✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik heb hier zo ontzettend veel zin in. Als fan van de serie én JDM (Japanese Domestic Manufacturing aka Japanse auto's) liefhebber is dit natuurlijk een match made in heaven. Ik vraag me af hoe ze de Japanse car culture gaan verwerken tot een spelelement. Ik gok door middel van stories maar we gaan het zien. Kan niet wachten!
Eindelijk weer enthousiast over een race game. Dit moet toch wel een pareltje worden.
Hopelijk krijgen we meer mogelijkheden vwb spoilers /kits etc
Hopelijk krijgen we meer mogelijkheden vwb spoilers /kits etc
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Stiekem gehoopt op een directe PS5-release omdat ik de Xbox buiten Forza om eigenlijk niet meer gebruik...
Desalniettemin kijk ik hier erg naar uit!
Desalniettemin kijk ik hier erg naar uit!
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Vermoed veel driften, waar ik niks mee heb. Vond het in 5 al storend dat 1 van de 2 team events per sé de drift event was. Vond deel 4 eigenlijk leuker en heb ik me denk langer mee vermaakt. Zit ook echt veel te lang tussen 5 en 6.
Desondanks kijk ik al heeeeeeel lang uit naar een nieuw deel.
Desondanks kijk ik al heeeeeeel lang uit naar een nieuw deel.
Oh oh Mr. B, oh oh!