En de games van deze week:
https://www.trueachieveme...box-games-january-26-2026
Ben nog druk bezig met Mio en met Escape from ever after. Beide zijn aanraders alhoewel totaal andere genres. Dinsdag komt verder de update van Grounded 2. Dus ff teveel games en te weinig tijd.
Maar de volgende games van deze week staan wel op mijn lijstje voor een wat rustigere periode. Zijn volgens mij wel leuke tussendoortjes.—-
Ben vanavond verder gegaan met Escape from ever after. Ik speel op hard, en ook al ziet het er qua graphics vrij kinderlijk en eenvoudig eruit… net ruim een uur bij een boss vastgezeten. Uiteindelijk door de juiste tactiek het net kunnen halen. Die uitdaging had ik niet verwacht toen ik hem kocht
https://www.trueachieveme...box-games-january-26-2026
Ben nog druk bezig met Mio en met Escape from ever after. Beide zijn aanraders alhoewel totaal andere genres. Dinsdag komt verder de update van Grounded 2. Dus ff teveel games en te weinig tijd.
Maar de volgende games van deze week staan wel op mijn lijstje voor een wat rustigere periode. Zijn volgens mij wel leuke tussendoortjes.—-
Ben vanavond verder gegaan met Escape from ever after. Ik speel op hard, en ook al ziet het er qua graphics vrij kinderlijk en eenvoudig eruit… net ruim een uur bij een boss vastgezeten. Uiteindelijk door de juiste tactiek het net kunnen halen. Die uitdaging had ik niet verwacht toen ik hem kocht
[ Voor 35% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-01-2026 22:53 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
:strip_exif()/f/image/0TezjloaiE54Vv2ZAzTj3kK3.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/umtPrCCD6WMj4BxoVPJ5ZdrV.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SNEIdBQ7UOhToVZA7OM6uLeT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mQVuHpd6gQNapkU5inLxxBLf.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/xqFEkSJzj5XmDZTweyfpEqS6.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/6WWhfDyaESwMnViGydeLmdlG.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/6t9kTraPL3KDnZwDB7Tchnum.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/i8Mtvjxzrd6x2t8lJ61NXxy8.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/iCVvZJ4e1PHlrTdpx2HcfcwW.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/53VBI75BO9hMWMyvbdGLhbrd.jpg?f=fotoalbum_large)