WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:28
XyritZz schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 12:51:
[...]

Heb je goede ervaringen met de play/charge kit dan? Ik heb 'm aangeschaft en vond het echt een drama, extreem snel leeg waardoor ik uiteindelijk gewoon oplaadbare batterijen ben gaan gebruiken.

Ben overigens ook wel benieuwd naar de V3, heb nu nog de standaard Xbox controller maar zou een betere controller wel fijn vinden.
Je moet ook geen play & charge kit gebruiken, maar goede oplaadbare batterijen. De sterkste AA veriant van Ikea is wat dat betreft onovertroffen. Ze kosten geen drol, gaan ogenschijnlijk eindeloos mee en ze houden ook heel goed hun lading vast. Deze week toevallig een controller uit de kast gepakt die ik minimaal een half jaar niet had aangeraakt en die was nog ruim voldoende geladen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:24
Rossi46 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 20:41:
[...]

Je moet ook geen play & charge kit gebruiken, maar goede oplaadbare batterijen. De sterkste AA veriant van Ikea is wat dat betreft onovertroffen. Ze kosten geen drol, gaan ogenschijnlijk eindeloos mee en ze houden ook heel goed hun lading vast. Deze week toevallig een controller uit de kast gepakt die ik minimaal een half jaar niet had aangeraakt en die was nog ruim voldoende geladen.
Precies dit! Door een youtuber zijn deze IKEA Ladda’s ooit getest en vergeleken met Eneloops van Panasonic en het lijkt erop dat ze identiek zijn. Beste bang for your Buck deze Ladda’s. Ik gebruik ze in alle devices die aa of aaa batterijen nodig hebben. Onovertroffen!
austin_77 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 08:42:
[...]

Precies dit! Door een youtuber zijn deze IKEA Ladda’s ooit getest en vergeleken met Eneloops van Panasonic en het lijkt erop dat ze identiek zijn. Beste bang for your Buck deze Ladda’s. Ik gebruik ze in alle devices die aa of aaa batterijen nodig hebben. Onovertroffen!
Ze zijn volgens mij een tijdje terug wel veranderd, ik weet niet of ze nog steeds zo goed zijn... Ik heb nog van die oude witte gemaakt in Japan, dat zijn inderdaad eigenlijk eneloops en zijn geweldig.

Edit: was trouwens een goede herinnering, ik heb even mijn controllers die nog hier ergens rond slingerden maar heel lang niet gebruikt open gemaakt... Eentje zaten nog gewoon alkaline batterijen in, die was puur voor incidenteel coop gebruik, maar die heb ik dus maar er uit gehaald. Gelukkig waren ze nog niet gaan lekken. Mijn oude elite v1 zitten dus nog van die witte Ikea batterijen in, daar maak ik me minder zorgen om.

[ Voor 26% gewijzigd door Finraziel op 18-05-2026 08:53 ]

Gamertag: FinrazielNL

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-06 11:50

Sagat

Is pappa x2!

Pro-prutser schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:19:
[...]

Thanks!!

SF4 vond ik toentertijd geweldig! Heeft mijn vrienden en ik veel slapeloze nachten bezorgd haha.

SSF4 heb ik helaas nog nooit gespeeld, maar wil ik nog wel heel graag.

Waar speel/speelde je eigenlijk SF4 op?
Met name op X360. Die was ook in de 'FGC' (fighting game community) eigenlijk gezien als de beste console versie. Maar later ook op pc en ps4 gespeeld. PS3 is verder ook een prima versie, maar hij voelt wel anders als je dan op x360 gaat spelen.

Ik speel het nu eigenlijk alleen nog maar tegen mijn zoon heel af en toe. Meestal dan op XSX omdat ik daar een fijne joypad heb (8bit do m30 denk ik op basis snelle google?) en hij de standaard pad fijn vind om mee te spelen (mogelijk nog de one pad omdat hij meer gewend is aan die dpad)

Ik heb nog een maat waar ik vroeger vaak mee speelde maar tegenwoordig doen we horizon chase turbo om te kijken of we die kunnen maxen (dat kunnen we, in mijn eentje is het me ook gelukt :P )

10 second ninja DONE

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:28
Finraziel schreef op maandag 18 mei 2026 @ 08:51:
[...]

Ze zijn volgens mij een tijdje terug wel veranderd, ik weet niet of ze nog steeds zo goed zijn... Ik heb nog van die oude witte gemaakt in Japan, dat zijn inderdaad eigenlijk eneloops en zijn geweldig.

Edit: was trouwens een goede herinnering, ik heb even mijn controllers die nog hier ergens rond slingerden maar heel lang niet gebruikt open gemaakt... Eentje zaten nog gewoon alkaline batterijen in, die was puur voor incidenteel coop gebruik, maar die heb ik dus maar er uit gehaald. Gelukkig waren ze nog niet gaan lekken. Mijn oude elite v1 zitten dus nog van die witte Ikea batterijen in, daar maak ik me minder zorgen om.
Ik heb ook nog witte liggen, maar gebruik voornamelijk de nieuwere 'turquoise' variant, maar ook die werken nog steeds hartstikke goed. Ideaal spul (en het maakt de controller ook wat zwaarder, vind ik lekkerder in de hand liggen).

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-06 23:27
Als het goed is kan ik zo Forza al spelen in nieuw Zeeland 😎om 14.00 verwacht ik.
Sagat schreef op maandag 18 mei 2026 @ 08:57:
[...]

Ik heb nog een maat waar ik vroeger vaak mee speelde maar tegenwoordig doen we horizon chase turbo om te kijken of we die kunnen maxen (dat kunnen we, in mijn eentje is het me ook gelukt :P )
Oh die heb ik nou op mijn AYN Thor staan (Android handheld, blijft geweldig dat we nu veel pc games op Android kunnen draaien, the future is now!), erg leuk spelletje om af en toe tussendoor een paar races te doen :)

Vond hem in het begin erg frustrerend, voelde oneerlijk... Maar als je het spelletje beter doorkrijgt en het ziet als een puur arcade spelletje en niet een racer dan een prachtige game.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Finraziel schreef op maandag 18 mei 2026 @ 13:51:
[...]

Oh die heb ik nou op mijn AYN Thor staan (Android handheld, blijft geweldig dat we nu veel pc games op Android kunnen draaien, the future is now!), erg leuk spelletje om af en toe tussendoor een paar races te doen :)

Vond hem in het begin erg frustrerend, voelde oneerlijk... Maar als je het spelletje beter doorkrijgt en het ziet als een puur arcade spelletje en niet een racer dan een prachtige game.
Yep erg leuke arcade racer. kan ook met zijn 4 wat erg leuk is. Maar zeker eens dat ie frustrerend kan zijn :)

10 second ninja DONE

mobygo76 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 13:32:
Als het goed is kan ik zo Forza al spelen in nieuw Zeeland 😎om 14.00 verwacht ik.
Merk zelfs buiten mijn 'gaming-bubbel' (wat jullie in dit topic vooral zijn) ook wel wat hype rond FH6. Als de kinderen op bed liggen hoop ik zelf ook nog een anderhalf uur te kunnen racen. Moest normaal gezien zelf nog tennissen, maar dat gaat niet wegens een 'spierblessure' O-)
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

G_Dragon schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 08:26:

[Afbeelding]
Voor iedereen die nog eens een Shoot em up (shmup) wil meemaken, crisis wing voor iets meer dan 3 euro is wel een aanrader. Ook erg makkelijke plat, dus ga er vanuit dat dit op xbox niet veel anders zou zijn!

Let wel dit is een traditionele shmup dus geen bullet hell (dit vind ik persoonlijk een voordeel). En het is geen hele diepe game. Maar wel wel leuk en als je voor de 1 credit clear gaat ook zeker uitdagend. (disclaimer ondanks dat ik het genre erg leuk vind ben ik zeker geen super goede speler ;) )

10 second ninja DONE

Sagat schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 09:10:
[...]

Voor iedereen die nog eens een Shoot em up (shmup) wil meemaken, crisis wing voor iets meer dan 3 euro is wel een aanrader. Ook erg makkelijke plat, dus ga er vanuit dat dit op xbox niet veel anders zou zijn!

Let wel dit is een traditionele shmup dus geen bullet hell (dit vind ik persoonlijk een voordeel). En het is geen hele diepe game. Maar wel wel leuk en als je voor de 1 credit clear gaat ook zeker uitdagend. (disclaimer ondanks dat ik het genre erg leuk vind ben ik zeker geen super goede speler ;) )
Een erg makkelijke als ik TA er op na sla. In een uurtje heb je de 1.000 :P.

Gaat iemand hier voor 007 First Light? Ben wel nieuwsgierig geworden. Heb zelf de Hitman games niet veel gespeeld, omdat het mij echt te stealth achtig is, maar de combinatie tussen stealth en actie wat ik in de filmpjes zie spreekt me wat meer aan. Ben dan ook wel benieuwd naar de reviews.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01:14
uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 12:06:
[...]

Gaat iemand hier voor 007 First Light? Ben wel nieuwsgierig geworden. Heb zelf de Hitman games niet veel gespeeld, omdat het mij echt te stealth achtig is, maar de combinatie tussen stealth en actie wat ik in de filmpjes zie spreekt me wat meer aan. Ben dan ook wel benieuwd naar de reviews.
Jazeker! Maar goed, ik ben groot fan van Hitman, zeker de nieuwere (zeg na die arcade shooter versie). Ik denk dat het gepuzzel van hitman afgewisseld met de actie van een Bond game wel eens heel goed kan uitpakken. Kan me voorstellen dat ze de scenario's van Hitman wel wat versimpelen om een breder publiek aan te trekken verder.
Als het stealth light is wil ik wel gaan proberen, maar als het meer echt Hitman is sla ik over. Haalde geen plezier uit de Hitman-games, maar het Bond-universum spreekt mij dan wel weer aan.

In het kader van open deuren intrappen: wat is FH6 fraai om te zien zeg. Japan spat van je scherm. Wel wat kleine gekke bugs, maar die zullen er wel uitgepatched worden spoedig.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 12:06:
[...]

Een vriend vroeg me of ik het voor hem wilde doen, koste me 30 minuten geloof ik. En dat is ook gewoon een bewuste verkoopt tactiek.

10 second ninja DONE

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-DddKMW2GJbSpZoPBUVxTf2_sTs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3qShkFSMoXZM58uujAVP8jOM.jpg?f=fotoalbum_large
Wel leuke kleinere games volgens mij. Ben altijd wel fan van escape room games en de eerste Echo Generation was een toffe game. En uiteraard PEPPA PIG!!! :p

——-

Vandaag beginnen aan Riven.
Call of the elder gods viel mij trouwens een beetje tegen qua puzzel spel. De puzzels waren wel leuk, maar de sfeer en het verhaal vond ik matig. Kan hem niet echt aanraden.

Vond ik Botany Manor echt vele maten beter.

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-05-2026 16:46 ]

Haha ik had zin in een uitdagend puzzel spel…. Nou Riven heeft in ieder geval niet gehoord van enige vorm van lineariteit dan wel van “handholding”… pfff dat is me wel een pittig spelletje :)

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:43

ilm

uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 22:10:
Haha ik had zin in een uitdagend puzzel spel…. Nou Riven heeft in ieder geval niet gehoord van enige vorm van lineariteit dan wel van “handholding”… pfff dat is me wel een pittig spelletje :)
Heb je ook de myst remake gespeeld? Beide staan al even op men verlanglijstje.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik wacht met smart op de 7th guest remake
ilm schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 22:31:
[...]

Heb je ook de myst remake gespeeld? Beide staan al even op men verlanglijstje.
Nee die had ik denk ik beter eerst kunnen spelen, want lees dat die wat rechtlijniger is :P Ik ga eerst maar eens even een schriftje scoren voor notities…. :)

• EdwardK123
Paar uurtjes in Forza Horizon 6 gestopt, tof hoor!

Ondertussen ook weer Jedi Survivor aangeslingerd die ik wel echt voor de zomer uitgespeeld wil hebben.
Riven is toch net niet mijn puzzel game. Ik merk dat ik het toch wel fijn vind dat als duidelijk is wat de puzzels zijn. Nu heb ik te vaak gehad dat ik een simpele knop of een hendel heb gemist waardoor ik vast zat dan dat ik een puzzel niet begreep. Ben dan ook wat minder van de open wereld zoek het maar uit puzzel game, en meer van de compactere games. Met uitzondering van The Witness en Blue Prince maar die staan ook heel hoog op mijn lijstje van favoriete games.

We kunnen bijna spelen!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K3kwrqR-czN_PZiAYQaBwLuCuGw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/guNGpC7tsAV8Glg0Wqbc82aQ.jpg?f=user_large

Haha even een mijlpaal voor mij, ik heb het voor elkaar gekregen om exact zoveel Microsoft Reward points te krijgen als mijn Achievements :p

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 00:02
Veel zin in 007. De Hitman serie is mijn favo serie allertijden en Bond is altijd goed. Dit kan nog weleens GOTY worden.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 20:43:
Riven is toch net niet mijn puzzel game. Ik merk dat ik het toch wel fijn vind dat als duidelijk is wat de puzzels zijn. Nu heb ik te vaak gehad dat ik een simpele knop of een hendel heb gemist waardoor ik vast zat dan dat ik een puzzel niet begreep. Ben dan ook wat minder van de open wereld zoek het maar uit puzzel game, en meer van de compactere games. Met uitzondering van The Witness en Blue Prince maar die staan ook heel hoog op mijn lijstje van favoriete games.
Misschien meer iets voor een DM maar Blue prince snapte ik echt de hype niet? Kan je uitleggen waarom je dit een van je favo games vind?

10 second ninja DONE

Sagat schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 09:31:
[...]

Misschien meer iets voor een DM maar Blue prince snapte ik echt de hype niet? Kan je uitleggen waarom je dit een van je favo games vind?
Is een goede vraag. Want ik kan me voorstellen dat de game niet iedereen even goed pakt. Zeker als ze de game na een half uur of uurtje hebben weggelegd. Want dan heb je nog maar het topje van de ijsberg gezien.

Wat ik erg leuk vond was het gevoel van ontdekken. Langzaam maar zeker ontrafel je steeds meer van het verhaal en beetje bij beetje krijg je steeds meer mogelijkheden voor progressie door kennis en niet zozeer door skills. Volgens mij wordt dat soms ook metroidbrania genoemd :). Elke run levert wat op. Of het nu kennis is om in de volgende run verder te komen met een puzzel, een blijvende shortcut openen, etc. Dat maakte voor mij het… nog 1 run gevoel erg aanwezig. :). Ook de artstyle kon ik erg waarderen. En er zaten ook flink uitdagende achievements bij die in beginsel behoorlijk RNG waren maar juist door het toepassen van wat je geleerd hebt, goed naar je hand te zetten was.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 09:50:
[...]

Is een goede vraag. Want ik kan me voorstellen dat de game niet iedereen even goed pakt. Zeker als ze de game na een half uur of uurtje hebben weggelegd. Want dan heb je nog maar het topje van de ijsberg gezien.

Wat ik erg leuk vond was het gevoel van ontdekken. Langzaam maar zeker ontrafel je steeds meer van het verhaal en beetje bij beetje krijg je steeds meer mogelijkheden voor progressie door kennis en niet zozeer door skills. Volgens mij wordt dat soms ook metroidbrania genoemd :). Elke run levert wat op. Of het nu kennis is om in de volgende run verder te komen met een puzzel, een blijvende shortcut openen, etc. Dat maakte voor mij het… nog 1 run gevoel erg aanwezig. :). Ook de artstyle kon ik erg waarderen. En er zaten ook flink uitdagende achievements bij die in beginsel behoorlijk RNG waren maar juist door het toepassen van wat je geleerd hebt, goed naar je hand te zetten was.
Het was bij mijn niet letterlijk 5 mins maar zeker wel in die hoek van het spectrum :S Het verhaal was nog achtergrond fluff en alles leek random.

Zal eens kijken of ik het nog een kans kan geven (kan hem momenteel nog 'gratis' spelen maar dat abbo vervalt binnenkort...)

10 second ninja DONE

Timothy3000 schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 23:08:
Veel zin in 007. De Hitman serie is mijn favo serie allertijden en Bond is altijd goed. Dit kan nog weleens GOTY worden.
Als Grand Theft Auto VI niet uitkwam dit jaar dan ging hij gok ik al naar Crimson Desert, maar ben het wel met je eens dat 007 ook een goede kanshebber zou zijn. Alleen hebben ze de pech met twee andere grote titels in hetzelfde jaar..

Waarom niet FH6? Het heeft zijn mankementen, maar is ook wel een van de grootste releases van dit jaar, met toch ook lovende reviews.
Ik twijfelde al ruim een jaar om de koelpasta van mijn launch Xbox Series X te laten vervangen. De laatste tijd begon de console steeds harder te blazen bij zwaardere games zoals Crimson Desert, F1 25 en Forza Horizon 6. Af en toe kreeg ik framerate‑dips of zelfs een vastloper terug naar het dashboard. Ik heb de console meerdere keren zelf opengemaakt om hem stofvrij te maken, maar de koelpasta vervangen voelde toch als een stap te ver. Dat bekende wat als er iets misgaat bleef in mijn achterhoofd hangen.

Afgelopen week ontdekte ik DoFix bij mij in de buurt. Voor €45 maken ze de console schoon en vervangen ze de koelpasta maar voor €5 extra kon ik kiezen voor Thermal Grizzly Kryonaut Extreme. Na wat googlen bleek die goed uit tests te komen, dus die heb ik erbij genomen.

Of het nodig was? Ik kreeg deze foto’s doorgestuurd:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gltAisYYgeY_SJyvyrmtH1YvRwk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QlOY1Jn1tHbL3OC5UZO0asQz.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PS73r4SoQ6qIozHFBBIDguvIZLY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wgQmDO2tyRFSpYMDKenrrPN4.jpg?f=fotoalbum_tile
Ik zeg: ja, dit was nodig. De koelpasta was kurkdroog en op één plek zelfs helemaal verdwenen. Alles is netjes schoongemaakt en voorzien van nieuwe koelpasta en dat moet gewoon verschil gaan maken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YkJrsEwS9zfE0I5-2W6ruvErxoE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hO9FCdZmORtm48GBTy06iTSo.jpg?f=fotoalbum_large

Ik laat mijn bevindingen nog wel weten, misschien heeft iemand er wat aan of herkent zich in het verhaal. Uiteindelijk was het gewoon een onderbuikgevoel dat ik heb gevolgd.

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

G_Dragon schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 15:02:
Ik twijfelde al ruim een jaar om de koelpasta van mijn launch Xbox Series X te laten vervangen. De laatste tijd begon de console steeds harder te blazen bij zwaardere games zoals Crimson Desert, F1 25 en Forza Horizon 6. Af en toe kreeg ik framerate‑dips of zelfs een vastloper terug naar het dashboard. Ik heb de console meerdere keren zelf opengemaakt om hem stofvrij te maken, maar de koelpasta vervangen voelde toch als een stap te ver. Dat bekende wat als er iets misgaat bleef in mijn achterhoofd hangen.

Afgelopen week ontdekte ik DoFix bij mij in de buurt. Voor €45 maken ze de console schoon en vervangen ze de koelpasta maar voor €5 extra kon ik kiezen voor Thermal Grizzly Kryonaut Extreme. Na wat googlen bleek die goed uit tests te komen, dus die heb ik erbij genomen.

[Afbeelding][Afbeelding]
Ik zeg: ja, dit was nodig. De koelpasta was kurkdroog en op één plek zelfs helemaal verdwenen. Alles is netjes schoongemaakt en voorzien van nieuwe koelpasta en dat moet gewoon verschil gaan maken.

[Afbeelding]

Ik laat mijn bevindingen nog wel weten, misschien heeft iemand er wat aan of herkent zich in het verhaal. Uiteindelijk was het gewoon een onderbuikgevoel dat ik heb gevolgd.
Better safe then sorry toch? Nu weet je in elk geval zeker dat je koelpasta goed is en een paar jaar door kan.
Mijn XSX maakt na 5 jaar nog steeds bijna geen geluid, dus ik denk dat ik zelf goed zit. Wordt ook niet extreem heet als ik mijn hand erboven hou.
kevlar01 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 15:20:
[...]

Better safe then sorry toch? Nu weet je in elk geval zeker dat je koelpasta goed is en een paar jaar door kan.
Mijn XSX maakt na 5 jaar nog steeds bijna geen geluid, dus ik denk dat ik zelf goed zit. Wordt ook niet extreem heet als ik mijn hand erboven hou.
Ja precies helemaal nu er steeds meer zwaardere spellen uit gaan komen en we de potentie van de console steeds meer gaan gebruiken, heeft wat jaren geduurd.

Ik gok dat Grand Theft Auto VI ook wel flink wat van de console zal gaan vragen :p

Het is vrijdag, en dus tijd voor een nieuwe this week on Xbox.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Timothy3000
G_Dragon schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 12:01:
[...]

Als Grand Theft Auto VI niet uitkwam dit jaar dan ging hij gok ik al naar Crimson Desert, maar ben het wel met je eens dat 007 ook een goede kanshebber zou zijn. Alleen hebben ze de pech met twee andere grote titels in hetzelfde jaar..
Ha, ja ik bedoelde mijn persoonlijke GOTY. Crimson Desert viel me wat tegen en ben nooit de grootste fan van GTA geweest. Al kan Saros ook nog wel een gooi doen.

• EdwardK123
Voor wie een keer samen wil gamen, mijn gamertag op Xbox is Baeldr :) llijkt me leuk om wat meer met Tweakers samen te gamen.

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:53

Format-C

Tracing Rays

G_Dragon schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 15:02:

[Afbeelding][Afbeelding]

[Afbeelding]

Edit: heb even mn post aangepast. Had de post van @GDragon niet goed gelezen en dacht dat hij het zelf had gedaan (zit nog lichtelijk in de verdoving van een operatie dus mijn excuses daarvoor!!).

Ging erover dat er rijkelijk pasta gebruikt was en dat een rijstkorrel voldoende geweest was, maar dat dit ook wel zou werken omdat het er wel onder weg gedrukt zou worden door de koeler. (En degenen die dat gedaan hebben hebben er vast ervaring mee dus die zullen wel weten wat ze doen. )

[ Voor 18% gewijzigd door Format-C op 23-05-2026 14:27 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

Format-C schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 12:57:
[...]

Edit: heb even mn post aangepast. Had de post van @GDragon niet goed gelezen en dacht dat hij het zelf had gedaan (zit nog lichtelijk in de verdoving van een operatie dus mijn excuses daarvoor!!).

Ging erover dat er rijkelijk pasta gebruikt was en dat een rijstkorrel voldoende geweest was, maar dat dit ook wel zou werken omdat het er wel onder weg gedrukt zou worden door de koeler. (En degenen die dat gedaan hebben hebben er vast ervaring mee dus die zullen wel weten wat ze doen. )
Ja vond het ook veel... maar, ik weet niet meer of het LTT was of Jayz two cents... maar een van die heeft volgens mij wel eens getest of het überhaupt mogelijk is om te veel pasta te gebruiken (en daardoor slechtere koelprestaties te hebben). Korte antwoord, nee. Maakt niks uit. En het origineel had ook al veel prut rond de die gesquisht dus ach...

Waar ik eerder over dacht was of die Kryonaut de beste keuze was om lange termijn goed te blijven... maar even op gezocht en het lijkt wel mee te vallen. Zie bv hier op Reddit, daar dacht ook iemand dat kryonaut maar 6-12 maanden mee zou gaan, maar Thermal Grizzly support gaf aan dat het over 3 jaar tijd weliswaar iets meer achteruit ging dan Hydronaut, maar dat het na 3 jaar pas ongeveer op hetzelfde punt zou zitten als Hydronaut na diezelfde periode. Als je er echt nog veel langer mee wil doen dan kun je beter naar een phase change materiaal kijken of zo, maar dit zou lijkt het toch zeker wel een aantal jaar goed moeten zijn.

• Exactor it
Ik zou als fabrikant van koelpasta denk ik ook zeggen dat de duurdere beter is en dat je het vaak moet vervangen. :)

Mijn series x heb ik sinds dag 1. Hij maakt geen herrie en doet niet raar. Ik kan me niet herinneren ooit koelpasta vervangen te hebben in een pc of console. Lijkt me prima een oplossing voor een probleem maar niet iets dat hoort bij normaal benodigd onderhoud van een console.
Het is ook veel koelpasta daar sluit ik me helemaal bij aan, maar hij zal het niet zomaar doen! De eerste keer dat ik die foto zag dacht ik ook jemig :p

[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 23-05-2026 18:39 ]

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ze zullen ongetwijfeld goeie ervaringen hebben met het zo te doen dus het zal wel goed zijn. En het teveel wordt er wel onder uit gedrukt als ze het spul aandraaien. :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

En de games van deze week:

https://www.trueachieveme...ew-xbox-games-may-25-2026

007 staat geïnstalleerd :) En ook zin in escape simulator.

Echo generation 1 was wel een leuke rpg, maar ze hebben daar nu een card based system van gemaakt. Dat trekt me toch wat minder.

uchiha tijntje schreef op zondag 24 mei 2026 @ 14:29:

https://www.trueachieveme...ew-xbox-games-may-25-2026

007 staat geïnstalleerd :) En ook zin in escape simulator.

Echo generation 1 was wel een leuke rpg, maar ze hebben daar nu een card based system van gemaakt. Dat trekt me toch wat minder.
007! Zin in, al sinds de eerste dag gepre-ordered :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GdbEyqz1DSyg-m58HUbVqhHoyZg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wxe335rbb7We0WcNtfsgTG7r.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8A2mi7cYB8zf-PY1dFkPMN6R6VA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IJ9fnsPrDbQd14ImpWnkKFiW.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j1VSrm8yxDHu8onmZJrotn0gP5k=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HCiWRvJd5vg4YIUsamiq5xfP.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H-6Mhn3xJu9gF82qIeqPr5lFZSU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cKuH3Xyx30T3KuDFtQ9c8zbJ.jpg?f=fotoalbum_tile

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-06 13:23

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

G_Dragon schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 23:00:
[Afbeelding]

Haha even een mijlpaal voor mij, ik heb het voor elkaar gekregen om exact zoveel Microsoft Reward points te krijgen als mijn Achievements :p
Gisteren net (bijna) al mijn punten voor 10€ ingewisseld. Had er iets van 11.700. Een aantal jaar geleden deed ik nog wel actief al die quests op de Xbox en op je telefoon. Van die 50 Bing search opdrachten etc. Toen ook iets van ruim 100.000 van die rewards punten verzameld. Die ingewisseld oor 10€ store credit en daarna eigenlijk nooit meer actief gespaard voor die rewards punten. Die 11.700 is puur bij elkaar gespaard door wat games te spelen en hier en daar eens een game te kopen en af en toe de Xbox app starten op mijn telefoon.

Voor die 10€ de nieuwe Lego Batman Legacy of the Dark Knight gekocht. Speelt prima en is een aanrader voor ouders met kinderen om lekker samen coop te spelen. Wil je achievements, speel dan op je eigen account want speler 2 in een coop sessie krijgt geen achievements.

XBL: MRE Inc

MRE-Inc schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 09:25:
[...]

Gisteren net (bijna) al mijn punten voor 10€ ingewisseld. Had er iets van 11.700. Een aantal jaar geleden deed ik nog wel actief al die quests op de Xbox en op je telefoon. Van die 50 Bing search opdrachten etc. Toen ook iets van ruim 100.000 van die rewards punten verzameld. Die ingewisseld oor 10€ store credit en daarna eigenlijk nooit meer actief gespaard voor die rewards punten. Die 11.700 is puur bij elkaar gespaard door wat games te spelen en hier en daar eens een game te kopen en af en toe de Xbox app starten op mijn telefoon.

Voor die 10€ de nieuwe Lego Batman Legacy of the Dark Knight gekocht. Speelt prima en is een aanrader voor ouders met kinderen om lekker samen coop te spelen. Wil je achievements, speel dan op je eigen account want speler 2 in een coop sessie krijgt geen achievements.
Je kan er best veel mooie dingen van halen met die punten en dat voor elke dag even 10 minuten ermee bezig te zijn. Ik ben vorig jaar begonnen met sparen voor Grand Theft Auto VI, leek me namelijk wel een leuke doelstelling om die helemaal gratis te kunnen krijgen. Maar zo heb ik ook alle uitbreidingen van Dragon Ball Z Kakarot gehaald zonder er een cent voor te betalen.

Zit inmiddels alweer op 106.268 :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large

MRE-Inc schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 09:25:
[...]

Heb je een linkje naar de versie die 10 euro kost? ;) Want in mijn app kost die nog 70 euro :P

• MRE-Inc

MRE-Inc

uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 10:07:
[...]

Heb je een linkje naar de versie die 10 euro kost? ;) Want in mijn app kost die nog 70 euro :P
Haha ja het staat er nogal verwarrend. 10€ ging van de normale prijs van 69,99€ af. Totaal dus 59,99€.
Ga de DLC ook nog wel halen tzt. Hopelijk komen ze nog met een fix voor de achievements. Lego Batman 2 en 3 hadden wel achievements voor speler 2 in coop modus.

• Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 00:35
Sagat schreef op maandag 18 mei 2026 @ 08:57:
[...]

Met name op X360. Die was ook in de 'FGC' (fighting game community) eigenlijk gezien als de beste console versie. Maar later ook op pc en ps4 gespeeld. PS3 is verder ook een prima versie, maar hij voelt wel anders als je dan op x360 gaat spelen.

Ik speel het nu eigenlijk alleen nog maar tegen mijn zoon heel af en toe. Meestal dan op XSX omdat ik daar een fijne joypad heb (8bit do m30 denk ik op basis snelle google?) en hij de standaard pad fijn vind om mee te spelen (mogelijk nog de one pad omdat hij meer gewend is aan die dpad)

Dat wist ik niet. Ik zelf heb de PS3 versie en moet zeggen dat ik die heel fijn vind, maar ik weet niet beter.

Een collega had een speciale SF arcadestick, voor die tijd best duur, maar het resultaat was niet merkbaar beter haha. Wellicht wist hij gewoon niet ermee om te gaan.

Dat spel komt mij wel bekend voor, maar heb het nooit gespeeld. Als ik aan arcade race games moet denken dan is het Pole Position en Ridge Racer R4 :p

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.

Voor wie het 007 First Light onderwerp niet volgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6GCvJMoE6jCntJjOyFFGbvKDEY0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XWs8gVcIZ7mS0RW194C5a8mj.jpg?f=fotoalbum_large

007: First Light | Reviews
  • 10 - VGC
  • 10 - Gfinity
  • 10 - Guardian
  • 10 - ComicBook
  • 9 - Metro
  • 9 - DayOne
  • 9 - Collider
  • 9 - GameSpew
  • 9 - Shacknews
  • 9 - ScreenRant
  • 9 - PSX Brasil
  • 9 - GAMINGbible
  • 9 - Dualshockers
  • 8 - CGM
  • 8 - TechRadar
  • 8 - Eurogamer
  • 8 - GameReactor
  • MC: 88
  • OC: 90

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Pro-prutser schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 11:55:
[...]

Dat wist ik niet. Ik zelf heb de PS3 versie en moet zeggen dat ik die heel fijn vind, maar ik weet niet beter.
Als ik het goed herinner zit de xbox timing dichter bij het arcade origineel? Maar nogmaals ook op de ps3 een top game hoor.
Een collega had een speciale SF arcadestick, voor die tijd best duur, maar het resultaat was niet merkbaar beter haha. Wellicht wist hij gewoon niet ermee om te gaan.
Als je verstappen in een caddilac zet, en jij of mijn persoontje in een mercedes, dan rijden wij zeer waarschijnlijk, ondanks dat we beter materiaal hebben, slechtere tijden dan max :P (in mijn geval word fysiek in de auto komen al een uidaging :o )
Dat spelt komt mij wel bekend voor, maar heb het nooit gespeeld. Als ik aan arcade race games moet denken dan is het Pole Position en Ridge Racer R4 :p
Ik weet niet of de top gear games je iets zeggen, of nog ietsjes ouder, de lotus games? Daar hebben de makers heel erg hun inspiratie vandaan (ze hebben ook dezelfde muzikant weten te strikken van top gear). De top gear games zijn ook zeer populair in Brazilië en de makers van hct zijn brazilianen. De game is iig geregeld te krijgen voor weinig. Als je arcade racen leuk vind zou ik hem voor 5-10 euro altijd meenemen,

Ridge racer is tof maar ik vind het driften nogal hinderlijk dus niet helemaal mijn game. PP hmmm volgens mij relatief recentelijk nog de atari 2600 versie gedaan voor een score challenge :P

10 second ninja DONE

Vandaag escape simulator in GP!
Zin in. Verwacht dat deze itt Riven wel in mijn straatje past.

• Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 00:35
Sagat schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 15:43:
[...]

Als ik het goed herinner zit de xbox timing dichter bij het arcade origineel? Maar nogmaals ook op de ps3 een top game hoor.

[...]

Als je verstappen in een caddilac zet, en jij of mijn persoontje in een mercedes, dan rijden wij zeer waarschijnlijk, ondanks dat we beter materiaal hebben, slechtere tijden dan max :P (in mijn geval word fysiek in de auto komen al een uidaging :o )

[...]

Ik weet niet of de top gear games je iets zeggen, of nog ietsjes ouder, de lotus games? Daar hebben de makers heel erg hun inspiratie vandaan (ze hebben ook dezelfde muzikant weten te strikken van top gear). De top gear games zijn ook zeer populair in Brazilië en de makers van hct zijn brazilianen. De game is iig geregeld te krijgen voor weinig. Als je arcade racen leuk vind zou ik hem voor 5-10 euro altijd meenemen,

Ridge racer is tof maar ik vind het driften nogal hinderlijk dus niet helemaal mijn game. PP hmmm volgens mij relatief recentelijk nog de atari 2600 versie gedaan voor een score challenge :P
Dat zou best kunnen hoor over die timing. Ik heb echt geen idee. Zo hardcore ben ik niet :p

Dat weet ik wel heel zeker haha. Tenminste als ik voor mijzelf mag spreken. Ik ga wel eens karten en zet dan gemiddelde tijden neer. Geen natuurtalent ofzo.

Ik ken de titel wel inderdaad, maar ik kan niet herinneren dat ik die gespeeld heb.

Ik weet ook niet hoe ik Ridge Racer nu zal ervaren. PP heb ik laatst ook op de Atari 2600 gedaan haha. Vond het nog steeds lachen en ook indrukwekkend voor die tijd. Wat een game!

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Overigens is Lego Batman Legacy of the Dark Knight wel een erg leuke game. Helemaal als je al fan was van de Batman games zoals Batman: Arkham Asylum (jij toch @Exactor it ? ) De combat en het vliegen/zweven hebben ze daarvan overgenomen met een leuke comic twist zoals POW, WHACK etc erbij zoals in de vroege televisie serie uit de jaren 60. Je kan dus ook zo'n streak opbouwen zoals in Batman: Arkham Asylum.

Als je op Netflix de serie Gotham hebt gekeken en de overige Batman films, dan is het helemaal top want er zitten allemaal herkenbare zaken uit die serie en films in. En uiteraard de humor. Ook die is weer heel erg leuk.

Kortom, aanrader dus.

• Exactor it
MRE-Inc schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 08:56:
Overigens is Lego Batman Legacy of the Dark Knight wel een erg leuke game. Helemaal als je al fan was van de Batman games zoals Batman: Arkham Asylum (jij toch @Exactor it ? ) De combat en het vliegen/zweven hebben ze daarvan overgenomen met een leuke comic twist zoals POW, WHACK etc erbij zoals in de vroege televisie serie uit de jaren 60. Je kan dus ook zo'n streak opbouwen zoals in Batman: Arkham Asylum.

Als je op Netflix de serie Gotham hebt gekeken en de overige Batman films, dan is het helemaal top want er zitten allemaal herkenbare zaken uit die serie en films in. En uiteraard de humor. Ook die is weer heel erg leuk.

Kortom, aanrader dus.
Dat klinkt wel goed! Dank voor de tag en daarmee tip.
Ja, goeie post. Gaat ook op de lijst hier. Gameplay loop van Arkham game is een hele fijne.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A5dGqM9RXkbH--Js08TOhyOz-20=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/ngaGHr55lNBrv0t8t0L9qR5p.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/adPgmggdzcu7sxjA-iqv6K0Zl-c=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/sboSndEdmQUUXKFuwnpltSDW.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SbPTJxhnuVWUHnnoqPX83AlDeC8=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/BilRlNBjy5GjxTlnpTXENuwV.png?f=fotoalbum_tile

[ Voor 83% gewijzigd door G_Dragon op 28-05-2026 15:27 ]

• Timothy3000
The Thaumaturge op GamePass is geweldig. Sterk verhaal, leuke turn based combat, goeie muziek.

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03:14
Fable gaat naar februari 2027 i.v.m. release GTA 6.
Deezers schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 19:01:
Fable gaat naar februari 2027 i.v.m. release GTA 6.
Dacht even omdat je geen bron vermeld had dat het om een gedachten ging, maar lees het inderdaad net om Gamespot
https://www.gamespot.com/...delayed-to-february-2027/

uchiha tijntje schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 23:22:
@justifire Ik zag je Lunar Abyss spelen. Hoe bevalt die?
Als je het vergelijkt met Pragmata is het alsof je neefje van acht ook een poging gedaan heeft om een spelletje te maken.
Ik zou er geen geld aan uit geven, maar is wel een vermakelijk spelletje met game pass.

-

Heb trouwens van de week de Ultimate 3E ge-pre-ordered :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 19:16:
[...]

Als je het vergelijkt met Pragmata is het alsof je neefje van acht ook een poging gedaan heeft om een spelletje te maken.
Ik zou er geen geld aan uit geven, maar is wel een vermakelijk spelletje met game pass.

-

Heb trouwens van de week de Ultimate 3E ge-pre-ordered :)
Thanks, ga ik gewoon lekker verder met First Light en Escape Simulator.

Ben benieuwd naar de controller. :)
Ik vermoed dat volgende week de Elite V3 van MS wordt aangekondigd. Zou mooi zijn als die direct te koop is.

Benieuwd welke games nog meer gaan volgen na Fable. GTA maakt het helaas onmogelijk om normale launchwindows te hebben. Vermoed dan wel dat Gears uiterlijk in september gaat komen.

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-05-2026 20:20 ]

De nieuwe This week on Xbox is er, hier kijken ze weer naar de pas uitkomen games, zoals 007 First Ligt, worden nieuwe hypes besproken, zoals Call of Duty Modern Warfare 4 en bespreken ze de nieuwe game updates.

• Exactor it
Linksquest schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 22:07:
De nieuwe This week on Xbox is er, hier kijken ze weer naar de pas uitkomen games, zoals 007 First Ligt, worden nieuwe hypes besproken, zoals Call of Duty Modern Warfare 4 en bespreken ze de nieuwe game updates.

[YouTube: A New Bond Rises in 007 First Light & Gear Up for Call of Duty: Modern Warfare 4 | This Week on XBOX]
Prettig dat je iets bij het filmpje zet. Kunnen velen een voorbeeld aan nemen. :)

https://www.trueachieveme...new-xbox-games-may-1-2026

Voor mij wordt het the 7th quest remake.

Verder heb ik deze week Escape Simulator gespeeld. Voor liefhebbers van puzzel games / escape rooms een echte aanrader!

• Timothy3000
justifire schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 19:16:
[...]

Ik zou er geen geld aan uit geven, maar is wel een vermakelijk spelletje met game pass
Dat zijn toch twee compleet verschillende games?

• Timothy3000
Een first person bullet hell shooter en een verhalende third person puzzel shooter toch?

• Deezers
Geen Game Pass update vandaag dus ik gok dat er zondag wat shadowdrops zijn..

• EdwardK123
Deezers schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 16:34:
Geen Game Pass update vandaag dus ik gok dat er zondag wat shadowdrops zijn..
Zat ook al te kijken. Verwacht bij de Showcase inderdaad wat meer drops.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JerOU7Wbl0Ib5_39O7x-5IXWa4k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HQmRqd4bAruojtLNsberDAX4.jpg?f=fotoalbum_large

Toch nog nieuwe games in GP.

• EdwardK123
Ik vond de ouwe Final Fantasy games wel echt vet, maar ook erg omslachtig qua game logica. Ga 6 wel een poging geven!

• Deezers
Marathon is een weekje gratis te proberen, vanaf nu
Oh my g....
Toy Story 2 was mijn jeugd spel en gaan ze dit serieus naar moderne consoles brengen met nog meer? A bugs Life... Oh my.. ik geloof mijn ogen niet om heel eerlijk te zijn.. :o _/-\o_

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-06 16:56

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

EdwardK123 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 20:47:
[...]

Ik vond de ouwe Final Fantasy games wel echt vet, maar ook erg omslachtig qua game logica. Ga 6 wel een poging geven!
FF VI heb ik denk ik het meeste opnieuw uitgespeeld van alle FF's die er zijn (wellicht samen met FF X). Goed verhaal, geweldige badguy, enorme variatie in skills van de hoofdpersonen, leuke humor, mooie muziek: het heeft het allemaal.

Xbox Live ID:Notna8310

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ace Combat 8!! oOo

• EdwardK123
Leuk, toch nog een update. Ik denk dat de echte knallers zondag wel komen. 8)

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-06 13:04
Eindelijk een datum. oOo

• Exactor it
Nieuwe Stuntman! In mijn herinnering waren dit geweldige spellen.

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-06 23:27
Ik zocht net Dune : Awakening op in de xbox store. Er staat bij dat ie in de Gamepass komt :). Scheelt weer.

• EdwardK123
mobygo76 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 20:29:
Ik zocht net Dune : Awakening op in de xbox store. Er staat bij dat ie in de Gamepass komt :). Scheelt weer.
September als ik het ergens goed op Reddit las? En ook met een singleplayer mode.
G_Dragon schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 22:57:
Oh my g....
Toy Story 2 was mijn jeugd spel en gaan ze dit serieus naar moderne consoles brengen met nog meer? A bugs Life... Oh my.. ik geloof mijn ogen niet om heel eerlijk te zijn.. :o _/-\o_

[YouTube: SUMMER GAME FEST: Toy Story Retro Roundup Announcement]
Ik heb zowel deel 1 als 2 van Toy Story veel gespeeld als kind, wie weet dat ik me deze bundel een keer ga halen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z65RgyVaKM0L1Is7j9zVlmA9RDY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P8ldNTkBR4HFFnas6pkeU12Z.jpg?f=fotoalbum_large
"Klik op de afbeelding om de deals te zien"

• EdwardK123
G_Dragon schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 16:43:
[Afbeelding][X]
"Klik op de afbeelding om de deals te zien"
Ik heb van deze deal gebruik gemaakt om Final Fantasy 7 OG te kopen en Resident Evil 4 Remake. Kwam er later pas achter dat je dus ook een gedeelte van het budget kunt besteden.

Wellicht had ik die eerder voor GTA 6 en Death Stranding 2 willen gebruiken maar wil die toch fysiek.
Zondag de showcase :). Heb er wel zin in.

Uiteraard is bekend dat GoW uitgebreid aan bod komt. Kijk daar wel naar uit, ook al is het deeltje 6 in een serie. Een van de weinige IP's waar ik buiten de games om nog in boeken en comics ben gedoken. En ben wel op zoek naar een leuke nieuwe MP. Had gedacht dat dat Battlefield zou zijn dit jaar, maar daar ben ik dan toch net niet meer de doelgroep voor. En GTA Online zal ik ook niet aanraken gok ik. :)

Ik hoop vanuit Xbox zelf verder een beetje op:
  • Aankondiging en direct te koop van een nieuwe Elite V3 controller. De Wolverine V3 heb ik met veel plezier gebruikt, maar de accuduur van de Elite is superieur. Ook het gewicht van de Elite zijn altijd wel erg prettig.
  • Trailer voor Grounded summer update. Als ik de geruchten hoor dan wordt het een erg grote uitbreiding met een nieuwe "water biome". Grounded, it's a gift that keeps on giving.
  • Trailer en mogelijke release window van Clockwork Revolution van inXile. Verwacht zelf medio 2027.
  • Trailer en mogelijke release window van State of Decay 3. Verwacht zelf begin 2027.
  • Release date van Halo Campaign Evolved. Misschien krijg ik dan @D-Ed weer eens aan het gamen :P
  • Een revival van een oude IP van Rare.
  • Misschien een klein beetje inzicht in het volgende Ninja Studios.
  • Screentime voor kleinere (third party) titels in GP.
  • Een nieuwe trailer van Fable en OD zou leuk zijn, maar dat verwacht ik niet.
De show is te kijken via de gebruikelijke kanalen op zondag 7 juni om 19:00.

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-06-2026 12:32 ]

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 12:30:
Zondag de showcase :). Heb er wel zin in.

Uiteraard is bekend dat GoW uitgebreid aan bod komt. Kijk daar wel naar uit, ook al is het deeltje 6 in een serie. Een van de weinige IP's waar ik buiten de games om nog in boeken en comics ben gedoken. En ben wel op zoek naar een leuke nieuwe MP. Had gedacht dat dat Battlefield zou zijn dit jaar, maar daar ben ik dan toch net niet meer de doelgroep voor. En GTA Online zal ik ook niet aanraken gok ik. :)

Ik hoop vanuit Xbox zelf verder een beetje op:
  • Aankondiging en direct te koop van een nieuwe Elite V3 controller. De Wolverine V3 heb ik met veel plezier gebruikt, maar de accuduur van de Elite is superieur. Ook het gewicht van de Elite zijn altijd wel erg prettig.
  • Trailer voor Grounded summer update. Als ik de geruchten hoor dan wordt het een erg grote uitbreiding met een nieuwe "water biome". Grounded, it's a gift that keeps on giving.
  • Trailer en mogelijke release window van Clockwork Revolution van inXile. Verwacht zelf medio 2027.
  • Trailer en mogelijke release window van State of Decay 3. Verwacht zelf begin 2027.
  • Release date van Halo Campaign Evolved. Misschien krijg ik dan @D-Ed weer eens aan het gamen :P
  • Een revival van een oude IP van Rare.
  • Misschien een klein beetje inzicht in het volgende Ninja Studios.
  • Screentime voor kleinere (third party) titels in GP.
  • Een nieuwe trailer van Fable en OD zou leuk zijn, maar dat verwacht ik niet.
De show is te kijken via de gebruikelijke kanalen op zondag 7 juni om 19:00.
Man, ik stap letterlijk net weer uit m’n Zwift game-room mét beamer en 4D beleving (ventilatoren :+ ) _/-\o_

Overigens ga ik vanavond weer verder met Forza dus als je zin hebt?
Van de maker van o.a. Ico en shadow of the colossus. 2 favorietjes van mij op de PS2. Ben benieuwd wat die in petto heeft.

——

Zie nu pas dat de Summer Game Fest uurtje geleden is begonnen. Nu maar eens ff kijken of er wat nog leuks tussen zit.

September is echt idioot qua releases…

[ Voor 109% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-06-2026 00:47 ]

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:30

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Geen timed exclusive meer voor PS. Hadden ze direct moeten doen met het eerste deel. Volgens mij is de install base voor deze 3e game inmiddels best wel laag op alle platformen.

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-06-2026 00:57 ]

Pagina: 1 ... 129 130 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties