WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

• brainb22
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-06 16:13
PdeBie schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 12:20:
Na wat online verder zoeken lijkt het vooral DLSS te zijn die roet in het eten gooit. Als ik DLSS uitschakel en TLAA inschakel zijn de foto's véél scherper!

Hier nog met DLSS:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

En hier met TLAA:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heel gaaf die foto's.

Helaas trekt mijn pc de game niet goed genoeg om het super mooi te maken.
En op mijn Xbox (waar ik altijd op speel) is die optie er niet helaas.

Xbox: SkubNL, Steam: SkubNL, Discord: Skub_NL

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:50

cjpostma

Break like the wind

Sn3gG3l schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 10:22:
[...]

Met welke auto? Hier Range Rover en AM DBX geprobeerd, deed het bij beide niet.
Kan ik me niet meer herinneren... |:( Wat ik wel zag was dat het icoon van een point to point-race was ipv een rondje. Wellicht dat dat een verschil maakt

[ Voor 19% gewijzigd door cjpostma op 04-06-2026 12:59 ]

Gamertag: antikriz

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:28
JBplap schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 12:44:
[...]

Dit lijken me beide geen Japanse auto's toch?
Of was dit net 1 van die opdrachten waarbij dat niet hoefde?
Er staat gewoon dat het een luxury suv uit mn hoofd moet zijn, geloof dat deze objective niets met japanse auto te maken heeft.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• Sn3gG3l
cjpostma schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 12:57:
[...]

Kan ik me niet meer herinneren... |:( Wat ik wel zag was dat het icoon van een point to point-race was ipv een rondje. Wellicht dat dat een verschil maakt
Hmm dat is apart, volgens mij was mijne een circuit, zal nog eens kijken.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:28
brainb22 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 12:48:
[...]

Heel gaaf die foto's.

Helaas trekt mijn pc de game niet goed genoeg om het super mooi te maken.
En op mijn Xbox (waar ik altijd op speel) is die optie er niet helaas.
Als je het spel op de Xbox in Quality mode zet ziet het er toch wel goed uit? Ben je volgens mij wel gelimiteerd tot 30fps, maar goed.... zien je foto's er wel mooi uit :P

[ Voor 11% gewijzigd door PdeBie op 04-06-2026 13:57 ]

• brainb22
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-06 16:13
Nee daar heb je gelijk in. Heeft mij igg tot nu toe nog niet gestoord.

Moet wel zeggen dat ik verwacht had dat er meer "Car meetings" waren. maar tot nu toe weinig tot niet mensen bij elkaar zien komen.

Xbox: SkubNL, Steam: SkubNL, Discord: Skub_NL

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

brainb22 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:08:
Nee daar heb je gelijk in. Heeft mij igg tot nu toe nog niet gestoord.

Moet wel zeggen dat ik verwacht had dat er meer "Car meetings" waren. maar tot nu toe weinig tot niet mensen bij elkaar zien komen.
Ben er zelf 1x gaan staan voor een daily dacht ik, maar heb er werkelijk nog nooit iemand gezien. Denk dat het misschien meer iets is voor grote convoys ofzo? Misschien hadden ze daar gewoon 'avatars' neer moeten zetten voor wat show van livery of type auto, dat je vervolgens gamertag en livery kan zien.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16:56
Die Parkings zijn inderdaad een beetje een lege huls..

Af en toe als ik in iets speciaals rijdt, parkeer ik me er wel maar er gebeurt verder weinig. Gemiste kans wel.

Xbox Live : Svenz0r6580 Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy

• Arvado
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-06 22:23
Sn3gG3l schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 10:22:
[...]

Met welke auto? Hier Range Rover en AM DBX geprobeerd, deed het bij beide niet.
Dat kan kloppen want je moet 'unlimited offroad' auto hebben anders gaat het niet werken. Moet ook A-Class zijn. Bijvoorbeeld dus een Deberti, Jeep trialcat, Viper FE, BRZ FE of een baja truck.

• Ryst
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-06 22:14
Moechy schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 15:16:
Die Parkings zijn inderdaad een beetje een lege huls..

Af en toe als ik in iets speciaals rijdt, parkeer ik me er wel maar er gebeurt verder weinig. Gemiste kans wel.
Opzich nog niet heel gek, ik denk dat de meesten nog aan het racen en accolades aan het behalen is + playlist. Als die playlist actief word dan zie ik toch een bult auto's bij die missies.

Ik zit op 70 uur en ben er bijna helemaal doorheen. Moet alleen die online nog, link, en heelveel auto's en foto's verzamelen.

Kan daarnaast niet alle daily's halen. Sommigen zijn gebugged, tijdens de zomer ook al. Maar die kon ik een dag later alsnog halen. Maar heb nu 45/45 en 41/45, heb niet de drang alles 100% te halen en volgens mij zit er ook geen nut aan.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-06 21:35
Bij de volgende maandelijkse update krijgen we een Car meet evolving world. Hopelijk zijn die een beetje bevolkt met npc auto's anders is het net als de coffee shop (of hoe heette het) in FH5 een leuk idee maar dooie boel. Weet niet of het online iets was maar single player deed zijn naam eer :+

• geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:50

geert_s

Gamertag: Brulbak

ggj87 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 15:38:
Bij de volgende maandelijkse update krijgen we een Car meet evolving world. Hopelijk zijn die een beetje bevolkt met npc auto's anders is het net als de coffee shop (of hoe heette het) in FH5 een leuk idee maar dooie boel. Weet niet of het online iets was maar single player deed zijn naam eer :+
Ik heb FH5 gespeeld, maar geen idee wat je bedoelt.

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19

• geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:50

geert_s

Gamertag: Brulbak

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:57
Oooh shit ik besefte even niet dat het nu ingame winter was natuurlijk :D Wat vet zeg dat de hele map nu winter is enzo :P Had nog niet gespeeld vanwege avondvierdaagse etc

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3UvzWmnX8pIxglpOUgtwzi_XeMs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pjF9CZPWvmtAFp8JO5JaDw0v.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• PdeBie
Anybody who has already purchased the previous Steam Premium Upgrade offer can continue to enjoy it; however, players who wish to benefit from this new Forza Horizon 6 Premium Upgrade bundle will need to request a refund from Valve for the existing purchase, and then repurchase the new bundle.
Sjonge wat een gedoe. Ze weten toch wie de oude heeft gekocht? Dan kunnen ze die toch gewoon upgraden?

• PdeBie
Afijn.... nog maar wat foto's dan. Nu ik de boel wel scherp krijg is het een stuk leuker! :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jXImZDE-gfB5vCN8t4YdiqhRsi4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sFMJniwS51ntTrba4DINkYZ7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mjJ1gsj_imoWYm430l24JiCiKKM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uwD1ef6TEmx7qxk6RtEptDRH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GRSuVz2N0wrlFa15sbJu3YD6Uwc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qTucMSeZYb57fsNo0Qq0idzd.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5ZtKT-TSJ_ABaD11O0nCv9FMO4c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4SYGlLE71ANBDTjFFuNIMrG4.jpg?f=fotoalbum_large

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 05-06 19:18
PdeBie schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 21:54:
Afijn.... nog maar wat foto's dan. Nu ik de boel wel scherp krijg is het een stuk leuker! :D

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Damn nice fotos ben ook weer effe bezig geweest maar wil nog niet echt lukken haha

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• AlwaysNick
Wat is dat ding met 2 wielen? :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WqNzaXJbu8oepPr3P8j5YKnx2Lc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jbNT4PCWvYfCBSDH7BEkluyF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r3kDpkdJhEyrAgjrUN5cKdsW9Zw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kzwylQASolnE3TzR9yCyk3UO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a-NSFz_7Vxb5tjtr3d4AnCQczV4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2PZzSJDbZ06U8uLH0CW5mGJR.jpg?f=fotoalbum_large

Denk dat deze in Spring of Autumn wel mooier is:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YmZGMBUDSybRpfpRG5TXKj83Mkc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FLgHw3FayIJ80PNDq2QTkIRS.jpg?f=fotoalbum_large

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:21
Damn wat is Eliminator toch een afgrijselijk slecht stuk ragebait... Het is dat ik eigenlijk tenminste één keer alle punten in een season wil halen (of in een jaar? of hoe je het wil noemen...)

Rondrijden in zwakke crap auto's om gechallenged te worden door iemand die het geluk had een veel betere auto te vinden zodat hij moeiteloos naar het doel kan rijden om jou er uit te kicken... die bagger rondes duren ook VEEL te lang. En natuurlijk ben ik nou 3 keer vlák boven die 30e plaats eliminated 8)7

Bleh, vraag me echt af wie dat soort organized griefing toernooien een goed idee vond... Ach wat zeg ik, het was gewoon een of andere beancounter natuurlijk die destijds zag dat zulk soort games als shooters populair waren dus moest het ook in FH. Prima, maar maak er dan geen season objective van. GRRRR

Gamertag: FinrazielNL

• AlwaysNick
Finraziel schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 23:18:
Damn wat is Eliminator toch een afgrijselijk slecht stuk ragebait... Het is dat ik eigenlijk tenminste één keer alle punten in een season wil halen (of in een jaar? of hoe je het wil noemen...)

Rondrijden in zwakke crap auto's om gechallenged te worden door iemand die het geluk had een veel betere auto te vinden zodat hij moeiteloos naar het doel kan rijden om jou er uit te kicken... die bagger rondes duren ook VEEL te lang. En natuurlijk ben ik nou 3 keer vlák boven die 30e plaats eliminated 8)7

Bleh, vraag me echt af wie dat soort organized griefing toernooien een goed idee vond... Ach wat zeg ik, het was gewoon een of andere beancounter natuurlijk die destijds zag dat zulk soort games als shooters populair waren dus moest het ook in FH. Prima, maar maak er dan geen season objective van. GRRRR
Heel eerlijk in FH5 vond ik het al niet zo. FH4 was wel leuk. Heb nog niet gespeeld in FH6 maar hoorde dat de map er niet voor gemaakt zou zijn. Jammer dat je dan als seizoensding bepaalde gamemodes moet doen. Maar het is niet anders!

• Finraziel
AlwaysNick schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 23:24:
[...]

Heel eerlijk in FH5 vond ik het al niet zo. FH4 was wel leuk. Heb nog niet gespeeld in FH6 maar hoorde dat de map er niet voor gemaakt zou zijn. Jammer dat je dan als seizoensding bepaalde gamemodes moet doen. Maar het is niet anders!
Ach ja het is nog niet zo erg als toen er een achievement was dat je er een moest winnen :+

Dat was voor mij genoeg om het idee om ooit alle achievements te halen gelijk te laten varen... Hopelijk doen ze nog iets aan die level 100 horizon play halen want momenteel is dat er ook zoeen.

Maar moest gewoon even de frust kwijt O-)

• AlwaysNick
Finraziel schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 23:25:
[...]

Maar moest gewoon even de frust kwijt O-)
Haha snap ik volledig :)

• Ricmaniac
Oke ik vind die battle royale echt ontzettend leuk gedaan! vind het alleen een beetje jammer dat je gewoon zo snel mogelijk bij de finish mag komen ipv de juiste route volgen. Maar ontzettend grappig om zo betere auto's te vinden en dan 1v1 te strijden

• AlwaysNick
Heeft iemand een idee of je bij bestaande auto's ook andermans liveries kan downloaden? onder het nom durf te vragen :)

• Ricmaniac
AlwaysNick schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 00:17:
Heeft iemand een idee of je bij bestaande auto's ook andermans liveries kan downloaden? onder het nom durf te vragen :)
Zeker :) zojuist nog mijn umbreon lotus gedownload :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AfUMXnI8glAk5F1UT5jaHxOjPw0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ez92u1AzalhROPWAtYks9h4F.png?f=fotoalbum_large

Het moet vanuit je home. kan niet in de open wereld.

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:01
Ricmaniac schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 00:31:
[...]

[Afbeelding]

Past wel goed bij Forza Horizon, gotta collect them all :+

GTA VI - All aboard the hype train!!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Ricmaniac schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 00:31:
[...]

[Afbeelding]

Gotta Catch 'Em All! :+

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
@Finraziel Wat ik altijd doe is aan een uiteinde van de map beginnen. Daar is het vaak heel rustig. Wel zorgen dat je de weg een beetje kent dat je niet tegen rotsblokken aanrijdt.
Vervolgens zo hard mogelijk naar de nieuwe zone rijden. En opletten op anderen. Zie je andere rijders, rijdt er gewoon bij vandaan, desnoods tegen het advies van de richting van de volgende zone in.

Ik deed dit gisteren, en voorheen in FH5 ook. Gewoon andere rijders ontwijken.
Ik ben geen een keer uitgedaagd, heb 2 keer een nieuwe auto gevonden. upgrade naar 2 en upgrade naar 4. Dat was alles en ben tweede geworden. In FH5 eindigde ik ook bijna altijd in de laatste fase. Maar heb hem nooit gewonnen. Daarvoor heb ik meestal net te trage auto's.

De tactiek werkt niet altijd, maar wel vaak.

/edit: FH6 is wel pittiger omdat er veel meer deelnemers zijn en de eis dus nog steeds top 30 is.

[ Voor 6% gewijzigd door ArthurMorgan op 05-06-2026 09:51 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• ggj87
Ik vind die Time Trials zo leuk :*) Lekker kijken hoe ver je komt met bepaalde auto's. Jammer dat je alleen je snelste tijd kan zien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wt1F9YvfoqgIKdzDaroC0GIdHk8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jXbTIaMfnYMizEG4et9k4dJW.png?f=fotoalbum_large

Eergisteren geprobeerd met de JPN Taxi te kijken hoe ver ik kwam. Ding gaat max. 150 maar op Soni haal je dat niet eens. Toch nog net binnen de top 100000 gekomen. _O-

En gisteren weer een lekkere Wheelspin gedraaid :/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KoyNqcFpClJa6UtJhxyfcBS0NpM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9QB262MItJ1ezPiutYUTko8N.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door ggj87 op 05-06-2026 10:35 ]

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
@Finraziel ik vind eliminator ook totaal stom. Wat ik deed om hem te winnen in 4 en 5 was tot de laatste zone voorzichtig doen. Alleen auto's zoeken en niet tegenstanders. En dan in de laatste zone zorgen dat je op topsnelheid bent richting de andere kant van de map voordat de timer afloopt. Vaak zat zo gewonnen omdat tegenstanders niet heel handig zijn. :)

Ik ga nu gelijk testen of het nog steeds werkt. Ben ik meteen van die flauwekul af.
edit:
Ik ging gelijk iedereen uitdagen om erachter te komen dat een honda civic niet een berg opkomt in de sneeuw. Domme gamemode. Ik doe mee met de frust. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Exactor it op 05-06-2026 10:58 ]

• PdeBie
ggj87 schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 10:35:

[Afbeelding]
Haha zo had ik laatst twee auto's die ver in de miljoenen liepen (die hele oude Mercedes bijvoorbeeld) rondom mijn prijs van 10.000 credits :D

Maar ik heb mijn voucher nog, dus wie weet koop ik hem daar wel een keer mee.

• PdeBie
Exactor it schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 10:43:
edit:
Ik ging gelijk iedereen uitdagen om erachter te komen dat een honda civic niet een berg opkomt in de sneeuw. Domme gamemode. Ik doe mee met de frust. :)
Wat had je dan verwacht van een voorwiel aangedreven lichte auto? :D

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

ik denk geinspireerd op de kawasaki Ninja 1100SX
https://www.kawasaki.co.u...inja_1100_SX_SE_2026.html

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Als je in je garage gaat kan je find design doen en dan krijg je een hele lijst.. je kan ook zoeken op share code etc als je iets specifieks in gedachte hebt..

Ik geef mijn autos altijd een livery als ik ze getuned heb.. dan kan ik het makkelijk zien in de lijst van autos :)

• AlwaysNick
ToolkiT schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 11:43:
[...]

Als je in je garage gaat kan je find design doen en dan krijg je een hele lijst.. je kan ook zoeken op share code etc als je iets specifieks in gedachte hebt..

Ik geef mijn autos altijd een livery als ik ze getuned heb.. dan kan ik het makkelijk zien in de lijst van autos :)
Thanks!

• AlwaysNick

[Afbeelding]
Dat gebeurt bij mij bij elke wheelspin O-)

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

[Afbeelding]
Ik heb 90% shit spins in FH6.. lijkt wel of ze veel gieriger zijn dan in FH5.. mijn credits zijn ook significant lager.. denk mede omdat je amper passief inkomen krijgt.. in FH5 had je met de stories (taxi etc) altijd een mooie inkomsten stroom..

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:19

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Deze ochtend de season bijna afgewerkt. Nog 1 seasonal championship.

De Eliminator was zoals ik het ook in deel 5 speelde. Verstoppertje spelen en hopen op een leuke wagen die je tegenkomt en en bij de finale vol gas één kant oprijden met een beetje hoop dat je in de goede windrichting rijdt :P. Niet gewonnen, maar zoals @Finraziel, er zit geen achievement voor in, dus dat vond ik ook niet erg. In deel 5 waren het altijd erg klamme handjes als je in de laatste 12 terecht kwam.

Nu nog 2 drifts op 3 sterren krijgen, maar wat ben ik daar slecht in... Eens op zoek naar een goede wagen voor offroad drifts....

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Finraziel
Net nog even tussendoor na een paar pogingen toch bij de laatste 12 gekomen dus heb hem voor het seizoensdoel.

De drifts heb ik allemaal met de Evija gedaan, vind dat echt een heerlijke drift bak, met of zonder asfalt. Heb nu ook best lol er in als die uurlijke party op drift valt. En niet hoeven schakelen en vrij constante torque helpt best wel.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:52
ToolkiT schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 12:05:
[...]

Ik heb 90% shit spins in FH6.. lijkt wel of ze veel gieriger zijn dan in FH5.. mijn credits zijn ook significant lager.. denk mede omdat je amper passief inkomen krijgt.. in FH5 had je met de stories (taxi etc) altijd een mooie inkomsten stroom..
Oh zeker weten. Ik heb echt wel goede spins gehad, maar dat komt meer door het aantal wat ik opschroef door Impreza 22B's te kopen (en dus skillpoints farm via die korte race incl macro) enkel om meer super wheelspins te krijgen. Vergeet ook niet je auto collectie door te gaan. Zeker in de Lambo's en Ferrari's zitten er wel een paar verstopt.

Uit de normale wheelspins krijg ik bijna alleen maar bagger en de super wheelspins zijn af en toe aardig voor mij.

• Arvado
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-06 22:23
Pak die elektrische Ford F-150 FE versie (weet exacte naam niet uit mn hoofd), dat is een drift car die super makkelijk is, kan je ook offroad gebruiken. Ik heb er een awd drift tune op en daarmee alles 3 sterren gehaald.

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
De daily challenges zijn gefixt lijkt het? Dus ze voltooien pas daadwerkelijk op de dag zelf in plaats van dat je ze allemaal al op de eerste dag kon voltooien?

• PdeBie
Deezers schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 12:55:
De daily challenges zijn gefixt lijkt het? Dus ze voltooien pas daadwerkelijk op de dag zelf in plaats van dat je ze allemaal al op de eerste dag kon voltooien?
Huh? Hoe bedoel je dit?

• Deezers
  • Nu online
PdeBie schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 13:13:
[...]

Huh? Hoe bedoel je dit?
Normaal kon je op donderdag al alle 7 dagelijkse uitdagingen voltooien. Nu bij mij niet meer. Zoals toeteren in een Honda auto. Die gaat pas vanaf 16;30 uur open vandaag en dan zou die wel werken ipv gisteren al ;)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik had er gisteren al 6 gedaan. Kreeg netjes meldingen en er stond 6/7 maar ze waren wel nog steeds grijs dat ze nog moesten beginnen. Straks eens kijken of die 6 weer terug is naar 1.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zo grappig dat veel mensen, waaronder ikzelf, naar het verkeerde stadion gingen voor de foto _O-

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• ArthurMorgan
  • Niet online
Gunner schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 13:29:
Zo grappig dat veel mensen, waaronder ikzelf, naar het verkeerde stadion gingen voor de foto _O-
Ik ontken alles. En helemaal dat ik ben gaan googlen waar ik dan wel moest zijn.

• Beakzz
ArthurMorgan schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 13:30:
[...]

Ik ontken alles. En helemaal dat ik ben gaan googlen waar ik dan wel moest zijn.
Ja dat had ik ook zeker niet nodig. Ik weet precies hoe alles heet in Japan en waar het ligt, want ik ben er al 2 keer geweest. En ik heb ook geen challenges in een Acura gedaan die met een Japanse auto moesten.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ArthurMorgan schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 13:30:
[...]

En ik ontken dat ik er via Youtube er pas achter kwam O-)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Finraziel
Beakzz schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 13:35:
[...]

Ja dat had ik ook zeker niet nodig. Ik weet precies hoe alles heet in Japan en waar het ligt, want ik ben er al 2 keer geweest. En ik heb ook geen challenges in een Acura gedaan die met een Japanse auto moesten.
Acura is toch Japans? Dacht dat dat gewoon Honda in de VS was of zo... De AI samenvatting zegt dat het Honda's luxe merk is.

• NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-06 23:18
Sn3gG3l schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 09:43:
Die crossy country races van de festival weekly is bugged, meer mensen die deze niet konden doen?
Wel kunnen doen, maar moest de AI enorm terugschroeven om ook maar in de top 3 te komen. Niet gehaald, en daarna geen zin meer, dus dat zal een dure DBX worden via de Auction House :p
Zag sowieso dat iedereen daar de buy-out op maximaal zet, 80k voor een standaard auto die 30k in de Autoshow kost 8)7
Met de neus van een BMW S1000RR:
Afbeeldingslocatie: https://img.motorradonline.de/_/bg:FFFFFF/f:best/h:498/rt:fill/w:885/plain/1436355.jpg

• ArthurMorgan
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 13:27:
Ik had er gisteren al 6 gedaan. Kreeg netjes meldingen en er stond 6/7 maar ze waren wel nog steeds grijs dat ze nog moesten beginnen. Straks eens kijken of die 6 weer terug is naar 1.
Ik heb nog steeds 6/7 en 44/45 staan. Dus het lijkt erop dat als het gefixed is, ze dat niet met terugwerkende kracht gedaan hebben.

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-06 15:07
Finraziel schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 13:51:
[...]

Acura is toch Japans? Dacht dat dat gewoon Honda in de VS was of zo... De AI samenvatting zegt dat het Honda's luxe merk is.
Acura is het (Noord-)Amerikaanse zustermerk van Honda, en dus niet Japans.

• Beakzz
[...]

Ja dat dacht ik ook, maar het is echt Amerikaans blijkbaar.

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

[...]

Acura tov honda is wat lexus is tov toyota... dacht ik..

• gwystyl
  • Laatst online: 12:15

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Als je bij car meets een leuke livery ziet kan dat zeker. Dan kan je browsen tussen de aanwezige auto's, en dan kiezen om de livery of auto van een medespeler te downloaden/kopen.
Verder inderdaad via de plek waar je zelf je auto kan schilderen/aanpassen. Daar is een optie om liveries van anderen op te zoeken.
Finraziel schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 23:18:

Oh ik had nog niet goed naar de opdrachten van deze week gekeken. Ik heb nog geen Eliminiator gedaan in FH6, maar dat was voor mij ook de trigger om niet te proberen alle achievements in FH5 te halen. Ik heb de laatste 8 wel eens gehaald, maar nooit gewonnen. Laat staan X keer of in een bepaalde klasse.
Deezers schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 12:55:
Oh grappig ik wist niet dat dat het geval was. Vanavond eens kijken wat ik al/nog kan doen 8)

[ Voor 3% gewijzigd door gwystyl op 05-06-2026 14:48 ]

• PdeBie
ToolkiT schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 14:41:
[...]

Acura tov honda is wat lexus is tov toyota... dacht ik..
Nee. Acura is het Amerikaanse merk van Honda. Lexus is het "luxe" Toyota en echt een ander merk.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17:12
Welke auto hebben jullie eigenlijk als ‘Daily driver’? Waar ik in FH5 verknocht was aan de Hoonigan RS200, kon er Trails, Drift en alles mee halen, merk ik dat ik hem in FH6 nog niet gevonden krijg..

Dus eens benieuwd waar jullie mee rijden :)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

BTFD schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 15:47:
Welke auto hebben jullie eigenlijk als ‘Daily driver’? Waar ik in FH5 verknocht was aan de Hoonigan RS200, kon er Trails, Drift en alles mee halen, merk ik dat ik hem in FH6 nog niet gevonden krijg..

Had redelijk snel die Maiata FE van de dragstrip, daar heel veel mee gedaan, tot aan 3e wristband ofzo, daarna ben ik gewoon auto's gaan checken wat goed is voor welk event (goed als in, wat vind ik prettig rijden) , Heb voornamelijk auto's waar ik mee rond tour om van de weg en landsschap te genieten.

Nu heel veel met de Trueno Apex FE, maar dat ding is nauwlijks op de weg te houden als je even niet oplet met verkeerde tune erop :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• ArthurMorgan
  • Niet online

Ik in FH5 ook de Hoonigan RS200, voorlopig rij ik het meest in de Subaru Impreza 22B-STI. Beetje skillpunten verzamelen tijdens wat ik in free roam doe.

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 08:48
Ik rij wel regelmatig met de 2001 Ford #4 Ford Focus RS

Wel iets getuned. Ik meen S1 700 uit mijn hoofd

• ggj87

Ik pak de nieuwe Acura Integra veel. Is zo'n lekkere normale auto :9 Grappig om daar als een gek mee te rijden. Ik houd er 1 standaard en saai grijs. Haalt 240 km/u op de snelweg. Alleen jammer dat het geen JDM auto is maarja. Dan doen we maar net of het een import is.

Ik houd echt van al die shitboxes in het spel. Toyota JPN Taxi, Crown Super DeLuxe, de S-Cargo.

[ Voor 7% gewijzigd door ggj87 op 05-06-2026 16:05 ]

• Finraziel

Events doe ik liever in lagere classes en wisselt, maar voor stunts en die party dingen op het hele uur pak ik meestal de Aston Martin Vulcan (maximaal opgefuckt voor veel snelheid maar nog steeds zeer goede wegligging en cornering).

• Sn3gG3l
NLDViane schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 13:57:
[...]

Wel kunnen doen, maar moest de AI enorm terugschroeven om ook maar in de top 3 te komen. Niet gehaald, en daarna geen zin meer, dus dat zal een dure DBX worden via de Auction House :p
Zag sowieso dat iedereen daar de buy-out op maximaal zet, 80k voor een standaard auto die 30k in de Autoshow kost 8)7
[...]

Met de neus van een BMW S1000RR:
[Afbeelding]
Hmm. ik heb ook nog een losse race gedaan en gewonnen gisteren maar telde weer niet mee. Toen maar opgegeven.

• Sn3gG3l
ggj87 schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 16:03:
[...]

Ik pak de nieuwe Acura Integra veel. Is zo'n lekkere normale auto :9 Grappig om daar als een gek mee te rijden. Ik houd er 1 standaard en saai grijs. Haalt 240 km/u op de snelweg. Alleen jammer dat het geen JDM auto is maarja. Dan doen we maar net of het een import is.

Ik houd echt van al die shitboxes in het spel. Toyota JPN Taxi, Crown Super DeLuxe, de S-Cargo.
Niet echt een daily driver, kan dat ook? :D

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:17

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Subaru 22b, doe ik alles mee, racen, forza stunts skills farmen.

Ben klaar met alle races, story en PR stunts. Duurste auto's met vouchers gekocht. De rest koop ik er zo wel bij. Heb nu zoiets van 100 miljoen. Zit over de 450 auto's. Aangezien ik de eliminator geen zak aan vindt ( heb wel een poging gedaan), heb ik de Lotus exige 2018 via auction kunnen snipen. Tussendoor wat foto's maken. PR stunts scores verbeteren met de Sprinter FE, Mazda MX5 FE GT-R FE en de Koenigsegg gemera. In autoshow kan dat met filter not owned. En de drift challenge waar je moet driften met een Dodge is ook bugged, eerste ronde zat ik alleen, 2e ineens met een stuk of 5.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

• OogvanHorus
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 17:17
Ik ben blij dat ik even heb doorgezet, ik vermaak me nu meer dan prima met de game. Wat rijden sommige auto's heerlijk. Ik had alleen het liefste de muziek nog iets meer naar de achtergrond en het motorgeluid naar de voorgrond maar dat wil me maar niet lukken.

Vind het aantal wedstrijden wel wat overweldigend heb wel het idee dat ik meer moeite moet doen om weer een nieuwe auto aan te schaffen.

• AlwaysNick
Bijna legend wristband en wat ben ik blij dat ik van die verschikkelijke cross countries af ben :)

• Beakzz
AlwaysNick schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 19:18:
Bijna legend wristband en wat ben ik blij dat ik van die verschikkelijke cross countries af ben :)
Dat vind ik juist leuk. Moet ik er wel bij zeggen dat mijn plezier heel erg af hangt van welke auto en tune ik heb. Met de Subaru BRZ bijvoorbeeld had ik alle controle van de wereld terwijl mijn eerste race in die offroad Viper zonder setup verschrikkelijk was :)

Persoonlijk trek ik street races slecht. Voor die races heb ik rewind nog aan staan. Altijd donker, verkeer en nat...zo leuk ... 8)7

• Beakzz

Niet echt eigenlijk. Aan het begin heel veel gedaan met de Aston Martin Valkyrie. Kon daarmee bijna alles op 3 sterren zetten. Zelfs trailblazers vreemd genoeg. Er zit gewoon een goede stuiter in zonder dat die over de kop slaat.

Later voor de topscores bijna alles met de Toyota E86 gedaan.

Nu probeer ik gewoon zoveel mogelijk verschillende auto's uit al heb ik vandaag voor het eerst niet de neiging om de game op te starten. MP boeit mij niet en gezien er ook geen optie is om een championship te maken met een convoy zie ik ook niet hoe mijn vrienden in deze game blijven hangen. Met records zetten zit ik ook wel een beetje aan mijn limiet (kost nu heel veel tijd om de top 200 in te komen) en de dagelijkse en wekelijkse challenges zijn behoorlijk saai en vrij makkelijk.

Eigen schuld met zo'n 200 uur in korte tijd dus voorlopig even wat minder spelen tot ik weer ergens een uitdaging in kan vinden (hopelijk).

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
OogvanHorus schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 18:21:
Ik ben blij dat ik even heb doorgezet, ik vermaak me nu meer dan prima met de game. Wat rijden sommige auto's heerlijk. Ik had alleen het liefste de muziek nog iets meer naar de achtergrond en het motorgeluid naar de voorgrond maar dat wil me maar niet lukken.

Vind het aantal wedstrijden wel wat overweldigend heb wel het idee dat ik meer moeite moet doen om weer een nieuwe auto aan te schaffen.
Ik hoor de muziek nauwelijks met de car focussed instelling onder audio.

• drBunhead
  • Niet online
Cross country en trailblazers, beide mogen van mij afgeschaft worden. Net als de eliminator trouwens, al heb ik die in FH6 nog niet gedaan.

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 17:19

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

drBunhead schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 21:02:
Cross country en trailblazers, beide mogen van mij afgeschaft worden. Net als de eliminator trouwens, al heb ik die in FH6 nog niet gedaan.
Haha, van mij mogen die streetraces dan weer verdwijnen :P Cross country vind ik het leukste. Lekker glibberen en glijden. Zo bevat de game voor iedereen wat wils :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• PdeBie
Die photomode gaat mij veel teveel tijd kosten :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P541uCgeM-UxZcdUncIBxwrGPVY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bwM3QayGQyw6n7CiTneZ40mN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ye0MoaMjSObNI0ieeAjDMTzBLe8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mMEAjjFXGtDUdIezptIcw7RV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-kluNrmrKkeya_26MAOCoCT84wA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PeA0FtIFTHlDRNBlAtb7ZF8x.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MJpkdwYtSafhubq5C39fC8w8jTA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ar4VcIdo0fYSB5bBADj0NmKJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qIuu1LkdE6GRCbqq2bq-Yass374=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2J5FbDep6INCwE18xGnYOfUu.jpg?f=fotoalbum_large

• drBunhead
  • Niet online
PdeBie schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 22:34:
Die photomode gaat mij veel teveel tijd kosten :+
Time well spent. 8)
uchiha tijntje schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 21:16:
[...]

Haha, van mij mogen die streetraces dan weer verdwijnen :P Cross country vind ik het leukste. Lekker glibberen en glijden. Zo bevat de game voor iedereen wat wils :)
Glibberen en glijden doe ik wel met de dirt races, die vind ik dan wel weer erg leuk. Maar al dat gespring en gestuiter wat je hebt bij de cross country races vind ik niks.

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:10
In Forza Horizon 4 meed ik ze als de pest :+

Wel een kleine frustratie van mijn kant: er is een Seasonal Drift race. Die probeer ik op te starten, maar ik start elke keer in een andere categorie. Had ik mijn Nissan geüpgraded naar Drift 600, is het opeens een class A 700. Dus de Nissan weer geüpgraded, krijg ik daarna een Class A 600. Hoe werkt dat nou? Alsof ze het erom doen :D Heb nu maar een andere auto getuned, maar nu kwam ik elke keer in de tweede of derde race terecht en dan krijg je sowieso geen rewards.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Arjan90 schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 00:04:
In Forza Horizon 4 meed ik ze als de pest :+

Wel een kleine frustratie van mijn kant: er is een Seasonal Drift race. Die probeer ik op te starten, maar ik start elke keer in een andere categorie. Had ik mijn Nissan geüpgraded naar Drift 600, is het opeens een class A 700. Dus de Nissan weer geüpgraded, krijg ik daarna een Class A 600. Hoe werkt dat nou? Alsof ze het erom doen :D Heb nu maar een andere auto getuned, maar nu kwam ik elke keer in de tweede of derde race terecht en dan krijg je sowieso geen rewards.
Voor de Seasonal moet je een Dodge gebruiken bij het driften. Daar kwam ik zelf helaas pas heel laat achter. 8)7

• Deezers
  • Nu online
feep schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 00:06:
[...]

Voor de Seasonal moet je een Dodge gebruiken bij het driften. Daar kwam ik zelf helaas pas heel laat achter. 8)7
Ik heb geleerd van vorige week.. heel goed de omschrijving lezen ;) wat alleen wel jammer is dat ik dan 10x het event moet verlaten als ik mijn Dodge niet kan selecteren.

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-06 21:03

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Ik had alleen het liefste de muziek nog iets meer naar de achtergrond en het motorgeluid naar de voorgrond maar dat wil me maar niet lukken.
Toch gewoon via audio instellingen je radio/auto geluid volumes aanpassen?

Ik heb mijn radio volume nu op 0 staan, had hem eerst uitgezet maar dan komen die skill songs ook niet meer langs

XBL: theArthurrrr

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

PdeBie schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 15:00:
[...]

Nee. Acura is het Amerikaanse merk van Honda. Lexus is het "luxe" Toyota en echt een ander merk.
Inderdaad, volgens mij kan je het meer vergelijken met Vauxhall (UK) vs Opel(EU)

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:50

cjpostma

Break like the wind

Er zijn music of car focused presets in de geluidsinstellingen van de game. En ja, ik vind het af en toe juist wel fijn om even muziek te luisteren terwijl ik rij...

Gamertag: antikriz

• Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16:56
Ik vind bij de meeste auto's het geluid ook iet of wat ondermaats eigenlijk..

Dat doet GT7 toch veel beter (verschillende games ik weet het, maar toch..)

Xbox Live : Svenz0r6580 Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy

• Linksquest
  • Laatst online: 17:09

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Had vanmorgen de game weer eens opgestart, en werd verrast met het winter seizoen :P

Voelt raar dat je net de zomer begint en Forza nu het winter seizoen heeft :P

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Alex_79
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 12:15

Ik switch vaker, maar meestal kies ik een rallywagen. EVO of Legacy uit de jaren 90. Group B 6R4 of RS200 en nu die Peugeot die ik als barnfind heb gevonden. Ook de Alfa 155 die ik als DTM versie heb aangekleed is een favoriet.

De problemen die ik met de drivers had en constante crashes bij het opstarten lijken nu verholpen, wat me wel nog een beetje tegenstaat is dat ze het niet hebben aangedurfd om naast engels gesproken er ook Japans gesproken met engelse subs in te zetten. Ik heb zoveel anime gekeken dat ik van een beetje tekst lezen niet vies ben. Was leuk geweest om te begrijpen wat die dame van Gacha Radio nu zegt.

Ook de soundtrack valt me wat tegen, veel "oor in oor uit" en niet echt iets wat blijft hangen. Bij 3,4,5 had ik steeds één of twee skillsongs die ik graag opzette:
- in Fh3 was dat Farewell to the Fairground van White lies
- in FH4 waren dat Duckwrth en Troi Irons met Wake up en Red Sun Rising met Death Wish
- in FH5 was dat De Lux met Cool up en Gorillaz en Beck met Valley of the Pagans

Nu heb ik nog niet alles langs horen komen, dus wie komt er nog iets wat ik gemist heb

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap