• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:20

JSchut

.....

EdwardK123 schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 11:13:
[...]

Fair! Het leek mij juist wel leuk om de wereld meer op een andere manier te verkennen, net even een wat andere take op het genre.

Mijn 1e playthrough nu op PS4 (84u in en nu pas Fire Giant verslagen) maakt dat ik straks op XSX met DLC nog een playthrough ga doen.

[...]

Meerdere keren DS1 en DS3 incl DLC uitgespeeld! Waren fantastische games.

Bloodborne kwam ik gewoon echt niet in. Te lange boss runs en het feit dat je je healing items bij elkaar moet farmen maakte dat ik afhaakte.. Zonde eigenlijk, maar goed.
Dat farmen is echt alleen in het begin en je kunt ze ook kopen. Na de eerste baas kom je er eigenlijk al in om. De boss runs vallen opzich ook wel mee vind ik. Er zijn heel veel shortcuts. En je kunt zo goed als overal voorbij rennen.

Bloodborne was mijn eerst souls game dus die heeft een speciaal plekje hier :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:07
Zo die denken ook dat ze LEGO zijn :o Dit soort dingen hoef ik hoe dan ook niet meer. Ik heb die NES met TV staan van LEGO en het is allemaal veel te groot en dan zet ik liever een werkende Xbox neer voor de nostalgie.
Wel heel leuk gedaan die set. Mocht het echt Lego zijn zou ik het nog overwegen ook. Maar dat is dit niet helaas.
Whut, inderdaad, nep Lego voor echte Lego prijs 8)7

Als het echte Lego was geweest of als die prijs door de helft was dan was ik misschien tempted...

Gamertag: FinrazielNL

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:19

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/loKmwJ7CeBD5nV768J2TGWRzfNE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oqOvb8rrF1Z9jA4YfmravfUz.jpg?f=fotoalbum_large

XBL: MRE Inc

Ik denk dat ik dit weekend Mortal Shell 2 wel heb uitgespeeld voor de 1e playthrough. Er zitten net zoveel irritante elementen in als geweldige elementen :) Heb er een beetje een haat liefde verhouding mee. Het is behoorlijk “rough around the edges” af en toe, maar als je dan weer mooie omgevingen en gevechten hebt maakt dat wel weer veel goed. Helaas zit er een achievement in waarvoor je de game 2.5 keer door moet spelen. Gok dat ik die op de lange baan schuif.

Ik mag hopen dat Fromsoftware ook ver is met een nieuwe single player game want de uitstapjes naar MP vind ik totaal niet boeiend. Want de werelden die zij hebben geschapen zijn nog niet geëvenaard. Mortal Shell komt daarin ook best wel wat tekort. Ik heb niet de “aha” en de “wow” momentjes met shortcuts en de verbindingen die natuurlijk tot stand komen. Dat vind ik wel jammer, want dat doet echt heel veel met een game.

Edit:

En helaas wel wat bugs. Zo kan ik niet alle tarstones vinden helaas. Een kistje waar die in zou moeten zitten is al open. Meer mensen met hetzelfde issue begreep ik.

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-08-2026 17:13 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:17
Die limited edition xbox is wel mooi gedaan.
G_Dragon schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 21:59:
[...]

Kleine toevoeging aan deze post:

XBOX is taking over Gamescom for two days packed with gameplay, new trailers, interviews, special guests and plenty of surprises.

📅 Wednesday, August 26
• Gears of War: E-Day
• Fable
• Forza Horizon 6
• Tomb Raider: Legacy of Atlantis
• Persona 4 Revival
• Minecraft Dungeons II
• Star Wars: Galactic Racer
• Mega Man: Dual Override
• Alien Deathstorm
• Where Winds Meet
• Crazy Taxi: World Tour
• Warhammer 40K: Dark Heresy
• Terrible Lizards

📅 Thursday, August 27
• Call of Duty: Modern Warfare 4
• Turok: Origins
• Dune: Awakening
• Dragon’s Dogma 2: Dark Arisen
• Tides of Annihilation
• Stranger Than Heaven
• Microsoft Flight Simulator 2024
• Planet Zoo 2
• Stuntman: Hollywood
• The Séance of Blake Manor
• Holstin
• Deep Dish Dungeon
• Arkheron
• Albion Online
• Kingdom III: Rising Realms
• Cassette Beasts 2002
• Armatus
• DayZ | Son of Thanjai
• Militsioner

⏰ 4PM CEST | 10AM EDT | 7AM PDT
Wel jammer dat ze al aangeven wat ze gaan tonen. Dan blijft alleen Gamescom Opening Night Live nog over voor wat verassingen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• MRE-Inc

MRE-Inc

G_Dragon schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 15:37:
[...]

Ja sorry maar met zulke prijzen word het hem niet..
900 euro voor een console die 6 jaar oud is en waar over 1 a 2 jaar een opvolger van komt. Dat wordt hem inderdaad niet (voor mij).

Je kan op de US, Engelse, Franse en Duitse Microsoft website een voor inschrijving doen. Verander je de pagina naar NL, dan krijg je weer 2013 vibes :(

MRE-Inc schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 18:55:
[...]

900 euro voor een console die 6 jaar oud is en waar over 1 a 2 jaar een opvolger van komt. Dat wordt hem inderdaad niet (voor mij).

Je kan op de US, Engelse, Franse en Duitse Microsoft website een voor inschrijving doen. Verander je de pagina naar NL, dan krijg je weer 2013 vibes :(
Hoho, je krijgt er wel een sticker bij!

____

Mortal Shell 2 speelt lekker weg zeg. Was wel ff zoeken waar je heen kan zonder in één klap steeds dood te zijn. Maar volgens mij zit ik nu op het juiste pad. Parryen is echt gaaf qua hoe over powered het is als het lukt.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Bij xbox Ierland is series x 2tb nu 699 (Galaxy black special edition)

https://nl.pepper.com/visit/threadmain/416307
edit:
staat helaas al op 'sold out...'

[ Voor 16% gewijzigd door sewer op 21-08-2026 19:24 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

Exactor it schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 19:20:
[...]

Hoho, je krijgt er wel een sticker bij!
Ah daar doen we het voor.

Overigens wil ik die XBox Day One badge op mijn profiel omdat ik en meerdere hier in november 2013 de Xbox One via het grijze circuit gekocht hebben. Dus eigenlijk zou het een Xbox Day One -330 badge moeten zijn. ;)

Exactor it schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 19:20:
[...]
Mortal Shell 2 speelt lekker weg zeg. Was wel ff zoeken waar je heen kan zonder in één klap steeds dood te zijn. Maar volgens mij zit ik nu op het juiste pad. Parryen is echt gaaf qua hoe over powered het is als het lukt.
Wat een gruwelijk spel _/-\o_

En wat een warme begroeting!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-xDWfSdrfDZdlCzMSOpRX0qXHQ4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7EFYvFwoHisJ75O1LSwu9aaO.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QsTZRrA95J3iRiEFj79aZLaZ2q8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7pm0pSeygCXUaxjewiFpmseH.png?f=fotoalbum_large

Wel even de controls op classic gezet, acceleration op 1.0, side arm aim op free, auto gold pickup on en motion blur off :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 23:05:
[...]

Wat een gruwelijk spel _/-\o_

En wat een warme begroeting!

~[Afbeelding]

~[Afbeelding]

Wel even de controls op classic gezet, acceleration op 1.0, side arm aim op free, auto gold pickup on en motion blur off :)
Have fun. :) Ik moet nog 1 baasje. Ik sta voor zijn deur, maar die bewaar ik voor morgen.

Het goed samenstellen van je build is wel belangrijk. Heb nu wel een fijne build met damage mitigation. Ze slaan ontzettend hard in deze game….

Wel ben ik, zoals ik altijd wel doe, erg trouw aan waar ik een beetje mee begin. Ik ben alleen nog maar met de Proxima Shell bezig geweest. Misschien de tweede playthrough met een andere Shell.

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-08-2026 23:58 ]

uchiha tijntje schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 23:51:
[...]

Have fun. :) Ik moet nog 1 baasje. Ik sta voor zijn deur, maar die bewaar ik voor morgen.

Het goed samenstellen van je build is wel belangrijk. Heb nu wel een fijne build met damage mitigation. Ze slaan ontzettend hard in deze game….

Wel ben ik, zoals ik altijd wel doe, erg trouw aan waar ik een beetje mee begin. Ik ben alleen nog maar met de Proxima Shell bezig geweest. Misschien de tweede playthrough met een andere Shell.
Ik heb alleen Tiel. Die is vrij awesome. Elke perfect dodge maakt je onzichtbaar, en nog best lang ook. Dat is voor mij tot nu toe de enige vorm van crowd control (naast de tweede swing in de zwaard combo). Ik heb meer last van groepjes dan van enorme beesten. Wel echt een fijn spelletje tot nu toe imo.

[ Voor 3% gewijzigd door Exactor it op 22-08-2026 13:22 ]

Exactor it schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 13:22:
[...]

Ik heb alleen Tiel. Die is vrij awesome. Elke perfect dodge maakt je onzichtbaar, en nog best lang ook. Dat is voor mij tot nu toe de enige vorm van crowd control (naast de tweede swing in de zwaard combo). Ik heb meer last van groepjes dan van enorme beesten. Wel echt een fijn spelletje tot nu toe imo.
Tiel heeft een poison dodge, heb je geen wapens meer nodig >:)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 15:10:
[...]

Oh nice! Ik heb al poison immunity dat maakte de vorige wereld best eenvoudig. :)
justifire schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 15:10:
[...]

Vind het wel jammer dat je die glimpse niet kunt terugkrijgen na ze eenmaal te hebben uitgegeven. Daardoor kun je net niet lekker experimenteren met verschillende Shells (en het scheelt 1.5 playthrough :p).

Volgende run ff kijken wie ik ga gebruiken. Nu eens kijken hoe snel de eindbaas neer is :)

Edit: hij heeft niet heel veel tijd nodig om mij neer te krijgen :P
Ben wel een beetje helemaal klaar met de instant kill unblockable grab attacks :P

Wat een bulletsponge zeg.

Omfg…. Ik had de nacht nog gesummoned (hem op een difficulty hoger staan) om een item te kunnen vinden… benieuwd hoe het nu gaat….
Wat een domme actie :P

[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-08-2026 17:55 ]

Er komt trouwens snel een patch aan met diverse zaken.

https://steamcommunity.co...ons/0/582805931178489108/

Flink wat makkelijker om geld te krijgen en wapens te respeccen. Ook flink wat bosses die een beetje generfed worden. En tarstones die gebuffed worden.

Heb hem dan toch maar mooi verslagen zonder deze aanpassingen :P Gok dat die volgende week naar consoles komt.

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-08-2026 19:54 ]

Exactor it schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 16:39:
[...]

Oh nice! Ik heb al poison immunity dat maakte de vorige wereld best eenvoudig. :)
Vanavond ook even Tiel opgepakt, kon hem niet vinden, dacht dat hij in de dungeon lag maar was er al tien keer langs gelopen 8)7
Had van mij wel iets duidelijker aangegeven mogen worden.
Zie dat ze de abilities hebben aangepast tov de beta.
Poison dodge is schijnbaar omgezet naar poison decoy.
Nou ja, stun buildup is sowieso ook wel nice :*)

justifire schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 22:58:
[...]

Vanavond ook even Tiel opgepakt, kon hem niet vinden, dacht dat hij in de dungeon lag maar was er al tien keer langs gelopen 8)7
Had van mij wel iets duidelijker aangegeven mogen worden.
Zie dat ze de abilities hebben aangepast tov de beta.
Poison dodge is schijnbaar omgezet naar poison decoy.
Nou ja, stun buildup is sowieso ook wel nice :*)
Als je Tiel iets verder brengt dan doet een aanval van achter meer damage. Dan wordt ie echt leuk qua onzichtbaar worden na een dodge. Zeker als je de eerste hit van een combo ontwijkt, de tegenstander combo-ed lekker door terwijl jij rustig achter hem gaat staan en neerhoekt. :) Je kunt ook poison damage krijgen op hetzelfde moment maar daar heb ik onvoldoende iets voor om te kunnen unlocken.

[ Voor 9% gewijzigd door Exactor it op 22-08-2026 23:20 ]

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:32

ilm

Hell is us afgerond vorige week. Wat leuke puzzels als toevoeging in een soullike, wordt wel wat repetitief na een tijdje. Het voelt ook nog indie aan, had ik met mortal shell 1 ook (mss is 2 beter). Vooral world building en exploratie zijn relatief simplistisch.

Nu terug bezig aan expedition 33. Lastig om terug in te komen na 6 maand, zeker met die unieke combatstijl voor elk personage. Ik ben wel vertrokken denk ik. Had totaal geen idee meer waar ik was gebleven.

Ook geen idee welke upgrades en skills goed zijn. Ik doe maar wat, vooral wat synergy met vuur. Lijkt goed genoeg te werken. Juist voorbij de Visages.
En de games van deze week:

https://www.trueachieveme...xbox-games-august-23-2026

De wat grotere titels zijn Metal Gear Solid Master collection (mgs4 en piece walker), Resonance a Plague tale legacy en Star Wars zero company.

Verder zit mijn tweede playthrough van Mortal Shell er alweer op. Het is de meest makkelijke NG+ die ik ooit heb gespeeld. Je vliegt er doorheen. Heb nu 6 Shells compleet. Nog ff op zoek naar wat glimpses in de derde run. En dan weer ff grounded 2.

Edit: en dat is 1.000. Ze hebben wel leuke achievement titels… de achievement voor het behalen van alle achievements in de game is helaas getiteld “no lifer”… :p

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-08-2026 16:48 ]

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:03
Wat vliegen jullie zo snel door jullie games heen mensen 🤯

Ga binnenkort ook Mortal Shell 2 en Star Wars Zero Company oppikken en kijk persoonlijk ook erg uit naar The Blood of Dawnwalker. Sinds Bloodlines uitkwam alweer tig jaar geleden is er sindsdien nog niet echt een vampier rpg geweest die het voor mij heeft gedaan (Vampyr was leuk).

Elden Ring Nightreign is toch binnen gehaald. De editie inclusief DLC was 15e op bol dus een maatje en ik gaan hier samen aan beginnen.

Inmiddels 92u verder in Elden Ring en net Godskin Duo verslagen. Ben er ff klaar mee.. _O-

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:03
ilm schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 00:16:
Hell is us afgerond vorige week. Wat leuke puzzels als toevoeging in een soullike, wordt wel wat repetitief na een tijdje. Het voelt ook nog indie aan, had ik met mortal shell 1 ook (mss is 2 beter). Vooral world building en exploratie zijn relatief simplistisch.

Nu terug bezig aan expedition 33. Lastig om terug in te komen na 6 maand, zeker met die unieke combatstijl voor elk personage. Ik ben wel vertrokken denk ik. Had totaal geen idee meer waar ik was gebleven.

Ook geen idee welke upgrades en skills goed zijn. Ik doe maar wat, vooral wat synergy met vuur. Lijkt goed genoeg te werken. Juist voorbij de Visages.
Leuk, ik vond dit echt zo'n toffe game. Wees niet bang om je nog eens 10 mins te verdiepen in alle skills die juist synergy geven en eventueel te respeccen als dat nodig is! Soms kan dat net even het verschil geven.

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:37
uchiha tijntje schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 13:59:
Edit: en dat is 1.000. Ze hebben wel leuke achievement titels… de achievement voor het behalen van alle achievements in de game is helaas getiteld “no lifer”… :p
Dat heb je snel voor elkaar... _/-\o_
Staat ongeveer 60 uur voor, dus binnen een week is heel netjes!
Ja, heb wel iets teveel gespeeld deze week... Of dat netjes is... :P
Mortal Shell 2, ook al heeft die wel wat tekortkomingen op sommige vlakken, had een behoorlijk verslavende gameplay loop. :) Heb er 50 uur over gedaan... Iets te weinig slaap gehad. Maar dat haal ik wel weer in.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-08-2026 10:18 ]

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:17
Op dit moment begint mijn 2de elite 2 controller het te begeven, vooral bij de rechter bumper, maar ik heb ook stick drift.

Ik zoek een waardige vervanger, maar ik zie overal maar 2 ipv 4 back buttons/flippers.
Zat te kijken naar de 8BitDo Ultimate 3E Controller, maar amazon levert die pas 23 okt.. en de elite series 3 is nog niet bekend gemaakt..
Iemand andere opties?

Xbox: Virgo Mossel

VirgoMossel schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 10:35:
Op dit moment begint mijn 2de elite 2 controller het te begeven, vooral bij de rechter bumper, maar ik heb ook stick drift.

Ik zoek een waardige vervanger, maar ik zie overal maar 2 ipv 4 back buttons/flippers.
Zat te kijken naar de 8BitDo Ultimate 3E Controller, maar amazon levert die pas 23 okt.. en de elite series 3 is nog niet bekend gemaakt..
Iemand andere opties?
Als je twee backbuttons en twee extra bumperbuttons ook goed vindt, 8BitDo verscheep de Ultimate 3E zelf op 31 Augustus.
https://shop.8bitdo.com/p...te-3e-controller-for-xbox

VirgoMossel schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 10:35:

Iemand andere opties?
De Razer Wolverine V3 is ook goed. Die heb ik nu twee jaar. Bevalt me erg goed.

Maar ik heb toch de 8Bitdo gekocht die inderdaad binnenkort uitkomt. Gewoon omdat ik weer even wat nieuws wilde proberen. En met name omdat de Razer geen knop heeft om een profiel te wijzigen zoals de Elite series en de 8Bitdo wel heeft. Om dat met de Wolverine V3 te doen moet je de app op je xbox openen. Dat is toch wel wat minder relaxed. En stiekem met de hoop dat ik met deze controller en de vierpuntdruktoets eindelijk de werelden in Super Meat Boy 3d foutloos kan uitspelen :P

(Oh ik begrijp nu van @Kalkie dat er wel een mogelijkheid is om dat te wijzigen via de controller....) Dan blijft de nieuwigheid en de hoop op Super Meat Boy nog steeds overeind als argument :P

@justifire Thanks voor de tip! Had hem via Amazon besteld, en die kwam dan eind oktober. Nu die maar gecanceld en bij 8Bitdo gekocht.

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-08-2026 11:41 ]

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:28

On_E

Housemusic

Star Wars Zero Company!

De game waar ik het meeste naar heb uitgekeken dit jaar, hopelijk stelt ie niet teleur.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

uchiha tijntje schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 10:17:
Ja, heb wel iets teveel gespeeld deze week... Of dat netjes is... :P
Mortal Shell 2, ook al heeft die wel wat tekortkomingen op sommige vlakken, had een behoorlijk verslavende gameplay loop. :) Heb er 50 uur over gedaan... Iets te weinig slaap gehad. Maar dat haal ik wel weer in.
Zou de achievement naam aangepast worden op unlock datum? Ik denk hem pas over twee weken uit te spelen en verdien dan een 'well rested no-lifer' achievement vind ik.

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:25
Ik zie dat mensen hier lekker door de games heen knallen. Ik ben nog redelijk nieuw op het xbox platform dus probeer nog wat 'klassiekers' mee te pakken. Kom uit het andere kamp. Verstand komt met de jaren? :9~ Ik kon daar altijd onwijs genieten van Drake en the last of us, etc. Dat soort spellen zoek ik nu ook een beetje. Heb net RDD2 nog maar een keer gekocht om een keer op de X te spelen.

In de store kwam ik net Tomb Raider: definitive survivor trilogy tegen. Is dit een beetje de moeite waard? Of raden jullie aan de spaarzame vrije tijd tot GTA6 uit is aan andere games te besteden?

• sewer
  • Nu online
Vind dat zelf een van de beste games die ik in in de laatste 4 jaar gespeeld heb (en speel er 40 per jaar of zo), vergelijkbaar met die 2 moderne Uncharted games (legacy of thieves), en die TR versie van een tientje bevat ook alle dlc (bijv baba yaga wat erg leuk is).

Dus 45 uur spelplezier voor een tientje :)
thefox154 schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 18:59:
Ik zie dat mensen hier lekker door de games heen knallen. Ik ben nog redelijk nieuw op het xbox platform dus probeer nog wat 'klassiekers' mee te pakken. Kom uit het andere kamp. Verstand komt met de jaren? :9~ Ik kon daar altijd onwijs genieten van Drake en the last of us, etc. Dat soort spellen zoek ik nu ook een beetje. Heb net RDD2 nog maar een keer gekocht om een keer op de X te spelen.

In de store kwam ik net Tomb Raider: definitive survivor trilogy tegen. Is dit een beetje de moeite waard? Of raden jullie aan de spaarzame vrije tijd tot GTA6 uit is aan andere games te besteden?
Er zijn volgens mij geen Xbox exclusive action adventures die kunnen tippen aan Uncharted en Last of us. De Tomb Raider Trilogy is wel goed. De nieuwere James Bond First light 007 en Indiana Jones zijn dat ook. Oh en de A plague tale spellen.
Nog niks bekend over een console release, maar doet me ergens denken aan Need For Speed Underground..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Zin in dit spel! Ik speel momenteel veel Grounded 2, maar dit is een mooi tussendoortje van 20 uurtjes! Heb de vorige delen ook gespeeld met veel plezier :)

Wie gaan er vanavond allemaal kijken naar de opening night van Gamescom?

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 25-08-2026 08:53 ]

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:34

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ulMKeEktLcfzzaHlqsrgO3cXJOk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iuypM2kmzZTBfGy4cralf6ow.jpg?f=fotoalbum_large Toch maar gezwicht en naast mijn launch X een special edition besteld via Microsoft Ireland, ze zijn soms op voorraad dus doe er je voordeel mee. Ook via Duitsland en Frankrijk lukt het soms maar op==op
hifigamefreak schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 10:11:
[Afbeelding] Toch maar gezwicht en naast mijn launch X een special edition besteld via Microsoft Ireland, ze zijn soms op voorraad dus doe er je voordeel mee. Ook via Duitsland en Frankrijk lukt het soms maar op==op
Zo dat is een mooie prijs!
Veel plezier er mee :)

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

justifire schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 11:03:
[...]

Is zonder BTW, met BTW is 699,99€
justifire schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 11:03:
[...]

Krijg net bericht dat mijn controller onderweg is :) Hopelijk deze week binnen. Nogmaals thanks voor de tip.

En lekker Gamescom deze week!

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-08-2026 12:16 ]

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:25
hifigamefreak schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 10:11:
[Afbeelding] Toch maar gezwicht en naast mijn launch X een special edition besteld via Microsoft Ireland, ze zijn soms op voorraad dus doe er je voordeel mee. Ook via Duitsland en Frankrijk lukt het soms maar op==op
Ah ooit nog via microsoft italie (dacht ik) de halo limited editie xbox series x besteld.
uchiha tijntje schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 12:16:
[...]

Krijg net bericht dat mijn controller onderweg is :) Hopelijk deze week binnen. Nogmaals thanks voor de tip.
Bevestiging ook gehad, zal bij mij wel weer ergens kwijtraken bij de douane dus kijk uit naar jouw ervaringen :P

Voor de mensen die graag met hun partner in split-screen spelen:

Wat een trailer! Kippevel.. wauw, dit is zoo tof!

Met een nieuwe Control en E-Day zit ik er goed voor de komende tijd. Kijk er echt naar uit.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

How bad is it on a scale from one to Spurs

Zin in! Nog een paar dagen wachten :)

[ Voor 15% gewijzigd door G_Dragon op 25-08-2026 20:39 ]

Yes Metro 2039!

Wat een spel gaat dit nieuwe deel weer worden, wauw!

[ Voor 83% gewijzigd door G_Dragon op 25-08-2026 21:04 ]

10 december! Yes eindelijk een waardige opvolger van Guitar Hero 3 en je kan weer met de controller spelen!

Ik denk dat ik toch wat te oud word voor dit soort streams :) Teveel F2P, Aziatisch en hack and slash.

Wat voor mij interessant was zijn:

Rayman remake
Gears of war E-Day
Metro 2039
There are no ghost at the grand (early acces)
Tarae

En The Witcher 3 remake is wel leuk, maar die heb ik al ooit kapot gespeeld. Niet echt de behoefte om die nu weer opnieuw helemaal op te pakken. Misschien dat de story dlc redelijk losstaand te spelen is. :)

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-08-2026 22:49 ]

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:53
G_Dragon schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:24:
10 december! Yes eindelijk een waardige opvolger van Guitar Hero 3 en je kan weer met de controller spelen!

[YouTube: Stage Tour - Official Launch Date Trailer]
Ik vond World Tour ook een waardige opvolger van 3. Daarna werd het allemaal wel minder.

Wel zonde om dit met een controller te spelen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Raem schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 22:14:
[...]

Ik vond World Tour ook een waardige opvolger van 3. Daarna werd het allemaal wel minder.

Wel zonde om dit met een controller te spelen.
Waarom zonde? Ik had er juist een hekel aan toen ze die ondersteuning eruit haalden, daarom dat ik hier nu ook zo onwijs blij mee ben :)

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:53
G_Dragon schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 22:18:
[...]

Waarom zonde? Ik had er juist een hekel aan toen ze die ondersteuning eruit haalden, daarom dat ik hier nu ook zo onwijs blij mee ben :)
Toch veel toffer om dit met de gitaar te spelen? :)

https://psnprofiles.com/RaemNL

Raem schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 22:22:
[...]

Toch veel toffer om dit met de gitaar te spelen? :)
Nooit leuk gevonden als ik eerlijk ben :p

Wat een aparte move (en vooral om dat zo trots te melden)... Snapte niks van die tekst tot ik op de link klikte maar ze gaan dus gewoon the Witcher 3 verkopen in battle.net op pc... Ik vraag me af of er iemand is die daarop zat te wachten.

Gamertag: FinrazielNL

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Ziet er goed uit hoor, weer terug naar de oude stijl vind ik geen probleem.
Deze mogen we natuurlijk niet vergeten

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:41
Ik vond vooral die Warlock game echt heel vet! Verder vond ik het een prima show. Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe Control.

Vanavond wil ik eerst een Once Human spelen. Op Youtube wel een aantal toffe fiimpjes van de beta gezien.
*O*

Dit ziet er toch heel dik uit? Helpt de muziek van The Prodigy er ook wel bij natuurlijk, maar dikke trailer. Hoop dat je snel al dikke abilities krijgt. Weet nog goed dat een Rage 2 pas echt loskwam op moment dat je bepaalde upgrades te pakken had. Op het moment dat je dan alles onder de knie heb zit je al op driekwart van de game. Hoop echt dat je hier na 25% al als een malle door die levels kan gaan.

Ik ga verder met popelen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xi9VAnSjjkPw2DSNYMaxMg0OItM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/chH7OFZHBdmYHFBaZIzIDRCq.jpg?f=fotoalbum_large

Ik probeer via de officiele Discord van Obsidian 50 upvotes te halen bij mijn voorstel om Split-screen toe te voegen aan Grounded 2. Want zodra een voorstel 50 upvotes heeft gekregen, wordt het meegenomen in het wekelijkse overleg met het ontwikkelteam.

Ik zou het ontzettend tof vinden als ze op de een of andere manier split-screen weten toe te voegen, want dan kan mijn vrouw namelijk ook gezellig meespelen :)

G_Dragon schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 12:20:
[Afbeelding]

Ik probeer via de officiele Discord van Obsidian 50 upvotes te halen bij mijn voorstel om Split-screen toe te voegen aan Grounded 2. Want zodra een voorstel 50 upvotes heeft gekregen, wordt het meegenomen in het wekelijkse overleg met het ontwikkelteam.

Ik zou het ontzettend tof vinden als ze op de een of andere manier split-screen weten toe te voegen, want dan kan mijn vrouw namelijk ook gezellig meespelen :)
Dat kan ze al via een tweede console die je hebt ;). Splitscreen lijkt me persoonlijk ontzettend vervelend werken in deze game.

uchiha tijntje schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 12:42:
[...]

Dat kan ze al via een tweede console die je hebt ;). Splitscreen lijkt me persoonlijk ontzettend vervelend werken in deze game.
Dan moeten we ook nog een tweede tv in de woonkamer gaan hangen, nee dank je :p

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:40
Verwachten we zo nog verrassingen van XBOX op de gamescom? In principe is al aangekondigd welke games ze vandaag laten zien dus dat zullen voornamelijk updates, gameplay en nieuwe trailers zijn.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Deezers schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 15:59:
Verwachten we zo nog verrassingen van XBOX op de gamescom? In principe is al aangekondigd welke games ze vandaag laten zien dus dat zullen voornamelijk updates, gameplay en nieuwe trailers zijn.
Vanavond is nog wel de Xbox party, was een 'exclusief' event, mogelijk dat daar nog wat in zal zitten?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:09
Ik heb zojuist de groene 25 year XBOX controller kunnen reserveren. Voor de liefhebbers, hij is hier te reserveren: https://www.microsoft.com/nl-nl/d/xbox-draadloze-controller-x25-special-edition/8wg5vqp0x4h2/0dtb
Deze keer geen persco van Sony waarbij ze een disk overhandigen, gok ik zo :+

• Almerian
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:19
Op zich mooie toegevoegde functionaliteit.

Ik ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen. Is dit een teken dat Microsoft voor de volgende generatie all-in voor digitale game distributie en cloud gaming gaat? Veel wijst er op dat dit het plan was.
Of besluiten ze, indien nog mogelijk in het ontwikkelingstraject, om met met een volgende generatie met games op disk te gaan profiteren van het gat dat valt, nu Sony gaat stoppen met game distributie op disks.
Almerian schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 18:10:
[...]

Ik ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen. Is dit een teken dat Microsoft voor de volgende generatie all-in voor digitale game distributie en cloud gaming gaat? Veel wijst er op dat dit het plan was.
Of besluiten ze, indien nog mogelijk in het ontwikkelingstraject, om met met een volgende generatie met games op disk te gaan profiteren van het gat dat valt, nu Sony gaat stoppen met game distributie op disks.
Ze gaan allemaal inzetten op all digital.

Almerian schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 18:10:
[...]

Mooie van dit systeem is dat alle spellen op disc Play Anywhere worden.
Dus ook op de pc / handheld / whatever te spelen :)

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:31
wes- schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 16:31:
Ik heb zojuist de groene 25 year XBOX controller kunnen reserveren. Voor de liefhebbers, hij is hier te reserveren: https://www.microsoft.com/nl-nl/d/xbox-draadloze-controller-x25-special-edition/8wg5vqp0x4h2/0dtb
Helaas al weer uitverkocht 😔

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Is deze los te koop? hoe heet deze controller?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eTt8Zs2P94SdIlG9NS-bC3IovFw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Nk3uhhlVkULsGXxGugCaCSqn.png?f=user_large

• sewer
  • Nu online
Van de Galaxy black 2tb editie? Zo te zien niet, https://www.reddit.com/r/...xy_black_special_edition/

Misschien dat iemand hem los verkoopt op eBay of marktplaats of zo...
Pagina: 1 ... 140 141 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Alles met betrekking de beschikbaarheid en levertijden van de Xbox Series X|S: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties