Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaseream
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 22:56
Je was net wat sneller :P

Edit: Zie bericht van Poulske

[ Voor 41% gewijzigd door Chaseream op 01-12-2023 15:09 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Toch leuk dat ze zo hechten aan een Nederlandse feestdag ;)

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:06
Sorry maar dit moet even..

Hypeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee oOo oOo oOo *O* *O*

Wij blij dat we op 5 December geen Sinterklaas vieren maar op 9 December!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Deze moet als het goed is nu ook werken, lees ik op Reddit: http://www.rockstargames.com/vi

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-06 15:12

ScreamGT

joejoe

Ah zo tof! Eindelijk is het zo ver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 19-06 13:36
G_Dragon schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 15:34:
[...]

Sorry maar dit moet even..

Hypeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee oOo oOo oOo *O* *O*

Wij blij dat we op 5 December geen Sinterklaas vieren maar op 9 December!
Want jij gaat vanaf 5 dec tot middernacht de trailer eindeloos herhalen :p ? Ik ga de trailer kijken op werk met een collega die vanwege gta weer wil gamen. En na werk ga ik aan mijn single player run van GTA V beginnen voor de platinum.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Ik weet niet hoe oud jullie zijn maar ik als 44 jarige word zenuwachtig, ben opgegroeid met de GTA games. 8)
Ik ben zeer benieuwd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-06 08:21
Ben vooral zenuwachtig voor:

“Available holidays 2026”

Als we uberhaupt al een indicatie krijgen….

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
dawg schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 16:21:
Ik weet niet hoe oud jullie zijn maar ik als 44 jarige word zenuwachtig, ben opgegroeid met de GTA games. 8)
Ik ben zeer benieuwd.
Ben er ook mee opgegroeid, als 8 jarige vice city gespeeld. En als 18 jarige gta V gekocht voor de xbox 360. Was gek op die games, en we gaan weer op avontuur!

En over release datum, we gaan het zien. Heb 0.0 verwachtingen en zie het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Leuk feitje die ik net via Whatsapp naar iemand stuurde:
Tussen GTA 5 en Red Dead Redemption 2 zit 5 jaar ontwikkeling, zie dat al verschil mega groot zijn tussen beide spellen. Tussen GTA5 en GTA6 zit 10 jaar, maar dan moet je anders rekenen want tussen Red Dead Redemption 2 en GTA6 zit ook 5 jaar.

Waardoor we mogen zeggen dat de sprong episch kan worden met de current-gen consoles aangezien Red Dead Redemption 2 nog op old-gen is ontwikkeld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ah tof, toch nog iets de moeite op 5 december

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Had de nieuwsbrief van the game Awards die het ook al bekend maakte

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Ik ben zeer benieuwd.
Ik word in Januari 33 :p, maar ben ook begonnen met de eerste Grand Theft Auto en deel 3 op een niet legale manier via via gekregen voor Windows XP en zo doorgegaan. Bij Grand Theft Auto San Andreas speciaal de aller eerste Xbox gekocht :p

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• G_Dragon
Wil iemand dit als achtergrond op de telefoon? Dit plaatje is perfect:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K-vUtwJWK8DbZESXpVIKUgfwmLg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DuKQ6qoldtLjAicnH6Y3Zelh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y-zoLl3X34llBg14tjLBWTvdeV4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/viE9nICvXELe3pYwSFWi0qZ7.jpg?f=fotoalbum_large

Geniaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-06 22:29
Ik ben zeer benieuwd.
40 jaar en hetzelfde verhaal 😎
Kan niet wachten

psn: Dutch-President

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaseream
G_Dragon schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 15:47:
Deze moet als het goed is nu ook werken, lees ik op Reddit: http://www.rockstargames.com/vi
Ja en nee.

Het is de banner die je boven op je scherm krijgt die als default open staat, maakt niet uit op welke pagina. Als je de afbeelding weg klikt rechts boven zie je de gewone 404 not found pagina.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_5mLVSa2CLRh2xGUaOU7Knu5k2M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aioOqFtbsiRIecImo4etB1t4.png?f=fotoalbum_large

https://www.rockstargames.com/G_Dragon :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:51
Zooh hyped hiervoor ,nog één van de enige ontwikkelaars die echt veel tijd in een game stopt en niet een half afgeraffeld product afleverd, weet gewoon zeker dat dit weer een geweldige game gaat worden. Hopelijk krijgen we ook een release date erbij al zal het sowieso nog we even wachten blijven.

[ Voor 18% gewijzigd door Stylze op 02-12-2023 13:33 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:02
Gaaf dat de trailer niet zo lang meer op zich laat wachten. Ik ben benieuwd of de release dan al volgend jaar is, of toch nog 2025. Ik meen dat die na de aankondiging nooit zo heel lang meer op zich liet wachten, maar we gaan het zien.

Kijk ook wel weer uit naar de radiostations, ik heb nog aardig wat nummers in mijn spotify playlists staan waarvan er 1 ook in mijn top 5 bleek te staan haha.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Tijd voor een poll, ik zet in op November 2024 release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
Dont set yourself up for disappointment mede tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
@Zorroberner tot nog toe nog geen enkele GTA gehad die tegenviel. Van 1 tot 5 heb ik ze bijna allemaal gespeeld en altijd erg veel plezier gehad.

*sowieso

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
Nee bedoel het niet qua game :) maar qua release date voorspellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:32
Martinspire schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 14:01:
Gaaf dat de trailer niet zo lang meer op zich laat wachten. Ik ben benieuwd of de release dan al volgend jaar is, of toch nog 2025. Ik meen dat die na de aankondiging nooit zo heel lang meer op zich liet wachten, maar we gaan het zien.

Kijk ook wel weer uit naar de radiostations, ik heb nog aardig wat nummers in mijn spotify playlists staan waarvan er 1 ook in mijn top 5 bleek te staan haha.
Bij GTA V zat er 2 jaar tussen.
Volgend jaar kun je al wel uitsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 19-06 12:33
Op zn minst april 2025 maar ga er van uit oktober 2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:31
April 2024

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mXkyJVCnbQPEtd6ufSF9Dq0TRV4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5g8jkhXS9lNj0YYvktOG0BEc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaseream
For your info! Er is een nieuw leak online verschenen van de map en zo ver ik zie ook in game beelden. Wil je het zien, kan je het vinden. Wil je het niet zien, vermijd online (social) media. De leak is gestart op tiktok en zal vast ook nu spreiden op x (formerly known as twitter) en andere sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
Chaseream schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 21:13:
For your info! Er zijn nieuwe leaks online verschenen van de map en zo ver ik zie ook in game beelden. Wil je het zien, kan je het vinden. Wil je het niet zien, vermijd online (social) media. De leak is gestart op tiktok en zal vast ook nu spreiden op x (formerly known as twitter) en andere sites.
Dank voor de waarschuwing, ik ga dit topic voor de zekerheid ook maar ontvolgen. Iedereen veel plezier alvast met het gespeculeer en wellicht zie ik jullie in andere topics :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Direct na de trailer op GamePass joh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-06 07:22
Ik zet in op najaar 2025.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
Zorroberner schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 21:36:
[...]

Dank voor de waarschuwing, ik ga dit topic voor de zekerheid ook maar ontvolgen. Iedereen veel plezier alvast met het gespeculeer en wellicht zie ik jullie in andere topics :)
Waarom zou je het niet willen zien? Dat snap ik niet? Ik volg dit topic juist om zoveel mogelijk mee te krijgen. Dan wacht ik de release af.. dan kunnen de pre-order mensen mij vertellen of het een beetje draait en pas dan ga ik over tot aanschaf.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
[...]

Je moet dit topic niet gaan ontvolgen om leaks, als mensen het gewoon niet posten of alleen in spoilertags zetten is er niks aan de hand en houden we het voor elkaar gezellig :) hoop echt dat je blijft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Er gaan geruchten rond dat de zoon van een Rockstar employee de bron van de leak is

Als dit inderdaad waar is, dan ben ik benieuwd wat de gevolgen voor zijn vader zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gebaseerd op de fiscale verwachtingen van Take Two, is een release tussen april 2024 en maart 2025 het meest voor de hand liggend. Mijn gok is dan ook al ergens eind komend jaar.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-06 13:06
ArthurMorgan schreef op zondag 3 december 2023 @ 06:29:
Gebaseerd op de fiscale verwachtingen van Take Two, is een release tussen april 2024 en maart 2025 het meest voor de hand liggend. Mijn gok is dan ook al ergens eind komend jaar.
Dat zou wel erg vroeg zijn. Ik denk eind 2024 of begin 2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Volgens de laatste leak staat release gepland voor herfst 2024. De vraag is natuurlijk hoe betrouwbaar dit is.

[ Voor 30% gewijzigd door MaZo op 03-12-2023 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
addictive schreef op zondag 3 december 2023 @ 05:10:
Er gaan geruchten rond dat de zoon van een Rockstar employee de bron van de leak is

Als dit inderdaad waar is, dan ben ik benieuwd wat de gevolgen voor zijn vader zijn
https://www.reddit.com/r/...noqp/anyone_noticed_this/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Chaseream schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 21:13:
For your info! Er is een nieuw leak online verschenen van de map en zo ver ik zie ook in game beelden. Wil je het zien, kan je het vinden. Wil je het niet zien, vermijd online (social) media. De leak is gestart op tiktok en zal vast ook nu spreiden op x (formerly known as twitter) en andere sites.
Ooh ik wil dat wel zien. Heb je een link?

Edit: Ooh nevermind ik heb het al: https://www.resetera.com/...heft-auto-vi-leak.791043/

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 03-12-2023 08:38 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-06 23:15

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 23:13:
[...]

Je moet dit topic niet gaan ontvolgen om leaks, als mensen het gewoon niet posten of alleen in spoilertags zetten is er niks aan de hand en houden we het voor elkaar gezellig :) hoop echt dat je blijft!
Niet posten is natuurlijk onzin, anders kan het topic tot de release wel op slot.
Je maakt niet jaren van te voren een topic aan om alleen maar “ik ben ook benieuwd” reacties te hebben.

Weg blijven als je het niet wilt lezen zoals @Zorroberner voorstelt lijkt mij daarom een prima oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:16
[...]

Ik snap niet waarom je helemaal niks zou willen zien van een spel, je moet toch weten of het wat is.
Dat je misschien wil wachten tot 5 December dan snap ik het.

Maar zoals sommige ook met films(En games) helemaal niks willen zien, dat snap ik dan niet.
Je moet toch weten uiteindelijk of het je een beetje aanspreekt, dat je niet het halve spel/ film wil zien snap ik. Maar dat is uiteindelijk ook aan je zelf hoeveel filmpjes kijken gaat kijken :).

Ik moet zeggen heb de leaks gekeken vanochtend, waren bijzonder lage kwaliteit beelden. Dus je mist er niet veel aan als je het niet ziet.

[ Voor 8% gewijzigd door Carlos0_0 op 03-12-2023 11:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Carlos0_0 schreef op zondag 3 december 2023 @ 11:45:
[...]
Ik moet zeggen heb de leaks gekeken vanochtend, waren bijzonder lage kwaliteit beelden. Dus je mist er niet veel aan als je het niet ziet.
Klopt valt wel redelijk tegen, maar wel leuk om te zien en hopen naar gewoon gamebeelden in betere kwaliteit.
Trailer is leuk als het uitkomt maar tegenwoordig is dit alleen maar cinematic gebaseerd.
Vooral bij GTA = Karakter...auto shot... schreeuwen naar elkaar.... een extratje om een hype te creëren.

Zie voorgaande delen van GTA trailers maar eens.
YouTube: All Grand Theft Auto V trailers!
1 jaar wachten op 4/5/6 trailers voordat de gameplay beelden woorden getoond?
Dan liever de leaks ;)

Maar uiteraard voor players zouden de leaks als niet leuk ervaren kunnen worden.
Daarom mooi spoiler alert op tweakers, en hoef je het niet te zien ;)

**

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/66rTm9uWtpN85Hqc-9HKaJ2nehs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aR7n1CDrSgukm67UT6KGrhPv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-06 15:12

ScreamGT

joejoe

Ik bekijk de trailer liever in volle glorie/kwaliteit dan baggere leaks die gefilmd zijn vanaf een monitor :')

Ondertussen zijn we 10 jaar verder, die 2 dagen wachten kunnen er nog wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 19-06 12:33
Toch apart hoe Rockstar altijd een een hype kan starten alleen al bij een aankondiging van een game, kan me nog goed herhinneren bij GTA San Andreas, IV, V en RDR 2 hoe enorm de hype was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:02
Heb ik nog maar zo weinig tijd voor mn sinterklaasrijmpjes? Dan zal ik maar snel beginnen :P

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Martinspire schreef op zondag 3 december 2023 @ 16:51:
[...]

Heb ik nog maar zo weinig tijd voor mn sinterklaasrijmpjes? Dan zal ik maar snel beginnen :P
Hahaha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:24
Nietdatikweet schreef op zondag 3 december 2023 @ 15:44:
Toch apart hoe Rockstar altijd een een hype kan starten alleen al bij een aankondiging van een game, kan me nog goed herhinneren bij GTA San Andreas, IV, V en RDR 2 hoe enorm de hype was.
Zo apart vind ik het niet. Het is één van de weinige oude game development companies die vele jaren na hun eerste hits, nog altijd (tot in ieder geval RDR2), niet teleurstelde in hun releases. Iets dat we over vele andere partijen van weleer, zoals e.g. BioWare, Blizzard, Maxis, DICE, id Software, Bethesda, etc. niet kunnen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:06
Kijk best wel tegen de hype op, en ook de komen de weken betreft YT zal het alleen maar GTA VI content suggesten.

Gezien al de massa er met de neus op zit de laatste jaren. Kijk ik meer uit naar de Game awards en andere eventuele on-aan-gekondigde titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
psychodude schreef op zondag 3 december 2023 @ 18:21:
[...]

Zo apart vind ik het niet. Het is één van de weinige oude game development companies die vele jaren na hun eerste hits, nog altijd (tot in ieder geval RDR2), niet teleurstelde in hun releases. Iets dat we over vele andere partijen van weleer, zoals e.g. BioWare, Blizzard, Maxis, DICE, id Software, Bethesda, etc. niet kunnen zeggen.
Tot en met RDR2 :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik ben zeer benieuwd.
Dit dus, ben er bij vanaf GTA1, baanbrekend spel.

voor deel 6, hoop op een leuke SP, en niet dat het alleen maar om de cash cow MP zal gaan.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Slasher schreef op zondag 3 december 2023 @ 19:33:
[...]voor deel 6, hoop op een leuke SP, en niet dat het alleen maar om de cash cow MP zal gaan.
Ik op beiden, vond de SP van GTA5 erg sterk maar heb mij ook enorm vermaakt met GTA Online.

Als ze alle twee een grote update geven gaat dit weer een hele hoop tijd kosten :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
Ik speel altijd Single Player, dat is voor mij persoonlijk het aller belangrijkste van gamen. Lekker rustig op je eigen tempo genieten van een prachtige wereld,

Bij Grand Theft Auto 4 heb ik ook ontzettend veel online gespeeld en uiteindelijk zelfs nog met mods gespeeld op de Xbox 360 via disc swap. Grand Theft Auto 5 was in het begin heel kaal en het duurde veel te lang tot de heists enz er kwamen en alles was veel te duur gemaakt vanwege het verdiend model van Rockstar. Dus ging het plezier er snel af maar pas gestopt toen ik alles had en ruim voldoende op de bank had voor wanneer ik plezier wou gaan trappen.

Ik hoop echt dat Rockstar de focus op single player nog steeds heeft en het gescheiden blijft houden van Multiplayer, laat ze alsjeblieft de speler de keus geven of hij/zij Single Player of Multiplayer los wil installeren of beiden. Dit mis ik bij Red Dead Redemption 2 ook gigantisch, want daar kan je wel de Multiplayer los installeren maar niet de single player alleen....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-06 23:15
Bijna 38 jaar hier en geen gameconsole meer in bezit. Nog veel plezier gehad met RDR2, GTA5 en Mafia en La Noire remasters. Alle andere spellen kunnen mij totaal niet meer boeien of heb en wil ik geen tijd meer aanbesteden.

GTA is een uitzondering, elke versie heb ik met veel plezier gespeeld. Hoewel ik wel hoop dat er iets meer te doen is na het beëindigen van het verhaal en er meer opties zijn om de stad (steden?) te ontdekken/beleven. Ik kijk er naar uit en hoop dat ze minimaal evenveel aandacht aan de singleplayer geven als bij RDR2.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7iVMOO_Mb_EHfMQ4ML-ei8bYjvg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0Edt2w7EbzWvzJcPFb9aMwkw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Dat is natuurlijk een goede vraag, want het staat er wel echt in. Maar of dit doelbewust is geweest van Rockstar? Geen idee :o

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://gen.sendtric.com/countdown/jhwnhnyqz7

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 04-12-2023 14:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robinblitz
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 20:35
Heel eerlijk? Ik denk goed doordacht. R* kennende met alle easter eggs die ze altijd gehad hebben in hun games en de (waarschijnlijk) jarenlange voorbereiding voor GTA VI zou het me niks verwachten dat dit geplanned was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:29
'reveal all', daar kan je alles mee doen. Trailer, gameplay, release, denk dat ze daar best een 'harde' datum voor hebben gekozen, maar de invulling kan letterlijk alles zijn. Denk als die leaks er niet zouden geweest, het enkel de aankondiging zou zijn geweest.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:26

D4NG3R

kiwi

:)

Nou, is iedereen klaar voor GTA: Mobile? /s Don't you guys have phones? :+

Ik ben benieuwd, in m'n jeugd was vooral Vice City m'n favoriete GTA game - maar gebaseerd op GTA5 verwacht ik dat ook in de opvolger weer minder aandacht word gespendeerd aan de SP..

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
D4NG3R schreef op maandag 4 december 2023 @ 11:26:
Ik ben benieuwd, in m'n jeugd was vooral Vice City m'n favoriete GTA game - maar gebaseerd op GTA5 verwacht ik dat ook in de opvolger weer minder aandacht word gespendeerd aan de SP..
Ik ben er heel bang voor maar hoop echt dat we ongelijk gaan krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:29
Heb gelezen dat GTA 6 herfst 2024 wordt aangekondigd. Uuuhh. Uitgebracht :)

https://gamer.nl/nieuws/p...erschijnt-in-herfst-2024/

[ Voor 59% gewijzigd door harley2009 op 04-12-2023 11:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:27
Laten we hopen inderdaad dat GTA 6 iets meer SP liefde krijgt. Hoewel ik de SP van 5 best grappig vond was het echt zo snel gedaan. En dat was echt heel erg jammer. de online modus heb ik 1 of twee keer aangeraakt. Maar nadat je out of nowhere neer geknalt word was ik er alweer klaar mee.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
harley2009 schreef op maandag 4 december 2023 @ 11:56:
Heb gelezen dat GTA 6 herfst 2024 wordt aangekondigd
De volgende GTA (waarschijnlijk VI) is al aangekondigd :P

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:29
Mog schreef op maandag 4 december 2023 @ 11:57:
[...]

De volgende GTA (waarschijnlijk VI) is al aangekondigd :P
Maar ze moeten nu toch al de easter eggs plannen voor de GTA 7? :P

Al is het nu wel grappig te zien hoe elke game site/social/whatever probeert wat mee te pikken in deze hype, 'geruchten' of 'wensen' ombouwen tot 'uit betrouwbare bron' informatie. Ook technisch hoor je er nu veel over, al in 2022 was er dus al 'informatie' dat GTA door zou gaan op z'n eigen engine (rage) en deze qua performance/mogelijkheden op niveau UE5 zou zitten of zelfs beter. Diezelfde informatie wordt nu opeens gerecycled als 'vers van de pers'.

Het zal wel prima zitten met engine/graphics, maar mij blijft de vraag waar de focus op zal komen in de game.. Trailer zal daar ook bar weinig extra over geven.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Webgnome schreef op maandag 4 december 2023 @ 11:57:
Laten we hopen inderdaad dat GTA 6 iets meer SP liefde krijgt. Hoewel ik de SP van 5 best grappig vond was het echt zo snel gedaan. En dat was echt heel erg jammer. de online modus heb ik 1 of twee keer aangeraakt. Maar nadat je out of nowhere neer geknalt word was ik er alweer klaar mee.
GTA5 SP was in mijn beleving best lang, (50 of 60+ uur minimaal) ook het internet denkt dat :P
https://howlongtobeat.com/game/4064

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
Ok sorry my bad. De lengte was goed maar het was gewoon totaal niet uitdagend? Althans dat gevoel had ik

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
YakuzA schreef op maandag 4 december 2023 @ 13:15:
[...]

GTA5 SP was in mijn beleving best lang, ook het internet denkt dat :P
https://howlongtobeat.com/game/4064
Ik vond hem persoonlijk te kort met maar 69 missies, waarbij het verzamelen van een ontsnappingsvoertuig of andere voorbereidingen voor een heist meetelden aan het cijfer. Hoop zelf stiekem wel dat Grand Theft Auto 6 wel rond de 100 hoofdmissies gaat krijgen..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:39
Webgnome schreef op maandag 4 december 2023 @ 13:18:
Ok sorry my bad. De lengte was goed maar het was gewoon totaal niet uitdagend? Althans dat gevoel had ik
Wanneer is Gta wel uitdagend geweest dan? Mijns inziens draaide het altijd om het verhaal en gekke side stories, nooit om de moeilijkheidsgraad.

Ik hoop wel echt dat ze een goede stevige sp neerzetten, want online trekt me niet.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nah vond de SP van GTA5 wel een van de beste van de serie.
Kan mij niet herinneren of het “uitdagend” was maar het is ook geen Elden Ring natuurlijk, ik heb mij er in ieder geval meer dan prima mee vermaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 4 december 2023 @ 13:18:
[...]

Ik vond hem persoonlijk te kort met maar 69 missies, waarbij het verzamelen van een ontsnappingsvoertuig of andere voorbereidingen voor een heist meetelden aan het cijfer. Hoop zelf stiekem wel dat Grand Theft Auto 6 wel rond de 100 hoofdmissies gaat krijgen..
Een verhaal is meer dan een absoluut getal aan missies toch? Ik wordt er persoonlijk niet gelukkiger van als het er 100 zijn i.p.v. 69. Sterker nog ik heb liever minder missies dan allemaal “Rij hier geen en pak dit” missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Ik vond hem ook niet uitdagend, want heb de SP nu inmiddels 5x 100% gespeeld en daarnaast nog 5 keer? Ben nu een tijdje geleden opnieuw begonnen, maar ik moet door dit gesprek even aan twee weekenden terug denken.

Toen mijn moeder en bonus vader bij mij waren en hij aangeeft dat hij een missie na al zoveel keer proberen niet kon halen, waarop ik aanbood om hem te halen voor hem. Tot mijn verbazing was een erg makkelijke missie want je moet als Franklin die groene motor ophalen en achtervolgen, hij liep vast bij de achtervolging van de groene motor. Maar toen ik de missie voor hem speelde waar hij bij was, keek die mij stom verbaast aan dat ik de motor zonder moeite bijhield en gewoon aanreed.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DonJunior
Slaapje schreef op maandag 4 december 2023 @ 13:25:
[...]

Wanneer is Gta wel uitdagend geweest dan? Mijns inziens draaide het altijd om het verhaal en gekke side stories, nooit om de moeilijkheidsgraad.

Ik hoop wel echt dat ze een goede stevige sp neerzetten, want online trekt me niet.
Iemand heeft nooit GTA Vicecity 'Demolition man" gespeeld..

Dit was echt de hel, zo vaak opnieuw moeten doen deze.

YouTube: GTA Vice City - Mission #8 - Demolition Man (1080p)

Overigens geef ik je voor de rest helemaal gelijk hoor.. GTA was altijd al gewoon leuke missies en niet te moeilijk doen. Vooral plezier hebben.

Overigens vond ik GTA2 qua missies wel toffer, zeker omdat deze ook invloed hadden op het velroop van het spel. Als je veel missies voor Yakuza deed had je echt een probleem als je door de Zaibatsu wijk reed. Heerlijk

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Donstil schreef op maandag 4 december 2023 @ 13:27:
[...]

Een verhaal is meer dan een absoluut getal aan missies toch? Ik wordt er persoonlijk niet gelukkiger van als het er 100 zijn i.p.v. 69. Sterker nog ik heb liever minder missies dan allemaal “Rij hier geen en pak dit” missies.
Mee eens wat je hier zegt, want dat is ook veel belangrijker!
Alleen hoop ik een langer, groter en diepgaander spel dan zijn voorganger _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 4 december 2023 @ 13:31:
[...]

Mee eens wat je hier zegt, want dat is ook veel belangrijker!
Alleen hoop ik een langer, groter en diepgaander spel dan zijn voorganger _/-\o_
Ja dat hoop ik uiteraard ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Om alvast in de mood te komen

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaseream
YouTube: Watch Trailer 1: Tuesday, December 5 at 9AM ET

Nog 24 uur min 4 minuten

[ Voor 5% gewijzigd door Chaseream op 04-12-2023 15:06 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosttweakers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-06 11:49
DonJunior schreef op maandag 4 december 2023 @ 13:30:
[...]

Iemand heeft nooit GTA Vicecity 'Demolition man" gespeeld..

Dit was echt de hel, zo vaak opnieuw moeten doen deze.

YouTube: GTA Vice City - Mission #8 - Demolition Man (1080p)

Overigens geef ik je voor de rest helemaal gelijk hoor.. GTA was altijd al gewoon leuke missies en niet te moeilijk doen. Vooral plezier hebben.

Overigens vond ik GTA2 qua missies wel toffer, zeker omdat deze ook invloed hadden op het velroop van het spel. Als je veel missies voor Yakuza deed had je echt een probleem als je door de Zaibatsu wijk reed. Heerlijk
Of die beruchte missie in gta SA met Big Smoke en een trein? Man wat heb ik me daar kapot aan geërgerd.

Wel met je eens wat betreft gta2, die hele vibe en muziek was geweldig!

Ot: ik hoop dat ze morgen met een releasedatum komen a la volgende week, gewoon om de wereld even op zijn kop te zetten. Zou toch fantastisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
nvm

[ Voor 98% gewijzigd door G_Dragon op 04-12-2023 16:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robinblitz
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 20:35
Baited door de trailer? :)
Alleen om vervolgens een countdown te zien? Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Robinblitz schreef op maandag 4 december 2023 @ 16:04:
[...]

Baited door de trailer? :)
Alleen om vervolgens een countdown te zien? Haha.
Haha had je niet door dat dit een soort countdown video is voor morgen ? :) Word tegenwoordig zo ontzettend veel gedaan, trouwens die video heeft al 200k likes.. gaat echt ontzettend hard :D :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Duurt maar 91 seconden overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:14
Donstil schreef op maandag 4 december 2023 @ 16:19:
Duurt maar 91 seconden overigens.
Oke voor een 1e trailer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:05

Zeror

Ik Henk 'm!

Bommetje: Er staat alleen trailer 1 announcement. What als het helemaal geen GTA trailer blijkt te zijn? :P Weird right?

Anyways... Ik kwam het volgende idee tegen op internet wat best wel een big thing zou kunnen zijn. Morgen wordt vermoedelijk dus die eerste trailer van GTA VI laten zien. Het zou natuurlijk heel sterk zijn als Rockstar op de Game Awards aanstaande donderdag ook nog eens gameplay trailer eruit gooit. Dan zijn sowieso alle ogen op hun gericht komende tijd.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:02
Zeror schreef op maandag 4 december 2023 @ 16:51:
Bommetje: Er staat alleen trailer 1 announcement. What als het helemaal geen GTA trailer blijkt te zijn? :P Weird right?
Ze hebben het zover ik weet alleen over The next Grand Theft Auto gehad. Dus het kan bijvoorbeeld ook nog een remake zijn van deel 4. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Rockstar en 60fps op de console is bijna zeldzaam dus dit kan een Starfield geval worden.Natuurlijk is dit niet het eerste waar je aan denkt bij een 1e trailer maar toch. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Raem schreef op maandag 4 december 2023 @ 16:53:
[...]

Ze hebben het zover ik weet alleen over The next Grand Theft Auto gehad. Dus het kan bijvoorbeeld ook nog een remake zijn van deel 4. :P
In de setting van 4 zijn geen palmbomen.Ik denk wel dat dit echt een nieuwe in de serie gaat zijn hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:02
jori040 schreef op maandag 4 december 2023 @ 16:58:
[...]

In de setting van 4 zijn geen palmbomen.Ik denk wel dat dit echt een nieuwe in de serie gaat zijn hoor.
Dan een remake van de eerste GTA. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:05

Zeror

Ik Henk 'm!

Raem schreef op maandag 4 december 2023 @ 16:53:
[...]

Het wordt een GTA AR game zoals Pokemon Go :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
En dan is het straks een trailer voor GTA de serie..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Raem schreef op maandag 4 december 2023 @ 17:02:
[...]

Dan een remake van de eerste GTA. :P
Ik weet niet wat de setting daar was.GTA3 op PS2 was mijn eerste GTA ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
2:30 is ook oké voor een eerste trailer :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ben erg benieuwd morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Is de trailer van morgen nou al gelekt?

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Donstil schreef op maandag 4 december 2023 @ 17:40:
[...]

2:30 is ook oké voor een eerste trailer :+
Dat is een mooie tijd voor een 2de gameplay trailer.Morgen zien we de visuele stijl[al gaat die in lijn liggen van vorige games] + setting en verder niets.

Vermoed dat we 0 gameplay gaan zien.Puur de aankondiging is voor hen genoeg.

[ Voor 10% gewijzigd door jori040 op 04-12-2023 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4rkn4pst3r
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-06 14:59

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Facebook linkjes zijn zo ruk altijd hè. Eerst twintig foutmeldingen omdat mijn Pihole alles blokt 8)7

Als iemand een andere link heeft hou ik mij aanbevolen!

Pagina: 1 ... 3 ... 16 Laatste

Let op:
Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!

Veranderingen met betrekking tot een game serie: [ZT] Invloed en veranderingen van bestaande game series

Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld