• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-09 14:51
Finraziel schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 18:27:
[...]

Dat schijnen ze veranderd te hebben, de seasonal championships negeren je ingestelde moeilijkheidsgraad... Ik rij meestal een stock auto, dan is het net iets minder absurd makkelijk om te winnen (duurt het een paar bochten langer voor ik vooraan lig).

Maar ik moet zeggen dat ik deze game sowieso niet echt voor de uitdaging speel, daar leent het zich niet goed voor. Races zijn over het algemeen te kort om echt te vechten voor posities want dan kom je nooit vooraan, of als je moet vechten om 2e te worden dan blijkt dat de nummer 1 enorm uitgelopen is. Dus ik behandel het als popcorn, gewoon even lekker stukje rijden, niet te serieus over doen.
Ah dat verklaard!! Ik dacht al… jammer dat ze dat hebben aangepast. Nu is het veel te makkelijk, ook met stockautos…

MacBook Air M3 16GB - iPhone 17 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

• geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:46

geert_s

Gamertag: Brulbak

Maikjuh schreef op maandag 7 september 2026 @ 13:36:
[...]

Ah dat verklaard!! Ik dacht al… jammer dat ze dat hebben aangepast. Nu is het veel te makkelijk, ook met stockautos…
Als ik het gemiddelde niveau in de trials zie dan snap ik wel waarom ook de kampioenschappen zo makkelijk zijn. Maar wel jammer dat het zich niet meer aanpast aan je eigen ingestelde niveau..

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19

• Legian117
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 17:32
Finraziel schreef op zondag 6 september 2026 @ 11:31:
Hmm, misschien is het dat ik alle wegen ontdekt wilde hebben en alle mascottes omver gereden... die dingen tellen volgens mij ook mee waardoor ik ruim voor ik alle race events gedaan had al naar legend island kon.
Die telde niet mee voor het eiland dacht ik, maar voor het ontdekken van Japan. Dat zijn die stamps dacht ik. Zaten ook die stories en fotos bij volgens mij. De races waren dan weer voor de wristbands.

XSX: legianb

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18:14
gwystyl schreef op maandag 7 september 2026 @ 08:13:
[...]

Ik vind dat juist wel een goede eigenschap van het spel. Op deze manier maak je toch kennis met alle speltypen binnen het spel. Als je er na die x keer toch niks aan vindt kan je kiezen om het na het vrijspelen van de hele map / laatste polsbandje halen niks meer te doen met bepaalde elementen, maar ik kan me voorstellen dat de ontwikkelaars graag alle spelers kennis willen laten maken wet alle dingen die ze bedacht hebben.
Eens, zo kan je het ook bekijken. Alleen hadden ze dat juist andersom gedaan bij de andere delen, dat je zelf een beetje kon bepalen wat je wilde doen.

Het is heel dubbel bij dit deel. Ik vind de map een van de beste, lekker variërend en groot, maar de inhoud is nog nooit zo leeg geweest voor mijn gevoel. De rest is haast copy-paste van de andere delen. Ze zijn daar echt niet innovatie..
Pagina: 1 ... 30 31 Laatste