Het Grote Lego Topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 184 185 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07:18
Waarschijnlijk een doosje ergens te vroeg in een winkel gezet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Em9RVQrdVXc0lgjYgcXx1fwm6ys=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/R7VO2MMBDQvQgAgYmBOb62Z1.jpg?f=user_large

Plus beelden van de nieuwe f1 toevoeging

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-iQCML7VYaDd1DpTtSxn6vEENk0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/GINj1bqfbvVL6bEZ9cWHA4Bv.jpg?f=user_large

[ Voor 31% gewijzigd door Edgenumber op 01-06-2026 07:18 ]

Gecertificeerd ongeleid projectiel

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:39
Slomy schreef op maandag 1 juni 2026 @ 01:01:
Nou, voor de LotR fans: Minas Tirith staat online, bestelling gedaan ik kan veilig gaan slapen.
Hopelijk geen nachtmerries over brandende bomen gehad? ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:28
Hier vanochtend de Minas TIrith besteld en Grond was gewoon beschikbaar gelukkig :) Had mijn wekker gezet om 00:00 maar door wat geruis thuis met kids geen goede avond/nacht gehad en was doorgeslapen haha.

• 737freak
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:47
Kerngezond schreef op maandag 1 juni 2026 @ 00:29:
[...]

Het valt me op dat je een paar hele kleine basisplaten hebt. Hoe kom je daaraan?
Dergelijke baseplates hebben in best een aantal sets gezeten, bijvoorbeeld de 16x16 in groen:
https://www.bricklink.com...asp?P=3867&colorID=6&in=A :)

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
dfbt schreef op maandag 1 juni 2026 @ 08:02:
Hier vanochtend de Minas TIrith besteld en Grond was gewoon beschikbaar gelukkig :) Had mijn wekker gezet om 00:00 maar door wat geruis thuis met kids geen goede avond/nacht gehad en was doorgeslapen haha.
Misschien heresy maar ik gok dat MT minder lekker loopt dan ze gehoopt hadden. Ik zie online op verschillende plekken toch wel commentaar op de prijs en dat het qua display model toch achterblijft bij Rivendell (mooi, kleurig, veel details) en Barad-dur (tall and imposing). Ik ben het met beide ook volledig eens, MT is me te compact, het mist de wow-factor. En zeker 6 minifigs....

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:28
Vind het ook geen wauw factor, en best duur (laten we eerlijk wezen, 650 euro is een hoop geld) maar ik wilde dolgraag de GWP hebben, en die kan je ook los kopen op marktplaats , maar dat vind ik dan weer niks.

Mini-Figs zijn idd echt om te huilen, ze hadden er ook gewoon een klein legertje aan orcs/knights in kunnen stoppen. En ook de GWP krijgt wat bashes online hier en daar. Zit maar 1 nieuw onderdeel in, en verder kan je hem gewoon dus los bestellen en namaken.

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:50

Wailing_Banshee

You're Next

Bundin schreef op maandag 1 juni 2026 @ 08:24:
[...]

Misschien heresy maar ik gok dat MT minder lekker loopt dan ze gehoopt hadden. Ik zie online op verschillende plekken toch wel commentaar op de prijs en dat het qua display model toch achterblijft bij Rivendell (mooi, kleurig, veel details) en Barad-dur (tall and imposing). Ik ben het met beide ook volledig eens, MT is me te compact, het mist de wow-factor. En zeker 6 minifigs....
Ik vind Rivendell juist niet mooi, te druk. Barad-dur vind ik ook niet mooi, vind hem juist te weinig imposing. Maar Minas Tirith vind ik juist wel mooi, mooi strak (en mini-figs geef ik niet zoveel om). Maar die prijs...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Pagina: 1 ... 184 185 Laatste

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier kun je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen. Andere leuke/ interessante topics: :)Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked >:) .