D. Ninjai schreef op donderdag 24 september 2026 @ 17:28:
Wat een overbodige zooi zeg, en dat voor zo’n bedrag :p
Haha ja vind ik ook, wat moet je er toch allemaal mee :P.
Maar ja schijnbaar zijn er mensen die zulke dingen leuk vinden :+
Is dit een map? Ik had aangenomen dat het twee ansichtkaarten waren.

I wake up in the morning and I piss excellence

Donstil schreef op donderdag 24 september 2026 @ 17:57:
[...]

Is dit een map? Ik had aangenomen dat het twee ansichtkaarten waren.
Op de website staat

Double-Sided Souvenir Poster with Map of Leonida

• Tommy_Vercetti
  • Registratie: Juli 2026
  • Laatst online: 16:41
Dit gaat allemaal wel weer erg ver zeg voor dat bedrag. Maar ja het zal wel verkopen.

PS5 🎮 - GTA 🌴 - Tesla Model Y 🚘

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:28
Ik had ooit tegen mijzelf gezegd, als er een deluxe / collection editie komt. Die is van mij. Is het veel geld? Ja, dat is het zeker. Vind ik dat jammer? Ja. Maar, hij is 'besteld / pre-ordered'. Dit is mijn 1ste game aankoop waar alle collecties bij zit. Let's go!

AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:31

lord_fh

Môge!

400 voor prul zooi en je moet dr game nog los kopen ook 😂

Flinke uier heeft de gta vi melkkoe 😂

PS5 Pro + AOC U32G4U

Donstil schreef op donderdag 24 september 2026 @ 17:16:
@G_Dragon Jij zocht toch een Limited Edition 😜
Ja klopt maar dit is het geld niet waard, ik had dan op zijn minst een statue & steelbook willen zien voor deze prijs.

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:48
Milan1NL schreef op donderdag 24 september 2026 @ 18:20:
Ik had ooit tegen mijzelf gezegd, als er een deluxe / collection editie komt. Die is van mij. Is het veel geld? Ja, dat is het zeker. Vind ik dat jammer? Ja. Maar, hij is 'besteld / pre-ordered'. Dit is mijn 1ste game aankoop waar alle collecties bij zit. Let's go!
Waar ga je dit voor gebruiken ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-lsbcdqchqhGdwo1Wf2e4GaJBbE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SEMZusMWoCIsBTd8a8Dopomt.avif?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y0wR4-Cfvv5y_q7eXV33p_UWnDo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qveTcLBrh0ptE5DqowmVuNNs.avif?f=fotoalbum_large

[ Voor 50% gewijzigd door EvertonPride op 24-09-2026 18:41 ]

Dat zal ik wel niet mogen uitleggen van de huisregels 😜

Die lepel? Om op te scheppen over het spel :9

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Die je bij GTA V nog gewoon bij de basis editie kreeg? Krijgen we nog wel een digitale map? (als in PDF)
Beakzz schreef op donderdag 24 september 2026 @ 18:47:
[...]

Die je bij GTA V nog gewoon bij de basis editie kreeg? Krijgen we nog wel een digitale map? (als in PDF)
Ja die komt volgende donderdag te koop via de store. €79,95 waarschijnlijk 😆

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 24-09-2026 19:39 ]

Donstil schreef op donderdag 24 september 2026 @ 18:50:
[...]

Ja die komt volgende donderdag te koop via de store. €79,95 te koop via de store waarschijnlijk 😆
Ja voor de 1080 versie. 4K kost dan 100 :+

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15:00
RobinNL schreef op donderdag 24 september 2026 @ 17:11:
[...]

Note: Grand Theft Auto VI game sold separately.

😅
hahahahaha... .... HAHHAHAAHAHA
Ik moet eerlijk bekennen dat Rockstar wel door begint te slaan met hun vertrouwen in hun product, Ja het ziet er fantastisch uit en word goed ontvangen na de extended look. Maar om even €400 voor deze zooi te vragen?

G_Dragon schreef op donderdag 24 september 2026 @ 18:55:
Ik moet eerlijk bekennen dat Rockstar wel door begint te slaan met hun vertrouwen in hun product, Ja het ziet er fantastisch uit en word goed ontvangen na de extended look. Maar om even €400 voor deze zooi te vragen?
Ja het is tijd dat hij uit komt. Het zou zonde zijn als het net voor het einde nog even naar het krankzinnige gaat.

Ik vond de 30 minuten extended look al op het randje eigenlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 24-09-2026 18:57 ]

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:45
Beakzz schreef op donderdag 24 september 2026 @ 18:51:
[...]

Ja voor de 1080 versie. 4K kost dan 100 :+
Het zou me niet verbazen dat ze iedere maand een regio uitbrengen. 100 euro voor 4K kwaliteit per regio. Spaar ze alle 12 :+

/s

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16:30
Ik wil alleen die pet, maar die is me geen €400 waard :D

Maar wat iemand hier wel zei: elke donderdag een nieuwtje!

[ Voor 35% gewijzigd door DCNY op 24-09-2026 19:25 ]

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Spiegeltje, schepje, mesje. Vice coke city vibes :9
Een groot deel van het geld zal ook wel in die Oakly zonnebril zitten. Dat zijn ook los geen goedkope dingen.

Maar ik laat het toch aan me voorbij gaan. Al zou een ongeopende set toch best een goede investering kunnen zijn. Het blijft een limited edition.

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.

ArthurMorgan schreef op donderdag 24 september 2026 @ 20:16:
Een groot deel van het geld zal ook wel in die Oakly zonnebril zitten. Dat zijn ook los geen goedkope dingen.
Jawel, de Oakley Frogskins zijn een van de goedkoopste Oakley (dus met e) brillen die je kunt kopen, heb je al voor 80,-

• ntzv
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-09 15:38
Het is en blijft een Collector's Edition. Dit is natuurlijk altijd een product wat maar een heel klein % van de spelers gaat kopen. Neemt niet weg dat 400E wel heel erg duur is.

De bril is wel nice. en de map lijkt me ook wel leuk om te hebben, maar het is me echt geen 400 euro waard.

Dan heb je natuurlijk nog de mogelijkheid om het 'sealed' te bewaren, in deze gekke tijden zou ik er ook niet raar van opkijken als zoiets als dit over 10+ jaar een stuk meer waard zal zijn, maar ik kan dr ook naast zitten :)

"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."

• KapitanKrazy
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:16
LOL, ik keek erg uit naar de collector's edition en was stiekem ook van plan misschien m'n pre-order te cancelen voor de ultimate edition maar... 400 euro en de game zelf zit er geeneens bij? Koekkoek 8)7
ArthurMorgan schreef op donderdag 24 september 2026 @ 20:16:

Maar ik laat het toch aan me voorbij gaan. Al zou een ongeopende set toch best een goede investering kunnen zijn. Het blijft een limited edition.
Ik had nog nooit van Oakly gehoord, maar als ik dat zo zie zijn die wel prijzig ja.
Al zo makkelijk 200 euro voor een zonnebril, maar ja ook brillen van 500 euro zeg pff haha.
We gaan inplaats van vooruit achteruit qua collectors edities..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5jL_U3r8uXDse7hEBcqDIew9mU8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WGy1qQ2uGcGU7IuzKZkzpP8D.jpg?f=fotoalbum_large

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-09 21:35
Als ik de UE haal, kan mijn sharing buddy dan ook gewoon gebruik maken van al die extra content of is dat nog even afwachten?

Ik share al jaren op Xbox met iemand en eigenlijk alle content werkt dan wel.

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 15:59
Het haalt de hype wel naar beneden deze kinderlijke box

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
G_Dragon schreef op donderdag 24 september 2026 @ 21:32:
We gaan inplaats van vooruit achteruit qua collectors edities..

[Afbeelding]
Haha wat triest dit

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• ViX_EleCtriX
  • Registratie: September 2026
  • Laatst online: 27-09 02:23
Hippy Shopper

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Soort verkapte IQ test, wat de gek er voor geeft. Lijken wat willekeurige items, totaal niet de moeite waard.

• Milan1NL
lepel voor toetje, sleutelhanger aan mijn sleutelbos :+

AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:43
Als je dit koopt voor die prijs ben je goed gek. Ik heb nog wel een brug te koop ergens..

Zoals vaker met CE editions worden ze meer waard maar wat een zooi zeg en niet eens de game.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13:49
Die box bestatat uit allemaal plastic troep? Wat voor achterlijke wereld is dit waarbij Rockstar denkt dat dit iets toevoegt, hahah.
Tr!gger schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 00:10:
[...]

Als je dit koopt voor die prijs ben je goed gek. Ik heb nog wel een brug te koop ergens..

Zoals vaker met CE editions worden ze meer waard maar wat een zooi zeg en niet eens de game.
Plan er dan wel effe paar roze krokodillen stickers op, kan je hem voor meer verkopen 😋.

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:46
Jezus, die CE is pure oplichting.

• Yellos
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 15:56
met o.a.: Een spiegel, razorblade, en een scheplepeltje...
Het heuptasje en de verhullende zonnebril maken de dr*gsdealer kit compleet...

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:12
En ook maar 1 shotglaasje. Waarom niet een setje van 4? Denken ze dat wij geen vrienden hebben of zo? :p

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:12

OzzieMann

PSN: OzzieMann

D. Ninjai schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 09:19:
En ook maar 1 shotglaasje. Waarom niet een setje van 4? Denken ze dat wij geen vrienden hebben of zo? :p
Nee je hebt er maar eentje nodig vanaf 19 november. Een heuptasje voor de nodige energybars, het shotglaasje voor de caffeine shotjes, het spiegeltje-lepeltje-scheermesje voor de nodige poeders om wakker te blijven, de zonnebril om de wallen te verbergen. :+

Ach ja, het scheermesje deed me gelijk denken aan mijn social club account. Daar heb ik al sinds het begin deze avatar. Zou er bijna de CE voor aanschaffen. 8)7

Afbeeldingslocatie: https://prod-avatars.akamaized.net/stock-avatars/n/GTAVCAnniversary/GTAVC49.png

https://untappd.com/user/OzzBier

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:42

Pykow

Angelo OTR

De grap zit erin dat je met een heuptasje, zonnebril en petje als een echte vice city dr*gtoerist kunt lopen.

Spiegeltje met scheermes(sleutelhanger), heb je alleen nog wat poedersuiker nodig.
Shot glaasje voor vloeibare dr*gs, dat noemen we alcohol.
en ene lepel om chemische dingen te kunnen roeren.

Krokodil figure met een t-shirt aan van Tommy Vercetti (GTA Vice city)
Wat stickers, postcards en speltjes als "vakantieganger" in miami/vice city.

Prima Collectors Box.

Alleen voor die prijs van €399 verwacht ik ook wel dat er een grammetje coke bij zit ofzo.
Jezus dat slaat gewoon nergens op die prijs.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Pykow schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 09:49:
[...]

De grap zit erin dat je met een heuptasje, zonnebril en petje als een echte vice city dr*gtoerist kunt lopen.

Spiegeltje met scheermes(sleutelhanger), heb je alleen nog wat poedersuiker nodig.
Shot glaasje voor vloeibare dr*gs, dat noemen we alcohol.
en ene lepel om chemische dingen te kunnen roeren.

Krokodil figure met een t-shirt aan van Tommy Vercetti (GTA Vice city)
Wat stickers, postcards en speltjes als "vakantieganger" in miami/vice city.

Prima Collectors Box.

Alleen voor die prijs van €399 verwacht ik ook wel dat er een grammetje coke bij zit ofzo.
Jezus dat slaat gewoon nergens op die prijs.
O ja idd was mij nog niet op gevallen, vind die krokodil wel grappig. Maar hebben hoef ik hem niet.
Aangezien er toch wel overal krokodillen op te vinden zijn, ben ik benieuwd of dit iets betekent uiteindelijk(En wat dan uiteraard).

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 26-09 22:35
Er is toch geen hond die deze dure rotzooi koopt 8)7

Al vind ik het petje (€40) en zonnenbril (€100) best cool 8) maar is het nog €159,99 te duur.

[ Voor 14% gewijzigd door Starscreamer op 25-09-2026 11:28 ]

• RobinNL
Starscreamer schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 11:22:
[...]

Er is toch geen hond die deze dure rotzooi koopt 8)7

Al vind ik het petje (€40) en zonnenbril (€100) best cool 8) maar is het nog €159,99 te duur.
Milan1NL in "[Multi] Grand Theft Auto VI"

;)

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Voor €199 inclusief de game was dit een prima uitgave geweest. Een halve PlayStation 5 Pro vragen voor een goodie bag gaat echt helemaal nergens over.

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL

Mog schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 12:02:
[...]

Voor €199 inclusief de game was dit een prima uitgave geweest. Een halve PlayStation 5 Pro vragen voor een goodie bag gaat echt helemaal nergens over.
Het is wat een gek er voor geeft, maar buiten die VI badge, oogt het voor mij meer als een CE voor Vice City dan voor GTA6 zelf, overal groot Vice City als logo.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 11:06
Hoelang denken jullie dat het gaat duren voordat GTA Online beschikbaar komt na de release van GTA 6? Ik wil FC 27 dit jaar namelijk overslaan, maar als ik een jaar moet wachten voordat GTA Online uitkomt, overweeg ik toch om FC 27 aan te schaffen.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

SinergyX schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 12:47:
[...]

Het is wat een gek er voor geeft, maar buiten die VI badge, oogt het voor mij meer als een CE voor Vice City dan voor GTA6 zelf, overal groot Vice City als logo.
Dat is een klein beetje het probleem door terug te gaan naar Vice City.
Het is eigenlijk gewoon echt Vice City.
Maar een titel als GTA Vice city 2 was minder pakkend dan GTA VI
Ook omdat de ontwikkeling zo lang heeft geduurd denk ik dat de naam GTA VI al langer vast staat dan dat ze besloten hebben dat het Vice city gaat worden.

Ze gaan het uiteraard niet Miami mogen noemen, want het is allemaal fictief.
net als Los Santos ook geen Las Angels is.

Hoewel ze met GTA San Andreas wel een echte naam gebruikte.

• Drials
DeJurist schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 14:56:
Hoelang denken jullie dat het gaat duren voordat GTA Online beschikbaar komt na de release van GTA 6? Ik wil FC 27 dit jaar namelijk overslaan, maar als ik een jaar moet wachten voordat GTA Online uitkomt, overweeg ik toch om FC 27 aan te schaffen.
Ik denk 3 dagen.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

DeJurist schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 14:56:
FC27 is nu al uit en je hebt 2 salarissen verwijderd van GTA VI release.
Dus als je genoeg centjes hebt, dan kan je nu mooi FC27 halen en over 2 maandjes GTA VI aanschaffen.
Dit staat even los van het feit van FC27 weer hetzelfde is als FC26 en ik ga er ook vanuit dat je bij deze keuze, heel slim bent en geen geld in FUT kaartjes gaat stoppen.
Want anders heb je geld genoeg en is het geen keuze of je nu FC27 gaat halen.

Tussen nu en GTA VI komen er nog wel meer games uit die je misschien wilt spelen.
- Division 2 Chaos of Central Parc DLC
- World of Warcraft: Forever
- Call of duty
- Zelda
- Barbie :+

Maar het is nu niet bekend wanneer GTA Online gaat komen.
Of we krijgen dit nog te horen voor de release, maar naar verwachten pas in 2027 op zijn vroegst
Als je de berichten volgt, dan weet je dat het niet direct of kort na de release gaat komen.
Ze maken nu nog content voor GTA V Online en ondersteunen ook NoPixelRP recent.
Dat doe je niet voor 3 maandjes.
Alle berichten en geruchten geven aan dat dit pas in 2027 gaat komen.
Sommige beweren zelfs samen met de release met de PC versie en hopelijk 8 maanden na release op de consoles.

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 11:06
Pykow schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 15:11:
[...]

FC27 is nu al uit en je hebt 2 salarissen verwijderd van GTA VI release.
Dus als je genoeg centjes hebt, dan kan je nu mooi FC27 halen en over 2 maandjes GTA VI aanschaffen.
Dit staat even los van het feit van FC27 weer hetzelfde is als FC26 en ik ga er ook vanuit dat je bij deze keuze, heel slim bent en geen geld in FUT kaartjes gaat stoppen.
Want anders heb je geld genoeg en is het geen keuze of je nu FC27 gaat halen.

Tussen nu en GTA VI komen er nog wel meer games uit die je misschien wilt spelen.
- Division 2 Chaos of Central Parc DLC
- World of Warcraft: Forever
- Call of duty
- Zelda
- Barbie :+

Maar het is nu niet bekend wanneer GTA Online gaat komen.
Of we krijgen dit nog te horen voor de release, maar naar verwachten pas in 2027 op zijn vroegst
Heb je je creatieve onzin eindelijk mogen gebruiken?🤡 Wat brabbel je man. Als ik wil, haal ik met gemak 20 kopieën van FC 27 zonder er überhaupt naar om te kijken.

Het gaat mij er vooral om dat ik vanwege tijdgebrek het komende jaar maar op één van de twee games online wil focussen. Als het nog minimaal zes maanden tot een jaar duurt voordat we überhaupt online aan de slag kunnen met GTA 6, dan focus ik me voorlopig gewoon op FC 27. Ondanks dat die game na één of twee patches al jaren praktisch hetzelfde is.

Maar als GTA Online relatief snel na de release beschikbaar komt, wacht ik liever en ga ik gewoon volledig los op GTA Online.

• RobinNL
DeJurist schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 15:34:
[...]

Heb je je creatieve onzin eindelijk mogen gebruiken?🤡 Wat brabbel je man. Als ik wil, haal ik met gemak 20 kopieën van FC 27 zonder er überhaupt naar om te kijken.

Het gaat mij er vooral om dat ik vanwege tijdgebrek het komende jaar maar op één van de twee games online wil focussen. Als het nog minimaal zes maanden tot een jaar duurt voordat we überhaupt online aan de slag kunnen met GTA 6, dan focus ik me voorlopig gewoon op FC 27. Ondanks dat die game na één of twee patches al jaren praktisch hetzelfde is.

Maar als GTA Online relatief snel na de release beschikbaar komt, wacht ik liever en ga ik gewoon volledig los op GTA Online.
Zoals @Pykow ook al aangaf in z'n posts, zijn er geruchten dat het nog wel even gaat duren voordat GTA Online voor GTA 6 verschijnt. Zolang Rockstar Games niks loslaat is het alleen maar gissen.

Ook in de PS Store wordt de game aangeboden als "Grand Theft Auto VI is een singleplayer-ervaring."

Ik zou ze gewoon lekker beide kopen en dan afwachten wanneer Rockstar gaat praten over GTA Online voor GTA 6.

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:15
[...]

De vraag wanneer Online uitkomt, komt hier om de andere pagina voorbij. Ik snap je punt, maar dit mag wel wat vriendelijker

[ Voor 11% gewijzigd door Linksquest op 26-09-2026 09:09 ]

iRacing Profiel

• lord_fh

lord_fh

Môge!

[...]

Das wel heel erg stoer man!

PS5 Pro + AOC U32G4U

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

[...]

Je hoeft niet kwaad te worden of beledigd te zijn als ik mijn mening baseer op financiele keuzes ipv tijdbesteding. Vaak als men keuze maakt of ze game A of B willen kopen is het een bewuste financiele keuze en een gamer vindt altijd ergens wel tijd voor zijn hobby haha.
Voel je dus niet aangevallen.
RobinNL schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 15:47:
[...]

Zoals @Pykow ook al aangaf in z'n posts, zijn er geruchten dat het nog wel even gaat duren voordat GTA Online voor GTA 6 verschijnt. Zolang Rockstar Games niks loslaat is het alleen maar gissen.

Ook in de PS Store wordt de game aangeboden als "Grand Theft Auto VI is een singleplayer-ervaring."

Ik zou ze gewoon lekker beide kopen en dan afwachten wanneer Rockstar gaat praten over GTA Online voor GTA 6.
Precies dit ! 100% mee eens. Lekker beide kopen en afwachten.
Wild Chocolate schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 16:16:
[...]

De vraag wanneer Online uitkomt, komt hier om de andere pagina voorbij. knip
knip

[ Voor 7% gewijzigd door Linksquest op 26-09-2026 09:11 . Reden: Aangepast wegens een andere aanpassing. ]

• Loek92
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-09 22:11
greatgonzo schreef op dinsdag 22 september 2026 @ 11:35:
Misschien kunnen jullie even je glazen bol erbij pakken :)

AH heeft 15% korting op cadeaubonnen, bijvoorbeeld van Bol.com. Op die manier zou je via Bol een GTA code kunnen bemachtigen, en betaal je bijvoorbeeld voor de PS5 editie geen €80 maar €68

Ik denk niet dat rondom release er nog andere acties komen toch? Ook omdat het digital only is
Doe ik iets verkeerd? Ik heb net dus die bon van 100 gekocht voor 85. Maar nu blijkt dat je daar geen PS Store tegoed van kan kopen. Daar staat de melding bij “ De Kado+Kaart betaalmethode is niet beschikbaar voor dit product.”

Kijk ik verkeerd of hoe heeft de rest dit gedaan?

Edit: gelukt. Mochten meer mensen hier tegenaan lopen, zie reactie hier onder

[ Voor 4% gewijzigd door Loek92 op 25-09-2026 18:58 ]

• FrankyD86
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15:22
Ik heb het eerst voor One4all tegoed ingewisseld en dan via One4all weer voor Xbox store tegoed inwisselen, ik denk dat dat voor PS Store tegoed ook kan.

Misschien wat omslachtig, maar het werkt.

• Loek92
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-09 22:11
FrankyD86 schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 18:43:
Ik heb het eerst voor One4all tegoed ingewisseld en dan via One4all weer voor Xbox store tegoed inwisselen, ik denk dat dat voor PS Store tegoed ook kan.

Misschien wat omslachtig, maar het werkt.
Het is gelukt. Kon dus niet de Playstation kaart via de site kiezen en dan betaalmethode die gekochte kaart van AH selecteren, maar kon wel het saldo van de kaart checken, en via daar de Playstation kaart kopen met dat saldo…

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:49

Geleihoofd

Always a jellyhead

Heb er Bol.com tegoed van gehaald en daar de PSN opwaardeercodes gekocht.

Task failed succesfully!

• LadyVodka
  • Niet online
Orangelights23 schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 07:23:
Die box bestatat uit allemaal plastic troep? Wat voor achterlijke wereld is dit waarbij Rockstar denkt dat dit iets toevoegt, hahah.
De inhoud ziet eruit als spullen die je normaal in de cadeauwinkel zou kopen. :O

• Geleihoofd

Geleihoofd

Always a jellyhead

LadyVodka schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 19:26:
[...]

De inhoud ziet eruit als spullen die je normaal in de cadeauwinkel zou kopen. :O
Nou inderdaad, los van de "drugs paraphernalia" oogt het wel heel erg als een vakantiedoosje die je op je 6e kreeg van je ouders, hopende dat je de hele reis naar het Zwarte Woud er zoet mee zou zijn. En dat voor maar 400 euro. 8)7

Task failed succesfully!

• Drials
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_a0POxClLJ-MKsQI2TLIQc_OxQ8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jj8uaINc87TpMh9tu2JOwKNg.webp?f=fotoalbum_large

Grand Theft Auto VI is de grootste game van het jaar, decennium en mogelijk van alle tijden, en het siert deze maand de cover van Game Informer. Ik sprak met verschillende hoofdontwerpers bij Rockstar Games om exclusieve nieuwe details te leren over het langverwachte vervolg, met een bijzondere focus op hoe Rockstar de setting van het spel en de parodie in Florida, Leonida, tot leven bracht.

Ons coververhaal van 14 pagina's bevat exclusieve interviewcitaten en details over alles wat met Vice City en Leonida te maken heeft. Als levenslange inwoner van Zuid-Florida bied ik mijn eigen perspectief terwijl ik met Rockstar nooit eerder gedeelde functies bespreek, zoals Grand Theft Auto VI's geavanceerde weersystemen die de minder zonnige weerverschijnselen van Florida simuleren, de duizelingwekkende hoeveelheid wilde dieren - inheems en anderszins - die Leonida op land, lucht en zee zwerven, en Rockstar's benadering van het onderzoeken van Miami en Florida om ervoor te zorgen dat het de meest cultureel en esthetisch nauwkeurige en levensechte wereld tot nu toe creëerde. Als je wilt weten hoe "Florida" GTAVI wil zijn, wil je dit verhaal niet missen.

12 nieuwe, exclusieve screenshots begeleiden het coververhaal en laten meer zien van de bezienswaardigheden en burgers van Grand Theft Auto VI. De cover van het tijdschrift bevat prachtige originele illustraties, met dank aan Rockstar Games, met hoofdrolspelers Jason Duval en Lucia Caminos, waardoor het een cool verzamelobject is voor zowel Game Informer- als GTA-fans.

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
Zouden we nog Tiger King en Carole Baskin-achtige taferelen te zien krijgen? Dat zou fantastisch in de Florida GTA setting passen :9~

Fallout | TES | CIV | Lego | PS5 | Switch

Toch op zich ook wel benieuwd naar de weer systemen, hoe extreem die kunnen wezen in het spel.

• EvertonPride
Wat gebeurt er als je in GTA 6 een wapen op de grond gooit? Ik ben benieuwd naar:
  • Reageren NPC's op een wapen dat op straat ligt, of pakken ze het zelfs op? En als ze dat doen, richten ze er dan een bloedbad mee aan?
  • Blijft het wapen in de wereld liggen of verdwijnt het na een tijdje?
  • Kan de politie het als bewijs gebruiken of gaat je wanted level omhoog?
Nu al zin om op de boulevard een wapen te laten vallen, op een bankje te gaan zitten (met een donut en koffie) en wachten op een mental NPC..

• lord_fh

lord_fh

Môge!

EvertonPride schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 13:13:
Wat gebeurt er als je in GTA 6 een wapen op de grond gooit? Ik ben benieuwd naar:
  • Reageren NPC's op een wapen dat op straat ligt, of pakken ze het zelfs op? En als ze dat doen, richten ze er dan een bloedbad mee aan?
Nu al zin om op de boulevard een wapen te laten vallen, op een bankje te gaan zitten (met een donut en koffie) en wachten op een mental NPC..
Denk niet dat dat gaat gebeuren...

PS5 Pro + AOC U32G4U

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:38

RoamingZombie

Watching the sheeple...

EvertonPride schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 13:13:
Ik zou je hype temperen. Een NPC Kan het misschien oppakken en that is it. Waarom zou een NPC een killing spree beginnen? Dit is geen engine voor persistent items en je laatste suggestie vereist wel een erg complex wanted systeem.

Ninety percent of everything is crap.

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Denk dat hij iets te veel naar GTA V mods op YouTube heeft gekeken. :P

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:56
Op welke wijze rechtvaardigt GTA 5 en RDR2 dit soort bijzondere verwachtingen. Ik begrijp dat niet heel goed. Rockstar heeft op een of andere manier zo’n status waarbij ze niets fout kunnen doen.

GTA5 vond ik wel een leuke game en de wisselingen in karakters waren leuk en nieuw, maar daar bleef het wel bij.

In RDR2 was de wereld echt tof gedaan, vooral de biomes, het jagen etc. De random NPC’s met kleine korte verhaaltjes waren ook wel echt leuke toevoegingen. Maar de gameplay zelf was vrij beperkt en niet echt vernieuwend.

Nu ook in de 30 minutes deepdive zag het er allemaal wel erg goed uit graphics wise, maar de gameplay en o.a. het schieten vond ik nog steeds niet heel soepel overkomen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:31
Even wat anders, de countdowntimer doet het niet meer?

• Geleihoofd

Geleihoofd

Always a jellyhead

*O*

Task failed succesfully!

luxzenburcht schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 18:44:
Nou beter gezegd de countdowntimer is er niet meer :+

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:33

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

luxzenburcht schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 18:44:
Je hebt het misschien gemist maar de game is al uit sinds dinderdag.

Echt heel vet tot dusver! Kwam gister ineens in een overstroming tijdens een typhoon!

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:31
Chaoss schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 21:20:
[...]

Je hebt het misschien gemist maar de game is al uit sinds dinderdag.

Echt heel vet tot dusver! Kwam gister ineens in een overstroming tijdens een typhoon!
Ook roze alligators die uit die typhoon spawnen?

• EvertonPride
RoamingZombie schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 14:55:
[...]

Ik zou je hype temperen. Een NPC Kan het misschien oppakken en that is it. Waarom zou een NPC een killing spree beginnen? Dit is geen engine voor persistent items en je laatste suggestie vereist wel een erg complex wanted systeem.
Wellicht heb je gelijk, wel benieuwd. Ga het wel proberen en benieuwd op welke manieren ik verrast ga worden

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Het is zo’n avond. U kent het wel, een biertje, of twee, achter de kiezen. U wordt wat nostalgisch en gaat wat muziek luisteren op Youtube.

Dan komt het moment dat u op deze stuit:
Het eerste wat ik ga doen, en heb gedaan bij alle GTAs, is rondrijden en de pareltjes uit de radiostations pikken. :9 :z

It’s the economy, stupid!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-09 20:54
Is de installatie grote al bekend?

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Psyonara schreef op zondag 27 september 2026 @ 10:37:
Vast wel
Ja en alle wapens ook, en alle auto’s die erin zitten ook etc

• elknic
  • Laatst online: 15:32
Nee nog niet.

[75]

• Milan1NL
dawg schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 23:52:
Het is zo’n avond. U kent het wel, een biertje, of twee, achter de kiezen. U wordt wat nostalgisch en gaat wat muziek luisteren op Youtube.

[YouTube: Elderbrook - Inner Light with Bob Moses (Official Music Video)]

Het eerste wat ik ga doen, en heb gedaan bij alle GTAs, is rondrijden en de pareltjes uit de radiostations pikken. :9 :z
Dit ga ik ook doen! Exact hetzelfde haha!

• Milan1NL
Vind dit wel een leuke vraag. Ene kant wel logisch, maar daar is dus nog niks van bekend.

Hoe groot zou de game zijn? 200 gb? Weet niet hoeveel RDR2 is, maar de map is paar x groter. Ik denk rond de minimaal 150 gb. Of 250 gb.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
dawg schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 23:52:

[YouTube: Elderbrook - Inner Light with Bob Moses (Official Music Video)]

Ben ik de enige die alle muziek uitzet zodat ik de conversaties kan volgen in de auto? :9

Ik hoop dat ik grote subtitles kan selecteren want, wat is het damn lasitg om het allemaal goed te volgen en op de weg te letten.

[ Voor 9% gewijzigd door Farabi op 27-09-2026 17:48 ]

• Psyonara
Milan1NL schreef op zondag 27 september 2026 @ 16:56:
[...]

Vind dit wel een leuke vraag. Ene kant wel logisch, maar daar is dus nog niks van bekend.

Hoe groot zou de game zijn? 200 gb? Weet niet hoeveel RDR2 is, maar de map is paar x groter. Ik denk rond de minimaal 150 gb. Of 250 gb.
RDR 2 is rond de 120 Gig on release op PC. Geen idee hoe groot geworden is na bepaalde updates.

Geloof dat GTA V op een gegeven moment ook 130 Gig is op PC.

200 zou mij niks verbazen eerlijk gezegt. Zeker als Online een ding word, zal het uiteindelijk daar wel komen en voorbij.
Farabi schreef op zondag 27 september 2026 @ 17:46:
[...]

Ben ik de enige die alle muziek uitzet zodat ik de conversaties kan volgen in de auto? :9

Ik hoop dat ik grote subtitles kan selecteren want, wat is het damn lasitg om het allemaal goed te volgen en op de weg te letten.
Scheelt dat tijdens de conversaties de muziek al of zachter gaat, of geen muziek is.
Op misschien misschien een freeroam momentje na, dat je een keer misschien met 2 personages in de auto zit.

• lord_fh

lord_fh

Môge!

Psyonara schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:15:
[...]

RDR 2 is rond de 120 Gig on release op PC. Geen idee hoe groot geworden is na bepaalde updates.

200 zou mij niks verbazen eerlijk gezegt. Zeker als Online een ding word, zal het uiteindelijk daar wel komen en voorbij.
Gta V is 100gig op de playstation , vi zal indrdaad wel ergens tussen 150 en 200 liggen

PS5 Pro + AOC U32G4U

Psyonara schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:15:
[...]

Nou we weten 1 ding, op PC is hij voorlopig 0 GB :+

• Psyonara
Donstil schreef op zondag 27 september 2026 @ 20:50:
[...]

Nou we weten 1 ding, op PC is hij voorlopig 0 GB :+
Lastig te zeggen op moment maar PS5 emulatie is hard op weg ineens.
Dus als Rockstar zelf niet released dan de Emulatie gemeenschap wel.

• GianniDPC
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 27-09 23:09
Weet er iemand of dit in België ook werkt? Kan ik om te beginnen de kado cheque bestellen vanuit be? In de belgische voordeelshop staat natuurlijk die cadeaubon weer niet.. 8)7 Maar misschien lukt het met een accountje aan te maken op de nl variant? Mocht dat lukken kan je eens omgezet met kadoenkaart.nl in de Belgische PSN store de code inwisselen of is dat regio gebonden? Alvast bedankt!

EDIT: kut je kan enkel betalen met iDEAL op de Nederlandse AH :(

[ Voor 4% gewijzigd door GianniDPC op 27-09-2026 22:41 ]

• KapitanKrazy
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:16
Psyonara schreef op zondag 27 september 2026 @ 20:54:
[...]

Mensen roepen dit wel maar vergeten dat, om de game te rippen, daarvoor een gejailbreakte PS5 nodig is aangezien GTA VI volledig digitaal is. Het is niet langer meer simpelweg een kwestie van het DVD'tje kopiëren naar de harde schijf van een PC.

En momenteel is de enige manier om een PS5 te jailbreaken via een oude firmware versie. Er is een reden dat de games die we tot nu toe emulated hebben gezien launch games zijn zoals Demon's Souls en Astro's Playroom.

[ Voor 10% gewijzigd door KapitanKrazy op 28-09-2026 08:12 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:07
Psyonara schreef op zondag 27 september 2026 @ 20:54:
[...]

Er komt voor GTA VI een grote firmware update op de Sony PlayStation 5. Er zal dus daarna een exploit gevonden moeten worden, daarna zal de game gedownload en geverifieerd moeten zijn (er is geen fysieke versie beschikbaar) alvorens een dump te kunnen maken. Momenteel zijn er zelfs geen dumps van grote games als 007 First Light of Wolverine en heeft Sony een andere troef in handen: PSSR verbeterd telkens nog en vraagt ook nieuwere firmware versies bij diverse games. Daarbij hebben recent belangrijke hackers de scene verlaten volgens diverse bronnen om diverse redenen, wat het proces zal vertragen.

Het is ook maar goed ook, want een voortijdige illegale release van een game als GTA VI zal de game business geen goed doen.

[ Voor 15% gewijzigd door Jumpman op 28-09-2026 10:28 ]

• Wimpie79
  • Registratie: April 2026
  • Nu online
Morgen weten we meer over het dynamic weather system. Zo benieuwd naar..

• Pvt.Zaitsev
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 14:53
Wimpie79 schreef op maandag 28 september 2026 @ 10:35:
Bron?

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Denk eerder donderdag, is tot nu toe steeds op elke donderdag sinds de deep dive dat Rockstar nieuws uitbrengt.

• mcompagner
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15:38

• Wimpie79
  • Registratie: April 2026
  • Nu online
Klopt.

Weet wel niet welk uur ongeveer. Nog niet echt gekeken . Gewoon de 29ste en dat is morgen...

[ Voor 12% gewijzigd door Wimpie79 op 28-09-2026 11:25 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Oh een artikel van Gameinformer... Misschien dat er dan donderdag nog wat info bij rockstar zelf vandaan komt? wellicht in de vorm van een video?

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Milan1NL schreef op zondag 27 september 2026 @ 16:56:
[...]

Ik hoop onder de 400GB, want meer ruimte heeft een PS5 niet haha.
Gewoon even wat games verwijderen en je hebt ruimte genoeg.
Je hebt toch geen tijd voor andere games in de eerste weken van de release.
Daarnaast voor mij persoonlijk gebruik ik mijn PS5 straks alleen nog maar voor GTA VI en verder is dat ding aan het stofhappen.
Waarschijnlijk staat er nog een FS25 op van 1 jaar terug erop en God of War Ragnok die ik toen uitgespeeld heb ;)

Moest afgelopen week nog mijn PSN account herstellen, Rockstar account gekoppeld aan mijn PSN en daarna de game in de pre-order.

Zodra GTA VI op de PC is, kan mijn PS5 weer de kast in ;)
Farabi schreef op zondag 27 september 2026 @ 17:46:
[...]

In GTA V gaat muziek zachter als ze aan het praten zijn.
Maar anders is het gewoon vollop muziek aan.
Wanneer Travor zijn geliefde mexicaan terug naar huis brengt, hoor je een bijpasende radio nummer langskomen. Dan is het echt sonde als je dat uit gaat zetten.
Wimpie79 schreef op maandag 28 september 2026 @ 10:35:
Ik ben benieuwd wat het nieuws hieraan is ?
In GTA San Andreas had je al zandstormen waardoor je zicht slechter was.
Of in GTA V heb je onweer, waardoor je schoten al gedempt zijn.
Zie je mensen paraplus gebruiken in de regen en is het wat rustiger op de weg met voertuigen.
Je kleren worden nat, de wegen zijn glad.

Wat er dan precies meer moet gebeuren met dynamic weather zou mij benieuwen.
Tornado's zijn in geen enkele game nog goed geintroduceerd.
Blazen ze huizen en bomen weg en na een tijdje zijn ze weer allemaal terug (anders heb je na 100 uur misschien wel een hele lege stad en mag je opnieuw beginnen)
Bullet drop door wind? in een GTA game lijkt mij overbodig.
Sneeuw ga je nooit krijgen in florida ;) ze hebben het ook over het weer en niet seizoenen

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Een dynamisch weer systeem is inderdaad niets nieuws, veel games hebben dat al bijvoorbeeld de spontane onweer- en regenbuien in RDR2. Maar bij de meeste games is dynamisch weer niets meer dan verschillende soorten weer in willekeurige volgorde.

Wat een stapje verder zou gaan is dat het weer invloed heeft op de gameplay en wereld. Bij racegames merk je vaak wel dat regen ook invloed heeft op de rij eigenschappen. Het zou me niet verbazen als dit bij GTA6 ook zo is want Rockstar heeft al aangeven dat het rijden in GTA6 realistischer wordt, dus minder grip bij regen etc.

Verder zou je nog kunnen denken aan tijdelijk overstroomde straten, of iig overstroomde eilanden in het moeras gebied. Rivieren die breder zijn, springtij etc, invloed van wind op voertuigen en met name op vliegtuigen en helikopters. Net even dat extra stapje.

[ Voor 20% gewijzigd door Chaoss op 28-09-2026 13:41 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Chaoss schreef op maandag 28 september 2026 @ 13:36:
Een dynamisch weer systeem is inderdaad niets nieuws, veel games hebben dat al bijvoorbeeld de spontane onweer- en regenbuien in RDR2. Maar bij de meeste games is dynamisch weer niets meer dan verschillende soorten weer in willekeurige volgorde.

Wat een stapje verder zou gaan is dat het weer invloed heeft op de gameplay en wereld. Bij racegames merk je vaak wel dat regen ook invloed heeft op de rij eigenschappen. Het zou me niet verbazen als dit bij GTA6 ook zo is want Rockstar heeft al aangeven dat het rijden in GTA6 realistischer wordt, dus minder grip bij regen etc.

Verder zou je nog kunnen denken aan tijdelijk overstroomde straten, of iig overstroomde eilanden in het moeras gebied. Rivieren die breder zijn, springtij etc, invloed van wind op voertuigen en met name op vliegtuigen en helikopters. Net even dat extra stapje.
Gaat GTA V al niet zover ?
in regen slip je al meer volgens mij.
Wind speelt inderdaad nog geen rol

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:56
Leuk joh, tornado en heftig regen seizoen en er is geen hond te bekennen buiten. Terug naar een open wereld game van in de jaren ‘00 :p

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Pagina: 1 ... 56 57 Laatste

Let op:
Spoilers en leaks tussen de spoilertags! Story-spoilers met duidelijke waarschuwing, maar liever helemaal niet, om het voor iedereen leuk te houden.

Voorkom steeds herhalende discussies, lees de TS of zoek in het topic. Er is al veel over gesproken, en met uitgesproken meningen ga je elkaar niet meer overtuigen. Houd het vriendelijk en volwassen, zoals onze huisregels voorschrijven. Denk na over het nut van posten over bijvoorbeeld:
• '30 fps is onspeelbaar'.
• de waarde van standaard t.o.v. luxere edities.
• discussies over digital only of de prijzen van games, die horen thuis in [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
• discussies over de Playstation 5 Pro en de prijs.

Countdown Timer