• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 10:07
Spelen hier meer mensen met de Revolusound mod pack? Auto's klinken nu wel heel lekker zeg. Ik heb dit meteen geïnstalleerd dus heb geen eens een idee hoe vanilla klinkt haha, maar de afgelopen FH spellen vond ik de audio okay, merkte weinig vooruitgang op dit vlak.

Ook dat veel auto's het zelfde klinken of totaal niet kloppen met hoe het in het echt klinkt.

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:17
Wimmel schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 19:41:
Meer spelers die ineens een groot aantal wegen opnieuw moeten ontdekken? Ik kreeg zojuist de melding dat ik 657 van de 671 wegen ontdekt heb, terwijl ik al enige tijd op 100% stond.
Ik ook. Ik heb al screenshots gezien van mensen die ineens weer stukjes grijs op de niet-geasfalteerde wegen hadden. Ik denk dat met de update van deze week er stukken weg aangepast of uitgebreid zijn en die moeten nu 'her-ontdekt' worden ofzo.

• geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:55

geert_s

Gamertag: Brulbak

RonaldMcDonald schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 11:26:
[...]

Ik ook. Ik heb al screenshots gezien van mensen die ineens weer stukjes grijs op de niet-geasfalteerde wegen hadden. Ik denk dat met de update van deze week er stukken weg aangepast of uitgebreid zijn en die moeten nu 'her-ontdekt' worden ofzo.
Jep ik ben ook een stukje teruggevallen. Ze hebben wel iets gedaan aan eerdere bugs met wegen die onontdekt bleven, maar daarmee zo te zien weer nieuwe bugs geïntroduceerd. Ach, zo blijven we lekker bezig.

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19

• Arvado
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-08 16:06
Jep hier ook inderdaad. Maar als je die kleine pop-up krijgt waarbij je wordt vergeleken met iemand anders staat er wel gewoon 671.

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-08 20:50
Westland1940 schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 10:00:
Spelen hier meer mensen met de Revolusound mod pack? Auto's klinken nu wel heel lekker zeg. Ik heb dit meteen geïnstalleerd dus heb geen eens een idee hoe vanilla klinkt haha, maar de afgelopen FH spellen vond ik de audio okay, merkte weinig vooruitgang op dit vlak.

Ook dat veel auto's het zelfde klinken of totaal niet kloppen met hoe het in het echt klinkt.
Er staat een dikke go online at your own risk onder, ik pass toch maar.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• Westland1940
Sn3gG3l schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 14:07:
[...]

Er staat een dikke go online at your own risk onder, ik pass toch maar.
Oh misschien gelezen maar niet afgeschrikt haha, ik speel liever offline. Hoe is dat überhaupt mogelijk? Al die andere mensen zien rond rijden hoeft van mij niet.

• geert_s

geert_s

Westland1940 schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 15:03:
[...]

Oh misschien gelezen maar niet afgeschrikt haha, ik speel liever offline. Hoe is dat überhaupt mogelijk? Al die andere mensen zien rond rijden hoeft van mij niet.
Je mist wel een aanzienlijk deel van Forza als je alleen offline speelt. Iedere week heb je een nieuw seizoen met een trial en wat andere online spellen. Zonder deze te doen is het vrij lastig om de auto's te unlocken. Als je dat toch allemaal niet hoeft of wilt doen is dat prima natuurlijk.

Modden is sowieso niet toegestaan, dus altijd op eigen risico en met een mogelijke permanente ban tot gevolg. Meestal wordt je pas gepakt als je wordt gerapporteerd dus bij jou zal het wel meevallen. Ik ga het risico in ieder geval niet lopen.

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:13
[...]

Ik weet eerlijk gezegd niet of het nog hetzelfde is in 6, maar bij eerdere delen vond ik juist offline spelen veel irritanter. In plaats van dat er x echte spelers over de kaart verspreid rondrijden zijn er nu x drivatars die allemaal in jouw directe omgeving spawnen. Het is dus juist veel drukker op de weg offline dan online. En dan zijn die drivatars geloof ik ook nog niet ghosted terwijl echte spelers dat wel zijn. Dus die echte spelers zie je af en toe langs flitsen, soms toetert er eens eentje of zeggen ze een van die standaard zinnetjes (zelf chatten kan niet) en dat is het dan ook. Het maakt het een beetje zinloos dat het zo nodig allemaal online moet zijn, maar tegelijk in mijn ervaring dus juist minder irritant dan de offline gesimuleerde multiplayer ervaring.

Gamertag: FinrazielNL

• geert_s

geert_s

Finraziel schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 15:22:
[...]

Ik weet eerlijk gezegd niet of het nog hetzelfde is in 6, maar bij eerdere delen vond ik juist offline spelen veel irritanter. In plaats van dat er x echte spelers over de kaart verspreid rondrijden zijn er nu x drivatars die allemaal in jouw directe omgeving spawnen. Het is dus juist veel drukker op de weg offline dan online. En dan zijn die drivatars geloof ik ook nog niet ghosted terwijl echte spelers dat wel zijn. Dus die echte spelers zie je af en toe langs flitsen, soms toetert er eens eentje of zeggen ze een van die standaard zinnetjes (zelf chatten kan niet) en dat is het dan ook. Het maakt het een beetje zinloos dat het zo nodig allemaal online moet zijn, maar tegelijk in mijn ervaring dus juist minder irritant dan de offline gesimuleerde multiplayer ervaring.
Online nu met die italian exclusives dealer heb je nu een beetje het effect wat ze eigenlijk met de car meets wilden bereiken (maar compleet is gefaald). Je ziet daar nu allemaal online spelers staan en donuts draaien voor die dealer en een beetje exclusieve Italiaanse auto's showen enzo. Alleen al daarom ben ik er een paar keer naartoe gereden. En heb er ook al mijn geld doorheen gejaagd bij de dealer waardoor ik de Alfa Romeo 33 stradale niet meer kon betalen :-( |:(

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-08 20:50
[...]

Mja ik speel ook races ed met anderen dus daarom online.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Als ik een nieuwe livery wil zoeken krijg ik dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PSASXfgEfrXaHjqB_OUyp1owEFc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ntR1QV6w4JJxjoVPRVPK2HHm.png?f=fotoalbum_large

Maar in de settings zie ik niks wat het zou moeten blokkeren..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oPKRQqjuHp78L_KlbXN4XPj7K6s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZUTwseF28JOkHSZmB5La4iKm.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uc-RV2tAKk6itzYqboG6GJb8yFM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2s1Ph6U99uQBBJH0EC3y1rjM.png?f=fotoalbum_large

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• Westland1940
geert_s schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 15:11:
[...]

Je mist wel een aanzienlijk deel van Forza als je alleen offline speelt. Iedere week heb je een nieuw seizoen met een trial en wat andere online spellen. Zonder deze te doen is het vrij lastig om de auto's te unlocken. Als je dat toch allemaal niet hoeft of wilt doen is dat prima natuurlijk.

Modden is sowieso niet toegestaan, dus altijd op eigen risico en met een mogelijke permanente ban tot gevolg. Meestal wordt je pas gepakt als je wordt gerapporteerd dus bij jou zal het wel meevallen. Ik ga het risico in ieder geval niet lopen.
Ik speel Forza Horizon sinds deel 1 en ik moet zeggen... ik heb zelden tot nooit online gespeeld haha. Ik zal wel veel missen maar goed, ik geniet gewoon van de wagens, de weg, het geluid. :)

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:52
Meer sleutel / garage beleving
  1. Project Auto in de schuur: Neem één verwaarloosd wrak over en knap hem onderdeel voor onderdeel op (roest weghalen, op zoek naar zeldzame onderdelen op de marktplaats). Meer in de trant van hoe men zelf echt een wrak opknapt.
  2. Interactieve Garages: Richt je eigen garage/man cave in met trofeeën, posters en verlichting
En sowieso blijven investeren in betere audio van de auto's, dit is zo belangrijk en groots voor veel spelers. Ik heb al wat mods geïnstalleerd, o.a. die g-force simuleren in de cockpit en met de camera van buitenaf. Maar goed, de developers moeten echt out-of-the-box denken voor FH7.
Nou dit! En wat ik echt vervelend vindt, je kan gewoon hup tuning tegen aan gooien (zelfs tijdens het touren) en je hebt gelijk het hele pakket. Laat mensen gewoon geduld hebben. Op een bepaalde manier ontgrendelen en echt zoeken naar de auto waar je de motor uit gaat halen of inderdaad zoeken op een "marktplaats" en ophalen in de haven na X dagen of bij iemand op locatie. Maak er iets moois van. Laat de monteur hem inbouwen in wat dagen. Rij naar tuners en testers toe, desnoods combineer je dat met drag race locaties. En als je dan die motor uit een auto haalt (of wielen, versnellingsbak etc.) laat die bron auto dan ook echt niet meer rijden.

Er had zoveel meer in kunnen zitten als ze dat stukje meer beleving hadden gegeven!

Nu knal je gewoon wat rondjes en kan je weer de zoveelste nietszeggende Ferrari of Lamborghini ophalen. En dan staat daar nog een tijdsdruk op. Lekker onnodig. Zie liever de oude wagentjes, nu ook zo'n leuke Alfa Romeo. Heb ik al veel meer plezier aan. Maar ik mis echt een stukje beleving of emotie met dit hele spel. Je groeit nergens naar toe. Soms moet iets geduld hebben of echt een uitdaging.

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:13
Ik begrijp de kritiek... Maar dat zou echt een compleet ander spel worden, en ik denk niet echt een die ik zou willen spelen.

Gamertag: FinrazielNL

• geert_s

geert_s

DoeEensGek schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 09:52:
[...]

[...]

Nou dit! En wat ik echt vervelend vindt, je kan gewoon hup tuning tegen aan gooien (zelfs tijdens het touren) en je hebt gelijk het hele pakket. Laat mensen gewoon geduld hebben. Op een bepaalde manier ontgrendelen en echt zoeken naar de auto waar je de motor uit gaat halen of inderdaad zoeken op een "marktplaats" en ophalen in de haven na X dagen of bij iemand op locatie. Maak er iets moois van. Laat de monteur hem inbouwen in wat dagen. Rij naar tuners en testers toe, desnoods combineer je dat met drag race locaties. En als je dan die motor uit een auto haalt (of wielen, versnellingsbak etc.) laat die bron auto dan ook echt niet meer rijden.

Er had zoveel meer in kunnen zitten als ze dat stukje meer beleving hadden gegeven!

Nu knal je gewoon wat rondjes en kan je weer de zoveelste nietszeggende Ferrari of Lamborghini ophalen. En dan staat daar nog een tijdsdruk op. Lekker onnodig. Zie liever de oude wagentjes, nu ook zo'n leuke Alfa Romeo. Heb ik al veel meer plezier aan. Maar ik mis echt een stukje beleving of emotie met dit hele spel. Je groeit nergens naar toe. Soms moet iets geduld hebben of echt een uitdaging.
Dit is echt zó niet waar ik op zit te wachten. Al dat gekloot met tunes, ik vind het een verademing dat ik nu vlak voor de race een tune kan downloaden en gewoon voor het type race meteen een geschikte tune heb. Ik heb geen dagen de tijd, ik ben blij als ik iedere week een avondje voor mezelf heb. Wat mij betreft wordt het nog makkelijker, dus ook nog je auto aanpassen als je al in het startscherm zit van de race.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het mooi wat er allemaal kán, maar ook heel fijn dat het niet altijd allemaal hóeft. Laat mij maar gewoon mijn rondjes knallen.

Het enige vervelende vind ik dat ik niet een gedownloade tune kan aanpassen. Zit nu met een geweldige tune, maar heb ook ineens een achterlijk zwaailicht op mijn 4C. |:(

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
@FormFirm ik zie dat jij tegenwoordig ook als avatar in de offline modus zit, maar… geen livery!?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O6yGyC6DxjGatVEbBt2ZxDA384c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zIfI4VWLpurAeC9qdBpRySML.jpg?f=fotoalbum_large

(En ja, ingezoomd, foto van tablet, ziet er niet uit I KNOW)
Pagina: 1 ... 29 30 Laatste