Ik speelde Wolfenstein toen ik 8 was ofzo
Toen ik 11 werd kreeg ik Duke Nukem 3D voor mijn verjaardag, wisten mijn ouders veel van de stripclub
Toen ik 12 was speelden we GTA:1 met vriendjes en gingen altijd maximaal voor de GOURANGA!
Mijn zoontje is nu (net) 7, en speelt op mijn X-Box of op zijn Switch, maar geen shooters (alhoewel hij daar wel steeds meer interesse in lijkt te kijken als ik iets van Jackfrags kijk op youtube
GTA:6 zal hij vast wel iets van mee krijgen, maar dat gaat hij de aankomende paar jaar nog niet spelen.
Wel bizar om te bedenken dat als GTA:7 ooit zou uitkomen, we dan mss ook weer 13 jaar verder zouden zijn en hij dan 20 is (en mss GTA:6 dan wel voor de 3e keer opnieuw speelt haha).
Mijn zoontje is nu (net) 7, en speelt op mijn X-Box of op zijn Switch, maar geen shooters (alhoewel hij daar wel steeds meer interesse in lijkt te kijken als ik iets van Jackfrags kijk op youtube
GTA:6 zal hij vast wel iets van mee krijgen, maar dat gaat hij de aankomende paar jaar nog niet spelen.
Wel bizar om te bedenken dat als GTA:7 ooit zou uitkomen, we dan mss ook weer 13 jaar verder zouden zijn en hij dan 20 is (en mss GTA:6 dan wel voor de 3e keer opnieuw speelt haha).
Vaak bu'j te bang! ID.4 - ETV 1000 - FS1 <insert ecologische borstklopperij>
:strip_exif()/f/image/PuTzZhtrpAnoXALwnynbgmyz.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/jraXPywz67fCrQcMJVRWJi35.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Tx9l0jJpjoUJ5fA82UhBqqaX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pwndiLbkSfM8Zik2uFk2Votm.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Nr7ZmQ37Dzr2P0OkhVGGFcAx.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/61InZXKukEl0zFcM9aZVINXw.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/NnKhMKsLUwvl72520RgdA9Na.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/BCQCZietm7cMq7Cu3ASSyCmd.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9XygJFKufYUKcGAjweo8Ehev.jpg?f=fotoalbum_large)