Grappig, die Datsun 2000 Roadster doet mij denken aan de Honda S600. Mijn opa werd midden jaren 60 uitgenodigd door Honda om op bezoek te gaan bij de Honda fabrieken en test circuits in Japan. De S600 werd toen net gelanceerd.G_Dragon schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 17:16:
[Afbeelding]
August 13 - August 20 (Series 04 Week 1 - Summer)
đ¯ PLAYLIST POINTS & REWARDS
- Series Reward: 1970 Honda N600 (Exclusive) 80 pts
- Series Reward: 1967 Renault 8 Gordini (Hard to Find) 160 pts
- Season Reward: 2018 Exomotive Exocet Sport V8 XP-5 (Exclusive) 20 pts
- Season Reward: 1969 Datsun 2000 Roadster (Hard to Find) 40 pts
đ PLAYLIST EVENT REWARDS
- Car: 1953 Chevrolet Corvette (The Trial)
- Car: 1970 Honda S800 (Championship: Small But Mighty)
- Car: 1962 BMW Isetta 300 Export (Championship: Dango Dashes)
- Car: 2017 Toyota JPN Taxi (Seasonal Job)
- Car Horn: Mascot Noise (Horizon Stunt Party)
- Clothing: Yellow Sports Sunglasses (Photo Challenge)
- Wheelspins & Super Wheelspin
- Credits: 100,000 (Treasure Hunt)
Weekly Challenge: Delightful Drop Off
(5 pts) Complete the four chapters in sequence to earn the weekly reward, 25,000 Credits.
Chapter 1: Fare Choice Own and drive the 2017 Toyota JPN Taxi. (Note: You can win this car this week from the "Seasonal Job: Delivery Shift" championship in Tokyo City if you don't own it yet). Chapter 2: Feed Me Earn a total of 15,000 Skill Score while driving the 2017 Toyota JPN Taxi. Chapter 3: Meet and Greet Drive your 2017 Toyota JPN Taxi to any Car Meet location on the map. Chapter 4: Say Cheese Take a photo of the 2017 Toyota JPN Taxi to complete the challenge.
Daily Challenges
(1 pt each) Daily challenges unlock one per day and remain available for 7 days.
Stunt Party Finish Round 3 of a Horizon Stunt Party Rivals Beat a Rival's Ghost Air Skills Earn 3 Air Skills Time Attack Complete 3 laps of any Time Attack Circuit Speed Trap Earn at least 1 Star from Speed Traps Car Meet Park at any Car Meet Road Race Complete a Road Race
đ SEASON EVENT DETAILS
Pts Event Name / Requirement / Route 2 Photo Challenge #SunnySnap â Take a photo of the 2013 Wuling Sunshine S at Hokuryu Sunflower Farm â Reward: Yellow Sports Sunglasses 3 Treasure Hunt Shimanoyama Region â Follow the Photo Clue to Discover the Treasure â Reward: 100,000 CR 5 Championship Small But Mighty â (D 500) Eclectic Domestics â Road Racing: Shimanoyama Circuit, Edamame Circuit, Irokawa Circuit â Reward: 1970 Honda S800 5 Championship Dango Dashes â (S1 900) Total Supercars â Road Racing: Highway Circuit, Electric Town Circuit, Daikoku Circuit â Reward: 1962 BMW Isetta 300 Export 3 Time Attack Edamame Time Attack â (D 500) Eclectic Domestics â 48.000 seconds â Reward: Wheelspin 2 Danger Sign Tanbo Launch â (B 700) Retro Sports Cars â 590.6 ft â Reward: Wheelspin 2 Speed Zone Hakone Turns â (B 700) Retro Sports Cars â 80.0 mph â Reward: Wheelspin 2 Drift Zone Kawazu Nanadaru Loop Bridge â (B 700) Retro Sports Cars â 65,000 pts â Reward: Wheelspin 10 The Trial Offroad Scramble â (A 800) Total Buggies & Offroad â Dirt Racing: Takashiro Trail, Sunflower Scramble, Bamboo Forest Scramble â Reward: 1953 Chevrolet Corvette 3 Seasonal Job Tokyo City Food Delivery â Complete a Delivery Shift in Tokyo City â Reward: 2017 Toyota JPN Taxi 3 Horizon Stunt Party Mini Games â Complete any Horizon Stunt Party â Reward: Mascot Noise Car Horn
⥠MONTHLY RIVALS
Pts Event Reward 4 Edamame Circuit â Post a Clean Lap to Complete Super Wheelspin
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
google --> wayCousinBoneless schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 09:34:
Heeft iemand deze game geprobeerd op de Steam Machine? Ik ben benieuwd naar de performance alvorens ik hem koop.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Vooral dit. En meer mogelijkheden tot aanpassing van je auto. FH6 voelt nu als een grote kopie van FH5 zonder echte noemenswaardige vernieuwingen. Zo zonde dat dit deel zich in Japan afspeelt als de developers verder niets doen met de auto cultuur die daar groot is.Westland1940 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 13:05:
Vast voor FH7![]()
...
Meer sleutel / garage belevingEn sowieso blijven investeren in betere audio van de auto's, dit is zo belangrijk en groots voor veel spelers. Ik heb al wat mods geïnstalleerd, o.a. die g-force simuleren in de cockpit en met de camera van buitenaf. Maar goed, de developers moeten echt out-of-the-box denken voor FH7.
- Project Auto in de schuur: Neem ÊÊn verwaarloosd wrak over en knap hem onderdeel voor onderdeel op (roest weghalen, op zoek naar zeldzame onderdelen op de marktplaats). Meer in de trant van hoe men zelf echt een wrak opknapt.
- Interactieve Garages: Richt je eigen garage/man cave in met trofeeÃĢn, posters en verlichting
En helaas lijken de developers ook niks te doen met feedback vanuit de community. Nog steeds kan je het eindstuk van de uitlaat niet aanpassen terwijl dit al meerdere delen een request is, neon onder de auto of een aanpasbaar interieur is een veel gevraagde toevoeging maar die wordt volledig genegeerd en steeds dezelfde bodykits en velgen ken ik nu ook wel.
Wat meer toevoegingen of een paar echte vernieuwingen moeten er wel komen in FH7, anders gaat het hard naar beneden denk ik.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Ik vind het goed draaien op 1440p op Medium.CousinBoneless schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 09:34:
Heeft iemand deze game geprobeerd op de Steam Machine? Ik ben benieuwd naar de performance alvorens ik hem koop.
Vandaag zag ik in het Steam Machine topic een link naar de volgende site: https://steammachinelife.com/
Daar is een guide beschikbaar met de 'beste' settings voor het spel op de Steam Machine
https://steammachinelife.com/forza-horizon-6-steam-machine-settings/
Verwacht dat het er dan nog beter uit ziet.
Idd, en als je in CarX street kijkt, hebben ze ook leuke tweaks voor bvb kleine map aanpassingen maken van je motor. Want als je zover bent dat je blok uitboort, de nokkenas hebt vervangen, en grote turbo er op.. dan kan je ook wel even de moeite doen om er een custom map op te zetten. Natuurlijk in CarX heb je nog steeds wel het "meer PK = meer beter" doel. Maar stel je bent een drifter, wil je dan echt max PK's? Een berg koppel die overal wheelspin kan geven lijkt me stukje makkelijker imo.Maikel64 schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 16:06:
[...]
Vooral dit. En meer mogelijkheden tot aanpassing van je auto. FH6 voelt nu als een grote kopie van FH5 zonder echte noemenswaardige vernieuwingen. Zo zonde dat dit deel zich in Japan afspeelt als de developers verder niets doen met de auto cultuur die daar groot is.
En helaas lijken de developers ook niks te doen met feedback vanuit de community. Nog steeds kan je het eindstuk van de uitlaat niet aanpassen terwijl dit al meerdere delen een request is, neon onder de auto of een aanpasbaar interieur is een veel gevraagde toevoeging maar die wordt volledig genegeerd en steeds dezelfde bodykits en velgen ken ik nu ook wel.
Wat meer toevoegingen of een paar echte vernieuwingen moeten er wel komen in FH7, anders gaat het hard naar beneden denk ik.
En bovendien is het ook gewoon leuk dat je hier zelf beetje mee kan rommelen. Het zal vast ook niet de diepgang halen zoals Automation - The Car Game (waarbij je motor kan pingelen als je die te hard pushed).. maar het kan wel een leuke toevoeging als je zo verschillende karakters aan de koppelkromme kan geven.
Bvb ik heb twee Corvette C7s in m'n garage gezet. Eentje getuned op puur grip met PP800. Daarna de motor iets geupgradetet en (puur omdat het kan) er een supercharger opgezet. Maakt een veel stoerder geluid dan zo'n fluitend turbootje
Maar goed.. men kan alleen maar dromen ...
De open world van FH6 - de map is top.
De physics van Assetto Corsa o.i.d. - rijdt gewoon goed, misschien iets te afstraffend voor arcade.
De "build an engine from scratch" van Automation - lekker veel diepgang.. maar misschien ook een "simple" modus nodig.
De beam crash physics van BeamNG
De engine simulator / sound engine van AngeTheGreat: YouTube: Simulating an Entire Car Engine (yes, it makes noise)
Iets meer casual content zoals men in Euro Truck Simulator lekker voor elkaar heeft..
Als dat in 1 spel zou zitten, ben ik bang dat ik niet meer eet of slaap
Uiteindelijk moet men een keuze maken wat het spel wel of niet gaat worden. Maar iets meer nieuwe features/content zoals niet in FH5 had kunnen zitten zou leuk zijn.
Even uit mijn hoofd, maar in de map kun je op de rechter shoulder button drukken om het filter te openen. Daar kun je de individuele races en events uitzetten en er staat een optie bij om incomplete dingen te tonen of zo.Farabi schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 00:32:
Hoe kan ik de voltooide races/festivals uit mijn kaart halen? Wordt erg onoverzichtelijk zo
Gamertag: FinrazielNL
Weekly Challenge: Hot Hatch-a Tea (5 pts) Complete the four chapters in sequence to earn the weekly reward, 25,000 Credits.
Daily Challenges (1 pt each) Daily challenges unlock one per day and remain available for 7 days.
|
⎠Onze PokÊmonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.â | Akira Toriyama â
Hey! Dat is grappig, ik had nooit gedacht dat ik ook bij andere gebruikers zou verschijnen. Erg leuk dat je dit bericht verstuurt!Tommy-D schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 11:58:
@FormFirm ik zie dat jij tegenwoordig ook als avatar in de offline modus zit, maarâĻ geen livery!?
[Afbeelding]
(En ja, ingezoomd, foto van tablet, ziet er niet uit I KNOW)
iets anders; een lange tijd geleden heb ik een livery for tweakers gemaakt. De logoâs van deze vinyl groups zijn gedeeld in mijn creative hub. Door een bug zijn deze groepen niet meer gelocked en kan jij ze importeren en sharen. Dat juich ik alleen maar toe!
Jajaja MB CLK met tweakers livery pricelessFormFirm schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 21:04:
[...]
Hey! Dat is grappig, ik had nooit gedacht dat ik ook bij andere gebruikers zou verschijnen. Erg leuk dat je dit bericht verstuurt!
iets anders; een lange tijd geleden heb ik een livery for tweakers gemaakt. De logoâs van deze vinyl groups zijn gedeeld in mijn creative hub. Door een bug zijn deze groepen niet meer gelocked en kan jij ze importeren en sharen. Dat juich ik alleen maar toe!
Scout en BS worden wat lastig in FH6
Hoe zit het met progressie? Ik heb het idee dat ik alleen maar kan hoppen van race naar race zonder doel. Alsof er minder content in zit dan de vorige delen?
Ja journal is eigenlijk je progressie. Het is ook wat je als progressie wilt zien. Wanneer heb je de game uitgespeeld? Bij de laatste wristband? Als je alles op de map een keer hebt gedaan. Als je alles op de map 3 sterren heeft? Als je alles in je journal compleet hebt?
Dusja, er is niet een goed antwoord op te geven.
Dusja, er is niet een goed antwoord op te geven.
@Arvado Ik heb zeer weinig wheelspins verdiend tot nu toe vind ik vergeleken met voorgaande games. Weinig auto's. Ik wil graag werken naar een klassieke bak en die zijn behoorlijk duur, schiet niet echt op zo.
Mwa ik heb ook wel het idee dat FH6 een beetje light on content is hoor, vergeleken met eerdere delen... Maar het is lastig met zekerheid te zeggen aangezien die eerdere delen natuurlijk jaren aan uitbreidingen gehad hebben. Ook howlongtobeat toont nog een veel lager aantal uren voor completionist dan games 2 t/m 5.
Enige wat ik nog niet heb is alle auto's in de collectie en op de foto... Maar dat echt systematisch afwerken vind ik ook niet leuk... En de online level 100 (komt uiteindelijk wel maar had even geen zin meer er in).
Enige wat ik nog niet heb is alle auto's in de collectie en op de foto... Maar dat echt systematisch afwerken vind ik ook niet leuk... En de online level 100 (komt uiteindelijk wel maar had even geen zin meer er in).
@Westland1940 Dat kan kloppen want FH6 geeft nog maar 1 Wheelspin per 3 levels. Terwijl vorige edities bij elk level een wheelspin gaven.
Niet alle klassiekers zijn duur, heb je er 1 op het oog? Anders zou je dat nog met een voucher kunnen doen.
Niet alle klassiekers zijn duur, heb je er 1 op het oog? Anders zou je dat nog met een voucher kunnen doen.
Ik weet niet precies wat het is. FH speler hier van het 1e uur maar deze voelt wat leger aan (los van de mooie graphics etc). Wat deden andere FH games beter, of is er weggehaald?Finraziel schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 19:27:
Mwa ik heb ook wel het idee dat FH6 een beetje light on content is hoor, vergeleken met eerdere delen... Maar het is lastig met zekerheid te zeggen aangezien die eerdere delen natuurlijk jaren aan uitbreidingen gehad hebben. Ook howlongtobeat toont nog een veel lager aantal uren voor completionist dan games 2 t/m 5.
Alle 1960s sportwagens haha, Ferrari 's etc. Extreem duur.Arvado schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 20:15:
@Westland1940 Dat kan kloppen want FH6 geeft nog maar 1 Wheelspin per 3 levels. Terwijl vorige edities bij elk level een wheelspin gaven.
Ja in de autoshow wel inderdaad. Dat is niet de moeite om die met CR te kopen. Moet je proberen te snipen in AH of toch vouchers.
Op de veiling zijn auto's ook extreem duur (vooral de modellen die niet te koop zijn), heel veel goedkope automodellen (w.o. Toyota Starlets en vergelijkbare doosnee-auto's) hebben een uitkoopprijs van âŦ20.000.000. Als de veiling op het punt staat te sluiten staat de minimumprijs vaak al rond 25-50% van de uitkoopprijs, terwijl een Starlet echt niet meer kost dan âŦ40.000.
De lol is er voor mij een beetje af. 20 wekelijkse punten behalen om de auto te bemachtigen die niet kan worden verkocht via Auto House.
De lol is er voor mij een beetje af. 20 wekelijkse punten behalen om de auto te bemachtigen die niet kan worden verkocht via Auto House.
Xbox Live: BicyclicTiger34 TrueAchievements
Beetje apart ja. Ik kan er de vinger niet op leggen, maar er ontbreken wat zaken wat andere FH spellen wel hadden. Ik mis her en der progressie punten en content. Ik vermaak me prima dankzij de grafische kracht en heerlijke auto's met geluid (Dacia Stratos momenteel), maar er missen wat dingen.
Ik weet persoonlijk ook niet wat het precies is met FH6, maar het geeft simpelweg niet de voldoening die eerdere delen wel gaven. Te weinig nieuwe content en zelfs sommige grafische dingen die exact hetzelfde zijn als in FH5, voelt het vooral als copy/paste van het vorige deel.
Nu is het iedere donderdag weer even opstarten om de weekly challenges te doen en weer klaar. Die car meets zijn bijna altijd leeg en voegen ook niks toe, dat estate en het aanpassen van garages is 1x leuk en dan heb ik het wel weer gezien.
Zoals ik eerder zei, de game had heel wat kunnen worden als ze de Japanse autocultuur echt hadden omarmt. Nu is het FH4/5 in Japan i.p.v. de UK of Mexico.
Nu is het iedere donderdag weer even opstarten om de weekly challenges te doen en weer klaar. Die car meets zijn bijna altijd leeg en voegen ook niks toe, dat estate en het aanpassen van garages is 1x leuk en dan heb ik het wel weer gezien.
Zoals ik eerder zei, de game had heel wat kunnen worden als ze de Japanse autocultuur echt hadden omarmt. Nu is het FH4/5 in Japan i.p.v. de UK of Mexico.
Eens, FH6 is prachtig maar geen grote stap vergeleken met FH5.
De map daarentegen vind ik wel tof tot nu toe. Groter is niet altijd beter maar in een racing game als deze is het voor mij welkom. Je loopt er niet doorheen als elk andere open wereld spel, maar je rijdt erdoorheen met 100+ kmph. Dat maakt de map soms klein.
Ook een ander punt wat jammer is en opgelost had kunnen worden, de auto's zelf. Ik zat even te kijken naar FH2, wat een pareltjes daar in zaten die nooit meer zijn teruggekeerd. En dan kom ik terug op mijn eerdere verhaal. Ze hebben wel tijd om van die klote dansjes erin te verwerken, onnodige kledingstukken, maar meer aandacht naar waar het omdraait, niet? AUTO's!
De map daarentegen vind ik wel tof tot nu toe. Groter is niet altijd beter maar in een racing game als deze is het voor mij welkom. Je loopt er niet doorheen als elk andere open wereld spel, maar je rijdt erdoorheen met 100+ kmph. Dat maakt de map soms klein.
Ook een ander punt wat jammer is en opgelost had kunnen worden, de auto's zelf. Ik zat even te kijken naar FH2, wat een pareltjes daar in zaten die nooit meer zijn teruggekeerd. En dan kom ik terug op mijn eerdere verhaal. Ze hebben wel tijd om van die klote dansjes erin te verwerken, onnodige kledingstukken, maar meer aandacht naar waar het omdraait, niet? AUTO's!
Nou moet ik zeggen dat ik ook niet de indruk heb dat ze bijzonder veel tijd besteed hebben aan die dansjes of hoe de mensen er Ãŧberhaupt uitzienWestland1940 schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 15:07:
Eens, FH6 is prachtig maar geen grote stap vergeleken met FH5.
Dat is ook een ander punt, waarom zit het er in? Is hier massaal om gevraagd en wie gebruikt het Ãŧberhaupt. Al die toeters (letterlijk) en bellen. Het is een racing game. Volgens mij zijn al deze 'toevoegingen' erin gedaan vanaf het deel in Engeland. Ook het vrij kinderlijke overkoepelende design is sindsdien ook niet echt beter geworden.Finraziel schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 16:38:
[...]
Nou moet ik zeggen dat ik ook niet de indruk heb dat ze bijzonder veel tijd besteed hebben aan die dansjes of hoe de mensen er Ãŧberhaupt uitzien
Maar goed, ik draag deze franchise sinds het 1e uur een warm hart toe en hoop dat FH8 een hoop kan veranderen of verbeteren
Een dag niet getoeterd, is een dag niet geleefdWestland1940 schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 18:53:
[...]
Dat is ook een ander punt, waarom zit het er in? Is hier massaal om gevraagd en wie gebruikt het Ãŧberhaupt. Al die toeters (letterlijk) en bellen. Het is een racing game. Volgens mij zijn al deze 'toevoegingen' erin gedaan vanaf het deel in Engeland. Ook het vrij kinderlijke overkoepelende design is sindsdien ook niet echt beter geworden.
Maar goed, ik draag deze franchise sinds het 1e uur een warm hart toe en hoop dat FH8 een hoop kan veranderen of verbeteren
Helaas maar 2 dagen beschikbaar, dus enjoy [ Voor 50% gewijzigd door Westland1940 op 25-08-2026 20:38 ]
/f/image/Xh5my8xJ7uWHKI5uRksEgKOu.png?f=fotoalbum_large)
Edit:
Als ik in de Forza Feedback Portal kijk, is 7-Eleven nou niet direct de meest hoog scorende feedback die users geven. Al is de feedback daar sowieso enorm laag en lijkt er nooit echt reactie vanuit de devs te komen.
Binnen de categorie "Forza Horizon Partnerships & Merch Suggestions" staat dit op plek 7 met 89 votes. Een samenwerking met Cyberpunk (112 votes, P6) of Fast & Furious (132 votes, P5) zouden toffer geweest zijn.
Onderstaande lijkt volledig genegeerd te worden. En dat in een game in Japan, met auto's.
- Honda Civic EG (1339 votes)
- Exhaust customization (1877 votes in totaal)
- Underglow en interieur aanpassingen (3012 votes in totaal)
- Meer officiÃĢle bodykits
- Meer wegraces en minder offroad
[ Voor 55% gewijzigd door Maikel64 op 27-08-2026 15:32 ]
Weekly Challenge: AutoZOOM (5 pts) Complete the four chapters in sequence to earn the weekly reward, 25,000 Credits.
Daily Challenges (1 pt each) Daily challenges unlock one per day and remain available for 7 days.
|
⎠Onze PokÊmonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.â | Akira Toriyama â
De meeste races en dergelijke afgerond, bijna genoeg voor de laatste grote race, maar ik kom verre van in de buurt bij de duurdere auto's. Hoe kan je hier in godsnaam aan wat credits komen? Dit wordt nu wel heel erg grinden helaas. Het progressie systeem is niet helemaal lekker.
Online races leveren wel wat op. En de skill-trees van bepaalde auto's doorkammen op zoek naar (super) wheelspins.Westland1940 schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 09:47:
De meeste races en dergelijke afgerond, bijna genoeg voor de laatste grote race, maar ik kom verre van in de buurt bij de duurdere auto's. Hoe kan je hier in godsnaam aan wat credits komen? Dit wordt nu wel heel erg grinden helaas. Het progressie systeem is niet helemaal lekker.
Gamertag: antikriz
Je zal vast wel een dikke Lambo, Ferrari of Koenigsegg uit een wheelspin of als beloning hebben gekregen. Als je daar een tune voor download en zoekt op bijvoorbeeld Goliath of Colossus dan moet dat goed komen.Westland1940 schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 09:47:
En anders doe je de Festival Playlist, daar verdien je ook best leuk mee met wheelspins. Met de Horizon Stunt Party die elk heel uur start kun je 110k credits winnen in een paar minuten en als je snel genoeg bent kun je die 2x doen dus heb je 220k credits binnen 10 minuten.
[ Voor 18% gewijzigd door RonaldMcDonald op 01-09-2026 10:32 ]
Skill points als je daar nog niks mee gedaan hebt kunnen mooie auto's en credits opleveren.Westland1940 schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 09:47:
Om skill points te verzamelen moet je beginnen met de volgende auto aan te schaffen: Subaru Impreza 22B-STi Version 1998, en eigenlijk de hele skill tree te unlocken.
Als je eenmaal veel skill points hebt, ga dan alle: Forza editions, barn finds, Legendary (je kunt hier op filteren staan helemaal onderaan de filter lijst) af en neem de goedkoopste weg naar credits enkele wheelspins en vooral multi wheelspin
En verder kan je vaak beter kijken naar meta auto's (vaak heel goedkoop bv Honda Beat) dan 10+ miljoen exemplaren.
Verder sommige vrij prijzige auto's zijn ook zeer goedkoop te vinden op veilinghuis (doe een bod geen buyout)
En doe verder lekker de wekelijkse opdrachten en maak je niet te druk om wat je mist, maar gebruik wat je hebt en zet daar goede tunes op
[ Voor 3% gewijzigd door Vanderaatje op 01-09-2026 12:11 ]
Zonder grappen, ik heb helemaal geen echte dure of exotische auto's gekregen in een wheelspin. Ik heb er sowieso heel weinig gehad vind ik.RonaldMcDonald schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 10:30:
[...]
Je zal vast wel een dikke Lambo, Ferrari of Koenigsegg uit een wheelspin of als beloning hebben gekregen. Als je daar een tune voor download en zoekt op bijvoorbeeld Goliath of Colossus dan moet dat goed komen.
En anders doe je de Festival Playlist, daar verdien je ook best leuk mee met wheelspins. Met de Horizon Stunt Party die elk heel uur start kun je 110k credits winnen in een paar minuten en als je snel genoeg bent kun je die 2x doen dus heb je 220k credits binnen 10 minuten.
Online races doe ik dus niet meer haha. Ik race of cruise lekker rond ter ontspanning na werk. Met online races wordt ik gek, zeker als je ziet hoe die kids tegen je aan beuken in bochten.cjpostma schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 10:08:
[...]
Online races leveren wel wat op. En de skill-trees van bepaalde auto's doorkammen op zoek naar (super) wheelspins.
No offense, maar je klinkt alsof je de game lekker casual wil spelen... En daar is helemaal niks mis mee, maar verwacht je dan wel dat je toch makkelijk alle auto's in de game kan kopen? Dan heeft een minder casual speler al helemaal snel niks meer te doen.
Offense taken
Euh ja. Ik speel FH sinds deel 1 en heb dit tot heden nog niet eerder gemaakt. Ik heb nooit fanatiek online gedaan in deze games. FH6 is gewoon heel schaars met beloningen, en het wordt nu al een grind sprint. Ik moet nu drift races doen en alleen maar offroad races om alleen al te komen aan genoeg punten voor de laatste grote race.
Dan is je enige optie in de Collection Journal kijken wat de rewards zijn voor bepaalde achievements. Daar zitten ook autos tussen namelijk. En dan wordt het een beetje grinden om die vrij te spelen...Westland1940 schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 19:40:
[...]
Zonder grappen, ik heb helemaal geen echte dure of exotische auto's gekregen in een wheelspin. Ik heb er sowieso heel weinig gehad vind ik.
De Wheelspins zijn wel flink generfed in FH6 inderdaad. In voorgaande edities waren de rewards beter.
[ Voor 10% gewijzigd door RonaldMcDonald op 02-09-2026 09:24 ]
Een groot deel van de community riep om minder "auto's naar je hoofd geslingerd krijgen" en meer progressie kunnen boeken. Dit is nu de uitwerking ervan in FH6. Ik krijg overigens nog genoeg auto's naar mijn hoofd geslingerd met de wheelspins. En de wheelspins haal ik voornamelijk uit de wekelijkse challenges.Westland1940 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 09:23:
Offense takenEuh ja. Ik speel FH sinds deel 1 en heb dit tot heden nog niet eerder gemaakt. Ik heb nooit fanatiek online gedaan in deze games. FH6 is gewoon heel schaars met beloningen, en het wordt nu al een grind sprint. Ik moet nu drift races doen en alleen maar offroad races om alleen al te komen aan genoeg punten voor de laatste grote race.
Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19
Ik speel ook niet fanatiek maar heb echt veel auto's gekregen, mede dankzij premium / vip versie.
Het geld gaat ook snel omlaag als ik een dure auto te koop zie staan. Hoef ook niet zo zeer honderden auto's te hebben die ik toch niet gebruik, of 1x in een verplichte race variant.
Echter, ik keek enorm naar deze game uit, maar ben er eigenlijk ook vrij snel op uitgekeken. Misschien omdat ik geen online / Live service heb, dat er wat 'fun' mist (zoals de challenge sessies elk uur. Was best lang bezig voor de gold band om de laatste regio te unlocken en dan blijkt dat maar een mini eilandje te zijn, wat een beetje tegenviel als 'finale'.
Ook heb ik enige tijd zonder internetconnectie gespeeld, waardoor de ontdekte wegen geglitched zijn. Dit stond op -5 van het totaal en toen mijn verbinding weer terug was op -45 ofzo. Vele wegen waren opeens weer niet volledig bereden, of er misten letterlijk een paar pixels waardoor het niet telde. Er is geen grijs stukje meer te vinden, maar ik denk niet dat ik deze achievement ooit nog ga unlocken.
Buiten dat is er ook niet zo veel meer dat me nog interesseert. Hoop van die wekelijkse challenges boeien me eigenlijk niet en de Goliath ook niet, heb nog niets in de R (en nauwelijks S1/S2) gedaan en dan is dat ineens verdomd snel.
Misschien niet meer zo een gamer, waardoor ik er snel klaar mee ben of niet zo veel uitdaging meer wil.
Het geld gaat ook snel omlaag als ik een dure auto te koop zie staan. Hoef ook niet zo zeer honderden auto's te hebben die ik toch niet gebruik, of 1x in een verplichte race variant.
Echter, ik keek enorm naar deze game uit, maar ben er eigenlijk ook vrij snel op uitgekeken. Misschien omdat ik geen online / Live service heb, dat er wat 'fun' mist (zoals de challenge sessies elk uur. Was best lang bezig voor de gold band om de laatste regio te unlocken en dan blijkt dat maar een mini eilandje te zijn, wat een beetje tegenviel als 'finale'.
Ook heb ik enige tijd zonder internetconnectie gespeeld, waardoor de ontdekte wegen geglitched zijn. Dit stond op -5 van het totaal en toen mijn verbinding weer terug was op -45 ofzo. Vele wegen waren opeens weer niet volledig bereden, of er misten letterlijk een paar pixels waardoor het niet telde. Er is geen grijs stukje meer te vinden, maar ik denk niet dat ik deze achievement ooit nog ga unlocken.
Buiten dat is er ook niet zo veel meer dat me nog interesseert. Hoop van die wekelijkse challenges boeien me eigenlijk niet en de Goliath ook niet, heb nog niets in de R (en nauwelijks S1/S2) gedaan en dan is dat ineens verdomd snel.
Misschien niet meer zo een gamer, waardoor ik er snel klaar mee ben of niet zo veel uitdaging meer wil.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Die wegen glitch hebben heel veel mensen last van, heeft niets met offline spelen te maken volgens mij.VincentG schreef op woensdag 2 september 2026 @ 10:25:
Ik speel ook niet fanatiek maar heb echt veel auto's gekregen, mede dankzij premium / vip versie.
Ik heb voor mijn gevoel heel weinig wheelspins gehad. En als ik ze had, kreeg ik vaak zo'n nutteloze toeter of een kledingstukgeert_s schreef op woensdag 2 september 2026 @ 09:27:
[...]
Een groot deel van de community riep om minder "auto's naar je hoofd geslingerd krijgen" en meer progressie kunnen boeken. Dit is nu de uitwerking ervan in FH6. Ik krijg overigens nog genoeg auto's naar mijn hoofd geslingerd met de wheelspins. En de wheelspins haal ik voornamelijk uit de wekelijkse challenges.
Als je alles doet, heb je zo'n 6 auto's en 3-4 wheelspins en en soms 1-2 super wheelspins per week, plus dan nog 2 auto's als bonus voor het hele seizoen. Er zit ook nog een treasure hunt van 100.000 credits tussen meestal en je verdient met de races die je doet natuurlijk ook credits. Ik doe bijna alleen maar die seizoenen en dat tikt toch aardig aan hoor.Westland1940 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 10:51:
[...]
Ik heb voor mijn gevoel heel weinig wheelspins gehad. En als ik ze had, kreeg ik vaak zo'n nutteloze toeter of een kledingstukIk zal eens kijken naar de wekelijkse challenges.
Het is een spelletje hè, geen werk. Die festival playlists zijn leuk, maar niet voor casual spelers.geert_s schreef op woensdag 2 september 2026 @ 11:04:
[...]
Als je alles doet, heb je zo'n 6 auto's en 3-4 wheelspins en en soms 1-2 super wheelspins per week, plus dan nog 2 auto's als bonus voor het hele seizoen. Er zit ook nog een treasure hunt van 100.000 credits tussen meestal en je verdient met de races die je doet natuurlijk ook credits. Ik doe bijna alleen maar die seizoenen en dat tikt toch aardig aan hoor.
Wat je wel kan doen. Een van de huizen die je kan kopen levert je een gratis wheelspin elke dag op. Wellicht dat je daarmee wat leuke auto's kan winnen. Kost stuk minder tijd/moeite.
PSA: de rivals van de Goliath doen in een stock Isetta 300 is best lang 
spoiler:
HÊ een open deur!
Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.
Gelukkig is het aantal bereden wegen geen echte 'achievement'. Je wint er niks mee en het telt niet mee voor 100%. Maar ik snap je frustratie, ik zat op 671/671 en met de 1 na laatste update waren er wat wegen gere-worked en zat ik weer op 655/671 ofzo. Dat is in de meest recente update weer teruggedraaid.VincentG schreef op woensdag 2 september 2026 @ 10:25:
Vele wegen waren opeens weer niet volledig bereden, of er misten letterlijk een paar pixels waardoor het niet telde. Er is geen grijs stukje meer te vinden, maar ik denk niet dat ik deze achievement ooit nog ga unlocken.
Dat huisje kost volgens mij 3M, dat is bijna al mijn geld haha!PdeBie schreef op woensdag 2 september 2026 @ 13:24:
[...]
Het is een spelletje hè, geen werk. Die festival playlists zijn leuk, maar niet voor casual spelers.
Wat je wel kan doen. Een van de huizen die je kan kopen levert je een gratis wheelspin elke dag op. Wellicht dat je daarmee wat leuke auto's kan winnen. Kost stuk minder tijd/moeite.
Ja maar dat verdiend zich met gratis wheelspins wel weer terugâĻâĻâĻ.ooitWestland1940 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 20:00:
[...]
Dat huisje kost volgens mij 3M, dat is bijna al mijn geld haha!
Ik schaar mezelf 100% onder casual speler. ik speel gemiddeld 3 uur per week max. en soms nog minder. Daarmee haal ik meestal de playlist met gemak. Maar je hoeft niet ÃĄlles uit de playlists te doen natuurlijk.PdeBie schreef op woensdag 2 september 2026 @ 13:24:
[...]
Het is een spelletje hè, geen werk. Die festival playlists zijn leuk, maar niet voor casual spelers.
Hahah die wheelspins, wat is dat in dit deel? Ik heb er eindelijk weer 1 door die nieuwe season... 10k credits
.
Weekly Challenge: Cuti-e (5 pts) Complete the four chapters in sequence to earn the weekly reward, 25,000 Credits.
Daily Challenges (1 pt each) Complete the daily challenges as they become available during the Spring Season.
|
De weekly was wel echt hÊÊl simpel deze keer. Niet eens een bepaalde top snelheid proberen te bereiken ofzo.
Doe even die monthly rivals, dat is echt maar 1 clean lap op rollator tempo en je hebt een superwheelspin.Westland1940 schreef op donderdag 3 september 2026 @ 21:21:
Hahah die wheelspins, wat is dat in dit deel? Ik heb er eindelijk weer 1 door die nieuwe season... 10k credits.
Ik had van de week ook zo'n streak met alleen maar 5k, 10k, toeters en kleding, en net toen ik mijn controller door het scherm wilde gooien kreeg ik twee auto's en 50k in een superwheelspin. Soms moet je even geduld hebben.
Vanmiddag even meepakken. Ja ik raas even door.. ook de helft van de prijzen die je verdiend bij allerlei taken zijn van die zinnetjes die je kan 'zeggen' tegen andere spelers. Ook zoiets nutteloos. Denk je dat je eindelijk wat leuks hebt verdiend...geert_s schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 09:10:
[...]
Doe even die monthly rivals, dat is echt maar 1 clean lap op rollator tempo en je hebt een superwheelspin.
Ik had van de week ook zo'n streak met alleen maar 5k, 10k, toeters en kleding, en net toen ik mijn controller door het scherm wilde gooien kreeg ik twee auto's en 50k in een superwheelspin. Soms moet je even geduld hebben.
Ja die zijn behoorlijk kansloos. maar des te leuker als je een keer iets waardevols wintWestland1940 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 10:02:
[...]
Vanmiddag even meepakken. Ja ik raas even door.. ook de helft van de prijzen die je verdiend bij allerlei taken zijn van die zinnetjes die je kan 'zeggen' tegen andere spelers. Ook zoiets nutteloos. Denk je dat je eindelijk wat leuks hebt verdiend...
Oi oi oi, ik dacht dat er geen porno werd toegelaten op Tweakers...
Van de zomer zag ik precies dezelfde in die kleur hier staan: https://www.google.com/ma...wMS4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Mooie auto in mooie locatie
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Is dit op pc met een reshade of iets? Mooie shots.
Nope. Xbox series XWestland1940 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 13:07:
[...]
Is dit op pc met een reshade of iets? Mooie shots.
Ik heb op de PC de DLSS 5 Neural Rendering mod geprobeerd, maar dat was geen succes. Foto's bleven onscherp en framerate kakte zo hard in (heb ook maar een 3080
) waardoor photo mode geen doen was. Daarom met "gewoon" ray tracing photo mode eens ingedoken en een foto van de Xbox trachten te reproduceren. Maar moet eerlijk zeggen.... ik weet niet wat ik mooier vind. De Xbox Series X versie van het spel produceert wel hÊle mooie plaatjes.
Nu weet ik ook niet of Steam screenshots wel de handigste manier is om screenshots te maken i.v.m. compressie en dergelijke. Maar de Xbox lijkt veel scherper. Volgens mij kan je ook niets aanpassen aan de kwaliteit van Steam screenshots.
PC - Steam:strip_exif()/f/image/eUxFuDEahS5pETZEPfmDveO2.jpg?f=fotoalbum_large)
Xbox Series X
Nu weet ik ook niet of Steam screenshots wel de handigste manier is om screenshots te maken i.v.m. compressie en dergelijke. Maar de Xbox lijkt veel scherper. Volgens mij kan je ook niets aanpassen aan de kwaliteit van Steam screenshots.
PC - Steam
:strip_exif()/f/image/eUxFuDEahS5pETZEPfmDveO2.jpg?f=fotoalbum_large)
Xbox Series X
Bedoel je nou dat je op Steam niet de photo modus gebruikte maar gewoon normale gameplay screenshots nam? Want photo mode schroeft in feite de settings nog eens naar uber-ultra om die mooie plaatjes te kunnen maken. Daarom heb je ook ik geloof A om echt een foto te maken en RB om alleen een kiekje voor de collectie te maken. Die tweede is veel sneller omdat hij dan niet alle trucjes uit de kast haalt. Maar gewone gameplay foto's gaan het daar dus ook nooit bij halen.PdeBie schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 22:36:
Ik heb op de PC de DLSS 5 Neural Rendering mod geprobeerd, maar dat was geen succes. Foto's bleven onscherp en framerate kakte zo hard in (heb ook maar een 3080) waardoor photo mode geen doen was. Daarom met "gewoon" ray tracing photo mode eens ingedoken en een foto van de Xbox trachten te reproduceren. Maar moet eerlijk zeggen.... ik weet niet wat ik mooier vind. De Xbox Series X versie van het spel produceert wel hÊle mooie plaatjes.
PC - Steam[Afbeelding]
Xbox Series X
[Afbeelding]
Nee wel op photo mode, maar ik vond de screenshots niet best. Ik heb inmiddels een manier gevonden om hogere resolutie screenshots uit Steam te krijgen, dus hier een tweetal pogingen daarmee.Finraziel schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 23:12:
[...]
Bedoel je nou dat je op Steam niet de photo modus gebruikte maar gewoon normale gameplay screenshots nam? Want photo mode schroeft in feite de settings nog eens naar uber-ultra om die mooie plaatjes te kunnen maken. Daarom heb je ook ik geloof A om echt een foto te maken en RB om alleen een kiekje voor de collectie te maken. Die tweede is veel sneller omdat hij dan niet alle trucjes uit de kast haalt. Maar gewone gameplay foto's gaan het daar dus ook nooit bij halen.
/f/image/rxSiPxXFf6EicNxuxVpcX3f6.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/924eVyB7jx2FENmZmV699AuL.png?f=fotoalbum_large)
Stuk beter van kwaliteit dan de vorige Steam screenshots waar een berg compressie overheen ging.
Die weekly events, vooral zoân toernooi, die moeten toch bugged zijn que difficulty? Ik heb Max difficult en nog win ik makkelijk. Bij reguliere races is dit niet het gevalâĻ
MacBook Air M3 16GB - iPhone 17 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Wat zijn goede manieren om te grinden naar de laatste grote race en ook dat eiland onderin te openen (zonder online)? Ik heb nog nooit een FH zo gegrind voordat ik bij de laatste race kan komen. Elke jump gepakt, flitspalen, noem maar op.
-edit Dit is toch hilarisch?!
-edit Dit is toch hilarisch?!
[ Voor 42% gewijzigd door Westland1940 op 05-09-2026 17:02 ]
Dat schijnen ze veranderd te hebben, de seasonal championships negeren je ingestelde moeilijkheidsgraad... Ik rij meestal een stock auto, dan is het net iets minder absurd makkelijk om te winnen (duurt het een paar bochten langer voor ik vooraan lig).Maikjuh schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 16:12:
Die weekly events, vooral zoân toernooi, die moeten toch bugged zijn que difficulty? Ik heb Max difficult en nog win ik makkelijk. Bij reguliere races is dit niet het gevalâĻ
Maar ik moet zeggen dat ik deze game sowieso niet echt voor de uitdaging speel, daar leent het zich niet goed voor. Races zijn over het algemeen te kort om echt te vechten voor posities want dan kom je nooit vooraan, of als je moet vechten om 2e te worden dan blijkt dat de nummer 1 enorm uitgelopen is. Dus ik behandel het als popcorn, gewoon even lekker stukje rijden, niet te serieus over doen.
Ik heb alle road en dirt races gedaan, een paar crosscountry en redelijk wat jumps, speed zones/cameras gedaan (meer enkele op drie sterren trouwens). En wat van die rival tijd races. Oh en op die paar circuits en dragbanen die er zijn met alle auto klasses een tijd neerzetten.Westland1940 schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 16:52:
Wat zijn goede manieren om te grinden naar de laatste grote race en ook dat eiland onderin te openen (zonder online)? Ik heb nog nooit een FH zo gegrind voordat ik bij de laatste race kan komen. Elke jump gepakt, flitspalen, noem maar op.
Als je focust op alle races doen en winnen komt je best een eind. Dacht dat je met alle road, dirt en crosscountry races winnen voldoende punten binnen haalt om het eiland vrij te spelen
XSX: legianb
Grrr dacht vanmorgen ff laatste puntje van vorige week doen, 1 ster in story hoe moeilijk kan het zijn.... HEEL moeilijk als het een bug is waardoor hij niet telt đ¤Ŧ
https://forzafeedback.atl...mer/portal/36/FH6BR-16946
https://forzafeedback.atl...mer/portal/36/FH6BR-16946
[ Voor 24% gewijzigd door Vanderaatje op 06-09-2026 09:48 ]
Als ik het goed heb wordt die volgende week bij de nieuwe serie toegevoegd. (hoe dat exact werkt? geen idee. Maar ik las het ergens.)
Het is gelukt hoor, eindelijkLegian117 schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:52:
[...]
Ik heb alle road en dirt races gedaan, een paar crosscountry en redelijk wat jumps, speed zones/cameras gedaan (meer enkele op drie sterren trouwens). En wat van die rival tijd races. Oh en op die paar circuits en dragbanen die er zijn met alle auto klasses een tijd neerzetten.
Als je focust op alle races doen en winnen komt je best een eind. Dacht dat je met alle road, dirt en crosscountry races winnen voldoende punten binnen haalt om het eiland vrij te spelen
Dit deden ze veel beter in de vorige delen. Je had zelf de keuze om bepaalde races of tasks te vermijden, en alsnog genoeg punten te halen om door te kunnen. Ik heb dus niks met driften maar moet dit nu doen puur voor genoeg points.
Mooi dat het gelukt is. Kan je nu weer focussen op de leuke dingenWestland1940 schreef op zondag 6 september 2026 @ 10:15:
[...]
Het is gelukt hoor, eindelijkMoest wel echt wat dingen grinden en bepaalde races doen die ik in eerste instantie niet wilde doen.
Dit deden ze veel beter in de vorige delen. Je had zelf de keuze om bepaalde races of tasks te vermijden, en alsnog genoeg punten te halen om door te kunnen. Ik heb dus niks met driften maar moet dit nu doen puur voor genoeg points.
Ben het wel met je eens hoor, Hoewel ik zelf wel voorstander ben een progressie systeem, is dit ook niet alles. Haal zelf geen plezier uit die crosscountry races, maar toch moet je daar wel wat van doen. Zelfde als die driftzones inderdaad (die grote deels ook nog op dirt roads liggen...).
Mijn grootste irritatie is dat je in het begin met twee races en een jump zo door die eerste levels heen vliegt. Maar richting het einde moet je expentioneel meer doen om het level te halen. Daar komt dat grind gevoel ook vandaan. Heb bij de vorige ook vrijwel alle races gedaan, maar dat was puur voor de leuk (en achievements). Maar hier voelt het echt als moeten aan. Juist door die progressie.
Had liever gezien dat je door alle road races te doen daar alles van vrijspeelt. Of dat je de races in elke klasse moet gaan doen bijvoorbeeld. Als je dat leuk vind dan ben je lekker met wat leuks bezig. Ipv crosscountry te moeten doen om alles te halen. Zodat je alle road races kan doen.
Maar goed. Veel plezier met de laatste paar races. Hopelijk pakken ze het met de expansions iets anders aan.
Hmm, misschien is het dat ik alle wegen ontdekt wilde hebben en alle mascottes omver gereden... die dingen tellen volgens mij ook mee waardoor ik ruim voor ik alle race events gedaan had al naar legend island kon.
Maar bij eerdere delen stoorde het me juist nogal dat je voor mijn gevoel pas een fractie van alle events gedaan had voor je naar het volgende level ging en er weer een enorme lading nieuwe events bij kwam.
Maar bij eerdere delen stoorde het me juist nogal dat je voor mijn gevoel pas een fractie van alle events gedaan had voor je naar het volgende level ging en er weer een enorme lading nieuwe events bij kwam.
Weet je ook waar want mis ook dat punt omdat het gebugged is. Behalve "We are looking into it" heb ik er verder niets meer over gelezen.ArthurMorgan schreef op zondag 6 september 2026 @ 09:54:
Als ik het goed heb wordt die volgende week bij de nieuwe serie toegevoegd. (hoe dat exact werkt? geen idee. Maar ik las het ergens.)
Sn3gG3l schreef op zondag 6 september 2026 @ 13:59:
[...]
Weet je ook waar want mis ook dat punt omdat het gebugged is. Behalve "We are looking into it" heb ik er verder niets meer over gelezen.
Je bier kon bijna uit de vriezer zie ik
Ik vind dat juist wel een goede eigenschap van het spel. Op deze manier maak je toch kennis met alle speltypen binnen het spel. Als je er na die x keer toch niks aan vindt kan je kiezen om het na het vrijspelen van de hele map / laatste polsbandje halen niks meer te doen met bepaalde elementen, maar ik kan me voorstellen dat de ontwikkelaars graag alle spelers kennis willen laten maken wet alle dingen die ze bedacht hebben.Westland1940 schreef op zondag 6 september 2026 @ 10:15:
[...]
Het is gelukt hoor, eindelijkMoest wel echt wat dingen grinden en bepaalde races doen die ik in eerste instantie niet wilde doen.
Dat gezegd hebbende zal ik waarschijnlijk nooit meer een Raku Raku missie spelen tenzij het voor de playlist punten oplevert en heb ik ook mijn meer of minder favoriete onderdelen, maar ik had vantevoren bedacht dat ik het driften waarschijnlijk niks zou vinden omdat ik dit in FH4 en 5 ook minder leuk vond. Hier heeft dat toch net een andere lading en omdat ik ook moeite moest doen om alle driftzones 3* te krijgen werd ik er ook steeds beter in. Nu vind ik het niet meer heel vervelend. Ik zal nog niet voor de hobby alle driftzones in alle klasses gaan proberen te halen ofzo, maar ik merk wel dat ik wel eens spontaan een driftzone driftend pak ipv er gewoon recht over de weg zo snel mogelijk langs te rijden.
Ik ben wel benieuwd wat die spontane open wereld driftmeetings gaan worden. Ik verwacht iets vergelijkbaars als drag meets, waarbij je dan alleen geen startprocedure hebt maar spontaan vergeleken wordt met willekeurige spelers die op bijna hetzelfde moment zo'n driftzone in gaan? Ook dat ga ik waarschijnlijk wel een kans geven (zal ook vast in de festival playlist opgenomen worden om iedereen er kennis mee te laten maken), maar ik gok dat ik dat niet veel voor de hobby zal doen.
Ah dat verklaard!! Ik dacht alâĻ jammer dat ze dat hebben aangepast. Nu is het veel te makkelijk, ook met stockautosâĻFinraziel schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 18:27:
[...]
Dat schijnen ze veranderd te hebben, de seasonal championships negeren je ingestelde moeilijkheidsgraad... Ik rij meestal een stock auto, dan is het net iets minder absurd makkelijk om te winnen (duurt het een paar bochten langer voor ik vooraan lig).
Maar ik moet zeggen dat ik deze game sowieso niet echt voor de uitdaging speel, daar leent het zich niet goed voor. Races zijn over het algemeen te kort om echt te vechten voor posities want dan kom je nooit vooraan, of als je moet vechten om 2e te worden dan blijkt dat de nummer 1 enorm uitgelopen is. Dus ik behandel het als popcorn, gewoon even lekker stukje rijden, niet te serieus over doen.
MacBook Air M3 16GB - iPhone 17 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Als ik het gemiddelde niveau in de trials zie dan snap ik wel waarom ook de kampioenschappen zo makkelijk zijn. Maar wel jammer dat het zich niet meer aanpast aan je eigen ingestelde niveau..Maikjuh schreef op maandag 7 september 2026 @ 13:36:
[...]
Ah dat verklaard!! Ik dacht alâĻ jammer dat ze dat hebben aangepast. Nu is het veel te makkelijk, ook met stockautosâĻ
Die telde niet mee voor het eiland dacht ik, maar voor het ontdekken van Japan. Dat zijn die stamps dacht ik. Zaten ook die stories en fotos bij volgens mij. De races waren dan weer voor de wristbands.Finraziel schreef op zondag 6 september 2026 @ 11:31:
Hmm, misschien is het dat ik alle wegen ontdekt wilde hebben en alle mascottes omver gereden... die dingen tellen volgens mij ook mee waardoor ik ruim voor ik alle race events gedaan had al naar legend island kon.
Eens, zo kan je het ook bekijken. Alleen hadden ze dat juist andersom gedaan bij de andere delen, dat je zelf een beetje kon bepalen wat je wilde doen.gwystyl schreef op maandag 7 september 2026 @ 08:13:
[...]
Ik vind dat juist wel een goede eigenschap van het spel. Op deze manier maak je toch kennis met alle speltypen binnen het spel. Als je er na die x keer toch niks aan vindt kan je kiezen om het na het vrijspelen van de hele map / laatste polsbandje halen niks meer te doen met bepaalde elementen, maar ik kan me voorstellen dat de ontwikkelaars graag alle spelers kennis willen laten maken wet alle dingen die ze bedacht hebben.
Het is heel dubbel bij dit deel. Ik vind de map een van de beste, lekker variÃĢrend en groot, maar de inhoud is nog nooit zo leeg geweest voor mijn gevoel. De rest is haast copy-paste van de andere delen. Waar is de innovatie...
Weekly Challenge: Extreme Rover (5 pts) Complete the four chapters in sequence to earn the weekly reward, 25,000 Credits.
|
Ik weet niet of ik wat fout doe (vast wel), maar die trailblazer lijkt een beetje absurd... Voor de rest is alles weer supersimpel, en bij die trailblazer moet je ineens significant sneller zijn dan de 3 sterren tijd... in een B class auto.
Geeft nogal het idee alsof ze echt gewoon maar wat doen met het opstellen van die seasonal objectives. Gelukkig kun je hem gewoon negeren, na een paar pogingen het maar gelaten voor wat het is.
Geeft nogal het idee alsof ze echt gewoon maar wat doen met het opstellen van die seasonal objectives. Gelukkig kun je hem gewoon negeren, na een paar pogingen het maar gelaten voor wat het is.
Heb deze met Range Rover Sport SVR gedaan. Tune: 540 136 599Finraziel schreef op donderdag 10 september 2026 @ 21:21:
Ik weet niet of ik wat fout doe (vast wel), maar die trailblazer lijkt een beetje absurd... Voor de rest is alles weer supersimpel, en bij die trailblazer moet je ineens significant sneller zijn dan de 3 sterren tijd... in een B class auto.
Ik ben er ff klaar mee, heb ook mân game pass gestopt.
tot over een tijdje!
tot over een tijdje!
Ik had hetzelfde, hele seasonal was vrij simpel maar met de Trailblazer heb ik wel even lopen klooien. Uiteindelijk met de MINI X-Raid All4 met een gedownloade tune (die specifiek Seasonal Trailblazer aangaf) gelukt.Finraziel schreef op donderdag 10 september 2026 @ 21:21:
Is het al gelukt? Ik had net die landrover getuned die deze week voor de weekly nodig is naar B700. Vanaf de start rechtdoor het bos heen, daar een enorme jump en hopen dat de graafmachine niet in de weg staat en dan plankgas rechtdoor, had zelfs nog 2 seconden marge.Finraziel schreef op donderdag 10 september 2026 @ 21:21:
ik heb er nog steeds wel een dubbel gevoel bij dat het zo makkelijk is om door bomen heen te rijden, liever had ik het wat serieuzer gehad.
[ Voor 8% gewijzigd door Mr. Freeze op 13-09-2026 09:28 ]
XBL gamertag StayingPow3r
Vergeet ook niet dat je kunt rewinden. Dus als je merkt dat je auto een bocht of heuvel onhandig neemt kun je hem gewoon overnieuw doen.
Neuh ik realiseerde me dat ik het niet leuk vond en dat het niet nodig was om te doen om genoeg punten te halen, heb gewoon andere objectives gedaan. Dat rewinden werkt volgens mij trouwens niet altijd goed in trailblazer, althans ik had minstens 1 keer dat de tijd niet mee gerewind was.
Wheelspin jongÃģh đFinraziel schreef op zondag 13 september 2026 @ 09:31:
Neuh ik realiseerde me dat ik het niet leuk vond en dat het niet nodig was om te doen om genoeg punten te halen, heb gewoon andere objectives gedaan. Dat rewinden werkt volgens mij trouwens niet altijd goed in trailblazer, althans ik had minstens 1 keer dat de tijd niet mee gerewind was.
XBL gamertag StayingPow3r
Precies. je wilt die emote toch niet missen
Weekly Challenge: Fast and Lotus (5 pts) Complete the four chapters in sequence to earn 160,000 Credits.
Daily Challenges
|
Gisteren had ik iets raars, in photo mode reden de autos gewoon door implaats van frozen te zijn..
Ik heb de meeste met de Ultima gedaan. S1 of S2 tune met offroad banden erop, en bij die speed zone een beetje bochten afsnijden maar niet zover dat je "buiten de baan" komt.ToolkiT schreef op dinsdag 22 september 2026 @ 09:41:
Iemand nog tips voor de forest straight speed zone? Ik heb nu alle speedzones (en speed cameras) op 3 sterren behalve deze..
Ultima had ik al geprobeerd (in R tune geloof ik) maar nog niet met offroad banden.. dat is zeker een goed idee.. thanks.
Als je de lotus exige WTAC hebt kun je die ook proberen. Vanaf dat zanderige gedeelte aan het eind van de weg. Je hoeft met deze auto (bijna) niet te remmen,
Heb net de snelheid op 288 kunnen zetten met deze auto en tune 707 398 058
Laat insturen, want hij reageert snel en fel. Daardoor bijna vol gas van begin tot eind. Probeer de omheiningen te vermijden voor echt snelle tijden, maar zelfs met moet 3 sterren te doen zijn.
Heb net de snelheid op 288 kunnen zetten met deze auto en tune 707 398 058
Laat insturen, want hij reageert snel en fel. Daardoor bijna vol gas van begin tot eind. Probeer de omheiningen te vermijden voor echt snelle tijden, maar zelfs met moet 3 sterren te doen zijn.
[ Voor 29% gewijzigd door ArthurMorgan op 22-09-2026 12:04 ]
gelukt na een aantal tunes te testen voor de ultima
Zeker nasty.. mij is hem nog niet gelukt.. enige showcase waar ik geen 3* heb..Bokkie schreef op zondag 14 juni 2026 @ 12:07:
[...]
Pier Pressure is nasty. heb best lang gedaan voor ik die 3ster inderdaad. Motto daar is "slow" is smooth and smooth is fast.
/f/image/zAz2abYhjAMpqk5KNv6jdzft.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oQx4MU7QT1qDsuhCNvGEfg3B.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/d0KbJ9n2MZKkbCLdty8jq3Q5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Js4ETmY3DFELZgx4zexpW3Fo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uPsWsjGx6NRC0Bh7JqZis42z.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/S4jwIfVyM9QmQ2xRBzlVRWZH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oGSRrh2b7bPJfbHYrgxZrdAr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9OM4hjBOAioYge7QId3ajxPH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GvVkf4of3aEdrONhji73xWxr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/O7Xc48F5Nek7PgPbml4ZsOBN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zaMuyjwGJhOCeInkY4SlLcyi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/emwZVsuuNV83Ug7iJ45hIGqo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4yLllzaoQpb406XobVhPZjcZ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/xUeINhm0oJcXLQY3G1zQhpIr.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7c2KZOhcnYEglUp5w6v3HKNn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7wLmIiEF8HB9YQgahXALxSSC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aXM1YeVEyccj73pBIbwE6eD0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EWqhX0DO1cThnyZ5BOlREM8Y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6hYO9rV4ciASd7V48URp4ZSu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VyDyvr5dP2wZeuHIj9HDcEft.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uMRoPTSAtiBlHLvWZf7nl8Ee.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hQQeHoMcw2pwE27FnZu2EvgQ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/yAnBEzXM0H98MWbjqjRDedMf.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/4ZlsyM4PNFv2rt1AtS1onr3V.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/nTK150rW7N8KHydts9jqWySV.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/lbCyqBA8nss0kjdtu86kcIfw.png?f=fotoalbum_large)