[ Voor 82% gewijzigd door G_Dragon op 07-05-2026 17:51 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 20-05 19:04
On_E schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 17:48:
[...]

Wel nauwelijks een game te noemen als ik het zo lees, maar ik ga m zeker proberen.
Hoezo? Is het meer filmisch bedoel je?

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:46

On_E

Housemusic

Pro-prutser schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 17:52:
[...]

Hoezo? Is het meer filmisch bedoel je?
Er zit nauwelijks gameplay in lees ik, dus idd meer een interactieve film dan. Ga het zo eens bekijken. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Pro-prutser
On_E schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 18:13:
[...]

Er zit nauwelijks gameplay in lees ik, dus idd meer een interactieve film dan. Ga het zo eens bekijken. :)
Dat is niets voor mij. Geen geduld voor helaas.

[ Voor 3% gewijzigd door Pro-prutser op 07-05-2026 18:21 ]

Huh heeft niemand de developer direct gekeken? Dit had ik niet verwacht..

[ Voor 15% gewijzigd door G_Dragon op 07-05-2026 21:58 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
On_E schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 18:13:
[...]

Inderdaad heel erg een interactieve film. Heb hem volgens mij bijna uitgespeeld, vind het eigenlijk allemaal niet zo heel erg bijzonder, zeker niet in de buurt van de hoge review scores.

• Homeland
  • Niet online
En uitgespeeld, mooie game, soort lange interactieve 90s Amerikaanse highschool film. Geen GOTY ofzo, maar perfecte invulling voor een lange avond ontspannen gamen.
Homeland schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 23:46:
En uitgespeeld, mooie game, soort lange interactieve 90s Amerikaanse highschool film. Geen GOTY ofzo, maar perfecte invulling voor een lange avond ontspannen gamen.
Hoe lang heb je er over gedaan? :)

Ik wil er namelijk eerst even blind doorheen en daarna wellicht wat gemiste achievements halen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Homeland
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 06:05:
[...]

Hoe lang heb je er over gedaan? :)

Ik wil er namelijk eerst even blind doorheen en daarna wellicht wat gemiste achievements halen.
Uur of 5 denk ik, misschien net iets minder. Achteraf de achievement lijst bekeken en je mist er absoluut wat maar die zijn denk ik grotendeels met chapter select nog te behalen.
De update voor de vernieuwde achievements is ook uit, je kan nu ook kiezen welk spel je wil verbergen in de lijst. Ben er zelf heel blij mee :)

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:57

Sagat

Is pappa x2!

G_Dragon schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 08:45:
De update voor de vernieuwde achievements is ook uit, je kan nu ook kiezen welk spel je wil verbergen in de lijst. Ben er zelf heel blij mee :)
Gaat goed werken voor mij 'huh je hebt al 20 jaar een account en maar 6 spellen gespeeld?' :P

10 second ninja DONE

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:27
G_Dragon schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 08:45:
Waarom zou je dat willen? :)
Sagat schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 09:00:
[...]

Gaat goed werken voor mij 'huh je hebt al 20 jaar een account en maar 6 spellen gespeeld?' :P
Nee joh 6 spellen in 20 jaar tijd? Hoe dan :p

Deezers schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 09:17:
[...]

Waarom zou je dat willen? :)
Spellen waarvan je 0 achievements hebt? :p

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 12:03
G_Dragon schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 09:27:
[...]

[...]

Spellen waarvan je 0 achievements hebt? :p
Dat kon al. De update is dat je spellen waar je wel achievements hebt gehaald verborgen kunnen worden. Ik ga straks ff door 800 spellen bladeren om te bepalen wat getoond mag worden aan mijn elf xbox vrienden. :+

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

G_Dragon schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 09:27:
[...]

Helemaal met gamepass maar ook daarvoor al, gewoon veel games gestart en 15-30 mins tot uurtje gespeeld en dan 'ok niet voor mij' of 'ok leuk gaan we binnenkort keertje meer verder......... :S '

Dus als ik die allemaal weghaal blijft er weinig over!

10 second ninja DONE

Ideaal voor mensen met wat OCD trekjes, maar dat de OCD trekjes niet voldoende zijn om jezelf een beetje voor te kunnen liegen door het uit het zicht te houden :P

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-05-2026 10:27 ]

• Pro-prutser
Sagat schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 09:00:
[...]

Nu ben ik wel benieuwd welke 6 spellen dat zijn haha

De eerste is niet moeilijk te raden. Street Fighter :p

• Pro-prutser
G_Dragon schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 21:58:
Huh heeft niemand de developer direct gekeken? Dit had ik niet verwacht..

[YouTube: Xbox Game Dev Update | Spring '26]
Nee..

Was het de moeite waard?
Pro-prutser schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 12:17:
[...]

Nee..

Was het de moeite waard?
Ja ik vond het wel interessant, hele generatie van Xbox kwam voorbij en er werd gesproken over hun toekomst plannen voor Xbox. Vond het best wel positief en leuk om te zien! Vooral wat ze van plan zijn met de volgende nieuwe console

• Pro-prutser
G_Dragon schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 12:34:
[...]

Ja ik vond het wel interessant, hele generatie van Xbox kwam voorbij en er werd gesproken over hun toekomst plannen voor Xbox. Vond het best wel positief en leuk om te zien! Vooral wat ze van plan zijn met de volgende nieuwe console
Dat is inderdaad wel interessant!

Ik wist niet eens dat er een direct was.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:37
Homeland schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 23:46:
Heb gisteren een stukje gespeeld op de Series X en ik snap dat dit precies is wat moderne reviewers leuk vinden. Anders en vooral makkelijk. De framerate voelde ook bijzonder vaag aan bij het skaten en het winkelwagentje, maar dat is blijkbaar een keuze van de dev. Net of het 30 fps of lager is in de animaties terwijl de game gewoon op 60 draait. Het voelde niet lekker aan iig en veel te weinig gameplay.

Misschien dat ik het van het weekend nog eens aan slinger, maar tot nu toe niet onder de indruk. De Artful Escape (van dezelfde dev) vond ik beter geslaagd. De soundtrack en sfeer zijn wel weer top.

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 08-05-2026 16:01 ]

• Homeland
  • Niet online
Beakzz schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 15:56:
[...]

Heb gisteren een stukje gespeeld op de Series X en ik snap dat dit precies is wat moderne reviewers leuk vinden. Anders en vooral makkelijk. De framerate voelde ook bijzonder vaag aan bij het skaten en het winkelwagentje, maar dat is blijkbaar een keuze van de dev. Net of het 30 fps of lager is in de animaties terwijl de game gewoon op 60 draait. Het voelde niet lekker aan iig en veel te weinig gameplay.

Misschien dat ik het van het weekend nog eens aan slinger, maar tot nu toe niet onder de indruk. De Artful Escape (van dezelfde dev) vond ik beter geslaagd. De soundtrack en sfeer zijn wel weer top.
Framerate van animaties is inderdaad stuk lager, lijkt vooral te laag te zijn, want het maakt het bewegen best houterig.

Artful Escape vond ik ook stuk beter dan dit. Denk dat goede reviews misschien ook wel komen vanuit Amerikaanse media, reviewers die toch meer herkennen in de game, ook qua opgroeien begin jaren 90, voelde alsof dit allemaal net voor mijn tijd was.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Best leuk spel, tis weer eens wat anders :)

Heb wel vaker zulk soort spellen gespeeld zoals As Dusk Falls, en Road 96

[ Voor 14% gewijzigd door Slasher op 08-05-2026 16:54 ]

How bad is it on a scale from one to Spurs

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Beakzz schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 15:56:
[...]

Die tragere animaties is denk ik bedoeld als een soort stop motion.

Dat zat ook in bijv. South of Midnight

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:37
kevlar01 schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 21:24:
[...]

Die tragere animaties is denk ik bedoeld als een soort stop motion.

Dat zat ook in bijv. South of Midnight
Ja klopt het was de bedoeling, maar voor mij voelt het gewoon alsof de game framedrops geeft dus geen fan van deze keuze. Hoe dan ook geen idee hoe IGN dit een 10 kon geven, maar dat terzijde. Het is echt niet slecht, maar een 10 mag wel wat meer een game zijn.

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Beakzz schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 22:39:
[...]

Ja klopt het was de bedoeling, maar voor mij voelt het gewoon alsof de game framedrops geeft dus geen fan van deze keuze. Hoe dan ook geen idee hoe IGN dit een 10 kon geven, maar dat terzijde. Het is echt niet slecht, maar een 10 mag wel wat meer een game zijn.
Ja dat was bij South of Midnight ook een veel gehoorde kritiek. Het ziet er onnatuurlijk uit en je moet soms jezelf er aan herinneren dat het een soort art-style keuze is.

IGN neem ik al jaren niet serieus, die geven vaak juist ook slechte reviews terwijl de meeste andere outlets lovend zijn over een game.

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-05 18:00
Mixtape uitgespeeld. Korte verhalende eenvoudige game waar veel sfeer en muziek in gestopt is. Bug op het eind waardoor conversatie door elkaar liep. Pluspunt voor de opzet, weer eens wat anders al is het highscool sfeertje voor ons niet echt herkenbaar alleen uit soortgelijke films. Muziekkeuze is uitstekend met Zero van de Smashing Pumpkins als hoogtepunt voor mij. Die stemmen van Amerikaanse meisjes zijn te overdreven. Praten als ze continue klaarkomen ofzo. Hebben ze zichzelf aangeleerd. Prima vermaakt 7/10
En de games van deze week:

https://www.trueachieveme...ew-xbox-games-may-11-2026

Voor mij wordt het Call of the Elder Gods. Directive 2020 ziet er ook wel interessant uit. Heb Until Dawn nooit zelf gespeeld maar wel eens ooit een playthrough van gezien. Maar die komt ooit nog wel aan mijn backlog wat minder is.

Vandaag echter eerst Mixtape spelen. :)

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:57
uchiha tijntje schreef op zondag 10 mei 2026 @ 11:58:
Maar die komt ooit nog wel aan mijn backlog wat minder is.
Gaat dat ooit nog een keer voorkomen? :+

Gamertag: timmie271

• Homeland
  • Niet online
Aphelion uitgespeeld, mooie game qua graphics, ok verhaal, vooral veel wandelen en klimmen met ok controls, tot de laatste 2 chapters. Een vijand die ineens lastiger is, controls die niet meewerken en wat bugs en dan zit je ineens een minuscuul stukje 45 minuten lang over te doen...

Zojuist Motorslice geprobeerd, stond me vanaf minuut 1 al tegen qua controls en opzet van de game met heel simpele dingen die gewoon dom aanvoelen. Een begin waarin je loopt maar de camera om onduidelijke reden niet kan worden bewogen? Cutscenes waarin niets gebeurt en je dan zelf verder moet klikken tussen stilstaande camera shots? Dan begint de gameplay, voelt net wat stroperig en niet fijn dus typische Gamepass game die ik binnen 10 minuten opgeef.

Gezien de matige reviews sla ik Kiln nog even over en ga ik Keeper een kans geven, schijnt er goed te zijn.

• Exactor it
Homeland schreef op zondag 10 mei 2026 @ 13:08:
Aphelion uitgespeeld, mooie game qua graphics, ok verhaal, vooral veel wandelen en klimmen met ok controls, tot de laatste 2 chapters. Een vijand die ineens lastiger is, controls die niet meewerken en wat bugs en dan zit je ineens een minuscuul stukje 45 minuten lang over te doen...

Zojuist Motorslice geprobeerd, stond me vanaf minuut 1 al tegen qua controls en opzet van de game met heel simpele dingen die gewoon dom aanvoelen. Een begin waarin je loopt maar de camera om onduidelijke reden niet kan worden bewogen? Cutscenes waarin niets gebeurt en je dan zelf verder moet klikken tussen stilstaande camera shots? Dan begint de gameplay, voelt net wat stroperig en niet fijn dus typische Gamepass game die ik binnen 10 minuten opgeef.

Gezien de matige reviews sla ik Kiln nog even over en ga ik Keeper een kans geven, schijnt er goed te zijn.
Keeper heeft ook vaste camerastandpunten. Wees gewaarschuwd. Het is even wennen maar het werkt eigenlijk wel prima. Veel plezier als dronken vuurtoren. :)

___

Ik heb Mouse PI denk ik bijna klaar, althans mijn detectivebord is vrij vol. Heb wel zin in het volgende spel: TMNT de roguelite versie. Schijnt een goed Hadeslike te zijn dus ben benieuwd. En tussendoor FH6 spelen uiteraard.

• Homeland
  • Niet online
Exactor it schreef op zondag 10 mei 2026 @ 13:45:
[...]

Keeper heeft ook vaste camerastandpunten. Wees gewaarschuwd. Het is even wennen maar het werkt eigenlijk wel prima. Veel plezier als dronken vuurtoren. :)

___

Ik heb Mouse PI denk ik bijna klaar, althans mijn detectivebord is vrij vol. Heb wel zin in het volgende spel: TMNT de roguelite versie. Schijnt een goed Hadeslike te zijn dus ben benieuwd. En tussendoor FH6 spelen uiteraard.
Motorslice had veel weg van een tech demo, Keeper ziet er ontzettend mooi uit, beetje onwennig met die lamp richten maar vanaf minuut 1 bevalt het me.

• Exactor it
Homeland schreef op zondag 10 mei 2026 @ 14:06:
[...]

Motorslice had veel weg van een tech demo, Keeper ziet er ontzettend mooi uit, beetje onwennig met die lamp richten maar vanaf minuut 1 bevalt het me.
Qua sfeer en stijl vond ik Keeper echt cool. Veel plezier ermee!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ISuBt1fesfztNrJl8AgSZEFTLBE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Lw4aeM27QUi3zkB6aDVxD4ju.png?f=fotoalbum_large

Hier nog steeds verrassend genoeg na 130 uur helemaal hooked aan Crimson Desert. Er lijkt maar geen einde aan te komen en dat bedoel ik positief. We ontdekken nog steeds elke dag nieuwe dingen. Qua verhaal zitten we inmiddels in chapter 11 van de 12, maar ik heb het even op pauze gezet om eerst het kamp verder uit te bouwen en daar de focus op te leggen.

Dit is zo’n spel dat er echt uitspringt; qua kaliber doet het me steeds weer denken aan The Witcher 3, Skyrim en Red Dead Redemption 2. Kan niet wachten om te zien wat Rockstar gaat neerzetten met Grand Theft Auto VI, want die gaat dit rijtje waarschijnlijk compleet wegblazen alsof het niks is.

[ Voor 20% gewijzigd door G_Dragon op 10-05-2026 15:03 ]

En dat was Mixtape. :) Voor een groot fan van jaren 80/90 coming of age films paste die volledig in mijn straatje. Snap de lovende reviews zelf dan ook wel. Maar snap ook dat anderen deze game misschien helemaal niet boeiend vinden.

Maar wat een developer met twee hits in Mixtape en the artful Escape. Hopelijk houden ze de streak vol :).

uchiha tijntje schreef op zondag 10 mei 2026 @ 17:13:
En dat was Mixtape. :) Voor een groot fan van jaren 80/90 coming of age films paste die volledig in mijn straatje. Snap de lovende reviews zelf dan ook wel. Maar snap ook dat anderen deze game misschien helemaal niet boeiend vinden.

Maar wat een developer met twee hits in Mixtape en the artful Escape. Hopelijk houden ze de streak vol :).
Dat heb je snel gedaan, ben je aan het speedrunnen geweest of is het gewoon een heel kort spel? Wij moeten er nog aan beginnen, lijkt ons een leuk split-screen spel.

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 10-05-2026 17:31 ]

G_Dragon schreef op zondag 10 mei 2026 @ 17:31:
[...]

Dat heb je snel gedaan, ben je aan het speedrunnen geweest of is het gewoon een heel kort spel? Wij moeten er nog aan beginnen, lijkt ons een leuk split-screen spel.
Uurtje of 5 duurt die. Maar er zit geen split screen in? Wel prima spel om “samen” met je vrouw te spelen. ;) Dus een speelt en ander kijkt.

uchiha tijntje schreef op zondag 10 mei 2026 @ 17:33:
[...]

Uurtje of 5 duurt die. Maar er zit geen split screen in? Wel prima spel om “samen” met je vrouw te spelen. ;) Dus een speelt en ander kijkt.
Shit... Niet? Had het laatst via Google uitgezocht en daar kreeg ik wel informatie dat het erin zat, wat jammer!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:54
Was een beetje aan het aanrommelen qua games, wat tijd in de Assassin's Creed rpg's (Origins en Odyssey) gestoken maar merk dat ik er na 10 uur wel klaar mee was.

Vanochtend met een maatje aan Inside begonnen die hij adviseerde om te spelen. Super leuk, toffe puzzels en echt vloeiende animaties ook. Lekker spelletje voor tussendoor.

Tussendoor af en toe nog Tiny Bookshop (had echt niet verwacht dat ik deze zo leuk zou vinden, en inspireert me ook om meer te lezen dus dat doe ik nu ook). Verder met Final Fantasy 4 en dan hoop ik die uitgespeeld te hebben totdat Forza Horizon 6 er is. Heb 'm al pre-installed. Laat maar komen wmb oOo

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Pro-prutser schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 12:07:
[...]

Nu ben ik wel benieuwd welke 6 spellen dat zijn haha

De eerste is niet moeilijk te raden. Street Fighter :p
heb even gesorteerd op ratio in true achievements
1 idd (super) sf4
2 kof 13
3 darkstalker ressurection ( met helemaal 1 behaalde cheevo 8)7 )
4. geometry wars retro evolved
5 injustic gods amongst us (eigenlijk alleen maar gespeeld om een maat te helpen met de mp cheevo's)
6 hyperdot euh.....weet letterlijk niet meer wat dit is, mogelijk een geo wars achtige game

op achievements
1 super sf IV
2 sf4
3 geometry wars 3
4 Slay the spire
5 mobile game :o
6 tmnt shredders revenge (alleen gespeeld bij een maat...?)

10 second ninja DONE

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:34
drakiesoft schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 23:03:
Mixtape uitgespeeld. Korte verhalende eenvoudige game waar veel sfeer en muziek in gestopt is. Bug op het eind waardoor conversatie door elkaar liep. Pluspunt voor de opzet, weer eens wat anders al is het highscool sfeertje voor ons niet echt herkenbaar alleen uit soortgelijke films. Muziekkeuze is uitstekend met Zero van de Smashing Pumpkins als hoogtepunt voor mij. Die stemmen van Amerikaanse meisjes zijn te overdreven. Praten als ze continue klaarkomen ofzo. Hebben ze zichzelf aangeleerd. Prima vermaakt 7/10
Het was Love van The Smashing Pumpkins.... ;)

Die bug waar je het over hebt had ik geen last van. Ben het wel eens met je cijfer, het is een leuke, korte game voor tussendoor, maar al die lovende reviews zijn wat overdreven idd.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:46

On_E

Housemusic

Ik vond Mixtape niet herkenbaar, mijn jaren 90 waren compleet anders in ieder geval. :+

Maar ik vond het wel een heel mooi vormgegeven en sfeervol verhaaltje en het was ook nog eens kort maar krachtig. 8/10.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Exactor it schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 16:17:
[...]

Die wilde ik ook spelen maar zag Mouse: PI staan en ben daar aan begonnen. Die vindt jij ook leuk gok ik.
Goed gegokt :) Heb er nu een uurtje of 6 in zitten. Erg vermakelijk tot nu toe. Had de afwisseling niet zo verwacht bij het zien van de trailers. Het is wel een redelijk lange game zag ik zo, dus hopelijk blijft het tegen het einde nog vernieuwen.

Denk die deze week wel uit te kunnen spelen. Dan kan volgende week in het teken staan van Forza en Call of the Elder Gods. Oja en Riven…. Echt teveel games :)

———

Iemand die hier zijn of haar oog heeft laten vallen op de Steelseries Arctis Nova Pro Omni (what’s in a name…).

Flink aan de prijs, en ben op zich nog wel tevreden met mijn Audeze, maar de behuizing kraakt al een tijdje en dat is af en toe wat irritant. Dus ben benieuwd naar ervaringen :)

[ Voor 33% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-05-2026 23:25 ]

Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Ben sinds een week of 2 bezig met Warhammer Space Marine 2. Moet zeggen dat ik positief ben verrast. Dacht eerst dat het een slappe kopie van Gears of War zou zijn, maar ik denk dat ze aardig overeenkomen qua niveau.

Had Warhammer Boltgun ook op mijn radar staan als een soort Doom tegenhanger. Die ga ik later oppakken, misschien daarna ook nog Darktide.
En dat was Mouse PI for Hire. Heb me er prima mee vermaakt maar de game had gewoon 1/3e korter moeten zijn dan die was. Nu was het einde toch redelijk herhalend. En er had een chapter select in moeten zitten. Vind dat een soort verplichting in elke game :P

Nu verder met Call of the Elder Gods en daarna klaar voor Forza :)

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_6xP9KC2Q0dmNiEB6qeFDL4O8cE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gKe4cDYe3pPmqR1KrivEcZL2.jpg?f=fotoalbum_large
Aantal nieuwe controllers gelekt, waaronder de nieuwe Elite V3. Iemand enig idee bij welk event ze die gaan aankondigen? Volgende maand? Voor de V3 ben ik serieus in de markt.

https://playday.one/2026/...series-3-has-also-leaked/

[ Voor 44% gewijzigd door Wom op 14-05-2026 23:36 ]

Die Elite V3 controllers zien er interessant uit, hopelijk ligt de prijs ook rond de vorige controllers! Een verwisselbare accu is sowieso een grote winst en hopelijk past die officiële Play & Charge oplaadkit er ook gewoon in.

Belangrijkste voor persoonlijk is de verbeteringen, want de V2 was echt een drama. Ging om de zoveel maanden weer stuk of werd heel glibberig doordat het rubber een soort van olie los liet.

[ Voor 29% gewijzigd door G_Dragon op 15-05-2026 12:11 ]

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Admin Softe Goederen
Tot ik weet wat ie beter doet of kan dan de v2 ziet ie er redelijk hetzelfde uit eigenlijk :+ Ben geloof ik wel een van de weinige die geen issues heeft met zijn v2. De mijne doet het al jaren prima, al word hij ook niet extreem veel gebruikt

Verwisselbare accu's worden vanaf 2027 verplicht in de EU (dacht ik), dus dat is ook geen heel onverwachte ontwikkeling.

[ Voor 25% gewijzigd door BM op 15-05-2026 12:13 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-05 09:15
G_Dragon schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 12:10:
Die Elite V3 controllers zien er interessant uit, hopelijk ligt de prijs ook rond de vorige controllers! Een verwisselbare accu is sowieso een grote winst en hopelijk past die officiële Play & Charge oplaadkit er ook gewoon in.

Belangrijkste voor persoonlijk is de verbeteringen, want de V2 was echt een drama. Ging om de zoveel maanden weer stuk of werd heel glibberig doordat het rubber een soort van olie los liet.
Heb je goede ervaringen met de play/charge kit dan? Ik heb 'm aangeschaft en vond het echt een drama, extreem snel leeg waardoor ik uiteindelijk gewoon oplaadbare batterijen ben gaan gebruiken.

Ben overigens ook wel benieuwd naar de V3, heb nu nog de standaard Xbox controller maar zou een betere controller wel fijn vinden.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:47

ilm

Heb nu een gamesir. Het is prima maar ik mis toch de batterijduur van de Elite. De volgende toch terug een elite als ze de kwaliteit wat beter kunnen waarborgen. Langs de andere kant heb ik men elite 2 'maar' 1 keer moeten routerneren.

Na een lang hiaat, deze week begonnen aan hades 2. Chronis ging er eerst aan en gisteren ook Prometheus:
spoiler:
en, verrassend, ineens ook Typhon
Had een waanzinnige build en heb het gewoon kunnen bruteforcen. Die boon dat je 30% kans hebt om iets 2x te krijgen is fantastisch, zeker als je hem krijgt aan het begin van de run (e.a. extra geld boons) maakt het dubbel en dwars waard.
BM schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 12:12:
Tot ik weet wat ie beter doet of kan dan de v2 ziet ie er redelijk hetzelfde uit eigenlijk :+ Ben geloof ik wel een van de weinige die geen issues heeft met zijn v2. De mijne doet het al jaren prima, al word hij ook niet extreem veel gebruikt

Verwisselbare accu's worden vanaf 2027 verplicht in de EU (dacht ik), dus dat is ook geen heel onverwachte ontwikkeling.
Mijn V2 had na 2 maanden al stickdrift, is toen door Microsoft worden gemaakt, toen een half jaar normaal gedaan en daarna verkocht omdat ik extra functies toch te weinig gebruikte. Ik houd de V3 natuurlijk wel in de gaten, maar dan moeten er wel wat extra nieuwe functies aanwezig zijn, waarvan je ook kunt zeggen dat het zich loont.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

ilm schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 12:56:
Heb nu een gamesir. Het is prima maar ik mis toch de batterijduur van de Elite. De volgende toch terug een elite als ze de kwaliteit wat beter kunnen waarborgen. Langs de andere kant heb ik men elite 2 'maar' 1 keer moeten routerneren.

Na een lang hiaat, deze week begonnen aan hades 2. Chronis ging er eerst aan en gisteren ook Prometheus:

[Spoiler]en, verrassend, ineens ook Typhon[/spoiler]

Had een waanzinnige build en heb het gewoon kunnen bruteforcen. Die boon dat je 30% kans hebt om iets 2x te krijgen is fantastisch, zeker als je hem krijgt aan het begin van de run (e.a. extra geld boons) maakt het dubbel en dwars waard.
Ja die boon is tof :) Je kunt je health dan echt gigantisch opkrikken.

Ik ben wel in voor een Elite v3. Heb nu met plezier een wolverine v2. Maar de batterijduur is toch wat minder en vond het gewicht van de elites altijd erg prettig. Zal misschien wel in de showcase van juni worden gepresenteerd.

XyritZz schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 12:51:
[...]

Heb je goede ervaringen met de play/charge kit dan? Ik heb 'm aangeschaft en vond het echt een drama, extreem snel leeg waardoor ik uiteindelijk gewoon oplaadbare batterijen ben gaan gebruiken.

Ben overigens ook wel benieuwd naar de V3, heb nu nog de standaard Xbox controller maar zou een betere controller wel fijn vinden.
Ja tot nu toe gewoon helemaal tevreden, wanneer de accu voor driekwart leeg is leg ik de controller vaak 's avonds voordat ik naar bed ga aan de usb-c kabel. En 's morgens is hij weer volledig opgeladen en kan ik er weer flink wat uren mee gamen :)..

Ik had wel bij mijn eerste Play&Charge kit het probleem dat hij vanaf het eerste moment slecht wou opladen, bleek dat er meer mensen waren met dit probleem. Dus toen bij de verkoper om een vervangend exemplaar gevraagd, die kreeg ik netjes en sinds dien probleemloos :)

Als de problemen van de V2 (Olieachtige feeling door de grips, snel stuk) niet opgelost zijn bij de V3, dan komt hij er bij mij niet. Ik mis het gewicht van de V1 en V2 nog wel elke dag, dat lag zoveel fijner in de hand.

G_Dragon schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 14:06:
[...]

In de V2 (Olieachtige feeling door de grips, snel stuk) niet opgelost zijn bij de V3, dan komt hij er bij mij niet. Ik mis het gewicht van de V1 en V2 nog wel elke dag, dat lag zoveel fijner in de hand.
offtopic:
Wij hebben meubels waarbij het armsteungedeelte ook die plakkerigheid krijgt op een gegeven moment. Dit zijn de weekmakers die in het plastic zitten die reageren op het vet uit je huid. Ik heb het even nagevraagd, maar wij (lees: de vriendin) lossen dit als volgt op:

- Vochtige doek met Alcohol (Isopropanol bedoelt ze denk ik) en dan goed wrijven. Je lost de olie die van de weekmakers vrijkomt eigenlijk op. Daarna goed droogmaken met een schone (pluisvrije) doek.

- Als je talkpoeder, maizena of zuiveringszout in huis hebt, kun je dat gebruiken om het plakkerige gevoel weg te halen. Erover strooien en inwrijven.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-05 10:10

Martinspire - PC, PS5, XSX

Deel 1 was in vr heel leuk... Ik moet book 2 nog steeds spelen maar wacht daarmee op de Valve Frame. Ik vraag me wel af hoe goed dit zich vertaalt naar een gewoon controller spel want veel van de gameplay was echt voor vr gemaakt en voor het samenspel tussen jou en Moss. Veel van de collectibles vond ik ook door echt mijn gezicht overal in te steken om te kijken in welk gangetje misschien nog iets lag :+

Gamertag: FinrazielNL

• 1nevitable
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-05 11:29
Dat wordt genieten volgende week: https://www.ign.com/articles/forza-horizon-6-review
Ja, reviews zijn veelbelovend. Was beetje bang dat het meer van hetzelfde in andere setting ging zijn. Maar je leest en hoort overal dat FH6 écht goed is. Mooi te lezen voor een van de grote releases van dit jaar.

• Exactor it
Wom schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 19:15:
Ja, reviews zijn veelbelovend. Was beetje bang dat het meer van hetzelfde in andere setting ging zijn. Maar je leest en hoort overal dat FH6 écht goed is. Mooi te lezen voor een van de grote releases van dit jaar.
Het is wel gewoon meer van hetzelfde hoor. En dat is prima want FH formule werkt als een dolle. Zeker in sfeervolle settings als 2, 3, 4 en 6.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Hij staat "gratis" op GamePass, dus voorafl al een prima prijs/kwaliteitsverhouding.

How bad is it on a scale from one to Spurs

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-05 15:14

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Het is zoals @Exactor it zegt wel gewoon Forza Horizon. Zeker als je de upgrade hebt, dan wel veel van de vorige Forza’s hebt gespeeld heb je al best wel vlot een collectie met snelle wagens en heeeeel veel icoontjes.

Maar de reis naar Japan is een succesvolle geweest tov Mexico. :) Ik vermaak me er weer helemaal prima mee. Normaliter houd ik niet erg van icoontjes jagen in open werelden, maar met een opgevoerde Ford Focus Forza Style doe ik dat graag. :)

En Playground weet hoe ze moeten optimaliseren… zelfs op de ROG draait die volledig soepel. Had ik niet verwacht.

Yup, ik heb ook alweer erg veel lol met de game. Het is inderdaad gewoon weer Horizon... Maar ondanks dat ze grotendeels gewoon steeds hetzelfde trucje herhalen, ze doen dat trucje wel echt heel erg goed! En op het eerste gezicht vind ik de map van Japan een stuk leuker dan Mexico. Engeland daarvoor vind ik technisch leuker om te rijden, maar een beetje saai want een exotische locatie is leuker. Wat dat betreft is dit mogelijk de leukste map sinds 3 (Australië). Ik heb nog lang niet alles gezien, maar al veel leuke bergweggetjes en hiking trails overheen gescheurd.

Edit: volgens mij zeg ik het niet zo duidelijk, ik bedoel dat mijn eerste indruk is dat deze map weer én technisch én qua uiterlijk en exotische locatie weer top lijkt te zijn waar de vorige twee dus op een van beide punten wat tegen viel.

[ Voor 17% gewijzigd door Finraziel op 15-05-2026 21:16 ]

Past iemand de topic titel aan? Het is voortaan XBOX. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Rivanov schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 20:06:
Past iemand de topic titel aan? Het is voortaan XBOX. ;)
Is die update er al door ? startscherm update bedoel ik ?
Winkiller schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 20:45:
[...]

Is die update er al door ? startscherm update bedoel ik ?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f1t_KPx8lblCypHtpjBQSEXvSSA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/51lfEBwehcTXEGVUFBDlJXMV.png?f=fotoalbum_large

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• EdwardK123
Final Fantasy 4 uitgespeeld. Dit was wel een trip down memory lane hoor. Snap achteraf wel echt heel goed dat 12-jarige ik het echt niet lukte om deze game met Pokemon logica uit te spelen. Bijzonder.

Wanneer is het 19 mei? _/-\o_

• Exactor it
*knip* niet op de man aub...

[ Voor 91% gewijzigd door Chaoss op 17-05-2026 00:07 ]

• Pro-prutser
Sagat schreef op maandag 11 mei 2026 @ 09:23:
[...]

heb even gesorteerd op ratio in true achievements
1 idd (super) sf4
2 kof 13
3 darkstalker ressurection ( met helemaal 1 behaalde cheevo 8)7 )
4. geometry wars retro evolved
5 injustic gods amongst us (eigenlijk alleen maar gespeeld om een maat te helpen met de mp cheevo's)
6 hyperdot euh.....weet letterlijk niet meer wat dit is, mogelijk een geo wars achtige game

op achievements
1 super sf IV
2 sf4
3 geometry wars 3
4 Slay the spire
5 mobile game :o
6 tmnt shredders revenge (alleen gespeeld bij een maat...?)
Thanks!!

SF4 vond ik toentertijd geweldig! Heeft mijn vrienden en ik veel slapeloze nachten bezorgd haha.

SSF4 heb ik helaas nog nooit gespeeld, maar wil ik nog wel heel graag.

Waar speel/speelde je eigenlijk SF4 op?
En de games van deze week:

https://www.trueachieveme...ew-xbox-games-may-18-2026

Zelf heb ik al de nodige uurtjes in Forza zitten. Playground heeft het weer voor elkaar gekregen. Het ziet er super uit en draait ook strak op de Ally X. Erg benieuwd wat ze met Fable gaan doen.

Verder had ik Riven gepreordered. Wel weer zin in een pure puzzelgame. En misschien is Bubsy4D ook nog wel grappig, als de reviews een beetje oké zijn. En wellicht ooit nog een keer LEGO Batman, want die ziet er wel leuk uit. Maar nu geen tijd voor.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-05 15:07
XyritZz schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 12:51:
[...]

Je moet ook geen play & charge kit gebruiken, maar goede oplaadbare batterijen. De sterkste AA veriant van Ikea is wat dat betreft onovertroffen. Ze kosten geen drol, gaan ogenschijnlijk eindeloos mee en ze houden ook heel goed hun lading vast. Deze week toevallig een controller uit de kast gepakt die ik minimaal een half jaar niet had aangeraakt en die was nog ruim voldoende geladen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-05 12:07
Rossi46 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 20:41:
[...]

Je moet ook geen play & charge kit gebruiken, maar goede oplaadbare batterijen. De sterkste AA veriant van Ikea is wat dat betreft onovertroffen. Ze kosten geen drol, gaan ogenschijnlijk eindeloos mee en ze houden ook heel goed hun lading vast. Deze week toevallig een controller uit de kast gepakt die ik minimaal een half jaar niet had aangeraakt en die was nog ruim voldoende geladen.
Precies dit! Door een youtuber zijn deze IKEA Ladda’s ooit getest en vergeleken met Eneloops van Panasonic en het lijkt erop dat ze identiek zijn. Beste bang for your Buck deze Ladda’s. Ik gebruik ze in alle devices die aa of aaa batterijen nodig hebben. Onovertroffen!
austin_77 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 08:42:
[...]

Precies dit! Door een youtuber zijn deze IKEA Ladda’s ooit getest en vergeleken met Eneloops van Panasonic en het lijkt erop dat ze identiek zijn. Beste bang for your Buck deze Ladda’s. Ik gebruik ze in alle devices die aa of aaa batterijen nodig hebben. Onovertroffen!
Ze zijn volgens mij een tijdje terug wel veranderd, ik weet niet of ze nog steeds zo goed zijn... Ik heb nog van die oude witte gemaakt in Japan, dat zijn inderdaad eigenlijk eneloops en zijn geweldig.

Edit: was trouwens een goede herinnering, ik heb even mijn controllers die nog hier ergens rond slingerden maar heel lang niet gebruikt open gemaakt... Eentje zaten nog gewoon alkaline batterijen in, die was puur voor incidenteel coop gebruik, maar die heb ik dus maar er uit gehaald. Gelukkig waren ze nog niet gaan lekken. Mijn oude elite v1 zitten dus nog van die witte Ikea batterijen in, daar maak ik me minder zorgen om.

[ Voor 26% gewijzigd door Finraziel op 18-05-2026 08:53 ]

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Pro-prutser schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:19:
[...]

Thanks!!

SF4 vond ik toentertijd geweldig! Heeft mijn vrienden en ik veel slapeloze nachten bezorgd haha.

SSF4 heb ik helaas nog nooit gespeeld, maar wil ik nog wel heel graag.

Waar speel/speelde je eigenlijk SF4 op?
Met name op X360. Die was ook in de 'FGC' (fighting game community) eigenlijk gezien als de beste console versie. Maar later ook op pc en ps4 gespeeld. PS3 is verder ook een prima versie, maar hij voelt wel anders als je dan op x360 gaat spelen.

Ik speel het nu eigenlijk alleen nog maar tegen mijn zoon heel af en toe. Meestal dan op XSX omdat ik daar een fijne joypad heb (8bit do m30 denk ik op basis snelle google?) en hij de standaard pad fijn vind om mee te spelen (mogelijk nog de one pad omdat hij meer gewend is aan die dpad)

Ik heb nog een maat waar ik vroeger vaak mee speelde maar tegenwoordig doen we horizon chase turbo om te kijken of we die kunnen maxen (dat kunnen we, in mijn eentje is het me ook gelukt :P )

10 second ninja DONE

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-05 15:07
Finraziel schreef op maandag 18 mei 2026 @ 08:51:
[...]

Ze zijn volgens mij een tijdje terug wel veranderd, ik weet niet of ze nog steeds zo goed zijn... Ik heb nog van die oude witte gemaakt in Japan, dat zijn inderdaad eigenlijk eneloops en zijn geweldig.

Edit: was trouwens een goede herinnering, ik heb even mijn controllers die nog hier ergens rond slingerden maar heel lang niet gebruikt open gemaakt... Eentje zaten nog gewoon alkaline batterijen in, die was puur voor incidenteel coop gebruik, maar die heb ik dus maar er uit gehaald. Gelukkig waren ze nog niet gaan lekken. Mijn oude elite v1 zitten dus nog van die witte Ikea batterijen in, daar maak ik me minder zorgen om.
Ik heb ook nog witte liggen, maar gebruik voornamelijk de nieuwere 'turquoise' variant, maar ook die werken nog steeds hartstikke goed. Ideaal spul (en het maakt de controller ook wat zwaarder, vind ik lekkerder in de hand liggen).

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-05 23:03
Als het goed is kan ik zo Forza al spelen in nieuw Zeeland 😎om 14.00 verwacht ik.
Sagat schreef op maandag 18 mei 2026 @ 08:57:
[...]

Ik heb nog een maat waar ik vroeger vaak mee speelde maar tegenwoordig doen we horizon chase turbo om te kijken of we die kunnen maxen (dat kunnen we, in mijn eentje is het me ook gelukt :P )
Oh die heb ik nou op mijn AYN Thor staan (Android handheld, blijft geweldig dat we nu veel pc games op Android kunnen draaien, the future is now!), erg leuk spelletje om af en toe tussendoor een paar races te doen :)

Vond hem in het begin erg frustrerend, voelde oneerlijk... Maar als je het spelletje beter doorkrijgt en het ziet als een puur arcade spelletje en niet een racer dan een prachtige game.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Finraziel schreef op maandag 18 mei 2026 @ 13:51:
[...]

Oh die heb ik nou op mijn AYN Thor staan (Android handheld, blijft geweldig dat we nu veel pc games op Android kunnen draaien, the future is now!), erg leuk spelletje om af en toe tussendoor een paar races te doen :)

Vond hem in het begin erg frustrerend, voelde oneerlijk... Maar als je het spelletje beter doorkrijgt en het ziet als een puur arcade spelletje en niet een racer dan een prachtige game.
Yep erg leuke arcade racer. kan ook met zijn 4 wat erg leuk is. Maar zeker eens dat ie frustrerend kan zijn :)

10 second ninja DONE

mobygo76 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 13:32:
Als het goed is kan ik zo Forza al spelen in nieuw Zeeland 😎om 14.00 verwacht ik.
Merk zelfs buiten mijn 'gaming-bubbel' (wat jullie in dit topic vooral zijn) ook wel wat hype rond FH6. Als de kinderen op bed liggen hoop ik zelf ook nog een anderhalf uur te kunnen racen. Moest normaal gezien zelf nog tennissen, maar dat gaat niet wegens een 'spierblessure' O-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

G_Dragon schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 08:26:

[Afbeelding]
Voor iedereen die nog eens een Shoot em up (shmup) wil meemaken, crisis wing voor iets meer dan 3 euro is wel een aanrader. Ook erg makkelijke plat, dus ga er vanuit dat dit op xbox niet veel anders zou zijn!

Let wel dit is een traditionele shmup dus geen bullet hell (dit vind ik persoonlijk een voordeel). En het is geen hele diepe game. Maar wel wel leuk en als je voor de 1 credit clear gaat ook zeker uitdagend. (disclaimer ondanks dat ik het genre erg leuk vind ben ik zeker geen super goede speler ;) )

10 second ninja DONE

Sagat schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 09:10:
[...]

Voor iedereen die nog eens een Shoot em up (shmup) wil meemaken, crisis wing voor iets meer dan 3 euro is wel een aanrader. Ook erg makkelijke plat, dus ga er vanuit dat dit op xbox niet veel anders zou zijn!

Let wel dit is een traditionele shmup dus geen bullet hell (dit vind ik persoonlijk een voordeel). En het is geen hele diepe game. Maar wel wel leuk en als je voor de 1 credit clear gaat ook zeker uitdagend. (disclaimer ondanks dat ik het genre erg leuk vind ben ik zeker geen super goede speler ;) )
Een erg makkelijke als ik TA er op na sla. In een uurtje heb je de 1.000 :P.

Gaat iemand hier voor 007 First Light? Ben wel nieuwsgierig geworden. Heb zelf de Hitman games niet veel gespeeld, omdat het mij echt te stealth achtig is, maar de combinatie tussen stealth en actie wat ik in de filmpjes zie spreekt me wat meer aan. Ben dan ook wel benieuwd naar de reviews.

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 12:06:
[...]

Gaat iemand hier voor 007 First Light? Ben wel nieuwsgierig geworden. Heb zelf de Hitman games niet veel gespeeld, omdat het mij echt te stealth achtig is, maar de combinatie tussen stealth en actie wat ik in de filmpjes zie spreekt me wat meer aan. Ben dan ook wel benieuwd naar de reviews.
Jazeker! Maar goed, ik ben groot fan van Hitman, zeker de nieuwere (zeg na die arcade shooter versie). Ik denk dat het gepuzzel van hitman afgewisseld met de actie van een Bond game wel eens heel goed kan uitpakken. Kan me voorstellen dat ze de scenario's van Hitman wel wat versimpelen om een breder publiek aan te trekken verder.
Als het stealth light is wil ik wel gaan proberen, maar als het meer echt Hitman is sla ik over. Haalde geen plezier uit de Hitman-games, maar het Bond-universum spreekt mij dan wel weer aan.

In het kader van open deuren intrappen: wat is FH6 fraai om te zien zeg. Japan spat van je scherm. Wel wat kleine gekke bugs, maar die zullen er wel uitgepatched worden spoedig.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 12:06:
[...]

Een vriend vroeg me of ik het voor hem wilde doen, koste me 30 minuten geloof ik. En dat is ook gewoon een bewuste verkoopt tactiek.

10 second ninja DONE

• EdwardK123
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-DddKMW2GJbSpZoPBUVxTf2_sTs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3qShkFSMoXZM58uujAVP8jOM.jpg?f=fotoalbum_large
Wel leuke kleinere games volgens mij. Ben altijd wel fan van escape room games en de eerste Echo Generation was een toffe game. En uiteraard PEPPA PIG!!! :p

——-

Vandaag beginnen aan Riven.
Call of the elder gods viel mij trouwens een beetje tegen qua puzzel spel. De puzzels waren wel leuk, maar de sfeer en het verhaal vond ik matig. Kan hem niet echt aanraden.

Vond ik Botany Manor echt vele maten beter.

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-05-2026 16:46 ]

Haha ik had zin in een uitdagend puzzel spel…. Nou Riven heeft in ieder geval niet gehoord van enige vorm van lineariteit dan wel van “handholding”… pfff dat is me wel een pittig spelletje :)

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:47

ilm

uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 22:10:
Haha ik had zin in een uitdagend puzzel spel…. Nou Riven heeft in ieder geval niet gehoord van enige vorm van lineariteit dan wel van “handholding”… pfff dat is me wel een pittig spelletje :)
Heb je ook de myst remake gespeeld? Beide staan al even op men verlanglijstje.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik wacht met smart op de 7th guest remake
ilm schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 22:31:
[...]

Heb je ook de myst remake gespeeld? Beide staan al even op men verlanglijstje.
Nee die had ik denk ik beter eerst kunnen spelen, want lees dat die wat rechtlijniger is :P Ik ga eerst maar eens even een schriftje scoren voor notities…. :)

• EdwardK123
Paar uurtjes in Forza Horizon 6 gestopt, tof hoor!

Ondertussen ook weer Jedi Survivor aangeslingerd die ik wel echt voor de zomer uitgespeeld wil hebben.
Pagina: 1 ... 129 130 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties