[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 21-07-2025 09:40 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 21-07-2025 09:40 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Heb je Crime Scene Cleaner al eens geprobeerd? Die is ook echt super tof!gupfishy schreef op zondag 20 juli 2025 @ 15:49:
Staat zeker op mijn verlanglijstje.. powerwash simulator vind ik ook een heerlijk spel. Niet te moelijk, snelle.progressie want je ziet wat je doet en erg bevredigend.
Nog niet maar ga die dan gelijk even bekijken. TxG_Dragon schreef op zondag 20 juli 2025 @ 15:53:
[...]
Heb je Crime Scene Cleaner al eens geprobeerd? Die is ook echt super tof!
Elect a clown, expect a circus.
Haha ik heb een goede HTPC en Laptop maar beiden kunnen hem net niet draaien, mijn HTPC mist 2GB aan ram op de videokaart. Dus ik moet hopen dat die console release heeeel snel gaat komen, want ben helemaal hyped door deze Youtuber;Slasher schreef op zondag 20 juli 2025 @ 16:50:
Deze ga ik wel aanschaffen, heb eindelijk een fatsoenlijke laptop, en speel eigenlijk op een console, en ben helemaal gek van simulators, dus ga deze zeker proberen en dit topic volgen.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Ik ben dit spel dus aan het spelen en heb deze video ook gezien, maar ik heb het idee dat de graphics bij mij niet zo mooi zijn als op de video. Alles staat op high. en ik denk dat de laptop het wel aan kan (Intel Core i9, 32GB ram, wel onboard VGA) maar loopt niet echt vlotjes.G_Dragon schreef op zondag 20 juli 2025 @ 17:29:
[...]
Haha ik heb een goede HTPC en Laptop maar beiden kunnen hem net niet draaien, mijn HTPC mist 2GB aan ram op de videokaart. Dus ik moet hopen dat die console release heeeel snel gaat komen, want ben helemaal hyped door deze Youtuber;
[YouTube: Car Dealer Simulator - Part 1 - The Beginning]
Elect a clown, expect a circus.
Beetje laat misschien, maar denk dat je onboard vga misschien wel oorzaak is. Ik heb een AMD Ryzen 7 7840HS, een APU dus. Ik heb alles op medium gezet en dan trekt ie t aardig. Maar alles op high merk ik ook nogal veel gestotter terwijl in vele andere games de APU het op zijn gemakje trekt.Slasher schreef op maandag 21 juli 2025 @ 17:58:
[...]
Ik ben dit spel dus aan het spelen en heb deze video ook gezien, maar ik heb het idee dat de graphics bij mij niet zo mooi zijn als op de video. Alles staat op high. en ik denk dat de laptop het wel aan kan (Intel Core i9, 32GB ram, wel onboard VGA) maar loopt niet echt vlotjes.
Dat gezegd hebbende, het is wel een arbeids intensief spelletje.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq