Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-07 01:32

R.G

G_Dragon schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 10:06:
[...]

Ik heb de Seagate 2TB in gebruik, ooit gekocht voor €219. Je merkt wel echt de voordelen van die extra ruimte, zou er zeker niet meer zonder willen. Alleen is het gewoon jammer dat die kaartjes zo ongelofelijk duur zijn waardoor het onbetaalbaar is voor veel mensen.
Oke ik heb gewoon 1tb nvme xboxzelf, 2tb SSD via usb3.0 en een 8th USB 3.0 harddisk erachtr en irriteer mij eraan dat de interne snel vol is:
Halo master chief
Halo laatste
Valhalla
Call of duty
Dying ligh 1 en 2
Wat gamepass games (Klein)
Dan Al vol..

Vandaar. Maar swirchen is juist ook irritant

Waarom geen optie om beiden nvme tot 1 partitir te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 00:06
R.G schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 21:48:
[...]

Oke ik heb gewoon 1tb nvme xboxzelf, 2tb SSD via usb3.0 en een 8th USB 3.0 harddisk erachtr en irriteer mij eraan dat de interne snel vol is:
Halo master chief
Halo laatste
Valhalla
Call of duty
Dying ligh 1 en 2
Wat gamepass games (Klein)
Dan Al vol..

Vandaar. Maar swirchen is juist ook irritant

Waarom geen optie om beiden nvme tot 1 partitir te maken..
Je ergert je ergens aan.Het irriteert je dat.

Het winnende antwoord is: dat kan niet omdat alleen bepaalde ssd werken voor alle snufjes van de xbox. Dat wist je al anders stelde je geen vragen over interne opslag. Waarom post je dit soort onzin telkens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Exactor it schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 22:00:
[...]

Je ergert je ergens aan.

Het winnende antwoord is: dat kan niet omdat alleen bepaalde ssd werken voor alle snufjes van de xbox. Dat wist je al anders stelde je geen vragen over interne opslag. Waarom post je dit soort onzin telkens?
Ja ik bedoel de supported Xbox drives zoals de Xbox en black versies.
Die zouden gelijk moeten ziin toch?

Xbox is tegenwoordig windows achtigm
In windows kan je ook patties maken van zelfde snelheid drives en mergen?

[ Voor 10% gewijzigd door R.G op 12-07-2025 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
R.G schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 22:03:
[...]

Ja ik bedoel de supported Xbox drives zoals de Xbox en black versies.
Die zouden gelijk moeten ziin toch?
Ik heb geen idee. Je zet woorden achter elkaar maar het zijn geen zinnen. Waar moeten de versies gelijk aan zijn? En als ze dan gelijk aan elkaar zijn wat kun je er dan mee? Ze koppelen zodat de xbox denkt dat ze één partitie zijn zodat je ze niet hoeft te switchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Exactor it schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 22:07:
[...]

Ik heb geen idee. Je zet woorden achter elkaar maar het zijn geen zinnen. Waar moeten de versies gelijk aan zijn? En als ze dan gelijk aan elkaar zijn wat kun je er dan mee? Ze koppelen zodat de xbox denkt dat ze één partitie zijn zodat je ze niet hoeft te switchen?
Ja precises dat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Het is een console en die moet toch wat meer dummy/hufter proof zijn dan een pc. Als je de interne SSD en zo'n insteek kaart ssd samen zou kunnen voegen tot een enkel volume dan zouden ze ongetwijfeld klachten krijgen van mensen die dan die kaart er uit trekken en klagen dat het hele volume onbruikbaar is.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
R.G schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 21:45:
[...]

Quick resume werkt enorm slecht met live service games ik merk dit met Valhalla krijg Dan vaak cannot contact ubi service voor opal challenges
Iedere game die een constante internet connectie vereist gaat over zijn gier met quick resume.
Microsoft zou deze games gewoon standaard af moeten sluiten ipv in quick resume plaatsen.
Anderzijds… Death Stranding is het wel gelukt om het te laten werken.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-07 06:21
justifire schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 23:20:
[...]

Iedere game die een constante internet connectie vereist gaat over zijn gier met quick resume.
Microsoft zou deze games gewoon standaard af moeten sluiten ipv in quick resume plaatsen.
Anderzijds… Death Stranding is het wel gelukt om het te laten werken.
Ik had dit laatst met FC24. Dat ik merkte dat ie ontzettend traag werd met Quick Resume elke keer. Dus ik denk ik sluit 'm af. Blijkt de laatste save van 3 maanden geleden... Hoe dan?

FC24 staat dus niet meer op de Xbox _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Ah zie dat local remote play met de Xbox app niet meer werkt?
Dag local lan?

Maar moet zeggen het loopt via chrome echt2beter Dan de app (oude)

Kan je Nou ook kopen in de app of via remote play in de store?

[ Voor 18% gewijzigd door R.G op 13-07-2025 21:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20
Als je het over pc hebt, gewoon greenlight gebruiken (heb ik je al een keer aangeraden). Die werkt veel beter om je xbox over te nemen _en_ je kan dan ook de store openen op je xbox (wat met remote play niet kan).

Je neemt dan van de xbox echt het scherm over, ipv dat je nog een keer inlogt zoals die xbox app doet.
Op android gebruik ik xbxplay (eenmalig 5 euro of zo voor 5 devices), werkt ook op die manier en beter dan de Xbox app mbt remote play. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Morgen komt Ready or not uit op console. Ik ben zeer benieuwd of dit het niveau van de oude SWAT games weet te halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
900 euro is een prima prijs wat mij betreft. Die komt hier day one. Met de warmte van afgelopen weken is het op mijn gamekamer niet echt meer comfortabel, dus ik speel vooral lekker op de bank en in de tuin op mijn huidige Ally. Tony Hawk draait nog verbazingwekkend goed. Maar ik denk dat de nieuwe vormgeving een stuk beter in de hand ligt van de nieuwe Ally. En uiteraard een behoorlijke sprong in performance.

——-

Vandaag op het werk toevallig in de shuffle de OST van Senua’s Saga Hellblade 2 weer voorbij horen komen. Zodra die update later dit jaar komt ga ik hem wel weer eens doorspelen.

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-07-2025 17:47 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:51

On_E

Housemusic

Exactor it schreef op maandag 14 juli 2025 @ 17:29:
Morgen komt Ready or not uit op console. Ik ben zeer benieuwd of dit het niveau van de oude SWAT games weet te halen.
De console versie krijgt in ieder geval goede reviews.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op maandag 14 juli 2025 @ 18:03:
[...]

De console versie krijgt in ieder geval goede reviews.
Heb vroeger Swat (4?) erg veel gespeeld in coop. De eerste levels waren een piece of cake, maar daarna was het behoorlijk strategisch plannen wat uiteindelijk vaak uit mondde in een chaotische shoot out….

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop dat Car Dealer Simulator snel naar Xbox komt, heb dit spel ontdekt door Youtube en lees op het internet dat de ontwikkelaars het wel naar de huidige consoles willen gaan brengen. De video's kijken erg leuk weg en het spel ziet er ook heel intressant uit;

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op maandag 14 juli 2025 @ 17:29:
Begreep dat ze flink met de censuur-hamer hebben gezwaaid, is dan weer jammer dat de consoles de hans en grietje versie krijgen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EdwardK123
Ik hoop dat de Xbox Summer Sale er snel aankomt. Op Reddit hebben ze het over 16/17 juli 🙂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
justifire schreef op maandag 14 juli 2025 @ 19:02:
[...]

Begreep dat ze flink met de censuur-hamer hebben gezwaaid, is dan weer jammer dat de consoles de hans en grietje versie krijgen.
De originele Hans en Grietje is best wel leip, dus kan goed komen! :o

Mij gaat het toch meer om het tactische spel dan om enge of nare verhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

sewer schreef op zondag 13 juli 2025 @ 21:46:
Als je het over pc hebt, gewoon greenlight gebruiken (heb ik je al een keer aangeraden). Die werkt veel beter om je xbox over te nemen _en_ je kan dan ook de store openen op je xbox (wat met remote play niet kan).

Je neemt dan van de xbox echt het scherm over, ipv dat je nog een keer inlogt zoals die xbox app doet.
Op android gebruik ik xbxplay (eenmalig 5 euro of zo voor 5 devices), werkt ook op die manier en beter dan de Xbox app mbt remote play. :)
Je kan via de remote play nou ook de store in getest

Trouwens Wie raadt dogma 2 aan? Ben je daar lang mee bezig en niet eentonig?

Wie speelt het nog of gaat er moeite mee door?

Twijfel om PC of Xbox te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EdwardK123 schreef op maandag 14 juli 2025 @ 19:16:
Ik hoop dat de Xbox Summer Sale er snel aankomt. Op Reddit hebben ze het over 16/17 juli 🙂
Heb laatst de 50% korting op Vessel of Hatred gemist, fingers crossed dat hij in de summer sale weer voorbij komt 🤞🏻

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Deze game ziet er best wel interessant uit :)
Geen idee waarom hij dit accent heeft in de video trouwens… :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
Voor de aankomende sale, ik ben benieuwd welke games jullie allemaal nog op het verlanglijstje hebben staan!

Op mijn lijstje staan nog:
- Resident Evil 4 Remake
- Warhammer 40K: Space Marine II
- Baldur's Gate III
- Cyberpunk 2077
- Prince of Persia: The Lost Crown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20
Ik hou Star Wars Outlaws, Avatar en de laatste Prince of Persia in de gaten, plus wat Pinball FX tafels (wat dan eigenlijk DLC is).

Heb eigenlijk een zeer kort lijstje, want wat hierboven staat is meer 'leuk voor als het een keer heel goedkoop is' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

EdwardK123 schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 08:46:
Voor de aankomende sale, ik ben benieuwd welke games jullie allemaal nog op het verlanglijstje hebben staan!

Op mijn lijstje staan nog:
- Resident Evil 4 Remake
- Warhammer 40K: Space Marine II
- Baldur's Gate III
- Cyberpunk 2077
- Prince of Persia: The Lost Crown
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E3XxC_AZv1px7aPDzqjWxmsRDAE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FZ3aAXHExUMGG17QaKQ5fKH3.png?f=fotoalbum_large
Mijn lijstje zijn nu eigenlijk alleen DLC's (waarvan Indiana Jones nog niet uit is).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdwardK123
sewer schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 09:41:
Ik hou Star Wars Outlaws, Avatar en de laatste Prince of Persia in de gaten, plus wat Pinball FX tafels (wat dan eigenlijk DLC is).

Heb eigenlijk een zeer kort lijstje, want wat hierboven staat is meer 'leuk voor als het een keer heel goedkoop is' :P
Er staat een goedkope advertentie voor Star Wars Outlaws voor XSX in de V&A :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sewer schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 09:41:

Avatar: Frontiers of Pandora is echt tof!
Zou hem zo weer een keer opnieuw kunnen spelen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-07 10:35
In mei waren zowel Star Wars Outlaws Special Edition als Avatar: Frontiers of Pandora Special Edition in de aanbieding bij Bol (en dacht ook Amazon). Beide toen aangeschaft tezamen voor €44,98.

Moet nog wel aan beide beginnen, zit nu nog midden in RE2 remake... En (veel te) weinig tijd. Maar ja, wie niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:51

On_E

Housemusic

Powder Toastman schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 14:11:
In mei waren zowel Star Wars Outlaws Special Edition als Avatar: Frontiers of Pandora Special Edition in de aanbieding bij Bol (en dacht ook Amazon). Beide toen aangeschaft tezamen voor €44,98.

Moet nog wel aan beide beginnen, zit nu nog midden in RE2 remake... En (veel te) weinig tijd. Maar ja, wie niet?
Ik heb ze toen beiden gekocht inderdaad. Heb denk ik een uur of 6 in Outlaws zitten en 4 in Avatar, maar die laatste vond ik wel wat leuker om te spelen. Later aan begonnen dus vandaar nog minder uren. :)

Outlaws vind ik tot nu toe wel heel erg clichématig.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:29
G_Dragon schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 11:53:
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

[Afbeelding]
"Klik op de afbeelding voor de deals"
Heeeele zwakke sale dit keer. Summer sale incoming?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:01

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Robocop pas gekocht en nog niet aangeraakt maar leuk dat deze game alsnog in GamePass komt, kreeg veel lovende reviews.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
@justifire Ready or Not is wel gaaf hoor. Controls zijn prima op controller. En in de tweede missie heeft de boef veel foto's van grietje dus ik denk dat de censuur meevalt. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:19
Ah die Back to Dawn had ik natuurlijk net iets meer dan 2 weken geleden gekocht op Steam en nog niet gespeeld. Ik leer het ook nooit, maar had deze ook echt niet verwacht op GP :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mooie lijst! Kan ik na mijn vakantie aan de back log werken.

Want Grounded 2, Wuchang, Wheel World stonden sowieso op mijn lijst, maar heb idd ook goede verhalen gehoord over Robocop en back to the dawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

hifigamefreak schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 17:37:
[...]

Robocop pas gekocht en nog niet aangeraakt maar leuk dat deze game alsnog in GamePass komt, kreeg veel lovende reviews.
Poeh ik vond het weggegooid geld, zag er niet echt fantastisch uit en gameplay leek wel van 30 jaar geleden.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:19
Slasher schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 18:58:
[...]

Poeh ik vond het weggegooid geld, zag er niet echt fantastisch uit en gameplay leek wel van 30 jaar geleden.
Extra mooi dat het op GP komt dan. Wilde het altijd al proberen en de game krijgt in het algemeen positieve reviews, maar wist niet of het echt iets voor mij was (was ook al maanden 5 euro of zelfs lager dus vraag mij af hoeveel ze verkocht hebben).

[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 15-07-2025 22:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Robocop vond ik best leuk. Gameplay is wel simpel en wat houterig inderdaad. Verhaal is best lineair maar daar houd ik wel van. Graphics zijn een beetje mixed, sommige stukken zien er prachtig uit(‘s nachts vooral in de stad), maar sommige stukken zien er wat flets uit. Het is een UE5 game in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-07 08:06

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Exactor it schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 17:54:
@justifire Ready or Not is wel gaaf hoor. Controls zijn prima op controller. En in de tweede missie heeft de boef veel foto's van grietje dus ik denk dat de censuur meevalt. :)
Net het eerste level gespeeld, maar de controls vind ik nog wel wennen hoor. Het selecteren in de commando en equipment menu's vind ik totaal niet intuïtief. Ook een bugje waarbij ik na de training opeens in quick play modus zat ipv commander mode.
Beetje ruwe kantjes nog, maar verder toffe gameplay.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
RedFox schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 23:43:
[...]

Net het eerste level gespeeld, maar de controls vind ik nog wel wennen hoor. Het selecteren in de commando en equipment menu's vind ik totaal niet intuïtief. Ook een bugje waarbij ik na de training opeens in quick play modus zat ipv commander mode.
Beetje ruwe kantjes nog, maar verder toffe gameplay.
Ik heb nu commando's in list modus gezet. Dan kies je met a ipv raar wisselen tussen pookje loslaten en schouderknop. Dat scheelt gehannes. Ziet er wel lelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

vanaf morgen de summer sale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dat waren alle levels in THPS 3/4 voor wat betreft de normal goals…. Nu begint de uitdaging pas echt met de expert goals en challenges. Dat wordt wel weer een langdurig project gok ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 00:37
R.G schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 16:31:
vanaf morgen de summer sale?
https://www.purexbox.com/...-300plus-games-discounted

Volgens de uitleg staat er 17 juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

oke want als ik nu in de store kijk zag ik een 2k plus sales spring sale?
Dat was er gisteren niet?

maar moet dat geen summer sale zijn? beetje vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R.G schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 18:32:
[...]

oke want als ik nu in de store kijk zag ik een 2k plus sales spring sale?
Dat was er gisteren niet?

maar moet dat geen summer sale zijn? beetje vaag.
Nee.
Als Albert Heijn het bier in de aanbieding gooit is het niet gezegd dat de Jumbo dat ook doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 18:12:
En dat waren alle levels in THPS 3/4 voor wat betreft de normal goals…. Nu begint de uitdaging pas echt met de expert goals en challenges. Dat wordt wel weer een langdurig project gok ik. :)
Je hebt nog een paar dagen tot Wuchang, maar dat lukt jou wel d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 18:57:
[...]

Je hebt nog een paar dagen tot Wuchang, maar dat lukt jou wel d:)b
Haha over 3 dagen ben ik 3 weken weg. Als ik terugkom zijn er zoveel toffe games uitgekomen….

——-

En daarna volgt dit nog…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N_1JY3c_KydccwhvgqJDtWcxo3s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fCzEHm8jQgqZzE0kcLRP9mHN.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 41% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-07-2025 20:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jippie! oOo
https://www.xbox.com/nl-n...dard-edition/9p0rzscpflw6
Van de week weer eens opgepakt en nieuw seizoen begonnen, ondertussen al weer lvl60, speelt heerlijk weg.
De extra content (en glyphs, skillpoints etc) zijn meer dan welkom :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat een lijst, je blijft maar scrollen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

G_Dragon schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 00:37:
[...]

Wat een lijst, je blijft maar scrollen *O*
Hmm dat rewards is wel erg buggy.
Heb nu de play game on Xbox van de week gemist.
Terwijl ik van 11:0/-11:45 een spell speelde op Xbox.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-07 17:11

Meneer iCy

swarma

Enige game die ik op dit moment op de verlanglijst had, is niet in de sale,

Gelukkig komt die 1 augustus wel in de gamepass.

Zijn er nog echte musthave games die je voor die prijs niet kan laten liggen? Kan mijn backlog nog verder groeien. :9

Edit:

Toch even wat dingen op de wishlist gezet.

- Red Dead Redemption 2, ja ben nooit echt fan van wilde westen geweest maar moet het wellicht toch een kans geven
- Diablo 4 expension, misschien toch de echte liefde geven aan deze game. Als ik hem speel vermaak ik me er sowieso wel mee.
- Gotham Knights, niet duur en ziet er wel vermakelijk uit.
- Funko Fusion, concept lijkt me wel grappig
- TOEM, maar is ineens niet meer in de aanbieding :F

[ Voor 48% gewijzigd door Meneer iCy op 17-07-2025 12:35 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Al's ik nu dungeons 4 haal Kan ik het ook op Xbox app pc spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.G

R.G

Jammer .. want was chill geweest speel zoiets liever op pc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04:24

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
Jullie al aankopen gedaan in de summer sale? 🎮

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Meneer iCy schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 07:56:
- Funko Fusion, concept lijkt me wel grappig
Die is echt heel slecht. Ik dacht ook dat het wel grappig zou zijn maar die gameplay is niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
EdwardK123 schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 07:57:
Nope. En heb ook niks op de planning staan om eerlijk te zijn. Genoeg op de wishlist, maar vooral games die nog uit moeten komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Timothy3000 schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 08:12:
[...]

Die is echt heel slecht. Ik dacht ook dat het wel grappig zou zijn maar die gameplay is niet te doen.
Dan gaat die van mijn verlanglijstje af. :+
Yes, Gotham Knights Deluxe en de uitbreiding van Diablo 4. Twijfel nog over Red Dead Redemption 2, gezien Farming Simulator 25 ook naar de gamepass komt heb ik de komende tijd echt nog meer dan genoeg games.

Inclusief de rest van de backlog die ik al had staan. :+

[ Voor 44% gewijzigd door Meneer iCy op 18-07-2025 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee want alle spellen die ik eventueel zou willen staan er niet tussen jij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.G

R.G

ik heb er nu 2 op het oog:

New world en ac shadows denk ik aan.

Maar liever new world voor 19,99 en ac shadows max 29,99 of 45 ik vind de korting mager.
New world = 35,99 en ac shadows 52,49 dacht ik.
35,99 - 10 euro gift card is 25,99 maar ja is dat het waard.

Wtf, microsoft gestopt met films en series op xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
G_Dragon schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 14:30:
[...]

Nee want alle spellen die ik eventueel zou willen staan er niet tussen jij?
Ik heb nu Cyberpunk Ultimate Edition, Resident Evil 4 Gold Edition en Prince of Persia The Lost Crown in m'n mandje zitten. Alles bij elkaar €90. Maar twijfel om de een of andere manier nog want weinig tijd om te gamen komende maanden haha.

Dus voor de backlog I guess 🤷

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R.G schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 02:38:
Wtf, microsoft gestopt met films en series op xbox?
Gelukkig, hopelijk ook volledig weg uit de store. De enige keren dat ik in de films en series sectie kwam is als ik verkeerd klikte.

———

@Wom @Raem Hoe schiet het op met THPS? :) Ik heb alle normal en pro goals in 3 klaar. Nu bezig met 4.

De Expert challenges zijn wel best pittig :) Dat zal me nog wel de nodige frustraties opleveren…

Enige irritante is dat er een achievement is om met alle 29 skaters alle career goals te halen… de grind naar level 100 is een stuk minder tijdsintensief… :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

@uchiha tijntje alle gaps doen is ook best een uitdaging toch? Het zijn er nogal wat voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:58
uchiha tijntje schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 11:57:
[...]

Gelukkig, hopelijk ook volledig weg uit de store. De enige keren dat ik in de films en series sectie kwam is als ik verkeerd klikte.

———

@Wom @Raem Hoe schiet het op met THPS? :) Ik heb alle normal en pro goals in 3 klaar. Nu bezig met 4.

De Expert challenges zijn wel best pittig :) Dat zal me nog wel de nodige frustraties opleveren…

Enige irritante is dat er een achievement is om met alle 29 skaters alle career goals te halen… de grind naar level 100 is een stuk minder tijdsintensief… :P
Gek dat je daar blij mee bent. In het verleden met oudere tv wel eens gebruikt en werkte heel goed met hoge kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:46
uchiha tijntje schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 11:57:
[...]

———

Ik moet hem nog kopen. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GerbenvanH
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 00:42
Finraziel schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 08:08:

TMR is effectief bijna hetzelfde als hall effect maar verbruikt een stuk minder stroom wat hem wat dat betreft weer op dezelfde niveau zet als potentiometers. Dat maakt ze dus ook weer extra interessant voor wireless controllers terwijl hall effect als drop in vervanging van oude sticks slecht voor de accuduur waren.
Dit is een erg late reactie op je post maar wilde nog wel melden dat TMR ook een stuk beter is in de circulariteit calibratie. Vrijwel alle Hall Effects die ik heb gemonteerd hebben een error rate ~9% na finetuning en soms is de sensordata out of range wat de controller kan accepteren. De TMR sticks hebben zonder enige finetuning een error rate van ~3%. Ik raad mijn klanten altijd aan om die paar eurotjes extra te betalen voor de TMR sticks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 18:59:
[...]

Gek dat je daar blij mee bent. In het verleden met oudere tv wel eens gebruikt en werkte heel goed met hoge kwaliteit.
Ik heb het werkelijk nooit gebruikt. Het zat verder veel te prominent in de store en maakte het voor mij alleen maar rommelig. Als ik dat zelfstandig uit kon schakelen had ik dat al lang gedaan.

Gebruiken hier mensen deze optie? Heb in dit topic werkelijk nog nooit iemand gehoord die het daarover had.

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-07-2025 05:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kevlar01 schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 17:01:
@uchiha tijntje alle gaps doen is ook best een uitdaging toch? Het zijn er nogal wat voor zover ik weet.
Het zijn er inderdaad een behoorlijk aantal. :) Maka91 heeft hele goede video’s over THPS 3/4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:14
uchiha tijntje schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 18:49:
[...]

Mooie lijst! Kan ik na mijn vakantie aan de back log werken.

Want Grounded 2, Wuchang, Wheel World stonden sowieso op mijn lijst, maar heb idd ook goede verhalen gehoord over Robocop en back to the dawn.
back to the dawn, pareltje, aanrader, zeer leuke prison break game 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op zondag 20 juli 2025 @ 16:26:
[...]

back to the dawn, pareltje, aanrader, zeer leuke prison break game 8)
Had gedacht dat het een relatief korte game was, maar daar zitten nog behoorlijk wat uurtjes in als je hem wilt completen :)

Wil hem zeker gaan proberen, maar vrees dat ik tijd te kort ga komen komende maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Voor de vechtersbaasjes zoals @justifire 8bitdo leverless licensed en wireless.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mooi ding en zeker voor dat geld!
Maar vind een fightstick met balltop of battop juist dat extra stukje charme geven aan vechtspelletjes, nostalgie als in de arcade.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:14
uchiha tijntje schreef op maandag 21 juli 2025 @ 05:51:
[...]

Had gedacht dat het een relatief korte game was, maar daar zitten nog behoorlijk wat uurtjes in als je hem wilt completen :)

Wil hem zeker gaan proberen, maar vrees dat ik tijd te kort ga komen komende maanden.
als je de game 100% wilt halen met achievements dan is het idd een grote klus, dan is het misschien niet de game om te spelen, maar als je echt voor gameplay gaat is het erg leuk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op maandag 21 juli 2025 @ 09:38:
[...]

als je de game 100% wilt halen met achievements dan is het idd een grote klus, dan is het misschien niet de game om te spelen, maar als je echt voor gameplay gaat is het erg leuk :)
Ik ga hem sowieso proberen, maar nu nog even kijken wanneer :P

Hierbij nog de games van deze week:

https://www.trueachieveme...w-xbox-games-july-21-2025

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
Het vervolg op Descenders (genaamd Descenders Next) is net zonder vooraankondiging op gamepass uitgekomen).

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Yes! New game+ en third person, moet de dlc's nog spelen dus dat word nog heel even geduld.

Maar wat is dit toch een prachtig spel, niet alleen grafisch maar ook verhaal technisch !

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 22-07-2025 07:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

justifire schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 22:24:
Getverrepiellekes wat is dat Diablo IV toch een heerlijk spel geworden! :9
Kennen we The Butcher nog ? _O- https://www.xbox.com/play/media/aqdPeV226F
Moet het spel de liefde geven die het verdient, maar vastgeroest met andere spellen.

Ga hem zeker weer spelen nu ik ook de uitbreiding heb gekocht. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Weer niks voor mij. Ga weer rustig verder met NFS Heat, Cyberpunk 2077 en Hades :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Meneer iCy schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 07:46:
[...]

Moet het spel de liefde geven die het verdient, maar vastgeroest met andere spellen.

Ga hem zeker weer spelen nu ik ook de uitbreiding heb gekocht. :+
Ik ben voor nu wel weer even klaar met D4, merkte dat het eigenlijk helemaal niet zo plezierig meer was en het meer de verslavende eigenschappen waren die me terug deden komen... Maar, ik heb dan ook ruim 500 uur er in volgens Steam, volgens mij ook wel een paar honderd uur in battle net voor ik hem op Steam kocht. En op Xbox 27 uur wat dan relatief in het niet valt :+ dacht eigenlijk dat dat meer zou zijn...
Jammer dat de aanschaf van de dlc op Steam niet ook voor de Xbox geldt dus die is sindsdien geen optie meer... (Ja ik weet dat dat normaal is maar aangezien het nu een Microsoft game is en het een online game is hadden ze dat best gewoon voor je account kunnen vrijgeven als je de dlc ergens gekocht hebt)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Finraziel schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 09:12:
[...]

Ik ben voor nu wel weer even klaar met D4, merkte dat het eigenlijk helemaal niet zo plezierig meer was en het meer de verslavende eigenschappen waren die me terug deden komen... Maar, ik heb dan ook ruim 500 uur er in volgens Steam, volgens mij ook wel een paar honderd uur in battle net voor ik hem op Steam kocht. En op Xbox 27 uur wat dan relatief in het niet valt :+ dacht eigenlijk dat dat meer zou zijn...
Jammer dat de aanschaf van de dlc op Steam niet ook voor de Xbox geldt dus die is sindsdien geen optie meer... (Ja ik weet dat dat normaal is maar aangezien het nu een Microsoft game is en het een online game is hadden ze dat best gewoon voor je account kunnen vrijgeven als je de dlc ergens gekocht hebt)
Het is ook één grote loterij.
Maar als de hoofdprijs dan valt *O*

:9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n_0XOgPTL48DcHRTpsU7fix4okY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rsw13uCnbY7DiVV0zjnlPTl7.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Die Hellraiser game ziet er wel vet uit, dat is een game die ik in de gaten ga houden.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Ik heb even tien minuten gekeken maar dit ziet er alvast beter uit dan de vorige BF! :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:40
Exactor it schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 20:16:
[...]

Ik heb even tien minuten gekeken maar dit ziet er alvast beter uit dan de vorige BF! :+
Ik heb de closed beta mogen spelen. Die was vooral heel chaotisch. Veel snipers, weinig teamplay. Ben benieuwd of het beter is in de open beta.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Crosspost omdat waarschijnlijk niet iedereen het Grounded 2 Topic volgt;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s9NTPToz3l1vLBAkcdouTx7gQeQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dEaM0SS6mdd3wnSCmFkDbTOb.jpg?f=fotoalbum_large

Pagina: 1 ... 99 100 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties