Het Grote Lego Topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 156 157 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Kerngezond
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:18
AppieNL schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 11:59:
Leuke video een bouwer van een zeeschildpad met realistische beweging en hoe hij dit voor elkaar heeft gekregen.
[YouTube: Over-Engineering A LEGO Sea Turtle Machine]

Edit: staat blijkbaar ook op Lego Ideas: https://beta.ideas.lego.c...7b-4e14-9721-62285c9dab76
Het zal mijn eigen dirty mind zijn, maar het lijkt mij toch meer op een wippende zeeschildpad. :+

• Kerngezond
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:18
einz schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 12:59:
Iemand al eens lego grondplaten in de vaatwasser gedaan? Leek me wel een geschikt plan maar ben benieuwd of anderen hier ervaring mee hebben?
Wees daar voorzichtig mee want een vaatwasser kan nog best heet worden, boven de temperatuur waarop LEGO vervormt. Je zou het kunnen proberen met één plaat en dan kijken hoe hij er uitkomt. Kijk dan ter controle vooral of LEGO steentjes er nog net zo makkelijk opgedrukt kunnen worden. Zelf doe ik het in ieder geval nooit. Ik doe altijd gewoon een handwasje met niet al te heet water.
Pagina: 1 ... 156 157 Laatste

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier kun je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen. Andere leuke/ interessante topics: :)Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked >:) .