![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
[ Voor 255% gewijzigd door G_Dragon op 09-05-2025 09:46 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Whatever you do, do it well.
Topicstarter![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
[ Voor 255% gewijzigd door G_Dragon op 09-05-2025 09:46 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
[ Voor 98% gewijzigd door G_Dragon op 01-12-2023 09:48 ]
Twitter Turkije... zonder blauw vinkje. Is dat wel officieel? Lijkt me niet.G_Dragon schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 13:10:
Ik zag dit net op Twitter voorbij komen van Rockstar:
[Afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door Sluw op 21-10-2022 13:38 ]
Het is wel erg stil inderdaad, wat meer info zou fijn zijn. Ik hoop toch wel weer op een dikke SP zoals we van GTA gewend zijn, kan me ook eigenlijk niet voorstellen dat ze hun eigen top IP verloochenen.G_Dragon schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 13:23:
Ik hoop echt dat Rockstar snel met een onthulling gaat komen, het word nu wel eens tijd.
Persoonlijk ben ik heel bang voor een grote teleurstelling als ze gaan doorbouwen op de winsten met die Shark Cards en de focus verliezen op de single player, maar wie weet doen het juist wel heel goed. Ik hou toch ergens een klein beetje rekening met die teleurstelling
Ja dat hoop ik ook niet, want anders gooien ze hun eigen ruiten in. Terwijl aan de andere kant die Shark Cards hun genoeg geld hebben opgebracht, maar laten we hopen dat ze single player en multiplayer in ieder geval wel gescheiden zullen houden. Daar zal ik al heel blij mee zijn, want dan heb je geen invloed van online in de single player!Dhrax schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 13:33:
[...]
Het is wel erg stil inderdaad, wat meer info zou fijn zijn. Ik hoop toch wel weer op een dikke SP zoals we van GTA gewend zijn, kan me ook eigenlijk niet voorstellen dat ze hun eigen top IP verloochenen.
Maar goed, anderzijds is het wel een business natuurlijk en het geld klotst daar tegen de plinten aan. Dat ze de MP nog verder gaan uitkauwen, zal ik ook niet van opkijken.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Gaat helaas om een fanmade conceptmap, geen leak. Deze ging eerder dit jaar al rond. Verder is een Miami setting natuurlijk wel top:)!Edzeau schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 16:31:
Geruchten over GTA Miami stijl, ik ben er weer bij! En de mogelijk nieuwe map al gelekt. Ben zo benieuwd!
[Afbeelding]
Ach, ik durfde het in ieder geval eventjes te geloven dat we iets meer wisten. Het was mooi om dat te geloven.Y.Zigrin schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 19:24:
[...]
Gaat helaas om een fanmade conceptmap, geen leak. Deze ging eerder dit jaar al rond. Verder is een Miami setting natuurlijk wel top:)!
Ergens ben ik stiekem wel blij dat dit een fanmade map is, want zou wel heel graag de map groter willen zien dat ditEdzeau schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 16:31:
Geruchten over GTA Miami stijl, ik ben er weer bij! En de mogelijk nieuwe map al gelekt. Ben zo benieuwd! Edit: fan made![]()
[Afbeelding]
Red Dead Redemption 3 confirmed!!
GTA 6 police details:
— GTA 6 Countdown ⏳ (@GTAVI_Countdown) 30 juli 2023
- Can recognize your vehicle, adding depth to pursuits instead of respraying and getting away.
- Take time to arrive at crime scene instead of just spawning.
- Surround the area, not just rush in immediately.
- Give players time to surrender before shooting. pic.twitter.com/YHwAqMz18G
Zou ... zou ... zou ... moeten nog ... niet onmogelijk ...Wolverine9000 schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 11:04:
Oktober zou de trailer komen. Zou wel vet zijn. Release zou oktober 2024 zijn. Of moeten nog delays komen wat niet onmogelijk is natuurlijk
Volgens wie?Wolverine9000 schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 11:04:
Oktober zou de trailer komen. Zou wel vet zijn. Release zou oktober 2024 zijn. Of moeten nog delays komen wat niet onmogelijk is natuurlijk
Social media kanalen dat alleen uit zijn op aandacht.
[ Voor 3% gewijzigd door FRANQ op 12-09-2023 10:46 ]
Dat zou wel wat zijn. Mijn grote ergenis bij GTA was ook altijd dat ze meteen aanwezig waren en meteen schieten. Meteen health verliezen omdat ze ergens achter je zijn gespawned.
Aangezien je alle delen gespeeld hebt, dan weet je toch ook dat de verhaallijn en alle side missions zo omvangrijk zijn dat je alleen daar al uren en uren mee bezig kunt zijn?FRANQ schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 10:38:
Ik heb GTA altijd als mijn meest favoriete spel gehad.
Ik heb bijna alle spellen gehad vanaf de eerste waarbij je nog van bovenaf keek.
[Afbeelding]
Tot aan GTA V, heb GTA V enorm veel gespeeld.
Maar het feit dat alle DLC alleen online was, en dat de bedragen voor nieuwe voertuigen zo extreem hoog zijn, verpesten het een beetje voor mij.
Ik ben niet echt een online speler, ik game onregelmatig en kan daardoor lastig met anderen afspreken.
En Solo online spelen is niet te doen sinds de opressor toegevoegd is aan het spel.
GTA spelen is een ergernis geworden waarbij je eerst een tiental lobby's door moet skippen tot je een vreedzame lobby hebt.
En dan dat eindeloze grinden voor geld....
Sharkcards die een vermogen kosten, en niet in verhouding staan tot de kosten in het spel.
Gewoon door online te zijn verdwijnt je geld al door daily fees.
Ik heb 1x een sharkcard gekocht, en had binnen een half uur spijt.
Het zijn de slechtst bestede 15 euro van mijn leven.
Ik ben van mening dat je voor 15 euro gewoon alles van een DLC moet kunnen kopen.
Of dat voertuigen voor 1-2,5 euro moeten kunnen worden gekocht (inclusief alle upgrades).
GTA-V speel ik inmiddels al 2 jaar niet meer, mijn PS4pro is al die tijd niet aan geweest.
In je eentje is het nauwelijks te doen om voldoende geld binnen te harken.
De nieuwe Cayo Perico Heist was enorm gaaf, maar alleen uit te voeren met een team.
Heb enorm veel moeite moeten doen om een team samen te stellen. Waaronder een PS4 voor mijn zwager regelen die nog op de PS3 speelde. (En dan er achter komen dat je de game-progress niet meer kon overzetten)
Ik hoop echt dat GTA VI beter alleen te spelen is, en dat geld een realistische waarde heeft.
Een auto voor 5 miljoen is niet realistisch. (en misschien ook weer wat meer realistische voertuigen)
Maar vooral ook dat je voor echt geld, gewoon veel meer in-game waarde hebt.
Want anders denk ik dat dit de eerste GTA versie word die ik niet koop.![]()
Ik ga het eerst maar eens een jaar aankijken, wat de ervaringen van anderen zijn in het spel.
Eigenlijk denk ik dat voor mij het hoogtepunt op GTA IV lag.
Het offline deel van GTA-V vond ik denk ik inderdaad nog het leukste.B-Real schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 11:07:
[...]
Aangezien je alle delen gespeeld hebt, dan weet je toch ook dat de verhaallijn en alle side missions zo omvangrijk zijn dat je alleen daar al uren en uren mee bezig kunt zijn?
Omdat het online gedeelte jou niet aanstaat, ga je deel VI niet meer spelen. Kan mij niet anders voorstellen dan dat het offline spel ook weer voor uren speelplezier zorgt.
Ik speel GTA ook niet online. Heeft mij nooit getrokken en maar blijven betalen om verder te komen houd ik ook niet zo van, dus wat dat betreft deel ik jouw mening zeker. Toch kan ik niet wachten totdat er een nieuw deel komt, puur en alleen voor het offline spel.
[ Voor 9% gewijzigd door FRANQ op 12-09-2023 11:21 ]
Mee eens en ik hoop persoonlijk ook dat er nooit meer zoveel tijd tussen twee GTA spellen gaat zitten, want dit duurt simpelweg gewoon veel te lang als je het mij vraagt.ScreamGT schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:46:
Zucht.
2 november 2011 is de GTA V trailer op YouTube geplaatst. September 2013 was de release.
Het zou onderhand toch wel eens tijd worden dat de GTA VI trailer komt.
Klinkt raar...G_Dragon schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:24:
[...]
Mee eens en ik hoop persoonlijk ook dat er nooit meer zoveel tijd tussen twee GTA spellen gaat zitten, want dit duurt simpelweg gewoon veel te lang als je het mij vraagt.
Heel vet!! Ziet er wel echt uit?Donstil schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 04:17:
https://www.instagram.com.../?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Iemand dit gezien? Geen idee of het fan build is maar ziet er wel cool uit ondanks wat het is.
Dat had ik stiekem ook wel een beetje.
4Chan-gebruiker beweert trailer te hebben gezien
Op 15 oktober 2023 beweerde een 4Chan-gebruiker de GTA 6-trailer te hebben gezien. De gebruiker claimde dat de trailer anderhalve minuut zou duren en zou worden ondersteund door een funky Latijns-Amerikaans nummer. Het vrouwelijke hoofdpersonage Lucia zou beginnen met een voice-over: "Deze stad kan je bij je kloten grijpen en pakt je ziel af op de harde manier, snap je?" Even later zou het mannelijke hoofdpersonage reageren: "Ja, maar wie heeft die überhaupt nodig?" Daar, zo claimt de 4Chan-gebruiker, zou er een compilatie volgen met onder andere racende auto's, Jason op een boot, een alligator die op het land komt, Rio Carnaval, racende paarden, mensen die dansen in een nachtclub en meer. Er zou geen releasedatum in de trailer staan.
Ik vind het er wel erg amateuristisch uitzien.Donstil schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 04:17:
Iemand dit gezien? Geen idee of het fan build is maar ziet er wel cool uit ondanks wat het is.
In de reacties heeft de auteur aangegeven dat het een eigen concept is, geen leak.Donstil schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 04:17:
Ah ja dat zat er wel in, toch een leuke poging.dutchgio schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 23:11:
[...]
In de reacties heeft de auteur aangegeven dat het een eigen concept is, geen leak.
Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33
[ Voor 19% gewijzigd door G_Dragon op 25-10-2023 21:33 ]
Zover ik weet ben je pas in overtreding als je je profileert als een merknaam. Als je dan een domeinnaam hebt waar je niets op doet is dat geen inbreuk op het merkrecht en kan je gewoon geld vragen voor zo een transfer. (Dit is mijn vage idee hierover hoor, of het juridisch juist is in welke wet hier ook van toepassing is weet ik niet).G_Dragon schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 21:32:
[Afbeelding]
Valt wel op dat er langzaam steeds meer begint te lekker... Denk dat we langzaam toch naar een onthulling kruipen.
Keep calm... de release duurt nog wel minimaal 2 jaar nadat een trailer getoond wordt. Was bij GTA 5 en RDR 2 net zo.Mog schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 08:49:
Kunnen we stoppen met reacties plaatsen tot de trailer er is?Haha, elke keer als ik GTA 6 in de actieve topics zie gaat mijn hartslag omhoog.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Volgens mijn vage herinnering duurt het gemiddeld gezien juist niet zo lang. Volgens mij zat er een paar maand tussen de trailer en dat de game ging uitkomen met GTA5 en de vorige itteraties. RDR games weet ik niet.Hulleman schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 08:51:
[...]
Keep calm... de release duurt nog wel minimaal 2 jaar nadat een trailer getoond wordt. Was bij GTA 5 en RDR 2 net zo.
Zowel GTA5 als RDR2 zat bijna 2 jaar tussen aankondiging en release.Rickokun schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 19:14:
[...]
Volgens mijn vage herinnering duurt het gemiddeld gezien juist niet zo lang. Volgens mij zat er een paar maand tussen de trailer en dat de game ging uitkomen met GTA5 en de vorige itteraties. RDR games weet ik niet.
Nope, zie de reactie van @Raem. GTA VI komt op zn vroegst in Q4 2025 uit. Wellicht wel pas in 2026.Rickokun schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 19:14:
[...]
Volgens mijn vage herinnering duurt het gemiddeld gezien juist niet zo lang. Volgens mij zat er een paar maand tussen de trailer en dat de game ging uitkomen met GTA5 en de vorige itteraties. RDR games weet ik niet.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
DCNY schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:56:
Stop met kicken van dit topic totdat er een aankondiging is!
PLEASE!
Jonge mn hart elke keer..
De trailer is er nog niet!Mog schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 08:49:
Kunnen we stoppen met reacties plaatsen tot de trailer er is?Haha, elke keer als ik GTA 6 in de actieve topics zie gaat mijn hartslag omhoog.
Ik verwacht eerder tussen oktober 2025 en april 2026Nietdatikweet schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 17:20:
Ik verwacht GTA 6 tussen april 2025 en oktober 2025. Just my 2 centjes!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Leuk, maar als er al iets een doorn in het oog is bij de afgelopen games is dat ze zo ongelofelijk traag en beperkt bewegen. Sure het hoeft geen COD of AC game te zijn qua snelheid en bewegingsvrijheid, maar mijn god wat is het traag en omslachtig. En ook telkens knoppen rammen om te sprinten. Ik hoop dat ze dat beter doen en eventueel de mogelijkheid geven om zelf te bepalen hoe snel je wilt bewegen.LadyVodka schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:20:
GTA 6 has patented a new locomotion system to make "highly dynamic and realistic animations"
[Patent]
[Artikel]
Sloomheid is niet aan te passen. Hoe traag ze ronddraaien, hoe lang sommige animaties duren, hoe je sommige bewegingen gewoon niet snel kunt doen, zorgt ervoor dat het heel houterig aanvoelt en mij haalt dat altijd eerder uit de game dan pop-in of andere grafische glitchesdutchgio schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 22:43:
Dat kan in GTA V al hoor, de controls kun je naar wens aanpassen.
Hoe bedoel je 'groter' ? Als in veel meer verhaal? Speelbare oppervlakte etc?Hopelijk word dit spel groter dan Grand Theft Auto 5 en Red Dead Redemption 2 samen
Een sterk emotioneel verhaal zoals Red Dead Redemption 2 je bracht, een levendige wereld met meer of net zoveel details als die van Red Dead Redemption 2. ik bedoel daarom met groter dat ze net zo'n meesterwerk of nog groter afleveren als Red Dead Redemption 2, hopelijk hebben ze de jaren goed benut.Webgnome schreef op woensdag 8 november 2023 @ 08:40:
[...]
Hoe bedoel je 'groter' ? Als in veel meer verhaal? Speelbare oppervlakte etc?
Ik heb liever dat ze een goed afgerond verhaal opbouwen in de stijl van of met dezelfde humor als bijv. vice city dan dat ze er een game van maken waar je vooral bezig bent met verplaatsen.
Ja daar heb je dan ook wel weer een punt, ik snap hem!Webgnome schreef op woensdag 8 november 2023 @ 08:49:
Ik zie die twee games wel als totaal verschillende games. Dat er een goed verhaal in moet zitten dat lijkt mij zeer wenselijk maar een emotioneel verhaal zoals in RDR 2? Dat lijkt mij voor GTA echt niet van toepassing. Dat is volgens mij in het verleden nog nooit gebeurd. Althans zover ik de games op mijn netvlies heb staan zat er altijd een dikke lading humor in de games.
Als de game over 2-3 (?) jaar uit moet gaan komen zal dat echt niet meer voor de oude consoles zijn lijkt mij.G_Dragon schreef op woensdag 8 november 2023 @ 08:36:
Lets go!![]()
Mijn hoop is dat we een gameplay trailer te zien krijgen met daarin de current-gen platformen (geen old gen) en een release window, maar ik ben eerder bang dat we een kleine teaser krijgen met de website.
Hopelijk word dit spel groter dan Grand Theft Auto 5 en Red Dead Redemption 2 samen, mag ook wel als je kijkt naar hoelang dit spel al in ontwikkeling is. Mijn grootste angst is dat de single player geen single player meer zal zijn en er iets van online bij in zal zitten, waar ik zeker geen voorstander voor ben...
Hou maar mooi vast aan het oude concept van beiden gescheiden zodat je als speler een geweldige grote offline single player hebt en zelf mag kiezen of je met anderen wil gaan spelen in de Multiplayer, waar ik dan wel direct hoop dat je ze beiden los van elkaar kan installeren en niet zoals bij Red Dead Redemption 2 ook de multiplayer geïnstalleerd moet hebben als je alleen maar de single player speelt.
Maar dit is en blijft een persoonlijke voorkeur
Nederlandse PS5 clan / 30+
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Gezien het Miami/Everglades/Zuid-Amerika wordt lijkt sneeuw mij wel uitgesloten, hooguit rondom kerst in het online gedeelte zoals GTA V nu ook heeft.G-series22 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 10:02:
Als we dan toch aan het dromen zijn: welke features zouden jullie willen zien?
Zal 'm zelf maar aftrappen:
- Slimmere cops
- Genoeg dingen om te doen nadat de campaign klaar is, beetje zoals RDRD2
- Bergen + sneeuw
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Dus wat je nu eigenlijk schrijft is RDR 3?G-series22 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 10:02:
- Slimmere cops
- Bergen + sneeuw
Zal in de tegenwoordige tijd zijn (helaas).Spaulding1 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 10:21:
Terugkeer naar Vice City lijkt zo goed als zeker te zijn, hopelijk ook weer in de jaren 80 maar ik vrees daar een beetje voor.
Slimmere cops feature is allang aangekondigdG-series22 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 10:02:
- Slimmere cops
- Bergen + sneeuw
En dat snap ik wel want jaren 80 VC hebben ze al eerder gedaan, maar ik vind de toevoeging van mobieltjes sinds IV gewoon niet zo tof. Vind een bepaalde tijdsperiode veel meer sfeer hebben. Maar goed ben toch benieuwd naar de trailerThe Outlaw schreef op woensdag 8 november 2023 @ 13:00:
[...]
Zal in de tegenwoordige tijd zijn (helaas).
En de eerste missie lijkt me.dutchgio schreef op woensdag 8 november 2023 @ 10:42:
[...]
Gezien het Miami/Everglades/Zuid-Amerika wordt lijkt sneeuw mij wel uitgesloten, hooguit rondom kerst in het online gedeelte zoals GTA V nu ook heeft.
Door? Is letterlijk nog niks door R* aangekondingd.Henvar schreef op woensdag 8 november 2023 @ 13:11:
[...]
Slimmere cops feature is allang aangekondigd
Next month marks the 25th anniversary of Rockstar Games.ScreamGT schreef op woensdag 8 november 2023 @ 14:04:
Zojuist heeft Rockstar op Twitter bevestigd dat de trailer voor GTA 6 “early” december gereleased wordt!
[ Voor 5% gewijzigd door Vlaanderen1 op 08-11-2023 14:10 ]
We are very excited to let you know that in early December, we will release the first trailer for the next Grand Theft Auto. We look forward to many more years of sharing these experiences with all of you.
— Rockstar Games (@RockstarGames) 8 november 2023
Thank you,
Sam Houser
[ Voor 29% gewijzigd door dutchgio op 08-11-2023 14:11 ]
Het is ook echt nooit goed :’)dutchgio schreef op woensdag 8 november 2023 @ 14:09:
[Embed]
Geen verdere teaser of beelden nog, dat valt toch wel tegen
Ietsje beter kijken.G-series22 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 14:09:
[...]
Door? Is letterlijk nog niks door R* aangekondingd.
- Kortere laadtijdenG-series22 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 10:02:
- Slimmere cops
- Bergen + sneeuw
[ Voor 7% gewijzigd door Jorissie87 op 08-11-2023 15:19 ]
AMD Ryzen 9 5900X | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X570 Aorus Elite | 32GB@3600Mhz | NH-D15 | 970 EVO 1TB | MX500 1TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
Nou ze kondigen nu alleen een aankondiging van de trailer aan.ScreamGT schreef op woensdag 8 november 2023 @ 14:15:
[...]
Het is ook echt nooit goed :’)
Wordt er na dik 10 kaar een nieuwe GTA officieel aangekondigd, zonder beelden want je moet nog een maandje wachten: dit valt wel tegen
G-series22 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 10:02:
- Slimmere cops
- Bergen + sneeuw
Have faith!G_Dragon schreef op woensdag 8 november 2023 @ 14:32:
November gaat een lange maand worden na dit nieuws.... Hopelijk droppen ze echt een mega vette trailer met genoeg informatie en een release window!
s0kkie schreef op woensdag 8 november 2023 @ 14:49:
Veel te vroeg aangekondigd, typisch Rockstar om aan te kondigen dat er een aankondiging komt![]()
De lat wordt nu alleen maar nog hoger, als het precies de leak wordt met hier en daar mooier opgepoetst dan is de teleurstelling al helemaal groot.
[ Voor 29% gewijzigd door LadyVodka op 08-11-2023 16:43 ]
Ik wil m dit jaar ook nog wel hoor
Bij 4 zat er net iets meer dan jaar tussen dus dat kan ook.LadyVodka schreef op woensdag 8 november 2023 @ 16:42:
"We look forward to many more years of sharing these experiences with all of you."
~i dont like that
The first GTA 5 trailer was about 2 years before it launched, if that's any guide.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq