Heb ook al wat uur in First Light zitten en ik moet zeggen dat ik juist heel blij ben dat het geen open world is. Ik word soms gek van die enorme maps, waar je 10.000 icons hebt om allerlei soorten quests bij af te werken. Nu is het bijzonder filmisch, mooie omgevingen, en prima verhaal. Ja het is soms wel wat on-rails en ja.. soms vind ik ook dat het spel iets teveel de controle neemt over mijn acties. Maar over het algemeen geniet ik van dit spel. Heb wel al een paar crashes gehad op de ps5, maar dat mag de pret niet drukken.
Voor de mensen die aan het spelen zijn of dat binnenkort gaan doen: let erop dat je bij restart from checkpoint verder terugvalt dan na een death screen. Ik heb het één keer moeten gebruiken omdat ik vast kwam te zitten tussen het bed in een hotelkamer en iets wat op de grond lag. Geen crashes gehad na 5-6 uur spelen op PC met NVidia GPU.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nou net de intro gespeeld op het eiland zeg maar, wel spannend. ook wel effe wennen.
Ik was sowieso geen Hitman persoon, heb ze allemaal eens geprobeerd. maar dat was niks voor mij.
Maar dit ziet er wel echt goed uit, ben benieuwd he het spel verder gaat zijn
.
Ik was sowieso geen Hitman persoon, heb ze allemaal eens geprobeerd. maar dat was niks voor mij.
Maar dit ziet er wel echt goed uit, ben benieuwd he het spel verder gaat zijn
:strip_exif()/f/image/vs86tUKzan1yirNxZalWLXH7.jpg?f=fotoalbum_large)