• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zCzsjzlLPLJ7XK3eOJh11-9zoPA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zAz2abYhjAMpqk5KNv6jdzft.png?f=fotoalbum_large
August 06 - August 13 (Series 03 Week 4 - Spring)

🎯 PLAYLIST POINTS & REWARDS
  • Series Reward: 2024 Lamborghini Temerario (Exclusive) 80 pts
  • Series Reward: 2022 Ferrari 296 GTB (Hard to Find) 160 pts
  • Season Reward: 2022 Lamborghini Huracán EVO Spyder (Exclusive) 20 pts
  • Season Reward: 2021 Pagani Huayra R (Hard to Find) 40 pts

🏆 PLAYLIST EVENT REWARDS
  • Car: Ferrari SF90 Stradale (The Trial)
  • Car: Maserati MC20 (Championship: Out of the Loop)
  • Car: Lamborghini Huracán (Championship: It's Snow Problem At All)
  • Car Horn: Wah Wah Wah Wahhh (Horizon Stunt Party)
  • Emote: Take Off (Photo Challenge)
  • Car: Alfa Romeo 8C (Horizon Play: Up to Spec?)
  • Wheelspins (Drag Meet & Speed Trap)
  • Credits: 100,000 (Treasure Hunt)

Weekly Challenge: Racing Spirit
(5 pts) Complete the four chapters in sequence to earn the weekly reward, 25,000 Credits.
Chapter 1: Own & DriveOwn and drive the 1980 Abarth Fiat 131
Chapter 2: TrailblazersEarn 4 Stars at Trailblazers in the 1980 Abarth Fiat 131
Chapter 3: Dirt RacesWin 2 Dirt Races in the 1980 Abarth Fiat 131
Chapter 4: Wreckage SkillsEarn 3 Ultimate Wreckage Skills in the 1980 Abarth Fiat 131

Daily Challenges
(1 pt each) Daily at 7:30am Pacific, open for 7 days.
All the ColorsEarn 3 Stars at the Rainbow Run Speed Trap
Stadium SceneryTake a photo of your car at the Horizon Stadium
Thunderbird 2Earn 2 Stars at the Thunderbird Drift Zone in any Italian Car

📅 SEASON EVENT DETAILS
PtsEventName / Requirement / Route
2Photo Challenge#SkiHoliday — Take a photo of any Lamborghini at the Sotoyama Ski Resort
3Treasure HuntTakashiro Region — Follow the Photo Clue to Discover the Treasure — Reward: 100,000 CR
5ChampionshipOut of the Loop — Reward: Maserati MC20
5ChampionshipIt's Snow Problem At All — Reward: Lamborghini Huracán
3Drag MeetFestival Kilometer — Reward: Wheelspin
2Speed TrapTakashiro Bridge — Reward: Wheelspin
10The TrialDaily Commute — Reward: Ferrari SF90 Stradale
3Horizon PlayUp to Spec? — Complete a Spec Racing Championship — Reward: Alfa Romeo 8C
3Horizon Stunt PartyMini Games — Complete any Horizon Stunt Party — Reward: Car Horn "Wah Wah Wah Wahhh"

⚡ MONTHLY RIVALS
PtsEventReward
Electric Town CircuitSuper Wheelspin

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Het heeft even geduurd, maar vandaag was de eerste dag dat het voor iemand überhaupt mogelijk was:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YU5Yzy5gN3oLwwqLRg2v1l-KH2Y=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/S61whzb0zb32Ti3ETyExYz5t.png?f=user_large

Voor zolang het duurt natuurlijk.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:17
Die online festival events raken echt kant nog wal. Deed het Spec kampioenschap. Was blijkbaar bij race 2 van de 3 aangemeld, ik moest wachten tot ze race 3 van de 3 gingen starten. Èèn ronde gereden en klaar was dit kampioenschap en dus ook voor mij :+

En bij The Trail nu al wekelijks bij de eerste poging gehaald. Tactiek is daar zorgen dat je zelf laatste of èèn na laatste rijdt, zodat je teamgenoten alle rode drivers kunnen inhalen en punten scoren.

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:32
Dan mis je juist de fun van de Trial. Als het ergens geoorloofd is om te beuken en rammen is het daar wel :+. Ik download meestal een goeie tune en rij dan vaak al vrij snel op plek 3/4. Dan is het zaak de AI drivers buiten de baan te rammen 8-).

• geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:34

geert_s

Gamertag: Brulbak

Deezers schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 23:52:
Die online festival events raken echt kant nog wal. Deed het Spec kampioenschap. Was blijkbaar bij race 2 van de 3 aangemeld, ik moest wachten tot ze race 3 van de 3 gingen starten. Èèn ronde gereden en klaar was dit kampioenschap en dus ook voor mij :+

En bij The Trail nu al wekelijks bij de eerste poging gehaald. Tactiek is daar zorgen dat je zelf laatste of èèn na laatste rijdt, zodat je teamgenoten alle rode drivers kunnen inhalen en punten scoren.
Wat is precies de tactiek dan? Of bedoel je laatste van het blauwe team?
Ik probeer altijd vooraan te rijden en rood een beetje op te houden waar mogelijk.

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:49

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dus je wordt gewoon gedragen door anderen? Als jij achteraan rijd krijgt team rood allemaal 100 punten, persoonlijk tactiek zal het slim zijn, maar in teamspirit, absoluut niet.

Enige tactiek die er is, ram je teamgenoot niet. Te vaak, te veel, rij je 3rde opweg naar team rood 1 en 2, wordt je de bocht uitgeramt door nummer 4, je eigen teamgenoot. Een goeie nummer 1 in je team kan AI makkelijk achter zich houden als je de rijlijnen goed verdedigt, daarmee kan de rest weer aansluiten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Arvado
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-09 13:43
Die online festival events raken echt kant nog wal. Deed het Spec kampioenschap. Was blijkbaar bij race 2 van de 3 aangemeld, ik moest wachten tot ze race 3 van de 3 gingen starten. Èèn ronde gereden en klaar was dit kampioenschap en dus ook voor mij
Dat is altijd al zo geweest. En opzich ook best logisch als er geen kampioenschappen op punt van beginnen staan. Als je na afloop gewoon weer meedoet aan de volgende heb je wel complete kampioenschap.

• geert_s

geert_s

Arvado schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 10:59:
[...]

Dat is altijd al zo geweest. En opzich ook best logisch als er geen kampioenschappen op punt van beginnen staan. Als je na afloop gewoon weer meedoet aan de volgende heb je wel complete kampioenschap.
Dit doe ik ook inderdaad, maar alleen al meedoen aan de 3 races is vaak genoeg om een kampioenschap te winnen. Vooral omdat anderen halverwege invallen of weer afhaken. Maakt het wel wat minder leuk om daadwerkelijk een kampioenschap te winnen.

• Deezers
Arvado schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 10:59:
[...]

In dit geval hoefde ik dus maar èèn race mee te doen om het meteen als voltooid gemarkeerd te krijgen. Ach, mag ook weleens na de vele disconnects die je vaak krijgt.

• Deezers
geert_s schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 10:15:
[...]

Wat is precies de tactiek dan? Of bedoel je laatste van het blauwe team?
Ik probeer altijd vooraan te rijden en rood een beetje op te houden waar mogelijk.
Ja, laatste van blauwe team. Ik laat mijn teamgenoten altijd bewust voor en als ik een rode driver zie haal ik die wel gewoon in hoor :)

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 31-08 11:45
Ik heb even uitgezocht welke velgen goed bij elkaar passen om de zogeheten 'deep dish' stijl te krijgen op de achtervelgen. Nu FH6 apart voor- en achtervelgen kan aanpassen kunnen we op zoek naar goede combinaties. Ik heb er een aantal gevonden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fgVqDYc5rla3-Lp0Oz-MFFiDa3I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qB9zUR3VTRmJioL9N7a4qJsz.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XnrxePfpMH6_whkG8vfGxg3MUyw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xpV7n43A8BwirIr9xhsElGqO.png?f=fotoalbum_large
Voor: Fikse Profil 10
Achter: Work Gnosis HS202

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HogqzBBWHISMbEFl3uSn0Gknk_Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cNVqERYwf8ZbpsY8ex8gUgh8.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/snX_-6ZUhytJTrWIA55gMjDq5iI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qah7k4AGuU4Pc5ojGxyoY6ns.png?f=fotoalbum_large
Voor: Advan RSII
Achter: Advan RS-DF

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u-972Jdq3Y2_wCpIQ2iRUbNdyCU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mgU9uBrYO86ugGVqqkomuMb9.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eArLZSD1bPs4BbnPEo9L5hJCYwA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/M6UNCyyWXUGeE7GJ6vnjs3r8.png?f=fotoalbum_large
Voor: Advan RGII
Achter: Advan RG-D2

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oehF9GhbvbZ7be7-cVEiuOqo8zs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IRJ9gz0aRFdLhePdSavuNd0P.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dvMj-MPyXlxFdOSih1KCBTyQtCk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FyQqkCMe0hl5LT5Q999c62t5.png?f=fotoalbum_large
Voor: RO_JA Motorsports R2-7
Achter: König After Burner

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bX34I4Vkl_SMf-s87k-SKsRLTl0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HkmLgj4jQ5dQrzNc2vDw3JFv.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/84MlLhjp3-IYYIWv9795Ghjx6d8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OjLxh7uXYjZ4GSqaGfCELpCw.png?f=fotoalbum_large
Voor: König Rewind
Achter: RS Watanabe R-Type

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CH4NZgFbNJtuivU2NX6USvaVdGc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oS0p9H0yoU0zPb3zzYPtXMZF.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w5GZsAj-9CqWW0cx_4SE5Ul8Qsw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UD5Nk7Z4iPfA7G4Ob2Mt591y.png?f=fotoalbum_large
Voor: WedsSport SA-35R
Achter: WedsSport SA-15R

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6j8foWkk64EDcmmY4bqK9eyNUuE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Thr8Nd8vFktzQk7qZYW5IL6a.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sLkQN0ct9P6LveR6qveG5FZhRuM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jIsLDbaE95fMTyIEqMOMbU75.png?f=fotoalbum_large
Voor: Work XTRAP 03 HC
Achter: Work Equip 03

Bij sommigen zoals de After Burners is de kleur te donker dus zal je hier en daar wat moeten uitvogelen welke kleuren het beste passen :)

• Deezers
Ligt het Xbox netwerk er weer uit? Krijg FH6 niet opgestart (alleen offline) en mijn internet werkt gewoon prima en game is al helemaal afgesloten en opnieuw gestart.

Het vervelende is dat andere Xbox games ook niet meer werken.. lang leve de vele live service games.

[ Voor 23% gewijzigd door Deezers op 08-08-2026 19:32 ]

• Arvado
Ik game wel op de pc maar heb nog nooit problemen gehad met FH6 eigenlijk.

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 15:57
Voor 1 euro maar geïnstalleerd (PC Game pass). Normaal ben ik er altijd bij vanaf dag 1 met FH (sinds deel 1) maar die hype is ook wel wat voorbij. En dat sloot meteen aan bij video's zie ik voorbij zag komen op YT.

Ook al een 90% daling van spelers op Steam? De formule is een beetje uitgewerkt. Het komt telkens op het zelfde neer alleen een andere map. Opzich prima maar hoelang kan je zo doorgaan? Niet negatief bedoelt want er is geen betere fun racer dan deze serie, maar toch. Ik geef ze wel gelijk.

• geert_s

geert_s

Westland1940 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 10:56:
Voor 1 euro maar geïnstalleerd (PC Game pass). Normaal ben ik er altijd bij vanaf dag 1 met FH (sinds deel 1) maar die hype is ook wel wat voorbij. En dat sloot meteen aan bij video's zie ik voorbij zag komen op YT.

Ook al een 90% daling van spelers op Steam? De formule is een beetje uitgewerkt. Het komt telkens op het zelfde neer alleen een andere map. Opzich prima maar hoelang kan je zo doorgaan? Niet negatief bedoelt want er is geen betere fun racer dan deze serie, maar toch. Ik geef ze wel gelijk.
Ik vind tot nu toe eigenlijk alleen het aantal asfalt-races (road en street) tegenvallen, dat zijn er wel flink minder dan FH5. Daar zijn een aantal touges en time attacks voor in de plaats gekomen, maar dat is niet helemaal hetzelfde. Het lijkt nu dus in verhouding meer rally/offroad te zijn, maar dat zijn nog steeds evenveel races.

Daardoor is de verhouding in de races een beetje scheef, waardoor ik ergens ook snap dat dat iets met de herspeelbaarheid doet. En ik mis de clubs, want de Tweakers-rivals zorgde in FH5 op het eind ook wel voor wat fanatieke uurtjes racen.

Verder vermaak ik me heel goed, maar ik ben pas bij FH5 begonnen. Als je alles hebt gespeeld snap ik dat je het trucje nu wel een keer gezien hebt.

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Westland1940 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 10:56:

An sich is dat niet zo raar want je bent vrij snel door alle content heen. Forza Horizon heeft natuurlijk altijd al een hoog sandbox gehalte gehad maar dat wordt wel steeds hoger. Daarmee verlies je de spelers die een spel blijven spelen voor de uitdaging. In Forza Horizon 4 zat nog ranked racing, daar haalde ik 329h. In Forza Horizon 5 was ranked eruit en werd het 215h. Nu zit ik momenteel op 79h en ontbreekt ook de clubs met de bijbehorende leaderboards. Tot nu toe wel steeds de weeklies gedaan maar de vraag blijf echt hoe lang puur omdat de uitdaging die het vroeger gaf ontbreekt. In de championship races is het momenteel zo erg dat je in een korte baan van 3 rondjes de AI letterlijk op een ronde kunt zetten. Die difficulty is ook niet te wijzigen, je kunt hooguit een rental car pakken. Maar ook dan ben je na een paar bochten vrij.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Westland1940
geert_s schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 11:11:
[...]

Ik vind tot nu toe eigenlijk alleen het aantal asfalt-races (road en street) tegenvallen, dat zijn er wel flink minder dan FH5. Daar zijn een aantal touges en time attacks voor in de plaats gekomen, maar dat is niet helemaal hetzelfde. Het lijkt nu dus in verhouding meer rally/offroad te zijn, maar dat zijn nog steeds evenveel races.

Daardoor is de verhouding in de races een beetje scheef, waardoor ik ergens ook snap dat dat iets met de herspeelbaarheid doet. En ik mis de clubs, want de Tweakers-rivals zorgde in FH5 op het eind ook wel voor wat fanatieke uurtjes racen.

Verder vermaak ik me heel goed, maar ik ben pas bij FH5 begonnen. Als je alles hebt gespeeld snap ik dat je het trucje nu wel een keer gezien hebt.
Ik hoor hier heel veel mensen over... ik ben nog niet zo ver dus zal het wel meemaken. Ik zal mij ook prima vermaken maar het is zo jammer dat ze eigenlijk weer 0,0 innovatie of out-of-the-box denken.

• Westland1940
sdk1985 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 11:45:
[...]

An sich is dat niet zo raar want je bent vrij snel door alle content heen. Forza Horizon heeft natuurlijk altijd al een hoog sandbox gehalte gehad maar dat wordt wel steeds hoger. Daarmee verlies je de spelers die een spel blijven spelen voor de uitdaging. In Forza Horizon 4 zat nog ranked racing, daar haalde ik 329h. In Forza Horizon 5 was ranked eruit en werd het 215h. Nu zit ik momenteel op 79h en ontbreekt ook de clubs met de bijbehorende leaderboards. Tot nu toe wel steeds de weeklies gedaan maar de vraag blijf echt hoe lang puur omdat de uitdaging die het vroeger gaf ontbreekt. In de championship races is het momenteel zo erg dat je in een korte baan van 3 rondjes de AI letterlijk op een ronde kunt zetten. Die difficulty is ook niet te wijzigen, je kunt hooguit een rental car pakken. Maar ook dan ben je na een paar bochten vrij.
Mooi dat je zoveel tijd kon steken in FH4. Ik vermaak mij ook altijd prima, en vaak lang genoeg om van game naar game te hoppen. Alleen zoals je al zelf alles opnoemt, het is allemaal racen racen racen... logisch in een race game maar breng eens meer van de auto wereld.

• geert_s

geert_s

[...]

Die moeilijkheidsgraad mag inderdaad wel aangepast worden op je eigen instellingen. Ik snap dat ze het haalbaar willen houden voor iedereen, maar maak het dan variabel zodat iedereen ook een beetje uitdaging houdt. Ik vermaak me er alsnog wel mee, maar ik ben echt niet zo heel goed en ik rijd me ook al (te) makkelijk los.

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-08 09:10
[...]

Als je wil kan ik je uitnodigen voor mijn Discord. Ik heb een groepje NL en BE Forza spelers om me heen verzameld om wekelijks Forza mee te spelen. Vooral op donderdag en vrijdag. Als je iedereen als friend toevoegt heb je ineens volop concurrentie op de leaderboards en via de chat dagen we elkaar ook uit Rivals tijden te verbeteren.

En samen met alleen bekenden Horizon Play doen maakt het sowieso duizend keer leuker!

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

• Westland1940
Vast voor FH7 ;)

Roadtrip convoys
  1. AI-Vrienden op maat: Kies met welke AI-friends je wilt cruisen. Zij passen hun snelheid, auto's en rijstijl feilloos aan op jou.
  2. Thema-ritjes: Met een clubje klassieke Kevertjes door de bergen of juist een '90s JDM-rit door de nacht.
Car clubs per genre (oldtimers, supercars etc)
  1. Eigen Clubhouses: Clubs voor specifieke stijlen (bijv. Midnight Drift Syndicate, Heritage Classic Club, Overland Crew, Apex Hypercars) met elk een unieke HQ op de map. Van een mooi klassiek landhuis als club basis, of een verlaten parkeerplaats en loods.
  2. Club-exclusieve gameplay:
    • Drift: Tandem drift-challenges en nachtelijke illegale meets.
    • Heritage: Restoratie-missies en strakke 'Time-Regularity' rallies.
    • Overland: Ruige expedities waarbij je elkaar met lieren uit de modder trekt.
Meer sleutel / garage beleving
  1. Project Auto in de schuur: Neem één verwaarloosd wrak over en knap hem onderdeel voor onderdeel op (roest weghalen, op zoek naar zeldzame onderdelen op de marktplaats). Meer in de trant van hoe men zelf echt een wrak opknapt.
  2. Interactieve Garages: Richt je eigen garage/man cave in met trofeeën, posters en verlichting
En sowieso blijven investeren in betere audio van de auto's, dit is zo belangrijk en groots voor veel spelers. Ik heb al wat mods geïnstalleerd, o.a. die g-force simuleren in de cockpit en met de camera van buitenaf. Maar goed, de developers moeten echt out-of-the-box denken voor FH7.

• geert_s

geert_s

Westland1940 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 13:05:
Vast voor FH7 ;)

Roadtrip convoys
  1. AI-Vrienden op maat: Kies met welke AI-friends je wilt cruisen. Zij passen hun snelheid, auto's en rijstijl feilloos aan op jou.
  2. Thema-ritjes: Met een clubje klassieke Kevertjes door de bergen of juist een '90s JDM-rit door de nacht.
  1. Eigen Clubhouses: Clubs voor specifieke stijlen (bijv. Midnight Drift Syndicate, Heritage Classic Club, Overland Crew, Apex Hypercars) met elk een unieke HQ op de map. Van een mooi klassiek landhuis als club basis, of een verlaten parkeerplaats en loods.
  1. Project Auto in de schuur: Neem één verwaarloosd wrak over en knap hem onderdeel voor onderdeel op (roest weghalen, op zoek naar zeldzame onderdelen op de marktplaats). Meer in de trant van hoe men zelf echt een wrak opknapt.
  2. Interactieve Garages: Richt je eigen garage/man cave in met trofeeën, posters en verlichting
En sowieso blijven investeren in betere audio van de auto's, dit is zo belangrijk en groots voor veel spelers. Ik heb al wat mods geïnstalleerd, o.a. die g-force simuleren in de cockpit en met de camera van buitenaf. Maar goed, de developers moeten echt out-of-the-box denken voor FH7.
Ik acht de kans op dit alles klein, maar wie weet hoe de wereld eruit ziet over 5 jaar.
Eerst de twee komende DLC's maar eens afwachten.

• SpaceOdyssey
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:23
Arrahant schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 12:54:
[...]

Als je wil kan ik je uitnodigen voor mijn Discord
Heb ik ook wel oren naar :)

• Westland1940
geert_s schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 13:24:
[...]

Ik acht de kans op dit alles klein, maar wie weet hoe de wereld eruit ziet over 5 jaar.
Eerst de twee komende DLC's maar eens afwachten.
Ze mogen meer oldtimers toevoegen. Ze hadden mijn Volvo P1800 jaren gelden ook in FH, deze mag weer terug komen :)

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:38
Ik heb sinds een tijdje dat als ik mail krijg over rivals, dat ik deze vervolgens aan kan klikken maar niet de rivals kan proberen. This function is currently unavailable of zoiets zegt ie dan. Speel op PC, meer mensen die dit hebben?

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-08 09:10
Toppie ik PM een invite link!

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

• Westland1940
Nog iets trouwens waar ze van mij mee mogen stoppen. Ik weet niet in welk deel dat was, FH4 of FH5, al die kledingstukken. Wat zonde van de development budget en tijd. Geeft hier echt iemand iets om?

Nu ook die opties om je personage een nep been en dergelijke te geven... of een gehoorapparaat? Ik doe niet moeilijk om dit soort dingen en negeer het simpelweg maar jeetje. Doe maar gewoon niet :) Sowieso is de algemene sfeer (zoals bij andere delen) iets te hip en kinderlijk soms, awkward om het zo te zeggen.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Westland1940 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 15:33:
Nog iets trouwens waar ze van mij mee mogen stoppen. Ik weet niet in welk deel dat was, FH4 of FH5, al die kledingstukken. Wat zonde van de development budget en tijd. Geeft hier echt iemand iets om?

Nu ook die opties om je personage een nep been en dergelijke te geven... of een gehoorapparaat? Ik doe niet moeilijk om dit soort dingen en negeer het simpelweg maar jeetje. Doe maar gewoon niet :) Sowieso is de algemene sfeer (zoals bij andere delen) iets te hip en kinderlijk soms, awkward om het zo te zeggen.
Het eerste wat ik gedaan heb was een gehoorapparaat nemen. Die heb ik in het echt ook :)
Verder wel eens met kledingstukken. Maar toch, het gehoorapparaat kon en kan ik echt waarderen.

Maar goed, ik kom ook niet in de garage, doe niks met het landshuis/estate. En weet dat sommige anderen dat helemaal geweldig vinden. Zal met kleding vast ook zo zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door ArthurMorgan op 10-08-2026 16:01 ]

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:59
Vast voor FH7 ;)

Roadtrip convoys
In off line modus twee maal tüteren naar de ai en hij is vriend voor het leven :-)

(of is dit eruit gehaald? In fh3 deed ik dit regelmatig want die is alleen nog maar offline te spelen)

XBL gamertag StayingPow3r

• Deezers
Vanaf deze week:Afbeeldingslocatie: https://cdn.forza.net/strapi-uploads/assets/xlarge_FH_6_S04_Reward_Car_Calendar_3840x2160_4a7ab1c955.webp

Horizon Mascot Party features 10 Series Reward cars to collect – three of which are new-to-Horizon. These include the 1970 Honda N600, 2024 Chevrolet Camaro ZL1, and 2018 Exomotive Exocet Sport V8 XP-5.

Meanwhile, the other Series Rewards featured on the Festival Playlist are there to give new players who recently joined the Forza Horizon 6 community the opportunity to catch up and get some previously featured exclusive cars.

In addition, there are two new Badges to unlock: the Mascot Badge and Shimanoyama Heat Badge. This series also features two new Car Horns for you to obtain: Mascot and Fus-Roh-Dah!
10 Unlockable Cars (Available from Aug 13 onwards)

10 Festival Playlist Reward Cars

1970 Honda N600 (Series Reward, 80 PTS)

1967 Renault 8 Gordini (Series Reward, 160 PTS)

2018 Exomotive Exocet Sport V8 XP-5 (Summer Reward, 20 PTS)

1969 Datsun 2000 Roadster (Summer Reward, 40 PTS)

2024 Chevrolet Camaro ZL1 (Autumn Reward, 20 PTS)

2016 Abarth 695 Biposto (Autumn Reward, 40 PTS)

1974 Toyota Celica GT (Winter Reward, 20 PTS)

1989 Toyota MR2 SC (Winter Reward, 40 PTS)

1988 Mitsubishi Starion ESI-R (Spring Reward, 20 PTS)

1968 Dodge Dart HEMI Super Stock (Spring Reward, 40 PTS)

4 Car Pass Cars (Available from Aug 13 - only included with the Forza Horizon 6 Car Pass, Deluxe, Premium & Premium Upgrade Editions)

1968 Alfa Romeo Autodelta Tipo 33/2 Daytona (Aug 13)

1957 Ford Thunderbird (Aug 20)

1983 Nissan Skyline 2000 Turbo RS (Aug 27)

1987 Porsche #203 Porsche AG 961 (Sep 3)

“Horizon Mascot Party” Limited Time Series Features (Available from Aug 13 - Sep 10)

Evolving World: Edamame Time Attack Circuit

Evolving World: Shimanoyama Heat Collectible

1 Dango Outfit

2 Player Badges (Party Time & Hot Lap)

3 Car Horns (Fus-Roh-Dah, Mascot & Pinball Machine)

[ Voor 24% gewijzigd door Deezers op 10-08-2026 19:23 ]

• Westland1940
Mr. Freeze schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 18:31:
[...]

In off line modus twee maal tüteren naar de ai en hij is vriend voor het leven :-)

(of is dit eruit gehaald? In fh3 deed ik dit regelmatig want die is alleen nog maar offline te spelen)
Dit was in deel 3 inderdaad, Australië. Was geinig maar verder niet heel diep doordacht. Ze volgde je alleen.

Deze ideeën waren even snel bedacht maar dat je zoiets zelf kunt organiseren, welke auto's, hoeveel etc. lijkt mij wel een leuke toevoeging. Dan zou ik mijn eigen Mille Miglia 2000 of ander klassieke race / tour organiseren ;)

• Wimmel
  • Laatst online: 12:19

Wimmel

Hello

Meer spelers die ineens een groot aantal wegen opnieuw moeten ontdekken? Ik kreeg zojuist de melding dat ik 657 van de 671 wegen ontdekt heb, terwijl ik al enige tijd op 100% stond.

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

• Westland1940
Spelen hier meer mensen met de Revolusound mod pack? Auto's klinken nu wel heel lekker zeg. Ik heb dit meteen geïnstalleerd dus heb geen eens een idee hoe vanilla klinkt haha, maar de afgelopen FH spellen vond ik de audio okay, merkte weinig vooruitgang op dit vlak.

Ook dat veel auto's het zelfde klinken of totaal niet kloppen met hoe het in het echt klinkt.

• RonaldMcDonald
Wimmel schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 19:41:
Meer spelers die ineens een groot aantal wegen opnieuw moeten ontdekken? Ik kreeg zojuist de melding dat ik 657 van de 671 wegen ontdekt heb, terwijl ik al enige tijd op 100% stond.
Ik ook. Ik heb al screenshots gezien van mensen die ineens weer stukjes grijs op de niet-geasfalteerde wegen hadden. Ik denk dat met de update van deze week er stukken weg aangepast of uitgebreid zijn en die moeten nu 'her-ontdekt' worden ofzo.

• geert_s

geert_s

RonaldMcDonald schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 11:26:
[...]

Ik ook. Ik heb al screenshots gezien van mensen die ineens weer stukjes grijs op de niet-geasfalteerde wegen hadden. Ik denk dat met de update van deze week er stukken weg aangepast of uitgebreid zijn en die moeten nu 'her-ontdekt' worden ofzo.
Jep ik ben ook een stukje teruggevallen. Ze hebben wel iets gedaan aan eerdere bugs met wegen die onontdekt bleven, maar daarmee zo te zien weer nieuwe bugs geïntroduceerd. Ach, zo blijven we lekker bezig.

• Arvado
Jep hier ook inderdaad. Maar als je die kleine pop-up krijgt waarbij je wordt vergeleken met iemand anders staat er wel gewoon 671.

• Sn3gG3l
Westland1940 schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 10:00:
Spelen hier meer mensen met de Revolusound mod pack? Auto's klinken nu wel heel lekker zeg. Ik heb dit meteen geïnstalleerd dus heb geen eens een idee hoe vanilla klinkt haha, maar de afgelopen FH spellen vond ik de audio okay, merkte weinig vooruitgang op dit vlak.

Ook dat veel auto's het zelfde klinken of totaal niet kloppen met hoe het in het echt klinkt.
Er staat een dikke go online at your own risk onder, ik pass toch maar.

• Westland1940
Sn3gG3l schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 14:07:
[...]

Er staat een dikke go online at your own risk onder, ik pass toch maar.
Oh misschien gelezen maar niet afgeschrikt haha, ik speel liever offline. Hoe is dat überhaupt mogelijk? Al die andere mensen zien rond rijden hoeft van mij niet.

• geert_s

geert_s

Westland1940 schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 15:03:
[...]

Oh misschien gelezen maar niet afgeschrikt haha, ik speel liever offline. Hoe is dat überhaupt mogelijk? Al die andere mensen zien rond rijden hoeft van mij niet.
Je mist wel een aanzienlijk deel van Forza als je alleen offline speelt. Iedere week heb je een nieuw seizoen met een trial en wat andere online spellen. Zonder deze te doen is het vrij lastig om de auto's te unlocken. Als je dat toch allemaal niet hoeft of wilt doen is dat prima natuurlijk.

Modden is sowieso niet toegestaan, dus altijd op eigen risico en met een mogelijke permanente ban tot gevolg. Meestal wordt je pas gepakt als je wordt gerapporteerd dus bij jou zal het wel meevallen. Ik ga het risico in ieder geval niet lopen.

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:46
[...]

Ik weet eerlijk gezegd niet of het nog hetzelfde is in 6, maar bij eerdere delen vond ik juist offline spelen veel irritanter. In plaats van dat er x echte spelers over de kaart verspreid rondrijden zijn er nu x drivatars die allemaal in jouw directe omgeving spawnen. Het is dus juist veel drukker op de weg offline dan online. En dan zijn die drivatars geloof ik ook nog niet ghosted terwijl echte spelers dat wel zijn. Dus die echte spelers zie je af en toe langs flitsen, soms toetert er eens eentje of zeggen ze een van die standaard zinnetjes (zelf chatten kan niet) en dat is het dan ook. Het maakt het een beetje zinloos dat het zo nodig allemaal online moet zijn, maar tegelijk in mijn ervaring dus juist minder irritant dan de offline gesimuleerde multiplayer ervaring.

Gamertag: FinrazielNL

• geert_s

geert_s

Finraziel schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 15:22:
[...]

Ik weet eerlijk gezegd niet of het nog hetzelfde is in 6, maar bij eerdere delen vond ik juist offline spelen veel irritanter. In plaats van dat er x echte spelers over de kaart verspreid rondrijden zijn er nu x drivatars die allemaal in jouw directe omgeving spawnen. Het is dus juist veel drukker op de weg offline dan online. En dan zijn die drivatars geloof ik ook nog niet ghosted terwijl echte spelers dat wel zijn. Dus die echte spelers zie je af en toe langs flitsen, soms toetert er eens eentje of zeggen ze een van die standaard zinnetjes (zelf chatten kan niet) en dat is het dan ook. Het maakt het een beetje zinloos dat het zo nodig allemaal online moet zijn, maar tegelijk in mijn ervaring dus juist minder irritant dan de offline gesimuleerde multiplayer ervaring.
Online nu met die italian exclusives dealer heb je nu een beetje het effect wat ze eigenlijk met de car meets wilden bereiken (maar compleet is gefaald). Je ziet daar nu allemaal online spelers staan en donuts draaien voor die dealer en een beetje exclusieve Italiaanse auto's showen enzo. Alleen al daarom ben ik er een paar keer naartoe gereden. En heb er ook al mijn geld doorheen gejaagd bij de dealer waardoor ik de Alfa Romeo 33 stradale niet meer kon betalen :-( |:(

• Sn3gG3l
[...]

Mja ik speel ook races ed met anderen dus daarom online.

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Als ik een nieuwe livery wil zoeken krijg ik dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PSASXfgEfrXaHjqB_OUyp1owEFc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ntR1QV6w4JJxjoVPRVPK2HHm.png?f=fotoalbum_large

Maar in de settings zie ik niks wat het zou moeten blokkeren..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oPKRQqjuHp78L_KlbXN4XPj7K6s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZUTwseF28JOkHSZmB5La4iKm.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uc-RV2tAKk6itzYqboG6GJb8yFM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2s1Ph6U99uQBBJH0EC3y1rjM.png?f=fotoalbum_large

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• Westland1940
geert_s schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 15:11:
[...]

Je mist wel een aanzienlijk deel van Forza als je alleen offline speelt. Iedere week heb je een nieuw seizoen met een trial en wat andere online spellen. Zonder deze te doen is het vrij lastig om de auto's te unlocken. Als je dat toch allemaal niet hoeft of wilt doen is dat prima natuurlijk.

Modden is sowieso niet toegestaan, dus altijd op eigen risico en met een mogelijke permanente ban tot gevolg. Meestal wordt je pas gepakt als je wordt gerapporteerd dus bij jou zal het wel meevallen. Ik ga het risico in ieder geval niet lopen.
Ik speel Forza Horizon sinds deel 1 en ik moet zeggen... ik heb zelden tot nooit online gespeeld haha. Ik zal wel veel missen maar goed, ik geniet gewoon van de wagens, de weg, het geluid. :)

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:50
Nou dit! En wat ik echt vervelend vindt, je kan gewoon hup tuning tegen aan gooien (zelfs tijdens het touren) en je hebt gelijk het hele pakket. Laat mensen gewoon geduld hebben. Op een bepaalde manier ontgrendelen en echt zoeken naar de auto waar je de motor uit gaat halen of inderdaad zoeken op een "marktplaats" en ophalen in de haven na X dagen of bij iemand op locatie. Maak er iets moois van. Laat de monteur hem inbouwen in wat dagen. Rij naar tuners en testers toe, desnoods combineer je dat met drag race locaties. En als je dan die motor uit een auto haalt (of wielen, versnellingsbak etc.) laat die bron auto dan ook echt niet meer rijden.

Er had zoveel meer in kunnen zitten als ze dat stukje meer beleving hadden gegeven!

Nu knal je gewoon wat rondjes en kan je weer de zoveelste nietszeggende Ferrari of Lamborghini ophalen. En dan staat daar nog een tijdsdruk op. Lekker onnodig. Zie liever de oude wagentjes, nu ook zo'n leuke Alfa Romeo. Heb ik al veel meer plezier aan. Maar ik mis echt een stukje beleving of emotie met dit hele spel. Je groeit nergens naar toe. Soms moet iets geduld hebben of echt een uitdaging.

• Finraziel
Ik begrijp de kritiek... Maar dat zou echt een compleet ander spel worden, en ik denk niet echt een die ik zou willen spelen.

• geert_s

geert_s

DoeEensGek schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 09:52:
[...]

[...]

Nou dit! En wat ik echt vervelend vindt, je kan gewoon hup tuning tegen aan gooien (zelfs tijdens het touren) en je hebt gelijk het hele pakket. Laat mensen gewoon geduld hebben. Op een bepaalde manier ontgrendelen en echt zoeken naar de auto waar je de motor uit gaat halen of inderdaad zoeken op een "marktplaats" en ophalen in de haven na X dagen of bij iemand op locatie. Maak er iets moois van. Laat de monteur hem inbouwen in wat dagen. Rij naar tuners en testers toe, desnoods combineer je dat met drag race locaties. En als je dan die motor uit een auto haalt (of wielen, versnellingsbak etc.) laat die bron auto dan ook echt niet meer rijden.

Er had zoveel meer in kunnen zitten als ze dat stukje meer beleving hadden gegeven!

Nu knal je gewoon wat rondjes en kan je weer de zoveelste nietszeggende Ferrari of Lamborghini ophalen. En dan staat daar nog een tijdsdruk op. Lekker onnodig. Zie liever de oude wagentjes, nu ook zo'n leuke Alfa Romeo. Heb ik al veel meer plezier aan. Maar ik mis echt een stukje beleving of emotie met dit hele spel. Je groeit nergens naar toe. Soms moet iets geduld hebben of echt een uitdaging.
Dit is echt zó niet waar ik op zit te wachten. Al dat gekloot met tunes, ik vind het een verademing dat ik nu vlak voor de race een tune kan downloaden en gewoon voor het type race meteen een geschikte tune heb. Ik heb geen dagen de tijd, ik ben blij als ik iedere week een avondje voor mezelf heb. Wat mij betreft wordt het nog makkelijker, dus ook nog je auto aanpassen als je al in het startscherm zit van de race.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het mooi wat er allemaal kán, maar ook heel fijn dat het niet altijd allemaal hóeft. Laat mij maar gewoon mijn rondjes knallen.

Het enige vervelende vind ik dat ik niet een gedownloade tune kan aanpassen. Zit nu met een geweldige tune, maar heb ook ineens een achterlijk zwaailicht op mijn 4C. |:(

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:08
@FormFirm ik zie dat jij tegenwoordig ook als avatar in de offline modus zit, maar… geen livery!?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O6yGyC6DxjGatVEbBt2ZxDA384c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zIfI4VWLpurAeC9qdBpRySML.jpg?f=fotoalbum_large

(En ja, ingezoomd, foto van tablet, ziet er niet uit I KNOW)

• Westland1940
[...]

[...]

Vooral je laatste alinea is accuraat, dat merk ik nu al helaas. Je hopt eigenlijk alleen van race naar race, ik mis andere elementen in zo'n open wereld. En wat die mogen zijn is aan de developers, maar ze mogen wel wat creatiever worden. Weer die kledingstukken ook... win ik een jurk terwijl ik een mannelijk personage ben. Wat moet ik in godsnaam met een jurk in een race game? Verspilde resources.

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
[...]

[...]

Forza is vooral een sandbox game. The Crew Motorfest heeft meer progressie systemen. Daar zijn auto's behoorlijk prijzig en heb je al snel een hele playlist nodig om de auto voor de weekly te kunnen betalen. Tevens hebben de weeklies standaard een ranking. Als je het minimum punten haalt (grofweg 100K punten per event voor de target tijd en dan 80% van de events) bent krijg je brons. Maar sta je in de top x% dan kun je zilver of goud halen. Hoe hoger je relatieve rank; des te groter je rewards. Het loont daardoor om betere tijden bij weeklies te zetten nadat je ze al voltooid hebt. Zo kun je bijvoorbeeld 130.000 punten op één event halen als je echt een scherpe tijd neerzet.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• turambar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:05
Speelt iemand het spel ook in 1440p op de Steam Machine?

Bij 'auto detect' worden alle settings op Low gezet. Zelf heb ik het nu handmatig op Medium gezet, en haal ik nog met gemak 60 fps. Iemand nog andere tips om het er beter uit te laten zien?

• Arvado
ToolkiT schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 17:51:
Als ik een nieuwe livery wil zoeken krijg ik dit:
[Afbeelding]

Maar in de settings zie ik niks wat het zou moeten blokkeren..
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Van de laatste screenshot staat de meeste rechtste op 'Friends'. Wellicht dat dat niet voldoende is?

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Arvado schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 16:25:
[...]

Van de laatste screenshot staat de meeste rechtste op 'Friends'. Wellicht dat dat niet voldoende is?
dank je dat was hem idd!
I blame the heat! :o

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• G_Dragon
  • Nu online

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zCzsjzlLPLJ7XK3eOJh11-9zoPA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zAz2abYhjAMpqk5KNv6jdzft.png?f=fotoalbum_large
August 13 - August 20 (Series 04 Week 1 - Summer)

• Series Reward: 1970 Honda N600 (Exclusive) 80 pts
  • Series Reward: 1967 Renault 8 Gordini (Hard to Find) 160 pts
  • Season Reward: 2018 Exomotive Exocet Sport V8 XP-5 (Exclusive) 20 pts
  • Season Reward: 1969 Datsun 2000 Roadster (Hard to Find) 40 pts

🏆 PLAYLIST EVENT REWARDS
  • Car: 1953 Chevrolet Corvette (The Trial)
  • Car: 1970 Honda S800 (Championship: Small But Mighty)
  • Car: 1962 BMW Isetta 300 Export (Championship: Dango Dashes)
  • Car: 2017 Toyota JPN Taxi (Seasonal Job)
  • Car Horn: Mascot Noise (Horizon Stunt Party)
  • Clothing: Yellow Sports Sunglasses (Photo Challenge)
  • Wheelspins & Super Wheelspin

Weekly Challenge: Delightful Drop Off
(5 pts) Complete the four chapters in sequence to earn the weekly reward, 25,000 Credits.
Chapter 1: Fare ChoiceOwn and drive the 2017 Toyota JPN Taxi. (Note: You can win this car this week from the "Seasonal Job: Delivery Shift" championship in Tokyo City if you don't own it yet).
Chapter 2: Feed MeEarn a total of 15,000 Skill Score while driving the 2017 Toyota JPN Taxi.
Chapter 3: Meet and GreetDrive your 2017 Toyota JPN Taxi to any Car Meet location on the map.
Chapter 4: Say CheeseTake a photo of the 2017 Toyota JPN Taxi to complete the challenge.

Daily Challenges
(1 pt each) Daily challenges unlock one per day and remain available for 7 days.
Stunt PartyFinish Round 3 of a Horizon Stunt Party
RivalsBeat a Rival's Ghost
Air SkillsEarn 3 Air Skills
Time AttackComplete 3 laps of any Time Attack Circuit
Speed TrapEarn at least 1 Star from Speed Traps
Car MeetPark at any Car Meet
Road RaceComplete a Road Race

📅 SEASON EVENT DETAILS
2Photo Challenge#SunnySnap — Take a photo of the 2013 Wuling Sunshine S at Hokuryu Sunflower Farm — Reward: Yellow Sports Sunglasses
3Treasure HuntShimanoyama Region — Follow the Photo Clue to Discover the Treasure — Reward: 100,000 CR
5ChampionshipSmall But Mighty — (D 500) Eclectic Domestics — Road Racing: Shimanoyama Circuit, Edamame Circuit, Irokawa Circuit — Reward: 1970 Honda S800
5ChampionshipDango Dashes — (S1 900) Total Supercars — Road Racing: Highway Circuit, Electric Town Circuit, Daikoku Circuit — Reward: 1962 BMW Isetta 300 Export
3Time AttackEdamame Time Attack — (D 500) Eclectic Domestics — 48.000 seconds — Reward: Wheelspin
2Danger SignTanbo Launch — (B 700) Retro Sports Cars — 590.6 ft — Reward: Wheelspin
2Speed ZoneHakone Turns — (B 700) Retro Sports Cars — 80.0 mph — Reward: Wheelspin
2Drift ZoneKawazu Nanadaru Loop Bridge — (B 700) Retro Sports Cars — 65,000 pts — Reward: Wheelspin
10The TrialOffroad Scramble — (A 800) Total Buggies & Offroad — Dirt Racing: Takashiro Trail, Sunflower Scramble, Bamboo Forest Scramble — Reward: 1953 Chevrolet Corvette
3Seasonal JobTokyo City Food Delivery — Complete a Delivery Shift in Tokyo City — Reward: 2017 Toyota JPN Taxi
3Horizon Stunt PartyMini Games — Complete any Horizon Stunt Party — Reward: Mascot Noise Car Horn

⚡ MONTHLY RIVALS
PtsEventReward
4Edamame Circuit — Post a Clean Lap to CompleteSuper Wheelspin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s7sAUBPDGsuv18lH_NN2aX5TQlc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kcSdNzlkd0BbOMik9fknFXCC.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cok0YJmvMrdUSh1NgTP3I5PdG74=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EVSqY12swMOPvcoyK7x49afj.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X8W16kKbJ3VdGD57bEwfFlBzyOQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AhUL2BYMltJtZ3Eaewlxlbao.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YLQ8z-E_eDD9zJvazgWd3soJakI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/90O6v9ljzBY7ZLVMYYEZ7Zzs.jpg?f=fotoalbum_tile

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-08 13:13
Heeft iemand deze game geprobeerd op de Steam Machine? Ik ben benieuwd naar de performance alvorens ik hem koop.

• Westland1940
G_Dragon schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 17:16:

[Afbeelding]
August 13 - August 20 (Series 04 Week 1 - Summer)

• Season Reward: 2018 Exomotive Exocet Sport V8 XP-5 (Exclusive) 20 pts
  • Season Reward: 1969 Datsun 2000 Roadster (Hard to Find) 40 pts

🏆 PLAYLIST EVENT REWARDS
  • Car: 1953 Chevrolet Corvette (The Trial)
  • Car: 1970 Honda S800 (Championship: Small But Mighty)
  • Car: 1962 BMW Isetta 300 Export (Championship: Dango Dashes)
  • Car: 2017 Toyota JPN Taxi (Seasonal Job)
  • Car Horn: Mascot Noise (Horizon Stunt Party)
  • Clothing: Yellow Sports Sunglasses (Photo Challenge)

Weekly Challenge: Delightful Drop Off
Chapter 1: Fare ChoiceOwn and drive the 2017 Toyota JPN Taxi. (Note: You can win this car this week from the "Seasonal Job: Delivery Shift" championship in Tokyo City if you don't own it yet).
Chapter 2: Feed MeEarn a total of 15,000 Skill Score while driving the 2017 Toyota JPN Taxi.
Chapter 3: Meet and GreetDrive your 2017 Toyota JPN Taxi to any Car Meet location on the map.
Chapter 4: Say CheeseTake a photo of the 2017 Toyota JPN Taxi to complete the challenge.

Daily Challenges
(1 pt each) Daily challenges unlock one per day and remain available for 7 days.
Stunt PartyFinish Round 3 of a Horizon Stunt Party
RivalsBeat a Rival's Ghost
Air SkillsEarn 3 Air Skills
Time AttackComplete 3 laps of any Time Attack Circuit
Speed TrapEarn at least 1 Star from Speed Traps
Car MeetPark at any Car Meet
Road RaceComplete a Road Race

📅 SEASON EVENT DETAILS
2Photo Challenge#SunnySnap — Take a photo of the 2013 Wuling Sunshine S at Hokuryu Sunflower Farm — Reward: Yellow Sports Sunglasses
3Treasure HuntShimanoyama Region — Follow the Photo Clue to Discover the Treasure — Reward: 100,000 CR
5ChampionshipSmall But Mighty — (D 500) Eclectic Domestics — Road Racing: Shimanoyama Circuit, Edamame Circuit, Irokawa Circuit — Reward: 1970 Honda S800
5ChampionshipDango Dashes — (S1 900) Total Supercars — Road Racing: Highway Circuit, Electric Town Circuit, Daikoku Circuit — Reward: 1962 BMW Isetta 300 Export
3Time AttackEdamame Time Attack — (D 500) Eclectic Domestics — 48.000 seconds — Reward: Wheelspin
2Danger SignTanbo Launch — (B 700) Retro Sports Cars — 590.6 ft — Reward: Wheelspin
2Speed ZoneHakone Turns — (B 700) Retro Sports Cars — 80.0 mph — Reward: Wheelspin
2Drift ZoneKawazu Nanadaru Loop Bridge — (B 700) Retro Sports Cars — 65,000 pts — Reward: Wheelspin
10The TrialOffroad Scramble — (A 800) Total Buggies & Offroad — Dirt Racing: Takashiro Trail, Sunflower Scramble, Bamboo Forest Scramble — Reward: 1953 Chevrolet Corvette
3Seasonal JobTokyo City Food Delivery — Complete a Delivery Shift in Tokyo City — Reward: 2017 Toyota JPN Taxi
3Horizon Stunt PartyMini Games — Complete any Horizon Stunt Party — Reward: Mascot Noise Car Horn

⚡ MONTHLY RIVALS
PtsEventReward
4Edamame Circuit — Post a Clean Lap to CompleteSuper Wheelspin
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]
Grappig, die Datsun 2000 Roadster doet mij denken aan de Honda S600. Mijn opa werd midden jaren 60 uitgenodigd door Honda om op bezoek te gaan bij de Honda fabrieken en test circuits in Japan. De S600 werd toen net gelanceerd.

• Sn3gG3l
CousinBoneless schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 09:34:
Heeft iemand deze game geprobeerd op de Steam Machine? Ik ben benieuwd naar de performance alvorens ik hem koop.
google --> way

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
Vast voor FH7 ;)

...

Vooral dit. En meer mogelijkheden tot aanpassing van je auto. FH6 voelt nu als een grote kopie van FH5 zonder echte noemenswaardige vernieuwingen. Zo zonde dat dit deel zich in Japan afspeelt als de developers verder niets doen met de auto cultuur die daar groot is.

En helaas lijken de developers ook niks te doen met feedback vanuit de community. Nog steeds kan je het eindstuk van de uitlaat niet aanpassen terwijl dit al meerdere delen een request is, neon onder de auto of een aanpasbaar interieur is een veel gevraagde toevoeging maar die wordt volledig genegeerd en steeds dezelfde bodykits en velgen ken ik nu ook wel.

Wat meer toevoegingen of een paar echte vernieuwingen moeten er wel komen in FH7, anders gaat het hard naar beneden denk ik.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

• turambar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:05
CousinBoneless schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 09:34:
Ik vind het goed draaien op 1440p op Medium.

Vandaag zag ik in het Steam Machine topic een link naar de volgende site: https://steammachinelife.com/

Daar is een guide beschikbaar met de 'beste' settings voor het spel op de Steam Machine

https://steammachinelife.com/forza-horizon-6-steam-machine-settings/

Verwacht dat het er dan nog beter uit ziet.

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Maikel64 schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 16:06:
[...]

Vooral dit. En meer mogelijkheden tot aanpassing van je auto. FH6 voelt nu als een grote kopie van FH5 zonder echte noemenswaardige vernieuwingen. Zo zonde dat dit deel zich in Japan afspeelt als de developers verder niets doen met de auto cultuur die daar groot is.

En helaas lijken de developers ook niks te doen met feedback vanuit de community. Nog steeds kan je het eindstuk van de uitlaat niet aanpassen terwijl dit al meerdere delen een request is, neon onder de auto of een aanpasbaar interieur is een veel gevraagde toevoeging maar die wordt volledig genegeerd en steeds dezelfde bodykits en velgen ken ik nu ook wel.

Wat meer toevoegingen of een paar echte vernieuwingen moeten er wel komen in FH7, anders gaat het hard naar beneden denk ik.
Idd, en als je in CarX street kijkt, hebben ze ook leuke tweaks voor bvb kleine map aanpassingen maken van je motor. Want als je zover bent dat je blok uitboort, de nokkenas hebt vervangen, en grote turbo er op.. dan kan je ook wel even de moeite doen om er een custom map op te zetten. Natuurlijk in CarX heb je nog steeds wel het "meer PK = meer beter" doel. Maar stel je bent een drifter, wil je dan echt max PK's? Een berg koppel die overal wheelspin kan geven lijkt me stukje makkelijker imo.

En bovendien is het ook gewoon leuk dat je hier zelf beetje mee kan rommelen. Het zal vast ook niet de diepgang halen zoals Automation - The Car Game (waarbij je motor kan pingelen als je die te hard pushed).. maar het kan wel een leuke toevoeging als je zo verschillende karakters aan de koppelkromme kan geven.

Bvb ik heb twee Corvette C7s in m'n garage gezet. Eentje getuned op puur grip met PP800. Daarna de motor iets geupgradetet en (puur omdat het kan) er een supercharger opgezet. Maakt een veel stoerder geluid dan zo'n fluitend turbootje :) En kwam ook mooi uit met de PP punten.

Maar goed.. men kan alleen maar dromen ...

De open world van FH6 - de map is top.
De physics van Assetto Corsa o.i.d. - rijdt gewoon goed, misschien iets te afstraffend voor arcade.
De "build an engine from scratch" van Automation - lekker veel diepgang.. maar misschien ook een "simple" modus nodig.
De beam crash physics van BeamNG
De engine simulator / sound engine van AngeTheGreat: YouTube: Simulating an Entire Car Engine (yes, it makes noise)
Iets meer casual content zoals men in Euro Truck Simulator lekker voor elkaar heeft..

Als dat in 1 spel zou zitten, ben ik bang dat ik niet meer eet of slaap :+
Uiteindelijk moet men een keuze maken wat het spel wel of niet gaat worden. Maar iets meer nieuwe features/content zoals niet in FH5 had kunnen zitten zou leuk zijn.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Hoe kan ik de voltooide races/festivals uit mijn kaart halen? Wordt erg onoverzichtelijk zo :P

• Finraziel
Farabi schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 00:32:
Hoe kan ik de voltooide races/festivals uit mijn kaart halen? Wordt erg onoverzichtelijk zo :P
Even uit mijn hoofd, maar in de map kun je op de rechter shoulder button drukken om het filter te openen. Daar kun je de individuele races en events uitzetten en er staat een optie bij om incomplete dingen te tonen of zo.

• G_Dragon
  • Nu online

August 20 - August 27 (Series 04 Week 2 - Autumn)

• Season Reward: 2024 Chevrolet Camaro ZL1 (Exclusive) 20 pts
  • Season Reward: 2016 Abarth 695 Biposto (Hard to Find) 40 pts

🏆 PLAYLIST EVENT REWARDS
  • Car: 2020 Jimco #179 Hammerhead Class 1
  • Car: 2021 Hyundai i20 N
  • Car: 1969 Datsun 2000 Roadster
  • Car: 2017 Mazda MX-5 Cup
  • Clothing: Dango Outfit
  • Clothing: Green Gingham Relaxed Shirt
  • FORZA LINK: "Their vision is based on movement"
  • Super Wheelspin

Weekly Challenge: Hot Hatch-a Tea
Chapter 1: Own and DriveOwn and drive the 2021 Hyundai i20 N.
Chapter 2: Speed SkillsEarn 4 Speed Skills while driving the 2021 Hyundai i20 N.
Chapter 3: Street RaceWin a Street Race while driving the 2021 Hyundai i20 N.
Chapter 4: Time AttackComplete 3 laps at the Edamame Time Attack in the 2021 Hyundai i20 N.

Daily Challenges
Gift DropSend a Gift Drop to another player.
Time AttackComplete 3 laps of any Time Attack circuit.
Skill ChainBank a 10,000 point Skill Chain.
Cross Country RaceComplete a Cross Country Race.
Wreckage SkillsEarn 3 Wreckage Skills.
Danger SignEarn at least 1 Star from Danger Signs.
Speed SkillsEarn 3 Speed Skills.

📅 SEASON EVENT DETAILS
2Photo Challenge#DeliciousDango, take a photo of your character in the Mascot Party's Dango area. Reward: Dango Outfit
3CollectiblesHomerun, smash 15 Shimanoyama Heat mascots at the stadium. Reward: Super Wheelspin
5ChampionshipAll Wheel Domination (B 700) Total AWD. Cross Country: Naruo Cross Country Circuit, Wind Farm Cross Country, Takashiro Cross Country. Reward: 2020 Jimco #179 Hammerhead Class 1
5ChampionshipScenic Nights (B 700) Hot Hatch. Street Racing: Okishinaimura Run, Hokubu Ascent, Sunflower Charge. Reward: 2021 Hyundai i20 N
2Speed ZoneArashiyama Run (C 600) UTV's, 85.0 mph. Reward: Wheelspin
2Speed ZoneFestival Loop (C 600) UTV's, 70.0 mph. Reward: Wheelspin
2TrailblazerOn Par (C 600) UTV's, 33 seconds. Reward: Wheelspin
10The TrialFun Fair (A 800) Modern Sports Cars. Road Racing: Coastline Sprint, Edamame Circuit, Festival Sprint. Reward: 1969 Datsun 2000 Roadster
3Spec RacingSqueaky Clean, earn 3 LINK Clean Start Skills in Spec Racing. Reward: 2017 Mazda MX-5 Cup
2Hide & Seek5 VS 1, complete a game of Hide & Seek. Reward: "Their vision is based on movement"
3Horizon Stunt PartyMini Games, complete any Horizon Stunt Party. Reward: Green Gingham Relaxed Shirt

⚡ MONTHLY RIVALS
PtsEventReward
4Edamame Circuit, post a Clean Lap to CompleteSuper Wheelspin

• FormFirm
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 21-08 21:55
Tommy-D schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 11:58:
@FormFirm ik zie dat jij tegenwoordig ook als avatar in de offline modus zit, maar… geen livery!?

[Afbeelding]

(En ja, ingezoomd, foto van tablet, ziet er niet uit I KNOW)
Hey! Dat is grappig, ik had nooit gedacht dat ik ook bij andere gebruikers zou verschijnen. Erg leuk dat je dit bericht verstuurt!

iets anders; een lange tijd geleden heb ik een livery for tweakers gemaakt. De logo’s van deze vinyl groups zijn gedeeld in mijn creative hub. Door een bug zijn deze groepen niet meer gelocked en kan jij ze importeren en sharen. Dat juich ik alleen maar toe!

• Vanderaatje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 13:25
FormFirm schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 21:04:
[...]

Hey! Dat is grappig, ik had nooit gedacht dat ik ook bij andere gebruikers zou verschijnen. Erg leuk dat je dit bericht verstuurt!

iets anders; een lange tijd geleden heb ik een livery for tweakers gemaakt. De logo’s van deze vinyl groups zijn gedeeld in mijn creative hub. Door een bug zijn deze groepen niet meer gelocked en kan jij ze importeren en sharen. Dat juich ik alleen maar toe!
Jajaja MB CLK met tweakers livery priceless _/-\o_

Scout en BS worden wat lastig in FH6 8)7

• Westland1940
Hoe zit het met progressie? Ik heb het idee dat ik alleen maar kan hoppen van race naar race zonder doel. Alsof er minder content in zit dan de vorige delen?

• Arvado
Ja journal is eigenlijk je progressie. Het is ook wat je als progressie wilt zien. Wanneer heb je de game uitgespeeld? Bij de laatste wristband? Als je alles op de map een keer hebt gedaan. Als je alles op de map 3 sterren heeft? Als je alles in je journal compleet hebt?

Dusja, er is niet een goed antwoord op te geven.

• Westland1940
@Arvado Ik heb zeer weinig wheelspins verdiend tot nu toe vind ik vergeleken met voorgaande games. Weinig auto's. Ik wil graag werken naar een klassieke bak en die zijn behoorlijk duur, schiet niet echt op zo.

• Finraziel
Mwa ik heb ook wel het idee dat FH6 een beetje light on content is hoor, vergeleken met eerdere delen... Maar het is lastig met zekerheid te zeggen aangezien die eerdere delen natuurlijk jaren aan uitbreidingen gehad hebben. Ook howlongtobeat toont nog een veel lager aantal uren voor completionist dan games 2 t/m 5.

Enige wat ik nog niet heb is alle auto's in de collectie en op de foto... Maar dat echt systematisch afwerken vind ik ook niet leuk... En de online level 100 (komt uiteindelijk wel maar had even geen zin meer er in).

• Arvado
@Westland1940 Dat kan kloppen want FH6 geeft nog maar 1 Wheelspin per 3 levels. Terwijl vorige edities bij elk level een wheelspin gaven.

Niet alle klassiekers zijn duur, heb je er 1 op het oog? Anders zou je dat nog met een voucher kunnen doen.

• Westland1940
Finraziel schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 19:27:
Mwa ik heb ook wel het idee dat FH6 een beetje light on content is hoor, vergeleken met eerdere delen... Maar het is lastig met zekerheid te zeggen aangezien die eerdere delen natuurlijk jaren aan uitbreidingen gehad hebben. Ook howlongtobeat toont nog een veel lager aantal uren voor completionist dan games 2 t/m 5.

Enige wat ik nog niet heb is alle auto's in de collectie en op de foto... Maar dat echt systematisch afwerken vind ik ook niet leuk... En de online level 100 (komt uiteindelijk wel maar had even geen zin meer er in).
Ik weet niet precies wat het is. FH speler hier van het 1e uur maar deze voelt wat leger aan (los van de mooie graphics etc). Wat deden andere FH games beter, of is er weggehaald?

• Westland1940
Arvado schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 20:15:
@Westland1940 Dat kan kloppen want FH6 geeft nog maar 1 Wheelspin per 3 levels. Terwijl vorige edities bij elk level een wheelspin gaven.

Niet alle klassiekers zijn duur, heb je er 1 op het oog? Anders zou je dat nog met een voucher kunnen doen.
Alle 1960s sportwagens haha, Ferrari 's etc. Extreem duur.

• Arvado
Ja in de autoshow wel inderdaad. Dat is niet de moeite om die met CR te kopen. Moet je proberen te snipen in AH of toch vouchers.

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:10
Op de veiling zijn auto's ook extreem duur (vooral de modellen die niet te koop zijn), heel veel goedkope automodellen (w.o. Toyota Starlets en vergelijkbare doosnee-auto's) hebben een uitkoopprijs van €20.000.000. Als de veiling op het punt staat te sluiten staat de minimumprijs vaak al rond 25-50% van de uitkoopprijs, terwijl een Starlet echt niet meer kost dan €40.000.

De lol is er voor mij een beetje af. 20 wekelijkse punten behalen om de auto te bemachtigen die niet kan worden verkocht via Auto House.

Xbox Live: BicyclicTiger34 TrueAchievements

• Westland1940
Beetje apart ja. Ik kan er de vinger niet op leggen, maar er ontbreken wat zaken wat andere FH spellen wel hadden. Ik mis her en der progressie punten en content. Ik vermaak me prima dankzij de grafische kracht en heerlijke auto's met geluid (Dacia Stratos momenteel), maar er missen wat dingen.

• Maikel64
Ik weet persoonlijk ook niet wat het precies is met FH6, maar het geeft simpelweg niet de voldoening die eerdere delen wel gaven. Te weinig nieuwe content en zelfs sommige grafische dingen die exact hetzelfde zijn als in FH5, voelt het vooral als copy/paste van het vorige deel.

Nu is het iedere donderdag weer even opstarten om de weekly challenges te doen en weer klaar. Die car meets zijn bijna altijd leeg en voegen ook niks toe, dat estate en het aanpassen van garages is 1x leuk en dan heb ik het wel weer gezien.

Zoals ik eerder zei, de game had heel wat kunnen worden als ze de Japanse autocultuur echt hadden omarmt. Nu is het FH4/5 in Japan i.p.v. de UK of Mexico.

• Westland1940
Eens, FH6 is prachtig maar geen grote stap vergeleken met FH5.

De map daarentegen vind ik wel tof tot nu toe. Groter is niet altijd beter maar in een racing game als deze is het voor mij welkom. Je loopt er niet doorheen als elk andere open wereld spel, maar je rijdt erdoorheen met 100+ kmph. Dat maakt de map soms klein.

Ook een ander punt wat jammer is en opgelost had kunnen worden, de auto's zelf. Ik zat even te kijken naar FH2, wat een pareltjes daar in zaten die nooit meer zijn teruggekeerd. En dan kom ik terug op mijn eerdere verhaal. Ze hebben wel tijd om van die klote dansjes erin te verwerken, onnodige kledingstukken, maar meer aandacht naar waar het omdraait, niet? AUTO's!

• Finraziel
Westland1940 schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 15:07:
Eens, FH6 is prachtig maar geen grote stap vergeleken met FH5.

De map daarentegen vind ik wel tof tot nu toe. Groter is niet altijd beter maar in een racing game als deze is het voor mij welkom. Je loopt er niet doorheen als elk andere open wereld spel, maar je rijdt erdoorheen met 100+ kmph. Dat maakt de map soms klein.

Ook een ander punt wat jammer is en opgelost had kunnen worden, de auto's zelf. Ik zat even te kijken naar FH2, wat een pareltjes daar in zaten die nooit meer zijn teruggekeerd. En dan kom ik terug op mijn eerdere verhaal. Ze hebben wel tijd om van die klote dansjes erin te verwerken, onnodige kledingstukken, maar meer aandacht naar waar het omdraait, niet? AUTO's!
Nou moet ik zeggen dat ik ook niet de indruk heb dat ze bijzonder veel tijd besteed hebben aan die dansjes of hoe de mensen er überhaupt uitzien :+

• Westland1940
Finraziel schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 16:38:
[...]

Nou moet ik zeggen dat ik ook niet de indruk heb dat ze bijzonder veel tijd besteed hebben aan die dansjes of hoe de mensen er überhaupt uitzien :+
Dat is ook een ander punt, waarom zit het er in? Is hier massaal om gevraagd en wie gebruikt het überhaupt. Al die toeters (letterlijk) en bellen. Het is een racing game. Volgens mij zijn al deze 'toevoegingen' erin gedaan vanaf het deel in Engeland. Ook het vrij kinderlijke overkoepelende design is sindsdien ook niet echt beter geworden.

Maar goed, ik draag deze franchise sinds het 1e uur een warm hart toe en hoop dat FH8 een hoop kan veranderen of verbeteren :)

• Vanderaatje
Westland1940 schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 18:53:
[...]

Dat is ook een ander punt, waarom zit het er in? Is hier massaal om gevraagd en wie gebruikt het überhaupt. Al die toeters (letterlijk) en bellen. Het is een racing game. Volgens mij zijn al deze 'toevoegingen' erin gedaan vanaf het deel in Engeland. Ook het vrij kinderlijke overkoepelende design is sindsdien ook niet echt beter geworden.

Maar goed, ik draag deze franchise sinds het 1e uur een warm hart toe en hoop dat FH8 een hoop kan veranderen of verbeteren :)
Een dag niet getoeterd, is een dag niet geleefd _O-

• Westland1940
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kxmgJe7WPuz-cJOlmxz4PZIVmP4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/1lQ3wtk99HnEob9TxI1H2es5.gif?f=user_large
Helaas maar 2 dagen beschikbaar, dus enjoy ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Westland1940 op 25-08-2026 20:38 ]

• Maikel64
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gG9b-KKkFDQ5BG3QiKsO8k24pwo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Xh5my8xJ7uWHKI5uRksEgKOu.png?f=fotoalbum_large

Edit:

Als ik in de Forza Feedback Portal kijk, is 7-Eleven nou niet direct de meest hoog scorende feedback die users geven. Al is de feedback daar sowieso enorm laag en lijkt er nooit echt reactie vanuit de devs te komen.

Binnen de categorie "Forza Horizon Partnerships & Merch Suggestions" staat dit op plek 7 met 89 votes. Een samenwerking met Cyberpunk (112 votes, P6) of Fast & Furious (132 votes, P5) zouden toffer geweest zijn.

Onderstaande lijkt volledig genegeerd te worden. En dat in een game in Japan, met auto's.
- Honda Civic EG (1339 votes)
- Exhaust customization (1877 votes in totaal)
- Underglow en interieur aanpassingen (3012 votes in totaal)
- Meer officiële bodykits
- Meer wegraces en minder offroad

[ Voor 55% gewijzigd door Maikel64 op 27-08-2026 15:32 ]

• G_Dragon
  • Nu online

August 27 - September 03 (Series 04 Week 3 - Winter)

• Season Reward: 1974 Toyota Celica GT 20 pts
  • Season Reward: 1989 Toyota MR2 SC 40 pts

🏆 PLAYLIST EVENT REWARDS
  • Car: 2014 Mercedes-Benz Unimog U5023
  • Car: 1993 Autozam AZ-1
  • Car: 2022 Hyundai N Vision 74
  • Car: 2023 Meyers Manx 2.0
  • Car Horn: Pinball Machine
  • FORZA LINK: "Evasive maneuvres"
  • Credits: 25,000 (Weekly Challenge)
  • Credits: 5,000 each (Daily Challenges)

Weekly Challenge: AutoZOOM
Chapter 1: Own and DriveOwn and drive the 1993 Autozam AZ-1.
Chapter 2: Spend Credits on UpgradesSpend at least 25,000 CR on upgrades for the 1993 Autozam AZ-1.
Chapter 3: Maintain High SpeedMaintain a speed of 120 mph or higher for 10 consecutive seconds in the 1993 Autozam AZ-1.
Chapter 4: Win a Touge RaceWin any Touge Race while driving the 1993 Autozam AZ-1.

Daily Challenges
Test DriveTest Drive any Aftermarket or Upsell car.
Feed Me SkillEarn a Feed Me Skill by smashing Vending Machines.
Time AttackComplete 3 laps of any Time Attack circuit.
Dirt RaceComplete a Dirt Race.
Drag MeetComplete any Drag Meet.
Car MeetPark at any Car Meet.
Horizon StoryEarn at least 1 Star from any Horizon Story.

📅 SEASON EVENT DETAILS
2Photo Challenge#CultClassic, take a photo of any Cult Car at the Edamame Circuit. Reward: Pinball Machine Car Horn
5Treasure HuntOhtani Region, follow the photo clue to discover the treasure. Reward: Super Wheelspin
5ChampionshipMicro Circuits (A 800), Microcar Madness. Road Racing: Soni Circuit, Hokubu Circuit, Edamame Circuit. Reward: 2014 Mercedes-Benz Unimog U5023
5ChampionshipModern Marvels (B 700), Modern Rally. Dirt Racing: Taiyaki Scramble, Kawazu Nanadaru Scramble, Kinkaku-ji Trail. Reward: 1993 Autozam AZ-1
2Time AttackEdamame Time Attack, 1970s cars, C 600, target time: 44.000 seconds. Reward: Wheelspin
2Danger SignShirakawa-go, Eclectic Domestics, D 500, target distance: 492.1 feet. Reward: Wheelspin
2Speed TrapHighland Road, Eclectic Domestics, D 500, target speed: 90.0 mph. Reward: Wheelspin
2Speed ZoneMatsumi Curve, Eclectic Domestics, D 500, target speed: 70.0 mph. Reward: Wheelspin
10The TrialVision Chaser (A 800), Modern Super Saloons. Street Racing: Festival Chase, Cedar Run, Matsumi Climb. Reward: 2022 Hyundai N Vision 74
3Horizon DriftDrift Tandem, earn 3 LINK Drift Skills in a Horizon Drift event. Reward: 2023 Meyers Manx 2.0
3Horizon Stunt PartyMini Games, complete any Horizon Stunt Party. Reward: "Evasive maneuvres" Forza Link

⚡ MONTHLY RIVALS
PtsEventReward
4Edamame Circuit, post a Clean Lap to CompleteSuper Wheelspin

• Westland1940
De meeste races en dergelijke afgerond, bijna genoeg voor de laatste grote race, maar ik kom verre van in de buurt bij de duurdere auto's. Hoe kan je hier in godsnaam aan wat credits komen? Dit wordt nu wel heel erg grinden helaas. Het progressie systeem is niet helemaal lekker.

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:20

cjpostma

Break like the wind

Westland1940 schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 09:47:
De meeste races en dergelijke afgerond, bijna genoeg voor de laatste grote race, maar ik kom verre van in de buurt bij de duurdere auto's. Hoe kan je hier in godsnaam aan wat credits komen? Dit wordt nu wel heel erg grinden helaas. Het progressie systeem is niet helemaal lekker.
Online races leveren wel wat op. En de skill-trees van bepaalde auto's doorkammen op zoek naar (super) wheelspins.

Gamertag: antikriz

• RonaldMcDonald
Je zal vast wel een dikke Lambo, Ferrari of Koenigsegg uit een wheelspin of als beloning hebben gekregen. Als je daar een tune voor download en zoekt op bijvoorbeeld Goliath of Colossus dan moet dat goed komen.

En anders doe je de Festival Playlist, daar verdien je ook best leuk mee met wheelspins. Met de Horizon Stunt Party die elk heel uur start kun je 110k credits winnen in een paar minuten en als je snel genoeg bent kun je die 2x doen dus heb je 220k credits binnen 10 minuten.

[ Voor 18% gewijzigd door RonaldMcDonald op 01-09-2026 10:32 ]

• Vanderaatje
Skill points als je daar nog niks mee gedaan hebt kunnen mooie auto's en credits opleveren.

Om skill points te verzamelen moet je beginnen met de volgende auto aan te schaffen: Subaru Impreza 22B-STi Version 1998, en eigenlijk de hele skill tree te unlocken.

Als je eenmaal veel skill points hebt, ga dan alle: Forza editions, barn finds, Legendary (je kunt hier op filteren staan helemaal onderaan de filter lijst) af en neem de goedkoopste weg naar credits enkele wheelspins en vooral multi wheelspin

En verder kan je vaak beter kijken naar meta auto's (vaak heel goedkoop bv Honda Beat) dan 10+ miljoen exemplaren.

Verder sommige vrij prijzige auto's zijn ook zeer goedkoop te vinden op veilinghuis (doe een bod geen buyout)

En doe verder lekker de wekelijkse opdrachten en maak je niet te druk om wat je mist, maar gebruik wat je hebt en zet daar goede tunes op d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Vanderaatje op 01-09-2026 12:11 ]

• Westland1940
RonaldMcDonald schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 10:30:
[...]

Je zal vast wel een dikke Lambo, Ferrari of Koenigsegg uit een wheelspin of als beloning hebben gekregen. Als je daar een tune voor download en zoekt op bijvoorbeeld Goliath of Colossus dan moet dat goed komen.

En anders doe je de Festival Playlist, daar verdien je ook best leuk mee met wheelspins. Met de Horizon Stunt Party die elk heel uur start kun je 110k credits winnen in een paar minuten en als je snel genoeg bent kun je die 2x doen dus heb je 220k credits binnen 10 minuten.
Zonder grappen, ik heb helemaal geen echte dure of exotische auto's gekregen in een wheelspin. Ik heb er sowieso heel weinig gehad vind ik.

• Westland1940
cjpostma schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 10:08:
[...]

Online races leveren wel wat op. En de skill-trees van bepaalde auto's doorkammen op zoek naar (super) wheelspins.
Online races doe ik dus niet meer haha. Ik race of cruise lekker rond ter ontspanning na werk. Met online races wordt ik gek, zeker als je ziet hoe die kids tegen je aan beuken in bochten.

• Finraziel
No offense, maar je klinkt alsof je de game lekker casual wil spelen... En daar is helemaal niks mis mee, maar verwacht je dan wel dat je toch makkelijk alle auto's in de game kan kopen? Dan heeft een minder casual speler al helemaal snel niks meer te doen.

• Westland1940
Offense taken :) Euh ja. Ik speel FH sinds deel 1 en heb dit tot heden nog niet eerder gemaakt. Ik heb nooit fanatiek online gedaan in deze games. FH6 is gewoon heel schaars met beloningen, en het wordt nu al een grind sprint. Ik moet nu drift races doen en alleen maar offroad races om alleen al te komen aan genoeg punten voor de laatste grote race.

• RonaldMcDonald
Westland1940 schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 19:40:
[...]

Zonder grappen, ik heb helemaal geen echte dure of exotische auto's gekregen in een wheelspin. Ik heb er sowieso heel weinig gehad vind ik.
Dan is je enige optie in de Collection Journal kijken wat de rewards zijn voor bepaalde achievements. Daar zitten ook autos tussen namelijk. En dan wordt het een beetje grinden om die vrij te spelen...

De Wheelspins zijn wel flink generfed in FH6 inderdaad. In voorgaande edities waren de rewards beter.

[ Voor 10% gewijzigd door RonaldMcDonald op 02-09-2026 09:24 ]

• geert_s

geert_s

Westland1940 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 09:23:
Offense taken :) Euh ja. Ik speel FH sinds deel 1 en heb dit tot heden nog niet eerder gemaakt. Ik heb nooit fanatiek online gedaan in deze games. FH6 is gewoon heel schaars met beloningen, en het wordt nu al een grind sprint. Ik moet nu drift races doen en alleen maar offroad races om alleen al te komen aan genoeg punten voor de laatste grote race.
Een groot deel van de community riep om minder "auto's naar je hoofd geslingerd krijgen" en meer progressie kunnen boeken. Dit is nu de uitwerking ervan in FH6. Ik krijg overigens nog genoeg auto's naar mijn hoofd geslingerd met de wheelspins. En de wheelspins haal ik voornamelijk uit de wekelijkse challenges.

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:39
Ik speel ook niet fanatiek maar heb echt veel auto's gekregen, mede dankzij premium / vip versie.
Het geld gaat ook snel omlaag als ik een dure auto te koop zie staan. Hoef ook niet zo zeer honderden auto's te hebben die ik toch niet gebruik, of 1x in een verplichte race variant.

Echter, ik keek enorm naar deze game uit, maar ben er eigenlijk ook vrij snel op uitgekeken. Misschien omdat ik geen online / Live service heb, dat er wat 'fun' mist (zoals de challenge sessies elk uur. Was best lang bezig voor de gold band om de laatste regio te unlocken en dan blijkt dat maar een mini eilandje te zijn, wat een beetje tegenviel als 'finale'.
Ook heb ik enige tijd zonder internetconnectie gespeeld, waardoor de ontdekte wegen geglitched zijn. Dit stond op -5 van het totaal en toen mijn verbinding weer terug was op -45 ofzo. Vele wegen waren opeens weer niet volledig bereden, of er misten letterlijk een paar pixels waardoor het niet telde. Er is geen grijs stukje meer te vinden, maar ik denk niet dat ik deze achievement ooit nog ga unlocken.
Buiten dat is er ook niet zo veel meer dat me nog interesseert. Hoop van die wekelijkse challenges boeien me eigenlijk niet en de Goliath ook niet, heb nog niets in de R (en nauwelijks S1/S2) gedaan en dan is dat ineens verdomd snel.
Misschien niet meer zo een gamer, waardoor ik er snel klaar mee ben of niet zo veel uitdaging meer wil.

Oh oh Mr. B, oh oh!

• geert_s

geert_s

VincentG schreef op woensdag 2 september 2026 @ 10:25:
Ik speel ook niet fanatiek maar heb echt veel auto's gekregen, mede dankzij premium / vip versie.
Het geld gaat ook snel omlaag als ik een dure auto te koop zie staan. Hoef ook niet zo zeer honderden auto's te hebben die ik toch niet gebruik, of 1x in een verplichte race variant.

Echter, ik keek enorm naar deze game uit, maar ben er eigenlijk ook vrij snel op uitgekeken. Misschien omdat ik geen online / Live service heb, dat er wat 'fun' mist (zoals de challenge sessies elk uur. Was best lang bezig voor de gold band om de laatste regio te unlocken en dan blijkt dat maar een mini eilandje te zijn, wat een beetje tegenviel als 'finale'.
Ook heb ik enige tijd zonder internetconnectie gespeeld, waardoor de ontdekte wegen geglitched zijn. Dit stond op -5 van het totaal en toen mijn verbinding weer terug was op -45 ofzo. Vele wegen waren opeens weer niet volledig bereden, of er misten letterlijk een paar pixels waardoor het niet telde. Er is geen grijs stukje meer te vinden, maar ik denk niet dat ik deze achievement ooit nog ga unlocken.
Buiten dat is er ook niet zo veel meer dat me nog interesseert. Hoop van die wekelijkse challenges boeien me eigenlijk niet en de Goliath ook niet, heb nog niets in de R (en nauwelijks S1/S2) gedaan en dan is dat ineens verdomd snel.
Misschien niet meer zo een gamer, waardoor ik er snel klaar mee ben of niet zo veel uitdaging meer wil.
Die wegen glitch hebben heel veel mensen last van, heeft niets met offline spelen te maken volgens mij.

• Westland1940
geert_s schreef op woensdag 2 september 2026 @ 09:27:
[...]

Een groot deel van de community riep om minder "auto's naar je hoofd geslingerd krijgen" en meer progressie kunnen boeken. Dit is nu de uitwerking ervan in FH6. Ik krijg overigens nog genoeg auto's naar mijn hoofd geslingerd met de wheelspins. En de wheelspins haal ik voornamelijk uit de wekelijkse challenges.
Ik heb voor mijn gevoel heel weinig wheelspins gehad. En als ik ze had, kreeg ik vaak zo'n nutteloze toeter of een kledingstuk :/ Ik zal eens kijken naar de wekelijkse challenges.

• geert_s

geert_s

Westland1940 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 10:51:
[...]

Ik heb voor mijn gevoel heel weinig wheelspins gehad. En als ik ze had, kreeg ik vaak zo'n nutteloze toeter of een kledingstuk :/ Ik zal eens kijken naar de wekelijkse challenges.
Als je alles doet, heb je zo'n 6 auto's en 3-4 wheelspins en en soms 1-2 super wheelspins per week, plus dan nog 2 auto's als bonus voor het hele seizoen. Er zit ook nog een treasure hunt van 100.000 credits tussen meestal en je verdient met de races die je doet natuurlijk ook credits. Ik doe bijna alleen maar die seizoenen en dat tikt toch aardig aan hoor.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:17
geert_s schreef op woensdag 2 september 2026 @ 11:04:
[...]

Als je alles doet, heb je zo'n 6 auto's en 3-4 wheelspins en en soms 1-2 super wheelspins per week, plus dan nog 2 auto's als bonus voor het hele seizoen. Er zit ook nog een treasure hunt van 100.000 credits tussen meestal en je verdient met de races die je doet natuurlijk ook credits. Ik doe bijna alleen maar die seizoenen en dat tikt toch aardig aan hoor.
Het is een spelletje hè, geen werk. Die festival playlists zijn leuk, maar niet voor casual spelers.

Wat je wel kan doen. Een van de huizen die je kan kopen levert je een gratis wheelspin elke dag op. Wellicht dat je daarmee wat leuke auto's kan winnen. Kost stuk minder tijd/moeite.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
PSA: de rivals van de Goliath doen in een stock Isetta 300 is best lang :D
spoiler:
Hé een open deur!

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.

• RonaldMcDonald
VincentG schreef op woensdag 2 september 2026 @ 10:25:
Vele wegen waren opeens weer niet volledig bereden, of er misten letterlijk een paar pixels waardoor het niet telde. Er is geen grijs stukje meer te vinden, maar ik denk niet dat ik deze achievement ooit nog ga unlocken.
Gelukkig is het aantal bereden wegen geen echte 'achievement'. Je wint er niks mee en het telt niet mee voor 100%. Maar ik snap je frustratie, ik zat op 671/671 en met de 1 na laatste update waren er wat wegen gere-worked en zat ik weer op 655/671 ofzo. Dat is in de meest recente update weer teruggedraaid. 8)7
Pagina: 1 ... 29 30 Laatste