Heel benieuwd naar gta 6 prestaties op series x!!
En de prijs , al was de game 200, weet je hoe lang we hierop hebben gewacht!
En de prijs , al was de game 200, weet je hoe lang we hierop hebben gewacht!
Het probleem is dat anderen dat voorbeeld dan ook gaan volgen. Natuurlijk niet te rechtvaardigen, maar ze profiteren graag van de situatie. Hetzelfde ongeveer gebeurde met de iPhone X. Die ging ineens naar €1159. Dat soort prijzen waren we helemaal niet gewend en toch was men bereid om dat te betalen en Apple wist dat en daarna volgde andere merken hetzelfde voorbeeld.R.G schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 20:13:
Heel benieuwd naar gta 6 prestaties op series x!!
En de prijs , al was de game 200, weet je hoe lang we hierop hebben gewacht!
A long, long time ago, a massive backlog awaited me.
Oke ja liefst max 59,99 bij releae en na jaar 29,99 daarna 14,99 en dan 9,99 etcPro-prutser schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 20:43:
[...]
Het probleem is dat anderen dat voorbeeld dan ook gaan volgen. Natuurlijk niet te rechtvaardigen, maar ze profiteren graag van de situatie. Hetzelfde ongeveer gebeurde met de iPhone X. Die ging ineens naar €1159. Dat soort prijzen waren we helemaal niet gewend en toch was men bereid om dat te betalen en Apple wist dat en daarna volgde andere merken hetzelfde voorbeeld.
Ik ben bang dat we bij GTA VI hetzelfde gaan zien. Al verwacht ik echt niet dat de prijs €200 zal zijn, maar het zal denk ik wel meer zijn dan we gewend zijn. Voor GTA VI is het misschien nog waard, de meningen zullen daarover verdeeld zijn. Maar zullen we het er ook mee eens zijn als alle spellen daardoor duurder worden? Denk het niet ..
Ik verwacht niet dat die goedkoper zal zijn dan €79,99, maar €99 zal mij ook niet verbazen. €59,99 bij release is echt een koopje.R.G schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 20:49:
[...]
Oke ja liefst max 59,99 bij releae en na jaar 29,99 daarna 14,99 en dan 9,99 etc
Daar wordt ik blij van , maar met gamepass ziin we bevoordeeld want best wel aaa games denk aan fable en halo, gears, Forza dat is het al waard in mijn ogen
A long, long time ago, a massive backlog awaited me.
[ Voor 76% gewijzigd door Exactor it op 18-06-2026 21:30 ]
Shut up and squat !!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Seriously.... (gow 2 mp sux)
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Shut up and squat !!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Shut up and squat !!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Seriously.... (gow 2 mp sux)
Hoe lang heb je er over gedaan? Heb hem zelf in mijn wishlist gezet omdat ik toch niet direct de tijd heb om hem te spelen. Maar ben wel van plan om hem ooit te gaan spelen. De positieve reviews had ik niet direct verwacht toen ik de eerste trailers bekeek.justifire schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 09:26:
Laatste update van Pragmata heeft de beta Scribble Suit toegevoegd aan de outfits![]()
Echt een topspel!
[Afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-06-2026 12:26 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Shut up and squat !!
Ben er nog mee bezig.uchiha tijntje schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 12:24:
[...]
Hoe lang heb je er over gedaan? Heb hem zelf in mijn wishlist gezet omdat ik toch niet direct de tijd heb om hem te spelen. Maar ben wel van plan om hem ooit te gaan spelen. De positieve reviews had ik niet direct verwacht toen ik de eerste trailers bekeek.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Shut up and squat !!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Shut up and squat !!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
[ Voor 35% gewijzigd door joey82 op 19-06-2026 21:18 ]
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Gezien de huidige schaarste in retail en online winkels zou ik er niet op rekenen. Het zou leuk zijn, maar het zou me ook verbazen.joey82 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 21:18:
Zou coolblue met een bundelkomen met een series x en gta 6?
Dan heb ik meteen een cadeau voor die kleine hier in huis.
Dit is natuurlijk wel hoe je gamers voor je wint. (En ze in je game vasthoudt)justifire schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 18:37:
Sodeknetter die Koreanen hebben volgens mij nog nooit van het woord rustdag gehoord[Afbeelding]
Dat is altijd een goed excuus. Haha.joey82 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 21:18:
Dan heb ik meteen een cadeau voor die kleine hier in huis.
[ Voor 21% gewijzigd door Format-C op 19-06-2026 23:31 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Shut up and squat !!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Seriously.... (gow 2 mp sux)
Ik wilde hem net voor je gaan posten
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dan maar weer via amazon.de.koentjek schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 23:22:
[...]
Gezien de huidige schaarste in retail en online winkels zou ik er niet op rekenen. Het zou leuk zijn, maar het zou me ook verbazen.
Seriously.... (gow 2 mp sux)
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Seriously.... (gow 2 mp sux)
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Whatever you do, do it well.
Een rustig weekje, allemaal kleine titelsuchiha tijntje schreef op zondag 21 juni 2026 @ 12:11:
En de games van deze week:
https://www.trueachieveme...ox-new-games-june-22-2026
Weinig spannends dat uitkomt. Misschien voor tweakers met jonge kinderen is Deer & Boy wellicht wat.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Shut up and squat !!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
[ Voor 49% gewijzigd door Exactor it op 21-06-2026 17:07 ]
Seriously.... (gow 2 mp sux)
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Shut up and squat !!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Shut up and squat !!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Shut up and squat !!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Whatever you do, do it well.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Whatever you do, do it well.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Shut up and squat !!
MartijnS72 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 14:40:
@JSchut
Mocht je een nieuwe Series X willen, en niet de belachelijke nieuwprijs van Bol willen betalen, dan lijkt die bij Amazon.DE gewoon op voorraad: €579,90 + 6,99 verzendkosten. Of eventueel een witte Series X Digital voor €549,99 + verzendkosten.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Seriously.... (gow 2 mp sux)
[ Voor 50% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-06-2026 18:20 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Whatever you do, do it well.
[ Voor 27% gewijzigd door G_Dragon op 23-06-2026 18:30 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Shut up and squat !!
[ Voor 69% gewijzigd door justifire op 23-06-2026 19:05 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Shut up and squat !!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Seriously.... (gow 2 mp sux)
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Shut up and squat !!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Whatever you do, do it well.
| Editie | Prijs | Inhoud / Extra’s |
| Standard Edition | $79.99 (€79,99) | Basisgame |
| Ultimate Edition | $99.99 (€99,99) | • ’95 Grotti Cheetah (sportwagen) • Hawk & Little Morgan revolvers • Gepersonaliseerde pistolen (Jason & Lucia) • Vice City Style outfits & tattoos • Dinka Enduro motor • Crest Kayak • Rideout Customs (exclusieve modshop) • One‑Eyed Willie’s modshop • Ganado Retro Build modkit • Sara’s Unisex Salon (exclusief) • Shitzu Squalo speedboot • Stock 305 kledingwinkel (exclusief) • 67 Vapid Dominator Buggy • Electric Fang Tattoo shop • Goodtime Gear Pack • PTT Youngin$ compound side‑mission • Classic Car Collection side‑mission |
| Pre‑order bonussen | Alle edities | Vintage Vice City Pack + 1 maand GTA+ bij digitale pre‑order |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 24-06-2026 13:47 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Haha nice zag het, heb je al genoeg punten voor de standaard editie? HahaG_Dragon schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 13:30:
Voor wie het Grand Theft Auto VI onderwerp niet volgen:
GTA VI – Officiële prijzen & editiesBron: https://www.take2games.co...rders-grand-theft-auto-vi
Editie Prijs Inhoud / Extra’s Standard Edition $79.99 (€79,99) Basisgame Ultimate Edition $99.99 (€99,99)
• ’95 Grotti Cheetah (sportwagen)
• Hawk & Little Morgan revolvers
• Gepersonaliseerde pistolen (Jason & Lucia)
• Vice City Style outfits & tattoos
• Dinka Enduro motor
• Crest Kayak
• Rideout Customs (exclusieve modshop)
• One‑Eyed Willie’s modshop
• Ganado Retro Build modkit
• Sara’s Unisex Salon (exclusief)
• Shitzu Squalo speedboot
• Stock 305 kledingwinkel (exclusief)
• 67 Vapid Dominator Buggy
• Electric Fang Tattoo shop
• Goodtime Gear Pack
• PTT Youngin$ compound side‑mission
• Classic Car Collection side‑mission
Pre‑order bonussen Alle edities Vintage Vice City Pack + 1 maand GTA+ bij digitale pre‑order
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Whatever you do, do it well.
Haha ja genoeg zelfs,R.G schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 23:49:
[...]
Haha nice zag het, heb je al genoeg punten voor de standaard editie? Haha
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Whatever you do, do it well.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Awesome wat een prestatie.. haha ik heb nog niet genoeg maar heb ik vorige3sales wat punten gegeven voor wat games..
Shut up and squat !!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Seriously.... (gow 2 mp sux)
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Een pre-order in juni voor een 100% digitaal spel dat in november uitkomt lijkt me vrij onzinnig om te doen. Het enige voordeel van een pre-order is dat je misschien het spel eerder kan downloaden zodat je misschien eerder kunt spelen dan mensen die hem pas na release downloaden. Maar doe dat dan een dag voor release ofzo.uchiha tijntje schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 07:20:
Het is natuurlijk GTA, dus het krijgt bepaalde privileges die andere games niet krijgen, maar volgens mij heb ik het goed als ik zeg dat we nog geen seconde gameplay hebben gezien toch? Zouden we dat nog krijgen voor release? Omdat er in principe totaal geen noodzaak is voor een pre-order, wacht ik denk ik wel even tot ik daar een beeld van kan vormen. Maar vind het starten van de pre-orders wel eigenlijk een moment dat er wat meer duidelijk moet zijn over de game. Of sta ik daar alleen in
Je krijgt wel wat voordeeltjes als je pre-ordert, maar dat trekt mij niet over de streep.Exactor it schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 07:58:
[...]
Een pre-order in juni voor een 100% digitaal spel dat in november uitkomt lijkt me vrij onzinnig om te doen. Het enige voordeel van een pre-order is dat je misschien het spel eerder kan downloaden zodat je misschien eerder kunt spelen dan mensen die hem pas na release downloaden. Maar doe dat dan een dag voor release ofzo.
Dat hele pre-orderen is marketinggelul om hype te creeëren. En de mensen trappen er in dus het werkt kennelijk heel goed.
A long, long time ago, a massive backlog awaited me.
Het is puur misbruik maken van menselijke psychologie... Mensen kijken uit naar de game en als je hem al gepreordered hebt dan voelt het alsof je een stapje dichterbij bent.Exactor it schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 07:58:
[...]
Een pre-order in juni voor een 100% digitaal spel dat in november uitkomt lijkt me vrij onzinnig om te doen. Het enige voordeel van een pre-order is dat je misschien het spel eerder kan downloaden zodat je misschien eerder kunt spelen dan mensen die hem pas na release downloaden. Maar doe dat dan een dag voor release ofzo.
Dat hele pre-orderen is marketinggelul om hype te creeëren. En de mensen trappen er in dus het werkt kennelijk heel goed.
Gamertag: FinrazielNL
Shut up and squat !!
Die krijg je ook nog 1 dag na release als ik de beschrijving lees op de site.Pro-prutser schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 08:41:
[...]
Je krijgt wel wat voordeeltjes als je pre-ordert, maar dat trekt mij niet over de streep.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Dat lijkt mij een goed planjustifire schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 12:01:
[...]
Die krijg je ook nog 1 dag na release als ik de beschrijving lees op de site.
Dus kan rustig eerst de reviews afwachten mocht je dat willen.
A long, long time ago, a massive backlog awaited me.
Whatever you do, do it well.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Shut up and squat !!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Met cloud gaming en op pc heb ik het issue niet. Enkel op xbox. Ik heb ondertussen al zo’n 50 starts geprobeerd. Zojuist starte ik eerste van 12 en alle 11 haalde me bij de start al in. Dus ergens is er een issue en aangezien ik het op pc en bij cloud gaming niet heb, lijkt het me een xbox dingetje.L23 schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 16:15:
@Ronster Waarom vermoedt je dat het een Xbox issue is? Ik ben alle achievements aan het afwerken en ik merkte inderdaad ook dat ik bij de start van spec/online races door iedereen ingehaald word. De rest lijkt duidelijk een voordeel te hebben. Einduitslag niet op gelet. Ik speel Forza Horizon 6 op mijn Xbox One S via Cloud Gaming.
Als dit het issue is zou dat niet stroken met dat je het met cloud niet hebt, maar voor de zekerheid... Rij je automaat? Ik heb het gevoel dat dat schakelen erg lang duurt en dat dat het moment is dat anderen je ineens voorbij gaan (eerste clip)... Al zou dat ook kunnen komen gewoon doordat het een stock auto is (eerste upgrade die ik normaal doe is naar race transmission want schakelt veel sneller, dus dat ben ik gewend).Ronster schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 16:59:
[...]
Met cloud gaming en op pc heb ik het issue niet. Enkel op xbox. Ik heb ondertussen al zo’n 50 starts geprobeerd. Zojuist starte ik eerste van 12 en alle 11 haalde me bij de start al in. Dus ergens is er een issue en aangezien ik het op pc en bij cloud gaming niet heb, lijkt het me een xbox dingetje.
Gamertag: FinrazielNL
Toch is het echt zoals ik schrijf…Finraziel schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 17:20:
[...]
Als dit het issue is zou dat niet stroken met dat je het met cloud niet hebt, maar voor de zekerheid... Rij je automaat? Ik heb het gevoel dat dat schakelen erg lang duurt en dat dat het moment is dat anderen je ineens voorbij gaan (eerste clip)... Al zou dat ook kunnen komen gewoon doordat het een stock auto is (eerste upgrade die ik normaal doe is naar race transmission want schakelt veel sneller, dus dat ben ik gewend).
Ah nee ik bedoelde het in de zin van, waarschijnlijk is dit het niet gezien je andere issues, maar voor de zekerheid zeg ik het toch want je weet maar nooitRonster schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 17:50:
[...]
Toch is het echt zoals ik schrijf…
Ik speel altijd in convoy met andere Tweakers. Heb ook in-game settings vergeleken met een xbox speler. Alles 100% idem (default). We rijden allebei met automaat en toch vliegt ook hij me voorbij.
Maar goed, het feit dat ik achteraan finish en in de results 2 plekken omhoog sta (dit gebeurt altijd als ik niet al te ver achter iemand finish) zegt volgens mij al dat het niets met schakelen oid te maken heeft.
Ik heb LAN kabel, wifi en mobile hotspot geprobeerd. Allemaal hetzelfde. Speel ik op de pc met dezelfde controller en zelfde settings -> geen issue.
Gamertag: FinrazielNL
Ah zo haha 😁Finraziel schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 18:01:
[...]
Ah nee ik bedoelde het in de zin van, waarschijnlijk is dit het niet gezien je andere issues, maar voor de zekerheid zeg ik het toch want je weet maar nooitdus ik twijfelde aan mezelf, niet aan jou
Seriously.... (gow 2 mp sux)
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Shut up and squat !!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Bron: XBOX WireEffective August 1, 2026, we will be updating prices worldwide. The price of XBOX consoles will increase by US$100 for 512 GB models and US$150 for 1 TB models. We will also be sunsetting our 2 TB model.
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
[ Voor 43% gewijzigd door Format-C op 25-06-2026 21:51 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Dat is ook de hele bedoeling. Alles in de cloud. Niks meer in huis staan.NukaWorldNL schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 21:11:
Man man man die prijzen gaan nergens meer over. Gamen wordt op deze manier meer voor de mensen die veel geld hebben.
Tsja, ondanks dat men dat best zou willen, denk ik dat we daar nog ver van weg zijn.DeadPhoenix86 schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 22:04:
[...]
Dat is ook de hele bedoeling. Alles in de cloud. Niks meer in huis staan.
Lekker de normale mens de vinger geven.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
True, maar ik vraag me oprecht af hoeveel nieuwe Xbox consoles momenteel überhaupt verkocht worden. Ze zijn al super duur. Met deze prijsverhoging koopt geen hond die dingen meer. Het is interessanter om gebruikte exemplaren te kopen, want die prijzen zijn minder hard gestegen.Exactor it schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 00:09:
Of nog simpeler harde schijven en geheugen zijn heel duur nu.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ze zijn al een jaar of wat niet te krijgen. Ik zou er geen complot of marketingding inzien. Het is eerder een gebrek aan interesse in de europese markt (want ingewikkeld met talen en regels enzo) in combinatie nu met hogere inkoopprijzen. Of je nou geen console voor 499 of voor 899 kan krijgen maakt verder niet zoveel uit.Rossi46 schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 00:18:
[...]
True, maar ik vraag me oprecht af hoeveel nieuwe Xbox consoles momenteel überhaupt verkocht worden. Ze zijn al super duur. Met deze prijsverhoging koopt geen hond die dingen meer. Het is interessanter om gebruikte exemplaren te kopen, want die prijzen zijn minder hard gestegen.
[ Voor 6% gewijzigd door Exactor it op 26-06-2026 00:42 ]
Shut up and squat !!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Laat dat waarschijnlijk maar weg, hij is nu al minder krachtig dan de xsxRossi46 schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 23:39:
En als je ziet dat een top-spec Steam Machine al bijna EUR 1.500 kost, terwijl die - waarschijnlijk - minder krachtig zal zijn dan de Xbox Helix, lijkt het mij sterk dat de Xbox Helix onder de prijs van EUR 1.500 aangeboden gaat worden...
Gamertag: FinrazielNL
Shut up and squat !!
Zal je straks zien dat ‘Project Helix’ helemaal niet bestaat.Finraziel schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 07:23:
[...]
Laat dat waarschijnlijk maar weg, hij is nu al minder krachtig dan de xsx![]()
Maar ik zou de steam machine ook echt niet als indicatie gebruiken... Het lijkt er echt op dat Valve punt een niet zo goed is in het vastleggen van goede supply lines en punt twee ook helemaal niet geïnteresseerd is in dat ding competitief in de markt zetten. De vraag is vooral of Microsoft wel nog echt een serieuze poging wil doen... En natuurlijk wat de markt ondertussen doet.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik denk dat ze er wel aan vast zitten, dat er al contracten zijn voor de productie van die chips en zo... Maar het zou me niet heel erg verbazen als Asha aan de rem trekt wat betreft hoe open het ding wordt (dat je toch geen andere stores kunt gebruiken en zo).justifire schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 11:25:
[...]
Zal je straks zien dat ‘Project Helix’ helemaal niet bestaat.
Mooi gebakken lucht verhaal om nog iets te krijgen voor het bootje dat aan alle kanten water maakt.
Gamertag: FinrazielNL
Whatever you do, do it well.
Mee eens.. weinig aanbod en dure prijzen, geen goede combinatie! Toen ik dit gisteren las heb ik expres niks gepost op het forum want ik vind het persoonlijk echt nergens op slaan, wat een gekte..NukaWorldNL schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 21:11:
Man man man die prijzen gaan nergens meer over. Gamen wordt op deze manier meer voor de mensen die veel geld hebben.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL
Helix zou “very premium, very high end” worden. De Steam machine is dat allerminst en kost toch behoorlijk veel geld. Ik ben benieuwd of Xbox daar überhaupt nog mee verder gaat of zijn verlies pakt en compleet stopt met eigen hardware.Rossi46 schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 23:39:
[...]
Tsja, ondanks dat men dat best zou willen, denk ik dat we daar nog ver van weg zijn.
Ik denk eerder dat het MS helemaal niet om de XSX verkopen gaat, maar dat ze vooral niet willen dat de Xbox Helix bizar hoger geprijsd gaat worden dan de XSX. En als je ziet dat een top-spec Steam Machine al bijna EUR 1.500 kost, terwijl die - waarschijnlijk - minder krachtig zal zijn dan de Xbox Helix, lijkt het mij sterk dat de Xbox Helix onder de prijs van EUR 1.500 aangeboden gaat worden...
Ik vind games er al goed genoeg uitzien eerlijk gezegd. De sprongen tussen generaties zijn bij de 360/ps3 toch een stuk kleiner geworden. Gamedevs mogen gewoon lekker verder games bouwen voor de ps5 en series x wat mij betreft.Mog schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 11:44:
Ik zie het zeer somber in voor Xbox en de gamesindustrie in het algemeen. Helaas compete onze hobby met AI. Ik denk dat alle plannen voor Project Helix en de PlayStation 6 de prullenbak in kunnen. Valve heeft de pech dat ze de hardware voor de crisis aangekondigden en nu zitten ze vast aan het releasen onder bizar hoge prijzen. Heb er geen vertrouwen in dat de Steam Machine een succes wordt.
Maar als ik het positief bekijk: we kunnen langer doen met de hardware die we al hebben. En de stappen tussen generaties wordt toch steeds kleiner. Komen we eindelijk toe aan die eindeloze backlogs van ons.
Dat is in Nederland. In Europa lijkt het toch anders te zijn. Althans, bijna alle Xbox games die ik te koop zet, gaan naar 'het buitenland'. Frankrijk het meeste, maar ook Duitsland, België, Spanje, Italië en Portugal zijn langsgekomen.Exactor it schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 00:39:
[...]
Ze zijn al een jaar of wat niet te krijgen. Ik zou er geen complot of marketingding inzien. Het is eerder een gebrek aan interesse in de europese markt (want ingewikkeld met talen en regels enzo) in combinatie nu met hogere inkoopprijzen. Of je nou geen console voor 499 of voor 899 kan krijgen maakt verder niet zoveel uit.
Ze gaan in ieder geval niet proberen om te groeien in console hardware met deze prijzen. Zeker niet in europa.
Mijn plan is mijn series X opmaken. Als die ermee kapt (door ouderdom of doordat spellen niet meer uitkomen) zie ik het wel weer.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Zo werkt het niet. Als je volgend jaar een console wil uitbrengen (Xbox Helix), dan zijn alle afspraken daaromtrent al lang en breed gemaakt. Dus ook Xbox zit er gewoon aan vast. Stoppen kan natuurlijk altijd, maar dan moeten er heel veel leveranciers worden afgekocht.Mog schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 11:44:
Ik zie het zeer somber in voor Xbox en de gamesindustrie in het algemeen. Helaas compete onze hobby met AI. Ik denk dat alle plannen voor Project Helix en de PlayStation 6 de prullenbak in kunnen. Valve heeft de pech dat ze de hardware voor de crisis aangekondigden en nu zitten ze vast aan het releasen onder bizar hoge prijzen. Heb er geen vertrouwen in dat de Steam Machine een succes wordt.
Maar als ik het positief bekijk: we kunnen langer doen met de hardware die we al hebben. En de stappen tussen generaties wordt toch steeds kleiner. Komen we eindelijk toe aan die eindeloze backlogs van ons.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Dat is zeker waar. Er is NL een GPU reparateur actief die dat heel leuk in beeld brengt op YouTube. Komt er op neer dat het gek moet lopen wil het niet te fixen zijn.Wat defecte consoles betreft; deze kunnen vaak prima hersteld worden door diverse reparatiebedrijfjes.
Wel een tip: ga naar een specialist en niet naar een smartphone reparateur. Mogelijk zijn ze kundig op dat vlak maar in mijn ervaring laten ze vaak steken vallen bij consoles.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Shut up and squat !!
Als er geen nieuwe Xbox of Playstation meer komt denk ik dat we een andere hobby moeten gaan zoeken.Mog schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 11:44:
Ik zie het zeer somber in voor Xbox en de gamesindustrie in het algemeen. Helaas compete onze hobby met AI. Ik denk dat alle plannen voor Project Helix en de PlayStation 6 de prullenbak in kunnen. Valve heeft de pech dat ze de hardware voor de crisis aangekondigden en nu zitten ze vast aan het releasen onder bizar hoge prijzen. Heb er geen vertrouwen in dat de Steam Machine een succes wordt.
Maar als ik het positief bekijk: we kunnen langer doen met de hardware die we al hebben. En de stappen tussen generaties wordt toch steeds kleiner. Komen we eindelijk toe aan die eindeloze backlogs van ons.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Nog even en we moeten 499 euro voor een Nokia 3310 betalen, en spelen we allemaal weer Snake.Gunner schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 11:40:
Apple-prijzen ook een flinke bak omhoog. 30 procent erbij voor de goedkoopste iPad.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Klopt inderdaad. De meest voorkomende problemen, meer dan 90%, zijn defecte HDMI poorten, kortgesloten condensatoren op het moederbord en uiteraard interne stofophoping, bij de PS5 gecombineerd met droge plekken of aanslag bij de liquid metal. Vrijwel elke console die bij mij binnenkomt kan ik herstellen. En uiteraard stickdrift, dat komt ook veelvuldig voor.Rossi46 schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 12:15:
[...]
[...]
Dat is zeker waar. Er is NL een GPU reparateur actief die dat heel leuk in beeld brengt op YouTube. Komt er op neer dat het gek moet lopen wil het niet te fixen zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Danster75 op 26-06-2026 12:53 ]
InderdaadExactor it schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 11:49:
[...]
Ik vind games er al goed genoeg uitzien eerlijk gezegd. De sprongen tussen generaties zijn bij de 360/ps3 toch een stuk kleiner geworden. Gamedevs mogen gewoon lekker verder games bouwen voor de ps5 en series x wat mij betreft.
A long, long time ago, a massive backlog awaited me.
Natuurlijk wel een remaster van Snake en voor 25% duurder een Ultimate Edition met exclusieve “skins”Format-C schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 12:31:
[...]
Nog even en we moeten 499 euro voor een Nokia 3310 betalen, en spelen we allemaal weer Snake.
A long, long time ago, a massive backlog awaited me.
Doe je toevallig ook recappen van retro consoles? Toevallig gisteren iemand hier op het forum gesproken die zijn Super Famicom (SNES) wil recappen, maar hij weet niet waar.Danster75 schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 12:53:
[...]
Klopt inderdaad. De meest voorkomende problemen, meer dan 90%, zijn defecte HDMI poorten, kortgesloten condensatoren op het moederbord en uiteraard interne stofophoping, bij de PS5 gecombineerd met droge plekken of aanslag bij de liquid metal. Vrijwel elke console die bij mij binnenkomt kan ik herstellen. En uiteraard stickdrift, dat komt ook veelvuldig voor.
Alleen als er wat aan de hand is met de APU, werkgeheugen of SSD laat ik het voor wat het is; hier gaat teveel tijd in zitten.
Een YouTube presentie zou leuk zijn maar daar heb ik geen tijd voor, waardeer het wel wanneer anderen dit doen.
A long, long time ago, a massive backlog awaited me.
Dit bied ik niet aan; hier is amper behoefte aan en een ander werkend exemplaar kopen is vaak goedkoper dan dat ik dit zou gaan doen.Pro-prutser schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 13:10:
[...]
Doe je toevallig ook recappen van retro consoles? Toevallig gisteren iemand hier op het forum gesproken die zijn Super Famicom (SNES) wil recappen, maar hij weet niet waar.
Ik begrijp je heel goed. Dat is precies de reden waarom ik het ook niet doe. Ik heb nog wel een Game Gear liggen die ik wil recappen, maar dat plan ligt al langer dan 12 maanden in de ijskast. Wil het ooit wel een keer doen. Niet voor het geld, maar als hobby.Danster75 schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 13:37:
[...]
Dit bied ik niet aan; hier is amper behoefte aan en een ander werkend exemplaar kopen is vaak goedkoper dan dat ik dit zou gaan doen.
Aangezien ik naast mijn bedrijfje ook een fulltime baan heb moet ik selectief omgaan met de tijd die ik over heb, reparaties aan previous- en currentgen consoles is vele malen interessanter.
A long, long time ago, a massive backlog awaited me.
Shut up and squat !!
Betere belegging dan in goud.erwn schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 13:55:
Ter info, de uitvoering: WD_Black C50 Expansion Card for Xbox 1TB is vandaag beschikbaar voor €117,99 bij Amazon; evt. min €10 met een coupon.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Shut up and squat !!
[ Voor 60% gewijzigd door justifire op 26-06-2026 21:10 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Every Game has A Story, Only One is A Legend.