Grote Enphase topic • IQ Gateway uitlezen • PVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023
Ook hier herkenbaar. Heb Santa’s postoffice ook niet gehaald. Set is opzich leuk maar meh en heb de eerste postoffice set ook al. De trein van dit jaar laat ik ook voorbij gaan. Ik blijf het een hele toffe lijn vinden maar het originele is er wel af.meesje schreef op woensdag 31 december 2025 @ 18:48:
[...]
Wij zijn ooit fanatiek gestart met trein, station, brandweer en peperkoekhuis. Ik dacht van het wordt een jaarlijkse traditie. Nog een andere kerst set gebouwd (niet uit de WV serie) en daar is het eigenlijk bij gebleven. Wel elk jaar de nieuwste WV gekocht. Zo ja uit mijn hoofd: Elf Clubhuis, Bezoek van de Kerstman, Kerst dorpsstraat en Skihut. Maar ja, deze sets liggen nu onaangebroken op zolder. Een maand geleden dacht van ik haal de één na laatste set ook maar in huis. Bij die gedachte is het gebleven.Tot een tijdje geleden had ik het best jammer gevonden een set te moeten missen, maar ik vind het wel best. De nieuwe Kerst trein doet me niks. Wie weet komt er volgend jaar ook nog een nieuw station. Kunnen we die ook overslaan.
Op dit moment denk ik van einde WV hobby, maar wie weet kriebelt het op een gegeven moment weer. Maar dit jaar echt geen moment tijd gehad om wat sets uit te stallen en/of te bouwen. Komende jaren maar even aanzien en wellicht ooit in de verkoop.
Ik heb nagenoeg alle eerdere sets uit deze lijn. Veel is enorm veel verbeterd maar het wordt tijd voor vernieuwing.
Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier kun je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen. Andere leuke/ interessante topics:
.
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier kun je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen. Andere leuke/ interessante topics:
- De Lego MOC-Challenge discussietopic: De Tweakers Lego MOC Challenge
- Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic.
- Voor V&A (Vraag en Aanbod) zie: Vraag & Aanbod overig.
- Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
- Voor alternatieve steentjes, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
- Voor statusupdates van bestellingen: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops. Zie hier voor de uitleg: Outerspace in "Het Grote Lego Topic - Deel 7"