• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 19:40
Finraziel schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 18:27:
[...]

Dat schijnen ze veranderd te hebben, de seasonal championships negeren je ingestelde moeilijkheidsgraad... Ik rij meestal een stock auto, dan is het net iets minder absurd makkelijk om te winnen (duurt het een paar bochten langer voor ik vooraan lig).

Maar ik moet zeggen dat ik deze game sowieso niet echt voor de uitdaging speel, daar leent het zich niet goed voor. Races zijn over het algemeen te kort om echt te vechten voor posities want dan kom je nooit vooraan, of als je moet vechten om 2e te worden dan blijkt dat de nummer 1 enorm uitgelopen is. Dus ik behandel het als popcorn, gewoon even lekker stukje rijden, niet te serieus over doen.
Ah dat verklaard!! Ik dacht al… jammer dat ze dat hebben aangepast. Nu is het veel te makkelijk, ook met stockautos…

MacBook Air M3 16GB - iPhone 17 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

• geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12:26

geert_s

Gamertag: Brulbak

Maikjuh schreef op maandag 7 september 2026 @ 13:36:
[...]

Ah dat verklaard!! Ik dacht al… jammer dat ze dat hebben aangepast. Nu is het veel te makkelijk, ook met stockautos…
Als ik het gemiddelde niveau in de trials zie dan snap ik wel waarom ook de kampioenschappen zo makkelijk zijn. Maar wel jammer dat het zich niet meer aanpast aan je eigen ingestelde niveau..

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19

• Legian117
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09:18
Finraziel schreef op zondag 6 september 2026 @ 11:31:
Hmm, misschien is het dat ik alle wegen ontdekt wilde hebben en alle mascottes omver gereden... die dingen tellen volgens mij ook mee waardoor ik ruim voor ik alle race events gedaan had al naar legend island kon.
Die telde niet mee voor het eiland dacht ik, maar voor het ontdekken van Japan. Dat zijn die stamps dacht ik. Zaten ook die stories en fotos bij volgens mij. De races waren dan weer voor de wristbands.

XSX: legianb

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
gwystyl schreef op maandag 7 september 2026 @ 08:13:
[...]

Ik vind dat juist wel een goede eigenschap van het spel. Op deze manier maak je toch kennis met alle speltypen binnen het spel. Als je er na die x keer toch niks aan vindt kan je kiezen om het na het vrijspelen van de hele map / laatste polsbandje halen niks meer te doen met bepaalde elementen, maar ik kan me voorstellen dat de ontwikkelaars graag alle spelers kennis willen laten maken wet alle dingen die ze bedacht hebben.
Eens, zo kan je het ook bekijken. Alleen hadden ze dat juist andersom gedaan bij de andere delen, dat je zelf een beetje kon bepalen wat je wilde doen.

Het is heel dubbel bij dit deel. Ik vind de map een van de beste, lekker variërend en groot, maar de inhoud is nog nooit zo leeg geweest voor mijn gevoel. De rest is haast copy-paste van de andere delen. Waar is de innovatie...

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:04

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zCzsjzlLPLJ7XK3eOJh11-9zoPA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zAz2abYhjAMpqk5KNv6jdzft.png?f=fotoalbum_large
September 10 - September 17 (Series 05 Week 1 - Summer)

🎯 PLAYLIST POINTS & REWARDS
  • Series Reward: 2025 Bentley Continental GT Speed (New to Horizon) 80 pts
  • Series Reward: 2019 Aston Martin Valhalla Concept Car (Hard to Find) 160 pts
  • Season Reward: 2019 Ginetta G40 Junior (Exclusive) 20 pts
  • Season Reward: 2021 McLaren 620R (Hard to Find) 40 pts

🏆 PLAYLIST EVENT REWARDS
  • Car: Jaguar XJR-15
  • Car: 2020 Land Rover Defender 110 X
  • Car: Noble M600
  • Forza Link: "Action!!!"
  • Clothing: Retro Racesuit
  • Emote: The Robot
  • Wheelspins
  • Credits: 25,000 (Weekly Challenge)
  • Credits: 100,000 (Treasure Hunt)

Weekly Challenge: Extreme Rover
(5 pts) Complete the four chapters in sequence to earn the weekly reward, 25,000 Credits.
Chapter 1: Own and DriveOwn and drive the 2020 Land Rover Defender 110 X.
Chapter 2: Danger SignsEarn a total of 4 Stars at Danger Signs while driving the 2020 Land Rover Defender 110 X.
Chapter 3: Great WreckageEarn 3 Great Wreckage Skills by smashing through fences, bushes or traffic signs at high speed.
Chapter 4: Take a PhotoTake a photo of the 2020 Land Rover Defender 110 X. The Shimanoyama Drift Circuit is a suitable location for the photo.

📸 PHOTO CHALLENGE & TREASURE HUNT
PtsChallengeRequirement / Reward
2Photo Challenge#JaguarSnap Take a photo of any Jaguar at the Shimanoyama Circuit. Reward: Retro Racesuit
3Treasure HuntIto Region Follow the Photo Clue to discover the Treasure. Reward: 100,000 Credits

🏁 SEASONAL EVENTS
PtsEventRequirement / Reward
5Rural SummerSeasonal Championship. Reward: Jaguar XJR-15
5Cross Country HeroesSeasonal Championship. Reward: 2020 Land Rover Defender 110 X
2Shimanoyama Drift AttackComplete the Drift Attack event. Reward: Wheelspin
2Irokawa LaunchComplete the Danger Sign. Reward: Wheelspin
2RiversideComplete the Speed Trap. Reward: Wheelspin
2Kodachi DescentComplete the Trailblazer. Reward: Wheelspin
3Tokyo City Food DeliveryComplete a full shift of Tokyo City Food Delivery. Reward: "Action!!!" Forza Link

🌐 SEASONAL ONLINE EVENTS
10The Trial: Trails GaloreComplete The Trial against Unbeatable Drivatars. Reward: Noble M600
3Horizon Stunt Party: Mini GamesComplete any Horizon Stunt Party. Reward: The Robot Emote

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:04
Ik weet niet of ik wat fout doe (vast wel), maar die trailblazer lijkt een beetje absurd... Voor de rest is alles weer supersimpel, en bij die trailblazer moet je ineens significant sneller zijn dan de 3 sterren tijd... in een B class auto.

Geeft nogal het idee alsof ze echt gewoon maar wat doen met het opstellen van die seasonal objectives. Gelukkig kun je hem gewoon negeren, na een paar pogingen het maar gelaten voor wat het is.

Gamertag: FinrazielNL

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:02
Finraziel schreef op donderdag 10 september 2026 @ 21:21:
Ik weet niet of ik wat fout doe (vast wel), maar die trailblazer lijkt een beetje absurd... Voor de rest is alles weer supersimpel, en bij die trailblazer moet je ineens significant sneller zijn dan de 3 sterren tijd... in een B class auto.

Geeft nogal het idee alsof ze echt gewoon maar wat doen met het opstellen van die seasonal objectives. Gelukkig kun je hem gewoon negeren, na een paar pogingen het maar gelaten voor wat het is.
Heb deze met Range Rover Sport SVR gedaan. Tune: 540 136 599

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• Arvado
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:33
Ik ben er ff klaar mee, heb ook m’n game pass gestopt.

tot over een tijdje!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:40

Ik had hetzelfde, hele seasonal was vrij simpel maar met de Trailblazer heb ik wel even lopen klooien. Uiteindelijk met de MINI X-Raid All4 met een gedownloade tune (die specifiek Seasonal Trailblazer aangaf) gelukt.

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:09

Is het al gelukt? Ik had net die landrover getuned die deze week voor de weekly nodig is naar B700. Vanaf de start rechtdoor het bos heen, daar een enorme jump en hopen dat de graafmachine niet in de weg staat en dan plankgas rechtdoor, had zelfs nog 2 seconden marge.

ik heb er nog steeds wel een dubbel gevoel bij dat het zo makkelijk is om door bomen heen te rijden, liever had ik het wat serieuzer gehad.

[ Voor 8% gewijzigd door Mr. Freeze op 13-09-2026 09:28 ]

XBL gamertag StayingPow3r

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vergeet ook niet dat je kunt rewinden. Dus als je merkt dat je auto een bocht of heuvel onhandig neemt kun je hem gewoon overnieuw doen.

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:04
Neuh ik realiseerde me dat ik het niet leuk vond en dat het niet nodig was om te doen om genoeg punten te halen, heb gewoon andere objectives gedaan. Dat rewinden werkt volgens mij trouwens niet altijd goed in trailblazer, althans ik had minstens 1 keer dat de tijd niet mee gerewind was.

Gamertag: FinrazielNL

• Mr. Freeze
Finraziel schreef op zondag 13 september 2026 @ 09:31:
Neuh ik realiseerde me dat ik het niet leuk vond en dat het niet nodig was om te doen om genoeg punten te halen, heb gewoon andere objectives gedaan. Dat rewinden werkt volgens mij trouwens niet altijd goed in trailblazer, althans ik had minstens 1 keer dat de tijd niet mee gerewind was.
Wheelspin jongûh 😉

• ArthurMorgan
  • Niet online
Precies. je wilt die emote toch niet missen :D

• Mr. Freeze
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6GikoUrpB2WCqv1C5yQ5O7jXGcA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lbCyqBA8nss0kjdtu86kcIfw.png?f=fotoalbum_large

Hele leuke baan voor liefhebbers van hoge snelheidsbaan, gevonden op Reddit.

• G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zCzsjzlLPLJ7XK3eOJh11-9zoPA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zAz2abYhjAMpqk5KNv6jdzft.png?f=fotoalbum_large
September 17 - September 24 (Series 05 Week 2 - Autumn)

• Series Reward: 2025 Bentley Continental GT Speed (Exclusive) 80 pts
  • Season Reward: 2015 Jaguar XKR-S GT (Exclusive) 20 pts
  • Season Reward: 2021 MINI John Cooper Works GP (Hard to Find) 40 pts

🏆 PLAYLIST EVENT REWARDS
  • Car: 2021 McLaren 765LT
  • Car: 2021 Aston Martin DBX
  • Car: MINI X-Raid
  • Car: 1999 Lotus Elise Series 1 Sport 190
  • Forza Link: “EUROBEAT INTENSIFIES”
  • Clothing: Classic Jacket
  • Car Horn: Sea of Thieves Theme
  • Wheelspins & Super Wheelspins
  • Credits: 25,000 (Weekly Challenge)

Weekly Challenge: Fast and Lotus
(5 pts) Complete the four chapters in sequence to earn 160,000 Credits.
Chapter 1: Own and DriveOwn and drive the 1999 Lotus Elise Series 1 Sport 190.
Chapter 2: Road RacingWin a Road Racing Event in the 1999 Lotus Elise Series 1 Sport 190.
Chapter 3: Speed TrapEarn 3 Stars at any Speed Trap using the 1999 Lotus Elise Series 1 Sport 190.
Chapter 4: Maintain SpeedMaintain a speed of 100 mph (161 km/h) for 10 seconds continuously.

Daily Challenges
Drift ZoneEarn at least 1 Star from Drift Zones. Reward: 5,000 CR.
Feed Me SkillEarn a Feed Me Skill by smashing Vending Machines. Reward: 5,000 CR.
LINK Air SkillsEarn 3 LINK Air Skills. Reward: 5,000 CR.

📸 PHOTO CHALLENGE & COLLECTIBLES
2Photo Challenge: #RuralLotusTake a photo of any Lotus at Shirakawa-go. Reward: Sea of Thieves Theme Car Horn
3Collectibles: Tire HuntSmash 15 Drift Tire Mascots at the Shimanoyama Drift Circuit. Reward: Super Wheelspin

🏁 SEASONAL EVENTS
10The Trial: Super CircuitsComplete The Trial against Unbeatable Drivatars. Reward: 2021 McLaren 765LT
3Horizon Drift: Drift MasterEarn 5 Drift Skills in a Horizon Drift Event. Reward: 2021 Aston Martin DBX
5Offroad ScrambleComplete the Seasonal Championship. Reward: MINI X-Raid
5Toys On The RoadComplete the Seasonal Championship. Reward: 1999 Lotus Elise Series 1 Sport 190
2Lakeside ValleyComplete the Speed Trap. Reward: Wheelspin
2Ocean HighwayComplete the Speed Zone. Reward: Wheelspin

🌐 SEASONAL ONLINE EVENTS
3Horizon Stunt Party: Mini GamesComplete any Horizon Stunt Party. Reward: “EUROBEAT INTENSIFIES” Forza Link
2Hide & Seek: 5 VS 1Complete a game of Hide & Seek. Reward: Classic Jacket

⚡ MONTHLY RIVALS
4Shimanoyama SprintPost a clean lap. Reward: Super Wheelspin

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Gisteren had ik iets raars, in photo mode reden de autos gewoon door implaats van frozen te zijn..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Iemand nog tips voor de forest straight speed zone? Ik heb nu alle speedzones (en speed cameras) op 3 sterren behalve deze..

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:54

gwystyl

Beugeltje dan maar?

ToolkiT schreef op dinsdag 22 september 2026 @ 09:41:
Iemand nog tips voor de forest straight speed zone? Ik heb nu alle speedzones (en speed cameras) op 3 sterren behalve deze..
Ik heb de meeste met de Ultima gedaan. S1 of S2 tune met offroad banden erop, en bij die speed zone een beetje bochten afsnijden maar niet zover dat je "buiten de baan" komt.

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Ultima had ik al geprobeerd (in R tune geloof ik) maar nog niet met offroad banden.. dat is zeker een goed idee.. thanks.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Als je de lotus exige WTAC hebt kun je die ook proberen. Vanaf dat zanderige gedeelte aan het eind van de weg. Je hoeft met deze auto (bijna) niet te remmen,

Heb net de snelheid op 288 kunnen zetten met deze auto en tune 707 398 058

Laat insturen, want hij reageert snel en fel. Daardoor bijna vol gas van begin tot eind. Probeer de omheiningen te vermijden voor echt snelle tijden, maar zelfs met moet 3 sterren te doen zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door ArthurMorgan op 22-09-2026 12:04 ]

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

gelukt na een aantal tunes te testen voor de ultima :)

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Bokkie schreef op zondag 14 juni 2026 @ 12:07:
[...]

Pier Pressure is nasty. heb best lang gedaan voor ik die 3ster inderdaad. Motto daar is "slow" is smooth and smooth is fast.
Zeker nasty.. mij is hem nog niet gelukt.. enige showcase waar ik geen 3* heb..

• G_Dragon

September 24 - October 01 (Series 05 Week 3 - Winter)

• Series Reward: 2025 Bentley Continental GT Speed (Exclusive) 80 pts
  • Season Reward: 2006 Vauxhall Astra VXR (Exclusive) 20 pts
  • Season Reward: 2016 Bentley Bentayga (Hard to Find) 40 pts

🏆 PLAYLIST EVENT REWARDS
  • Car: 2010 Jaguar C-X75
  • Car: MG Metro 6R4
  • Car: Reliant Supervan
  • Car: Peel P50
  • Emote: Karate Master
  • Clothing: Black and Red Utility Pants
  • Wheelspins & Super Wheelspin
  • Credits: 100,000 (Treasure Hunt)

Weekly Challenge: Jaguar Explorer
(5 pts) Complete the four chapters in sequence to earn 25,000 Credits.
Chapter 1: The British ExplorerAcquire and drive the 2010 Jaguar C-X75. The car is available from the Autoshow or can be won from the Country Pickups championship.
Chapter 2: High-Speed InvestigationHit the required targets at any Speed Zone or Speed Trap on the map.
Chapter 3: Cross-Country ScoutWin the designated Seasonal Championship or race event using the 2010 Jaguar C-X75.
Chapter 4: Grand TourerDrive a total distance of 5 miles (8 kilometers) across the roads to finalize the challenge.

Daily Challenges
Car MeetPark at any Car Meet. Reward: 5,000 CR.
Speed SkillsEarn 3 Speed Skills. Reward: 5,000 CR.
Take a PhotoTake a photo of any car. Reward: 5,000 CR.

📸 PHOTO CHALLENGE & COLLECTIBLES
2Photo Challenge: #BambooPerfectTake a photo of any McLaren at the Bamboo Forest. Reward: Karate Master Emote
3Treasure Hunt: Shimanoyama RegionFollow the Photo Clue to Discover the Treasure! Reward: 100,000 CR

🏁 SEASONAL EVENTS
10The Trial: Winter RalliesComplete The Trial against Unbeatable Drivatars. Reward: MG Metro 6R4
5Seasonal Championship: Country PickupsComplete the Seasonal Championship. Reward: 2010 Jaguar C-X75
5Seasonal Championship: Cult StreetComplete the Seasonal Championship. Reward: Reliant Supervan
3Drift Attack: Shimanoyama Drift AttackComplete the Drift Attack. Reward: Wheelspin
2Danger Sign: Azure DiveComplete the Danger Sign. Reward: Wheelspin

🌐 SEASONAL ONLINE EVENTS
3Horizon Play: Speed ConnectionEarn 3 LINK Speed Skills in Horizon Racing. Reward: Peel P50
3Horizon Stunt Party: Mini GamesComplete any Horizon Stunt Party. Reward: Black and Red Utility Pants

⚡ MONTHLY RIVALS
4Shimanoyama SprintPost a clean lap. Reward: Super Wheelspin

Pagina: 1 ... 30 31 Laatste