• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05:07
Linksquest schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 12:35:
@G_Dragon dat is volgens mij toch echt fake, heb je eens naar de manier van de 3 gekeken en naar de datum? 30 februari bestaat niet, hoeguit 29 februari eens in de 4 jaar :P
No shit, Sherlock!?!

iRacing Profiel

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 04:12
Linksquest schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 12:35:
@G_Dragon dat is volgens mij toch echt fake, heb je eens naar de manier van de 3 gekeken en naar de datum? 30 februari bestaat niet, hoeguit 29 februari eens in de 4 jaar :P
Ik denk dat je hierin gelijk hebt, want er staat ook 'Coming 2025' in de tekst terwijl dat helemaal niet zo is.

Fallout | TES | CIV | Lego | PS5 | Switch

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-03 16:32
Slappyjoez schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 12:57:
[...]

Ik denk dat je hierin gelijk hebt, want er staat ook 'Coming 2025' in de tekst terwijl dat helemaal niet zo is.
Het is dan ook gewoon exact de zelfde plaatje/grap die vorig jaar rond ging...
30 februari is tegenwoordig de vroege versie van 1 april.

T.Net Creality 3D Printer Discord

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:27

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Donstil schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 12:32:
Hé joh kap eens. Ik denk steeds dat er een nieuwe trailer is als dit topic omhoog geschopt wordt 😋
73 pagina's voor een game die er nog niet is 🥹😳

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:02
Jorgen schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 08:00:
[...]

73 pagina's voor een game die er nog niet is 🥹😳
Moet je na gaan, hoeveel pagina's er straks zijn. als het spel er straks wel is :9

[ Voor 6% gewijzigd door Carlos0_0 op 12-02-2026 09:04 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
En dat allemaal zonder hype he :+

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 12-02-2026 10:25 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06:51
Na maanden zoeken en proberen is dan eindelijk de TS weer zoals hij zou moeten zijn, sinds Tweakers iets aangepast had in hun code was ook onze mooie TS gebroken. Eindelijk vond ik vandaag de oplossing _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 02:29
G_Dragon schreef op zondag 15 februari 2026 @ 18:05:
Na maanden zoeken en proberen is dan eindelijk de TS weer zoals hij zou moeten zijn, sinds Tweakers iets aangepast had in hun code was ook onze mooie TS gebroken. Eindelijk vond ik vandaag de oplossing _/-\o_
Jammer dat je de TS nooit meer terug ziet als je eenmaal lid bent, ga nu wel weer even kijken natuurlijk.

• G_Dragon
Drials schreef op zondag 15 februari 2026 @ 18:53:
[...]

Jammer dat je de TS nooit meer terug ziet als je eenmaal lid bent, ga nu wel weer even kijken natuurlijk.
Hoezo niet? Iedereen kan er altijd weer naar kijken, vaak word een TS ook wel bijgehouden met nieuwe informatie. Zelfs na release kan het zelfs nog veranderen :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Donstil
  • Niet online
Omdat het een relikwie is uit een tijd waarin informatie minder makkelijk voorhanden was, en je nu op tientallen andere manieren recentere informatie voorhanden hebt.

• Donstil
  • Niet online
[...]

Ja, ik snap wel wat je bedoelt. Ik gebruik altijd de knop ‘laatste’ in een topic, dus zie ik hem ook nooit.
Ik waardeer de moeite die sommigen in de OP steken, maar vind het net zo benoemenswaardig als zonde van de tijd.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:43
[...]

Precies dit.
Als je topics volgt ga je automatisch naar de laatste post die je gelezen hebt. Ik kom dus na 1e keer ook nooit meer bij de opening.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Pffff nog 275 dagen....

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Donstil
  • Niet online
Over 15 minuten nog maar 274 joh :P

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-03 11:49
Hi everyone,

...

;)

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:27
Speel dan deel 5 nog een keer, ben ik ook momenteel het doen 8)7

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Carlos0_0
Linksquest schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 19:57:
[...]

Speel dan deel 5 nog een keer, ben ik ook momenteel het doen 8)7
Dat heb ik al minstens 4 keer gedaan, en misschien zelfs 5 keer 😂.
Gelukkig komt er over paar maanden weer een paar nieuwe spellen uit haha.

• G_Dragon
Carlos0_0 schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 20:54:
[...]

En hoevaak daarvan al 100%? :p

• Carlos0_0
G_Dragon schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 20:59:
[...]

En hoevaak daarvan al 100%? :p
100% nog nooit, maar ben op de ps4/ ps5 wel op 98 of 99% gekomen uiteindelijk.
Ik hoef niet elk spel 100% uit te spelen. Maar ja soms vind ik wel leuk om te kijken hoever ik kom.
Zeker omdat ik ook niet zo gek veel speel, en zo ook wat langer met een spel kan doen.

Maar ik mis 1 unique stunt jump, die mij constant niet lukt. waardoor ik er 1 mis die ik nodig heb.
Of tenminste hij lukt mij wel, maar schijnbaar doe ik hem constant niet goed genoeg dat die hem registreert :P.
Was er 1 die je op de snelweg moest doen volgens mij, Jump je uiteindelijk ergens van. En land je op de afrit ergens weer volgens mij.

Dus ja ik heb ook die tergend trage onderzee missie meerdere keren gedaan, dat je met die trage onderzeeër om het hele eiland moet varen en dingen moet vinden :+ .

[ Voor 21% gewijzigd door Carlos0_0 op 17-02-2026 21:19 ]

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:27
Carlos0_0 schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 20:54:
[...]

Ik heb de game op de PS3 en PS4 gespeeld, en ben nu op de Playstation 5 bezig met deze game.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• G_Dragon

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Linksquest schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 21:40:
[...]

Ik heb de game op de PS3 en PS4 gespeeld, en ben nu op de Playstation 5 bezig met deze game.
Tijdje terug GTA5 nog eens opgestart op de PS5 (want gratis PS+ game), Maar je merkt nu wel een beetje de tand des tijds bij deze game. houterige graphics, houterige gameplay, houterige physics. :+

Verwacht overigens bij GTA6 gewoon weer houterige gameplay want daar is R* nog nooit echt goed in geweest.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:54
Chaoss schreef op maandag 2 maart 2026 @ 12:26:
[...]

Tijdje terug GTA5 nog eens opgestart op de PS5 (want gratis PS+ game), Maar je merkt nu wel een beetje de tand des tijds bij deze game. houterige graphics, houterige gameplay, houterige physics. :+

Verwacht overigens bij GTA6 gewoon weer houterige gameplay want daar is R* nog nooit echt goed in geweest.
Had je de enhanced versie? Die is wel significant beter. Alsnog een 13 jaar oude game natuurlijk

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Die 60fps speelt inderdaad wel heel anders, echt een stuk vloeiender.
Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Let op:
Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!

Veranderingen met betrekking tot een game serie: [ZT] Invloed en veranderingen van bestaande game series

Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Dagen tot Grand Theft Auto VI release: