• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:10

-tom-562

Oliesjeik

Ik speelde Wolfenstein toen ik 8 was ofzo :P Toen ik 11 werd kreeg ik Duke Nukem 3D voor mijn verjaardag, wisten mijn ouders veel van de stripclub :P Toen ik 12 was speelden we GTA:1 met vriendjes en gingen altijd maximaal voor de GOURANGA!
Mijn zoontje is nu (net) 7, en speelt op mijn X-Box of op zijn Switch, maar geen shooters (alhoewel hij daar wel steeds meer interesse in lijkt te kijken als ik iets van Jackfrags kijk op youtube :P
GTA:6 zal hij vast wel iets van mee krijgen, maar dat gaat hij de aankomende paar jaar nog niet spelen.
Wel bizar om te bedenken dat als GTA:7 ooit zou uitkomen, we dan mss ook weer 13 jaar verder zouden zijn en hij dan 20 is (en mss GTA:6 dan wel voor de 3e keer opnieuw speelt haha).

Vaak bu'j te bang! ID.4 - ETV 1000 - FS1 <insert ecologische borstklopperij>

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:10

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

alki schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 09:29:
[...]

Met 11 jaar ook al Mortal Kombat zitten spelen omdat de broer van een vriendje dit had
Gewoon een Babality aan het eind doen en je zonden zijn vergeven:P

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:10

Shadow_Agent

-tom-562 schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 10:46:
Ik speelde Wolfenstein toen ik 8 was ofzo :P Toen ik 11 werd kreeg ik Duke Nukem 3D voor mijn verjaardag, wisten mijn ouders veel van de stripclub :P Toen ik 12 was speelden we GTA:1 met vriendjes en gingen altijd maximaal voor de GOURANGA!
Mijn zoontje is nu (net) 7, en speelt op mijn X-Box of op zijn Switch, maar geen shooters (alhoewel hij daar wel steeds meer interesse in lijkt te kijken als ik iets van Jackfrags kijk op youtube :P
GTA:6 zal hij vast wel iets van mee krijgen, maar dat gaat hij de aankomende paar jaar nog niet spelen.
Wel bizar om te bedenken dat als GTA:7 ooit zou uitkomen, we dan mss ook weer 13 jaar verder zouden zijn en hij dan 20 is (en mss GTA:6 dan wel voor de 3e keer opnieuw speelt haha).
Misschien ben je dan al opa Tom, denk daar maar eens over na :+

Overigens zou mijn dochter dan 19 zijn dus zou ook voor mij kunnen gelden :'(

hoop het niet voor zowel mij, mijn dochter, jou als je zoon

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 26-07 10:40
Starscreamer schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 10:00:
GTA VI komt 100% day one. Maar mijn zoon krijgt het niet te zien want die ligt dan in bed. Hij kan over een paar jaar wel op de Switch spelen maar echt geen 18+ games.
Zijn er al user reviews dan? Dat wist ik niet

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 11:38
giantgiantus schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 10:13:
[...]

Dat is een goed punt. Je zou verwachten dat er wel onderzoek naar gedaan is.
Na elke school shooting krijgen games weer de schuld al 30 jaar lang

• alki
  • Laatst online: 28-07 11:38
Shadow_Agent schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 11:37:
[...]

Gewoon een Babality aan het eind doen en je zonden zijn vergeven:P
Kan je vertellen deze zat niet in Deel 1 en 2 :D

• Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
-tom-562 schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 10:46:
Dat is wel confronterend, als je ziet hoe lang er tussen games zit. Ik was eind 20 toen gta 5 uitkwam, nu 40. als ik dan nog moet wachten op gta 7 en dan ben ik bijna met pensioen als GTA 8 uit komt.

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 28-07 14:44
Schway schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 12:46:
[...]

Dat is wel confronterend, als je ziet hoe lang er tussen games zit. Ik was eind 20 toen gta 5 uitkwam, nu 40. als ik dan nog moet wachten op gta 7 en dan ben ik bijna met pensioen als GTA 8 uit komt.
Moet je nagaan hoe ik mij voel met 43 |:(

GTA V al op de PS3, PS4, PS5 & PC

• -tom-562
  • Laatst online: 09:10

-tom-562

Oliesjeik

Schway schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 12:46:
[...]

Bij de release van GTA:6 ben ik net 2 maanden 40, idd behoorlijk confronterend :P Aan de andere kant vind ik het ook wel heel tof dat ik (en jij wss) die volledige evolutie van GTA heb meegemaakt. Iemand van 20 heeft wss nooit GTA 1 gespeeld of zelfs GTA Vice City / San Andreas :o

Vaak bu'j te bang! ID.4 - ETV 1000 - FS1 <insert ecologische borstklopperij>

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:11

JB

Cédric roelt!

GTA draaide vanaf een (veel te dure) Sweex USB stick :D En dan op school multiplayer over het LAN :+

[ Voor 11% gewijzigd door JB op 10-07-2026 13:30 ]

Mijn boefje is liev!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:05
-tom-562 schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 13:15:
[...]

Bij de release van GTA:6 ben ik net 2 maanden 40, idd behoorlijk confronterend :P Aan de andere kant vind ik het ook wel heel tof dat ik (en jij wss) die volledige evolutie van GTA heb meegemaakt. Iemand van 20 heeft wss nooit GTA 1 gespeeld of zelfs GTA Vice City / San Andreas :o
offtopic:
Jup hier idem, kom uit '86 en speelde toen ik 11 was GTA 1, die toen net uit was! Mocht van mijn vader (gescheiden ouders) ook al Carmageddon spelen met een stuurtje zelfs!!
Achteraf wel vreemd maar toen vond ik het wel heel tof natuurlijk.

Mijn zoontje is nu 8 en speelt nog geen GTA. Samen in de racesim spelen we wel spellen als Dirt Rally 2.0 en Burnout Paradise. Crashen en de omgeving slopen vind ie het leukste wat er is. Laat hem dat lekker in videogames doen.
Stiekem kijk ik wel uit naar GTA6. Al merk ik dat ik wel een andere gamer ben geworden, meer even wat tijd zoeken tussendoor om een spelletje te spelen. Af en toe op de PC. Laatst GTA5 weer de storyline uitgespeeld (met de verschillend eindes) op de PC.

Nu heb ik momenteel geen PlayStation, mijn laatste PlayStation was een phat PS3. Die heb ik vorig jaar onder het stof vandaan gehaald om GTA4 ("Hey Nico, wanna go bowling?") te spelen.
Dat ding (PS3) maakte echter zoveel lawaai dat ik niet ver ben gekomen met doorspelen. Iets te irritant. Dus die staat weer netjes stof te happen op zolder.

En om nu alleen een PS5 aan te schaffen voor GTA6 gaat me ook wat ver. (duur spelletje dan zo) heel veel twijfels hier om gewoon te wachten tot de PC versie uit komt.

*sowieso

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-07 17:01

Oxigeon

En zo is dat!

miicker schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 17:30:
[...]

Nee van 8 niet nee, tenminste ik zou het niet doen. Maar ik interpreteerde het ook niet direct als een 8-jarige.
Die van mij is 8 en speelt het niet. Een vriendje van hem (zelfde leeftijd) speelt het wel. Maar dat zal waarschijnlijk zijn om het broertje van 11 het weer speelt. Zelf zegt mijn zoon nog nooit GTA gespeeld te hebben. Dat geloof ik ook wel. Maar wel zie ik hem geregeld GTA V filmpjes kijken op Youtube (al zijn dat altijd race filmpjes). Ik zie eigenlijk nergens filmpjes voorbij komen waar ze wat luitjes overhoop knallen :P

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Rickokun
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 28-07 21:00
Zullen we het even hebben over GTA 6, in plaats van wat jullie kinderen allemaal aan het spelen zijn?

• WeirdScience
  • Registratie: April 2026
  • Niet online
Rickokun schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 15:46:
Zullen we het even hebben over GTA 6, in plaats van wat jullie kinderen allemaal aan het spelen zijn?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f5ZZlXCDg4nEcZZUUCjijHhP8fs=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/rbjP5p3tzknmYJlmZ5VAxtml.jpg?f=user_large

[ Voor 34% gewijzigd door WeirdScience op 10-07-2026 15:57 ]

I love it when a plan comes together | Today is a gift enjoy your present

• Schway
  • Niet online
Rickokun schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 15:46:
Is er iets nieuws over GTA VI?

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:30
Schway schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 15:57:
[...]

Is er iets nieuws over GTA VI?
en toen werd het heel stil.

• WeirdScience
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5euqfYTuxDAmtoKnt6TGBRXf6yg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PuTzZhtrpAnoXALwnynbgmyz.jpg?f=fotoalbum_large

Ik vind ze er zo beter uitzien.
8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uLXlhnDyUd_IcL4DlDYAedoHsCU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/jraXPywz67fCrQcMJVRWJi35.png?f=fotoalbum_large

• WeirdScience
  • Niet online

• WeirdScience
  • Niet online
FH6

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/epZuETV8LFluHFbp1ZLzaCek7Ws=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Tx9l0jJpjoUJ5fA82UhBqqaX.jpg?f=fotoalbum_large

• KapitanKrazy
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-07 20:52
Nou, geen piep meer van Rockstar na het aankondigen van de pre-orders.... Dacht dat ze een hele marketing campagne hadden aangekondigd voor de zomer? Zo waait de hype een beetje over heb ik het idee.

Toch nog een delay...?

• Pvt.Zaitsev
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 21-07 08:50
KapitanKrazy schreef op maandag 13 juli 2026 @ 16:07:
Nou, geen piep meer van Rockstar na het aankondigen van de pre-orders.... Dacht dat ze een hele marketing campagne hadden aangekondigd voor de zomer? Zo waait de hype een beetje over heb ik het idee.

Toch nog een delay...?
De zomer is amper begonnen ... :9
Morgen komt de DLC uit van GTAO, hier zal ongetwijfeld gelinkt worden naar GTA VI.

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 14:05
KapitanKrazy schreef op maandag 13 juli 2026 @ 16:07:

Toch nog een delay...?
Ze gaven aan dat de marketing in de zomer zou beginnen. De zomer duurt officieel t/m 22 september. Dus als ze over 2 maanden zouden beginnen is het officieel nog zomer :)

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• DNN!S
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:02
Ik denk dat zelfs de pauzes onderdeel zijn van de strategie. Als ze het er allemaal tegelijk uit knallen gaan niet-game-media het op een gegeven moment loslaten. Straks weer een nieuwe wave en pakt iedereen het in komkommertijd weer op....

• RobinNL
  • Laatst online: 27-07 14:05
DNN!S schreef op maandag 13 juli 2026 @ 16:38:
Ik denk dat zelfs de pauzes onderdeel zijn van de strategie. Als ze het er allemaal tegelijk uit knallen gaan niet-game-media het op een gegeven moment loslaten. Straks weer een nieuwe wave en pakt iedereen het in komkommertijd weer op....
En in de tussentijd blijven mensen er toch wel over praten, dus dat vuurtje gaat zeker niet uit.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-07 17:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kK2It-LT_-nyK4gop65ahnbkvu8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pwndiLbkSfM8Zik2uFk2Votm.jpg?f=fotoalbum_large

Er is een nieuw screenshot van de map van GTA VI gelekt.

• Chaseream
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 28-07 18:01
Jumpman schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 08:36:
[Afbeelding]

Die is wel héél erg nep, zeg :o

• Jumpman
Chaseream schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 08:40:
[...]

Die is wel héél erg nep, zeg :o
De verhoudingen lijken mij ook raar van het menu met de kaart, als je het vergelijkt met GTA V.

[ Voor 43% gewijzigd door Jumpman op 14-07-2026 08:56 ]

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:28
[Afbeelding]

Heel leuk, maar wat spelen je kinderen? 8)

Nee, die ziet er best fake uit. Dit is de eerste keer in jaren dat ik weer wat gehypet ben voor een game. Ik kijk weleens meer uit naar nieuwe games, maar echt gehypet ben ik al heel erg lang niet meer geweest.

• Jumpman
Cyrax0508 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 08:56:
[...]

Heel leuk, maar wat spelen je kinderen? 8)

Nee, die ziet er best fake uit. Dit is de eerste keer in jaren dat ik weer wat gehypet ben voor een game. Ik kijk weleens meer uit naar nieuwe games, maar echt gehypet ben ik al heel erg lang niet meer geweest.
Nu ik er zo over nadenk, heb ik ten tijde van de Sony PlayStation 5 (die ik wel sinds de release dag heb) geen enkele game op de release dag gekocht, GTA VI gaat waarschijnlijk de eerste worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 14-07-2026 09:06 ]

Jumpman schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 09:06:
[...]

Nu ik er zo over nadenk, heb ik ten tijde van de Sony PlayStation 5 (die ik wel sinds de release dag heb) geen enkele game op de release dag gekocht, GTA VI gaat waarschijnlijk de eerste worden.
Ooee spannend!

Live, Laugh, Toaster bath.

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:55
RobinNL schreef op maandag 13 juli 2026 @ 16:09:
[...]

Ze gaven aan dat de marketing in de zomer zou beginnen. De zomer duurt officieel t/m 22 september. Dus als ze over 2 maanden zouden beginnen is het officieel nog zomer :)
De meteorologische herfst begint natuurlijk al op 1 september, want die lui kunnen niet rekenen ofzo O-)

• Hulleman
  • Nu online
scrappy.doo schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 09:17:
[...]

De meteorologische zomer begint natuurlijk al op 1 september, want die lui kunnen niet rekenen ofzo O-)
Het is of 1 juni of je bedoelt de herfst ;)

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:53

ScreamGT

joejoe

Hahah. Ik kan het enthousiasme hier waarderen. Maar wees gerust.. er was in de afgelopen 10 jaar helemaal niks zeker over GTA VI.

Nu hebben we de luxe om binnen 4 maanden in ieder geval een nieuwe (game) play trailer en veel andere feiten voorbij te zien komen.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:27
Na pre orders van FM 7 en AC:Evo voorgenomen om nooit meer pre orders te doen, maar met GTA VI toch een uitzondering gemaakt. Speciaal daarvoor ook een XSX aangeschaft want dat past nog binnen het budget.

Ik kan mij nog goed de release van GTA V herinneren september 2013. Ook een XBOX 360 voor aangeschaft en dagen doorgetrokken in SP, wat een tijden! Nu ben ik ondertussen een stuk ouder geworden, 2 zoontjes de wereld opgeschopt en een eigen woning bezit. Wat is de tijd achterlijk snel gegaan.. en dan besef je pas hoeveel tijd er tussen 2 GTA games zitten. 8)7

19 en 20 november heb ik ook nog vrij genomen, puur om eindelijk weer een nieuwe GTA te spelen bij release.

Gamen houd je jong zeggen ze! *O*

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:43
Gummiebeer schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 18:35:
Na pre orders van FM 7 en AC:Evo voorgenomen om nooit meer pre orders te doen, maar met GTA VI toch een uitzondering gemaakt. Speciaal daarvoor ook een XSX aangeschaft want dat past nog binnen het budget.

Ik kan mij nog goed de release van GTA V herinneren september 2013. Ook een XBOX 360 voor aangeschaft en dagen doorgetrokken in SP, wat een tijden! Nu ben ik ondertussen een stuk ouder geworden, 2 zoontjes de wereld opgeschopt en een eigen woning bezit. Wat is de tijd achterlijk snel gegaan.. en dan besef je pas hoeveel tijd er tussen 2 GTA games zitten. 8)7

19 en 20 november heb ik ook nog vrij genomen, puur om eindelijk weer een nieuwe GTA te spelen bij release.

Gamen houd je jong zeggen ze! *O*
Het is een digitale game. Wat heb je aan een pre-order maanden van te voren?

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:27
giantgiantus schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 18:36:
[...]

Helemaal niks!

Maar het gaat om de gemoedstoestand. Ik ben een PC gamer en ik ben digitaal gewend. Mijn laatste fysieke schijfjes had ik aangeschaft met een PS 4, ten tijde van release RDR 2, dus alweer een tijd geleden. Of ik nu mijn geld kwijt ben aan een pre order of in november, daar maak ik mij niet meer druk om.
Gummiebeer schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 18:40:
[...]

Helemaal niks!

Maar het gaat om de gemoedstoestand. Ik ben een PC gamer en ik ben digitaal gewend. Mijn laatste fysieke schijfjes had ik aangeschaft met een PS 4, ten tijde van release RDR 2, dus alweer een tijd geleden. Of ik nu mijn geld kwijt ben aan een pre order of in november, daar maak ik mij niet meer druk om.
Nee precies gewoon omdat het kan, of ik het geld apart zet en ergens richting November pas koop.
Of dat ik het gelijk koopt, maakt toch helemaal niks uit. dus ja waarom niet gelijk.
[...]

Haha precies, eerder dan de pre-load heeft geen zin en in november is die game nog goedkoper geworden ook!

• WeirdScience
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 18:59:
[...]

Haha precies, eerder dan de pre-load heeft geen zin en in november is die game nog goedkoper geworden ook!
Zonder bron een leugen/aanname.

WeirdScience schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 19:04:
[...]

Nee hoor, je €100,- is nu meer waard dan in november.

• WeirdScience
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 19:06:
[...]

• FrostHex
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 28-07 20:46
[Afbeelding]

Echt lelijk en nep
WeirdScience schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 19:07:
[...]

De bron is inflatie. Wel eens van gehoord?

[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 14-07-2026 19:12 ]

• DNN!S
Donstil schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 19:06:
[...]

Maar op de rekening laten staan heeft dus ook weinig zin :)
DNN!S schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 19:11:
[...]

Uiteraard maar dat is altijd al zo natuurlijk. Je geld “dan maar” aan dit soort grote bedrijven geven is daarvoor de oplossing niet.

• DNN!S
Donstil schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 19:14:
[...]

Uiteraard maar dat is altijd al zo natuurlijk. Je geld “dan maar” aan dit soort grote bedrijven geven is daarvoor de oplossing niet.
Ik ga met beide kampen mee. De gedachte “of ik het nou nu uit geef of later” heb ik ook vaak. Of ik doe het uit gunfactor omdat een partij best grote risico’s loopt. In dit specifieke geval voel ik beide niet.

• giantgiantus
  • Laatst online: 08:43
DNN!S schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 19:11:
[...]

3% rente over die loop je mis. Is natuurlijk klein bier, maar om die rente nu te geven aan grote bedrijven vind ik vreemd.
DNN!S schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 19:19:
[...]

Ik ga met beide kampen mee. De gedachte “of ik het nou nu uit geef of later” heb ik ook vaak. Of ik doe het uit gunfactor omdat een partij best grote risico’s loopt. In dit specifieke geval voel ik beide niet.
Laten we het er maar snel weer over hebben of de trailer komt.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-07 17:06
Voor de mensen die een PS5 Pro zoeken, ze zijn beschikbaar bij o.a. bol.com

https://www.bol.com/nl/nl/p/sony-playstation-5-pro/9300000189666732/

• Pvt.Zaitsev
Er zitten in de nieuwe heist van GTO aardig wat easter eggs van GTAVI! en er zullen er vast nog wel meer ontdekt worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4pGD6s3WernOLYoCAa6o16d1PCY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Nr7ZmQ37Dzr2P0OkhVGGFcAx.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/clgrSkBnlGZOUWkhvFFtsnvfIqY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/61InZXKukEl0zFcM9aZVINXw.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MHO6BbvV02WfWfOvbcAyX-ugPSA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/NnKhMKsLUwvl72520RgdA9Na.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fkCuOLU01SE5QjKVNCU0ul-WfWI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/BCQCZietm7cMq7Cu3ASSyCmd.png?f=fotoalbum_large

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Pvt.Zaitsev schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 09:06:
Er zitten in de nieuwe heist van GTO aardig wat easter eggs van GTAVI! en er zullen er vast nog wel meer ontdekt worden.

~[Afbeelding]

~[Afbeelding]

~[Afbeelding]

~[Afbeelding]
En de focus is dan op het mini-kettinkje, terwijl daar onder in grote roze letters "Vice City" staat :+

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Pvt.Zaitsev
YakuzA schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 09:18:
[...]

En de focus is dan op het mini-kettinkje, terwijl daar onder in grote roze letters "Vice City" staat :+
Ik zal het doorgeven aan diegene die de plaatjes heeft gemaakt :*)

• KapitanKrazy
[...]

Misschien ben ik maar een simpele ziel (ondanks dat ik normaliter ook nooit pre-order) maar mijn redenering is:
  • Deze game ga ik hoe dan ook kopen, of het nou op release dag is of niet. Dus ik kan hem net zo goed pre-orderen, zeker voor die paar kleine extra'tjes die je erbij krijgt.
  • Ik heb nu het geld en ik kan het me nu veroorloven, je weet nooit wat je situatie is over een half jaar (al is het dan waarschijnlijk niet veel anders).
KapitanKrazy schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 09:37:
[...]

Misschien ben ik maar een simpele ziel (ondanks dat ik normaliter ook nooit pre-order) maar mijn redenering is:
  • Deze game ga ik hoe dan ook kopen, of het nou op release dag is of niet. Dus ik kan hem net zo goed pre-orderen, zeker voor die paar kleine extra'tjes die je erbij krijgt.
  • Ik heb nu het geld en ik kan het me nu veroorloven, je weet nooit wat je situatie is over een half jaar (al is het dan waarschijnlijk niet veel anders).
ja goed en je kan het ook apart zetten, om het pas tegen November te kopen.
Maar ja waarom dat doen, je geld wordt er niet meer waard op. het spel wordt niet goedkoper tegen die tijd.
Kan je net zo goed dat bedrag gelijk uitgeven.

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07:34
Is het niet zo dat als je de game digitaal pre-ordert, je het pas ergens in de avond kan spelen omdat het in de VS op een bepaald tijdstip online wordt gezet? Ik meen me zoiets te herinneren van een recente gamerelease, waarbij mensen in Europa die dag vrijgenomen hadden, om vervolgens pas einde middag/begin van de avond pas te kunnen beginnen.

• Christoxz
  • Laatst online: 08:12
Orangelights23 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 10:11:
Is het niet zo dat als je de game digitaal pre-ordert, je het pas ergens in de avond kan spelen omdat het in de VS op een bepaald tijdstip online wordt gezet? Ik meen me zoiets te herinneren van een recente gamerelease, waarbij mensen in Europa die dag vrijgenomen hadden, om vervolgens pas einde middag/begin van de avond pas te kunnen beginnen.
Kan maar is niet bekend. GTA V werd volgens mij om middernacht fysiek verkocht.
Nu allemaal digitaal dus veel meer controle, dus kan in 1 lijn gaan, maar denk het eigenlijk niet.

T.Net Creality 3D Printer Discord

• KapitanKrazy
Ik weet het niet heel zeker, maar volgens mij is ie gewoon stipt om 00:00:00 beschikbaar op 19 november.
En dat is toch niet erg ? :)
KapitanKrazy schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 09:37:
[...]

Nah ja als je in termen van “veroorloven” en/of “apart zetten” moet denken bij €100,- dan kan je hem maar beter nu kopen inderdaad 8)7

€100,- is niet een bedrag waar ik over hoef na te denken persoonlijk, dus nu kopen brengt mij helemaal niets. Kopen op pre-load is vroeg zat, die gemaakte extraatjes krijg je ook een seconde voor release.

Is per spel afhankelijk, sommige games gaan om 00:00 open, andere hebben een wereldwijde release.
Ik schat zo in dat het voor GTA 6 het laatste gaat worden en bepaalde delen van de wereld dus op latere tijdzones moeten wachten, wij horen daar dan ook bij.

• KapitanKrazy
Donstil schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 13:18:
[...]

Nah ja als je in termen van “veroorloven” en/of “apart zetten” moet denken bij €100,- dan kan je hem maar beter nu kopen inderdaad 8)7

€100,- is niet een bedrag waar ik over hoef na te denken persoonlijk, dus nu kopen brengt mij helemaal niets. Kopen op pre-load is vroeg zat, die gemaakte extraatjes krijg je ook een seconde voor release.
Ik ook niet, maar het was meer een 'stel dat'. Als er iets belangrijks tussenkomt dan verkies ik natuurlijk dat boven een game van 100 euro, nu heb ik 'm in ieder geval hoe dan ook toch al.

[ Voor 4% gewijzigd door KapitanKrazy op 15-07-2026 13:26 ]

KapitanKrazy schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 13:24:
[...]

Ik ook niet, maar het was meer een 'stel dat'. Als er iets belangrijks tussenkomt dan verkies ik natuurlijk dat boven een game van 100 euro.
Ja oké, maar als er een “stel dat” gebeurt waardoor ik in november geen € 100 meer voor een game kan neerleggen, dan ga ik die ook niet spelen. Dan heb ik wel wat anders aan mijn hoofd schat ik zo in.

• Mog
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Donstil schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 13:28:
[...]

Ja oké, maar als er een “stel dat” gebeurt waardoor ik in november geen € 100 meer voor een game kan neerleggen, dan ga ik die ook niet spelen. Dan heb ik wel wat anders aan mijn hoofd schat ik zo in.
De beugel van mijn zoon zal wat maanden op zich moeten laten wachten. Ik kan het geld maar een keer uitgeven.

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL

• Hulleman
  • Nu online
Mog schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 14:01:
[...]

De beugel van mijn zoon zal wat maanden op zich moeten laten wachten. Ik kan het geld maar een keer uitgeven.
Vakantie hier ook al geannuleerd.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-07 14:36
Donstil schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 13:28:
[...]

Nou precies dat! Dan ben je bezig met je problemen op te lossen in plaats van te gamen.
De gane is ook gewoon veel te goedkoop joh:

"Rockstar vraagt veel te weinig voor GTA 6", zegt analist: "200 euro was eerlijker"
"Ik voel me bijna verplicht om GTA 6 te kopen, alleen al omdat de game bestaat,"
"Zelfs als ik hem uiteindelijk nooit speel. Ik betaal met alle plezier 200 dollar."
jaja analisten :D

[ Voor 12% gewijzigd door ArthurMorgan op 15-07-2026 14:21 ]

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.

Hulleman schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 14:07:
[...]

Vakantie hier ook al geannuleerd.
Ik ga over 3 weken een maand naar Japan. Als ik dat opzeg voor GTA 6 dan heb ik thuis wel een probleem 😆

• Hulleman
  • Nu online
Donstil schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 14:27:
[...]

Ik ga over 3 weken een maand naar Japan. Als ik dat opzeg voor GTA 6 dan heb ik thuis wel een probleem 😆
Dan kan je die € 100 ook nog wel missen :+

Veel plezier alvast, gaaf man!

[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 15-07-2026 14:37 ]

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

ArthurMorgan schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 14:20:
De gane is ook gewoon veel te goedkoop joh:

"Rockstar vraagt veel te weinig voor GTA 6", zegt analist: "200 euro was eerlijker"
[...]
["Zelfs als ik hem uiteindelijk nooit speel. Ik betaal met alle plezier 200 dollar."]
jaja analisten :D
200 dollar is tegenwoordig toch nog maar 100euro waard? :P

[ Voor 8% gewijzigd door YakuzA op 15-07-2026 14:58 ]

PSN

• Hulleman
  • Nu online
GTA 5 is 230 miljoen keer verkocht. RDR 2 is 85 miljoen keer verkocht. Of GTA VI meer gaat verkopen dan deel V betwijfel ik, omdat het maar de vraag is of we na de PS6 en Xbox Helix nog een nieuwe generatie consoles gaan zien. Er zijn zat mensen die GTA 5 3x gekocht hebben voor 3 consolegeneraties en dan ook nog op de PC. GTA VI zal makkelijk 100 miljoen keer verkocht worden. Alleen dat levert al ca $ 9 miljard op tegen de huidige verkoopprijs. Dan komt er natuurlijk een GTA VI Online wat bizar veel geld in het laatje gaat brengen. Met een geschatte ontwikkeling van $ 2 miljard is de game dus veel te duur :+

[ Voor 3% gewijzigd door Hulleman op 15-07-2026 15:58 ]

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-07 17:01

Oxigeon

En zo is dat!

Mja. Als de productiekosten 2 miljard zijn en je hebt nu al 3 miljard verdiend door de preorder hoeft de prijs toch geen 200euro te zijn? Je bent natuurlijk een bedrijf wat winst moet maken. Maar om er maar 200euro van te maken om er 200 van te maken vind ik ook van de zotte...

Ps. Bovenstaande zijn aannames die ik ooit ergens heb gelezen (de miljarden). Of het 100% accuraat is weet ik niet

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:24
Zoals in het artikel ook al terecht wordt geschreven: met een lagere prijs kopen meer mensen het spel. Daarna kun je nog meer aan ze verdienen met shark cards. Bovendien hangt het succes van het online gedeelte van de game af van het hebben van een grote spelersgroep. Dat red je toch een stuk minder snel als je de prijs naar 200 euro gooit.

• JB

JB

Cédric roelt!

Donstil schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 13:18:
[...]

Zo ga ik het ook doen. PS5 inmiddels in de pocket. Nu nog even kijken of GTA V voor een prikkie in de sale komt ter overbrugging, want de PS4 versie kan ik niet overzetten helaas :(

Mijn boefje is liev!

• Christoxz
JB schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 19:03:
[...]

Zo ga ik het ook doen. PS5 inmiddels in de pocket. Nu nog even kijken of GTA V voor een prikkie in de sale komt ter overbrugging, want de PS4 versie kan ik niet overzetten helaas :(
Digitaal of fysiek? Ik heb hem digitaal wel kunnen overzetten.

JB schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 19:03:
[...]

Zat GTAV niet in PlayStation Plus ofz?

• JB

JB

Cédric roelt!

Christoxz schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 19:10:
[...]

Digitaal of fysiek? Ik heb hem digitaal wel kunnen overzetten.
Schijfje, maar nu een PS5 slim digital gekocht. Dus volgens mij “pis ik naast de pot”, zonder een diskdrive.
Donstil schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 19:10:
[...]

Zat GTAV niet in PlayStation Plus ofz?
Ik kan het in de Store alleen kopen via een abbo upgrade volgens mij. Dit heb ik eerder afgesloten, maar zal wel te karig zijn. Weet niet of upgraden zinvol is, ook kijkende naar GTA VI/Online. GTA Online wordt hier nu ook gewoon gespeeld op die PS4, met onderstaand abbo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hboh80YrhetHB0p9I0W0ISxVnTs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9XygJFKufYUKcGAjweo8Ehev.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn boefje is liev!

Je kan gta5 ook gewoon kopen zonder Plus abonnement, soms krijg je alleen melding om je ps plus abbo te upgraden.
Je kan echter ook ergens klikken, dat je de losse prijs wil zien. los kost het spel 39,99 maar er is ook een actie met wat online geld voor 24,99 in plaats van 49,99.

Zowel in de app als op de website moet dit prima zichtbaar zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Carlos0_0 op 17-07-2026 09:20 ]

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik kan me de release van GTA V ook nog goed herinneren. Ik had een Xbox 360 die was omgebouwd en al een week voor de release datum kon ik GTA V downloaden. Ik studeerde toen nog en ik had het spel al uitgespeeld voor de rest kon beginnen :P

In eerste instantie geloofde niemand me, toen heb ik wat filmpjes gemaakt, ik was een week lang wel "the man", iedereen stelde me vragen over GTA V. Als ik het me goed herinner duurde het toen nog een paar maanden voor dat je GTA V online kon spelen.

GTA V is voor mij veruit de meest gespeelde game. Single player + multiplayer heel veel gespeeld en daarna nog heel veel gespeeld op FiveM roleplay servers (en ook iets van 3 jaar lang mijn eigen server gehad).

GTA V, begonnen op de Xbox 360, toen gekocht voor de PS4, daarna gekocht voor de PC en daarna ook nog voor de PS5. Er is ook geen enkel spel die ik zo vaak heb gekocht en die ik zo het geld waard vond.

Nu nog steeds erg aan het twijfelen om mijn PS5 te upgraden naar een PS5 Pro, maar die prijzen zijn echt zo gestegen dat ik niet weet of ik het waard vind (ik heb mijn PS5 namelijk al 2 jaar niet aangeraakt en zou de PS5 Pro ook enkel en alleen kopen voor GTA VI). Ik moet zeggen dat ik wel echt weer even hyped ben voor GTA VI als ik was voor GTA V.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Christoxz
miicker schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 10:46:
Nu nog steeds erg aan het twijfelen om mijn PS5 te upgraden naar een PS5 Pro, maar die prijzen zijn echt zo gestegen dat ik niet weet of ik het waard vind
Om maar weer een hele discussie tussen PS5 & Pro te voorkomen..
Niemand weet de verschillen voor GTA VI, niemand weet of het het waard is of niet, en uiteindelijk zal het voor iedereen ook anders zijn. De ene wilt goeie gameplay, de andere kwaliteit.

We kunnen pas oordelen bij meer informatie, of performance tests.

• Cyrax0508
miicker schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 10:46:

Nu nog steeds erg aan het twijfelen om mijn PS5 te upgraden naar een PS5 Pro, maar die prijzen zijn echt zo gestegen dat ik niet weet of ik het waard vind (ik heb mijn PS5 namelijk al 2 jaar niet aangeraakt en zou de PS5 Pro ook enkel en alleen kopen voor GTA VI). Ik moet zeggen dat ik wel echt weer even hyped ben voor GTA VI als ik was voor GTA V.
Ik twijfel(de) zelf ook of ik een Pro zou aanschaffen voor GTA VI. Maar ik heb dat bedrag er gewoon niet voor over. Ik ga de PS6 wel kopen en weet nu al zeker dat er een PS6 versie gaat komen. Ik verwacht dat GTAVI goed genoeg gaat draaien op de PS5 Slim, dus ik heb (voor nu >:) ) de Pro te laten voor wat het is.

• Mizojojo
  • Laatst online: 28-07 17:02
Cyrax0508 schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 13:19:
[...]

Ik twijfel(de) zelf ook of ik een Pro zou aanschaffen voor GTA VI. Maar ik heb dat bedrag er gewoon niet voor over. Ik ga de PS6 wel kopen en weet nu al zeker dat er een PS6 versie gaat komen. Ik verwacht dat GTAVI goed genoeg gaat draaien op de PS5 Slim, dus ik heb (voor nu >:) ) de Pro te laten voor wat het is.
Ja, weetje het zeker? 😝

• Vis
  • Laatst online: 28-07 19:41

Vis

Cyrax0508 schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 13:19:
[...]

PS5 Slim: max 30fps op 4k

PS5 Pro: max 40 tot 60fps op 4k i.c.m. PSSR.

Bij RDR2 was 30fps goed genoeg om te spelen vanwege de rustige gameplay en wild westen setting.

Dat zal in Vice City heel anders zijn qua dichtheid van gebouwen, npc en voertuigen etc. Daarom zal 60fps toch echt wel een betere feeling geven verwacht ik.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Christoxz
Vis schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 18:43:
[...]

Gebasseerd op wat?

• JB

JB

Cédric roelt!

Carlos0_0 schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 09:20:
Je kan gta5 ook gewoon kopen zonder Plus abonnement, soms krijg je alleen melding om je ps plus abbo te upgraden.
Je kan echter ook ergens klikken, dat je de losse prijs wil zien. los kost het spel 39,99 maar er is ook een actie met wat online geld voor 24,99 in plaats van 49,99.

Zowel in de app als op de website moet dit prima zichtbaar zijn.
Ik ben er niet in thuis allemaal. Ik had een last saved game van 2014 op een Xbox360… In de Sony store, zie ik alleen RDR2 in de aanbieding voor 14,99 euro. Waar zie jij die 24,99 euro?
edit:
Onderin zie ik ‘m nu inderdaad… de Great White Shark-kaartbundel voor 24,99 euro. Die heb ik eerder nergens gezien. Dank, meteen aangeschaft. Geen idee wat die bundel inhoudt :D

[ Voor 13% gewijzigd door JB op 17-07-2026 19:07 ]

Mijn boefje is liev!

• Cyrax0508
[...]

Bij RDR2 was 30fps goed genoeg om te spelen vanwege de rustige gameplay en wild westen setting.

Dat zal in Vice City heel anders zijn qua dichtheid van gebouwen, npc en voertuigen etc. Daarom zal 60fps toch echt wel een betere feeling geven verwacht ik.
Dat zou kunnen, ik weet dan niet beter 😁

• Cyrax0508
Mizojojo schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 18:23:
[...]

Ja, weetje het zeker? 😝
Ja joh. Denk het wel 😉

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:11
[...]

Dit is echt speculatie tot de max. Breng dat aub niet als feit. Laten we gewoon afwachten als er officieel iets bekend is.
JB schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 18:55:
[...]

Ik ben er niet in thuis allemaal. Ik had een last saved game van 2014 op een Xbox360… In de Sony store, zie ik alleen RDR2 in de aanbieding voor 14,99 euro. Waar zie jij die 24,99 euro?
edit:
Onderin zie ik ‘m nu inderdaad… de Great White Shark-kaartbundel voor 24,99 euro. Die heb ik eerder nergens gezien. Dank, meteen aangeschaft. Geen idee wat die bundel inhoudt :D
Dat staat er toch echt bij wat erin zit :)

- GTA Online
- GTA Dollars in game (Of te wel die shark cards)
- GTA 5 verhaal of te wel single player

Maar veel plezier ermee :).

• Vis

Vis

Daan0s schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 19:51:
[...]

Dit is echt speculatie tot de max. Breng dat aub niet als feit. Laten we gewoon afwachten als er officieel iets bekend is.
Het is mijn verwachting.

Rockstar en Sony willen thans GTA 6 ook op de PS6 tot een succes laten maken door het daar met minimaal 60 fps en path tracing uit te brengen, het is een verwachting. Kijk naar het verleden van de GTA titels uitgebracht op de consoles en je weet genoeg.

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 09:04
[...]

RDR2 was prima te spelen op 30fps omdat dan toen de standaard was, hedendaags niet meer.

• Vis

Vis

Chelseamarre123 schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 00:08:
[...]

RDR2 was prima te spelen op 30fps omdat dan toen de standaard was, hedendaags niet meer.
Mwoa.. het ligt ook echt wel aan het type game wat mij betreft. Kan nu nog heel goed bepaalde games op 30fps spelen.

Vis schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 13:55:
[...]

Mwoa.. het ligt ook echt wel aan het type game wat mij betreft. Kan nu nog heel goed bepaalde games op 30fps spelen.
Idd 30fps kan nog meer dan prima met genoeg dingen.

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Vis schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 13:55:
[...]

En de leeftijd van de gamer. :7

It’s the economy, stupid!

[...]

Geloof er niets van dat de non Pro Playstation 5's de game op 30 FPS en 4K gaat draaien.
Dat wordt eerder 30 fps op 1800p of 1440p

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Donstil schreef op maandag 20 juli 2026 @ 12:54:
[...]
Geloof er niets van dat de non Pro Playstation 5's de game op 30 FPS en 4K gaat draaien.
Dat wordt eerder 30 fps op 1800p of 1440p
Zonder de randvoorwaarde van kwaliteit te specificeren kun je dat moeilijk zeggen.
30FPS op 4K op graphics low of medium of high maakt nogal wat uit :P

PSN

YakuzA schreef op maandag 20 juli 2026 @ 13:04:
[...]

Zonder de randvoorwaarde van kwaliteit te specificeren kun je dat moeilijk zeggen.
30FPS op 4K op graphics low of medium of high maakt nogal wat uit :P
Nah Playstation 5 non pro games hebben toch nooit een low, medium of high setting?
Denk dat je blij mag zijn met een relatieve downgrade tov de trailers en dan 1440p op 30 fps.

4K resolutie op 30 FPS en in de buurt van de trailers gaat echt niet gebeuren.

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07:54

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Ik hoop dat de gewone PS5 wel een 60/45fps-mode krijgt, desnoods op een lagere resolutie of zonder raytracing.

• DNN!S
Donstil schreef op maandag 20 juli 2026 @ 13:22:
[...]

Nah Playstation 5 non pro games hebben toch nooit een low, medium of high setting?
Denk dat je blij mag zijn met een relatieve downgrade tov de trailers en dan 1440p op 30 fps.

4K resolutie op 30 FPS en in de buurt van de trailers gaat echt niet gebeuren.
Wel een soort-van: in veel spellen kun je kiezen tussen Performance of Quality-mode.

• Hulleman
  • Nu online
Militia Pilot schreef op maandag 20 juli 2026 @ 15:17:
Ik hoop dat de gewone PS5 wel een 60/45fps-mode krijgt, desnoods op een lagere resolutie of zonder raytracing.
45fps wordt niemand blij van, dus dat zou 40fps moeten zijn voor 120hz schermen. 60fps is eigenlijk al wel uitgesloten gezien de grafische kwaliteit van de game, de omvang en de geschiedenis van Rockstar. Ze hebben op console nog nooit een game ontwikkeld die bij launch op 60fps moest draaien. Los van het feit dat de PS5's niet zo'n hele krachtige CPU hebben.

40fps met goede beeldkwaliteit (lees geen niveautje performance mode crimson desert) zou echt al fantastisch zijn op de consoles.

[ Voor 4% gewijzigd door Hulleman op 20-07-2026 15:41 ]

• Jumpman
De resolutie en fps discussie komt telkens terug, helaas is er nog niets over te zeggen zolang er geen uitspraken door Rockstar gedaan worden of er echte 'life' content van een console (of PC) lekt.

https://www.digitalfoundr...e-series-x-ps5-or-ps5-pro
Pagina: 1 ... 32 33 Laatste

Let op:
Niet discussiëren over de waarde van games ansich. Of over de waarde van de Ultimate vs. standard edition. Zie het topic start voor de verschillen.

Telkens vragen wat je in de normale of ultimate-editie krijgt is overbodig, dit staat heel duidelijk en overzichtelijk in de topicstart.

Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!

Veranderingen met betrekking tot een game serie: [ZT] Invloed en veranderingen van bestaande game series

Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Countdown Timer