[PC] Car Dealer Simulator

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:18

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oSLgk3sdrQPXOntRHbh_scWwYlU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/2KAOKZqyKJxV5YeJ1Tx1x5fH.png?f=user_large

Ontwikkelaars: Garage Monkeys
Uitgever: Garage Monkeys
Platforms: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yIz3QCwseBfn4ojAm6GC_KV6kp8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/ao8cHhkY16Vj7J9MLDz9sjAG.webp?f=user_large PC
Release-datum: 29 mei 2025
Zie ook: Steam | Discord

Welkom bij Car Dealer Simulator! Ontdek een goudmijn in de tweedehands automarkt: speur naar koopjes, koop laag in, knap op en verkoop met winst. Je begint als amateur, maar kunt uitgroeien tot een echte autodealer-magnaat. Hoe snel bouw jij je imperium op?

Over het spel

Bouw je eigen autohandel op
Leer de kneepjes van het vak van Little Sam, de excentrieke eigenaar. Koop, repareer en verkoop auto's om je bedrijf te laten groeien. Uiteindelijk neem je het bedrijf over en ligt alles in jouw handen.

Onderhandel slim en repareer alles
De sleutel tot winst is slim onderhandelen bij de inkoop. Niet elke auto is in topconditie, dus vervoer ze met een takelwagen, repareer, poets en maak ze verkoopklaar. Elke reparatie en upgrade verhoogt de waarde.

Presenteer en verkoop
Maak mooie foto's, schrijf pakkende advertenties en laat de auto's stralen. Klanten kopen met hun ogen, dus zorg voor een volle tank, glanzende lak en overtuigende presentaties.

Breid uit en bescherm je bedrijf
Investeer je winst in betere tools, grotere werkplaatsen en een modern kantoor. Huur personeel in, verbeter je reputatie en wees alert op concurrentie en andere bedreigingen.

Toekomstige console-releases
Hoewel Car Dealer Simulator momenteel alleen beschikbaar is op PC (Steam), heeft ontwikkelaar Garage Monkeys plannen aangekondigd om het spel ook naar consoles te brengen. Er wordt gewerkt aan versies voor PlayStation 5, Xbox Series X|S en Nintendo Switch, al is een releasedatum hiervoor nog niet bekend.

Kenmerken
- Realistische economie en onderhandelingen
- Repareren, upgraden en personaliseren van auto's
- Bedrijf uitbreiden en personeel managen
- Dynamische markt en concurrentie
- Steam Achievements (96 stuks)
- Volledig singleplayer

Edities & Systeemeisen

Editie/BundelInhoudPrijs
Standaard EditieCar Dealer Simulator (basisgame)€19,99 (vaak met korting)
Garage & Cash BundleCar Dealer Simulator + Cash Cleaner Simulator€29,68 (bundelkorting)
Gas Station & Car Dealer BundleGas Station Simulator + Car Dealer Simulator€26,08 (bundelkorting)
Gas Station Wreck Dealer BundleGas Station Simulator + Gas Station Simulator - Car Junkyard DLC + Car Dealer Simulator€37,55 (bundelkorting)

Systeemeisen:

Minimum systeemeisen:
- Windows 10/11 64-bit
- Intel Core i3 3.0 GHz of Ryzen 5 3000
- 8 GB RAM
- GeForce GTX 970 / Radeon RX 570
- DirectX 11
- 16 GB beschikbare opslagruimte
- DirectX compatible geluidskaart

Aanbevolen systeemeisen:
- Windows 10/11 64-bit
- Intel Core i7 3.5 GHz of Ryzen 7 5000 of hoger
- 16 GB RAM
- GeForce RTX 3070 / Radeon RX 6800
- DirectX 11
- 16 GB beschikbare opslagruimte
- DirectX compatible geluidskaart

Trailers

Screenshots
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uIpYxkQyHbuZMl7brD6ZJ2zn5_o=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c5B6kuIx3hBlMyvIorWJXxxq.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_5G8g4MZvKK63K1gYxzT27n5sSY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ltz8sOfJzDgbJWCdJFxE5XyL.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XR55etJf43e6UX4MnK4zIADl7C8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lULrhUhSyovRKmgFflcyY2j5.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NdmPgQUbfMyvdjJ0DZJGpA56p0M=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BxC065pqukuABhJ7k6J24XTy.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xOXirVIVibGU_z2W-softSBuA3w=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qj7ITcWCa4kmRFYLivZZZO2P.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z7CUKhMNS2uR9Rkg3Mx7rowewf8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YMcuIyhAE9TolDTEBLAOaetv.jpg?f=fotoalbum_tile

Wil je mede-auteur worden? Doe gerust een PM.

^ Naar boven ^

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 21-07-2025 09:40 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 28-09 19:17
Staat zeker op mijn verlanglijstje.. powerwash simulator vind ik ook een heerlijk spel. Niet te moelijk, snelle.progressie want je ziet wat je doet en erg bevredigend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
gupfishy schreef op zondag 20 juli 2025 @ 15:49:
Staat zeker op mijn verlanglijstje.. powerwash simulator vind ik ook een heerlijk spel. Niet te moelijk, snelle.progressie want je ziet wat je doet en erg bevredigend.
Heb je Crime Scene Cleaner al eens geprobeerd? Die is ook echt super tof!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 28-09 19:17
G_Dragon schreef op zondag 20 juli 2025 @ 15:53:
[...]

Heb je Crime Scene Cleaner al eens geprobeerd? Die is ook echt super tof!
Nog niet maar ga die dan gelijk even bekijken. Tx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Deze ga ik wel aanschaffen, heb eindelijk een fatsoenlijke laptop, en speel eigenlijk op een console, en ben helemaal gek van simulators, dus ga deze zeker proberen en dit topic volgen.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Slasher schreef op zondag 20 juli 2025 @ 16:50:
Deze ga ik wel aanschaffen, heb eindelijk een fatsoenlijke laptop, en speel eigenlijk op een console, en ben helemaal gek van simulators, dus ga deze zeker proberen en dit topic volgen.
Haha ik heb een goede HTPC en Laptop maar beiden kunnen hem net niet draaien, mijn HTPC mist 2GB aan ram op de videokaart. Dus ik moet hopen dat die console release heeeel snel gaat komen, want ben helemaal hyped door deze Youtuber;

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-09 17:15
Ik heb hem gisteren gekocht, tijdje terug op YouTube gezien en zag er wel leuk uit. Mogen wat mij betreft wel wat meer verschillende auto's in komen. Maar ben nu level 8, bedrijf is al aardig gegroeid en 2 personeelsleden..

Heb nu ook bijna geen auto's die ik kan kopen die nog rijden, bijna alles moet met de takelwagen opgehaald worden. Probeer dat te vermijden, is toch weer extra gedoe :p.

Ik draai hem overigens op mijn laptop. Mijn AMD Ryzen 7 7840HS with Radeon 780M Graphics + 32 GB ram draaien hem best soepel op medium settings. Zag op de Steam pagina dat sommige mensen lag hadden bij autosaving, heb dat zelf nog niet gehad gelukkig.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-09 19:07

lord_fh

PS5

Hopelijk komt dit SNELLLLLL naar de Consoles :D (PS5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

G_Dragon schreef op zondag 20 juli 2025 @ 17:29:
[...]

Haha ik heb een goede HTPC en Laptop maar beiden kunnen hem net niet draaien, mijn HTPC mist 2GB aan ram op de videokaart. Dus ik moet hopen dat die console release heeeel snel gaat komen, want ben helemaal hyped door deze Youtuber;

[YouTube: Car Dealer Simulator - Part 1 - The Beginning]
Ik ben dit spel dus aan het spelen en heb deze video ook gezien, maar ik heb het idee dat de graphics bij mij niet zo mooi zijn als op de video. Alles staat op high. en ik denk dat de laptop het wel aan kan (Intel Core i9, 32GB ram, wel onboard VGA) maar loopt niet echt vlotjes.

Dat gezegd hebbende, het is wel een arbeids intensief spelletje.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:18
Naar aanleiding van dit topic ook aangeschaft.
Leuk spel maar helaas erg veel stutter ondanks een 5800x3d icm 9070XT.
Het is ook specifiek op vaste plekken in game, vooral bij de garage. Al veel getest en de ergste stutters eruit weten te krijgen maar het is nog steeds merkbaar.
Het lijkt net of de hele map nog geladen moet worden.
Hetzelfde ervaarde ik ook met farm simulator en dit lijkt er precies op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-09 17:15
Slasher schreef op maandag 21 juli 2025 @ 17:58:
[...]

Ik ben dit spel dus aan het spelen en heb deze video ook gezien, maar ik heb het idee dat de graphics bij mij niet zo mooi zijn als op de video. Alles staat op high. en ik denk dat de laptop het wel aan kan (Intel Core i9, 32GB ram, wel onboard VGA) maar loopt niet echt vlotjes.

Dat gezegd hebbende, het is wel een arbeids intensief spelletje.
Beetje laat misschien, maar denk dat je onboard vga misschien wel oorzaak is. Ik heb een AMD Ryzen 7 7840HS, een APU dus. Ik heb alles op medium gezet en dan trekt ie t aardig. Maar alles op high merk ik ook nogal veel gestotter terwijl in vele andere games de APU het op zijn gemakje trekt.

Is nog wel het 1 en ander te finetunen in dit spel ;). Ik speel het heel wat minder atm, na 29 uur heb ik alles op maximaal qua levels en ongeveer een oneindige stroom aan geld en auto's. Dus er is weinig doel meer te halen.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Pagina: 1