Als dat de reden is dan ben heb je ze toch niet helemaal op een rijtje? Als je geen geld voor een game hebt dan moet je uberhaupt geen game kopen. Sterker nog, je loopt alleen maar risico met zo vroeg pre-orderen. Wat als de winkel failliet gaat? Kan je hem weer ergens anders kopen.Carlos0_0 schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 12:31:
[...]
Dat je het vast betaald heb, mocht je het geld op dat moment hebben liggen.
Het kan zo maar zijn dat je het in November niet heb.
En voor vele is het ook gewoon gemak zijn, och dan bestel ik het vast. hoef ik het tegen die tijd niet te doen.
Er bestaat ook nog iets als digitaal aankopen, niet iedereen hoeft een doosje met disc te hebbenColeJ schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 20:29:
[...]
Als dat de reden is dan ben heb je ze toch niet helemaal op een rijtje? Als je geen geld voor een game hebt dan moet je uberhaupt geen game kopen. Sterker nog, je loopt alleen maar risico met zo vroeg pre-orderen. Wat als de winkel failliet gaat? Kan je hem weer ergens anders kopen.
Als je de niet bestaande DLC van een onaangekondigde versie van een game die nog moet uitkomen bedoelt, dan is dat 30 februari komend jaar.Megupe schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 00:41:
Weet iemand wanneer de dlc van de pc versie precies uitkomt?
De kans dat die uitverkocht raakt is nog kleiner dus dat hoef je al helemaal niet maanden van te voren te doen.Carlos0_0 schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 20:44:
[...]
Er bestaat ook nog iets als digitaal aankopen, niet iedereen hoeft een doosje met disc te hebben.
Nee het hoeft niet, maar het kan wel. en ja waarom niet als het kandutchgio schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 09:37:
[...]
De kans dat die uitverkocht raakt is nog kleiner dus dat hoef je al helemaal niet maanden van te voren te doen.
Overmorgen als het goed is.Megupe schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 00:41:
Weet iemand wanneer de dlc van de pc versie precies uitkomt?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Breng ze nou niet op ideeen. Straks komen ze daadwerkelijk met een digitale Limited Edition die 250 euro kost.Donstil schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 10:32:
[...]
Nee dat kan niet, de digitale versie uit de Xbox of PlayStation store kan niet uitverkopen.
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL
Misschien beetje een domme vraag..ik heb een gewone Ps5 sinds het begin van release, zou deze gta 6 soepel draaien nog hierop?
Ben zeker geen moderator hier, maar hou het op zijn minst even gezellig hier tot de game uit is gekomen. 🫶🏼😊😂... Laten we gaan speculeren wat er in trailer 3 te zien zal zijn. 😀
AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro
Is een beetje gokken denk ik. De trailers 1 & 2 zijn opgenomen vanaf een gewone PS5 als ik het uit mijn hoofd goed heb. Ik heb zelf vorig jaar een PS5 gekocht speciaal voor GTA 6. Omdat ik nog een game pc heb, heb ik daarmee genoegen mee tot die ooit in deze eeuw uitkomt voor de PC.Jovinho99 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 19:46:
Misschien beetje een domme vraag..ik heb een gewone Ps5 sinds het begin van release, zou deze gta 6 soepel draaien nog hierop?
AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro
Vergelijk het met GTA V op de PS3. Iedereen was er toen van onder de indruk, en niet over dat het slecht draaide.Jovinho99 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 19:46:
Dat het later ook op de PS4 en PS5 uit kwam en daar mooier uit zag en beter presteerde wist je toen ook niet.
Op een Pro is het ongetwijfeld beter maar Rockstar kennende zullen ze echt geen half werk afleveren.
[ Voor 10% gewijzigd door dutchgio op 16-05-2026 21:10 ]
Rockstar kennende zullen ze wel weer te veel hooi op de vork nemen. Dus 30 FPS stabiel mag je al blij mee zijn op de normale Ps5. Ik kan persoonlijk wel wennen aan 30 FPS als ik ernaast geen andere games speel, als dit geen probleem voor je is zit je dus wel goed.Jovinho99 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 19:46:
Neem GTA5, dat draaide vreselijk op de PS3 en Xbox 360. Continu frame drops in drukke gebieden, toch prima plezier gehad!
[ Voor 26% gewijzigd door Donstil op 16-05-2026 21:35 ]
Ik verwacht idd rond de 30 fps op PS5, wellicht 40 op de PS5 Pro. En dan komt er 1-2 jaar later de PC release. En uiteraard een PS6 next-gen patch voor 20-30 euro.
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL
Als je de mogelijkheid hebt zou ik toch nog een PS5 Pro aanschaffen voor de release van GTA VI. Zeker nu met de PSSR update, ga je op de Pro de beste versie spelen. Ik vrees dat 30 fps al moeizaam gaat worden op de oudere consoles.Jovinho99 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 19:46:
Komt de game nu echt in November omdat het in de ps store staat? Of was dit onzin?
Dan zou het toch mega Groot nieuws zijn en rockstar zou het toch Wel echt beter onthullen?.
Dan zou het toch mega Groot nieuws zijn en rockstar zou het toch Wel echt beter onthullen?.
Het is toch geen nieuws? Rockstar heeft in November 2025 al een persbericht uitgedaan dat gta 6 zal releasen op 19 november 2026.R.G schreef op zondag 17 mei 2026 @ 04:03:
Komt de game nu echt in November omdat het in de ps store staat? Of was dit onzin?
Nol_NL schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:05:
[...]
Als je de mogelijkheid hebt zou ik toch nog een PS5 Pro aanschaffen voor de release van GTA VI. Zeker nu met de PSSR update, ga je op de Pro de beste versie spelen. Ik vrees dat 30 fps al moeizaam gaat worden op de oudere consoles.
Ja denk indd dat dit beste is, maar komt ongelegen vermits we aan het verbouwen zijn 🙈.
Mensen die zeggen " het zal net aan 30fps draaien op ps5" , dat is gewoon iets roeptoeteren, je hebt geen idee. Ik heb een normale ps5, zal echt prima speelbaar zijn.
Mensen die zeggen "zal echt prima speelbaar zijn", dat is gewoon iets roeptoeteren, je hebt geen idee.lord_fh schreef op zondag 17 mei 2026 @ 10:29:
Mensen die zeggen " het zal net aan 30fps draaien op ps5" , dat is gewoon iets roeptoeteren, je hebt geen idee. Ik heb een normale ps5, zal echt prima speelbaar zijn.
Vooralsnog komt de game in november uit idd, rockstar heeft wel vaker gezegd dat de datum een harde datum was en daarna toch uitgesteld. Dus eerst zien dan geloven. Elke dag dat we geen uitstel krijgen is er eentje dichter bij releaseR.G schreef op zondag 17 mei 2026 @ 04:03:
Nou ja ze zullen het spel echt wel prima speelbaar uitbrengen(Z'n blunder kan Rockstar zich niet veroorloven), het spel is echt voor deze generatie in de maak.Donstil schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:35:
[...]
Mensen die zeggen "zal echt prima speelbaar zijn", dat is gewoon iets roeptoeteren, je hebt geen idee.
Al was het al vroeg in de maak, ze zullen het eerst op de ps4 pro / xbox nog wat gebaseerd hebben(En daarna verbeterd hebben met de ps5 devkit)..
[ Voor 4% gewijzigd door Carlos0_0 op 17-05-2026 11:56 ]
Nah het verleden laat zien dat dit echt niet zo vanzelfsprekend is als sommige nu denken.Carlos0_0 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:56:
[...]
Nou ja ze zullen het spel echt wel prima speelbaar uitbrengen, het spel is echt voor deze generatie in de maak.
Al was het al vroeg in de maak, ze zullen het eerst op de ps4 pro / xbox nog wat gebaseerd hebben(En daarna verbeterd hebben met de ps5 devkit)..
Zoals al gezegd draaide GTA5 met enorme framedrops op de Ps3 en Xbox 360 en ook RDR2 zag er op de PS4 veel minder uit dan op de PS4 Pro, met wederom veel framedrops in het stedelijke gebied.
Ik zou een slag om de arm houden als ik een originele PS5 had, just to be sure.
Edit: Laat staan een Xbox Series S, dat wordt helemaal een downgrade drama.
[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 17-05-2026 12:01 ]
Zag toevallig onderstaande video in mijn feed afgelopen week. GTA IV draait op de PS3 op 30fps, maar alleen als er weinig actie is. Zodra er wat gebeurt op het scherm dropt de fps naar de lage 20fps, met 15fps als ondergrens.
[ Voor 5% gewijzigd door AreVeeDee op 17-05-2026 12:41 ]
Totaal geen last gehad an framedrops zover ik weet op de ps3, draaide meer dan prima voor die generatie voor mij.Donstil schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:01:
[...]
Nah het verleden laat zien dat dit echt niet zo vanzelfsprekend is als sommige nu denken.
Zoals al gezegd draaide GTA5 met enorme framedrops op de Ps3 en Xbox 360 en ook RDR2 zag er op de PS4 veel minder uit dan op de PS4 Pro, met wederom veel framedrops in het stedelijke gebied.
Ik zou een slag om de arm houden als ik een originele PS5 had, just to be sure.
Ik merk dat volgens mij sowieso niet framedrops, zou niet eens weten wat het zou moeten zijn. Ben er wellicht allemaal niet zo gevoelig voor dat ik het niet merk.
Haha ja dit dus, voor velen door de tijd weggevaagd maar was zeker enorm aanwezig.AreVeeDee schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:38:
Zag toevallig onderstaande video in mijn feed afgelopen week. GTA IV draait op de PS3 op 30fps, maar alleen als er weinig actie is. Zodra er wat gebeurt op het scherm dropt de fps naar de lage 20fps, met 15fps als ondergrens.
[YouTube: Playing GTA IV on PS3 in 2026 - R.I.P. Framerate]
Even uit nieuwsgierigheid wie denkt dat als morgen de trailer uitkomt dat de game gedelayed word? Ik denk persoonlijk niet
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
En dat is precies hetgeen wat deze generatie wat raar maakt haha. Puur het gegeven dat de Series S bestaat maakt dat er een vrij lage spec als minimum getarget is... Wat me hoopvol maakt voor PS5 (en X). Desondanks wil ik misschien wel overstag als die Pro niet zo belachelijk duur was.Donstil schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:01:
Er zijn de laatste dagen weer zoveel geruchten over allerlei zaken, plus ik denk dat de marketingmachine wordt opgestart. Ik denk geen delays meer.AlwaysNick schreef op zondag 17 mei 2026 @ 23:22:
Even uit nieuwsgierigheid wie denkt dat als morgen de trailer uitkomt dat de game gedelayed word? Ik denk persoonlijk niet
Of er morgen een trailer komt? Dat durf ik niet te zeggen
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik denk dat die drie zaken niet onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Als de game uitgesteld moet worden, doen ze dat ook met pre-orders open of trailer 3 uitgebracht.AlwaysNick schreef op zondag 17 mei 2026 @ 23:22:
Ja dat is ook zo, al zou het mij ook niet verbazen als ze release voor de Series S zouden droppen. Microsoft “staat dat niet toe”, alleen gta6 is zo groot en XBOX staat er zo slecht voor dat ze eigenlijk geen eisen meer kunnen stellen.Richh schreef op maandag 18 mei 2026 @ 00:53:
[...]
En dat is precies hetgeen wat deze generatie wat raar maakt haha. Puur het gegeven dat de Series S bestaat maakt dat er een vrij lage spec als minimum getarget is... Wat me hoopvol maakt voor PS5 (en X). Desondanks wil ik misschien wel overstag als die Pro niet zo belachelijk duur was.
Nou vinden jullie de nieuwe trailer ook zo vet?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Als die vandaag zou komen, dan rond 16:00 Nederlandse tijd.
De dag dat je wist dat zou komen.
Ik geloof er nog niet echt in, maar ik heb onwijs graag ongelijk
Edit: Zou wat zijn als de trailer dan eindigt met "May 27, 2027"
[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 18-05-2026 12:01 ]
Als ik Twitter mag geloven is die zojuist gelekt, ook al ziet het er niet uit dat dit vanuit Rockstar zelf komt. Denk deel het in ieder geval wel met jullie..
🚨 HUGE UPDATE for the GTA 6 Pre-Order Tracker in LeonidaVerse 🌍🔥
— Leonida Verse (@LeonidaVerse) 18 mei 2026
We’ve now added 12 NEW countries to our tracker:
🇧🇷 🇦🇺 🇿🇦 🇲🇽 🇹🇷 🇳🇱 🇵🇱 🇳🇿 🇵🇹 🇮🇪 🇯🇵 🇦🇪 + more coming soon…
We’ve configured 1000+ links across 70+ different retailers to help you find the BEST edition & deal… pic.twitter.com/wuZK3BUtaZ
![]() | ![]() |
[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 18-05-2026 12:06 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wat is hiervan gelekt? Dit is toch gewoon iemand die met 10 minuutjes Claude Code een website in elkaar geflanst heeft. Lijkt niet van Rockstar te komen.G_Dragon schreef op maandag 18 mei 2026 @ 12:00:
Zojuist is dit gelekt;
[X]
[Streamable: unnamed]
[Afbeelding] [Afbeelding]
Dit is wat ze bij de tweet zeggen op Twitter dus ik deel het met jullieDonstil schreef op maandag 18 mei 2026 @ 12:03:
[...]
Wat is hiervan gelekt? Dit is toch gewoon iemand die met 10 minuutjes Claude Code een website in elkaar geflanst heeft. Lijkt niet van Rockstar te komen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Het zijn linkjes naar sites maar je kunt nog geen pre order plaatsen voor de game
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Maar het woord Leak staat helemaal niet in de tweet.G_Dragon schreef op maandag 18 mei 2026 @ 12:04:
[...]
Dit is wat ze bij de tweet zeggen op Twitter dus ik deel het met jullie
In de reacties word het meerdere malen gezegd, of hebben ze dat alweer verwijderd?Donstil schreef op maandag 18 mei 2026 @ 12:06:
[...]
Maar het woord Leak staat helemaal niet in de tweet.
Ze hebben gewoon voor iedere website een linkje gemaakt met de searchtekst GTA6 + PS5... Meer niet
Nou waren het Links naar nog niet bestaande productpagina's dan had het nog wel een "leak" kunnen zijn.AlwaysNick schreef op maandag 18 mei 2026 @ 12:04:
Het zijn linkjes naar sites maar je kunt nog geen pre order plaatsen voor de game
Alleen nu gebruikt het gewoon vooraf opgegeven zoektermen in de zoekmachine van populaire retailers.
Ooh dat weet ik niet, jij zei tweet dus die heb ik gelezenG_Dragon schreef op maandag 18 mei 2026 @ 12:07:
[...]
In de reacties word het meerdere malen gezegd, of hebben ze dat alweer verwijderd?
Maar het zou mij verbazen als dit niet even snel met AI gemaakt is om wat clicks te halen.
Daar ben ik zelf ook stiekem wel bang voor, want ze proberen echt van alles om deze hype maar aan te wakkerenDonstil schreef op maandag 18 mei 2026 @ 12:09:
[...]
Ooh dat weet ik niet, jij zei tweet dus die heb ik gelezen![]()
Maar het zou mij verbazen als dit niet even snel met AI gemaakt is om wat clicks te halen.
Haha ja precies, nog een paar uurtjes en dan weten we het.G_Dragon schreef op maandag 18 mei 2026 @ 12:10:
[...]
Daar ben ik zelf ook stiekem wel bang voor, want ze proberen echt van alles om deze hype maar aan te wakkeren
Ohh dat zou kunnen ik heb even snel gekeken hahaDonstil schreef op maandag 18 mei 2026 @ 12:07:
[...]
Nou waren het Links naar nog niet bestaande productpagina's dan had het nog wel een "leak" kunnen zijn.
Alleen nu gebruikt het gewoon vooraf opgegeven zoektermen in de zoekmachine van populaire retailers.
Laten we het hopen dat er wat gaat gebeuren, of dit nou echt is of nep 😋.
Ik zeg ook fake, met name omdat de stijl helemaal niet bij de huidige/rest van de GTA6 website past.
Maar je kunt de website toch gewoon openen en zien dat het om een fan project gaat.G_Dragon schreef op maandag 18 mei 2026 @ 12:10:
[...]
Daar ben ik zelf ook stiekem wel bang voor, want ze proberen echt van alles om deze hype maar aan te wakkeren
https://leonidaverse.com/en/gta-6-preorder
Unofficial fan project · Not affiliated with Rockstar Games or Take-Two Interactive
Als dit soort dingen constant als "lek / geruchten" gedeeld worden is het niet gek nee dat men dit opzet. Wel lekker makkelijk voor Rockstar. Die kan op deze manier het budget voor marketing wel halveren.
Zitten jullie ook zo in spanning te wachten of er om 16:00 een trailer komt?
Nou ik keek net even of het al gebeurt was, toen zag ik tientallen kanalen live welke aan het aftellen zijn 🤣Poulske schreef op maandag 18 mei 2026 @ 15:40:
Haha nee en ik ben zelfs vrij, dus meer tijd om te kijken dan als ik aan werk zou zijn.Poulske schreef op maandag 18 mei 2026 @ 15:40:
Ik zou super gaaf vinden als er een trailer komt, maar het komt of het komt niet. en zo niet dan pech
Het hele weekend werd je al dood gegooid met video's over een eventuele trailer. Zo word je ook elke keer teleur gesteld hahaDonstil schreef op maandag 18 mei 2026 @ 15:41:
[...]
Nou ik keek net even of het al gebeurt was, toen zag ik tientallen kanalen live welke aan het aftellen zijn 🤣
Tik tak, 16:00 en helemaal niets.
Wie had dat verwacht
Nee niet echt, it's done when it's donePoulske schreef op maandag 18 mei 2026 @ 15:40:
How bad is it on a scale from one to Spurs
Reddit vind morgen wel weer een nieuwe reden waarom hij dan wel echt gaat komen.
Iemand is vergeten om op 'Publish' te drukken. Hij komt zo.Donstil schreef op maandag 18 mei 2026 @ 16:00:
Tik tak, 16:00 en helemaal niets.
Zucht...
Ach de streamers hebben hun geld weer binnen XDDonstil schreef op maandag 18 mei 2026 @ 16:01:
[...]
Reddit vind morgen wel weer een nieuwe reden waarom hij dan wel echt gaat komen.
Haha ja, de stagiair die vorige week Forza Horizon 6 op steam gezet heeft zit nu bij Rockstar op het Youtube team.SgtElPotato schreef op maandag 18 mei 2026 @ 16:01:
[...]
Iemand is vergeten om op 'Publish' te drukken. Hij komt zo.
Ik had niks verwacht, maar toch een ietsiepietses teleurgesteld.
Zie het maar zo! Nog 184 dagen tot de game uit komt
hi everyone...AlwaysNick schreef op maandag 18 mei 2026 @ 16:09:
Zie het maar zo! Nog 184 dagen tot de game uit komt
''ah sh here we go again''
Gelukkig hebben we Forza Horizon 6 nu.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Hmm ik dacht onderhand de PS5 te orderen omdat alle hardware prijzen (nu) omhoog vliegen atm... maar misschien kan ik beter een PS6 pre-orderen
Die komt vast eerder uit, dan GTA VI
Mijn boefje is liev!
Hij draait het beste op de PlayStation 7!JB schreef op maandag 18 mei 2026 @ 16:32:
Hmm ik dacht onderhand de PS5 te orderen omdat alle hardware prijzen (nu) omhoog vliegen atm... maar misschien kan ik beter een PS6 pre-orderenDie komt vast eerder uit, dan GTA VI
Wat op zich nog wel opvallend is, is dat bol.com tot ergens vanochtend een custom GTA VI pagina toonde als je op “gta 6” of “gta vi” zocht, met meer info en merch. Als je daar nu op zoekt krijg je een 404, je krijgt niet eens zoekresultaten meer.
Nou dat is dan eindelijk de officiële bevestiging via Bol, GTA6 is geannuleerdkaanmijo schreef op maandag 18 mei 2026 @ 16:46:
Wat op zich nog wel opvallend is, is dat bol.com tot ergens vanochtend een custom GTA VI pagina toonde als je op “gta 6” of “gta vi” zocht, met meer info en merch. Als je daar nu op zoekt krijg je een 404, je krijgt niet eens zoekresultaten meer.
permaban voor @Raem
Excusses voor het verspreiden van nieuws wat niet waar was, ik zal er iets beter op gaan letten. Stiekem hoop ik natuurlijk ook dat een van die keren wel uitkomt en we het bij het goede eind hebben, maar die hoop wil ik even loslaten. Want hoe het nu gaat heeft ook niemand wat aan op Tweakers..
.
Is normaal niet zo dat nieuws of updates op Dinsdag en Donderdag uit komen!?
GTA VI trailer 1 kwam uit op 4 december 2023 (maandag) en trailer 2 op 6 mei 2025 (dinsdag). Kijk je naar de trailers van GTA V, dan zie je vooral maandag, dinsdag, woensdag en een keer op een donderdag.Psyonara schreef op maandag 18 mei 2026 @ 18:39:
Is normaal niet zo dat nieuws of updates op Dinsdag en Donderdag uit komen!?
Lang verhaal kort... Nee
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ja dag, straks moeten we nog 184 dagen YouTube F5’en
1 positief ding is wel. Morgen is het nog maar 183 dagen wachten tot de release (mocht het niet langer uitgesteld worden)
Stel nou dat die trailer vandaag was uitgekomen dan had je nu in een zwart gat gezeten dat je nog ca 6 maand had moeten wachten op de volgende trailer... Maar nu kan het gewoon nog elke dag gebeuren!Donstil schreef op maandag 18 mei 2026 @ 19:04:
Ja dag, straks moeten we nog 184 dagen YouTube F5’en
Morgen nog maar een half jaar wachten..Milan1NL schreef op maandag 18 mei 2026 @ 22:25:
1 positief ding is wel. Morgen is het nog maar 183 dagen wachten tot de release (mocht het niet langer uitgesteld worden)
Van de GTAVI reddit:
Een 'normale' Red Dead post op Billy Billy

We gaan toch niet iedere dag kijken en posten of Rockstar iets heeft geplaatst? Ze hebben aangegeven dat de marketing in de zomer begint. Het is nu nog lente.mcompagner schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 11:31:
Van de GTAVI reddit:[Afbeelding]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
RDR 2 met een volledige Playstation 5 (pro) patch zou ik dan wel lekker vinden als tussendoortje.mcompagner schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 11:31:
Van de GTAVI reddit:[Afbeelding]
(Als ik ooit Crimson Desert uitgespeeld krijg)
Hebben ze dat aangeven ?RobinNL schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 11:33:
[...]
We gaan toch niet iedere dag kijken en posten of Rockstar iets heeft geplaatst? Ze hebben aangegeven dat de marketing in de zomer begint. Het is nu nog lente.
Of de trailer komt op Woensdag, GTA VI release dag is een donderdag. Trailer 1 maandag, 2 dinsdag, 3 woensdag en release donderdag.RobinNL schreef op maandag 18 mei 2026 @ 19:01:
[...]
GTA VI trailer 1 kwam uit op 4 december 2023 (maandag) en trailer 2 op 6 mei 2025 (dinsdag). Kijk je naar de trailers van GTA V, dan zie je vooral maandag, dinsdag, woensdag en een keer op een donderdag.
Lang verhaal kort... Nee
Maarja trailer 1 en 2 kwamen ook “voor de marketing”
Oftewel Trailer 3 kan nog steeds gewoon komen. De markering kan ook zijn, bushokjes, gebouwen, etc.
Het is wel zo dat het morgen nog 182 dagen slapen is voor de release 😜😜RobinNL schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 11:33:
[...]
We gaan toch niet iedere dag kijken en posten of Rockstar iets heeft geplaatst? Ze hebben aangegeven dat de marketing in de zomer begint. Het is nu nog lente.
Die zou ik ook wel willen!Donstil schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 12:24:
[...]
RDR 2 met een volledige Playstation 5 (pro) patch zou ik dan wel lekker vinden als tussendoortje.
(Als ik ooit Crimson Desert uitgespeeld krijg)
pre-order advertenties op marktplaats (frontpage) vraagprijs €94,95
bende is het ook altijd op mp en wat er toegestaan wordt, erg als mensen er intuinen..
bende is het ook altijd op mp en wat er toegestaan wordt, erg als mensen er intuinen..
Exact. Het internet draait weer op volle toeren over een trailer van een spel waarvan er al twee trailers zijn.RobinNL schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 11:33:
[...]
Nu ben ik geen 18 meer, maar ik kan sommige dingen echt niet meer begrijpen.
Ik heb via CHATGPT een checklist gemaakt, of afkruis iets wat je hebt gedaan voor straks 😂... https://drive.google.com/drive/folders/1BPMHQ9fx5YJP040W8v5vLFgU9UfgrTwK Hier een linkje naar de pdf. Ik weet niet hoe ik een pdf bestand moest uploaden op het forum.
P.S ik heb een Playstation 5 :)
:strip_exif()/f/image/ULmfhFlMZdPnLfqCw6GBGeNp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ULmfhFlMZdPnLfqCw6GBGeNp.jpg?f=fotoalbum_large)
Je kan je PC wel klaar hebben en geupdate bij de release, maar je moet toch echt een console hebben.Milan1NL schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 19:36:
Ik heb via CHATGPT een checklist gemaakt, of afkruis iets wat je hebt gedaan voor straks 😂... https://drive.google.com/drive/folders/1BPMHQ9fx5YJP040W8v5vLFgU9UfgrTwK Hier een linkje naar de pdf. Ik weet niet hoe ik een pdf bestand moest uploaden op het forum. :)
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ah helaas krijg de 1ste box al niet eens af, ik neem voor geen enkel spel vrij.Milan1NL schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 19:36:
Ik heb via CHATGPT een checklist gemaakt, of afkruis iets wat je hebt gedaan voor straks 😂... https://drive.google.com/drive/folders/1BPMHQ9fx5YJP040W8v5vLFgU9UfgrTwK Hier een linkje naar de pdf. Ik weet niet hoe ik een pdf bestand moest uploaden op het forum. :)
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Kan gewoon spelen als ik thuis kom, ga er niet speciaal vrij voor nemen 😂.
Heb ik ook altijd geroepen maar ga het dit keer toch maar een keertje doen. Altijd iedereen voor gek verklaard als ze dit deden maar als ik nu kijk naar mijn vakantie uren overige uren die ik kan opnemen. Ik begin per 1 juli pas aan de wettelijke uren van dit jaar. En dan heb ik nog steeds uren over om ruim 10 weken nog op te kunnen nemenCarlos0_0 schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 19:44:
[...]
Ah helaas krijg de 1ste box al niet eens af, ik neem voor geen enkel spel vrij.
Kan gewoon spelen als ik thuis kom, ga er niet speciaal vrij voor nemen 😂.
Ik werk 4 dagen per week, dus dan is vrij nemen wat minder nodig. Maar los daarvan zijn er in de moderne tijd zat mogelijkheden.
- Thuiswerken.
- Meetings met de camera uit.
- Studeren.
- Claude je werk laten vibe coden.
Gaat echt geen moeite worden om op release te spelen
- Thuiswerken.
- Studeren.
Haha ik ben nog niet eens begonnen aan de wettelijke uren van dit jaar, ik ben al sinds maart elke week 1 dag minimaal vrij geweest(Van mijn wettelijke dagen van vorig jaar).rwbk schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 19:59:
[...]
Heb ik ook altijd geroepen maar ga het dit keer toch maar een keertje doen. Altijd iedereen voor gek verklaard als ze dit deden maar als ik nu kijk naar mijn vakantie uren overige uren die ik kan opnemen. Ik begin per 1 juli pas aan de wettelijke uren van dit jaar. En dan heb ik nog steeds uren over om ruim 10 weken nog op te kunnen nemen
Ik kan die gebruiken tot eind Juni het jaar erna altijd.
Afgelopen maandag vrij(Gisteren), aankomende vrijdag ook weer vrij haha. Vorige week tevens ook die 3 dagen aangezien donderdag en vrijdag vrij waren al sowieso.
Mijn zomer vakantie 2,5 week heb ik van de adv dagen opgenomen(Dus die zijn nu op haha).
ik hoef niet perse 3 weken vrij te hebben.
Dus ja dan moet ik nu nog gaan beginnen aan mijn wettelijke uren van dit jaar, en dan heb ik ook nog bovenwettelijke dagen die dit jaar 5 jaar oud zijn(En dus eind dit jaar vervallen)
Dat zijn ook 5 dagen ofzo volgens mij, en die kan ik alleen opnemen als de wettelijke uren & ADV op zijn eigenlijk. Al krijg ik die wel mee naar volgend jaar eventueel(Dit jaar ook gelukt
Ik heb alleen het laatste week van dit jaar vrij opgenomen(4 dagen), maar ja daarmee krijg ik die 20 wettelijke dagen niet mee op.
Dus ja wellicht maar wel vrij nemen een keer dan
Haha thuiswerken wil niet betekenen je kan spelen, dan moet het net wel een rustige dag zijn en je niet veel te doen hebbenDonstil schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 20:07:
Ik werk 4 dagen per week, dus dan is vrij nemen wat minder nodig. Maar los daarvan zijn er in de moderne tijd zat mogelijkheden.
- Thuiswerken.
- Studeren.
Meetings gaan altijd met de camera al uit
Tuuuuuurlijk welCarlos0_0 schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 20:25:
[...]
Haha thuiswerken wil niet betekenen je kan spelen,
Oeps vergeten erbij te zetten dat ik een PS5 hebJumpman schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 19:39:
[...]
Je kan je PC wel klaar hebben en geupdate bij de release, maar je moet toch echt een console hebben.
Ik hoop persoonlijk wel dat de SP maar 1 einde heeft en het dus in 1 playthrough kan, ipv meerdere opties zoals GTA V.
Twijfel een beetje of ik voor de 1e playthough de missable trophies al wil checken en halen, of het volledig blind wil spelen en dan toch een 2e cleanup playthrough. Aangezien ik verwacht dat het nogal een lange playthough is..
Twijfel een beetje of ik voor de 1e playthough de missable trophies al wil checken en halen, of het volledig blind wil spelen en dan toch een 2e cleanup playthrough. Aangezien ik verwacht dat het nogal een lange playthough is..
fookin mad fer it
Ja hier weten we idd nog niet echt iets over, ik denk wel dat we weer van personage kunnen wisselen.
Denk dat je soms met de 1ne speelt, en sommige missies met de andere.
Maar ik denk wel dat we maar 1 einde hebben nu, of uiterlijk misschien 2.
Dat het net ligt aan de keuzes die je maakt als duo, maar goed dat is nog even afwachten.
Denk dat je soms met de 1ne speelt, en sommige missies met de andere.
Maar ik denk wel dat we maar 1 einde hebben nu, of uiterlijk misschien 2.
Dat het net ligt aan de keuzes die je maakt als duo, maar goed dat is nog even afwachten.
Let op:
Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!
Veranderingen met betrekking tot een game serie: [ZT] Invloed en veranderingen van bestaande game series
Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Countdown Timer
Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!
Veranderingen met betrekking tot een game serie: [ZT] Invloed en veranderingen van bestaande game series
Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Countdown Timer
:strip_exif()/f/image/l5h5lDhGBxVmM7Kkp1926g6e.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/VCABbWcWqqqteikCg9UK3DkG.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/vH3GpOg6EMeO0gMGlvt6gVXX.jpg?f=fotoalbum_large)