• DeadPhoenix86
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 02-04 22:45
Powder Toastman schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 13:23:
[...]

Delisted games kun je meestal nog gewoon spelen, alleen niet meer aanschaffen.
Als je ze fysiek of digitaal aangeschaft hebt, kun je ze in de meeste gevallen nog gewoon downloaden / spelen.

In enkele gevallen kan dat ook niet meer, meestal als het online games zijn waarvan de servers gesloten zijn.
Maar voor hoelang? Want uiteindelijk stapt Microsoft over naar PC. En dan wil ik natuurlijk dat ik al mijn games kan spelen zonder gezeik.

• DeadPhoenix86

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-04 13:17
DeadPhoenix86 schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 13:34:
[...]

Maar voor hoelang? Want uiteindelijk stapt Microsoft over naar PC. En dan wil ik natuurlijk dat ik al mijn games kan spelen zonder gezeik.
Misschien moet je dat aan die glazen bol vragen die je ook vertelde dat Microsoft overstapt naar PC?

• DeadPhoenix86
Powder Toastman schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 14:01:
[...]

Misschien moet je dat aan die glazen bol vragen die je ook vertelde dat Microsoft overstapt naar PC?
Volgende Xbox wordt een Windows gebaseerde console. Dus je kan games spelen en kopen vanuit de Microsoft store, Steam, Epic Games, Ubisoft en EA etc.

Het wordt geen traditionele console zoals de Series X. Maar ik hoop dan wel dat alle games mee gaan.

• Powder Toastman
DeadPhoenix86 schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 14:05:
[...]

Volgende Xbox wordt een Windows gebaseerde console. Dus je kan games spelen en kopen vanuit de Microsoft store, Steam, Epic Games, Ubisoft en EA etc.

Het wordt geen traditionele console zoals de Series X. Maar ik hoop dan wel dat alle games mee gaan.
Die kans is redelijk aanwezig, net zoals de kans redelijk aanwezig is dat alles wat op de Series S/X draait ook daarop draait, inclusief de BC games. Games die nu niet BC zijn (sommige XBox OG en X360 games), zullen dat in de toekomst waarschijnlijk ook niet meer worden.
Maar niemand die dat nu al met zekerheid kan zeggen. Je hoeft trouwens ook niet per se je oude console de deur uit te doen als er een nieuwe uitkomt, kun je sowieso alles wat je nu kunt spelen t.z.t. ook spelen.

• DeadPhoenix86
Powder Toastman schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 14:14:
[...]

Die kans is redelijk aanwezig, net zoals de kans redelijk aanwezig is dat alles wat op de Series S/X draait ook daarop draait, inclusief de BC games. Games die nu niet BC zijn (sommige XBox OG en X360 games), zullen dat in de toekomst waarschijnlijk ook niet meer worden.
Maar niemand die dat nu al met zekerheid kan zeggen. Je hoeft trouwens ook niet per se je oude console de deur uit te doen als er een nieuwe uitkomt, kun je sowieso alles wat je nu kunt spelen t.z.t. ook spelen.
Maar er komt een dag dat deze ophoud met werken. Want mijn Xbox 360 heeft het naar 12 jaar begeven. Dus een hoop games kan ik daardoor niet meer spelen. Natuurlijk kan ik een nieuwe halen. Maar uiteindelijk houd dat ook op. Ik wil gewoon in de toekomst alle games die ik heb gekocht kunnen blijven spelen.

• Powder Toastman
DeadPhoenix86 schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 14:20:
[...]

Maar er komt een dag dat deze ophoud met werken. Want mijn Xbox 360 heeft het naar 12 jaar begeven. Dus een hoop games kan ik daardoor niet meer spelen. Natuurlijk kan ik een nieuwe halen. Maar uiteindelijk houd dat ook op. Ik wil gewoon in de toekomst alle games die ik heb gekocht kunnen blijven spelen.
Series S/X draait onderhuids ook op iets Windowsachtigs, dus verwacht niet dat ze BC ineens laten vallen, en verwacht zoals ik hierboven al zei dat alles wat nu op de X/S draait, ook op de volgende console zal draaien.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:40
[...]

Dat komt vanzelf goed gezien emulators ook steeds beter worden, maar niemand die jou nu een garantie kan geven dat je altijd je games kan blijven spelen op een MS console. Het bewijs zit hem al in het feit dat je niet al je Xbox(360) games op de huidige console kan spelen.

We weten hoe dan ook niet wat de toekomst gaat brengen. Wie zegt dat er nog een console komt? Ja de geruchten zijn sterk, maar ondertussen is de top vervangen bij Xbox en zorgen de huidige geheugen prijzen voor een markt waar in je eigenlijk geen console kan releasen. Ja alles kan maar tegen welke prijs?

Eerst maar eens zien wat Asha Sharma als hoofddoel heeft meegekregen. Goede kans dat het niet de doelen zijn die wij gepresenteerd krijgen.
[...]

Maar dat geldt altijd al voor alle game hardware... Als je nes kapot ging moest je die ook repareren of een andere kopen als je je originele cartridges wou blijven spelen.

Natuurlijk zou het fijn zijn als de backwards compatibility mee gaat naar een nieuwe console maar als je je daar serieus zorgen over maakt dan had je al lang naar pc over moeten stappen want dat is al veel langer hét platform bij uitstek om altijd al je games te kunnen blijven spelen (hoewel soms ook met wat kunstgrepen).

Ik denk overigens dat het technisch niet moeilijk zal zijn voor Microsoft om Xbox games op Windows af te spelen, het zal hem zitten in of ze dat qua rechten mogen doen.

Gamertag: FinrazielNL

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:34

R.G

Merken jullie ook met Xbox wifi gaming dat games als:

Valhalla Diablo best te doen zijn maar bij Battlefield of call of duty multiplayer lijkt beeld wazig te worden en best wel vaak input lag..

Betekent dit dat online via remote dus totaal multiplayer shooter een drama zijn en niet speelbaar?

En stel ik haal een rog ally x xbox versie gaat dit ook niet helpen?

Want dit is remote device naar Microsoft website remote play naar je console ?

Dus als 2 hops? Vroeger via de Xbox app rechtstreeks in je netwerk deed stuk beter voor mij gevoel?

Is het dan niet enorm geflopt? ( Cloud gaming)

Ik speel echt 100x liever op de Xbox rechtstreeks..

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Ieder heeft zijn eigen voorkeur voor gamen, maar my 2 cents; ik game eigenlijk alleen thuis, maar wel graag met de flexibilteit op verschillende tv's of op een tablet/laptop als mijn vriendin iets op tv aan het kijken is wat me niet interesseert.

Ik zweer bij Android apparaatjes bij de tv's (nvidia shield/google streamer) en een Android tablet met de app xbxplay op all die Android devices (eenmalig 7,50), en greenlight op de laptop. Werkt behoorlijk goed hier, al is er wel wat lag in deze oplossing, en zal het met online shooters niet optimaal zijn.

Voor mij zou een xbox ally niet een vooruitgang zijn, want ik game nu minstens op 14" (de tablet of laptop) en ik vind screen size wel een vrij belangrijke factor. Maar dat is natuurlijk mijn voorkeur, en ook mijn situatie dat ik alleen thuis game (of af en toe op een dienstreis op mijn tablet icm xbox controller), maar nooit in trein/bus of zo.

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:25
Dit is een Commodore Datasette. Games en software werden als geluid op casettebandjes opgeslagen. Als je dan wat opstarten moest je de casette in dit ding doen.
Op de Commodore 64 gaf je dan het commando
code:
1
LOAD "*",1
. De commodore gaf dan aan: Press play on tape. Op de datasette drukte je dan op play en de Commodore begon het geluid van de tape om te zetten in code zodat deze uitgevoerd kon worden.

What a fine day for Science! | Specs

Harmsen schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 08:17:
[...]

Dit is een Commodore Datasette. Games en software werden als geluid op casettebandjes opgeslagen. Als je dan wat opstarten moest je de casette in dit ding doen.
code:
1
LOAD "*",1
. De commodore gaf dan aan: Press play on tape. Op de datasette drukte je dan op play en de Commodore begon het geluid van de tape om te zetten in code zodat deze uitgevoerd kon worden.
En een half uur later schrok je op omdat de tape afsloeg op het einde van de cassette terwijl de Commodore nog steeds aangaf aan het laden te zijn en begon je te vloeken dat je weer opnieuw kon beginnen :+

Ja terug denken aan die tijd plaatst zeuren over laadtijden met hedendaagse hardware wel in perspectief :+

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:24

Sagat

Is pappa x2!

Exactor it schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 15:43:
Jullie mogen mij bedanken voor KCD2. Die heb ik gekocht, vier uur gespeeld en weggelegd voor een periode waar ik meer tijd heb.

Jullie kunnen nu ook Black Myth Wukong in gamepass verwachten. Die heb ik gisteren op de kop getikt. Vind hem heel gaaf (uurtje of drie gespeeld, baasje of 5 neer).

Zag wel wat ophef op basis van een digital foundry filmpje, maar die lui lijken me krankzinnig. Ze vonden de PS5 versie beter door belichting terwijl de xbox versie een echte 60fps draait op een hogere resolutie dan de PS5 waar het een upscaled 30fps (inclusief rare motion blur, input delay en artifacts is). Speelt dus minder goed maar is wel prachtig belicht. Tot nu toe geen klachten over hoe het speelt en/of eruit ziet in ieder geval!
Sorry voor reactie op een ouwe post, ik loop weer eens wat achter :X

Maar zeer interresant dit, ik heb zowel een ps5 (normale geen pro) een series x en een pctje die BMW ook nog wel redelijk kan draaien. Maar denk dat ik dan wat harder ga zoeken naar een exemplaar voor de xsx (was ook in der veronderstelling dat deze game niet op xbox was!)! Of toch maar weer gamepass nemen als hij er echt inkomt :P :+

10 second ninja DONE

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:22
Harmsen schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 08:17:
[...]

code:
1
LOAD "*",1
Dat deed je dan vóór het eten!
En na het eten liep je weer naar boven en met een beetje mazzel kon je dan mrs. Pacman spelen.

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:26
kevlar01 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 09:25:
[...]

Mee eens, dat is voor mij ook een tegenvaller om hem op te pakken.
Hopelijk kunnen ze dat nog wel patchen, maar dat is natuurlijk geen garantie.
Lang geleden, maar het lijkt erop dat ze de nodige aanpassingen hebben gedaan. Ik was bang voor de besturing toen ik hem kocht, maar eigenlijk rijdt ‘ie nu verrassend goed. Er zijn ook reviews die aangeven dat het nodige aangepast is. Sommige bochten zijn voor mij nog niet te doen maar dat is omdat ik eigenwijs veel te laat rem..

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

gizmokat schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 17:54:
[...]

Voor mij een game pc, maar die heb ik al staan naast mijn series x, eigenlijk speel ik bijna alleen maar op game pc dan op de xbox, deze generatie consoles valt mij echt tegen, een hoop spelen draaien niet fatsoenlijk op 60fps of zien er gewoon minder uit dan op de PC, 30fps trek ik echt niet meer, daar word ik misselijk van, vandaar dat ik een game pc heb gebouwd, ik had eerst alleen een xbox series x, speel alleen spellen op de xbox die 60fps halen en er grafisch nog goed uit zien, voor de exclusive games hoef je ook geen console meer te kopen tegenwoordig, alles wat ik leuk vind is op de PC te spelen.
Alleen koop je voor het bedrag van een xsx in deze 'rampocalyps' (jaja keek net df :*) ) nog een goede pc? Voor een nieuwe users kun je nog het argument gebruiken dat met steams sales e.d. gaming misschien goedkpoer is op pc. Maar deze persoon heeft al een bestaande xbox library...

10 second ninja DONE

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

G_Dragon schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 13:57:
Mijn vrouw en ik missen een beetje spellen dat je samen kan spelen, was altijd wel leuk en gezellig om te doen namelijk. Helaas hebben spellen zoals Grounded 2 of Battlefield 6 geen split-screen optie, want dat zouden we dan zeker veel samen hebben gespeeld maar helaas is split-screen aan het uitsterven..

We hebben de volgende spellen al gespeeld of zijn er even op uitgekeken;
  • It Takes Two (Uitgespeeld)
  • Split-fiction (Uitgespeeld)
  • Minecraft (Teveel gespeeld de laatste tijd)
  • CoD Online (is echt belachelijk slecht geworden)
Jullie nog leuke tips voor leuke split-screen spellen?
Houden jullie van (arcade) race games? Zo ja, horizon chase turbo. Erg leuk met zijn 2-en (of alleen, met zelfs met 3 of 4).

Verder fightinggames! sf6, kof15, cotw, mk, en zelfs een goede fighter van dbz, maar die vond jij niet leuk als ik het me goed herinner ;) Of niet dan @justifire

edit:
oh en eentje uit de ouden doos(ch) 'goof troop' ouwe snes game die in de disney collection 2 zit (heb je mogelijk ook over gelezen in het switch topic).

[ Voor 7% gewijzigd door Sagat op 27-02-2026 09:08 ]

10 second ninja DONE

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 17:28
Sagat schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 08:32:
[...]

Sorry voor reactie op een ouwe post, ik loop weer eens wat achter :X

Maar zeer interresant dit, ik heb zowel een ps5 (normale geen pro) een series x en een pctje die BMW ook nog wel redelijk kan draaien. Maar denk dat ik dan wat harder ga zoeken naar een exemplaar voor de xsx (was ook in der veronderstelling dat deze game niet op xbox was!)! Of toch maar weer gamepass nemen als hij er echt inkomt :P :+
Het is echt een gaaf spel wat exploratie en combat betreft. Lekker simpel qua opzet maar stiekem toch wat diepgang door de counter mechanic (er is geen parry knop, je countert door een aanval op te vangen met je heavy attack, als dat lukt mag je daarna nog een keer gratis meppen en als het niet lukt ben je meestal dood :) ) en door de combat skills die je op het juiste moment moet inzetten. Al zijn veel bazen stiekem hetzelfde omdat één toverspreuk kneiter overpowered is.

Verder wordt het spel vergeleken met dark souls. Dat is qua hoe groot bazen zijn een goede. Verder niet echt. Je raakt niks kwijt als je doodgaat en er zijn veel meer bazen dan in dark souls. Het is eigenlijk een action adventure boss rush spel met wat rpg elementen en een hogere moeilijkheidsgraad dan de gemiddelde RPG.

[ Voor 6% gewijzigd door Exactor it op 27-02-2026 10:52 ]

Finraziel schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 08:26:
[...]

En een half uur later schrok je op omdat de tape afsloeg op het einde van de cassette terwijl de Commodore nog steeds aangaf aan het laden te zijn en begon je te vloeken dat je weer opnieuw kon beginnen :+

Ja terug denken aan die tijd plaatst zeuren over laadtijden met hedendaagse hardware wel in perspectief :+
Uhu datafout |:(
En dan kon je met een mini kruiskopschroevendraaiertje de koppen een ietsiepietsie bijstellen via dat gaatje boven het commodore logo.
Dan op je knieen biddend een half uur wachten in oorverdovend gesnerp dat hij het deze keer wel zou doen :X
Soms wel tientallen keren per dag totdat je uiteindelijk maar zonder te spelen naar bed moest :P
We hebben het maar zwaar tegenwoordig.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

rscheper schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 08:38:
[...]

Lang geleden, maar het lijkt erop dat ze de nodige aanpassingen hebben gedaan. Ik was bang voor de besturing toen ik hem kocht, maar eigenlijk rijdt ‘ie nu verrassend goed. Er zijn ook reviews die aangeven dat het nodige aangepast is. Sommige bochten zijn voor mij nog niet te doen maar dat is omdat ik eigenwijs veel te laat rem..
Nice, dan misschien toch maar oppakken, hij is in de sale nu :)

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 13:03:
[...]

En dan kon je met een mini kruiskopschroevendraaiertje de koppen een ietsiepietsie bijstellen via dat gaatje boven het commodore logo.
Dan op je knieen biddend een half uur wachten in oorverdovend gesnerp dat hij het deze keer wel zou doen :X
Soms wel tientallen keren per dag totdat je uiteindelijk maar zonder te spelen naar bed moest :P
offtopic:
Ik heb dat ding paar keer gebruikt voor mijn c64 maar nope nope nope, diskdrive games of niets (ok cartridge was ook prima maar die had ik niet vzimh)

10 second ninja DONE

• OogvanHorus
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 18:42
justifire schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 13:03:
[...]

Haha geweldig, ik kan me dat inderdaad nog herinneren. Je moest dan wat draaien, maar je wist nooit of je goed zat, het was op goed geluk. :X
En dan de beloning, eindelijk kunnen spelen op de zwart wit tv en man man wat was het een feest als je de C64 eens mocht aansluiten op de 'grote' tv in kleur. Of een paar gulden kon besteden bij de bibliotheek waar ook een C64 stond met kleurenmonitor. _/-\o_
En dat was Khazan, of moet ik zeggen Khazandra ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EYxDXX2J7u6qtfX2XH3sZiHTXmc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fohmbc5wgPllX6Exkx8cVRN2.png?f=fotoalbum_large

Wat een topwijf in een topspel!
Kan wel zeggen dat in vergelijk met Khazan op extreme difficulty, Sekiro a lousy Sunday walk in the park is.

@uchiha tijntje Hoop dat je hem ook nog eens oppakt, benieuwd naar jouw uiteindelijke mening :)

@ilm Wat vond jij van Wuchang ? Kan je hem ergens mee vergelijken qua moeilijkheidsgraad ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 22:51:
Kan wel zeggen dat in vergelijk met Khazan op extreme difficulty, Sekiro a lousy Sunday walk in the park is.
Ok, weet ik dat ik die niet hoef te proberen :+

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:05

ilm

[Afbeelding]

@uchiha tijntje Hoop dat je hem ook nog eens oppakt, benieuwd naar jouw uiteindelijke mening :)

@ilm Wat vond jij van Wuchang ? Kan je hem ergens mee vergelijken qua moeilijkheidsgraad ?
Als ik je vergelijking met Sekiro zie: Wuchang is daarbij vergeleken kinderspel maar zeker leuk. :) Het is al even geleden, er zijn enkele toffe combat mechanics, en visueel ook zeer mooi voor zover ik me herinner.

Voor mij zijn de FromSoftware souls zowiezo altijd 1 a 2 graden moeilijker dan de vele klonen. Sekiro is veruit het moeilijkste dat ik al heb gespeeld. Dus wel benieuwd naar Khazan nu. Natuurlijk is de formule wel gekend, wat maakt dat bosses in Wuchang meestal wel in 2 a 3 (max 10) pogingen neergaan.

[Afbeelding]

Goed bezig!! :) Ik zal er eens over nadenken. Ik ga hem in ieder geval wel installeren. Ik heb geen idee hoever ik eigenlijk was en hoe het staat met de collectible jacht :P

Mijn laatste achievement is dat ik Bellerian verslagen heb. Dat is als ik zo snel ff kijk de 11e main boss van de 16.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• ilm

ilm

uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 08:58:
[...]

Goed bezig!! :) Ik zal er eens over nadenken. Ik ga hem in ieder geval wel installeren. Ik heb geen idee hoever ik eigenlijk was en hoe het staat met de collectible jacht :P

Mijn laatste achievement is dat ik Bellerian verslagen heb. Dat is als ik zo snel ff kijk de 11e main boss van de 16.
maarrr... speel je wel op 'extreme difficulty'? :P
ilm schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 11:52:
[...]

maarrr... speel je wel op 'extreme difficulty'? :P
Volgens mij was er bij launch maar 2 settings. Easy en normal. En de normal optie is na een patch gewijzigd naar extreme :) Dus als het goed is speel ik op extreme als ik verder ga. Maar het moeilijkste zal zijn om zonder summons de game uit te spelen. :P

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-02-2026 12:46 ]

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07:47
Ik was er na 4 bosses wel klaar mee omdat het vrij generiek aanvoelde. Na al dat enthousiasme hier ga ik hem ook maar weer even installeren.
uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 12:37:
[...]

Volgens mij was er bij launch maar 2 settings. Easy en normal. En de normal optie is na een patch gewijzigd naar extreme :) Dus als het goed is speel ik op extreme als ik verder ga. Maar het moeilijkste zal zijn om zonder summons de game uit te spelen. :P
Klopt :Y

Timothy3000 schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 13:03:
Ik was er na 4 bosses wel klaar mee omdat het vrij generiek aanvoelde. Na al dat enthousiasme hier ga ik hem ook maar weer even installeren.
Ik vond voornamelijk de boss battles erg tof. De levels tussen de bosses zijn niet op het niveau van een From game.

EdwardK123 schreef op maandag 23 februari 2026 @ 06:52:
[...]

Staat nog steeds op mijn verlanglijstje, tot nu toe alleen maar positieve reacties over gelezen.

Ik zou 't doen 🙂
Komt wat traag op gang maar phoeh… heavy shit…
En dat is dan positief bedoeld in dit genre _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CTsqILhoUzZhrKDSm_6rBS4UGSI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MHHxLHaYe5NMMkNGbCu4zy4W.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door justifire op 28-02-2026 23:32 ]

• Pro-prutser
  • Laatst online: 16:36
@justifire

Dat ziet er heel goed uit 😮

[ Voor 100% gewijzigd door Pro-prutser op 28-02-2026 23:51 ]

• ilm

ilm

Beetje teveel bloed om er goed uit te zien. Ik vrees het ergste. :N

Silent hill speel ik na RE. Binnenkort hoop ik aan de RE4 remake te beginnen. De nieuwe RE schijnt ontzettend goed te zijn.

• Pro-prutser
ilm schreef op zondag 1 maart 2026 @ 01:31:
[...]

Silent hill speel ik na RE. Binnenkort hoop ik aan de RE4 remake te beginnen. De nieuwe RE schijnt ontzettend goed te zijn.
Ik bedoel natuurlijk de graphics haha

RE4 zit al een halfjaar in mijn diskdrive en ben niet verder gekomen dan 20 min speeltijd. In tegenstelling tot RE2 die ik 3x achter elkaar heb uitgespeeld.

Het is voor mij ook heel verleidelijk om die nieuwe te kopen, maar vind met mijn huidige backlog die 70 piek nog iets te veel van het goede.

• Pro-prutser
ilm schreef op zondag 1 maart 2026 @ 01:31:
[...]

Je bent van goede invloed op mijn backlog :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FS7HRRtjFvgQjXVAoVYvqcEGC10=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RxtrES7IzE5B3S6f5Gzk5IWS.jpg?f=fotoalbum_large

Here we go again

[ Voor 12% gewijzigd door Pro-prutser op 01-03-2026 02:01 ]

uchiha tijntje schreef op zondag 1 maart 2026 @ 10:43:
En de games van deze week

https://www.trueachieveme...w-xbox-games-march-2-2026

Met Planet of Lana 2! Ook in GPU.
En Marathon voor de extraction shooter liefhebbers onder ons.
Ik sla over want er zit niks mooi tussen, veel plezier met Planet of Lana 2 :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:40
uchiha tijntje schreef op zondag 1 maart 2026 @ 10:43:
En de games van deze week

https://www.trueachieveme...w-xbox-games-march-2-2026

Met Planet of Lana 2! Ook in GPU.
En Marathon voor de extraction shooter liefhebbers onder ons.
Ik ben wel benieuwd naar Planet of Lana 2. Ik hoop alleen dat ze niet door het eerste succes denken dat hun 2e game ineens 15-20 uur lang moet zijn. Dit soort games moeten gewoon compacte ervaringen blijven anders begint het mij halverwege te vervelen.

Of ze moeten het de hele tijd boeiend weten te houden met nieuwe gameplay elementen, maar zat is zeldzaam bij kleine teams (eigenlijk zeldzaam bij alle games voor mij persoonlijk :o )

• ilm

ilm

Pro-prutser schreef op zondag 1 maart 2026 @ 02:00:
[...]

Je bent van goede invloed op mijn backlog :p

[Afbeelding]

Here we go again
Aj, het is in ieder geval de beste (?) RE, en zeker de remake, als we het internet mogen geloven Voor mij is het de eerste keer dat ik ze speel.

Vorige maand had ik men backlog bijna weggewerkt, en dan komen er ineens de 2 Kingdom Come Deliverance's op gamepass. Avatar ook zo een tijdrovende game. Ze doen het erom.

Gaan toch wat knippen hier en daar. Mogelijks enkel KCD2 spelen, High on Life 2, en (wie weet) Indika.

• Pro-prutser
ilm schreef op zondag 1 maart 2026 @ 12:24:
[...]

Aj, het is in ieder geval de beste (?) RE, en zeker de remake, als we het internet mogen geloven Voor mij is het de eerste keer dat ik ze speel.

Vorige maand had ik men backlog bijna weggewerkt, en dan komen er ineens de 2 Kingdom Come Deliverance's op gamepass. Avatar ook zo een tijdrovende game. Ze doen het erom.

Gaan toch wat knippen hier en daar. Mogelijks enkel KCD2 spelen, High on Life 2, en (wie weet) Indika.
RE2 remake heeft toch wel een speciaal plekje bij mij, ik weet niet of RE4 remake dit voor mij gaat evenaren of zelfs overtreffen. Maar ik laat mij graag verassen! Het zal mij ook niet verbazen als die nieuwe RE de allerbeste wordt, want die ziet er toch wel heel gaaf uit! Maar eerst deze even uitspelen en daarna waarschijnlijk deel 3.

Leuk dat het je eerste keer is 😃 Ik hoop dat je er net zo van geniet als de meesten.

Haha klinkt ambitieus. Ik hoorde van een collega dat KCD2 langzaam op gang komt. Je moet er tegen kunnen. Ik heb er het geduld niet voor denk ik. Staat desondanks wel op mijn lijstje, maar alleen nog niet zo hoog op het lijstje.

Heel veel plezier in ieder geval toegewenst!
De punten ook weer binnen, bijna €80 aan cadeaukaarten. Flink aan het sparen voor Grand Theft Auto 6 :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i60qQFrXuw6GQh4zEuIJZAGEH54=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LOBWcMl3c8LNL5OCH7RFLTEZ.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

En dat was reanimal. Voor liefhebbers van Little Nightmare een aanrader. Ik begrijp echt helemaal geen snars van het verhaal, maar de wereld is wel weer erg sfeervol :)

Heb hem twee keer uitgespeeld want op een of andere rare manier pakte hij wat collectibles niet goed ofzo. Maar als je alles weet vlieg je er een tweede keer zo doorheen.

ilm schreef op zondag 1 maart 2026 @ 12:24:
[...]

Indika ben je in twee avondjes wel doorheen, heb je weer wat ruimte op het dashboard ;)

Vinden nog meer mensen High On Life 2 zo ontzettend makkelijk op het hoogste niveau? Ik vraag het hier even omdat haast niemand het lijkt te spelen als ik de stilte in het onderwerp zie.

Ik vlieg namelijk door het verhaal heen niet normaal, ben alweer bij de laatste missie en heb er voor mijn gevoel nog niet eens heel veel uren inzitten.

G_Dragon schreef op zondag 1 maart 2026 @ 18:57:
Vinden nog meer mensen High On Life 2 zo ontzettend makkelijk op het hoogste niveau? Ik vraag het hier even omdat haast niemand het lijkt te spelen als ik de stilte in het onderwerp zie.

Ik vlieg namelijk door het verhaal heen niet normaal, ben alweer bij de laatste missie en heb er voor mijn gevoel nog niet eens heel veel uren inzitten.
Het eerste deel was ook aan de makkelijke kant. En als ik dat zeg, dan wil dat wel wat betekenen :P

Moet er nog steeds mee starten, misschien vanavond eens een slinger geven.

Of is het een humble brag, @G_Dragon :+

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07:47
Deel 1 was ook heel makkelijk. Ik ben nog niet aan deel 2 begonnen ivm de matige reacties en reviews (veel bugs).
Wom schreef op zondag 1 maart 2026 @ 19:57:
[...]

Het eerste deel was ook aan de makkelijke kant. En als ik dat zeg, dan wil dat wel wat betekenen :P

Moet er nog steeds mee starten, misschien vanavond eens een slinger geven.

Of is het een humble brag, @G_Dragon :+
Ja klopt het eerste deel was ook goed te doen, in dit tweede deel ook al veel gelachen.

Haha nee dit is geen humble brag, zo zit ik niet in elkaar :p.

Timothy3000 schreef op maandag 2 maart 2026 @ 07:45:
Deel 1 was ook heel makkelijk. Ik ben nog niet aan deel 2 begonnen ivm de matige reacties en reviews (veel bugs).
Gelukkig nog bijna geen bugs tegengekomen, op een zij missie na. Want die kan ik niet halen, het spel crashed na een half uur. Verder heb ik High On Life 2 al sinds release in QR staan :9

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:13
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

• EdwardK123
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Up6julr_FIsb3Q1hEegXfm70T4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kKByQtfysMEQsy6Zdp2ZYhh8.jpg?f=fotoalbum_large

En de volgende Game Pass toevoegingen!

Minishoot adventures is echt heel tof!

Edit: echt heel heel tof. Metroidvania meets bullet hell!

[ Voor 44% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-03-2026 23:13 ]

• ilm

ilm

Ik heb de indruk dat Crimson Desert wel heel hard wordt gehyped. De scope is blijkbaar ambitieus maar voorlopig zelf nog niets gezien dat me trekt (wel dynamische omgevingen). De ontwikkelaar Pearl Abyss heeft een aantal mmo's onder de riem geloof ik.

[ Voor 3% gewijzigd door ilm op 03-03-2026 20:32 ]

• EdwardK123
Wat zijn jullie nu allemaal aan het spelen? En waar kijk je naar uit?

Ben (volgens mij) aan het einde van het verhaal van Death Stranding. Wat een leipe game. Zoveel corny dialogen en tegelijkertijd vette actie momenten dat het als een grote koortsdroom aanvoelt, en het tegelijkertijd ook klopt...? Heel magisch, maar dit is dan ook m'n eerste Kojima game.

Daarna wil ik wat kleinere games gaan spelen zoals Firewatch en Final Fantasy 3 voordat ik weer verder ga met Cyberpunk.
EdwardK123 schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 09:27:

Ben (volgens mij) aan het einde van het verhaal van Death Stranding. Wat een leipe game. Zoveel corny dialogen en tegelijkertijd vette actie momenten dat het als een grote koortsdroom aanvoelt, en het tegelijkertijd ook klopt...? Heel magisch, maar dit is dan ook m'n eerste Kojima game.

Daarna wil ik wat kleinere games gaan spelen zoals Firewatch en Final Fantasy 3 voordat ik weer verder ga met Cyberpunk.
Afgelopen maandag heb ik toevallig net High On Life 2 uitgespeeld en ben ik begonnen aan TCG Card Shop Simulator wat wel lekker weg speelt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tfzNCfRK_egfdvP8Xr9pSoWTKsM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HEtjunT88xD3WCuFSLA4NOR2.png?f=fotoalbum_large

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Kan iemand mij vertellen welke media apps er beschikbaar zijn op de Xbox?
Is ook F1TV beschikbaar en IPTV?

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

sten123 schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 10:47:
Kan iemand mij vertellen welke media apps er beschikbaar zijn op de Xbox?
Dit zegt Google als ik hem vraag:

Xbox Media Apps Overzicht

Top Video Streaming Apps
  • Netflix (4K & HDR)
  • Disney+
  • Amazon Prime Video
  • YouTube / YouTube TV
  • Apple TV
  • Max (HBO Max)
  • Crunchyroll
  • Funimation
  • Paramount+
  • Peacock
  • Pluto TV
  • Tubi
Live TV & Sport
  • Hulu
  • Sling TV
  • fuboTV
  • DAZN
  • ESPN
Muziek & Audio
  • Spotify (Background music)
  • Apple Music
  • Amazon Music
  • Pandora
  • iHeartRadio
  • SoundCloud
  • TuneIn Radio
  • Vevo
Utility & Overige Apps
  • Dolby Access (Atmos & Vision)
  • Twitch
  • Microsoft Edge (Browser)
  • Movies & TV (Microsoft Store)
  • AirServer

Is ook F1TV beschikbaar en IPTV?
Er is geen native F1 TV-app in de Xbox Store. Je kunt F1 TV echter wel kijken via de ingebouwde browser

Ja, er zijn verschillende IPTV-spelers beschikbaar in de Microsoft Store op de Xbox. Je moet deze apps wel zelf configureren met je eigen M3U-lijst of Xtream Codes van je IPTV-aanbieder.

Hopelijk zijn hiermee je vragen beantwoord d:)b

High Of Life 2. Zit er nog maar een kleine drie uur in. De humor is sterk, maar het kost wel wat meer moeite om progressie te maken, gevoelsmatig. Aantal scene's moet je meer als Sunset Overdrive spelen (met het skateboard bepaalde routes grinden), wat ik soms wat omslachtig vind. Er zitten wat grafische bugs in, maar verder speelt het wel goed vooralsnog.

Kijk vooral uit naar FH6 momenteel. Ben wel weer toe aan een fijne racegame.

Wissel het momenteel een beetje af tussen Silent Hill 2, Wuchang, Carmageddon Rogue Shift en Fatal Fury: City of the Wolves.
Zijn best wel wat spellen waar ik naar uit kijk waarvan de eerste (voorzichtig, wacht even wat reviews af) Crimson Desert is.
Dan krijgen we nog Forza Horizon 6, Lords of the Fallen 2, Mortal Shell 2, Pragmata en de nieuwe Control, om er een aantal te noemen die zo even opkomen.

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:11
Ik speel vooral veel BF6 en Helldivers 2 op de Xbox. Net via steam Dispatch gekocht. Hiermee vermaak ik me tot 20 maart. Dan ga ik beginnen met Crimson Desert.
High on Life 2 nu drie keer geprobeerd, maar vind de gameplay gewoon niet leuk. Deel 1 met veel plezier uitgespeeld, deel 2 voelt voor mij niet zo.

[ Voor 31% gewijzigd door mobygo76 op 04-03-2026 13:04 ]

Oeps hier had ik overheen gelezen :o , uhm ik kijk heel erg uit naar de aankondiging dat Car Dealer Simulator eindelijk naar de Xbox komt en verder staat er op mijn lijstje: Forza Horizon 6, 007 First Light en Grand Theft Auto VI

Verder heb ik dit jaar volgens mij zo snel ik me kan bedenken niet veel om naar uit te kijken, kan er een paar missen hoor.

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-04 16:08

Diablo IV, speelt heerlijk en ziet er prachtig uit.. In korte tijd honderden uren in gestopt.
ilm schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 20:32:
Ik heb de indruk dat Crimson Desert wel heel hard wordt gehyped. De scope is blijkbaar ambitieus maar voorlopig zelf nog niets gezien dat me trekt (wel dynamische omgevingen). De ontwikkelaar Pearl Abyss heeft een aantal mmo's onder de riem geloof ik.
Ja ik heb er best veel beelden van gezien, maar ik weet het zelf nog niet echt. Aan de ene kant ziet het er wel tof uit, vanwege een grote sandbox, maar volgens mij is deze sandbox voor mij 10x te groot. Erg benieuwd wat het in de reviews gaat doen.

Ik ben gisteren begonnen aan Minishoot Adventures. Dat spel is echt leuk. Dacht heel even proberen, maar het was snel 4 uur later... Erg verslavende gameplayloop. Een aanrader.

Daarna ga ik starten aan Planet of Lana 2. Die komt morgen uit dacht ik.
Er komen de komende periode best wel wat titels uit waar ik (al lange tijd) naar uitkijk.
  • Replaced
  • MOUSE: P.I. for Hire
  • Darwin's Paradox
  • Mixtape
  • Denshattack
  • Lego Batman: Legacy of the Dark Knight
  • Forza Horizon 6

• ilm

ilm

Planet of Lana 2 review
Voor de racers onder ons:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jSrMFOeuvoa-jLSXbOkqFQmW39I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EsMm0B4W97B2bKRI2pOujICe.jpg?f=fotoalbum_large

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Met F1 is het wel grappig, die is meestal al 2x in het jaar te spelen in een trial weekend, en net voor de seizoensstart komt ie in Gamepass. Zo kan ik hem in de trial weekenden al bijna uitspelen en hoef ik nu nog maar een paar dingen te doen om hem op 100% te krijgen.

• Exactor it

Op de Xbox Black Myth Wukong (Vind hem echt gaaf. Combat is tegelijk simpel en interessant en exploratie is goed en logisch geregeld). Ben in chapter vijf maar dat zien we over twee maanden wel weer, want:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bu0W3xncmMhR48Bl4OHrMevWNpU=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9FElntlT4x1r2GD5he6wEuvS.jpg?f=fotoalbum_medium

[ Voor 5% gewijzigd door Exactor it op 05-03-2026 21:12 ]

Exactor it schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 21:11:
[...]

Op de Xbox Black Myth Wukong (Vind hem echt gaaf. Combat is tegelijk simpel en interessant en exploratie is goed en logisch geregeld). Ben in chapter vijf maar dat zien we over twee maanden wel weer, want:

[Afbeelding]
2 maanden is best nog optimistisch :) Have fun!

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 21:29:
[...]

2 maanden is best nog optimistisch :) Have fun!
Ach, ik heb over android, ios, pc, switch en xbox maar een paar uurtjes in het eerste deel hoor.

Heb voor deze early access maar een handheld pc op de kop getikt. Zover gaat de verslaving. :) En de nieuwe xbox komt simpelweg te laat. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Exactor it op 05-03-2026 21:55 ]

Exactor it schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 21:50:
[...]

Ach, ik heb over android, ios, pc, switch en xbox maar een paar uurtjes in het eerste deel hoor.

Heb voor deze early access maar een handheld pc op de kop getikt. Zover gaat de verslaving. :)
Hopelijk overtreft die het eerste deel voor je :). Enig idee of de game redelijk compleet is zo in early acces? Kan me voorstellen dat ze nog niet alle verschillende “archetypes” hebben. Zoals de watcher en defect, etc uit deel 1.

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 21:56:
[...]

Hopelijk overtreft die het eerste deel voor je :). Enig idee of de game redelijk compleet is zo in early acces? Kan me voorstellen dat ze nog niet alle verschillende “archetypes” hebben. Zoals de watcher en defect, etc uit deel 1.
Er zijn zelfs vijf poppetjes nu. Geen idee hoeveel ervan er al echt beschikbaar zijn, want je moet ze unlocken door te spelen. Er zit ook multiplayer in. Ik ben erg benieuwd hoe dat werkt.

Ik zal verder niet hier lullen over sts2. Na wat meer uurtjes ga ik wel langdradige posts maken in het sts topic. :)

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:23

On_E

Housemusic

Exactor it schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 21:11:
[...]

[Afbeelding]
Haha ik heb m ook gehaald, terwijl ik de eerste nooit op de PC heb gehad. Wel op 4 andere apparaten. :D

En laat Project Helix ook maar komen, een XBox/PC hybrid klinkt mij als muziek in de oren.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Exactor it
On_E schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 22:01:
[...]

Haha ik heb m ook gehaald, terwijl ik de eerste nooit op de PC heb gehad. Wel op 4 andere apparaten. :D

En laat Project Helix ook maar komen, een XBox/PC hybrid klinkt mij als muziek in de oren.
Nig een verslaafde!

Ik weet het nog niet met pc combineren met xbox. Na twee dagen met een Ally ben ik al helemaal klaar met partities samenvoegen, drivers updaten en googlen naar saaie dingen. Ik wil een apparaat waar iemand anders zijn best doet qua instellingen en onderhoud en ik gewoon kan gamen.
Exactor it schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 22:26:
[...]

Nig een verslaafde!

Ik weet het nog niet met pc combineren met xbox. Na twee dagen met een Ally ben ik al helemaal klaar met partities samenvoegen, drivers updaten en googlen naar saaie dingen. Ik wil een apparaat waar iemand anders zijn best doet qua instellingen en onderhoud en ik gewoon kan gamen.
Dat is inderdaad de grote vraag... Gaat Microsoft echt de Windows gaming ervaring bij de haren grijpen en naar Xbox niveau tillen... Of trekt Windows de Xbox onder water en is het gewoon een pc straks? Want de fullscreen experience die ze nu voor de handhelds gemaakt hebben is weliswaar een stap in de goede richting, maar nog zeer ver van een console ervaring verwijderd (steam os en Bazzite zijn daar dichterbij, hoewel die weer hun eigen andere uitdagingen hebben).

Finraziel schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 06:33:
[...]

Dat is inderdaad de grote vraag... Gaat Microsoft echt de Windows gaming ervaring bij de haren grijpen en naar Xbox niveau tillen... Of trekt Windows de Xbox onder water en is het gewoon een pc straks? Want de fullscreen experience die ze nu voor de handhelds gemaakt hebben is weliswaar een stap in de goede richting, maar nog zeer ver van een console ervaring verwijderd (steam os en Bazzite zijn daar dichterbij, hoewel die weer hun eigen andere uitdagingen hebben).
Op welke wijze vind je de full screen ervaring anders dan de console ervaring? Want die vind ik eigenlijk vergelijkbaar met het dashboard van de console. Namelijk de store en mijn geïnstalleerde games. Verder kom ik op de console ook niet. Daarnaast is de Xbox guide menu eigenlijk identiek op zowel console als pc.

Ik kan op 1 hand tellen de keren dat ik de full screen mode ben uitgegaan om te schakelen naar Windows.

uchiha tijntje schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 07:44:
[...]

Op welke wijze vind je de full screen ervaring anders dan de console ervaring? Want die vind ik eigenlijk vergelijkbaar met het dashboard van de console. Namelijk de store en mijn geïnstalleerde games. Verder kom ik op de console ook niet. Daarnaast is de Xbox guide menu eigenlijk identiek op zowel console als pc.

Ik kan op 1 hand tellen de keren dat ik de full screen mode ben uitgegaan om te schakelen naar Windows.
Toegegeven, ik heb het even niet heel goed in mijn hoofd want ik ben de laatste tijd weer even meer op mijn desktop aan het gamen en daarvoor had ik mijn Xbox Ally X vooral in Bazzite geboot... Maar wat ik zo kan bedenken is dat updates op te veel verschillende plekken zitten, daar word je nog niet genoeg ontzorgd (dat zou gewoon allemaal in de achtergrond moeten gebeuren met alleen een niet al te opdringerige notificatie ergens als je een keer moet rebooten... En dat niet forceren). Sleep mode werkt niet fijn (maar ik heb hem nu op hibernate staan wat een stuk beter werkt). Idealiter als het de Xbox gaat vervangen zou ik quick resume er ook op willen zien. En het is fijn dat games uit andere stores werken en in de library getoond worden, maar de automatische icoontjes of cover art zijn meestal heel slecht, dat ziet er echt nog amateuristisch uit. Ook wordt eerst de launcher nog gestart ipv dat dit allemaal in de achtergrond gebeurt.
Ook vind ik zelf de bewegingen van de cursor in het fullscreen menu niet intuïtief... Als je links en rechts beweegt kan het zomaar zijn dat je ergens anders uitkomt dan waar je begon. Nou heb ik de Xbox console al lang niet gebruikt maar volgens mij had ik dat daar niet zo en staat alles duidelijker in rijen zodat je weet hoe ergens naar toe te navigeren.

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:27

Winkiller

De Mopperpot

Waarom is de xbox series x zo slecht verkrijgbaar ? De grote ketens hebben totaal geen voorraad !?
Winkiller schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 12:07:
Waarom is de xbox series x zo slecht verkrijgbaar ? De grote ketens hebben totaal geen voorraad !?
Ja het is al een lange tijd best slecht verkrijgbaar, je zou denken dat ze het inmiddels opgelost was. Maar er zit blijkbaar geen haast achter vanuit Microsoft.. 8)7

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 12:11:
[...]

Ja het is al een lange tijd best slecht verkrijgbaar, je zou denken dat ze het inmiddels opgelost was. Maar er zit blijkbaar geen haast achter vanuit Microsoft.. 8)7
Al erg lang zijn ze nergens te vinden. Rond Black Friday en de feestdagen is iedereen naar de concurrent gestapt. Op V&A staan er een aantal voor 400 of lager. Vrijwel niemand die hier nog interesse in heeft.
Geen marketing, totale onzichtbaarheid in fysieke winkels helpt ook niet. Gamepass helpt ook niet mee.
Je ziet het al enkele jaren komen, maar het einde is echt wel in zicht.
Pagina: 1 ... 122 ... 126 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties