En de games van deze week:

https://www.trueachieveme...box-games-january-26-2026

Ben nog druk bezig met Mio en met Escape from ever after. Beide zijn aanraders alhoewel totaal andere genres. Dinsdag komt verder de update van Grounded 2. Dus ff teveel games en te weinig tijd.

Maar de volgende games van deze week staan wel op mijn lijstje voor een wat rustigere periode. Zijn volgens mij wel leuke tussendoortjes.
—-

Ben vanavond verder gegaan met Escape from ever after. Ik speel op hard, en ook al ziet het er qua graphics vrij kinderlijk en eenvoudig eruit… net ruim een uur bij een boss vastgezeten. Uiteindelijk door de juiste tactiek het net kunnen halen. Die uitdaging had ik niet verwacht toen ik hem kocht :)

[ Voor 35% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-01-2026 22:53 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02:36

ilm

Had Star Wars Outlaws even opzij gezet om heel kort Death stranding even te proberen. Ondertussen al 25 uur diep in DS.

Volgens mij zat Kojima wel aan LSD tijdens de ontwikkeling. Eerste 30 minuten wordt je gedropt in een ontzettend bizarre setting, en wordt er gesmeten met allerlei vage termen, maar ik hou er wel van :).

• ilm

ilm

Trouwens wel grappig om de DS draad hier op Tweakers te lezen. De comments voordat het spel uitkwam waren negatief met allerlei aannames, en ook daarna blijft het heel mixed. Waarbij velen het saai vinden. Ik vind het voorlopig fantastisch, het is iets anders maar toch AAA budget. Kan het wel waarderen wanneer er risico wordt genomen. Het wordt mss saai op de duur, maar tot dan is het zeer vemakkelijk.
ilm schreef op maandag 26 januari 2026 @ 15:20:
Had Star Wars Outlaws even opzij gezet om heel kort Death stranding even te proberen. Ondertussen al 25 uur diep in DS.

Volgens mij zat Kojima wel aan LSD tijdens de ontwikkeling. Eerste 30 minuten wordt je gedropt in een ontzettend bizarre setting, en wordt er gesmeten met allerlei vage termen, maar ik hou er wel van :).
Keep on keeping on!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:56

Precies hetzelfde bij mij. Zat goed in Cyberpunk, en toch even Death Stranding gespeeld. En alweer 6 uur verder haha.

Ik vind het ook een hele bijzondere game en zit er ook echt middenin. Heel sferisch en ik ga heel goed op het 'multiplayer' aspect waarin je soms dingen tegenkomt die anderen hebben achtergelaten. De stukjes met de BT's vind ik dan weer wat minder, maar ey. Heerlijke game tot nu toe, en echt totaal anders dan wat ik ooit heb gespeeld.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:40
Ja, het is echt een bizar bedacht universum, personages en verhaal. Ik vond het echt fantastisch en heb me helemaal suf gelezen op allerlei wiki's om de wereld, gebeurtenissen en personages te snappen_/-\o_

Voordat ik aan deel 2 begon had ik ook echt wel weer een YT samenvatting nodig (van 3 kwartier :P ) om me door deel 1 qua verhaal, personages en gebeurtenissen heen te praten. Zit complex en heel goed in elkaar.

[ Voor 17% gewijzigd door Hulleman op 26-01-2026 17:25 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-02 22:56

Ik heb Death Stranding 2 jaar terug opgepakt en niet meer weggelegd. Na een korte pauze deel 2 opgepakt.

Er zitten behoorlijk wat wtf momenten in :P
Geniet ervan man, tis een unieke ervaring die je nog wel even na blijft jagen.

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-02 12:56
Zijn er nog betrouwbare fysieke winkels waar een series x te koop is?

Ik heb een series s maar wil graag een series x.

• EdwardK123
joey82 schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 19:55:

Met een klein beetje moeite kom je al hierop uit...
https://www.mediamarkt.nl...-x-1000-gb-152032274.html

Of je koopt er een tweedehands via V&A
Nieuwe update voor Grounded 2:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p9P9r3MFwI9xBPHlDHjYdOEppWw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0TezjloaiE54Vv2ZAzTj3kK3.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

joey82 schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 19:55:

Ik zie dat hij in de Microsoft Store gewoon te krijgen is. Dit had je zelf natuurlijk ook kunnen vinden?

[ Voor 13% gewijzigd door Slasher op 28-01-2026 08:44 ]

Elect a clown, expect a circus.

• joey82
EdwardK123 schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 21:42:
[...]

Met een klein beetje moeite kom je al hierop uit...
https://www.mediamarkt.nl...-x-1000-gb-152032274.html

Of je koopt er een tweedehands via V&A
Met een klein beetje moeite had ik dit idd al gevonden, het punt is dat ik een nieuwe wil en geen refurbished exemplaar 🙂

• joey82
Slasher schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 08:42:
[...]

Ik zie dat hij in de Microsoft Store gewoon te krijgen is. Dit had je zelf natuurlijk ook kunnen vinden?
Dit had ik natuurlijk al gevonden, maar dat was de vraag niet, de vraag was of er ook fysieke winkels zijn waar de console nog te vinden is 🙂

• EdwardK123
joey82 schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 12:38:
[...]

Dit had ik natuurlijk al gevonden, maar dat was de vraag niet, de vraag was of er ook fysieke winkels zijn waar de console nog te vinden is 🙂
Ik denk dat het lastig wordt om een compleet nieuwe Series X voor een betaalbare prijs te vinden op dit moment. Azerty heeft een fysieke winkel, maar in Raalte dus ja je criteria klopt maar in hoeverre is het belangrijk dat het per se een winkel dichtbij is? Al is de Xbox zelf ook €700. Ik ga er dan maar even vanuit dat je namelijk ook een betaalbare console zoekt.

Het is met de stijgende prijzen en de weinige beschikbaarheidstelling door Microsoft gewoon echt moeilijk om een nieuwe en betaalbare Series X te vinden, hoe spijtig dat ook is.

Ik heb zelf begin vorig jaar een tweedehands Series X met twee controllers en een paar games voor nog geen helft van de prijs hier op de V&A gekocht. De console werkt nog steeds goed, en ik zou het dan ook zeker aanraden als het van een betrouwbare mede Tweakers is. Misschien toch even goed je criteria overwegen.

Just my two cents.

[ Voor 9% gewijzigd door EdwardK123 op 28-01-2026 19:34 ]

Het is eigenlijk belachelijk dat je nergens een Series X kan kopen terwijl de opvolger nog niet uit is.
Het zal mij ook nul komma nul verbazen als er binnenkort een mededeling komt dat de volgende generatie XBOX helaas gecanceld is door weet ik veel welke k*tsmoes.
Zijn zat mensen (wereldwijd) die een Series X willen kopen maar “noodgedwongen” dan maar een PS5 halen.
Hoe willen ze de volgende generatie dan uberhaupt nog rendabel maken ?
Kondigen ze morgen een nieuwe xbox aan dan gaat hij hier meteen in de pre-order, maar ik heb er een hard hoofd in.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Zeg nooit nooit, maar heb er wel vertrouwen in. Is inmiddels wel al heel vaak aangegeven dat het onderdeel van de strategie is. Her en der zijn er ook al devkits verschenen. Of ik direct een pre-order plaats weet ik overigens niet.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-02 22:44

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

justifire schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 19:42:
Het is eigenlijk belachelijk dat je nergens een Series X kan kopen terwijl de opvolger nog niet uit is.
Het zal mij ook nul komma nul verbazen als er binnenkort een mededeling komt dat de volgende generatie XBOX helaas gecanceld is door weet ik veel welke k*tsmoes.
Zijn zat mensen (wereldwijd) die een Series X willen kopen maar “noodgedwongen” dan maar een PS5 halen.
Hoe willen ze de volgende generatie dan uberhaupt nog rendabel maken ?
Kondigen ze morgen een nieuwe xbox aan dan gaat hij hier meteen in de pre-order, maar ik heb er een hard hoofd in.
Microsoft vindt Nederland niet interessant genoeg, kijk je in Duitsland, daar liggen de series X|S gewoon in de MediaMarkt.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb destijds ook mijn X gekocht via de Italiaanse webshop van Microsoft.
Werd verstuurd vanuit Venlo _O-

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Volgens sterke geruchten gaat de volgende Xbox een Windows pc zijn die je ook op je tv kan aansluiten, en wellicht met een scherm ala de Switch. We zien het allemaal wel. Uiteindelijk zijn games belangrijker. En qua bijvoorbeeld graphics verwacht ik geen grote vooruitgang dus het is vooral de vraag hoe lang je straks nog nieuw uitgebrachte games kan spelen op je X ofdat ze je 'gewoon' verplichten de nieuwe console aan te schaffen als je bepaalde games wenst te spelen zoals Nintendo bij de Switch 2. Zolang je gewoon nog een paar jaar games kan spelen op de X zie ik voorlopig niet de noodzaak, ook omdat fysieke games stijgen qua prijs, ik nog gigantische backlogs heb van deze generaties en Game Pass dan waarschijnlijk helemaal naar de prijs van een normale game per maand gaat en dat het niet waard is aangezien je grote games toch niet door elkaar kan spelen.

Gezien er nog een nieuwe Fable, Forza, Gears, Halo remake en GTA 6 komt op de X, is er eigenlijk helemaal geen reden om straks snel te upgraden naar de next gen.

[ Voor 8% gewijzigd door Deezers op 28-01-2026 22:48 ]

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:22
Gunner schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 19:57:
Ik heb destijds ook mijn X gekocht via de Italiaanse webshop van Microsoft.
Werd verstuurd vanuit Venlo _O-
Haha idem hier, alleen heb ik hem via de Poolse site van MS besteld. Idd verzonden vanuit Venlo.
Maar mijn zorg ook, heb sinds launchday de series X, zeer tevreden mee. Mocht ie kaduuk gaan, dan weet ik niet of ik bereid ben deze acuut te vervangen door een refurbished of nieuwe…

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 11:16
Deezers schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 20:31:
Volgens sterke gerechten gaat de volgende Xbox een Windows pc zijn die je ook op je tv kan aansluiten, en wellicht met een scherm ala de Switch. We zien het allemaal wel. Uiteindelijk zijn games belangrijker. En qua bijvoorbeeld graphics verwacht ik geen grote vooruitgang dus het is vooral de vraag hoe lang je straks nog nieuw uitgebrachte games kan spelen op je X ofdat ze je 'gewoon' verplichten de nieuwe console aan te schaffen als je bepaalde games wenst te spelen zoals Nintendo bij de Switch 2. Zolang je gewoon nog een paar jaar games kan spelen op de X zie ik voorlopig niet de noodzaak, ook omdat fysieke games stijgen qua prijs, ik nog gigantische backlogs heb van deze generaties en Game Pass dan waarschijnlijk helemaal naar de prijs van een normale game per maand gaat en dat het niet waard is aangezien je grote games toch niet door elkaar kan spelen.

Gezien er nog een nieuwe Fable, Forza, Gears, Halo remake en GTA 6 komt op de X, is er eigenlijk helemaal geen reden om straks snel te upgraden naar de next gen.
Gaat toch een keer jeuken. Beter heb je hem gewoon bij release. Zeker als de prijzen zo blijven stijgen als nu.

Ik verwacht echter pas een nieuwe generatie als chips normaal gaan doen qua prijs. De AI bubbel klapt, zes maanden later staan er nieuwe kastjes te blinken. Voor die klap iets uitbrengen? Dan zijn consolebouwers gek. Als ze met de huidige prijzen nieuwe hardware in de markt zetten, gaan veel te veel mensen handelen zoals jij het stelt (ik ook overigens want games zien er al prima uit en mijn kinderen geven nog minder om graphics dan ik).

Verder is het net alsof MS een distributiecentrum in Limburg heeft. Of ze hebben een enorme stapel xboxen daar liggen waarvan ze echt niet weten wat ze ermee moeten totdat een slimme Nederlander bedenkt om iets uit een ander land te bestellen en er een eureka moment optreedt bij ze.

[ Voor 7% gewijzigd door Exactor it op 28-01-2026 21:50 ]

• joey82
Dit is een typisch geval van: praat niet, tenzij je de stilte kunt verbeteren.

[ Voor 91% gewijzigd door Mog op 28-01-2026 23:14 ]

• Chrisje1983
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:15
joey82 schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 12:35:
[...]

Met een klein beetje moeite had ik dit idd al gevonden, het punt is dat ik een nieuwe wil en geen refurbished exemplaar 🙂
Op de duitse amazon? Daar kwam mijn exemplaar ook vandaan.

https://www.amazon.de/-/e...B%2Caps%2C126&sr=8-3&th=1

https://www.amazon.de/-/e...eries+%2Caps%2C126&sr=8-4

Edit> sorry, zie nu dat je een fysieke winkel zoek.t

[ Voor 13% gewijzigd door Chrisje1983 op 29-01-2026 09:11 ]

• EdwardK123
Vanaf hoe laat zijn games op releasedag ook alweer beschikbaar via Game Pass? Had Warhammer Space Marine 2 geïnstalleerd en net opgestart maar kan 'm nog niet launchen.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:39
Vaak een uurtje of 7 's avonds.
Wat is Grounded 2 toch een knap staaltje in design en gameplay loop. De nieuwe update is erg tof. De game is ook een stukje stabieler geworden. Waarbij ik een week geleden nog soms wel een crash had lijkt dat gefixt te zijn.

Ben langzaamaan bezig om een mooi kasteeltje te kunnen bouwen. Dit is echt de enige game die mij laat relaxen na een drukke dag of week. Er is altijd wel wat te doen op basis van mijn "mood". Wil je gewoon een beetje relaxed gamen en ontspannen, dan ga je lekker wat bouwen aan je basis. Heb je zin in wat actie, dan ga je lekker gewoon de wereld verkennen en resources verzamelen dan wel bossruns doen. Er komt voor mij nog lang geen einde aan de gameplay loop.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wW9PCfh9-IDs5wfhryNQjmBRjBE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/umtPrCCD6WMj4BxoVPJ5ZdrV.png?f=fotoalbum_large

Naast Grounded 2 speel ik nog Escape from ever after, wat een positieve verrassing is. Leuk qua setting en verhaal met nog best uitdagende turn based combat. Aanrader voor iedereen die door het "kiddy" uiterlijk heen kan kijken. :)

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-01-2026 11:20 ]

• joey82
De jongste hier zeurt om toch maar bij ms zelf te bestellen,

Wat zijn de ervaringen hier met het bestellen bij ms? Wat ik heb begrepen is dat ze verzenden met ups?

Daar heb ik zelf geen ervaring mee, komen de pakketjes goed aan? Met dhl komen pakketjes hier altijd gescheurd/beschadigd aan.

En hoe is ms met het afhandelen van eventueel garantie issues?

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:38
joey82 schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 13:01:

Wat zijn de ervaringen hier met het bestellen bij ms? Wat ik heb begrepen is dat ze verzenden met ups?

Daar heb ik zelf geen ervaring mee, komen de pakketjes goed aan? Met dhl komen pakketjes hier altijd gescheurd/beschadigd aan.

Ik heb mijn XSX op launchdag ontvangen, besteld bij Microsoft. Werd toen door UPS geleverd. Microsoft is ook goed met garantie. Althans, voor mijn XSX nog geen garantie nodig gehad maar toentertijd met de X360 RROD prima afgehandeld.
Let wel, ik zie dat hij bij Microsoft (op de Nederlandse site) niet voorradig is...

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:17

BM

Admin Softe Goederen
joey82 schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 13:01:

Heb geen hele recente ervaring, maar de keren dat ik bij MS direct besteld heb (voornamelijk controllers) ging dat gewoon prima. Garantie heb ik voor Xbox One helaas 2x mogen gebruiken, en dat ging toentertijd best soepel, opsturen, weekje wachten en terug. Maar dat is zowat 10 jaar geleden denk ik, dus of dat nu nog zo is durf ik niet te garanderen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• joey82
Powder Toastman schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 13:14:
[...]
(op de Nederlandse site) niet voorradig is...
Dat zag ik idd, even geduld dan maar, zal voor gta6 vast wel een keer lukken, op de series s zal het denk ik een stotterfestijn worden.

Ms nl geeft 2 jaar garantie?

• EdwardK123
Space Marine 2 al te spelen

_/-\o_

• ilm

ilm

justifire schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 15:53:
[...]

Veel plezier!
Gears of War on steroids!! oOo
Is daar een (single-player) campagne mee verbonden? Ik geloof dat ik space marine 1 links heb laten liggen omdat het gewoon een aaneenschakeling was van levels.

Met zo een rijke wereld (of toch altijd zo voorgesteld voor fans) verwacht ik altijd een goed verhaal.
ilm schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 16:05:
[...]

Is daar een (single-player) campagne mee verbonden? Ik geloof dat ik space marine 1 links heb laten liggen omdat het gewoon een aaneenschakeling was van levels.

Met zo een rijke wereld (of toch altijd zo voorgesteld voor fans) verwacht ik altijd een goed verhaal.
Je hebt monsters en die moeten dood van The Emperor, punt.
Meer verhaal heb ik niet nodig.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-02 22:44

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

joey82 schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 14:12:
[...]

Dat zag ik idd, even geduld dan maar, zal voor gta6 vast wel een keer lukken, op de series s zal het denk ik een stotterfestijn worden.

Ms nl geeft 2 jaar garantie?
Ik denk dat de series X niet meer beschikbaar komt op de .nl site van XBOX. Daar is deze volgens mij al een jaar niet meer beschikbaar. Ik zou het bijvoorbeeld via Duitsland proberen. 2 jaar garantie geldt voor heel europa, Nederland gaat daarin verder, met verwachte levensduur, wat je soms moet afdwingen.

[ Voor 11% gewijzigd door _Dune_ op 29-01-2026 18:31 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• ilm

ilm

justifire schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 18:09:
[...]

Je hebt monsters en die moeten dood van The Emperor, punt.
Meer verhaal heb ik niet nodig.
Ja mah, die monsters zijn misschien wel onschuldig. Misschien worden de Space Marines wel verraden door de Emperor. En wat hebben de Ultramarines ermee te maken? Toch wel belangrijk om te weten. :)
ilm schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 19:45:
[...]

Ja mah, die monsters zijn misschien wel onschuldig. Misschien worden de Space Marines wel verraden door de Emperor. En wat hebben de Ultramarines ermee te maken? Toch wel belangrijk om te weten. :)
Wat is dit nou weer voor woke geneuzel ?
Hakken en zagen, ask questions later.
THE EMPEROR PROTECTS!

• joey82
_Dune_ schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 18:27:
[...]

Ik denk dat de series X niet meer beschikbaar komt op de .nl site van XBOX. Daar is deze volgens mij al een jaar niet meer beschikbaar. Ik zou het bijvoorbeeld via Duitsland proberen. 2 jaar garantie geldt voor heel europa, Nederland gaat daarin verder, met verwachte levensduur, wat je soms moet afdwingen.
Ik wacht wel tot gta6 uit komt, als er dan nog geen xbox te vinden is dan maar over naar de ps5.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 01-02 21:14
_Dune_ schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 18:27:
[...]

Gister of eergister kon je via de NL-MS site nog een series X bestellen.
Dus ik denk dat hij wel weer beschikbaar komt.

• Exactor it
justifire schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 20:24:
[...]

Wat is dit nou weer voor woke geneuzel ?
Hakken en zagen, ask questions later.
THE EMPEROR PROTECTS!
Een beter antwoord dan je eerdere!

Speel de campaign aub. En Hou je aub aan de moeilijkheidsgraad! En veerder space marine go!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q98IJEPQJkzm0vQ33c4Kn3LjMgc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SNEIdBQ7UOhToVZA7OM6uLeT.jpg?f=fotoalbum_large

Dat was Oblivion.
Wat begon als een geweldig avontuur eindigde in ellenlange fetchquests…
Van A naar B, terug naar A, door naar C, terug naar A, nog even langs B, vervolgens door naar D om via B weer terug te komen bij A }:|
Combineer dat met fast travel points die uiteraard precies aan de andere kant van de stad staan dan waar je moet zijn, ingangen aan de achterkant van een rij gebouwen, iedere deur een laadscherm, etc. etc. :Z
Dit spel heeft duidelijk de tand des tijds niet doorstaan.
En waarschijnlijk ben ik ook gewoon “open wereld moe”
Van mijn kant geen aanrader dus.

• EdwardK123
justifire schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 13:25:
[Afbeelding]

Dat was Oblivion.
Wat begon als een geweldig avontuur eindigde in ellenlange fetchquests…
Van A naar B, terug naar A, door naar C, terug naar A, nog even langs B, vervolgens door naar D om via B weer terug te komen bij A }:|
Combineer dat met fast travel points die uiteraard precies aan de andere kant van de stad staan dan waar je moet zijn, ingangen aan de achterkant van een rij gebouwen, iedere deur een laadscherm, etc. etc. :Z
Dit spel heeft duidelijk de tand des tijds niet doorstaan.
En waarschijnlijk ben ik ook gewoon “open wereld moe”
Van mijn kant geen aanrader dus.
Geen aanrader maar wel gewoon alle achievements gehaald?! 🥲

• Exactor it
EdwardK123 schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 18:38:
[...]

En bijna 100 uur gespeld. _O-

• Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
[...]

Zegt mij dat dat niet komt door hoe geweldig hij het vind, maar meer een drang om alle achievements te halen. Sommigen krijgen pas voldoening als ze alles hebben gehaald.

En zo te lezen was het een hell of a job

@justifire verbeter mij aub als ik het mis heb.

Je doorzettingsvermogen is trouwens prijzenswaardig.
[...]

Was met die instelling begonnen dus heb het ook afgemaakt.
Zoals ik zeg, de eerste 50 uur waren best te pruimen, daarna werd het langdradig.
I know, i know …
Wel verspreid over 9 maanden :)

Pro-prutser schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 19:22:
[...]

Zegt mij dat dat niet komt door hoe geweldig hij het vind, maar meer een drang om alle achievements te halen. Sommigen krijgen pas voldoening als ze alles hebben gehaald.

En zo te lezen was het een hell of a job

@justifire verbeter mij aub als ik het mis heb.

Je doorzettingsvermogen is trouwens prijzenswaardig.
Niet zozeer drang, maar wel de instelling om.
En bij Oblivion is dat niet moeilijk, maar achteraf gezien wel erg tijdrovend :+
Nu in ieder geval weer 124GB vrij op de schijf, backlog begint te krimpen.

• Pro-prutser
justifire schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 19:26:
[...]

Niet zozeer drang, maar wel de instelling om.
En bij Oblivion is dat niet moeilijk, maar achteraf gezien wel erg tijdrovend :+
Nu in ieder geval weer 124GB vrij op de schijf, backlog begint te krimpen.
Haha 😃

• EdwardK123
justifire schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 19:23:
[...]

Was met die instelling begonnen dus heb het ook afgemaakt.
Zoals ik zeg, de eerste 50 uur waren best te pruimen, daarna werd het langdradig.
[...]

I know, i know …
Wel verspreid over 9 maanden :)
Mad respect. Na de main quest had ik Oblivion ook wel weer gezien...
Gaat lekker hier met sparen voor Grand Theft Auto 6 :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BOI6H-FF_H4tSm7UYhROGvkUqUA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mQVuHpd6gQNapkU5inLxxBLf.jpg?f=fotoalbum_large

"Heb ongeveer 80.000 punten nodig ALS de aanschafprijs €80 zal zijn :D "

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:28
EdwardK123 schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 22:08:
[...]

Mad respect. Na de main quest had ik Oblivion ook wel weer gezien...
Respect dat iemand die al lang klaar is met de game door gaat om achievements te halen? Ik zal wel wat missen ;) , maar ik ben dan ook totaal niet gevoelig voor achievements dan wel games uit moeten spelen dus dat helpt niet.

Als een game mij tegen gaat staan dan ga ik wat anders spelen. Zelfs als ik de game bijna heb uitgespeeld. Het is geen opleiding of klus die af moet dus het moet wel leuk blijven.

• EdwardK123
Beakzz schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 11:01:
[...]

Respect dat iemand die al lang klaar is met de game door gaat om achievements te halen? Ik zal wel wat missen ;) , maar ik ben dan ook totaal niet gevoelig voor achievements dan wel games uit moeten spelen dus dat helpt niet.

Als een game mij tegen gaat staan dan ga ik wat anders spelen. Zelfs als ik de game bijna heb uitgespeeld. Het is geen opleiding of klus die af moet dus het moet wel leuk blijven.
Respect voor het doorzettingsvermogen en motivatie om door te gaan.

Voor iedereen is dat natuurlijk weer anders he, het gamen. Ik ga ook niet verder met een game als ik het niet meer leuk vind, maar dat betekent niet dat je kwaliteiten in iemand anders niet kunt bewonderen.

• Exactor it
Ik ben eigenlijk wel klaar met Biomutant maar ga nog wel een paar nutteloze side characters zoeken En wat beestjes vangen. Beetje respect oogsten voor mijn doorzettingsvermogen!

Leuk spel wel. Ziet er minder goed uit dan in de trailers maar de kleuren spatten wel van het scherm af en er is best wat afwisseling qua landschap en gameplay (Al is de combat wel vrij matig als je het trukje om alles in 3 combo's te winnen door hebt).

[ Voor 42% gewijzigd door Exactor it op 31-01-2026 12:44 ]

• ilm

ilm

Toch wel zeer positieve review van MIO (Skillup):
Beakzz schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 11:01:
[...]

Ik ook hoor, wees maar niet bang.
Maar deze wilde ik vrijwillig gewoon op 1000GS hebben.
En zo heb ik nog wel een aantal titels die ik de moeite / aantrekkelijk vind om op 1000GS te zetten.
Speel daarnaast ook zat titels waar de achievements mijn anus oxideren.

Exactor it schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 12:43:
Ik ben eigenlijk wel klaar met Biomutant maar ga nog wel een paar nutteloze side characters zoeken En wat beestjes vangen. Beetje respect oogsten voor mijn doorzettingsvermogen!

Leuk spel wel. Ziet er minder goed uit dan in de trailers maar de kleuren spatten wel van het scherm af en er is best wat afwisseling qua landschap en gameplay (Al is de combat wel vrij matig als je het trukje om alles in 3 combo's te winnen door hebt).
Pro tip: eendjes zitten in de tunnel :)

Het is ook echt een mooie game! Helaas werd ik gegrepen door Grounded en Escape from ever after, dus heb hem nog niet uitgespeeld.

afgelopen week Red Dead Redemption 1 weer eens uitgespeeld voor de derde keer, blijf toch echt wel een topper! Het is me zelfs gelukt zonder een misdaad te plegen :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GpF0yul2uV415vW2zvnWPQPPq9c=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/xqFEkSJzj5XmDZTweyfpEqS6.jpg?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Q-9uAbvYfmGYpDyd1MGsfHukyg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6WWhfDyaESwMnViGydeLmdlG.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3EalVDlIyfTD3HbOXTxeuya0JBI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6t9kTraPL3KDnZwDB7Tchnum.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 31-01-2026 18:41 ]

G_Dragon schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 18:40:
Het is me zelfs gelukt zonder een misdaad te plegen :P
Het is ook geen Grand Theft Auto.

• Beakzz
G_Dragon schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 18:40:
afgelopen week Red Dead Redemption 1 weer eens uitgespeeld voor de derde keer, blijf toch echt wel een topper! Het is me zelfs gelukt zonder een misdaad te plegen :P

[Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding]
Nou zei ik eerder vandaag dat ik er niet veel om geef als ik een spel niet uitspeel, maar dit is er nog wel 1 die op mijn shame list staat :o Vond het een geweldig spel en het is te lang geleden om nog te weten waarom ik het einde niet heb gehaald (vast weer een online spel met vrienden), maar deze wil ik zeker nog een keer oppakken nu met die patch.
Beakzz schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 19:30:
[...]

Nou zei ik eerder vandaag dat ik er niet veel om geef als ik een spel niet uitspeel, maar dit is er nog wel 1 die op mijn shame list staat :o Vond het een geweldig spel en het is te lang geleden om nog te weten waarom ik het einde niet heb gehaald (vast weer een online spel met vrienden), maar deze wil ik zeker nog een keer oppakken nu met die patch.
Eerlijk gezegd is dit ook wel eentje om je voor te schamen want het verhaal is maar 25 uurtjes, wil het je zeker niet moeilijker maken dan het al is. Maar de Red Dead Redemption spellen zijn toch echt wel het beste werk dat Rockstar ooit heeft afgeleverd, zelfs in deze tijd vind ik dat Red Dead Redemption 1 kwa details en grafisch design makkelijker meekomt en zelfs op veel vlakken beter is dan de spellen van 2025 en 2026. Laat staan dat we dan ook nog eens een tweede deel hebben wat nog grafischer en meer gedetailleerd is!

Als je hem weer op gaat pakken en uitgespeeld hebt, laat je het ons dan weten? :D

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04:24

R.G

Hoe zit het tegenwoordig met pc en Xbox?

Vroeger met Xbox one x kon ik met remote play via de pc spelen?

Kan dit nu ook nog met series x?
Daarnaast Kan je dan bijvoorbeeld fable 2 spelen via remote play met keyboard en muis?

• Exactor it
Hoe zit het tegenwoordig met Google?

Vroeger kon ik daar mijn vragen stellen en stond er 0,5 seconden later een antwoord.

Werkt dat ook als ik mijn scherm op een ander apparaat aansluit? Wat gebeurt er als ik 'remote play pc Xbox use keyboard and mouse' in toets op Google en op enter druk?

Alsjeblieft luilak: https://www.xbox.com/nl-NL/consoles/remote-play

[ Voor 31% gewijzigd door Exactor it op 31-01-2026 21:49 ]

R.G schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 20:52:
Hoe zit het tegenwoordig met pc en Xbox?

Vroeger met Xbox one x kon ik met remote play via de pc spelen?

Kan dit nu ook nog met series x?
Daarnaast Kan je dan bijvoorbeeld fable 2 spelen via remote play met keyboard en muis?
Je kan ook bij de Xbox Series X|S gewoon op de pc streamen door gebruik van de Xbox app, dit doe ik regelmatig nog als mijn vrouw wat op de televisie wil kijken / spelen. Daarvoor is dit dan een geweldige oplossing :)

Of je Fable 2 kan spelen met toetsenbord en muis? Geen idee, daarvoor zal je Google moeten vragen :)

Exactor it schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 21:46:
Hoe zit het tegenwoordig met Google?

Vroeger kon ik daar mijn vragen stellen en stond er 0,5 seconden later een antwoord.

Werkt dat ook als ik mijn scherm op een ander apparaat aansluit? Wat gebeurt er als ik 'remote play pc Xbox use keyboard and mouse' in toets op Google en op enter druk?

Alsjeblieft luilak: https://www.xbox.com/nl-NL/consoles/remote-play
Denk om je hart kerel.

• EdwardK123
Hij heeft wel een punt. Is niet de eerste (en denk ik) laatste keer.

• Exactor it
In de honderd uur dat ik geen Oblivion speelde deed ik cardio.

• Beakzz
G_Dragon schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 20:10:
[...]

Eerlijk gezegd is dit ook wel eentje om je voor te schamen want het verhaal is maar 25 uurtjes, wil het je zeker niet moeilijker maken dan het al is. Maar de Red Dead Redemption spellen zijn toch echt wel het beste werk dat Rockstar ooit heeft afgeleverd, zelfs in deze tijd vind ik dat Red Dead Redemption 1 kwa details en grafisch design makkelijker meekomt en zelfs op veel vlakken beter is dan de spellen van 2025 en 2026. Laat staan dat we dan ook nog eens een tweede deel hebben wat nog grafischer en meer gedetailleerd is!

Als je hem weer op gaat pakken en uitgespeeld hebt, laat je het ons dan weten? :D
Ja maar ga er niet op zitten wachten, want ik lijk elke dag een andere lijst te hebben van games die ik nog wil spelen :+ 25 uur is echt wel iets waar ik vtv "tegenop kan zien" terwijl ik zo weer 100 uur in een survival/factory builder stop. Iets met prioriteiten stellen.

Ik kom erg lastig in sp games de laatste jaren. Vandaar ook dat ik vorig jaar vooral kortere ervaringen speelde. Dan haal ik tenminste het einde (Jusant/Herdlings/Planet of Lana/The Alters en dat soort games).
G_Dragon schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 20:10:
[...]

Ik vond RDR1 op zich een geweldige game... Alleen vond ik het verhaal op een gegeven moment echt stompzinnig worden en daarom nooit gelukt uit te spelen. Op een gegeven moment is het missie na missie alleen maar dat je steeds iets voor iemand moet doen 'en daarna help je mij toch???', was gewoon pijnlijk te zien hoe naïef hij zich voor iemand anders zijn karretje liet spannen, om vervolgens als hij verraden wordt exact hetzelfde te doen bij de tegenpartij... Ik meen dat ik er wel een keer doorheen geduwd heb en weet niet meer wat er daarna gebeurde (lang geleden) maar was nog iets anders weer waardoor ik de game aan de kant gegooid heb.
De wereld is wel geweldig mooi, en veel van de side quests ook. Maar die main story...

Gamertag: FinrazielNL

• EdwardK123
Inmiddels zo'n 13 uur in Death Stranding verder en ik ben nog niet halverwege het continent. Tot nu toe een super vette game - spanning, complex verhaal, coole setting. Ben heel benieuwd naar de rest!

https://www.trueachieveme...box-games-february-2-2026

Als die dragon quest games niet allemaal 100 uur duurden dan had ik ze vaker gekocht. Heb de demo gespeeld en was best grappig, maar niet 100 uur grappig. Net zoals de Octopath traveler games.

Hebben meer mensen het probleem dat ze de YouTube filmpjes die hier gepost worden niet meer kunnen kijken? Ik moet blijkbaar inloggen maar dat werkt niet.. Ah… VPN is de boosdoener.

[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-02-2026 11:20 ]

uchiha tijntje schreef op zondag 1 februari 2026 @ 11:14:

Als die dragon quest games niet allemaal 100 uur duurden dan had ik ze vaker gekocht. Heb de demo gespeeld en was best grappig, maar niet 100 uur grappig. Net zoals de Octopath traveler games.

Hebben meer mensen het probleem dat ze de YouTube filmpjes die hier gepost worden niet meer kunnen kijken? Ik moet blijkbaar inloggen maar dat werkt niet.. Ah… VPN is de boosdoener.
Hmm.. weinig leuks, het is een rustige start voor 2026. Ben blij dat we de mooie grote update van Grounded 2 inmiddels hebben, daar zijn we nog wel flink wat uren zoet mee :p

Zo dit ook weer binnen, de punten komen zo hard binnen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KUTaoYokBQG2BTqiF-Od0Cy9Ows=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i8Mtvjxzrd6x2t8lJ61NXxy8.jpg?f=fotoalbum_large

uchiha tijntje schreef op zondag 1 februari 2026 @ 11:14:

Benieuwd naar de Carmageddon reviews.

• Pro-prutser
G_Dragon schreef op zondag 1 februari 2026 @ 12:28:
[...]

Hmm.. weinig leuks, het is een rustige start voor 2026. Ben blij dat we de mooie grote update van Grounded 2 inmiddels hebben, daar zijn we nog wel flink wat uren zoet mee :p
Kan ik gerust met Grounded 2 beginnen of raad je aan om eerst met deel 1 te beginnen? Beide zijn nieuw voor mij.
Pro-prutser schreef op zondag 1 februari 2026 @ 14:10:
[...]

Kan ik gerust met Grounded 2 beginnen of raad je aan om eerst met deel 1 te beginnen? Beide zijn nieuw voor mij.
Verhaal technisch zou ik deel 1 beginnen maar het meeste word ook uitgelegd in deel 2 als je new game doet, wat vind @uchiha tijntje hiervan? Is namelijk ook een groot Grounded speler :p

• Pro-prutser
G_Dragon schreef op zondag 1 februari 2026 @ 14:15:
[...]

Verhaal technisch zou ik deel 1 beginnen maar het meeste word ook uitgelegd in deel 2 als je new game doet, wat vind @uchiha tijntje hiervan? Is namelijk ook een groot Grounded speler :p
Het zijn precies jullie twee die mij geënthousiasmeerd hebben 😄

• Pro-prutser
Het is misschien niet zo treffend wat ik nu ga zeggen, maar het doe mij een beetje denken aan het spel Rust.

In de zin van ontdekken, verzamelen, maken en bouwen etc.

Rust vond ik een vd leukste spellen die ik de afgelopen jaren gespeeld heb. Vooral PvE. Inmiddels ben ik er op uitgekeken.

[ Voor 29% gewijzigd door Pro-prutser op 01-02-2026 14:33 ]

• Pro-prutser
Grounded lijkt mij chiller. Dat spreekt mij nu wel aan!

[ Voor 92% gewijzigd door Pro-prutser op 01-02-2026 14:37 ]

@Pro-prutser
Het voordeel van Grounded 1 is dat het echt een afgerond verhaal is en dat alle gameplay elementen volledig zijn uitgewerkt.

Deel 2 is altijd nog een early acces game waarin sommige zaken niet geïmplementeerd zijn, maar wel veel Quality of Life verbeteringen zijn aangebracht.

Ik zou zelf met deel 1 beginnen ook al is het een wat ouder spel.

Grounded 2 is aan het einde van het jaar weer een stukje completer.

De vergelijking met Rust gaat niet helemaal op vanwege het ontbreken van de PvP. Wel kent het natuurlijk de survival elementen, maar zijn goed te managen. Ik vind het gewoon een enorme toffe franchise met een voor mij verslavende gameplay loop en progressie.

• Pro-prutser
uchiha tijntje schreef op zondag 1 februari 2026 @ 14:40:
@Pro-prutser
Het voordeel van Grounded 1 is dat het echt een afgerond verhaal is en dat alle gameplay elementen volledig zijn uitgewerkt.

Deel 2 is altijd nog een early acces game waarin sommige zaken niet geïmplementeerd zijn, maar wel veel Quality of Life verbeteringen zijn aangebracht.

Ik zou zelf met deel 1 beginnen ook al is het een wat ouder spel.

Grounded 2 is aan het einde van het jaar weer een stukje completer.

De vergelijking met Rust gaat niet helemaal op vanwege het ontbreken van de PvP. Wel kent het natuurlijk de survival elementen, maar zijn goed te managen. Ik vind het gewoon een enorme toffe franchise met een voor mij verslavende gameplay loop en progressie.
Aah goed om te weten!

Dat PvP spreekt mij ook helemaal niet aan. Ik wil aan het einde van mijn dag gewoon lekker ontspannen een beetje gamen en daar lijkt Grounded mij de uitstekende kandidaat voor.

Spelen jij en @G_Dragon online samen?
Pro-prutser schreef op zondag 1 februari 2026 @ 14:44:
[...]

Aah goed om te weten!

Dat PvP spreekt mij ook helemaal niet aan. Ik wil aan het einde van mijn dag gewoon lekker ontspannen een beetje gamen en daar lijkt Grounded mij de uitstekende kandidaat voor.

Spelen jij en @G_Dragon online samen?
We speelden wel veel samen, maar ik speel inmiddels echt ontzettend veel met mijn zwager. Je mag gerust een keer onze wereld komen bekijken?

• Pro-prutser
G_Dragon schreef op zondag 1 februari 2026 @ 14:57:
[...]

We speelden wel veel samen, maar ik speel inmiddels echt ontzettend veel met mijn zwager. Je mag gerust een keer onze wereld komen bekijken?
Dat lijkt mij erg leuk!

Ik moet eerst een beetje geland/geaard (grounded :p) zijn in het spel en dan kom ik bij je in de lucht 😃

• Pro-prutser
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t2_1QuWkKhkCzSsRnapsBIh5o5I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iCVvZJ4e1PHlrTdpx2HcfcwW.png?f=fotoalbum_large

Dit is mijn setup

Ik twijfelde tussen de Switch (2) en Steam licentie, maar ik ga uiteindelijk voor Steam. Dan ben ik veelzijdiger qua beeld en controls. Keuze uit een controller of keyboard and mouse. En cross play werkt goed!

Beide delen zijn nu in de aanbieding. Het komt als geroepen! Ik heb er zin in.
Pro-prutser schreef op zondag 1 februari 2026 @ 15:14:
[Afbeelding]

Dit is mijn setup

Ik twijfelde tussen de Switch (2) en Steam licentie, maar ik ga uiteindelijk voor Steam. Dan ben ik veelzijdiger qua beeld en controls. Keuze uit een controller of keyboard and mouse. En cross play werkt goed!

Beide delen zijn nu in de aanbieding. Het komt als geroepen! Ik heb er zin in.
Vraag mij iedere keer weer af wie ze nou inhuren voor zo’n campagne en wat dat gekost moet hebben ?
Engelse en Nederlandse taal in één zin.
Ultime, Grafics, Frienden ?
8)7

• Pro-prutser
justifire schreef op zondag 1 februari 2026 @ 19:38:
[...]

Vraag mij iedere keer weer af wie ze nou inhuren voor zo’n campagne en wat dat gekost moet hebben ?
Engelse en Nederlandse taal in één zin.
Ultime, Grafics, Frienden ?
8)7
Uhh ik ben gewoon een simpele ziel die hier voor zijn plezier is.

Context: ik was aan het typen en werd door twee verschillende mensen onderbroken. Terwijl ik dus in het Nederlands aan het typen was, was ik daarnaast in het Engels afgeleid. Ik kan best wel multitasken, maar verschillende gesprekken tegelijkertijd is echt niet voor mij weggelegd.

Edit: ik begrijp nu pas wat je bedoelt. Je hebt het over de tekst in het plaatje. Dat plaatje is gewoon door AI gegenereerd. Ik vroeg om advies en ging ermee discussiëren en vervolgens stelde hij voor om het inzichtelijk te maken met een plaatje. Ik gaf akkoord en hij spuugde dit eruit. Het viel mij niet tegen. Behalve de tekst dan haha.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c2RvchrpeY1H1hK-pMVaTZONS4k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/53VBI75BO9hMWMyvbdGLhbrd.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door Pro-prutser op 01-02-2026 20:54 ]

Pro-prutser schreef op zondag 1 februari 2026 @ 19:54:
[...]

Uhh ik ben gewoon een simpele ziel die hier voor zijn plezier is.

Context: ik was aan het typen en werd door twee verschillende mensen onderbroken. Terwijl ik dus in het Nederlands aan het typen was, was ik daarnaast in het Engels afgeleid. Ik kan best wel multitasken, maar verschillende gesprekken tegelijkertijd is echt niet voor mij weggelegd.

Edit: ik begrijp nu pas wat je bedoelt. Je hebt het over de tekst in het plaatje. Dat plaatje is gewoon door AI gegenereerd. Ik vroeg om advies en ging ermee discussiëren en vervolgens stelde hij voor om het inzichtelijk te maken met een plaatje. Ik gaf akkoord en hij spuugde dit eruit. Het viel mij niet tegen. Behalve de tekst dan haha.

[Afbeelding]
Ah oke, dacht dat het een soort reclame campagne omtrent Grounded was :')

• Pro-prutser
justifire schreef op zondag 1 februari 2026 @ 22:02:
[...]

Ah oke, dacht dat het een soort reclame campagne omtrent Grounded was :')
Haha nee

Dat zou inderdaad dan wel heel triest zijn
Pro-prutser schreef op zondag 1 februari 2026 @ 22:14:
[...]

Haha nee

Dat zou inderdaad dan wel heel triest zijn
Triest, maar het zou mij niets verbazen.
Als ik de Nederlandse vertaling op de xbox en in de app soms zie…

• Pro-prutser
justifire schreef op maandag 2 februari 2026 @ 07:33:
[...]

Triest, maar het zou mij niets verbazen.
Als ik de Nederlandse vertaling op de xbox en in de app soms zie…
Ik kijk er ook niet meer van op. Vroeger kwam het ook al voor op bijvoorbeeld de kartonnen doosjes vd Gameboy of in de handleiding. Soms verwarrend, maar soms ook grappig.
Pagina: 1 ... 118 119 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties