@R.G Ik heb nog geen pre-order maar wat ze gaan tonen moet wel heeel erg slecht zijn wil ik de game niet bij release halen.
Er is geen reden om te denken dat de game 'rubish' is. Gta games en RDR zijn wat mij betreft pareltjes die juist om de single player draaien en Rockstar weet dat. Die miljoenen pre orders en sales op day 1 zijn allemaal mensen die de game voor de single player kopen.
Ik denk niet dat er iets van GTA online getoond gaat worden. Ik verwacht dat ze dat een tijd na de release doen via een aparte showcase.
Er is geen reden om te denken dat de game 'rubish' is. Gta games en RDR zijn wat mij betreft pareltjes die juist om de single player draaien en Rockstar weet dat. Die miljoenen pre orders en sales op day 1 zijn allemaal mensen die de game voor de single player kopen.
Ik denk niet dat er iets van GTA online getoond gaat worden. Ik verwacht dat ze dat een tijd na de release doen via een aparte showcase.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
:strip_exif()/f/image/Dgl7LJ26CVMcyVNPqpLhnXb6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6lSKiSDcm8s2CAgDwqwKbMTi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pb4kfbq9ZZRm8WBZCF8CxvZ3.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/rbjP5p3tzknmYJlmZ5VAxtml.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/TB0HAo2BT9av9kuHZOAeVs3E.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ok9xhqsUuyVcTEIWRMWUZrfJ.jpg?f=fotoalbum_large)