:strip_exif()/f/image/FM0nP7mW4t2WfTj7BYsJrlqj.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat een feest was dit om in de kerstperiode te bouwen ❤️❤️
[ Voor 20% gewijzigd door Brammos85 op 27-12-2025 17:07 ]
:strip_exif()/f/image/FM0nP7mW4t2WfTj7BYsJrlqj.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 20% gewijzigd door Brammos85 op 27-12-2025 17:07 ]
Misschien aan de binnenkant van de doos blijven zitten? Een keer gehad met een sticker van een velletje, was helaas ook gelijk niet meer bruikbaar. Bij Lego maar een nieuw velletje gevraagd.Ample Energy schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 12:41:
[Afbeelding]
Nou ja, dit heb ik nog niet eerder gehad: ontbrekende stickers!
En niet eens het hele vel, dat zou ik nog begrijpen
:strip_exif()/f/image/p3Yu9QDJtW1X2vmngpdjy0Jh.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 10% gewijzigd door Jer0en op 27-12-2025 21:38 ]
:strip_exif()/f/image/R3LYaODdnqdvYyC2chaVoC6S.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aGNMyt3U9RRns1JCOhXQArRC.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb niets kunnen vinden. Maar waarschijnlijk vraag ik ook maar een nieuw vel aan. Eigenlijk vreemd dat ze niet in het boek zitten, maar kost misschien meer dan af en toe een vel nasturen. Maar op de foto is het lastig te zien, maar het vel is ook gebogen geweest, dus de grote sticker had waarschijnlijk ook niet meer geplakt kunnen worden zelfs als die er nog op het vel gezeten.AppieNL schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 17:34:
[...]
Misschien aan de binnenkant van de doos blijven zitten? Een keer gehad met een sticker van een velletje, was helaas ook gelijk niet meer bruikbaar. Bij Lego maar een nieuw velletje gevraagd.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Heb deze inmiddels al 3 jaar in de doos op de kast staan! Tijdgebrek door peuter +baby.Brammos85 schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 17:05:
[Afbeelding]
Wat een feest was dit om in de kerstperiode te bouwen ❤️❤️
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/oVsngKDI5gpchpRMNYzjQ8vB.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/uikIdssxgvtN4APWRs0NtggF.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/paqbZHDIJk6rcty4jXPLSDn8.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/atzgjUhOjqTJ9w9wnRFYmPCa.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/rwwrv4e2LiSZiE0p50PAlFFX.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/vmdS29U4XlIjgCx3QlDgg3sW.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/9PvRVgbkrtMVehjhHRdzIr6w.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/AMjZ9TVYG3yKfrIc3gBzb1He.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/hJfYfbZSuQKw05c0yPlSJRRa.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/KyttspWAPKDAXBnSwdLhipE3.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/66ERQ57kQULHnBChPrcxpI3i.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/JLb26AQocQuPltH6QqhE2fsk.jpg?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Leuk ding! Lijkt inderdaad op de Nederlandse sprinter.SomerenV schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 13:09:
[Afbeelding]
Eerste kerstdag een hele hoop steentjes cadeau gekregen en omdat de avonden kindvrij waren lekker kunnen knutselen aan m'n Sprinter en tevens eerste LEGO-trein. Ik bedacht me dat ik zelfs nog nooit een LEGO-spoor vast had gehadTot nu toe is het best een degelijk ontwerp en er zitten echt maar een paar kleine foutjes in. Qua bestelde steentjes gaat het tot nu toe ook bijna helemaal goed. 2 soorten steentjes vergeten te bestellen, of tijdens het bestellen iets fout gegaan, maar dat fix ik nog wel.
Er komt wel nog een V2 om de issues te fixen, maar verder heel tevreden met het resultaat to nu toe. Hij loopt ook goed, gaat goed door de bocht heen en ziet er echt meteen herkenbaar uitToen ik gisterenmiddag ermee bezig was op de keukentafel stond er van de locomotief alleen een onderstel. M'n zoontje kwam thuis van opa en oma, liep naar de tafel, kijkt mij aan terwijl hij naar dat onderstel wijst en deed met zo'n
-gezicht 'choo choo'
De kleine heer blij, dus papa ook blij!
Dat is een mooie verzameling! Maar wat was het probleem van de Game Boy met je vrouw? Is toch een prima set?FrambozenTaart schreef op zondag 28 december 2025 @ 00:43:
Hier paar weekjes vrij en eindelijk eens tijd gehad om vandaag een soort verkapte reverse build te doen; mijn beide lego schepen helemaal bij elkaar gezoch. Echt alles was er nog, maar het was wel ff flink zoeken...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
M'n zoontje heeft er destijds ook nog mee gespeeld en mooie dingen gebouwd van diverse onderdelen, maar die zit inmiddels heerlijk in de puberteit en is er helemaal op uitgekeken.
Dozen en handleidingen had ik ook nog liggen:
[Afbeelding]
Door al het kleine grut in 4 bakken heen gegaan maar wel alles 100% compleet gekregen dankzij een lijstje van Bricklink. Voordeel was dat ik ook wat mini sets en een klein piraten eilandje had, daardoor ook aardig wat spullen dubbel.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De zeilen zijn helaas niet zo mooi meer, maar ben al een rabbithole ingedoken hoe je die weer enigsinds kunt fatsoeneren. Wil ik ook nog ff gaan proberen binnenkort.
En ook nog een nieuweling binnengekregen tot grote ergenis van m'n vrouw![]()
[Afbeelding]
Wel leuk om door al die oude bakken te gaan en al die mini sets onderdelen tegen te komen waar ik jaren mee heb lopen bouwen.
Voelde me vandaag weer ff helemaal jong!
Jazeker een prima set! Meer omdat ik beloofd had om de zolder uit te gaan mesten en spullen uit te zoeken om van de hand te doenKerngezond schreef op zondag 28 december 2025 @ 00:56:
[...]
Dat is een mooie verzameling! Maar wat was het probleem van de Game Boy met je vrouw? Is toch een prima set?
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ik doe dit zeer rustig aan denk ik. Uurtje of tien alles bij elkaarWippie1234 schreef op zondag 28 december 2025 @ 00:26:
[...]
Heb deze inmiddels al 3 jaar in de doos op de kast staan! Tijdgebrek door peuter +baby.
Wat was de bouwtijd om en nabij?
Gameboy heb je in een paar uur in elkaar zitten. Zitten wel heel erg gave bouwtechnieken in. Die zolder loopt niet weg. Veel plezier alvastFrambozenTaart schreef op zondag 28 december 2025 @ 01:07:
[...]
Jazeker een prima set! Meer omdat ik beloofd had om de zolder uit te gaan mesten en spullen uit te zoeken om van de hand te doen![]()
Ik heb inmiddels echt teveel spullen, wordt echt tijd om uit te dunnen.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
:strip_exif()/f/image/geaGhhv24Bc8jFrpboFLKMxq.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door dm-dutchman op 28-12-2025 16:50 ]
dm-dutchman schreef op zondag 28 december 2025 @ 14:31:
[Afbeelding]
Herkent iemand deze minfigs en uit welke set ze komen?
:strip_exif()/f/image/Zws58W7sqYfPaGQB6cvrxt16.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XfRDOpN1Yrga1jwKpMePfjWa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9K9rV9ZHHGTYKIiNNopTrMX0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Qnxjc4xmOqK40dRsHKZla34A.jpg?f=fotoalbum_large)
Making an ass of myself since the 70's
Dat je die zwaarden etc nog allemaal hebt is heel bijzonder, ik nam die piraten poppetje overal mee naar toe en dan met zoveel mogelijk zwaarden etc die ben ik veel kwijtgeraakt.FrambozenTaart schreef op zondag 28 december 2025 @ 00:43:
Hier paar weekjes vrij en eindelijk eens tijd gehad om vandaag een soort verkapte reverse build te doen; mijn beide lego schepen helemaal bij elkaar gezoch. Echt alles was er nog, maar het was wel ff flink zoeken...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
M'n zoontje heeft er destijds ook nog mee gespeeld en mooie dingen gebouwd van diverse onderdelen, maar die zit inmiddels heerlijk in de puberteit en is er helemaal op uitgekeken.
Dozen en handleidingen had ik ook nog liggen:
[Afbeelding]
Door al het kleine grut in 4 bakken heen gegaan maar wel alles 100% compleet gekregen dankzij een lijstje van Bricklink. Voordeel was dat ik ook wat mini sets en een klein piraten eilandje had, daardoor ook aardig wat spullen dubbel.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De zeilen zijn helaas niet zo mooi meer, maar ben al een rabbithole ingedoken hoe je die weer enigsinds kunt fatsoeneren. Wil ik ook nog ff gaan proberen binnenkort.
En ook nog een nieuweling binnengekregen tot grote ergenis van m'n vrouw![]()
[Afbeelding]
Wel leuk om door al die oude bakken te gaan en al die mini sets onderdelen tegen te komen waar ik jaren mee heb lopen bouwen.
Voelde me vandaag weer ff helemaal jong!
Burp
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq