Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-06 22:42
Het zal me niks verbazen als ze in december een trailer laten zien voor GTA IV remastered ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Dat is wel heel erg doemdenken. Daar doe je geen vooraankondiging van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-06 18:17
LadyVodka schreef op woensdag 8 november 2023 @ 16:42:
"We look forward to many more years of sharing these experiences with all of you."
~i dont like that

The first GTA 5 trailer was about 2 years before it launched, if that's any guide.
Dat lijkt meer te gaan over het stuk dat ze daarvoor zeiden, als je 1 zin uit een stuk tekst haalt haal je de context ook weg waardoor misvattingen ontstaan. Ze doelen met die experiences op het nog jarenlang game experiences uitwisselen en niet zozeer jarenlang trailers laten zien
voordat ze een game releasen.

Ze hebben in die tekst nog geen enkele indicatie gegeven over een release date, hopelijk tijdens de trailer wel.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Wee Man schreef op woensdag 8 november 2023 @ 20:57:
Het zal me niks verbazen als ze in december een trailer laten zien voor GTA IV remastered ofzo.
Goede manier om je verwachtingen te managen maar dat lijkt me wel heel sterk:)

Playstation 5

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik hoop vooral dat ze veel investeren in SP. Online is een enorme moneymaker, ik vrees dus dat de aandacht vooral daarheen zal gaan.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op donderdag 9 november 2023 @ 08:16:
Ik hoop vooral dat ze veel investeren in SP. Online is een enorme moneymaker, ik vrees dus dat de aandacht vooral daarheen zal gaan.
Dit is ook precies mijn onderbuikgevoel maar ik geef ze nog wel het voordeel van de twijfel :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:26

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ben benieuwd naar een trailer, ben ook wel benieuwd naar die vrouwelijke personage, volgens mij is dit de eerste keer dat er een vrouw mee speelt

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baswillems1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-06 14:50
Ik denk dat ze zeker flink gaan investen in de single player, maar wel met de multiplayer als ultieme doel. Daarom verwacht ik dat alle systemen en manieren hoe de game inelkaar steekt, volledig is ontwikkeld met de multiplayer als doel.

Vooral als je kijkt hoeveel GTA Online is gegroeid in al die jaren. Het is allemaal beetje onsamenhangend geworden omdat ze dit van te voren zelf ook niet zo hadden verwacht. Dat zullen ze bij de nieuwe GTA vast anders aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
ArthurMorgan schreef op donderdag 9 november 2023 @ 08:16:
Ze zullen echt wel beide doen. Als het alleen of voornamelijk online is zal dat bij veel gamers al direct een tegenvaller zijn.
Vergeet niet dat al die remasters ook goed verkocht hebben.
RDR2 als singleplayer game brak ook records.

Uiteindelijk zal GTA Online ook voor GTA VI een ding worden, maar ze zijn zeker wel gebaat bij een heel erg goede SP game die ze daar als basis voor kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-06 15:12

ScreamGT

joejoe

Wellicht loopt de SP en MP wel parallel naast elkaar? Waarin je met een druk al je hebben en houwen van SP meeneemt naar MP, in slechts enkele seconden.

Die laadtijden van Online van GTA V zijn echt om te huilen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Ik ben echt huiverig voor GTA VI:
  • Sam Houser (co-founder en creative lead) en Michael Unsworth (senior writer) zijn weg
  • De Verenigde Staten anno 2023 zijn de satire van GTA V (en eerdere games) voorbij
  • Rockstar zelf is progressiever geworden
  • Geruchten gaan dat de ontwikkeling stroef verloopt (10+ jaar)
  • De focus ligt volledig op online bij Grand Theft Auto V en Red Dead Redemption 2 (tot vorig jaar), geen story DLC's voor beide games
  • De laatste twee uitgaven (Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition en Red Dead Redemption) zijn Rockstar onwaardig
  • De lancering van GTA+, een online abonnement van €5,99/maand waarbij je wat items en korting op items in GTA Online krijgt.

[ Voor 33% gewijzigd door Mog op 09-11-2023 14:54 ]

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Spaulding1 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 10:21:
Eigenlijk vind ik GTA al niet zo heel vet meer na de 'trilogie'(III, VC & SA), of dat nou ligt aan dat ik een ouwe knar begin te worden of andere redenen weet ik niet precies, maar op de één of andere manier vind ik de nieuwere delen minder tof, hoe goed ze qua productie ook mogen zijn. En toch ben ik na iedere aankondiging toch ook weer hyped om het te spelen :P.

Terugkeer naar Vice City lijkt zo goed als zeker te zijn, hopelijk ook weer in de jaren 80 maar ik vrees daar een beetje voor.
Ik vond vooral deel 5 wel echt veel beter dan alle delen daarvoor. Vice city vond ik met afstand de minst leuke. Vooral ook door die jaren '80 setting. Ik heb daar echt helemaal niks mee. Terugkeer naar VC is prima, zolang het maar niet de jaren '80 wordt. Daar lijkt het ook niet op als je die gelekte beelden ziet.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V-kWPJNGKHq6NUq9-r7VkGw_z70=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n5FJRKNVKRFGqvH9FWRhOrCa.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-06 12:05
@G_Dragon ik vind de foto rechtsboven lijken op Claude van GTA 3, de hoofdpersoon. Maar ze noemen liberty city niet. Ik vraag me af wat voor hints rockstar volgens anderen geeft hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Geen, want dat is het ook.
In 25 jaar GTA is deel 3 natuurlijk ook een onderdeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-series22
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 17-06 12:36
Prima. Geef maar een linkje waarin R* het bevestigt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Haha ik had hem vanmorgen op weg naar mijn werk ook al opstaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
En? Klinkt het goed?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Laatst online: 07-06 19:30
Hulleman schreef op donderdag 9 november 2023 @ 15:39:
[...]

Ik vond vooral deel 5 wel echt veel beter dan alle delen daarvoor. Vice city vond ik met afstand de minst leuke. Vooral ook door die jaren '80 setting. Ik heb daar echt helemaal niks mee. Terugkeer naar VC is prima, zolang het maar niet de jaren '80 wordt. Daar lijkt het ook niet op als je die gelekte beelden ziet.
Ik vind het een gemiste kans want de jaren 80 is al weer even in tegenwoordig bij de jongeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• morritz34
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:34
Hulleman schreef op donderdag 9 november 2023 @ 15:39:
[...]

Grappig hoe meningen of smaken soms zo ver uit elkaar kunnen liggen. Vice City is juist mijn favoriete GTA. GTA3 was natuurlijk fantastisch voor die tijd maar donker en grauw. Vice City was ineens lekker "zomers" en juist die jaren 80 vibe ga ik lekker op. GTA SA was ook fantastisch, zeker voor de tijd waarin deze gereleased werd (met gangster rap etc. en dit deel sloot zich perfect aan bij die tijdsgeest). Voor mij is GTA4 de minste, al vond ik de uitbreidingen wel een stuk leuker. GTA5 ooit wel uitgespeeld maar het wisselen tussen de karakters pakte mij juist weer totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
G_Dragon schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 15:36:
[...]

Haha ik had hem vanmorgen op weg naar mijn werk ook al opstaan :P
Zitten echt leuke nummers tussen, leuke playlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
morritz34 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 22:07:
[...]

Grappig hoe meningen of smaken soms zo ver uit elkaar kunnen liggen. Vice City is juist mijn favoriete GTA. GTA3 was natuurlijk fantastisch voor die tijd maar donker en grauw. Vice City was ineens lekker "zomers" en juist die jaren 80 vibe ga ik lekker op. GTA SA was ook fantastisch, zeker voor de tijd waarin deze gereleased werd (met gangster rap etc. en dit deel sloot zich perfect aan bij die tijdsgeest). Voor mij is GTA4 de minste, al vond ik de uitbreidingen wel een stuk leuker. GTA5 ooit wel uitgespeeld maar het wisselen tussen de karakters pakte mij juist weer totaal niet.
Dat heb ik weer met deel 4, om een of andere reden vind ik die weer het leukste om te spelen, en dan de main game en niet de uitbreidingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-06 23:26
Hoewel ik ook bijzonder heb genoten van Vice City en zijn sfeer, verwacht ik die historische thema's/tijdsbeelden niet meer terug, immers waren GTA4 en 5 al in tegenwoordige tijd. Daarnaast beperk je je qua game ook wel erg in alle mogelijkheden die de tegenwoordige tijd nu biedt (mobiele telefoon, auto's, vliegtuigen, socials). Om die reden is de Mafia serie (2, 3 en remake van 1) geen enorme verkoopknaller geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Thinlanet schreef op woensdag 15 november 2023 @ 16:57:
Hoewel ik ook bijzonder heb genoten van Vice City en zijn sfeer, verwacht ik die historische thema's/tijdsbeelden niet meer terug, immers waren GTA4 en 5 al in tegenwoordige tijd. Daarnaast beperk je je qua game ook wel erg in alle mogelijkheden die de tegenwoordige tijd nu biedt (mobiele telefoon, auto's, vliegtuigen, socials). Om die reden is de Mafia serie (2, 3 en remake van 1) geen enorme verkoopknaller geworden.
Miami is opgericht in 1896. Let's GO!!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mog schreef op donderdag 9 november 2023 @ 14:48:

De focus ligt volledig op online bij Grand Theft Auto V en Red Dead Redemption 2 (tot vorig jaar), geen story DLC's voor beide games
Dit punt zie ik wel vaker als “bewijs” dat er geen focus is voor Single Player maar ik kan het daar toch niet echt mee eens zijn.

GTA4 Had 2 uitbreidingen maar alle andere GTA’s toch niet? Waarom is het ontbreken van GTA5 DLC dan ineens een teken aan de wand?

GTA 4 DLC is hier juist de uitzondering zou je zeggen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:47
morritz34 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 22:07:
[...]

Mooie samenvatting van hoe ik er ook tegen aan kijk denk ik :)
Al heb ik GTA5 wel uitgespeeld, pas jaren na de release datum maar heb er wel van genoten.

GTA 1 en GTA 2 heb ik overigens ook aardig wat gespeeld veelal samen met wat nog altijd een van mijn beste vrienden is :P

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:04

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

ScreamGT schreef op donderdag 9 november 2023 @ 11:08:
Wellicht loopt de SP en MP wel parallel naast elkaar? Waarin je met een druk al je hebben en houwen van SP meeneemt naar MP, in slechts enkele seconden.

Die laadtijden van Online van GTA V zijn echt om te huilen.
https://nee.lv/2021/02/28...line-loading-times-by-70/

Ze hebben hier al iets aan verbeterd naar aanleiding van een fan in 2021 :)

• dutchgio
  • Nu online
En op de huidige consoles zijn de laadtijden ook al een stuk minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 26-02 16:39
Zou dit spel ook nog op mijn Nintendo Switch uitkomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Starscreamer schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:31:
Zou dit spel ook nog op mijn Nintendo Switch uitkomen?
Kun je rekenen? :+

spoiler:
Reken er maar niet op

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starscreamer
G_Dragon schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:32:
[...]

spoiler:
Reken er maar niet op
Ach ja, dan is het maar goed dat ik ook een PS5 heb O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Starscreamer schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:35:
[...]

Ach ja, dan is het maar goed dat ik ook een PS5 heb O-)
Sorry ik moest even flauw doen, maar ik denk serieus niet dat ze Grand Theft Auto 6 naar de Nintendo Switch gaan brengen. Ik vond het al heel wat dat Red Dead Redemption 1 en Hogwarts Legacy er wel op kwamen en die draaien nog beter dan Pokémon Violet & Scarlet :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starscreamer
G_Dragon schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:37:
[...]

Sorry ik moest even flauw doen, maar ik denk serieus niet dat ze Grand Theft Auto 6 naar de Nintendo Switch gaan brengen. Ik vond het al heel wat dat Red Dead Redemption 1 en Hogwarts Legacy er wel op kwamen en die draaien nog beter dan Pokémon Violet & Scarlet :o
Nee ik verwacht het zeker ook niet zelfs deel 5 hebben ze er niet naartoe gebracht.
Mortal 1 Kombat was ook een lachertje maar als ze het wel doen ben ik nieuwsgierig naar de downgrade.
Wil al bijna daarvoor Hogwarts kopen voor de Switch terwijl ik de PS5 versie al heb. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:32:
[...]

spoiler:
Reken er maar niet op
Haha ja, not gonna happen inderdaad.
Misschien ooit als de Switch2 een goeie power bump is maar anders kunnen we dat vergeten.

Donstil schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:58:
[...]

Haha ja, not gonna happen inderdaad.
Misschien ooit als de Switch2 een goeie power bump is maar anders kunnen we dat vergeten.
Ik ben alleen al heel erg benieuwd of Grand Theft Auto 6 het eerste spel gaat zijn die Red Ded Redemption 2 van de troon gaat stoten, want hoe kan je een speler nog mooier maken dan dat?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:01:
[...]

Ik ben alleen al heel erg benieuwd of Grand Theft Auto 6 het eerste spel gaat zijn die Red Ded Redemption 2 van de troon gaat stoten, want hoe kan je een speler nog mooier maken dan dat?!
Ja RDR2 was wel echt fantastisch inderdaad, die wereld klopte helemaal ook.
Als ze dat naar de moderne tijd kunnen trekken dan hebben ze wederom goud in handen.

Donstil schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:06:
[...]

Ja RDR2 was wel echt fantastisch inderdaad, die wereld klopte helemaal ook.
Als ze dat naar de moderne tijd kunnen trekken dan hebben ze wederom goud in handen.
Daar hoop ik wel op, maar ik hoopte ook dat Red Dead Redemption 2 een voorbeeld zou zijn voor andere ontwikkelaars en die hoop heb ik nog steeds. Maar tot op de dag van vandaag heeft geen enkele ontwikkelaar hier een voorbeeld aangenomen en een gelijkwaardig spel uitgebracht :P

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Donstil schreef op donderdag 16 november 2023 @ 09:08:
[...]

Dit punt zie ik wel vaker als “bewijs” dat er geen focus is voor Single Player maar ik kan het daar toch niet echt mee eens zijn.

GTA4 Had 2 uitbreidingen maar alle andere GTA’s toch niet? Waarom is het ontbreken van GTA5 DLC dan ineens een teken aan de wand?

GTA 4 DLC is hier juist de uitzondering zou je zeggen.
Teken aan de wand is wellicht wat overdreven. Zowel GTA 4 als RDR kregen extra offline aandacht. GTA 5 en RDR 2 niet, daar waren de uitbreiding alleen voor online. Online is waar de cash flow vandaan komt. 1+1 = 2.

• Donstil
  • Niet online
Mog schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:52:
[...]

Teken aan de wand is wellicht wat overdreven. Zowel GTA 4 als RDR kregen extra offline aandacht. GTA 5 en RDR 2 niet, daar waren de uitbreiding alleen voor online. Online is waar de cash flow vandaan komt. 1+1 = 2.
Van alle third person GTA’s kreeg alleen GTA4 nieuwe SP content. Vandaar dat ik het geen sterk argument vind om mee aan te tonen dat de focus veranderd is.

RDR2 heeft wat mij betreft juist goed laten zien dat de gamers niet automatisch op MP content zitten te wachten en ik schat zo in dat ze dat bij Rockstar ook wel gezien hebben.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:08
RDR2 multiplayer was meer geval van zeer slechte uitwerking van, zeker aan het begin kon je 2-3 dingen doen, de rest was gewoon PVP griefing. Alles wat GTA inmiddels had aan multiplayer, had RDR2 absoluut niet. Het was ook qua mogelijkheden totaal geen vergelijking naar GTA, vliegtuigen, auto's, guns, huizen.. RDR2 heb je een paard.

GTA kan je kijken naar de laatste versies die uitkwamen, kwamen standaard met online 'business' of extra sharkcard, zeker als je de playerbase (steamcharts) wegzet tegen de DLC's die uitsluitend online waren (Perico Heist, Contract en Tuners). Plus het momentum wat 'custom servers' hebben gekregen in de afgelopen jaren, hoewel het draait op GTA SP game, zijn het per saldo ook allemaal online varianten.

Ik zie het wel gebeuren, kan geweldig worden of kan zwaar tegenvallen, zeker als online dezelfde methode doorzet, zal je mij daar zeker niet zien. Maarja.. met een trackrecord van bijna 8miljard (die alleen EA kan evenaren met Fifa), never change a winning horse :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• dutchgio
  • Nu online
Maar er zijn dan dus 2 games die story DLC kregen, de rest van de games niet. Eigenlijk zijn dat dan inderdaad de uitzonderingen.
GTA 5 en RDR2 hebben weldegelijk offline aandacht gekregen, de SP duurt immers behoorlijk lang en de werelden zijn erg groot.

Je kunt ook stellen dat de basis game niet af genoeg is als er story DLC nodig is. Er zijn ook genoeg games waar er op voorhand al content achter een betaalde DLC wordt gehangen. Bij Rockstar games is dat niet het geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Donstil schreef op donderdag 16 november 2023 @ 12:10:
[...]

Van alle third person GTA’s kreeg alleen GTA4 nieuwe SP content. Vandaar dat ik het geen sterk argument vind om mee aan te tonen dat de focus veranderd is.

RDR2 heeft wat mij betreft juist goed laten zien dat de gamers niet automatisch op MP content zitten te wachten en ik schat zo in dat ze dat bij Rockstar ook wel gezien hebben.
Ja, nogal wiedes. Ten tijde van GTA 3, Vice City, San Andreas en Red Dead Revolver bestond DLC nog niet.

• Donstil
  • Niet online
Mog schreef op donderdag 16 november 2023 @ 13:23:
[...]

Ja, nogal wiedes. Ten tijde van GTA 3, Vice City, San Andreas en Red Dead Revolver bestond DLC nog niet.
Uitbreidingen hoeven dan ook niet DLC te zijn, althans nu is dat logisch natuurlijk in het huidige landschap maar vroeger kwam het op een andere manier. De uitbreidingen van 4 kwamen ook op disk.

[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 16-11-2023 13:30 ]

[...]

Precies! Laat ze het spel maar gewoon volledig en afgewerkt uitbrengen en dan een jaar of twee later pas gaan nadenken over DLC plannen, want anders ben ik bang dat we weer een gehaaste release gaan krijgen zoals bij anderen soms wel gebeurd is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
G_Dragon schreef op donderdag 16 november 2023 @ 13:37:
[...]

Precies! Laat ze het spel maar gewoon volledig en afgewerkt uitbrengen en dan een jaar of twee later pas gaan nadenken over DLC plannen, want anders ben ik bang dat we weer een gehaaste release gaan krijgen zoals bij anderen soms wel gebeurd is.
Straks is de enige SP content de intro voor de multiplayer.

*Rent weg*

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mog schreef op donderdag 16 november 2023 @ 21:14:
[...]

*Rent weg*
_O-

And that will be the fall of Rockstar :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Dat zie ik nog niet zo snel gebeuren :D

• huiz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:03
Mog schreef op donderdag 16 november 2023 @ 21:14:
[...]

*Rent weg*
:)

Zal gelukkig vast niet het geval zijn. Ze verwachten een enorme omzet te gaan halen in een korte periode, en dat kan alleen bij een betaald spel. Online is altijd gratis geweest dus ik neem aan dat dit straks ook zo zal zijn. Het is niet te verwachten dat we massaal een MP versie gaan kopen, en een gratis online versie levert niet in een korte tijd veel inkomsten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inevitable
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 07-06-2024
Wat zou het mooi zijn als je nu eens echt iets kon opbouwen. Meer mogelijkheden tot inkomsten, meer bedrijven en winkels die open zijn, meer realisme in achtervolgingen en het zoeken door de politie, meer keuze in hoe je je geld wilt verdienen en alsjeblieft niet meer die wisseling van characters. Dat vond en vind ik een enorm nadeel aan GTAV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Grappig hoe die dingen van persoon tot persoon verschillen. Ik vond het juist heerlijk die 3 verschillende personen en rollen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:08
[...]

Volgens mij had de eerste GTA in ieder geval London als expension en daarin is later volgens mij wel een download geweest voor tweede deel ervan, technisch bestond er dus in 1999 al DLC :P

Edit, was dus echt een DLC
https://web.archive.org/w...9_06/08_pc_gta/index.html
GTA London Gains Free Pack
Rockstar Games is already hard at work on making Grand Theft Auto London 1969 for the PC a hit. The company will be releasing a free downloadable expansion pack on July 1 called GTA London 1961. That pack will include a few new maps (and one multiplayer map), a new set of card, a new series of missions, and a few new features.

[ Voor 37% gewijzigd door SinergyX op 17-11-2023 10:42 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
SinergyX schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 10:41:
[...]

Volgens mij had de eerste GTA in ieder geval London als expension en daarin is later volgens mij wel een download geweest voor tweede deel ervan, technisch bestond er dus in 1999 al DLC :P

Edit, was dus echt een DLC
https://web.archive.org/w...9_06/08_pc_gta/index.html
GTA London Gains Free Pack
Rockstar Games is already hard at work on making Grand Theft Auto London 1969 for the PC a hit. The company will be releasing a free downloadable expansion pack on July 1 called GTA London 1961. That pack will include a few new maps (and one multiplayer map), a new set of card, a new series of missions, and a few new features.
Ik heb het over console DLC. Op de PC bestaat DLC natuurlijk al veel langer. En ook op consoles, met de Dreamcast etc. Maar DLC is pas main stream geworden na de lancering van de Xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 19:58

who put a "stop payment" on my reality check

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff ik ook, maar wat een onzin als je mij om een mening vraagt. Neem zoals altijd Rdr2 als voorbeeld, die was en is voor €60 nog steeds het mooiste en meest vermakelijk spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Ik snap wel wat hij bedoelt. Maar een game als GTA ben ik zo 200 uur mee bezig. Dan is €79,99 (€0,40/uur) een steal natuurlijk. Ter vergelijking: MWIII singleplayer duurt 4 uur en kosten ook €79,99 (€20/uur).

Ik zie het liever niet. Rockstar verdient genoeg aan online microtransacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Mog schreef op zondag 19 november 2023 @ 15:17:
Ik snap wel wat hij bedoelt. Maar een game als GTA ben ik zo 200 uur mee bezig. Dan is €79,99 (€0,40/uur) een steal natuurlijk. Ter vergelijking: MWIII singleplayer duurt 4 uur en kosten ook €79,99 (€20/uur).

Ik zie het liever niet. Rockstar verdient genoeg aan online microtransacties.
Rare gedachte...
Wat denk je dat er binnen 10jaar een spel opduikt dat enkel maar online via cloud gaming te spelen is.
Ofwel dan ook gewoon betalen doormiddel van abbo of prepaidkaart.

Voordelen= Geen cheating / Illegale kopie /
En na 5 jaar als de hype voorbij is *life time cloud stoppen en doorgaan naar verkoop exemplaren wat wij nu kennen.

Ofwel met deze term:
Jaar 1-5 = Cloudgaming (*Kassa = massa) + Microtransactions
Jaar 5-heden = Verkoop exemplaren voor thuis hardware +Microtransactions + Losse DLC's

Ofwel inkomsten voor een game:
1.Cloudgaming
2.Standalone na x jaar
3.Microtransactions
4.DLC's verschillende pakketen los verkoop

Compleet uitmelken een game en maximaal geld binnen harken

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 07:48
Dit heeft World of Warcraft honderd jaar geleden al bedacht en uitgevoerd. Als er één game serie is waarvan ik me kan voorstellen dat men bereid is maandelijks af te rekenen is het GTA. Anderzijds is Rockstar vooral goed in in één keer iets briljants neerzetten. Ik vraag me af of ze in staat zijn om periodiek nieuwe dingen van voldoende kwaliteit te bieden dat mensen daarvoor blijven betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Er is best veel veranderd sinds GTA 5 (Online) uitkwam. We zijn inmiddels gewend geraakt aan loot boxen en battle passes. Ben benieuwd of die troep er ook in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
En volgende keer komt de CEO nog met de Multiplayer vergelijking aan uren en denk hij even €250,00 te vragen. Ik ben heel eerlijk, vind de games tof, maar als hij meent dat GTA6 €150,00 waard is voor een normale editie, dan kan hij lang wachten voor ik hem koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
die 150 is gewoon een lek dat ze straks 90 vragen en iedereen denkt van "oh dat valt wel mee" :+

Ik moet zeggen dat GTA 5 en RDR2 zo ongeveer de enige games zijn die ik full price gekocht heb. (beide de meest luxe edities ook nog). het is echt de vraag of GTA 6 daar ook bij gaat horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Mja gaan ze echt niet doen hoor zo gek zijn ze niet, ze verkopen de game gewoon voor de normale prijs en gaan dan weer met gta online lekker binnen harken hoe ze nu ook doen.

De game prijzen zijn al sterk omhoog gegaan sinds gta 5, een prijsverhoging zou ze ontzettend veel negativiteit opleveren dat vinden ze het echt niet waard, mensen kunnen het op een gegeven moment ook niet meer opbrengen om zoveel te betalen voor een game.

[ Voor 29% gewijzigd door Stylze op 20-11-2023 19:37 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Er is toch ook een reden dat de meeste games vrijwel dezelfde prijs hebben.
Ik zie ze daar best een tientje bovenop doen voor een launch editie maar ze gaan echt geen 150,- vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
ArthurMorgan schreef op maandag 20 november 2023 @ 19:32:
die 150 is gewoon een lek dat ze straks 90 vragen en iedereen denkt van "oh dat valt wel mee" :+

Ik moet zeggen dat GTA 5 en RDR2 zo ongeveer de enige games zijn die ik full price gekocht heb. (beide de meest luxe edities ook nog). het is echt de vraag of GTA 6 daar ook bij gaat horen.
Gezien dat Sony bijvoorbeeld al voor bepaalde exclusieve first party titels rond de €80,00 ligt, zou ik eerder verwachten dat GTA6 ook rond die prijs, of misschien €90,00 gaat kosten, het is afwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G-series22
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 17-06 12:36
Heel eerlijk: vind de game-prijzen nog alleszins meevallen als je kijkt wat je betaalt om 90 minuten voetbal in een stadion te kijken of een avondje naar de bios te gaan met wat te drinken/snoepen.

Of het nou €90 of €150 zou zijn, mij redelijk om het even.

[ Voor 14% gewijzigd door G-series22 op 21-11-2023 08:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
G-series22 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 08:55:
Heel eerlijk: vind de game-prijzen nog alleszins meevallen als je kijkt wat je betaalt om 90 minuten voetbal in een stadion te kijken of een avondje naar de bios te gaan met wat te drinken/snoepen.

Of het nou €90 of €150 zou zijn, mij redelijk om het even.
Eens. Voor een nieuw GTA en RDR SP avontuur heb ik met gemak €150 over.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stylze
Mog schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 10:21:
[...]

Eens. Voor een nieuw GTA en RDR SP avontuur heb ik met gemak €150 over.
Nou ik niet hoor dan ga ik wel een ander spel spelen :+ genoeg keuze tegenwoordig.

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:47
Inderdaad prima als een spel als GTA 6 een stuk duurder wordt, daar ben je de nodige uurtjes zoet mee.

Zodra ik het spel in abonnementsvorm moet afnemen is dat een flinke drempel voor mij. Dat heeft niets met GTA maken, ik heb gewoon een hekel aan de huidige trend om alles maar in abonnementsvorm te moeten gieten. Ik wil gewoon eenmaal iets kopen en in mijn bezit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
B-Real schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 10:42:
Inderdaad prima als een spel als GTA 6 een stuk duurder wordt, daar ben je de nodige uurtjes zoet mee.

Zodra ik het spel in abonnementsvorm moet afnemen is dat een flinke drempel voor mij. Dat heeft niets met GTA maken, ik heb gewoon een hekel aan de huidige trend om alles maar in abonnementsvorm te moeten gieten. Ik wil gewoon eenmaal iets kopen en in mijn bezit hebben.
Zeker mee eens, maar het verschil tussen gemiddeld €70 voor een nieuwe game en €150 voor normale versie vind ik wel heftig.

Maar goed, nu doet Rockstar dat, dan komt Capcom straks met een nieuwe Monster Hunter doe ook zo groot is, ook bam €150, want ja Rockstar kan het ook. En dan komt SEGA met een super uitgebreide Japanse RPG, makkelijk 400 uur, ook even €175, want ja de game is super lang

Hierna komt EA, die denkt van, FC25 en Battlefield word gemiddeld 1000 uur gespeeld online, dan kunnen wij ook €200 vragen.

Misschien overdrijf ik een beetje, maar als de een begint, dan volgt vaker andere. Mooi voorbeeld was die online pas in de tijd van de ps3/Xbox 360, EA begon ermee en velen hebben het ook gedaan. Nogmaals iets meer is ook niks mee, en daar ook wel begrip voor, maar €20 meer of €70 meer is wel een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Het gerucht dat GTA6 €150,- zou kosten is alleen gebaseerd op de kosten voor de ontwikkeling van GTA6 dacht ik. Zover ik had begrepen was het niets meer dan "de ontwikkeling is 3x omhoog dus dan de aanschaf prijs ook".

Dat ze dit niet gaan doen lijkt mij wel redelijk logisch.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 21-11-2023 13:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:12

Agent47

I always close my contracts.

Lijkt me ook gaaf dat je nu elk gebouw in kunt lopen en dingen kunt bekijken.
€100 betaal ik prima voor dit spel. Spelen doe ik het toch wel.

[ Voor 30% gewijzigd door Agent47 op 21-11-2023 13:24 ]

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 08:21
Linksquest schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 11:38:
[...]

Zeker mee eens, maar het verschil tussen gemiddeld €70 voor een nieuwe game en €150 voor normale versie vind ik wel heftig.

Maar goed, nu doet Rockstar dat, dan komt Capcom straks met een nieuwe Monster Hunter doe ook zo groot is, ook bam €150, want ja Rockstar kan het ook. En dan komt SEGA met een super uitgebreide Japanse RPG, makkelijk 400 uur, ook even €175, want ja de game is super lang

Hierna komt EA, die denkt van, FC25 en Battlefield word gemiddeld 1000 uur gespeeld online, dan kunnen wij ook €200 vragen.

Misschien overdrijf ik een beetje, maar als de een begint, dan volgt vaker andere. Mooi voorbeeld was die online pas in de tijd van de ps3/Xbox 360, EA begon ermee en velen hebben het ook gedaan. Nogmaals iets meer is ook niks mee, en daar ook wel begrip voor, maar €20 meer of €70 meer is wel een verschil.
Voordeel is wel dat de CoD's dan voor een tientje in de schappen zou komen te liggen

in de ideale wereld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 18-06 13:22
Komt ook nog bij kijken dat de replayability waarde vrij groot is, waardoor ik meer bereid ben om meer geld neer te leggen. GTA V heb ik 2 keer volledig de SP gespeeld en veel online uren gemaakt. Af en toe pak ik hem nog eens uit de kast om me een uur of twee te vermaken. Denk dat de grens wel bij € 120,- ligt om het een beetje leuk te houden.

15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik zit wel op een punt in mijn GTA honger dat ze elk bedrag zouden kunnen vragen en ik koop het zonder dat ik het aan mijzelf hoef goed te praten 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-06 15:38
Lijkt me niet dat het specifiek is voor GTA6 maar dat ze er eindelijk achter komen dat het gewoon een debiele naam was voor een debiel systeem

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11:21
Ik ben echt heel benieuwd wat GTA6 gaat brengen. Ik kan me gezien het succes van online in deel 5 voorstellen dat ze daar weer hevig op gaan inzetten, maar dat zou ik persoonlijk heel erg jammer vinden. Ik speel(de) GTA voor de SP, en heb 0 interesse in het hele online gebeuren. Ik hoop niet dat de SP een bijgedachte gaat zijn van een onlinegerichte game.

We zullen zien..

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rickokun
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 18-06 18:09
Het Online gebeuren zou ik wel tof vinden. Alleen mogen ze wel meerdere modi toevoegen voor in de lobby. In mijn geval liever iets waardoor je niet per direct afgeknald wordt. Dat het ook loont om samen (met randoms) wat op te bouwen, of co-op te spelen. Of zelfs wat rpg elementen.

Vroegah kon je met mods multiplayer met GTA San Andreas doen, waar je zelf een "beroep" kon kiezen en daarmee je geld kon verdienen. Zoals bijvoorbeeld een "drugsdealer" "car dealer" "fisherman" "carjacker" "medic" etcetera.

Maar goed. Dat waren dan ook dedicated servers met 200 lui erin. Best tof. Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren in deze tijd.

Dat daargelaten, heeft SP ook zeker mijn voorkeur, en hoop ik dat ze daar ook meer gameplay loops in toevoegen (turf wars? Kopen van property en daar daadwerkelijk wat mee kunnen of verdienen)

Oh well. A man can dream.

[ Voor 53% gewijzigd door Rickokun op 25-11-2023 07:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 17-06 08:27
Rickokun schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 07:39:
Het Online gebeuren zou ik wel tof vinden. Alleen mogen ze wel meerdere modi toevoegen voor in de lobby. In mijn geval liever iets waardoor je niet per direct afgeknald wordt. Dat het ook loont om samen (met randoms) wat op te bouwen, of co-op te spelen. Of zelfs wat rpg elementen.

Vroegah kon je met mods multiplayer met GTA San Andreas doen, waar je zelf een "beroep" kon kiezen en daarmee je geld kon verdienen. Zoals bijvoorbeeld een "drugsdealer" "car dealer" "fisherman" "carjacker" "medic" etcetera.

Maar goed. Dat waren dan ook dedicated servers met 200 lui erin. Best tof. Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren in deze tijd.

Dat daargelaten, heeft SP ook zeker mijn voorkeur, en hoop ik dat ze daar ook meer gameplay loops in toevoegen (turf wars? Kopen van property en daar daadwerkelijk wat mee kunnen of verdienen)

Oh well. A man can dream.
Ken je FiveM? Daar kan je Nederlandse servers zoeken, gemiddeld zitten er op dit soort tijden mannetje of 300 in en je wordt niet meteen afgeknald want er is ook politie etc. Met regels en een wetboek etc.
En met wat je zegt beroepen om geld te verdienen en er zitten gangs in, je kan criminele shizle doen. Loodsen huren/kopen, zakjes coke verkopen en zwart geld verdienen etc etc.

Verder over die prijzen, ik geloof wel in die 150 euro, maar dan wel voor de duurste versie dat je er een nog wat shit bij krijgt en/of dat die crossplay is en je hem ook voor console/pc kan switchen ofzo. Maar er komen ook wel goedkopere versies van de game vermoed ik. Met prijzen van 80 a 90 eu.

[ Voor 16% gewijzigd door fifanoob op 25-11-2023 16:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Dit is in ieder geval voor een deel oude content

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thanks! Gelijk gedownload zodat ik de video fysiek heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Geen spectaculaire beelden en ook lang niet allemaal nieuw materiaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-06 12:05
Leuke beelden! We kunnen iig zien dat Rockstar zoals altijd veel aandacht besteed aan de details van de bewegingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-06 15:55
Donstil schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 13:09:
Het gerucht dat GTA6 €150,- zou kosten is alleen gebaseerd op de kosten voor de ontwikkeling van GTA6 dacht ik. Zover ik had begrepen was het niets meer dan "de ontwikkeling is 3x omhoog dus dan de aanschaf prijs ook".

Dat ze dit niet gaan doen lijkt mij wel redelijk logisch.
Vind dat nog een drogreden. Ze hebben met GTAV honderd miljoenen miljarden verdiend en dat was ook geen goedkoop product om te produceren.

Nu weet ik niet hoeveel GTA VI heeft gekost (gaat kosten), maar ook al maken ze het spel € 30,- zullen ze het wel terugverdienen. ;)

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SacreBleu schreef op maandag 27 november 2023 @ 21:21:
[...]

Vind dat nog een drogreden. Ze hebben met GTAV honderd miljoenen verdiend en dat was ook geen goedkoop product om te produceren.

Nu weet ik niet hoeveel GTA VI heeft gekost (gaat kosten), maar ook al maken ze het spel € 30,- zullen ze het wel terugverdienen. ;)
Nou maak daar maar Miljarden van hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Mog schreef op maandag 27 november 2023 @ 19:48:
[...]

Dit is in ieder geval voor een deel oude content
Blijft er grappig uitzien die oude beelden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Linksquest schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 06:04:
[...]

Blijft er grappig uitzien die oude beelden.
Ja ik vind het ook wel grappig om dat development zo een beetje mee te krijgen.
Of het oude of nieuwe beelden zijn interesseert mij daarin geen biet overigens :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nog 2 dagen en 7 uur tot we in December zitten! Dan word het elke dag social media in de gaten houden, want early December is toch echt wel in de eerste twee weken lijkt mij :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-06 15:55
G_Dragon schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 16:04:
Nog 2 dagen en 7 uur tot we in December zitten! Dan word het elke dag social media in de gaten houden, want early December is toch echt wel in de eerste twee weken lijkt mij :D
Sommige gooien het op de eerste omdat dan iets is met een verjaardag. Volgens mij is R* dan zoveel jaren oud.

Andere verwachten iets tijdens TGA.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SacreBleu schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 17:33:
[...]

Sommige gooien het op de eerste omdat dan iets is met een verjaardag. Volgens mij is R* dan zoveel jaren oud.

Andere verwachten iets tijdens TGA.
Ja aan die 25 jaar bestaan denk aan, dat zou dan 10-12-2023 moeten zijn en The Game Awards is op 7-12-2023 dus benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Het beste zou tijdens de game Awards zijn, dan heb je wel de impact van de show.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ze de Game Awards nodig hebben om impact te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Rockstar Games is volgens de overlevering op 1 december 1998 opgericht. Dat zou een mooi moment zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Donstil schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 19:55:
Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ze de Game Awards nodig hebben om impact te maken.
Zeker met je eens, de game zal het van zich zelf al goed genoeg gaan doen, maar als je echt wilt knallen, dan zou het daar wel een toffe plaats zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuw GTA Online event loopt tot 11 december, met waarschijnlijk de DLC die uitkomt op 12 december.
https://twitter.com/GTASeries/status/1729959055748202826

6-8 December zou het wel eens kunnen gebeuren met de trailer.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We hebben december gehaald boys! Direct het hoofdtopic maar even een kleine update gegeven, maar na de trailer en nieuwe informatie zal er nog een andere lay-out online gaan komen die we tot die tijd nog geheim houden.

The hype is in ieder geval hier al behoorlijk voelbaar :X

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 01-12-2023 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
The Outlaw schreef op woensdag 29 november 2023 @ 21:46:
Nieuw GTA Online event loopt tot 11 december, met waarschijnlijk de DLC die uitkomt op 12 december.
https://twitter.com/GTASeries/status/1729959055748202826

6-8 December zou het wel eens kunnen gebeuren met de trailer.
Vanwaar 6-8 december? Dat zie ik in de link niet terug.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:51
Eerste trailer komt 5 december om 15:00 NL tijd!
https://twitter.com/RockstarGames/status/1730587560726892883

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GARHvUFWwAAVF9N?format=jpg&name=small

[ Voor 36% gewijzigd door Poulske op 01-12-2023 15:07 ]

Pagina: 1 2 ... 16 Laatste

Let op:
Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!

Veranderingen met betrekking tot een game serie: [ZT] Invloed en veranderingen van bestaande game series

Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld