreamland niet leveren aan NL !dutchgio schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 09:53:
[...]
Zover ik kan zien wel, is ook een keten met meerdere winkels in Nederland.
Ik denk dat je een andere website bedoeld?
Wanneer is dit veranderd dan ( sinds de ToyChamp hebben overgenomen ) ??
Voor al je Dreamland vragen, zie hun speciale pagina daarover, incl een FAQ.WiLLoW_TieN schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 09:58:
[...]
Vroeger bestelde ik veel LEGO bij FUN(.be) en deed Dreamland niet leveren aan NL !
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
Er is een Dreamland.be, die niet levert, en een Dreamland.nl, die WEL levert in NL. Sinds 13 september is Toychamp ge-rebrand in dreamland NL, en sindsdien dus wel.WiLLoW_TieN schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 09:58:
[...]
Vroeger bestelde ik veel LEGO bij FUN(.be) en deed Dreamland niet leveren aan NL !
Kan verwarrend werken soms, omdat prijzen en voorraden niet altijd gelijk zijn over beide landen.
PS: Intertoys is ook Dreamland, maar vooralsnog houden ze dat merk levend en met eigen prijsbeleid.
Ik wil iets bestellen bij DREAMLAND ivm de huidige actie
Nu maak ik gebruik van click and collect .
Stel dat ik het wil terugbrengen om een of andere reden lees ik in de leveringsvoorwaarden staat dat als je het product wil terug brengen in de winkel je een tegoedbon krijgt Kun je dan niet je aankoopbedrag terugkrijgen .
Ik dacht dat je bij een internet aankoop een wetteljke termjn geldt dat je de aankoop kan herroepen en je geld terug kan vorderen Of heb ik het mis .
Stel dat ik het wil terugbrengen om een of andere reden lees ik in de leveringsvoorwaarden staat dat als je het product wil terug brengen in de winkel je een tegoedbon krijgt Kun je dan niet je aankoopbedrag terugkrijgen .
Ik dacht dat je bij een internet aankoop een wetteljke termjn geldt dat je de aankoop kan herroepen en je geld terug kan vorderen Of heb ik het mis .
Wet kopen op afstand geeft aan dat je, zonder opgaaf van reden, je koop kan herroepen. Termijn is 2 weken nadat je het product in ontvangst heb genomen. Je hebt betaald in euro's dus moet je ook euro's terugkrijgen.Hansw1 schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 13:29:
Ik wil iets bestellen bij DREAMLAND ivm de huidige actie
k heb voor de optie HOUDT ME OP DE HOOGTE op de website van DREAMLAND gekozen .
Ik krijg nu regelmatig een mailtje dat er online weer voorraad is , maar op de website weer de melding dat er geen voorraad is.
Ik krijg nu regelmatig een mailtje dat er online weer voorraad is , maar op de website weer de melding dat er geen voorraad is.
Vandaag een Bricklink set ontvangen.
:strip_exif()/f/image/3D6go0uxDNYsN95JksqfQFWW.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is al een 4e Bricklinkset die beschadigd aankomt.
Ben helemaal klaar met DPD, maar een andere optie kun je niet kiezen bij Lego.
Heb contact gehad met LEGO, en ik heb foto's teruggestuurd. Afwachten maar.
:strip_exif()/f/image/3D6go0uxDNYsN95JksqfQFWW.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is al een 4e Bricklinkset die beschadigd aankomt.
Ben helemaal klaar met DPD, maar een andere optie kun je niet kiezen bij Lego.
Heb contact gehad met LEGO, en ik heb foto's teruggestuurd. Afwachten maar.