Erg toffe show :) met hades 2 al medio april. Die had ik wel gehoopt maar niet verwacht. Dat wordt weer 100+ uur genieten :) Ook mooi dat Dispatch deze zomer komt.

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-03-2026 21:42 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:57
Waarom staat Wuthering Waves er tussen :? Dat is gewoon een F2P Gacha game zoals Genshin Impact

• Beakzz
Super Meat Boy 3D al in een paar dagen. Dat is nog eens goed niews. De demo was top ondanks dat het 3D gedeelte voor wat onnodige deaths zorgde ;)

Extra gameplay van the Expanse is altijd goed natuurlijk en leuk dat het naar GP komt, maar ik denk niet dat ik nog GP heb als die game uit komt.

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:47
Ben ook echt heel benieuwd naar deze game! Setting lijkt me ook super interessant.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:24
Hades 2 nu al? Korte early access zo. En verbazingwekkend dat het kennelijk lucratiever is om in gamepass te duiken dan om los te verkopen als een van de bekendste fatsoenlijke indy spellekes.
Exactor it schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 23:00:
Hades 2 nu al? Korte early access zo. En verbazingwekkend dat het kennelijk lucratiever is om in gamepass te duiken dan om los te verkopen als een van de bekendste fatsoenlijke indy spellekes.
Hij is afgelopen september al uit early access gekomen hoor :) early access release was al mei 2024, dus toch zo'n 16 maanden in gezeten.
Maar hij is in ieder geval erg goed... Ik heb hem toevallig 2 dagen geleden op Steam gekocht en heb er nou een stuk of 5 runs op zitten. Tot nu toe echt supergaaf.

ps. I am gonna claw out your eyes... and drown you to death! oOo

[ Voor 6% gewijzigd door Finraziel op 26-03-2026 23:16 ]

Gamertag: FinrazielNL

April wordt een mooie maand met hades en super meat boy…. Zullen in de wereld ongetwijfeld weer diverse controllers sneuvelen :)

• Exactor it
Finraziel schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 23:14:
[...]

Hij is afgelopen september al uit early access gekomen hoor :) early access release was al mei 2024, dus toch zo'n 16 maanden in gezeten.
Maar hij is in ieder geval erg goed... Ik heb hem toevallig 2 dagen geleden op Steam gekocht en heb er nou een stuk of 5 runs op zitten. Tot nu toe echt supergaaf.

ps. I am gonna claw out your eyes... and drown you to death! oOo
Misschien haal ik EA en Switch release door elkaar. Of ik word oud en snap de werking van tijd niet meer. Wel lastig allemaal want nu moet er STS2 en Hades 2 tegelijk gespeeld worden!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-04 17:59
Pff, wat een quotes. Zullen vast mensen blij mee zijn, maar turn based doelgroep is toch niet zo groot? Spreekt mij in ieder geval echt niet aan haha

Martinspire - PC, PS5, XSX

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Ziet er wel tof uit, maar de muziek in de trailer klinkt alsof iemand die begint met drummen en gewoon maar wat doet.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:24

On_E

Housemusic

Martinspire schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 00:37:
[...]

Pff, wat een quotes. Zullen vast mensen blij mee zijn, maar turn based doelgroep is toch niet zo groot? Spreekt mij in ieder geval echt niet aan haha
Zitten veel ex-Firaxis ontwikkelaars daar, die mee hebben gewerkt aan X-Com. En dat is toch wel een van de meest gewaardeerde turnbased strategy games. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Martinspire
On_E schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 10:03:
[...]

Zitten veel ex-Firaxis ontwikkelaars daar, die mee hebben gewerkt aan X-Com. En dat is toch wel een van de meest gewaardeerde turnbased strategy games. :)
En dat is prima, maar ik denk dat de doelgroep van een Star Wars spel + Turn Based gameplay niet zo groot is, maar wens ze vooral veel succes.

• Exactor it
Martinspire schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 10:07:
[...]

En dat is prima, maar ik denk dat de doelgroep van een Star Wars spel + Turn Based gameplay niet zo groot is, maar wens ze vooral veel succes.
Ik denk dat de overlap groot is. Star wars en turnbased zijn beide voor nerds. :o
Ook al denk je dat Tactical turn based games niets voor je zijn, ik zou willen adviseren om het genre toch een keer te proberen. Zo heb ik dat gedaan met Wasteland 3, Gears Tactics en Mutant year zero en dat waren heel leuke ervaringen. Hoop dat ze de star wars IP goed gaan benutten want het genre leent zich er eigenlijk best goed voor.

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-03-2026 11:41 ]

Bestaat Heroes of Might and Magic nog? In, volgens mij, deeltje 3 ook heel wat uren gespendeerd. Je kon je dorp/kasteel ook uitbreiden, daar ben ik altijd gevoelig voor. Dat was in ieder geval een goede turn-based game wat mij betreft.

• Beakzz
Martinspire schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 00:37:
[...]

Xcom 2 heeft een player peak van 133K en 10 jaar na release nog steeds een kleine 4K per dag. Verder heb je populaire turn based games als Advance Wars, Fire Emblem, Civiliazation serie en Baldurs Gate 3. En een game als Slay the Spire 2 wordt 6x zoveel gespeeld als Marathon terwijl ze op dezelfde dag uit kwamen.

Enkel Steam nummers natuurlijk, want het is niet te checken bij consoles maar turn bases is springlevend en komt in heel veel vormen. Dat het je ding niet is kan natuurlijk.

Maar een Xcom met een Star Wars sausje? Kom maar op :o

• Beakzz
Wom schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 11:42:
Bestaat Heroes of Might and Magic nog? In, volgens mij, deeltje 3 ook heel wat uren gespendeerd. Je kon je dorp/kasteel ook uitbreiden, daar ben ik altijd gevoelig voor. Dat was in ieder geval een goede turn-based game wat mij betreft.
Ja er komt ook weer een nieuwe, maar die is na de beta uitgesteld. 2 en 3 zijn nog steeds heel goed speelbaar en via Fheroes 2 kan je Homm 2 zo ongeveer op elk systeem spelen (behalve Xbox en PS).

• Beakzz
uchiha tijntje schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 11:41:
Ook al denk je dat Tactical turn based games niets voor je zijn, ik zou willen adviseren om het genre toch een keer te proberen. Zo heb ik dat gedaan met Wasteland 3, Gears Tactics en Mutant year zero en dat waren heel leuke ervaringen. Hoop dat ze de star wars IP goed gaan benutten want het genre leent zich er eigenlijk best goed voor.
Vergeet Jagged Alliance 3 niet. Zelf op de PC gespeeld, maar die schijnt best een goede console poort te hebben.

• On_E

On_E

Housemusic

Wom schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 11:42:
YouTube: Heroes of Might and Magic: Olden Era - Official Demo Trailer

Zeker!
En als je niet kan wachten is Songs of Conquest een hele goede kloon.

YouTube: Songs of Conquest - Launch Trailer | PS5 Games

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-04 23:20
Paar jaar geleden RE 2 remake gekocht voor de pc. Viel toen wat tegen, mede door het geluid dat mijn GPU maakte en doordat ik niet kon wennen aan Mr X. Maar gelukkig opnieuw gekocht voor de Xbox en sindsdien genieten!

Zojuist RE 2 voor de tweede keer uitgespeeld. Eerste al normal first run met Leon nu "2nd run" en dan met Clair. En ik heb uiteindelijk echt plezier gehad en de charmes ontdekt Ik snap nu waarom voor veel mensen Re2 een game is van vroeger waar zij met plezier naar terug kijken. Het is bijna het hele spel echt overleven, het is spannend tegelijk is de moeilijkheid niet onredelijk. Net "true ending" gezien.

Wat Capcom hier doet met meerdere playtroughs met echt een (kleine) andere twist aan het verhaal, de gevechten en de uitdagingen bevalt prima. Er is echt nagedacht hoe het spel leuk kan zijn om meerdere keren te spelen en je meerdere keren andere ervaringen te geven.

[ Voor 14% gewijzigd door MetalSonic op 27-03-2026 21:20 ]

MetalSonic schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 21:16:
Paar jaar geleden RE 2 remake gekocht voor de pc. Viel toen wat tegen, mede door het geluid dat mijn GPU maakte en doordat ik niet kon wennen aan Mr X. Maar gelukkig opnieuw gekocht voor de Xbox en sindsdien genieten!

Zojuist RE 2 voor de tweede keer uitgespeeld. Eerste al normal first run met Leon nu "2nd run" en dan met Clair. En ik heb uiteindelijk echt plezier gehad en de charmes ontdekt Ik snap nu waarom voor veel mensen Re2 een game is van vroeger waar zij met plezier naar terug kijken. Het is bijna het hele spel echt overleven, het is spannend tegelijk is de moeilijkheid niet onredelijk. Net "true ending" gezien.

Wat Capcom hier doet met meerdere playtroughs met echt een (kleine) andere twist aan het verhaal, de gevechten en de uitdagingen bevalt prima. Er is echt nagedacht hoe het spel leuk kan zijn om meerdere keren te spelen en je meerdere keren andere ervaringen te geven.
Gruwel van Mr. X maar na al deze zalvingen en lofzangen van meerdere leden hier, moet ik misschien toch nog eens overwegen om het spel uit te spelen zonder item box en binnen 14000 stappen.
En misschien ook niet :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Crimson Desert, wat een spel mensen, cocaine is er niets bij.
Korte nachtjes, overdag hunkeren naar de avond, tijd geleden dat ik zo’n spel gespeeld heb _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wGP-bCBrcOLOBKVYvhyW0wHw2hI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gpHbUsbhhuvZkfUcKxMcve7a.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PhidaIqVTOVlGHW4Xe4MluNd3c4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/G0tBhN0Kx5z7KKDjh3zUQEU0.png?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Mooi dat je ervan geniet @justifire :)

Heeft hier iemand Absolum gespeeld? Recent in GP gekomen. Is een rogue lite beat m up. Twijfel nog om eraan te beginnen. Dus was benieuwd naar de ervaringen hier.

——

Eigenlijk moet ik er niet aan beginnen denk ik nu. April zit gewoon ramvol voor mij… twee enorme timesinkers met Super Meat Boy and Hades 2. Die twee gaan ook lekker mee op vakantie in de meivakantie. :)

Gisteren nog wel de demo gespeeld van The eternal life of Goldman. Die 2D platformer uit de show van afgelopen donderdag. Die beviel me wel.

[ Voor 46% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-03-2026 09:41 ]

• EdwardK123
@justifire

Ik ben paar dagen geleden ook begonnen aan RE2R, mijn eerste Resident Evil game :X

Maar vind het sfeertje en de graphics echt fantastisch. De rest..... Moet ik ff inkomen want ik ben best wel een scheiterd haha. Maar ik probeer elke keer gewoon weer wat stapjes verder te komen en ook een beetje tegen mezelf te zeggen dat ik deze gewoon moet uitspelen!

Dus mocht je nog een lotgenoot zoeken...! *O*

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:40
Die Mr X is wel iets wat iedereen onthoudt, maar echt heel lang heb je er ook weer niet last; in best wel een groot stuk van het spel komt hij niet voor. En bij Clair is het ook iets minder lang dan bij Leon.

Je kan er op de meeste plekken ook wel redelijk omheen rennen, alleen bij die stellages in de bibliotheek is het wel k*t met hem in de buurt, en je kan een beetje pech hebben in een paar nauwe gangetjes.
edit:
Tenminste, dit is mijn herinnering, heb het alweer een jaartje of 2 niet meer gespeeld...

[ Voor 10% gewijzigd door sewer op 28-03-2026 12:00 ]

• MetalSonic
justifire schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 23:09:
Crimson Desert, wat een spel mensen, cocaine is er niets bij.
Korte nachtjes, overdag hunkeren naar de avond, tijd geleden dat ik zo’n spel gespeeld heb _/-\o_

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooie screenshots zeg. Ik ken het spel niet maar als ik er zo snel naar kijk heb ik qua presentatie flinke Witcher 3 vibes.

• MetalSonic
sewer schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 11:59:
Die Mr X is wel iets wat iedereen onthoudt, maar echt heel lang heb je er ook weer niet last; in best wel een groot stuk van het spel komt hij niet voor. En bij Clair is het ook iets minder lang dan bij Leon.

Je kan er op de meeste plekken ook wel redelijk omheen rennen, alleen bij die stellages in de bibliotheek is het wel k*t met hem in de buurt, en je kan een beetje pech hebben in een paar nauwe gangetjes.
edit:
Tenminste, dit is mijn herinnering, heb het alweer een jaartje of 2 niet meer gespeeld...
De spanning is goed gedaan. Die voetstappen die je hoort, die deur die open vliegt. Dat je beneden aan de trap op zombies aan het schieten bent en dat je ineens iemand snel de trap af hoort gaan. Ik was het hiervoor eigenlijk gewend om in veel RE games elke kamer te "clearen/ schoon te maken" dus het idee dat er wat rondliep dat niet dood kon gaan. Ik moest daar even mee om gaan.

Vooral in de tweede run viel het mij wel op dat er gelukkig wel veel kamers zijn waar je een rondje kan lopen om kasten / tafels heen. Wat ook helpt is gewoon het geluid van het spel uit zetten en andere muziek op te zetten/ flauw :+ ..

Re 7 & 8 hadden ook secties met een (in eerste instantie) niet te verslane boss. Daar was het echt in een kleiner gedeelte. In de run van Leon vind ik Mr X wat te dominant maar ach prima verder.
EdwardK123 schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 11:29:
@justifire

Ik ben paar dagen geleden ook begonnen aan RE2R, mijn eerste Resident Evil game :X

Maar vind het sfeertje en de graphics echt fantastisch. De rest..... Moet ik ff inkomen want ik ben best wel een scheiterd haha. Maar ik probeer elke keer gewoon weer wat stapjes verder te komen en ook een beetje tegen mezelf te zeggen dat ik deze gewoon moet uitspelen!

Dus mocht je nog een lotgenoot zoeken...! *O*
Heb hem al meerdere keren uitgespeeld ;)
Heb gewoon een schijthekel aan die Mr. X :X
Ben opgegroeid met Resident Evil (vanaf de Sega Saturn) en de serie altijd met veel plezier gespeeld totdat ze de nemesis hebben toegevoegd.

Was helemaal niet zo bekend met Silent Hill maar kan wel zeggen dat de Silent Hill 2 (Remake) nog een stapje verder gaat qua beleving dan de Resident Evil serie, kruipt echt onder je huid _/-\o_

MetalSonic schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 12:33:
[...]

Mooie screenshots zeg. Ik ken het spel niet maar als ik er zo snel naar kijk heb ik qua presentatie flinke Witcher 3 vibes.
Ik ervaar het eerder als een combinatie van Dragons Dogma 2 en Red Dead Redemption 2

• Exactor it
justifire schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 13:50:
[...]

Ik ervaar het eerder als een combinatie van Dragons Dogma 2 en Red Dead Redemption 2
Wil je dit soort dingen niet zeggen? Kost me geld en tijd.
Exactor it schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 14:42:
[...]

Wil je dit soort dingen niet zeggen? Kost me geld en tijd.
Helaas moet ik toegeven dat ik het wel eens ben met @justifire over Crimson Desert. Ik heb van de week nog een mooie post gemaakt in het onderwerp van het spel zelf, waarin ik ook duidelijk maak hoe verrast ik ben door het spel en dat 200 uur niks gaat zijn voor Crimson Desert.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

G_Dragon schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 15:29:
[...]

Helaas moet ik toegeven dat ik het wel eens ben met @justifire over Crimson Desert. Ik heb van de week nog een mooie post gemaakt in het onderwerp van het spel zelf, waarin ik ook duidelijk maak hoe verrast ik ben door het spel en dat 200 uur niks gaat zijn voor Crimson Desert.
Helaas? :|

Haha ja omdat het een tijdrovend spel gaat zijn, maar dit zijn wel de titels waarvan ik hou! Je ziet net zoals bij Red Dead Redemption 2, The Witcher 3 en Skyrim dat er veel tijd en liefde in dit spel is gestoken!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

G_Dragon schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 18:22:
[...]

Haha ja omdat het een tijdrovend spel gaat zijn, maar dit zijn wel de titels waarvan ik hou! Je ziet net zoals bij Red Dead Redemption 2, The Witcher 3 en Skyrim dat er veel tijd en liefde in dit spel is gestoken!
Metacritic agrees :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QA-AMLK1ZOgaHuYN4XHnW30ILLg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3q9fr9njmHFWiLkqUFGR30A7.jpg?f=fotoalbum_large

En de games van deze week:

https://www.trueachieveme...-xbox-games-march-30-2026

Voor mij worden het Super meat boy 3D en Darwin’s paradox. :)

——-

Nu ook deel 2 van The House of Da Vinci uitgespeeld. Ook een leuk puzzelspel. Degene die echter dacht dat het leuk is om speedruns achievements toe te voegen in puzzelgames hoeft van mij nooit meer achievements te bedenken. :P die sla ik over voor een rustige periode als ik niets nieuws te spelen heb. Op naar deel 3!

Verder gisteren best wel wat Slay the Spire 2 gameplay gekeken. Ik heb in zijn algemeenheid niet veel met streamers, maar vind het kanaal va CristopherOdd erg vermakelijk om te kijken. Hij speelt vooral strategy games waar ik niet al te goed in ben, maar wel leuk vindt om te zien.

[ Voor 67% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-03-2026 12:24 ]

• On_E

On_E

Housemusic

Ik ben ook gevallen voor de Crimson Desert hype. Is nu aan het installeren en heb zin om de wereld te gaan ontdekken, als ik de schijnbaar wat saaie intro doorkom dan. :+

Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

• EdwardK123
Ik ben aan het refreshen voor de nieuwste GamePass toevoegingen maar nog niks...
EdwardK123 schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 15:01:
Ik ben aan het refreshen voor de nieuwste GamePass toevoegingen maar nog niks...
Haha zat net ook te kijken. Vaak komt een nieuwe game rond 6 of 8 uur beschikbaar.

• EdwardK123
uchiha tijntje schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 15:05:
[...]

Haha zat net ook te kijken. Vaak komt een nieuwe game rond 6 of 8 uur beschikbaar.
Of ze slaan even een weekje over en doen het volgende week? Maar het ritme is meestal om de twee weken.

Edit: wauw ik was dus even de zomertijd vergeten. Tot 16.00 8)7 :9B

[ Voor 17% gewijzigd door EdwardK123 op 31-03-2026 15:15 ]

EdwardK123 schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 15:10:
[...]

Of ze slaan even een weekje over en doen het volgende week? Maar het ritme is meestal om de twee weken.

Edit: wauw ik was dus even de zomertijd vergeten. Tot 16.00 8)7 :9B
Hmm? Super Meat Boy 3d komt gewoon vandaag uit. Alleen zal die achter een tijdslot zitten voordat die te spelen is.

En volgens mij is Resident Evil 7 vandaag gewoon al toegevoegd.

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-03-2026 15:45 ]

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-04 13:17
Resident Evil 7: Biohazard zou ook vandaag weer aan GP toegevoegd moeten worden. :)

Edit: Zie dat Uchiha Tijntje dat ook net meldt...

[ Voor 23% gewijzigd door Powder Toastman op 31-03-2026 15:45 ]

• EdwardK123
Ja sorry my bad, ik bedoelde dat meestal op dinsdag rond dit tijdstip de aankondigingen van nieuwe Game Pass toevoegingen komt. Maar dit keer niet I guess.

Ah well, morgen de Spring Sale!
EdwardK123 schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 16:06:
Ja sorry my bad, ik bedoelde dat meestal op dinsdag rond dit tijdstip de aankondigingen van nieuwe Game Pass toevoegingen komt. Maar dit keer niet I guess.

Ah well, morgen de Spring Sale!
Ah zo :) Ik snap je nu.

Ik ben meestal van de 1000 GS maar ik ben bang dat dat met Super Meat Boy 3D het hem niet gaat worden. De A+ times in de dark worlds zijn geen probleem denk ik. Maar de succesvolle no death runs…. Daar ga ik me denk ik op stuk bijten :)

Tot nu toe leuke platformer :) Heb 2 van de 5 light worlds klaar (A+ en de collectibles) en 1 van de 5 dark world. Maar die no death run… gelukt zijn de levels maar rond de 20/30 seconden :P dus een goede run duurt circa 7.5 minuut (15 levels per wereld).

Okay…. Iemand heeft hem al op 100%. De dark levels zijn echt chaos :)

[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-03-2026 22:08 ]

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:47:
Ik ben meestal van de 1000 GS maar ik ben bang dat dat met Super Meat Boy 3D het hem niet gaat worden. De A+ times in de dark worlds zijn geen probleem denk ik. Maar de succesvolle no death runs…. Daar ga ik me denk ik op stuk bijten :)

Tot nu toe leuke platformer :) Heb 2 van de 5 light worlds klaar (A+ en de collectibles) en 1 van de 5 dark world. Maar die no death run… gelukt zijn de levels maar rond de 20/30 seconden :P dus een goede run duurt circa 7.5 minuut (15 levels per wereld).
Dit zeg je altijd. :o Wedden dat je hem over drie weken op 1000GS hebt?
Exactor it schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:50:
[...]

Dit zeg je altijd. :o Wedden dat je hem over drie weken op 1000GS hebt?
Dan moet het binnen 2 weken gebeuren want de 14e komt Hades 2! Had jij hem al gespeeld in Early acces? Ben erg benieuwd. Vond deel 1 een ontzettende gave game.

—-

Morgen trouwens de PTB van grounded 2.
Meestal komt de update 2 of 3 weken later naar iedereen. Dus worden drukke maanden zo…

[ Voor 38% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-03-2026 22:34 ]

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:03:
[...]

Dan moet het binnen 2 weken gebeuren want de 14e komt Hades 2! Had jij hem al gespeeld in Early acces? Ben erg benieuwd. Vond deel 1 een ontzettende gave game.
Zeker gespeeld, op de Switch 2. Hij speelt best anders dan deel 1. Je cast is nu wel belangrijk dus je moet nu meer knopjes bedienen. Ook werkt dodgen net anders waardoor je meer moet nadenken. En wapens zijn veel veelzijdiger. Het is qua gameplay een beter spel maar toch pakte hij meer minder dan de eerste.
Dat ziet er wel goed uit. Ik kan me alleen niet meer heel veel herinneren van deel 1 en hoe dat precies zat met die Shells enzo. :) Wel eentje om in de gaten te houden. Echter ik zou wel weer eens wat willen zien van Fromsoftware en waar zij mee bezig zijn.

• MetalSonic
Hmm even een tegenvaller en ik hoop dat iemand van hier misschien nog een tip heeft.

Gisteren zag ik in de gamestore van Microsoft dat ik via mijn Gamepass gratis Modern Warfare 3 (remake) kon downloaden. Vanmiddag zag ik dat ik het wel kan downloaden en installeren maar als ik het opstart dan krijg ik de melding "please purchase game" wat is dit voor onzin? Net dacht ik prima, dan ga ik lekker de campaign spelen van MW2 (remake)... En je raad het al, precies dezelfde ellende...........
De Xbox spring sale is live!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k7rLRVDFBXtWbiS8CivblQ-dtPQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/4aIooEm1SBlrqXCMnqZfJeQm.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding om naar de sale te gaan"

[ Voor 42% gewijzigd door G_Dragon op 01-04-2026 23:10 ]

MetalSonic schreef op woensdag 1 april 2026 @ 20:51:
Hmm even een tegenvaller en ik hoop dat iemand van hier misschien nog een tip heeft.

Gisteren zag ik in de gamestore van Microsoft dat ik via mijn Gamepass gratis Modern Warfare 3 (remake) kon downloaden. Vanmiddag zag ik dat ik het wel kan downloaden en installeren maar als ik het opstart dan krijg ik de melding "please purchase game" wat is dit voor onzin? Net dacht ik prima, dan ga ik lekker de campaign spelen van MW2 (remake)... En je raad het al, precies dezelfde ellende...........
Gamestore van Microsoft? Vraagje; Waar keek je via? Xbox, laptop of de mobiele app :). Dat maakt namelijk een groot verschil, aangezien je via de Xbox app elk spel zo kan installeren zonder dat je het spel gekocht hebt. Via Windows en de Xbox store kan dit zover ik weet namelijk niet en het zal wel jouw vraag direct beantwoorden :D

Edit: De remake (uit 2023) zou inderdaad wel gratis te spelen moeten zijn als je GamePass hebt, want wij hebben hem ook nooit gekocht maar wel gespeeld. Hmm..

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 01-04-2026 23:21 ]

MetalSonic schreef op woensdag 1 april 2026 @ 20:51:

Wellicht heb je hier wat aan. Lijkt een beetje op hetzelfde probleem:

https://www.reddit.com/r/XboxGamePass/s/wty0FjdLSt

Activision heeft echt een debiel systeem met de CoDs bedacht door alles te linken en te koppelen.

——-

Verder voor de super meat boy spelers hier. 1 tip. Niet teveel in 3D denken… het klinkt een beetje raar, maar het begint een beetje bij me te landen dat het enigszins speelt als die infinite runner games. Je hebt bepaalde “lanes” die je kan volgen. Ik speelde eerst met de thumbstick maar uiteindelijk kom je er achter dat de bewegingen van je karakter echt vrij “digitaal” zijn, dus echt de 8 punt druktoets.

Nu twee van de vijf werelden (zowel light als dark) op A+ en de light wereld met no deaths. Dit weekend maar eens verder glijden. :) zowel in super meat boy als met de octopus in Darwins Paradox.

• EdwardK123
uchiha tijntje schreef op donderdag 2 april 2026 @ 00:52:
[...]

Wellicht heb je hier wat aan. Lijkt een beetje op hetzelfde probleem:

https://www.reddit.com/r/XboxGamePass/s/wty0FjdLSt

Activision heeft echt een debiel systeem met de CoDs bedacht door alles te linken en te koppelen.

——-

Verder voor de super meat boy spelers hier. 1 tip. Niet teveel in 3D denken… het klinkt een beetje raar, maar het begint een beetje bij me te landen dat het enigszins speelt als die infinite runner games. Je hebt bepaalde “lanes” die je kan volgen. Ik speelde eerst met de thumbstick maar uiteindelijk kom je er achter dat de bewegingen van je karakter echt vrij “digitaal” zijn, dus echt de 8 punt druktoets.

Nu twee van de vijf werelden (zowel light als dark) op A+ en de light wereld met no deaths. Dit weekend maar eens verder glijden. :) zowel in super meat boy als met de octopus in Darwins Paradox.
Had dus gelezen op Reddit dat je je bewegingen (de lanes zoals je noemde) aan kon passen in de instellingen.

• MetalSonic
G_Dragon schreef op woensdag 1 april 2026 @ 23:19:
[...]

Gamestore van Microsoft? Vraagje; Waar keek je via? Xbox, laptop of de mobiele app :). Dat maakt namelijk een groot verschil, aangezien je via de Xbox app elk spel zo kan installeren zonder dat je het spel gekocht hebt. Via Windows en de Xbox store kan dit zover ik weet namelijk niet en het zal wel jouw vraag direct beantwoorden :D

Edit: De remake (uit 2023) zou inderdaad wel gratis te spelen moeten zijn als je GamePass hebt, want wij hebben hem ook nooit gekocht maar wel gespeeld. Hmm..
Via de Microsoft/ gamestore euhm ik zal hem dan beschrijven. Via het dashboard van de xbox naar de store omgeving waar je games kan kopen daar via de zoekbalk naar MW3 (remake) gegaan en daar staat dat hij gratis is met gamepass. Daar heb ik het gedownload.

Alles gaat goed tot het moment dat ik het spel opstart. Of je nou de campaign wil doen of de multiplayer. Er staat een "locked" melding en er wordt gedaan alsof je het nog moet kopen. "Failed to purcahse melding"

Nog steeds foutmeldingen in het menu van MW2 remake. Slordig dit, dit weekend nog eens proberen om alles te uninstallen en opnieuw te installeren en als ik dan weer geen MW2 remake kan spelen dan geloof ik het wel. Nog steeds de ten onrechte lock en melding "failed to purchase"

Ik heb hem nooit gekocht want Gamepass, mja 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door MetalSonic op 02-04-2026 10:23 ]

• EdwardK123
Zijn de nieuwere Assassins Creed games een beetje te doen? Want ik haakte af op het moment dat vijanden echt damage sponses werden en vond de animators erg houterig. Nouja, daarvoor dus. Maar ik ben wel een enorme mythologie nerd..
EdwardK123 schreef op donderdag 2 april 2026 @ 19:08:
[...]

Zijn de nieuwere Assassins Creed games een beetje te doen? Want ik haakte af op het moment dat vijanden echt damage sponses werden en vond de animators erg houterig. Nouja, daarvoor dus. Maar ik ben wel een enorme mythologie nerd..
Valhalla heb ik gespeeld en volgt het typische Ubisoft grote open spelwereld canvas natuurlijk. Maar had best wel mooie setting en speelde prima weg. Setting moet je wel liggen natuurlijk.

• On_E

On_E

Housemusic

[...]

Odyssey is echt een van mijn favoriete games van de laatste jaren. En wat mythologie betreft zit je daarmee ook wel goed.

[...]

Wat is het laatste spel dat je hebt gespeeld? Ik vond Assassin's Creed Origins en Assassin's Creed Odyssey wel echt heel tof! Daarna is het bergafwaarts gegaan, want Assassin's Creed Valhalla was groot maar kaal en voorspelbaar, ze hadden ook het lootsysteem aangepast na klachten van gamers waardoor het echt te voorspelbaar was en de uitdaging eraf ging. Het verhaal was ook repeat repeat repeat.. en dan Assassin's Creed Shadows, waar ik ontzettend naar uit had gekeken en ook best wel van genoten heb, maar als ik eerlijk terug kijk? Dan was de wereld best kaal en werd het verhaal naar act 2 echt oninteressant, leek wel of ze daarna de inspiratie kwijt waren geraakt.

• EdwardK123
Cool, dank voor de antwoorden! Dan ga ik Odyssey misschien toch een kans geven.

Ben nog bezig met Resident Evil 2 Remake en als ik even te bang ben verder met Dragon Age 2 :D

• On_E

On_E

Housemusic

EdwardK123 schreef op donderdag 2 april 2026 @ 22:19:
Als je het een kans geeft, kies dan vooral Kassandra als personage. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uqTrTo3zvRvqMujUcW41oD0yTao=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6oILdJS6Yw7rcw8Ia6jv6b5Q.jpg?f=fotoalbum_large

En dat was Car Dealer Simulator, heb ondertussen 7 miljoen op de bank en alle upgrades. Nu wachten op nieuwe updates :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NKh8XFKQ7Zanlovqb80h0OtUl3I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/P1xc7xhUFXD36jE6BoLPbX4L.png?f=fotoalbum_large

EdwardK123 schreef op donderdag 2 april 2026 @ 22:19:

Ben nog bezig met Resident Evil 2 Remake en als ik even te bang ben verder met Dragon Age 2 :D
Bij Assassin's Creed Odyssey zit je als mythologie nerd dan wel goed, maar dan kan/moet ik je ook nog Immortals Fenyx Rising aanraden als je zo gek bent op mythologie :o

• Exactor it
Hades is de beste oplossing hoor. Beste gameplay gecombineerd met goed mythologisch verhaal.

Oddyssey is onderdeel van de AC reeks. Imo is AC de CoD van action adventure spellen sinds de Ezio drieluik. Lekker uitmelken zonder ook maar iets te veranderen aan je gameplay. Shadows en Mirage zijn gewoon AC2 in een andere setting met iets van verbeterde graphics maar zonder de sfeer, humor en klauteren in Italiaanse katadralen die.de.deel 2 reeks fantastisch maakten.

Al was Origins (das die in Egypte toch?) wel de moeite. Net zoals sommige CoDs ok waren na CoD2 tm Blops. Oddessey is Origins maar dan met eeeen veel te lang inspiratieloos verhaaltje in een Grieks jasje. Meer dan een zeventje halen beide niet meer sinds hun beste tijden.

Ik kan het weten wat ik heb tot en met Valhalla ze allemaal gespeeld. Omdat ik steeds weer in de marketing trapte (deze is wel weer goed staat steevast in de reviews) en de verzamel onzin opdrachten mijn completionism triggert.

Fenyx Immortals rising is een Zelda kloon. Maar wel eentje met humor en goede gameplay.

[ Voor 25% gewijzigd door Exactor it op 02-04-2026 23:06 ]

Hij wordt erg goed gereviewed. Misschien een leuke game voor als je ff geen actie wil :P

En dat was Darwins Paradox. :P Leuke korte 2D platformer en toch wat uitdagender dan ik in eerste instantie dacht. Heb er een goede 4 uur over gedaan. Morgen ff de laatste collectibles zoeken. En dan kan ik weer pijn lijden in super meat boy.

• Beakzz
Wom schreef op donderdag 2 april 2026 @ 19:17:
[...]

Valhalla heb ik gespeeld en volgt het typische Ubisoft grote open spelwereld canvas natuurlijk. Maar had best wel mooie setting en speelde prima weg. Setting moet je wel liggen natuurlijk.
Ondanks dat ik fan ben van de Vikings setting heb ik die game na meerdere pogingen naast mij neergelegd. Bij mij stopte het na Odessey en ik vond Origins ook heel nice. (natuurlijk ook 1 en 2 en BF _/-\o_ )
Exactor it schreef op donderdag 2 april 2026 @ 23:00:
Hades is de beste oplossing hoor. Beste gameplay gecombineerd met goed mythologisch verhaal.

Oddyssey is onderdeel van de AC reeks. Imo is AC de CoD van action adventure spellen sinds de Ezio drieluik. Lekker uitmelken zonder ook maar iets te veranderen aan je gameplay. Shadows en Mirage zijn gewoon AC2 in een andere setting met iets van verbeterde graphics maar zonder de sfeer, humor en klauteren in Italiaanse katadralen die.de.deel 2 reeks fantastisch maakten.

Al was Origins (das die in Egypte toch?) wel de moeite. Net zoals sommige CoDs ok waren na CoD2 tm Blops. Oddessey is Origins maar dan met eeeen veel te lang inspiratieloos verhaaltje in een Grieks jasje. Meer dan een zeventje halen beide niet meer sinds hun beste tijden.

Ik kan het weten wat ik heb tot en met Valhalla ze allemaal gespeeld. Omdat ik steeds weer in de marketing trapte (deze is wel weer goed staat steevast in de reviews) en de verzamel onzin opdrachten mijn completionism triggert.

Fenyx Immortals rising is een Zelda kloon. Maar wel eentje met humor en goede gameplay.
Tja, ik vond odyssey dan de beste AC die ik gespeeld heb. De Ezio games kwam ik op een gegeven moment niet meer doorheen omdat ik dat juist ontzettend langdradig vond worden. Origins is inderdaad goed en lijkt erg op odyssey (of andersom eigenlijk), maar ik vond odyssey just Origins perfected. En de setting in Griekenland met al die eilandjes en het varen, zo mooi!

Het is wel belangrijk dat je een beetje het bedoelde pad door de wereld volgt. Niet dat het echt lineair is, er valt heel veel te exploren, maar let een beetje op het level van het gebied. Verder kun je absoluut nog steeds verreweg de meeste vijanden in een keer assassinaten, maar dan moet je daar wel ook op focussen in je skill keuzes. Je kunt niet alleen maar combat skills kiezen en verwachten dat je net zo goed vanuit stealth kunt instakillen.

Valhalla was inderdaad een tegenvaller. Heb hem wel uitgespeeld maar dat was op het einde echt de main quest rushen zo saai en langdradig was die.
Mirage was leuk, maar het was goed dat die niet zo lang was. Shadow nog niet gespeeld.

Fenyx immortals rising was dan weer absoluut niet aan mij besteed. De humor landde voor mij totaal niet en daardoor werd het heel langdradig en repetitief.

Gamertag: FinrazielNL

• Exactor it
Finraziel schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 07:54:
[...]

Tja, ik vond odyssey dan de beste AC die ik gespeeld heb. De Ezio games kwam ik op een gegeven moment niet meer doorheen omdat ik dat juist ontzettend langdradig vond worden. Origins is inderdaad goed en lijkt erg op odyssey (of andersom eigenlijk), maar ik vond odyssey just Origins perfected. En de setting in Griekenland met al die eilandjes en het varen, zo mooi!

Het is wel belangrijk dat je een beetje het bedoelde pad door de wereld volgt. Niet dat het echt lineair is, er valt heel veel te exploren, maar let een beetje op het level van het gebied. Verder kun je absoluut nog steeds verreweg de meeste vijanden in een keer assassinaten, maar dan moet je daar wel ook op focussen in je skill keuzes. Je kunt niet alleen maar combat skills kiezen en verwachten dat je net zo goed vanuit stealth kunt instakillen.

Valhalla was inderdaad een tegenvaller. Heb hem wel uitgespeeld maar dat was op het einde echt de main quest rushen zo saai en langdradig was die.
Mirage was leuk, maar het was goed dat die niet zo lang was. Shadow nog niet gespeeld.

Fenyx immortals rising was dan weer absoluut niet aan mij besteed. De humor landde voor mij totaal niet en daardoor werd het heel langdradig en repetitief.
Misschien was ik te hard voor Odyssey. Het was wel een mooi ogend spel idd. Ik heb hem overigens volledig uitgespeeld. :) De Ezio remakes heb ik niet gespeeld. De originelen waren geweldig toen ze uikwamenn imo.
Beakzz schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 03:37:
[...]

Ondanks dat ik fan ben van de Vikings setting heb ik die game na meerdere pogingen naast mij neergelegd. Bij mij stopte het na Odessey en ik vond Origins ook heel nice. (natuurlijk ook 1 en 2 en BF _/-\o_ )
Heb Odessey en Origins niet gespeeld, maar dit hoor je vaker. Dus mijn referentie was wat anders natuurlijk. Ik kwam toen van Far Cry 5 volgens mij, voor mij was het toen prima in ieder geval.
Assassin's Creed Origins & Odyssey zijn wel hele toffe spellen, beiden ook volledig 100% gespeeld, zelfs alle locaties op de map voltooit. Grafisch is Origins wel echt heel mooi, en ze zijn beiden nu ook nog eens 60fps op de Xbox Series X.

[ Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 03-04-2026 09:44 ]

• Martinspire
[...]

Het zijn nog steeds wel sponzen ja. Al kun je door de moeilijkheidsgraad de boel nog wel wat makkelijker maken zodat je niet alleen maar aan het hakken bent haha.

En anders speel je ze lekker op PC, kun je met cheats de health wat managen :+

Maar even zonder gekheid, de animaties en AI zijn in de laatste paar delen niet geweldig. Ik denk dat je er vooral met de juiste mindset in moet gaan en vooral moet gaan experimenteren met de abilities en perks. Verder hoef je met je gear ook niet veel te doen, hoger nummer is altijd beter ongeacht wat de stats zeggen. En hoewel je veel dingen kunt doen, is niet alles even boeiend en kun je veel dingen gewoon overslaan terwijl je het verhaal volgt. Want dat is mijns inziens wel elke keer de moeite waard. In de latere games is het aantal fetch-missions en zo wel lager. Plus elk gesprek voorzien van animaties en dialogen, dus dat is wel gewoon prima.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-04 19:34
G_Dragon schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 09:44:
Assassin's Creed Origins & Odyssey zijn wel hele toffe spellen, beiden ook volledig 100% gespeeld, zelfs alle locaties op de map voltooit. Grafisch is Origins wel echt heel mooi, en ze zijn beiden nu ook nog eens 60fps op de Xbox Series X.
Volledig eens over Origins. Een werkelijk prachtige game, met een enorme spelwereld. Ik heb lang over de game gedaan (en zeker niet 100%), maar gedurende al die uren heb ik er wel echt van genoten.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Martinspire schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 09:50:
[...]

Het zijn nog steeds wel sponzen ja. Al kun je door de moeilijkheidsgraad de boel nog wel wat makkelijker maken zodat je niet alleen maar aan het hakken bent haha.

En anders speel je ze lekker op PC, kun je met cheats de health wat managen :+

Maar even zonder gekheid, de animaties en AI zijn in de laatste paar delen niet geweldig. Ik denk dat je er vooral met de juiste mindset in moet gaan en vooral moet gaan experimenteren met de abilities en perks. Verder hoef je met je gear ook niet veel te doen, hoger nummer is altijd beter ongeacht wat de stats zeggen. En hoewel je veel dingen kunt doen, is niet alles even boeiend en kun je veel dingen gewoon overslaan terwijl je het verhaal volgt. Want dat is mijns inziens wel elke keer de moeite waard. In de latere games is het aantal fetch-missions en zo wel lager. Plus elk gesprek voorzien van animaties en dialogen, dus dat is wel gewoon prima.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r6IZNtk_36rz0e65_6X_keR3Zxc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/w8tyDwMVsOYND5YBObcR5Cen.gif?f=user_large

:+

Nee doodzonde om te gaan cheaten in spellen, heb dit zelfs nooit in Grand Theft Auto gedaan. Zo moeilijk zijn de spellen niet eens :)

• Martinspire
G_Dragon schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 10:52:
[...]

[Afbeelding]

:+

Nee doodzonde om te gaan cheaten in spellen, heb dit zelfs nooit in Grand Theft Auto gedaan. Zo moeilijk zijn de spellen niet eens :)
Niet iedereen is even goed, niet iedereen heeft dezelfde hoeveelheid tijd om in games te spelen en niet iedereen houd van de uitdaging van steeds moeilijker wordende games. Vooral bij een paar gebieden van de laatste paar AC games, zit je gewoon heel saai dezelfde dingen te doen en de AI wordt er ook niet echt uitdagender op. Bij bepaalde punten is het gewoon een bijna eindeloze lijn aan enemies die je om moet leggen waarbij de uitdaging al snel weg vloeit. Ik snap best dat mensen zijn afgehaakt bij de afgelopen paar AC games. Teveel content die op elkaar lijkt, is ook niet echt bevorderend. Ik vond de laatste game wel prima, maar je hoorde veel commentaar van mensen hierover. Daarnaast was er weinig verschil in uitdaging in het eerste gebied vs het laatste gebied en zat er toch nog wel wat filler content bij. Niet helemaal inspiratieloos, maar het zit er ook weer niet ver vanaf, zeg maar.

Goede keuze om dit zo aan te pakken. Dit soort survival games zijn erg gebaat bij de feedback van de community, net zoals bijvoorbeeld de early acces van Grounded. Ik ga me alleen niet opgeven denk ik. Wil graag de game voor de 1e keer ervaren als die compleet is. Heb me met deel 2 prima vermaakt. Hoop dat ze de game ook goed kunnen balanceren tussen coop en solo, want zal het denk ik vooral solo gaan spelen.

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:31

ilm

Indika. Wat ben ik eigenlijk aan het spelen? Tripie 8)7

Wel zin in de long dark (survival). Zit daar een soort van verhaal of campagne aan vast, of meer een open einde + sandbox?

• Exactor it
ilm schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 18:59:
Indika. Wat ben ik eigenlijk aan het spelen? Tripie 8)7
Bizar he! Ik kan je niet meer zeggen waar het allemaal over ging maar ik vond het wel een gaaf spelletje.
Exactor it schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 21:15:
[...]

Bizar he! Ik kan je niet meer zeggen waar het allemaal over ging maar ik vond het wel een gaaf spelletje.
Wat ik nog wel onthouden heb is dat je punten kon verdienen, maar dat het geen enkele functie had :P

Net zoals gamerscore eigenlijk :+

uchiha tijntje schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 18:38:
[...]

Goede keuze om dit zo aan te pakken. Dit soort survival games zijn erg gebaat bij de feedback van de community, net zoals bijvoorbeeld de early acces van Grounded. Ik ga me alleen niet opgeven denk ik. Wil graag de game voor de 1e keer ervaren als die compleet is. Heb me met deel 2 prima vermaakt. Hoop dat ze de game ook goed kunnen balanceren tussen coop en solo, want zal het denk ik vooral solo gaan spelen.

Uitvoerig getest en vergeleken.
Toch maar weer terug naar balanced met vsync off.
Loopt bijzonder goed en geeft veel meer detail naast de schitterende belichting.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8KtxVN9MU8vKz6tJ24yU3AtOG1U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sen0PnP3DtK9aHWoGpLHbZqA.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l0NP4wvgwZfHyt2YJU53QkyWD2U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pzTGf9SFt2hhGC4DPOxiT4aK.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Y5mySORikoG7HoEsHcWcTab4oY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6FDhr2CAinbniSAty5BIjD72.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vk6FWlcPnsK_MDumdSimhbokICQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gbEnXtm8LMvogSQnzxl102I4.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 49% gewijzigd door justifire op 04-04-2026 22:58 ]

Pfff en dat was de light world van Super Meat Boy 3D. Morgen nog ff de pleisters in de laatste light world zoeken en dan maar ff de game wegleggen.

Sowieso zijn de achievements beetje bugged. Voor zowel het uitspelen van de game als wel de A+ ranks in dark worlds. Daar hoef ik er nog maar 1 van. Dan is de rest de no death runs. Die bewaar ik voor later.

Ik merk dat de game echt veel vraagt van mijn linkerhand/pols in combinatie met de d-pad. Het is toch niet de standaard grip waar ik aan gewend ben.

Maar wel toffe game. De 1000 GS wordt tricky, maar ga ik wel beetje bij beetje proberen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4RNqbkoG0bVYpv3Q6EYPUc8qzuI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9F4eLOaybQ63jIbtuLPT9NhZ.png?f=fotoalbum_large

Edit, ook alle dark levels op A+ gezet maar de achievements hiervoor zijn inderdaad bugged. Nu maar even wachten op een patch.

Ben trouwens van controller gewisseld. Merk dat de normale Elite D-pad mij beter in de hand ligt dan die van de Wolverine V3 bij langdurig gebruik. Dat scheelt echt behoorlijk.

[ Voor 53% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-04-2026 00:55 ]

Pagina: 1 ... 125 126 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties