DoeEensGek schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 09:52:
[...]
[...]
Nou dit! En wat ik echt vervelend vindt, je kan gewoon hup tuning tegen aan gooien (zelfs tijdens het touren) en je hebt gelijk het hele pakket. Laat mensen gewoon geduld hebben. Op een bepaalde manier ontgrendelen en echt zoeken naar de auto waar je de motor uit gaat halen of inderdaad zoeken op een "marktplaats" en ophalen in de haven na X dagen of bij iemand op locatie. Maak er iets moois van. Laat de monteur hem inbouwen in wat dagen. Rij naar tuners en testers toe, desnoods combineer je dat met drag race locaties. En als je dan die motor uit een auto haalt (of wielen, versnellingsbak etc.) laat die bron auto dan ook echt niet meer rijden.
Er had zoveel meer in kunnen zitten als ze dat stukje meer beleving hadden gegeven!
Nu knal je gewoon wat rondjes en kan je weer de zoveelste nietszeggende Ferrari of Lamborghini ophalen. En dan staat daar nog een tijdsdruk op. Lekker onnodig. Zie liever de oude wagentjes, nu ook zo'n leuke Alfa Romeo. Heb ik al veel meer plezier aan. Maar ik mis echt een stukje beleving of emotie met dit hele spel. Je groeit nergens naar toe. Soms moet iets geduld hebben of echt een uitdaging.
Dit is echt zó niet waar ik op zit te wachten. Al dat gekloot met tunes, ik vind het een verademing dat ik nu vlak voor de race een tune kan downloaden en gewoon voor het type race meteen een geschikte tune heb. Ik heb geen dagen de tijd, ik ben blij als ik iedere week een avondje voor mezelf heb. Wat mij betreft wordt het nog makkelijker, dus ook nog je auto aanpassen als je al in het startscherm zit van de race.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het mooi wat er allemaal kán, maar ook heel fijn dat het niet altijd allemaal hóeft. Laat mij maar gewoon mijn rondjes knallen.
Het enige vervelende vind ik dat ik niet een gedownloade tune kan aanpassen. Zit nu met een geweldige tune, maar heb ook ineens een achterlijk zwaailicht op mijn 4C.