Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:37
Poekie schreef op donderdag 10 april 2025 @ 09:56:
Bij hele grote sets (qua doosformaat) hebben ze de set klaar liggen in een ready to ship doos. Daar hoeven ze dan alleen een label op te plakken en klaar. De GWP setjes komen dan in een losse, kleine doos.
Ik heb dus ook een keer van Lego een Ready to ship doos samen met GWP in een losse doos ontvangen, met beschadigde GWP als gevolg.
Overigens worden ook de iets minder grote sets in een Ready to ship doos verzonden (al is het natuurlijk maar net wat je 'hele grote sets' noemt, bv 77015 kwam in een Ready to ship doos maar zou ik geen 'hele grote set' noemen qua doos.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:44
MiaBella schreef op zondag 4 mei 2025 @ 11:31:
Nu bij Amazon Frankrijk:
LEGO Star Wars - Grogu met zweefkinderwagen(75403) voor 45,87 Euro = is inclusief levering 54% onder adviesprijs.
Door aanvinken kortingscoupon van 16,00 euro en code DIM25 voor 25,00 euro korting.

https://www.amazon.fr/dp/B0DHSDMSWQ?smid=A1X6FK5RDHNB96

[Afbeelding]
Wanneer kan ik de code voor 25 euro korting invoeren. Ik heb het vinkje voor de 16 euro korting aangevinkt en krijg nu de optie bestelling plaatsen maar geen veld voor invoeren van de code ( MON25 )voor 25 euro korting

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tK0wnZ
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:43
Hansw1 schreef op maandag 5 mei 2025 @ 11:19:
[...]

Wanneer kan ik de code voor 25 euro korting invoeren. Ik heb het vinkje voor de 16 euro korting aangevinkt en krijg nu de optie bestelling plaatsen maar geen veld voor invoeren van de code ( MON25 )voor 25 euro korting
Bij het aanpassen van je betaalmethode kan je ook een code opgeven. Vandaag is de code trouwens LUN25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
tK0wnZ schreef op maandag 5 mei 2025 @ 12:23:
[...]

Bij het aanpassen van je betaalmethode kan je ook een code opgeven. Vandaag is de code trouwens LUN25
Heb ik geprobeerd maar geeft geen resultaat Als ik op bestelling plaatsen druk heb ik dan nog een mogelijkheid om iets op te geven of vind de bestelling plaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheane
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
sheane schreef op zondag 4 mei 2025 @ 11:53:
[...]

Lukt nu iig mij niet meer om hem voor die prijs te krijgen ☹️
Herstel: vandaag wel gelukt: 45euro 👍 wel met de code van vandaag Lun25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
  • Registratie: December 2017
  • Nu online
Zat met smart te wachten op de 40787 Mario Kart – Spiny Shell dat deze in 't Insiders Center beschikbaar werd gemaakt maar dit zal zeker om 01:00 zijn?

Post en volgende ook verplaatst naar juiste topic.

[ Voor 16% gewijzigd door Ardana op 21-05-2025 22:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubjeMazter
  • Nu online
Hm, nog steeds niet. Morgen maar ff kijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
MiaBella schreef op maandag 9 juni 2025 @ 11:55:
Bij kruidvat: Alle Lego 2e halve prijs!
In de winkels en online.
Geldig: Van maandag 9 juni t/m zondag 22 juni.

Vandaag, maandag 9 juni, met kruidvat clubkaart ONLINE te combineren met de extra 20% korting op 1 artikel (het duurste) naar keuze!

https://www.kruidvat.nl/s...0&size=20&sort=price-desc
Het is mij niet duidelijk hoe ik de extra 20 % korting krijg naast de 2e Lego set voor de helft van de prijs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:34
Hansw1 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 18:02:
[...]

Het is mij niet duidelijk hoe ik de extra 20 % korting krijg naast de 2e Lego set voor de helft van de prijs
Dat was gisteren op MAANDAG zoals ook boven jou post staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 18:18:
[...]

Dat was gisteren op MAANDAG zoals ook boven jou post staat ;)
Moet je dan naast de set van twee nog een ander artikel kopen voor de 20 % korting of kan dit boven op de set prijs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hansw1 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 21:05:
[...]

Moet je dan naast de set van twee nog een ander artikel kopen voor de 20 % korting of kan dit boven op de set prijs
Het is geen maandag meer dus die korting is niet meer van toepassing ...

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostSlager
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 07:52
Hansw1 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 21:05:
[...]

Zoals velen aangeven is de korting niet meer van toepassing. Maar om je vraag te beantwoorden ik kreeg op de artikelen in mijn mandje op 1 artikel 20% extra korting. Scheelde me 8 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghosty J
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-08 09:39

Ghosty J

Asus

Is dit scam?
https:// hudsonbays- outlet. nl/
Zijn wel hele leuke lego sets goedkoop daar

[ Voor 1% gewijzigd door Outerspace op 12-06-2025 16:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boingo
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 15:30
Ghosty J schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 07:38:
Is dit scam?
https://hudson bays- outlet. nl/
Scam, wegblijven.

https://nl.trustpilot.com/review/hudsonbays-outlet.nl

[ Voor 0% gewijzigd door Outerspace op 12-06-2025 16:45 . Reden: URL anagepast ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tc99m
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 00:34
Ghosty J schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 07:38:
Is dit scam?
https://hudson bays- outlet. nl/
Tekenen waaraan je kunt zien dat webshops (waarschijnlijk) een scam zijn, for now and future reference ;)

- Onrealistische kortingen: Gloednieuwe LEGO releases worden met een korting van meer dan 50% op de adviesprijs aangeboden. Of je krijgt standaard een "welkomskorting" van meer dan 10%. Bedenk: hoe kan het dat LEGO-sets überhaupt tegen deze prijs worden verkocht of nu al in een outlet liggen, terwijl de prijs bij alle andere retailers veel hoger is? If it looks too good to be true, it probably is - de prijzen zijn bewust zo laag om jou te verleiden tóch dat risico te nemen.
- Enorm aanbod: het aantal beschikbare sets is (over)compleet; zelfs sets die elders uitverkocht zijn, oude GWP's, exclusives en merchandise zoals rugzakken worden aangeboden. Bijna geen enkele legitieme webshop heeft altijd álle sets op voorraad - en zeker niet als daar ook een nagenoeg compleet aanbod van GWP's en merchandise tussen zit. Hoe komt dit? Scammers trekken vaak ergens een online catalogus (incl. afbeeldingen en omschrijvingen) leeg, die ze integraal doorplaatsen. Daarnaast kunnen zeldzame sets voor (ogenschijnlijk) redelijke prijzen jou verleiden toch een aankoop te doen.
- Ontbrekende betaalmiddelen: Ondanks dat er her en der icoontjes van PayPal, creditcards en klarna staan, kun je bij het betalen uiteindelijk alleen voor iDeal/Bancontact kiezen (waarbij het geld direct op de rekening van de shop komt te staan, en je geen claim kunt doen als er niet wordt geleverd).
- Geen keurmerk zoals Thuiswinkel Waarborg (BeCom of Trustprofile voor België) (en op de site van het keurmerk ook niet te vinden als je ze opzoekt op bedrijfsnaam).
- Nergens een vermelding van een post- of fysiek adres of telefoonnummer, ook niet in de algemene voorwaarden - of het adres blijkt op een locatie te zitten waar helemaal geen bedrijf kan zitten
- Geen bedrijfsnaam en KvK-nummer in de footer of algemene voorwaarden, terwijl dat laatste wettelijk verplicht is. Of het KvK nummer op de website komt niet overeen met de bedrijfsnaam als je het KvK-nummer elders opzoekt.
- Alléén maar lovende reviews, waarop je niet kunt doorklikken - dus niet te verifiëren! Kun je wel doorklikken naar een reviewplatform, en zie je veel lovende reviews? Kijk dan goed of die over een langere tijd zijn geplaatst. Als er heel veel positieve reviews in een hele korte periode zijn geplaatst, zijn die vaak nep. Tip: zoek op de bedrijfsnaam naar reviews bij andere platformen.
- Fouten in de UI en teksten, zoals slecht vertaalde buttons, lege velden op het contactformulier, verwijzing naar een ander bedrijf of placeholders in de algemene voorwaarden of het privacystatement
- Standaard webshoptemplate - an sich niet direct verdacht, maar wel in combinatie met andere rode vlaggen, zeker als er ook voornamelijk van stockfoto's of AI-gegenereerd beeldmateriaal gebruik wordt gemaakt.
- Naam die lijkt op een bekende winkel(keten) (Hudson Bay's --> Hudson's Bay), die overigens al enige jaren niet meer actief is in Nederland.
- Domein is nog maar kort geleden geregistreerd (te checken via who.is) terwijl er wordt geclaimd dat ze al jarenlang bestaan.

Een malafide shop hoeft niet direct álle hierboven staande punten af te vinken. De ene oplichter pakt het beter aan dan de andere, en heeft bijvoorbeeld veel moeite in een goede shop gestoken en een KvK-nummer vermeld. Of je kunt toch betalen met een creditcard (pas na een hoop chargebacks zal de creditcardmaatschappij die betaalroute blokkeren).
Maar als je nog nooit van die shop hebt gehoord, en er worden bijvoorbeeld wel kortingen van honderden euro's aangeboden, wees dan voorzichtig. Gebruik je gezond verstand, laat je niet opjagen door kortingen, en: bij twijfel, niet inhalen.

Wat te doen als je zo'n shop tegenkomt? Niet bij kopen, en een melding maken bij de ACM, zodat ze deze in onderzoek kunnen nemen en sluiten.
Als je er toch iets hebt besteld en betaald, maar niet ontvangen, doe dan aangifte bij de politie.

[ Voor 60% gewijzigd door Tc99m op 09-09-2025 12:47 ]

scintillating

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iketot
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:46
Tc99m schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 14:34:
[...]

Tekenen waaraan je kunt zien dat deze webshop een scam is (for now and future reference ;)):

- Onrealistische kortingen: Gloednieuwe LEGO releases worden met een korting van meer dan 50% op de adviesprijs aangeboden. Hoe kan het dat deze überhaupt tegen deze prijs worden verkocht, en nu al in een outlet liggen? If it looks too good to be true, it probably is.
- Ondanks dat er her en der icoontjes van PayPal, creditcards en klarna staan, kun je bij het betalen alleen voor iDeal/Bancontact kiezen (waarbij je geen claim kunt doen als er niet wordt geleverd).
- Geen keurmerk zoals Thuiswinkel Waarborg
- Nergens een melding van een post- of fysiek adres of telefoonnummer, ook niet in de algemene voorwaarden
- Geen bedrijfsnaam en KvK-nummer in de footer of algemene voorwaarden (dat laatste is wettelijk verplicht)
- Fouten in o.a. de UI (slecht vertaalde knoppen, lege velden op het contactformulier) en in tekst (verwijzing naar een ander bedrijf in het privacystatement)
- Standaard webshoptemplate
- Alleen maar lovende reviews, waarop je niet kunt doorklikken (dus niet te verifiëren)
- Naam lijkt op die van een andere winkel (Hudson Bay's --> Hudson's Bay), die overigens al enige jaren niet meer actief is in Nederland.

Niet bij kopen, en een melding maken bij de ACM (en eventueel aangifte bij de politie als je er iets hebt gekocht) zodat ze deze kunnen sluiten.
Check ook even de Who.is informatie van zulke websites.

Geen enkele gegevens beschikbaar, en domein is pas een maandje oud.
Creation Date: 2025-05-18
Maar op de website staat
✔ We bieden al tientallen jaren de beste klantenservice
✔ Meer dan 15 jaar ervaring in de mode-industrie
Grote onzin dus.

En als je kan achterhalen welke PSP ze gebruiken, kan je daar ook melding maken. Die willen liever ook geen scammende klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc99m
iketot schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 14:57:
[...]

Check ook even de Who.is informatie van zulke websites.

[...]
Ja goede, ik vond het al zo evident dat dit een nepperd was dat ik het domein opzoeken overbodig vond, maar voor twijfelgevallen is dat altijd een goede extra bevestiging.

scintillating

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:39
Tc99m schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 14:34:
[...]

Tekenen waaraan je kunt zien dat deze webshop een scam is (for now and future reference ;)):

- Onrealistische kortingen: Gloednieuwe LEGO releases worden met een korting van meer dan 50% op de adviesprijs aangeboden. Hoe kan het dat deze überhaupt tegen deze prijs worden verkocht, en nu al in een outlet liggen? If it looks too good to be true, it probably is.
- Ondanks dat er her en der icoontjes van PayPal, creditcards en klarna staan, kun je bij het betalen alleen voor iDeal/Bancontact kiezen (waarbij je geen claim kunt doen als er niet wordt geleverd).
- Geen keurmerk zoals Thuiswinkel Waarborg (daar ook niet te vinden als je ze opzoekt)
- Nergens een melding van een post- of fysiek adres of telefoonnummer, ook niet in de algemene voorwaarden
- Geen bedrijfsnaam en KvK-nummer in de footer of algemene voorwaarden (dat laatste is wettelijk verplicht)
- Fouten in o.a. de UI (slecht vertaalde knoppen, lege velden op het contactformulier) en in tekst (verwijzing naar een ander bedrijf in het privacystatement)
- Standaard webshoptemplate
- Alleen maar lovende reviews, waarop je niet kunt doorklikken (dus niet te verifiëren)
- Naam lijkt op die van een andere winkel (Hudson Bay's --> Hudson's Bay), die overigens al enige jaren niet meer actief is in Nederland.
- Domein is maar kort geregistreerd (te checken via who.is) terwijl er wordt geclaimd dat ze al jarenlang bestaan

Niet bij kopen, en een melding maken bij de ACM (en eventueel aangifte bij de politie als je er iets hebt gekocht) zodat ze deze kunnen sluiten.
Op https://hudsonbays-outlet.nl/pages/algemene-voorwaarden:
Bekijk voor meer informatie ons Restitutiebeleid: [LINK NAAR RESTITUTIEBELEID]
😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:59

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Lijkt mij scam genoeg om niet te gebruiken.

[ Voor 30% gewijzigd door Outerspace op 12-06-2025 16:46 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghosty J
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-08 09:39

Ghosty J

Asus

Dank voor jullie hulp!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iDutch
  • Laatst online: 16:50
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y1qTT3EmzEBoonHA3OgzeG28-NE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/yVfZLM12I5UZE5V8TdMKenEn.png?f=fotoalbum_large

Wat een vervelende fout stond er gisteren tijdelijk live bij Bol, effectief 33% extra korting, dus zeer blij met deze deal :D Het nieuwe Creator 3 in 1 Kasteel komt als het goed is in augustus tegen een prijs van net onder de 70eu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:08
iDutch schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 18:15:
[Afbeelding]

Wat een vervelende fout stond er gisteren tijdelijk live bij Bol, effectief 33% extra korting, dus zeer blij met deze deal :D Het nieuwe Creator 3 in 1 Kasteel komt als het goed is in augustus tegen een prijs van net onder de 70eu.
Tot je een mail
Krijgt dat ze niet kunnen leveren 😬

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iDutch
Frantic schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 06:19:
[...]

Tot je een mail
Krijgt dat ze niet kunnen leveren 😬
De eerste twee sets zijn netjes binnen voor deze prijs, maar was inderdaad wel even duimen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:59

SomerenV

It's something!

Beerio schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 22:09:
[...]

Als je al besteld had kan je contact opnemen voor 23-06-2025 en worden de dubbele punten alsnog bijgeschreven!
Contact opnemen via LEGO.com?

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Beerio schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 22:09:
[...]

Als je al besteld had kan je contact opnemen voor 23-06-2025 en worden de dubbele punten alsnog bijgeschreven!
Ik heb net contact gehad met de lego klantenservice en die vertelde mij dat ze niet de dubbele punten konden bijschrijven voor mijn bricklink bestelling die ik vóór de start van de dubbelepunten-actie heb gedaan. Maar het is mij wel gelukt de bestelling te annuleren en opnieuw te plaatsen met dubbele punten.

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
Ik lees op de Lego website het volgende :bij retourneren

Je krijgt van ons een voorgefrankeerd etiket dat je kunt gebruiken om items terug te sturen naar een
DPD Pickup parcelshop

Kan ik het pakket nu bij een DPD punt inleveren ( bij mij is dit INTRATUIN )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc99m
Hansw1 schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 17:46:
Ik lees op de Lego website het volgende :bij retourneren

Je krijgt van ons een voorgefrankeerd etiket dat je kunt gebruiken om items terug te sturen naar een
DPD Pickup parcelshop

Kan ik het pakket nu bij een DPD punt inleveren ( bij mij is dit INTRATUIN )
Dat lijkt me wel, anders kun je dit het beste bij LEGO zelf navragen i.p.v. hier.

scintillating

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
Als je iets retour zend krijg je dan je ingeleverde punten terug op je saldo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Hansw1 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 10:38:
Als je iets retour zend krijg je dan je ingeleverde punten terug op je saldo
Bij retourneren zie ik het er niet gelijk bij staan, maar bij annuleren staat:

"Als je LEGO Insiders punten hebt gebruikt en je bestelling hebt geannuleerd, moet je contact met ons opnemen om de punten weer op je account teruggeboekt te krijgen."

Ik zou gewoon zekerheidshalve contact opnemen met LEGO zelf.

Kan zijn dat mensen hier toevallig recente ervaring hebben, maar kan ook zijn dat men ervaringen heeft maar dat LEGO ondertussen een andere werkwijze hanteert. Als genoeg mensen bepaalde vragen stellen aan LEGO zelf, zal allicht een kwartje bij ze vallen dat ze bepaalde informatie misschien moeten toevoegen op hun help pagina's. En dan heb je nu tenminste ook direct informatie van de instantie waar je iets van gedaan wil hebben.

Maar ik lees dat op je eerdere vraag ook al geantwoord werd dat je het beste even kunt navragen bij LEGO. Dat is het beste advies.

[ Voor 6% gewijzigd door Gim op 27-06-2025 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
BazenKruistocht schreef op maandag 30 juni 2025 @ 17:10:
https://www.brickwatch.net/en-NL/site/144/?order=rrp Misschien helpt deze link met het vinden van de aanbiedingen van Toychamp
Dat is handig kan deze weergave ook voor andere leveranciers zoals Bol, Amazon etc
Hoe selecteer je deze optie op de website van brickwatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 00:53
Hansw1 schreef op maandag 30 juni 2025 @ 19:00:
[...]
Dat is handig kan deze weergave ook voor andere leveranciers zoals Bol, Amazon etc
Hoe selecteer je deze optie op de website van brickwatch
Onder sites.
https://www.brickwatch.net/en-NL/sites

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
De lego set Slot Neuschwanstein (21063) wordt bij BRICKFEVER aangeboden voor 218 euro
Nu lees ik wel negatieve reviews beschadigde doos , lang wachten op retour geldbedrag
Heeft iemand ervaring met deze shop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Hansw1 schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 20:29:
De lego set Slot Neuschwanstein (21063) wordt bij BRICKFEVER aangeboden voor 218 euro
Nu lees ik wel negatieve reviews beschadigde doos , lang wachten op retour geldbedrag
Heeft iemand ervaring met deze shop
Wel eens wat besteld en dat was prima. Ook een keer bezocht en een bestelling opgehaald en dat was ook prima. Nette zaak.

Natuurlijk geen garantie dat jouw bestelling ook prima gaat zijn, voor wat jij prima vind.

Als ik kijk naar de reviews op brickwatch, dan waren er veel reviews in t verleden en slechts een enkele in 2023; dat was dan de laatste. Geen idee, wellicht dat het zo ook is voor andere winkels op Brickwatch.

Maar mensen die klagen over t moeten betalen van retourkosten. Tja, het staat wel in hun bepalingen.

Als je twijfelt, koop het elders of haal de set op. Voldoet ie niet dan kun je hem ter plekke weigeren.

De set is nog vrij nieuw, zo nieuw dat het een pre-order is bij Brickfever. Er zullen vast nog wel meer aanbiedingen komen. Dan haal je hem bij een Bol of zo. Wellicht nog goedkoper en minder zorgen als je moet retourneren.

[ Voor 28% gewijzigd door Gim op 03-07-2025 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 11:32
Ik heb een bestelling binnengekregen van Lego PAB voor Modular Post Office in Neoclassical style

Punt is, in mijn bestelling missen krankzinnig veel stenen uit de lijst op Rebrickable.

Ik heb net een export gedaan voor Pick a Brick via Rebrickable en een nieuwe import gedaan en opnieuw missen er heel veel onderdelen. Ik krijg een melding dat 3 onderdelen niet beschikbaar zijn en dat is geen probleem, die kan ik ergens anders bestellen. Maar bijvoorbeeld de "Brick 1x8" in kleur "Tan" (volgens Bricklink, maar "Brick Yellow" volgens Lego) (link naar Bricklink) is gewoon beschikbaar bij Lego, maar die wordt niet toegevoegd in de overzichtspagina van Lego waar ik hem daarna toe zou moeten kunnen voegen aan mijn bestelling.

Iemand enig idee hoe dat kan dat Lego geen melding hiervan maakt?

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc99m
Dennis van der Stelt schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 10:17:
Ik heb een bestelling binnengekregen van Lego PAB voor Modular Post Office in Neoclassical style

Punt is, in mijn bestelling missen krankzinnig veel stenen uit de lijst op Rebrickable.

Ik heb net een export gedaan voor Pick a Brick via Rebrickable en een nieuwe import gedaan en opnieuw missen er heel veel onderdelen. Ik krijg een melding dat 3 onderdelen niet beschikbaar zijn en dat is geen probleem, die kan ik ergens anders bestellen. Maar bijvoorbeeld de "Brick 1x8" in kleur "Tan" (volgens Bricklink, maar "Brick Yellow" volgens Lego) (link naar Bricklink) is gewoon beschikbaar bij Lego, maar die wordt niet toegevoegd in de overzichtspagina van Lego waar ik hem daarna toe zou moeten kunnen voegen aan mijn bestelling.

Iemand enig idee hoe dat kan dat Lego geen melding hiervan maakt?
Al contact gezocht met LEGO hierover? Die kunnen het 't beste voor je achterhalen en reageren meestal snel.

scintillating

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wally2002
Vandaag een bestelling van Amazon geweigerd bij het pakketpunt. De grote set was los verzonden, zonder verzendverpakking. Uiteraard beschadigingen aan de retaildoos, labels erop geplakt.
Is lang geleden dat ik dit bij Amazon heb meegemaakt.

Update: via chat contact gehad met klantenservice en melding van bovenstaande gemaakt. De medewerker heeft al een refund ingesteld die na een x aantal dagen van moment van beschikbaar zijn op pakketpunt automatisch zou moeten starten, gezien de status van de track&trace, zijnde: niet opgehaald.

[ Voor 38% gewijzigd door Wally2002 op 11-07-2025 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Versaevel
  • Registratie: Juni 2018
Iemand hier wel eens gehoord van toysy.nl

Website is in het Nederlands, heeft volgens de site een KVK nummer en biedt recente dozen aan voor ruim 100 euro onder adviesprijs 🤔🤔

Mijn vriend wil kijken en kopen, ik zeg oplichting......

Te mooi om waar te zien is dat vaak toch ook, of ben ik te pessimistisch........

Op de site staat een foto van een "ouder" echtpaar voor een fysieke winkel, maar die winkel is nergens terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pier-nl
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 07-09 20:33
Versaevel schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 07:19:

Website is in het Nederlands, heeft volgens de site een KVK nummer en biedt recente dozen aan voor ruim 100 euro onder adviesprijs 🤔🤔

Te mooi om waar te zien is dat vaak toch ook, of ben ik te pessimistisch........

Op de site staat een foto van een "ouder" echtpaar voor een fysieke winkel, maar die winkel is nergens terug te vinden.
Oplichting. Bij retouren staat ook een niet bestaand emailadres.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:28

Geen KVK, geen telefoonnummer, geen fysiek adres, een ai gegenereerde front foto, een website die vanaf mei 2025 in de lucht is, een trustpilot logo met 4,5 ster zonder dat ze bekend zijn op trustpilot.

Ik twijfel nog ;)

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc99m

De site toysy.nl bestaat niet. Als ik zoek op toysy kom ik uit op nltoysy.nl; die wordt direct geblokkeerd door mijn virusscanner (category scam/rating dangerous). De tweede link in mijn zoekresultaten is een thread op het Viva forum waarin ook wordt aangegeven dat het een scam is.

Ik zou er van wegblijven; sowieso zijn grote, onrealistische kortingen een belangrijke indicator dat je met een oplichter hebt te maken.

scintillating

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

gielie schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 07:41:
[...]

Geen KVK, geen telefoonnummer, geen fysiek adres, een ai gegenereerde front foto, een website die vanaf mei 2025 in de lucht is, een trustpilot logo met 4,5 ster zonder dat ze bekend zijn op trustpilot.

Ik twijfel nog ;)
Die foto is wel heel duidelijk ai inderdaad. Ze gebruiken ook een Gmail adres én eigen domein, geen telefoonnummer, stellen dat het een bekende Groningse winkel is terwijl ze niet te vinden zijn, gebruiken de 'beperkte voorraad bestel snel' tactiek en hebben zeer karige algemene voorwaarden. Ik moet wel zeggen dat het er los van dat allemaal heel netjes uit ziet en geloof goed dat mensen er in kunnen trappen. Als ze de kortingen wat minder extreem zouden maken dan zouden ze heel wat minder snel door de mand vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
SomerenV schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 09:56:
[...]

Die foto is wel heel duidelijk ai inderdaad. Ze gebruiken ook een Gmail adres én eigen domein, geen telefoonnummer, stellen dat het een bekende Groningse winkel is terwijl ze niet te vinden zijn, gebruiken de 'beperkte voorraad bestel snel' tactiek en hebben zeer karige algemene voorwaarden. Ik moet wel zeggen dat het er los van dat allemaal heel netjes uit ziet en geloof goed dat mensen er in kunnen trappen. Als ze de kortingen wat minder extreem zouden maken dan zouden ze heel wat minder snel door de mand vallen.
Los van dat?

Ik ben oprecht benieuwd wat je er netjes uit vindt zien. Ik zie zoveel alarmbellen dat ik niet weet wat er nog netjes is aan deze site. Het standaard shopify-thema misschie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
Ik wil Slot Neuschwanstein 21063 kopen maar nu twijfel ik waar ik hem het beste kan bestellen
Bij Proshop of bij Brickfever Ik heb geen ervaring met deze twee shops
Ik lees wel wat negatieve ervaringen bij Brickfever van een tijdje geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:20

Ardana

Moderator General Chat

Mens

<knip> never mind, /spuit11.

[ Voor 75% gewijzigd door Ardana op 15-07-2025 20:21 ]

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Karp schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 10:46:
[...]

Los van dat?

Ik ben oprecht benieuwd wat je er netjes uit vindt zien. Ik zie zoveel alarmbellen dat ik niet weet wat er nog netjes is aan deze site. Het standaard shopify-thema misschie?
Vooral het taalgebruik eigenlijk. Ik prik ook meteen door zoiets heen hoor, daar niet van, maar m'n vrouw is wel 's met soortgelijke websites aan komen zetten. Zij weet wat minder goed waar ze op moet letten, ziet een net ogende website en mooie prijzen en denkt dan 'bingo!'. Vervolgens is ze dan wel zo slim om naar mij te komen omdat ze de website niet kent. Vervolgens zie je dan dat het domein hagelnieuw is, er geen kvk is (of eentje die niet klopt), geen adres, geen telefoonnummer, inconsitenties in bepaalde gegevens, etc.

Maar, op de homepage, bij de Jazzclub:
Stap binnen in de wereld van livemuziek, sfeer en stijl. Met rijke details, 8 minifiguren en een klassieke pizzeria is deze modulaire set een must-have voor elke LEGO-liefhebber.
Dat is een unieke tekst. Waarschijnlijk gegenereerd door ChatGPT, maar uniek, en gewoon een prima tekst. En dat geldt voor de meeste teksten. Ze zijn voor zover ik kan zien geen copy-paste, ze zijn luchtig, niet te serieus en bevatten geen rare fouten. En alles werkt verder gewoon, dus dat wekt ook niet direct argwaan. Wetende dat de meeste mensen zoals m'n vrouw zijn ben ik bang dat er een hoop mensen bij deze website in de fout zullen gaan. Met een beetje geluk krijgen ze de sets maar is het een Chinese kloon (wat gezien de prijs nog zou kunnen ook) maar waarschijnlijk is iedereen die hier wat uit geeft z'n geld kwijt.

Voorbeeldje van ChatGPT, op basis van set 75428 Battle Droid met STAP:
LEGO® Star Wars™ 75428 – Battle Droid™ met STAP
Voor fans vanaf 12 jaar brengt deze indrukwekkende set de B1 Battle Droid tot leven op zijn Single Trooper Aerial Platform (STAP) – een iconisch voertuig uit The Phantom Menace en Clone Wars. Deze 1.088-delige set met één minifig laat je genieten van het bouwen én displayen.

Bouwbare, beweegbare Battle Droid – Zet hem neer met blaster in de hand of aan zijn rug bevestigd

STAP-speeder met displaystandaard – Perfect voor op je bureau; je kunt de droid en speeder samen of apart neerzetten voor dynamisch tentoonstellen.

Informatiebordje – Deze set bevat een fraaie plaquette met achtergrondinformatie, ideaal voor verzamelaars.

Afmetingen – Compleet model is ca. 38 cm hoog, 30 cm lang en 14 cm breed.
Mocht je nog een winkel willen beginnen in Eindhoven:
LichtStadSpeelgoed – Speelgoedplezier sinds 2010
Al sinds 2010 is LichtStadSpeelgoed een begrip in Eindhoven en omstreken. Wat begon als een droom vol speelplezier, groeide uit tot dé bestemming voor LEGO®-fans, knutselhelden en spelletjesliefhebbers.

Bekend om ons brede assortiment, persoonlijke service en die fijne ouderwetse speelsfeer, zijn we er voor jong en oud – van bouwsets tot bordspellen, van babycadeaus tot verzamelstukken.

Ontdek ons online aanbod of kom gezellig langs in de winkel. Want bij LichtStadSpeelgoed geldt: spelen mag altijd, voor iedereen!
Het is tegenwoordig echt bizar makkelijk een vertouwelijk ogende website uit de grond te stampen waar de grote meerderheid zo intrapt. Het is dat ik in het geval van Toysy al meteen bij de foto van het oudere stel denk :+ en de website oogt wat leeg en steriel, maar de meeste mensen 'zien' dat niet. En dan oogt het verder gewoon netjes en zonder gekke opvallende fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:18

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Hansw1 schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 20:18:
Ik wil Slot Neuschwanstein 21063 kopen maar nu twijfel ik waar ik hem het beste kan bestellen
Bij Proshop of bij Brickfever Ik heb geen ervaring met deze twee shops
Ik lees wel wat negatieve ervaringen bij Brickfever van een tijdje geleden
Bij beide webshops heb ik wel Lego modellen besteld, bij Brickfever geen problemen gehad bij PRoshop ga ik nooit weer iets bestellen. Naast dat (mijn ervaring) Proshop een verschrikkelijke aftersale heeft, maken zij alleen gebruik van DPD. Van Proshop al een paar maal beschadigde dozen binnengekregen, waarbij de laatste UCS model van R2D2 zwaar beschadigd was. Ik mocht het model terug sturen en opnieuw bestellen, maar de korting die ik bij de eerste bestelling had kreeg ik niet meer.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally2002
Tja, met proshop heb ik geen ervaring maar met DPD des te meer en die is juist positief.
Ik heb het hier eerder gepost, het begint met een goede verzendverpakking die het soms ruwe verzendproces aankan, en goed inpakken.
En veel klachten hebben te maken met de lokale bezorger, daar moet je het een beetje mee treffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:18

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Wally2002 schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 07:21:
Tja, met proshop heb ik geen ervaring maar met DPD des te meer en die is juist positief.
Ik heb het hier eerder gepost, het begint met een goede verzendverpakking die het soms ruwe verzendproces aankan, en goed inpakken.
En veel klachten hebben te maken met de lokale bezorger, daar moet je het een beetje mee treffen.
Dan lijk jij voornamelijk geluk te hebben, mijn ervaring is dat ik pakketten overal en nergens vandaan moet halen, terwijl ik gewoon thuis ben. Vervolgens zijn er twee afhaalpunten in de buurt met openingstijden waar je gewoon niets mee kan en op de zaterdag gesloten. Een Lego UCS model ter waarde van +500 euro wordt buiten het aangegeven tijdsvak van bezorging tegen mijn voordeur geplaatst, waar het ruim een halve dag gestaan heeft... in weer en wind.

Mijn ervaring met DPD wordt gedeeld met een buurvrouw, zij werkt op de customer service van DPD :X , zij geeft aan dat het al wat beter gaat, maar dat is nog echt niet op pijl is. :)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally2002
_Dune_ schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 11:14:
[...]

Dan lijk jij voornamelijk geluk te hebben, mijn ervaring is dat ik pakketten overal en nergens vandaan moet halen, terwijl ik gewoon thuis ben. Vervolgens zijn er twee afhaalpunten in de buurt met openingstijden waar je gewoon niets mee kan en op de zaterdag gesloten. Een Lego UCS model ter waarde van +500 euro wordt buiten het aangegeven tijdsvak van bezorging tegen mijn voordeur geplaatst, waar het ruim een halve dag gestaan heeft... in weer en wind.

Mijn ervaring met DPD wordt gedeeld met een buurvrouw, zij werkt op de customer service van DPD :X , zij geeft aan dat het al wat beter gaat, maar dat is nog echt niet op pijl is. :)
Ik bof inderdaad met de lokale bezorger, die netjes aanbelt, zelfs ook moeite doet om je telefonisch te bereiken als je niet thuis bent (voor zover er een telf.nr door de verzender is ingevoerd) en anders bij buren afgeeft. Ook al heel wat jaren dezelfde vaste bezorger.
Moet zeggen dat de predict met tijdvak van 1 uur meestal wel klopt, soms wat later.
En heb zelf ook best wel veel via DPD verzonden, zowel binnen NL als EU en eigenlijk nooit problemen gehad. Uiteraard wel alles goed verpakken en verzendverpakkingen goed opvullen.
Maar goed, zo heb ik weer met DHL problemen (laten het onbeheerd achter tegen de voordeur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Wat zijn de ervaringen hier een beetje met CDdiscount?

Zijn ze een beetje vlot met verzenden en wordt het allemaal netjes en stevig ingepakt.
Neem aan dat je ook gewoon een trackingcode krijgt?

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Karp
ReVision. schreef op maandag 21 juli 2025 @ 09:00:
Wat zijn de ervaringen hier een beetje met CDdiscount?

Zijn ze een beetje vlot met verzenden en wordt het allemaal netjes en stevig ingepakt.
Neem aan dat je ook gewoon een trackingcode krijgt?
Negatief.

Trage rommelige verzending. En ik hoor veel mensen klagen over de verpakking en beschadigde dozen.
Als het goed gaat kun je soms scherpe prijzen hebben, maar ik vind ze het gezeur niet (meer) waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
ik wil graag het Slot Neuschwanstein (21063)l aanschaffen .Nu is hij bij Proshop het laagst geprijsd
Wat is verstandig nu al bestellen of even afwachten voor een betere aanbieding
Ik had namelijk wel de boekensteun Sherlock Holmes gekocht in de voorbestelling bij Bol en na die tijd is hij niet meer voor die prijs verkrijgbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc99m
Hansw1 schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 17:34:
ik wil graag het Slot Neuschwanstein (21063)l aanschaffen .Nu is hij bij Proshop het laagst geprijsd
Ik had namelijk wel de boekensteun Sherlock Holmes gekocht in de voorbestelling bij Bol en na die tijd is hij niet meer voor die prijs verkrijgbaar
Even in de glazen bol kijken...

Je weet nooit wat prijzen doen, het kan minder worden, het kan meer worden. Het ligt er aan wat voor jou acceptabel is: wachten op een goede deal (met het risico dat die er niet komt - of dat de prijs gaat stijgen), of gewoon genoegen nemen met de €50 onder de adviesprijs waarvoor hij nu wordt aangeboden, en lekker aan de slag gaan met bouwen.

Dat gezegd hebbende, inclusief verzending ligt de prijs bij een aantal winkels nu rond de 220. De kans is groot dat dat de komende weken wel stabiel blijft, of misschien nog een heel klein beetje meer gaat zakken. Dus je kunt het nog even aankijken.

scintillating

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubjeMazter
  • Nu online
Wat ik zelf ook meeneem in de afweging is de tijd:
Ga ik het gelijk bouwen of komt 'ie in de backlog.
Als je hem bouwt heb je 'm staan, hoe eerder je de set hebt is ook wat waard, maar succes met daar een bedrag aan hangen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Karp schreef op maandag 21 juli 2025 @ 09:54:

Negatief.

Trage rommelige verzending. En ik hoor veel mensen klagen over de verpakking en beschadigde dozen.
Als het goed gaat kun je soms scherpe prijzen hebben, maar ik vind ze het gezeur niet (meer) waard.
Ben toch eigenwijs geweest en een bestelling geplaatst bij CDdiscount, met de kortingscodes en actie prijs kon ik het niet laten. 21e besteld volgende dag verzonden. Zat netjes in de standaard lego omdoos en onbeschadigd zonder issue 4 dagen na bestellen in huis.

Dus bij deze is er in een ieder geval 1 positieve ervaring met CDdiscount ;)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
ReVision. schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 18:20:
[...]

Ben toch eigenwijs geweest en een bestelling geplaatst bij CDdiscount, met de kortingscodes en actie prijs kon ik het niet laten. 21e besteld volgende dag verzonden. Zat netjes in de standaard lego omdoos en onbeschadigd zonder issue 4 dagen na bestellen in huis.

Mag ik vragen wat je gekocht hebt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hansw1
Hansw1 schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 17:34:
Update
Ik zie nu dat Amazon .nl hem ook in de voor verkoop heeft
Ik heb hem besteld want ik kan hem binnen 30 dagen retourneren als de prijs in die periode wijzigt
Amazon geeft ook de garantie dat als de prijs lager is voor de leveringsdatum zij meegaan en een prijsverhoging niet door berekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
ReVision. schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 18:20:
[...]

Als het goed gaat gaat het goed 👍🏿

(Maar als het niet goed gaat dan eh... tja 😬)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
Op Pepper . com staat de volgende aanbieding :
[Alleen bij aankoop 2 stuks!] Lego Architecture 21062 Trevifontein 94,16 ps bij aankoop van 2 stuks (42% korting tov adviesprijs 159,99)
Bij Amazon.es

Ik heb het geprobeerd maar krijg ze niet voor die prijs
Iemand het ook al geprobeerd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MiaBella
  • Laatst online: 12-09 09:54
Hansw1 schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 19:15:
Op Pepper . com staat de volgende aanbieding :
[Alleen bij aankoop 2 stuks!] Lego Architecture 21062 Trevifontein 94,16 ps bij aankoop van 2 stuks (42% korting tov adviesprijs 159,99)
Bij Amazon.es

Ik heb het geprobeerd maar krijg ze niet voor die prijs
Iemand het ook al geprobeerd
Hansw1: je bent te laat: Deze actie was 2 dagen geleden. Acties bij Amazon zijn in de regel beperkt tot enkele uren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
pjot1 schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 17:35:
Bij Amazon,

Neuschwanstein 21063 voor €207,33. 23% korting. Volgens mij een goede deal!

https://amzn.to/4ofu6Pt

Op amazon.de zelfs voor €203,90!

https://www.amazon.de/-/nl/dp/B0DWDX63HC
Bij amazon.de komt er 6,99 verzendkosten bij
Ik had hem vorige week besteld bij Amazon.nl voor 213 euro , wordt woensdag geleverd
Ben benieuwd of de prijs wordt aangepast anders stuur ik hem retour en bestel opnieuw
Als ik als reden prijswijziging opgeef moet ik dan de verzendkosten betalen of is het retour zenden gratis

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:07

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Je gaat echt voor 10 euro dat ding terugzenden?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
zonoskar schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 18:09:
Je gaat echt voor 10 euro dat ding terugzenden?
€3,- of €6,-

Als je verzending dus meerekent. ;) :D

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
pjot1 schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 18:29:
[...]

€3,- of €6,-

Als je verzending dus meerekent. ;) :D
Het gaat mij erom dat ik het fair zou vinden als Amazon de prijs aanpast bij een voorbestelling als deze na die tijd wijzigt
Dus meer een principe kwestie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubjeMazter
  • Nu online
Hansw1 schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 19:01:
[...]

Het gaat mij erom dat ik het fair zou vinden als Amazon de prijs aanpast bij een voorbestelling als deze na die tijd wijzigt
Dus meer een principe kwestie
Offtopic maar: Je kan Amazon gewoon een berichtje sturen, volgens mij storten ze het verschil terug als het binnen een maand de prijs lager is geworden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hansw1
RubjeMazter schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 19:22:
[...]

Offtopic maar: Je kan Amazon gewoon een berichtje sturen, volgens mij storten ze het verschil terug als het binnen een maand de prijs lager is geworden.
Ik heb je advies ter harte genomen en ze storten het verschil op mijn rekening

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Aangezien Pick-a-brick technische gezien onder bestellingen valt... Heeft er iemand hier al een keer een order binnengekregen die klopte? :+ Hier is er tot nu toe altijd wel iets mee. De eerste paar keer een paar maanden terug misten er steentjes én hadden we een hoop extra steentjes. Nu nauwelijks extra's, maar wel weer missende steentjes, al lijkt het wel beter te gaan dan voorheen. Nu snap ik dat het een relatief nieuwe dienst is, maar irritant is het wel, zeker als er iets van tijdsdruk is. Gelukkig heb ik zelf ook de nodige voorraad, maar dat kent z'n grenzen.

Nou is de klantenservice van LEGO wel gewoon top. Daarover niks dan lof. Maar ik heb liever dat wat ik bestel ook gewoon klopt en dat ik er niet achteraf nog achteraan moet omdat er wat mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap