Ik denk dat je hierin gelijk hebt, want er staat ook 'Coming 2025' in de tekst terwijl dat helemaal niet zo is.Linksquest schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 12:35:
@G_Dragon dat is volgens mij toch echt fake, heb je eens naar de manier van de 3 gekeken en naar de datum? 30 februari bestaat niet, hoeguit 29 februari eens in de 4 jaar
Fallout | TES | CIV | Lego | PS5 | Switch
Het is dan ook gewoon exact de zelfde plaatje/grap die vorig jaar rond ging...Slappyjoez schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 12:57:
[...]
Ik denk dat je hierin gelijk hebt, want er staat ook 'Coming 2025' in de tekst terwijl dat helemaal niet zo is.
30 februari is tegenwoordig de vroege versie van 1 april.
73 pagina's voor een game die er nog niet is 🥹😳Donstil schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 12:32:
Hé joh kap eens. Ik denk steeds dat er een nieuwe trailer is als dit topic omhoog geschopt wordt 😋
Your Friendly Neighborhood Moderator
Moet je na gaan, hoeveel pagina's er straks zijn. als het spel er straks wel isJorgen schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 08:00:
[...]
73 pagina's voor een game die er nog niet is 🥹😳
[ Voor 6% gewijzigd door Carlos0_0 op 12-02-2026 09:04 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 12-02-2026 10:25 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Jammer dat je de TS nooit meer terug ziet als je eenmaal lid bent, ga nu wel weer even kijken natuurlijk.G_Dragon schreef op zondag 15 februari 2026 @ 18:05:
Na maanden zoeken en proberen is dan eindelijk de TS weer zoals hij zou moeten zijn, sinds Tweakers iets aangepast had in hun code was ook onze mooie TS gebroken. Eindelijk vond ik vandaag de oplossing
Hoezo niet? Iedereen kan er altijd weer naar kijken, vaak word een TS ook wel bijgehouden met nieuwe informatie. Zelfs na release kan het zelfs nog veranderenDrials schreef op zondag 15 februari 2026 @ 18:53:
[...]
Jammer dat je de TS nooit meer terug ziet als je eenmaal lid bent, ga nu wel weer even kijken natuurlijk.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Omdat het een relikwie is uit een tijd waarin informatie minder makkelijk voorhanden was, en je nu op tientallen andere manieren recentere informatie voorhanden hebt.
Ja, ik snap wel wat je bedoelt. Ik gebruik altijd de knop ‘laatste’ in een topic, dus zie ik hem ook nooit.Drials schreef op zondag 15 februari 2026 @ 18:53:
[...]
Jammer dat je de TS nooit meer terug ziet als je eenmaal lid bent, ga nu wel weer even kijken natuurlijk.
Ik waardeer de moeite die sommigen in de OP steken, maar vind het net zo benoemenswaardig als zonde van de tijd.
Precies dit.Drials schreef op zondag 15 februari 2026 @ 18:53:
[...]
Als je topics volgt ga je automatisch naar de laatste post die je gelezen hebt. Ik kom dus na 1e keer ook nooit meer bij de opening.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Over 15 minuten nog maar 274 johChaoss schreef op maandag 16 februari 2026 @ 23:37:
Pffff nog 275 dagen....
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 27-03 19:43
Speel dan deel 5 nog een keer, ben ik ook momenteel het doenChaoss schreef op maandag 16 februari 2026 @ 23:37:
Pffff nog 275 dagen....
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Dat heb ik al minstens 4 keer gedaan, en misschien zelfs 5 keer 😂.Linksquest schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 19:57:
[...]
Speel dan deel 5 nog een keer, ben ik ook momenteel het doen
Gelukkig komt er over paar maanden weer een paar nieuwe spellen uit haha.
En hoevaak daarvan al 100%?Carlos0_0 schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 20:54:
[...]
Dat heb ik al minstens 4 keer gedaan, en misschien zelfs 5 keer 😂.
100% nog nooit, maar ben op de ps4/ ps5 wel op 98 of 99% gekomen uiteindelijk.
Ik hoef niet elk spel 100% uit te spelen. Maar ja soms vind ik wel leuk om te kijken hoever ik kom.
Zeker omdat ik ook niet zo gek veel speel, en zo ook wat langer met een spel kan doen.
Maar ik mis 1 unique stunt jump, die mij constant niet lukt. waardoor ik er 1 mis die ik nodig heb.
Of tenminste hij lukt mij wel, maar schijnbaar doe ik hem constant niet goed genoeg dat die hem registreert
Was er 1 die je op de snelweg moest doen volgens mij, Jump je uiteindelijk ergens van. En land je op de afrit ergens weer volgens mij.
Dus ja ik heb ook die tergend trage onderzee missie meerdere keren gedaan, dat je met die trage onderzeeër om het hele eiland moet varen en dingen moet vinden
[ Voor 21% gewijzigd door Carlos0_0 op 17-02-2026 21:19 ]
- Linksquest
Ik heb de game op de PS3 en PS4 gespeeld, en ben nu op de Playstation 5 bezig met deze game.Carlos0_0 schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 20:54:
[...]
Dat heb ik al minstens 4 keer gedaan, en misschien zelfs 5 keer 😂.
Grand Theft Auto VI title IDs have been added to the PlayStation database.
— PlayStation Game Size (@PlaystationSize) 1 maart 2026
I expect we’ll see something about the game soon, probably the start of pre-orders. pic.twitter.com/PBda1Jvr5p
Tijdje terug GTA5 nog eens opgestart op de PS5 (want gratis PS+ game), Maar je merkt nu wel een beetje de tand des tijds bij deze game. houterige graphics, houterige gameplay, houterige physics.Linksquest schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 21:40:
[...]
Ik heb de game op de PS3 en PS4 gespeeld, en ben nu op de Playstation 5 bezig met deze game.
Verwacht overigens bij GTA6 gewoon weer houterige gameplay want daar is R* nog nooit echt goed in geweest.
Had je de enhanced versie? Die is wel significant beter. Alsnog een 13 jaar oude game natuurlijkChaoss schreef op maandag 2 maart 2026 @ 12:26:
[...]
Tijdje terug GTA5 nog eens opgestart op de PS5 (want gratis PS+ game), Maar je merkt nu wel een beetje de tand des tijds bij deze game. houterige graphics, houterige gameplay, houterige physics.
Verwacht overigens bij GTA6 gewoon weer houterige gameplay want daar is R* nog nooit echt goed in geweest.
XethaX schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 18:18:
De eerste pre order mogelijkheid gevonden met een prijs van 99EU![]()
GameShopTwente
Skip. Helemaal niemand weet nog wat als het daarop aankomt.Lage aantallen
, bestel nu!
https://www.playourgames....d-theft-auto-vi-gta-6-ps5XethaX schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 18:18:
De eerste pre order mogelijkheid gevonden met een prijs van 99EU![]()
GameShopTwente
hier al 79,99euro
- De huidige prijs is een schatting en kan op een later tijdstip nog aangepast worden. Dit geldt ook voor de pre-orders die op dat moment al geplaatst zijn.Bobbo90 schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 18:29:
[...]
https://www.playourgames....d-theft-auto-vi-gta-6-ps5
hier al 79,99euro
het kan dus nog goedkoperJust-Be schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 19:30:
[...]
- De huidige prijs is een schatting en kan op een later tijdstip nog aangepast worden. Dit geldt ook voor de pre-orders die op dat moment al geplaatst zijn.
Wacht wel tot bol met de pre order komt. Prijs maakt niet zoveel uit, koop hem toch wel.Just-Be schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 19:30:
[...]
- De huidige prijs is een schatting en kan op een later tijdstip nog aangepast worden. Dit geldt ook voor de pre-orders die op dat moment al geplaatst zijn.
Inderdaad, pech voor het vrouwtje maar het wordt dan maar een keer minder uit eten.harley2009 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 11:01:
[...]
Wacht wel tot bol met de pre order komt. Prijs maakt niet zoveel uit, koop hem toch wel.
Steam ID = Ackerfiets
Inderdaad ik ook, pre order hem ook digitaal.Donstil schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 11:45:
Koop hem digitaal op het moment dat de pre-load uitkomt. Eerder voelt niet als nodig.
Eerder is niet nodig, ik heb toch niks aan een doosje met een schijfje.
Dat is alleen maar om de FOMO aan te wakkeren.Donstil schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 18:21:
[...]
[...]
Skip. Helemaal niemand weet nog wat als het daarop aankomt.
How bad is it on a scale from one to Spurs
Waarom uberhaupt nog pre-orders? Het is niet dat de digitale versie uitverkoopt ofzoCarlos0_0 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 19:57:
[...]
Inderdaad ik ook, pre order hem ook digitaal.
Eerder is niet nodig, ik heb toch niks aan een doosje met een schijfje.
Omdat je dan meteen kan spelen en het spel al gedownload is wanneer het released.g1n0 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 23:34:
[...]
Waarom uberhaupt nog pre-orders? Het is niet dat de digitale versie uitverkoopt ofzo
Maar in dit geval al wat voorbarig( nog 250 dagen
Precies als boven mij gezegd is, dan kan ik het gelijk spelen als ik wil.g1n0 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 23:34:
[...]
Waarom uberhaupt nog pre-orders? Het is niet dat de digitale versie uitverkoopt ofzo
En waarom niet preorderen digitaal, is prima en niks mis mee.
Ik heb nu ook Lego Batman en 007 first light in de PreOrder, ik wil die sowieso spelen.
Omdat je anders niet bij de pre-load kunt.g1n0 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 23:34:
[...]
Nee maar dat maakt als nog niet uit, of ik hem digitaal nu koop of 1 week van tevoren.dutchgio schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 07:59:
Ja maar dat kan ook een week van tevoren natuurlijk. Al zal de prijs niet veranderen.
Als ik het geld nu heb, waarom niet kopen dan. Als ik 100% zeker ben ik het spel ga spelen.
Ja vandaar dat @Carlos0_0 en ik dus zeggen dat te doen als de pre-load uitkomt, daar kwam de vraag over pre-order echter toch op.dutchgio schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 07:59:
Ja maar dat kan ook een week van tevoren natuurlijk. Al zal de prijs niet veranderen.
Op het moment van de pre-order is er simpelweg nut, dus is een “pre-order” prima te rechtvaardigen.
[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 13-03-2026 08:18 ]
Nou je geld wordt sneller minder waard dan de rente die je erop krijgt. Dus €79,99 nu is meer dan €79,99 in novemberCarlos0_0 schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 08:16:
[...]
Als ik het geld nu heb, waarom niet kopen dan. Als ik 100% zeker ben ik het spel ga spelen.
Ja want het maakt echt super veel uit dat je pas 00:00:01 koopt. Daar maak je pas echt een statement mee!
Nou ja ik speel al weinig, ik vind gewoon veel games niet leuk.Donstil schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 08:21:
[...]
Nou je geld wordt sneller minder waard dan de rente die je erop krijgt. Dus €79,99 nu is meer dan €79,99 in november
Mijn ps5 staat sinds dit jaar al zelfs uit, het 1ste spel wat ik wilde gaan spelen was 007(Die helaas uitgesteld is).
Daarna wou ik Lego Batman spelen, en verder staat er nog niet 1 spel op mijn lijstje wat ik wil spelen.
Ja GTA, Marvel Wolverine en John Wick game, maar van geen van 3 weten we nog wanneer die gaat komen.
Dus ja die paar spellen die ik speel, koop ik gewoon wanneer het kan. Want zoveel speel ik toch niet.
En het boeit inderdaad totaal niet, of je het spel preOrder digitaal doet, of op de dag zelf besteld.
Als je het geld op dat moment heb, en je ben zeker dat je het spel wil spelen. Kan je het net zo goed dan gelijk aanschaffen.
[ Voor 13% gewijzigd door Carlos0_0 op 13-03-2026 08:45 ]
Mijn pro werd ook niet zo intensief gebruikt helaas. Gamen past toch wat minder in mijn leven dan vroeger, maar voor GTA6 ga ik zeker een uitzondering makenCarlos0_0 schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 08:44:
[...]
Nou ja ik speel al weinig, ik vind gewoon veel games niet leuk.
Mijn ps5 staat sinds dit jaar al zelfs uit, het 1ste spel wat ik wilde gaan spelen was 007(Die helaas uitgesteld is).
Daarna wou ik Lego Batman spelen, en verder staat er nog niet 1 spel op mijn lijstje wat ik wil spelen.
Ja GTA, Marvel Wolverine en John Wick game, maar van geen van 3 weten we nog wanneer die gaat komen.
Dus ja die paar spellen die ik speel, koop ik gewoon wanneer het kan. Want zoveel speel ik toch niet.
En het boeit inderdaad totaal niet, of je het spel preOrder digitaal doet, of op de dag zelf besteld.
Als je het geld op dat moment heb, en je ben zeker dat je het spel wil spelen. Kan je het net zo goed dan gelijk aanschaffen.
Dat gezegd hebbende, ik weet niet of je Ghost of Yotei al gespeeld hebt, maar die heb ik twee weken geleden gekocht en heeft mij er toch wel ingezogen, aanrader wat mij betreft.
Nee Ghost of Yotei niet, ik heb wel Ghost of Tsushima geprobeerd.Donstil schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 08:47:
[...]
Mijn pro werd ook niet zo intensief gebruikt helaas. Gamen past toch wat minder in mijn leven dan vroeger, maar voor GTA6 ga ik zeker een uitzondering maken![]()
Dat gezegd hebbende, ik weet niet of je Ghost of Yotei al gespeeld hebt, maar die heb ik twee weken geleden gekocht en heeft mij er toch wel ingezogen, aanrader wat mij betreft.
Ik kwam daar toen niet echt lekker nog in, kan aan het moment gelegen hebben. Zou die eerst nog eens kunnen proberen.
bedankt voor de tip ieder geval
Hangt van de uitgever af, Rockstar heeft een goede trackrecord die wil ik zelfs fysiek preorderen met een deluxe variant, andere uitgevers niet en daarvoor wacht ik liever de reviews af, als die onder de 8 komt dan koop ik de game in een later stadium voor een lagere prijs.Donstil schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 08:43:
[...]
Ja want het maakt echt super veel uit dat je pas 00:00:01 koopt. Daar maak je pas echt een statement mee!
[ Voor 6% gewijzigd door spijkerhoofd op 13-03-2026 08:58 ]
Wel eem beetje traditie bij rockstar, olgens mij hadden alle GTA's behalve deel 1 een fysieke map. Bij RDR hadden ook een map.
Ja en hopelijk ook een mooie steelcaseChaoss schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 19:56:
Hoop dat de fysieke versie van GTA weer een kaart krijgt alleen daarom zou ik de fysieke versie liever hebben
Wel eem beetje traditie bij rockstar, olgens mij hadden alle GTA's behalve deel 1 een fysieke map. Bij RDR hadden ook een map.
- Linksquest
Ik denk zelf dat deze game de download store van Playstation helemaal gaat overbelasten als iedereen hem pas direct gaat downloaden op het moment dat hij uitgekomen is, door de Pre-Loaden kan de game met en met al uitgerold worden naar spelers om zo die druk van de store wat af te halen.
Misschien niet het beste voorbeeld, maar kijk even wat op nieuwsjaardag met Netflix gebeurde, iedereen wilde direct de finale van Stranger Things zien, hierdoor bleef de hele server hangen. Dan hebben we het nu over een serie, en ik denk dat GTA6 dit ook zal gaan veroorzaken bij de Playstation en Xbox store.
Daar ben ik zelf heel blij mee, nu nog even afwachten en hopen dat er weer een schitterende collectors editie gaat komen!De standaard editie van GTA 6 rond de €70–€80 gaan kosten
[ Voor 60% gewijzigd door G_Dragon op 20-03-2026 10:36 ]
Ook het origineel had een map. Ene kant een poster (beetje jaren 70 vibes volgens mij), andere kant de map. Heb hem hier nog ergens rondslingeren.Chaoss schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 19:56:
Hoop dat de fysieke versie van GTA weer een kaart krijgt alleen daarom zou ik de fysieke versie liever hebben
Zat net op de middelbare school toen GTA 1 uitkwam. Dat heeft wel wat verprutste proefwerken gekost toen
Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!
Veranderingen met betrekking tot een game serie: [ZT] Invloed en veranderingen van bestaande game series
Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Dagen tot Grand Theft Auto VI release: