Er is een methode om je te laten herplaatsen op een beter stuk. Ik weet even niet of dat bij het menu is of bij de kaart. maar aan de onderkant staat dan hoe je dat moet doen. Ik dacht dat het de rechter pook indrukken was.Sir_Hendro schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 06:37:
De respawn systeem van FH6 is echt zo onwijs bagger. Het komt zo vaak voor dat je ergens vast zit, bijvoorbeeld op een steen en dat je dan bij de respawn weer op dezelfde steen zit. Ik was net bezig met die season eliminator waar ik een ronde vast zat in een muur. Een ander potje kwam ik heel ver met een level 10 Porsche Spyder maar toen lande die op een steen en elke respawn zat ik weer op die steen. Kon gewoon niet meer mee doen. Zo zuur.
Overigens rewind kan best een heel stuk terug he. Ik heb wel eens 30 seconden teruggespoeld. gewoon y blijven indrukken.
/edit: owkee ik lees niet goed. ik las respawn en maakte daar rewind van in mijn hoofd
[ Voor 11% gewijzigd door ArthurMorgan op 04-07-2026 09:55 . Reden: rewind ipv respawn natuurlijk :) ]
Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.
/f/image/PEbkHmEkz7sZGQFMIHokfygG.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/MydUWwTYInwimUDq2mZXhmuc.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/zAz2abYhjAMpqk5KNv6jdzft.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/H45P3nky9FPccMj7XLEyQ3cv.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/LycFCEyLv5GQGb0mLcacbCZR.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/nPHTTOPumlNZdyPAJAC6aJJ7.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/7LXXzQ94HSkZ9gT1JyrFjZs8.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/jVFw0Stp7oimYCrWTNEJYian.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/f1WCCT4yeYPusiddd8T6XeOu.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/wMuYnjg3rabiT9E8EfIyWlIf.png?f=fotoalbum_large)
Was helaas paar x te laat met foto nemen, maar geloof mij maar echt alle 3 makkelijk in 2 races
:strip_exif()/f/image/Tx9l0jJpjoUJ5fA82UhBqqaX.jpg?f=fotoalbum_large)

/f/image/AHeg4IG3dkL1lA6BCP2pK3PZ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/lpbIAehqkplczpMRySLLGAwt.png?f=fotoalbum_large)