[ Voor 51% gewijzigd door G_Dragon op 04-05-2026 19:18 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
[ Voor 51% gewijzigd door G_Dragon op 04-05-2026 19:18 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL
:strip_exif()/f/image/yPvV25XRKaTdDE38vaM4dCcP.jpg?f=fotoalbum_large)
SAVE THE DATE
— 007 First Light (@007GameIOI) 6 april 2026
Curious how we're crafting this re-imagined origin story in #007FirstLight?
Mark your calendars and tune in for the live reveal of Beyond the Light Episode 3 tomorrow to find out more.
📅April 7th
⏱️7AM PT / 10AM ET / 4PM CEST
📍https://t.co/BXOZEMdEBj… pic.twitter.com/Cq0S0Ix6jh
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal | Xbox Series X |
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik heb hetzelfde. Ik vind de Hitman games echt geweldig en deze komt 100% in huis, daar hoef ik geen review voor af te wachten. Ik speel Hitman 3 nog steeds met regelmaat.Richh schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 14:09:
Ook hier groot fan van Hitman en houd deze game dan ook al een tijdje in de gaten. Tof dat de release nu echt aanstaand is.
Lang geleden dat een game release mij nog zo redelijk hyped maakte.
[ Voor 32% gewijzigd door Cyrax0508 op 09-04-2026 08:10 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark
:strip_exif()/f/image/rnH8xtppXps37TjZHmazlzLG.jpg?f=fotoalbum_large)
3 million wishlists!
— 007 First Light (@007GameIOI) 14 april 2026
Thank you for making #007FirstLight one of the most anticipated upcoming games. Step into a re-imagined James Bond origin story on May 27th.
Pre-order now and get a free Deluxe Edition Upgrade.https://t.co/TYuWmcA0nA#EarnTheNumber pic.twitter.com/i9YGpu1arZ
Dat is veel inderdaad. Ik heb het ook maar toegevoegd aan mijn wenslijst
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Hoewel het mij ook een leuke game lijkt, zou ik toch je verwachtingen ietsje temperen. Het wordt waarschijnlijk een stuk simpeler en meer arcade ivm hitman omdat het beoogde publiek toch wat minder moeilijke games zal willen spelen.Cyrax0508 schreef op woensdag 15 april 2026 @ 08:26:
Dit is voor mij echt DE game van dit jaar waar ik op wacht. Ik ben groot fan van de Hitman serie en dit is van dezelfde makers. En dat zie je ook wel in de grafische stijl terug
Ik weet dat het meer actie gericht is en zeker geen Hitman gaat worden. Dat hoeft van mij ook niet, ik vermaak mij nog steeds met de serie op de PS5.Martinspire schreef op woensdag 15 april 2026 @ 09:09:
[...]
Hoewel het mij ook een leuke game lijkt, zou ik toch je verwachtingen ietsje temperen. Het wordt waarschijnlijk een stuk simpeler en meer arcade ivm hitman omdat het beoogde publiek toch wat minder moeilijke games zal willen spelen.
Laat ik het zo zeggen: zet je verwachtingen niet té hoog, anders kan het alleen maar tegenvallen.
[ Voor 8% gewijzigd door Cyrax0508 op 15-04-2026 10:04 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Absoluut. Je kunt de 25 year edition voor een paar tientjes kopen, krijg je er op de PS5 gelijk verbeterde versies van Hitman en Hitman 2 bij.Gunner schreef op woensdag 15 april 2026 @ 10:33:
Hitman III heb ik nooit gespeeld, is dat nog leuk om op te pikken ergens?
100% elke euro waard geweest.Gunner schreef op woensdag 15 april 2026 @ 10:33:
Hitman III heb ik nooit gespeeld, is dat nog leuk om op te pikken ergens?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Absoluut, het is een van de weinige games die ik nog steeds af en toe opstart om me vervolgens weer dagenlang te verliezen in een enkel level.
Lastig te vinden voor xbox.Cyrax0508 schreef op woensdag 15 april 2026 @ 10:40:
[...]
Absoluut. Je kunt de 25 year edition voor een paar tientjes kopen, krijg je er op de PS5 gelijk verbeterde versies van Hitman en Hitman 2 bij.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
:strip_exif()/f/image/pswbp6N47MFOcXuxrSJ529SB.jpg?f=fotoalbum_large)
TUNE IN ON WEDNESDAY
— 007 First Light (@007GameIOI) 4 mei 2026
Join us for the official #007FirstLight developer streamwhere you'll get answers to some of the most common questions we see in the community.
📅Wednesday, May 6th
⏱️7AM PDT / 10AM EDT / 4PM CEST
📍https://t.co/BXOZEMdEBj
#EarnTheNumber pic.twitter.com/YEv6YbsJQx
WoA valt voor mij onder één van de beste games ooit gemaakt. 007 in dezelfde gameplaystijl klinkt als een droom.se77en schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 10:19:
Eigenlijk ben ik veel positiever over Hitman: Contracts, Hitman: Blood Money, Hitman 2: Silent Assassin en ik begrijp niet als mensen willen dat 007: First Light neerkomt op nog meer Hitman WoA wat sinds 2016 al dezelfde gameplay heeft.
Dat klinkt inderdaad goed. Maar ik zie de mix met Uncharted-achtige gameplay niet voor me.Timothy3000 schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 11:26:
[...]
WoA valt voor mij onder één van de beste games ooit gemaakt. 007 in dezelfde gameplaystijl klinkt als een droom.
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL
Eens. Bij Hitman WoA vermeed ik actievolle shootouts altijd, terwijl dat wel mogelijk is. De game nodigt je natuurlijk ook voor uit stealth gameplay. Dat past niet bij 007. Dus die mix lijkt me wel heel tof!Timothy3000 schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 11:26:
[...]
WoA valt voor mij onder één van de beste games ooit gemaakt. 007 in dezelfde gameplaystijl klinkt als een droom.
[ Voor 5% gewijzigd door Hulleman op 12-05-2026 11:37 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal | Xbox Series X |
:strip_exif()/f/image/9B8K3ZoivCutfhp0fHYVM5pk.jpg?f=fotoalbum_large)
007 First Light has gone gold!
— 007 First Light (@007GameIOI) 13 mei 2026
See you on May 27th for this re-imagined origin story.
Pre-order now and unlock a free deluxe edition upgrade.https://t.co/TYuWmcA0nA#EarnTheNumber #007FirstLight pic.twitter.com/z9lQhwFcxn
Nog best laat eigenlijk. Maar ik weet niet hoe dat bij deze developer eerder is gegaan. Meestal zie je eerder gold zodat ze nog een paar dikke patches kunnen doen. Benieuwd hoe de game gaat lanceren.