- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 15:07
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- Microsoft Xbox Series X
- Microsoft Xbox Series S
- Microsoft Xbox Wireless Controller (2020)
- WD Black
- Seagate Storage Expansion Card voor Xbox Series X|S
- WD_Black C50 Expansion Card for Xbox
- Microsoft Xbox Series S 1TB
- WD
- Gamecontrollers
- Microsoft Xbox Elite Wireless Controller Series 2
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
- G_Dragon
- Registratie: April 2007
- Nu online
Whatever you do, do it well.
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
Ik maak me ergens ook wel zorgen, want als mijn Xbox Series X besluit ermee op te houden wil ik gewoon weer een nieuwe halen. Maar waar? Dat is inderdaad het grote probleem..Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 12:31:
[...]
Al erg lang zijn ze nergens te vinden. Rond Black Friday en de feestdagen is iedereen naar de concurrent gestapt. Op V&A staan er een aantal voor 400 of lager. Vrijwel niemand die hier nog interesse in heeft.
Geen marketing, totale onzichtbaarheid in fysieke winkels helpt ook niet. Gamepass helpt ook niet mee.
Je ziet het al enkele jaren komen, maar het einde is echt wel in zicht.
Echt heel spijtig dat de consoles al maanden slecht te krijgen zijn voor mensen die er graag een willen, er lijkt gewoon geen spoed of ander tempo achter te zitten vanuit Microsoft.
Maar dit merk ik niet alleen met hun consoles, want ook bij het goedkeuren van nieuwe spellen. Ik weet namelijk toevallig dat ontwikkelaar Garage Monkey Games al 3 weken aan het wachten is op Microsoft. Want Microsoft heeft het spel Car Dealer Simulator al lang goedgekeurd en hoeft alleen nog maar het papierwerk af te ronden. Hier maken ze ook gewoon geen snelle actie van, nee gewoon al drie weken verder
Ik hoop dat de nieuwe CAO Sharma gaat zorgen voor flinke verbeteringen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik hoop met je mee, maar laten we eerst maar afwachten of ze niet aangesteld is voor een rustige afvaart van het merk. En zelfs al gooit ze het roer om en weer hardware en exclusives gericht gaat werken zal het jaren duren om deze schade te repareren. Overal om mij heen en op internet merk ik dat het Xbox merk geen kracht meer heeft en zeker niet als een veilige "investering" voelt om nu nog in te stappen.G_Dragon schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 13:34:
[...]
Ik maak me ergens ook wel zorgen, want als mijn Xbox Series X besluit ermee op te houden wil ik gewoon weer een nieuwe halen. Maar waar? Dat is inderdaad het grote probleem..
Echt heel spijtig dat de consoles al maanden slecht te krijgen zijn voor mensen die er graag een willen, er lijkt gewoon geen spoed of ander tempo achter te zitten vanuit Microsoft.
Maar dit merk ik niet alleen met hun consoles, want ook bij het goedkeuren van nieuwe spellen. Ik weet namelijk toevallig dat ontwikkelaar Garage Monkey Games al 3 weken aan het wachten is op Microsoft. Want Microsoft heeft het spel Car Dealer Simulator al lang goedgekeurd en hoeft alleen nog maar het papierwerk af te ronden. Hier maken ze ook gewoon geen snelle actie van, nee gewoon al drie weken verder
Ik hoop dat de nieuwe CAO Sharma gaat zorgen voor flinke verbeteringen.
- G_Dragon
- Nu online
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
:strip_exif()/f/image/RcmevpWWVPeMbk20J7hsaa4u.jpg?f=fotoalbum_large)
Happy #FreePlayDays! Game Pass members can enjoy Sonic Racing: CrossWorlds and Black Desert this weekend, while FBC: Firebreak and Call of Duty: Black Ops 7 (Multiplayer and Zombies only) are free for all, no membership needed:https://t.co/GSB7qZG6lh
— Xbox Wire (@XboxWire) 5 maart 2026
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Een maatje en ik hebben denk ik zo'n 10 uur in FBC Firebreak gestopt. Leuk om alle levels en bosses te zien en gespeeld te hebben (zeker het post-it level is de eerste keer erg leuk) maar het houdt ook snel wel op
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
Vond het ook een vermakelijke 1000 GS.EdwardK123 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 14:52:
[...]
Een maatje en ik hebben denk ik zo'n 10 uur in FBC Firebreak gestopt. Leuk om alle levels en bosses te zien en gespeeld te hebben (zeker het post-it level is de eerste keer erg leuk) maar het houdt ook snel wel op
Jammer dat het spel zo overdreven afgefakkeld is op release.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 21:40
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dit ziet er vet uit! Thanks voor de tip.uchiha tijntje schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 20:47:
Wat ook een hele vermakelijke 1.000GS is, is Minishoot Adventure. De naam is niet echt heel inspirerend maar wat een gave game! Heel tof gedaan en iets wat ik nog niet eerder heb gezien. Een metroidvania meets twin stick shooter meets bullet hell. Erg leuke mix.
[Video: Minishoot' Adventures - Release Announcement Trailer]
Ik kan hem iedereen van harte aanraden. Ondanks dat die in GP zit heb ik hem gekocht want dit soort creatieve games mogen flink gesupport worden.
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 21:06
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
https://www.pushsquare.co...s-our-marathon-ps5-review
We launchen een game voor 40 euro, maar post aub nog geen reviews want we zijn een live service game en de content is nog beperkt… maar we willen wel graag die 40 euro binnen harken.
Mensen die hier deze game actief gaan spelen?
[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-03-2026 22:00 ]
Heel gek ja. Opzich wel zin. Vond destiny 2 ook heerlijk spelen.uchiha tijntje schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 21:58:
Wat een debiel verhaal.
We launchen een game voor 40 euro, maar post aub nog geen reviews want we zijn een live service game en de content is nog beperkt… maar we willen wel graag die 40 euro binnen harken.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
Zo nu en dan moet je inderdaad even stil staan en de omgeving in je opnemenilm schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 23:24:
[...]
Als ik je vergelijking met Sekiro zie: Wuchang is daarbij vergeleken kinderspel maar zeker leuk.Het is al even geleden, er zijn enkele toffe combat mechanics, en visueel ook zeer mooi voor zover ik me herinner.
Voor mij zijn de FromSoftware souls zowiezo altijd 1 a 2 graden moeilijker dan de vele klonen. Sekiro is veruit het moeilijkste dat ik al heb gespeeld. Dus wel benieuwd naar Khazan nu. Natuurlijk is de formule wel gekend, wat maakt dat bosses in Wuchang meestal wel in 2 a 3 (max 10) pogingen neergaan.
De sneeuw in de bergen is heel atmosferisch (altijd een zwak daarvoor gehad). Er is een klein effectje van de kou en je loopt best in de zon (en iets warmer aandoen dan wat je nu hebt
[ Voor 8% gewijzigd door ilm op 06-03-2026 23:20 ]
Haha bizar idd. Als ze de game nog niet goed genoeg vinden om te reviewen moet je het ook nog niet verkopen. En het spel staat ook niet als early access game op Steam wat het dus volgens hun wel is.uchiha tijntje schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 21:58:
Wat een debiel verhaal.
Slay the Spire 2 kwam op dezelfde dag uit op Steam en heeft een players peak van 473K (gemaakt door een team met 10 devs) en Marathon met hun 200-250 miljoen budget haalt maar 88K. Blij om te zien dat dit soort praktijken (iig op Steam) niet beloond worden.
Game speelt heerlijk en krijgt ook goede reviews. Denk dat dit wel een succes gaat worden.Beakzz schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 14:11:
[...]
Haha bizar idd. Als ze de game nog niet goed genoeg vinden om te reviewen moet je het ook nog niet verkopen. En het spel staat ook niet als early access game op Steam wat het dus volgens hun wel is.
Slay the Spire 2 kwam op dezelfde dag uit op Steam en heeft een players peak van 473K (gemaakt door een team met 10 devs) en Marathon met hun 200-250 miljoen budget haalt maar 88K. Blij om te zien dat dit soort praktijken (iig op Steam) niet beloond worden.
Ik voorspel dat over maximaal 1,5 jaar de servers sluiten. Het begint al veel minder sterk met spelers aantallen dan Arc Raiders en ik zie ook mijn (online) vrienden op Discord die Destiny fan zijn en Arc Raiders speelden niet talen naar deze game. Ook merk ik dat er nog veel onvrede is over die gestolen art meerdere keren dus de gun factor is ook relatief laag.giantgiantus schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 14:13:
[...]
Game speelt heerlijk en krijgt ook goede reviews. Denk dat dit wel een succes gaat worden.
Aan het begin zal het zeker zijn publiek weten te vinden en dan nog een paar oplevingen met updates en dan zakt het langzaam weg. Mijn voorspelling nogmaals dus wrijf het vooral in als ik het niet goed blijk te hebben over 1,5 jaar
Edit : Arc Raiders begon dus met 3x zoveel spelers op Steam :
https://steamdb.info/app/1808500/charts/#max
Marathon :
https://steamdb.info/app/3065800/charts/#1w
Bizar ook dat Marathon helemaal geen invloed lijkt te hebben op de Ark Raiders aantallen. Toch een ander publiek misschien?
[ Voor 14% gewijzigd door Beakzz op 07-03-2026 14:28 ]
Leuk om die mooie stad weer eens te beklimmen (al is de parcour de laatste delen echt wel verbeterd imo)
Ook eens gebruik gemaakt van deze F2P dagen, maar wat een chaos is Sonic Crossworlds zeg. Ik heb de vorige Sonic Kart games veel gespeeld en ik speel geregeld Mario Kart en Crash team Racing dus ik zou het gewend moeten zijn, maar ik vond deze gewoon echt niet leuk om te spelen.
Weten we dat ook weer. Gelukkig niet gekocht.
Ja die stad is zo mooi, maar ik kan nooit in Unity komen. Ik ben denk ik nooit verder dan 2 uur gekomen met meerdere pogingen.Sipio schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 14:33:
Ik had na die 4K/60fps (ik weet niet of het echt de volle 4k is maar het ziet er strak uit) ACUnity voor de lol weer eens opgestart via gamepass maar ik ben toch weer gelijk wat missies aan het doen.
Leuk om die mooie stad weer eens te beklimmen (al is de parcour de laatste delen echt wel verbeterd imo)
Heb hem hier toendertijd best veel gespeeld maar ook nooit het verhaal afgemaakt eigenlijk, maar dat heb ik bij de meeste AC games ook welBeakzz schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 14:36:
[...]
Ja die stad is zo mooi, maar ik kan nooit in Unity komen. Ik ben denk ik nooit verder dan 2 uur gekomen met meerdere pogingen.
Ik denk dat Black Flag de enige AC game is die ik daadwerkelijk heb uitgespeeld en volgens mij was dat verhaal ook wel een van de kortste van de hele serie heb ik zo het idee.
Mirrage heb ik heel ff gecheked via GP maar volgens mij had je daar totaal geen range wapen? Ik was er iig heel snel klaar mee wat misschien onterecht is omdat ik het te kort heb gespeeld.
Ben ik dus niet alleen, zonde want de vorige heb ik graag gespeeld.Beakzz schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 14:33:
[...]
Ook eens gebruik gemaakt van deze F2P dagen, maar wat een chaos is Sonic Crossworlds zeg. Ik heb de vorige Sonic Kart games veel gespeeld en ik speel geregeld Mario Kart en Crash team Racing dus ik zou het gewend moeten zijn, maar ik vond deze gewoon echt niet leuk om te spelen.
Weten we dat ook weer. Gelukkig niet gekocht.
Ik vind de meeste AC's wel leuk, maar Unity kwam ik ook niet doorheen. Ik had het idee dat het vooral een showcase was en ze vergeten waren om een leuke game te maken.Sipio schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 14:50:
[...]
Heb hem hier toendertijd best veel gespeeld maar ook nooit het verhaal afgemaakt eigenlijk, maar dat heb ik bij de meeste AC games ook wel
Ik denk dat Black Flag de enige AC game is die ik daadwerkelijk heb uitgespeeld en volgens mij was dat verhaal ook wel een van de kortste van de hele serie heb ik zo het idee.
Mirrage heb ik heel ff gecheked via GP maar volgens mij had je daar totaal geen range wapen? Ik was er iig heel snel klaar mee wat misschien onterecht is omdat ik het te kort heb gespeeld.
Gamertag: FinrazielNL
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
https://www.trueachieveme...w-xbox-games-march-9-2026
Niet veel voor mij bij. @justifire John Carpenter’s toxic commando wellicht wat voor jou?
Zelf nog even bezig met Planet of Lana 2. Leuke game met prima puzzels en mooi sfeertje.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
Mwah. Vond World War Z leuk maar sta niet te springen om meer.uchiha tijntje schreef op zondag 8 maart 2026 @ 10:55:
Niet veel voor mij bij. @justifire John Carpenter’s toxic commando wellicht wat voor jou?
Zou wel een leuke toevoeging zijn voor game pass.
- G_Dragon
- Nu online
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
Het lijkt wel stilte voor de storm de laatste weken...uchiha tijntje schreef op zondag 8 maart 2026 @ 10:55:
En de games van deze week:
https://www.trueachieveme...w-xbox-games-march-9-2026
Zelf nog even bezig met Planet of Lana 2. Leuke game met prima puzzels en mooi sfeertje.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
- G_Dragon
- Nu online
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
Wat een goede tip, dit is echt een heel vet spel! Het heeft mooie, grote werelden verspreid over verschillende planeten en het verhaal zit vol humor. Je speelt er zeker niet zomaar doorheen; het is echt een avontuur waar je de tijd voor moet nemen, zeker omdat je af en toe een pittige bossfight voor je kiezen krijgt die je flink bezighoudt.kevlar01 schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 15:29:
[...]
Misschien is deze wel tof? Revenge of the Savage Planet
[YouTube: Revenge of the Savage Planet - Co-op Gameplay (No Commentary)]
Van dit soort goede split-screen spellen zouden er tegenwoordig echt veel meer gemaakt moeten worden. Het is heerlijk om weer eens een spel te hebben dat we gewoon samen kunnen spelen.
Deze was prima. Niet heel diepgaand maar wat er was was wel mooi uitgewerkt. In de credits zag ik maar 2-3 personen staan denk ik + enkele subcontractors. Wel logisch dan. Hopelijk komt er een versie 2 die het concept nog verder uitwerkt.
Nice, goed om te horen dat je je er mee hebt vermaaktG_Dragon schreef op zondag 8 maart 2026 @ 15:33:
[...]
Wat een goede tip, dit is echt een heel vet spel! Het heeft mooie, grote werelden verspreid over verschillende planeten en het verhaal zit vol humor. Je speelt er zeker niet zomaar doorheen; het is echt een avontuur waar je de tijd voor moet nemen, zeker omdat je af en toe een pittige bossfight voor je kiezen krijgt die je flink bezighoudt.
Van dit soort goede split-screen spellen zouden er tegenwoordig echt veel meer gemaakt moeten worden. Het is heerlijk om weer eens een spel te hebben dat we gewoon samen kunnen spelen.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
Ook nog doorgespeeld na de "eindbaas"? Er zitten nog een paar hele leuke en pittige challenges in na het uitspelen van het verhaal.ilm schreef op zondag 8 maart 2026 @ 20:43:
Die minishoot adventures was ook een goede tip. Het was al eerder gezegd hier, maar op basis van de titel dacht ik eerst aan een soort party-game. Niet een twinstick shooterPrecies een genre waar ik wel meer van wil zien in een modern jasje.
Deze was prima. Niet heel diepgaand maar wat er was was wel mooi uitgewerkt. In de credits zag ik maar 2-3 personen staan denk ik + enkele subcontractors. Wel logisch dan. Hopelijk komt er een versie 2 die het concept nog verder uitwerkt.
Ik geniet van RE 2 en ik moet "werken" qua sfeer, presentatie, actie en puzzels super vet. Aan de andere kant is er mij iets teveel gepuzzel en gebacktrack tussen ruimtes. Je moet heel veel sloten met 3 letters ontcijferen en dat is mij wat teveel van het goede. Ik stopte bij de pc al vrij snel eigenlijk toen dat monster kwam waar je steeds voor moest vluchten. Ik ben benieuwd hoe ver ik nu kom op de Xbox
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
Dat monster (Nemesis) zit toch in RE3 ?MetalSonic schreef op maandag 9 maart 2026 @ 11:30:
Sinds afgelopen weekend voor de tweede keer begonnen met de Resident Evil 2 remake. Nu speel ik het op de XBOX X ipv de "game pc". Spel is misschien ietsje minder mooi maar het speelplezier is flink verbeterd. Mijn pc maakte best wat geluid en daar ergerde ik mij aan in de stille gangetjes. Op de XBX is het top omdat mijn XBX X gewoon fluisterstil is (klopt af).
Ik geniet van RE 2 en ik moet "werken" qua sfeer, presentatie, actie en puzzels super vet. Aan de andere kant is er mij iets teveel gepuzzel en gebacktrack tussen ruimtes. Je moet heel veel sloten met 3 letters ontcijferen en dat is mij wat teveel van het goede. Ik stopte bij de pc al vrij snel eigenlijk toen dat monster kwam waar je steeds voor moest vluchten. Ik ben benieuwd hoe ver ik nu kom op de Xbox
RE2 heeft Mr.X
Afschuwelijke mechanic, constant opgejaagd worden vond ik echt niet fijn spelen.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
Is volgens mij idd Mr X.... Het constant opgejaagd voelen is ook niet iets waar ik meteen fan van ben maar ik wil het wel serieus een kans geven nu. Zijn sowieso meer monsters in Resident Evil 2 die ervoor zorgen dat je niet overal rent & gun blazing. Zoals de "lickers" de monsters die tegen een plafond aan hangen soms naar beneden komen. Je kan er 8-9 shotgun shells in pompen dat hij dood is of je kan langzaam eromheen lopen en je ammo bewaren. Dit heeft wel zijn charmes moet ik zeggen.justifire schreef op maandag 9 maart 2026 @ 12:20:
[...]
Dat monster (Nemesis) zit toch in RE3 ?
RE2 heeft Mr.X
Afschuwelijke mechanic, constant opgejaagd worden vond ik echt niet fijn spelen.
Toch kon ik het niet laten om gisteren avond nog ff die licker op te zoeken en helemaal vol lood te pompen. En daar kreeg ik (uiteraard) nog een leuke achievement voor. Daarna niet gesaved.
Voor de rest een gaaf spel, alhoewel dat politiestation wel iets te veel een doolhof is af en toe...
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
- G_Dragon
- Nu online
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
Interessant
Dank voor het delen!
De PS5 Pro is zo te zien qua specs best indrukwekkend. Jammer dat de Xbox geen Pro model heeft.
Zelfs in balanced mode is die beter dan de gewone PS5 en XSX in quality mode.
[ Voor 7% gewijzigd door Pro-prutser op 10-03-2026 19:17 ]
Cyberpunk in Gamepass, cool! Aanrader voor wie die nog niet gespeeld heeft.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
Jaartje wachten dan heb je een 'echte' opvolger. Ik heb zelf zowel de upgrade van een ps4 naar een PS4 pro gedaan en bij xbox van een one s naar one x naar series s en uiteindelijk series x. Maar ben er nu wel even klaar mee. Een ps5 pro komt er bij mij niet heel snel in. Heeeel misschien als ik mijn gameroom pctje TV-tje ga upgraden.Pro-prutser schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 19:15:
[...]
Interessant
Dank voor het delen!
De PS5 Pro is zo te zien qua specs best indrukwekkend. Jammer dat de Xbox geen Pro model heeft.
Zelfs in balanced mode is die beter dan de gewone PS5 en XSX in quality mode.
[ Voor 0% gewijzigd door Sagat op 11-03-2026 09:11 . Reden: more coffee required ]
10 second ninja DONE
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
Ik twijfel nog om hem te gaan spelen. Heb hem bij launch een uurtje of 6 gespeeld (met 1 achievement), maar daarna nooit meer aangeraakt.Timothy3000 schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 20:24:
Benieuwd hoe de reviewcijfers voor die game gaan zijn. Voorlopig wacht ik even af.
Cyberpunk in Gamepass, cool! Aanrader voor wie die nog niet gespeeld heeft.
Daarnaast overweeg ik om Resident Evil 2 te gaan proberen. Ik ben echt een angsthaas wat betreft horror games, dus dat houdt me nog even tegen....
Ik had laatst Village even gespeeld........was serieus nog geen vijand tegengekomen maar het sfeertje BRRRR.uchiha tijntje schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 09:53:
[...]
Ik twijfel nog om hem te gaan spelen. Heb hem bij launch een uurtje of 6 gespeeld (met 1 achievement), maar daarna nooit meer aangeraakt.
Daarnaast overweeg ik om Resident Evil 2 te gaan proberen. Ik ben echt een angsthaas wat betreft horror games, dus dat houdt me nog even tegen....
Snel terug naar de retro games
10 second ninja DONE
- G_Dragon
- Nu online
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
:strip_exif()/f/image/5enqbtWmr1KDujlih5DaDLBS.jpg?f=fotoalbum_large)
Blijkbaar heeft Microsoft de bovenstaande optie om een bedrag te kiezen stilletjes eruit gehaald voor nu een Amazon kaart waarvan je het bedrag kan kiezen
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
https://www.trueachieveme...er-meat-boy-3d-difficulty
Zin in om me weer ontzettend vast te bijten in een onmogelijke game
Doen! Is sowieso heel andere game dan bij release. Zorg voor een goede guide voor je build als je bepaalde richting op wil. Heb hem drie keer uitgespeeld en drie keer totaal andere ervaring.uchiha tijntje schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 09:53:
[...]
Ik twijfel nog om hem te gaan spelen. Heb hem bij launch een uurtje of 6 gespeeld (met 1 achievement), maar daarna nooit meer aangeraakt.
Klinkt mij als totale onzin in de oren. R&D kosten te hoog. Dan maar door met een hoog spec apparaat in elkaar timmeren terwijl geheugen en gpu prijzen de pan uitrijzen.MazeWing schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 19:34:
Voor zover het waar is...
[Afbeelding]
Benieuwd of er dan ook een "xbox modus" komt voor je bestaande pc?
Maar goed, dit is "gaming nieuws" dus we zullen er maar over discussieren. Wat denk jij, slaat dit ergens op?
Zoals ik al zei in de andere thread. Ze gebruiken de naam Xbox omdat het nog “bekend is”, maar in feiten in het hele console verhaal gewoon voorbij en praten we hier over een pc. Ook omdat developers gewoon pc builds zullen droppen via de Windows Store en je zal er dus Gamepass ernaast hebben als subscription.MazeWing schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 19:34:
[Afbeelding]
Wat betreft die “Xbox mode”. Gebruiken mensen uberhaupt op hun pc de Xbox app omgeving? Ik zie voor pc gamers weinig reden waarom je je pc zou willen booten in een Xbox mode terwijl je toch al bijna of geen games uit de Windows Store speelt. Als ik mijn pc opstart moet ik gewoon in de normale omgeving komen. Het is niet alsof ik altijd een game opstart. Ik zie dit meer waardevol zijn voor handhelds die Windows draaien en kunnen booten in zo’n mode wat gebruiksvriendelijk is dan een Windows omgeving. Zelfde heb ik met Steam big picture mode. Leuk voor bv iemand die een pc aan een tv hang omdat die geen console wilt kopen, maar wel zo’n experience wilt, maar op de pc? In de launcher kan ik ook gewoon en game opstarten haha 😆
Kans dat veel pc gamers dit soort modes eruit slopen uit hun Windows install.
Mwah dit ziet er niet echt uit als betrouwbare info..MazeWing schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 19:34:
[Afbeelding]
Playstation 5
UWP is al een hele tijd deprecated. Klopt dus niks van.Stylze schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 20:07:
[...]
Mwah dit ziet er niet echt uit als betrouwbare info..
Er komt dus een nieuwe lading oude games aan, met naar ik verwacht een 60FPS of hogere resolutie?
Het ziet er uit als 3 kwart wat we eigenlijk al weten of kunnen raden en een paar dingen die moeilijk te controleren zijn maar lekker controversieel klinken.Stylze schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 20:07:
[...]
Dat Asha het had willen annuleren maar niet gaat vanwege sunk cost lijkt me ook erg onwaarschijnlijk... Zo werkt zo'n groot bedrijf niet. Als ze zouden denken dat het project het niet waard is om uit te brengen dan deden ze het niet, boeit niet dat er al een hoop geld in is gaan zitten.
Dat zei men ook toen de geruchten naar voren kwamen dat Xbox exclusives naar de PS5 zouden komen, Game Pass (flink) in prijs zou stijgen, etc.Stylze schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 20:07:
[...]
Mijn vertrouwen in het Xbox merk is naar een absoluut nulpunt gedaald en gezien de eerdere uitspraken die ze hebben gedaan vind ik dit nog best geloofwaardig.
Dit is kennelijk de bron (GBATemp):
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 9800X3D / RTX5090 / 64GB) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Het is overgegaan in de Windows App SDK maar de basis blijft hetzelfde: een SDK met een stel API's om een universeel stuk software.Wom schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 20:09:
[...]
UWP is al een hele tijd deprecated. Klopt dus niks van.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 9800X3D / RTX5090 / 64GB) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
De Xbox modus voor Windows 11 komt in april in diverse markten beschikbaar, zoals op de GDC is bevestigd.
nieuws: Microsoft introduceert consoleachtige Xbox-modus in april op Windows ...
Verder hier nog wat nadere informatie op Xbox wire.
——
Kwam net weer deze trailer tegen. Meteen maar aangeschaft.
[ Voor 56% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-03-2026 21:52 ]
De bron: een random dude. Dank weer voor je bijdragen.MazeWing schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 20:13:
[...]
Dat zei men ook toen de geruchten naar voren kwamen dat Xbox exclusives naar de PS5 zouden komen, Game Pass (flink) in prijs zou stijgen, etc.
Mijn vertrouwen in het Xbox merk is naar een absoluut nulpunt gedaald en gezien de eerdere uitspraken die ze hebben gedaan vind ik dit nog best geloofwaardig.
[Afbeelding]
Demo van gespeeld in Steam Next Fest, dat eerste stuk was in ieder geval erg leukuchiha tijntje schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 21:21:
Kwam net weer deze trailer tegen. Meteen maar aangeschaft.Komt 2 april uit.
[Video: Darwin's Paradox! - Gameplay Trailer]
Dat is wel echt een top bron!MazeWing schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 20:13:
[...]
Dat zei men ook toen de geruchten naar voren kwamen dat Xbox exclusives naar de PS5 zouden komen, Game Pass (flink) in prijs zou stijgen, etc.
[Afbeelding]
Microsoft gaat er gewoon vol voor hoor voor de nieuwe xbox en mocht die echt falen dan zulen ze idd wel eruit gaan stappen. Ze gaan niet een nieuwe console maken terwijl ze xbox dood willen laen bloeden, dan zouden ze gewoon geen nieuwe console meer maken... Ze willen er nu gewoon nog vol voor gaan.
Playstation 5
De bron is iemand die in het verleden als eerste naar buiten bracht dat xbox spellen op de playstation zouden komen. Maar geloof er van wat je wil...Exactor it schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 21:55:
[...]
De bron: een random dude. Dank weer voor je bijdragen.
Hopelijk heb je dagelijks je slokje "hopium" gedronken mbt de xbox.
Lijkt mij bijzonder onwaarschijnlijk dat Sharma als eerste wapenfeit als hoofd Xbox de nieuwe console gelijk de nek had willen omdraaien. En dat vanwege de reeds uitgegeven enorme ontwikkelkosten. Als die ontwikkelkosten zo enorm hoog waren, dan ga je die niet terugverdienen met een hele dure console voor "een klein niche publiek".
En wat betreft betrouwbaarheid van de bron, als ik nu zeg dat de PS6 in november 2028 uitkomt, ben ik dan ook ineens een betrouwbare bron als het blijkt uit te komen?
Verder zeggen ze toch weinig nieuws? Xbox is multiplatform qua games, en gaat dat nu ook echt worden met consoles. En ze maken er zelf ook nog eentje die veel opener is dan we gewend zijn met toegang tot vele store fronts.
Lijkt me een prima ontwikkeling eigenlijk, Als gamer wil je leuke spelletjes spelen, op welk kastje lijkt me minder relevant.
XBL: MRE Inc
Mwah, lijkt mij toch wel erg relevant. Ik zelf prefereer nog altijd de Xbox controllers boven die van PS. Ondanks dat de DualSense fijn is en voor mij beter dan zijn voorgangers, zou ik er niet aan moeten denken om al mijn games met een PS controller te moeten spelen.giantgiantus schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 10:12:
...op welk kastje lijkt me minder relevant.
Als Microsoft besluit dat straks op hun nieuwe XBox het niet uitmaakt welke controller je aansluit, dan is het idd minder relevant.
Goed punt. Controller is wel relevant inderdaad. Al zou het meer open format van die machine wellicht indiceren dat je inderdaad alle controllers aan kan sluiten? Zou i.i.g. wel tof zijn!MRE-Inc schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 10:16:
[...]
Mwah, lijkt mij toch wel erg relevant. Ik zelf prefereer nog altijd de Xbox controllers boven die van PS. Ondanks dat de DualSense fijn is en voor mij beter dan zijn voorgangers, zou ik er niet aan moeten denken om al mijn games met een PS controller te moeten spelen.
Als Microsoft besluit dat straks op hun nieuwe XBox het niet uitmaakt welke controller je aansluit, dan is het idd minder relevant.
Dan heb je keuze en dat wil iedereen toch ? Weet wel dat je nu op een Windows PC je PS controller kan aansluiten, maar wordt dat ingame dan ook vertaald bij PC games ? Dus als de game gestart wordt met een Xbox controller dat je dan XYAB prompts ziet en als je een PS controller aansluit je Driehoek, vierkant, rondje en kruisje ziet ingame ?giantgiantus schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 10:17:
[...]
Goed punt. Controller is wel relevant inderdaad. Al zou het meer open format van die machine wellicht indiceren dat je inderdaad alle controllers aan kan sluiten? Zou i.i.g. wel tof zijn!
Schijnt wel een verschil te zijn of je de dualsense bedraad aansluit of via bluetooth op je PC. Maar ik denk dat de meeste mensen hier wel zo aan kunnen wennen (alhoewel; heb sinds pas mijn eerste playstation, en als ik de instructie krijg dat ik de X moet indrukken, dan vergis ik me nog steeds soms en kies dan de knop waar de X bij de xbox-controller zit
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
Disco Elysium: The Final Cut adds Xbox Play Anywhere support
Ik had het spel ooit heel even opgestart en vond het eigenlijk uitermate geschikt voor een handheld-ervaring. Misschien dat ik hem nu eens opnieuw ga proberen.
Mensen hier die hem volledig hebben uitgespeeld?
[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-03-2026 11:15 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
Ik heb niet alle achievements gehaald maar wel twee keer uitgespeeld. Gaaf spel. Wel heel veel guides nodig om op 100% te zetten.uchiha tijntje schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 11:10:
Dit is wel een interessante.
Disco Elysium: The Final Cut adds Xbox Play Anywhere support
Ik had het spel ooit heel even opgestart en vond het eigenlijk uitermate geschikt voor een handheld-ervaring. Misschien dat ik hem nu eens opnieuw ga proberen.
Mensen hier die hem volledig hebben uitgespeeld?
- G_Dragon
- Nu online
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
:strip_exif()/f/image/AiKPz6LXf1gHl16ZN9Lu9ZDd.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is momenteel mijn winkel + magazijn;
/f/image/13pRqY6OMsuoMQPU4oB84fL2.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/cBk2lVF0qxJHbNAR8vefz29L.png?f=fotoalbum_large)
Zaken gaan heel goed
![]() | ![]() |
[ Voor 60% gewijzigd door G_Dragon op 12-03-2026 21:59 ]
Ik vond hem wel kwalitatief heel goed... maar ben er mee opgehouden omdat ik het gevoel had dat de game me een depressie in probeerde te duwenExactor it schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 13:32:
[...]
Ik heb niet alle achievements gehaald maar wel twee keer uitgespeeld. Gaaf spel. Wel heel veel guides nodig om op 100% te zetten.
Misschien dat ik hem ooit opnieuw probeer, maar dan moet ik redelijk stevig in mijn schoenen staan op dat moment
Nou ik heb hem weer opgepakt deze week, maar zachtjes gezegd is dit wel echt een product van de tijd. Ben nu in Mexico en daar vind ik het verhaal en wie je moet helpen echt tergend worden. Ik vind de map en de game zelf er nog steeds best mooi uit zien en zeker het begin vond ik weer leuk om te spelen, maar daarna beginnen de beperkingen van deze game wel de overhand te nemen en dat is vooral in Mexico.G_Dragon schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 20:10:
[...]
Eerlijk gezegd is dit ook wel eentje om je voor te schamen want het verhaal is maar 25 uurtjes, wil het je zeker niet moeilijker maken dan het al is. Maar de Red Dead Redemption spellen zijn toch echt wel het beste werk dat Rockstar ooit heeft afgeleverd, zelfs in deze tijd vind ik dat Red Dead Redemption 1 kwa details en grafisch design makkelijker meekomt en zelfs op veel vlakken beter is dan de spellen van 2025 en 2026. Laat staan dat we dan ook nog eens een tweede deel hebben wat nog grafischer en meer gedetailleerd is!
Als je hem weer op gaat pakken en uitgespeeld hebt, laat je het ons dan weten?
Er zit gewoon helemaal geen logica in wat hij allemaal doet voor een beetje informatie
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
- G_Dragon
- Nu online
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
[ Voor 25% gewijzigd door G_Dragon op 12-03-2026 20:24 ]
- G_Dragon
- Nu online
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
Mooie trailer, zag hem al meerdere malen voorbij komen vandaag in het Crimson Desert onderwerp
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
[ Voor 32% gewijzigd door justifire op 12-03-2026 22:45 ]
De mods vonden je post goed! Dus je had geen slechte reply.MazeWing schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 07:35:
[...]
De bron is iemand die in het verleden als eerste naar buiten bracht dat xbox spellen op de playstation zouden komen. Maar geloof er van wat je wil...
Hopelijk heb je dagelijks je slokje "hopium" gedronken mbt de xbox.
Edit: ik hou het bij felicitaties.
[ Voor 21% gewijzigd door Exactor it op 13-03-2026 01:07 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
April en mei zitten flink vol.
En eind deze maand begint al een hels karwei met super meat boy 3d!
Voor die tijd Robocop even uitspelen denk ik.
[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-03-2026 07:46 ]
- G_Dragon
- Nu online
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
Oh, toch maar weer een kans gegeven? Wat tof, want het blijven erg leuke spellen om gewoon rustig doorheen te spelen en van de sfeer te genieten.Beakzz schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 17:16:
[...]
Nou ik heb hem weer opgepakt deze week, maar zachtjes gezegd is dit wel echt een product van de tijd. Ben nu in Mexico en daar vind ik het verhaal en wie je moet helpen echt tergend worden. [...]
Het wordt verderop in het verhaal nog wel duidelijker waarom John al die (soms onlogische) klusjes opknapt, maar Mexico staat inderdaad bekend als het punt waar het tempo er soms wat uitgaat. Jammer dat je nu al denkt het einde niet te halen maar als het je echt niet ligt, moet je het inderdaad niet met tegenzin gaan doen.
Ben je trouwens van plan om hierna ook nog (opnieuw) aan deel twee te beginnen?
Nog even rondgekeken en blijkbaar ben ik bijna klaar in Mexico dus toch maar even kijken wat het verhaal erna doet en het laatste gebied moet ik ook even zien natuurlijk.G_Dragon schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:40:
[...]
Oh, toch maar weer een kans gegeven? Wat tof, want het blijven erg leuke spellen om gewoon rustig doorheen te spelen en van de sfeer te genieten.
Het wordt verderop in het verhaal nog wel duidelijker waarom John al die (soms onlogische) klusjes opknapt, maar Mexico staat inderdaad bekend als het punt waar het tempo er soms wat uitgaat. Jammer dat je nu al denkt het einde niet te halen maar als het je echt niet ligt, moet je het inderdaad niet met tegenzin gaan doen.
Ben je trouwens van plan om hierna ook nog (opnieuw) aan deel twee te beginnen?
Van RDR2 heb ik nog een save van vorig jaar staan met 20 uur of zo (uit mijn hoofd begin act 3) en gezien het begin zo traag is denk ik dat ik gewoon even het verhaal terug kijk tot op dat moment en het vanaf daar weer op probeer te pakken. Met mijn aandachtsspanne en de hoeveelheid nieuwe games die ik interessant vind zal een nieuwe start weer halverwege stranden
Zo heb ik bijvoorbeeld geen idee wanneer Windrose uit komt (Valheim achtige piraten game), maar dat soort releases zijn meestal funest voor een singleplayer game waar ik mee bezig ben.
Leuk man! Je bent wel consequent met je upgrades haha.Sagat schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 09:10:
[...]
Jaartje wachten dan heb je een 'echte' opvolger. Ik heb zelf zowel de upgrade van een ps4 naar een PS4 pro gedaan en bij xbox van een one s naar one x naar series s en uiteindelijk series x. Maar ben er nu wel even klaar mee. Een ps5 pro komt er bij mij niet heel snel in. Heeeel misschien als ik mijn gameroom pctje TV-tje ga upgraden.![]()
[...]
Als de nieuwe Xbox te pc-achtig wordt dan is dit misschien mijn laatste Xbox
Ik kwam ook in de verleiding om de PS5 Pro te kopen, maar ik heb er niet echt een goede reden voor, dus dat zal zeer waarschijnlijk hier ook niet gebeuren. Voor mij persoonlijk ontbreekt er een systemseller. In mijn geval dus niet de moeite waard.
Ik ben gewoon jaloers. Ik zit op dag 54 of zo en heb bij lange na niet iets wat op jouw winkel lijkt haha!G_Dragon schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 14:15:
Dit spel is ook zeer verslavend en tegelijkertijd heel rustgevend, de uren vliegen echt voorbij!
[Afbeelding]
Dit is momenteel mijn winkel + magazijn;
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zaken gaan heel goed
[Afbeelding] [Afbeelding]
- G_Dragon
- Nu online
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
Tip: ga alleen van de boxen met kaarten verkopen, dan ga je hardrscheper schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 14:14:
[...]
Ik ben gewoon jaloers. Ik zit op dag 54 of zo en heb bij lange na niet iets wat op jouw winkel lijkt haha!
Geen figurines, accessories of alles wat daar op lijkt? Ik zie op jouw screenshots aan de linkerkant inderdaad alleen de boxen met kaarten erin. Heb je dan rechts op jouw screenshot nog wat losse 'packs' in de verkoop?G_Dragon schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 14:29:
[...]
Tip: ga alleen van de boxen met kaarten verkopen, dan ga je hard
- G_Dragon
- Nu online
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
Ja alleen naar boxen, verder niks. Toen ik boven de 200k kwam heb ik de kaartjes er weer ingegooid. Als je namelijk andere dingen in de winkel zet, kunnen klanten een heel stuk minder kopen. Het spel werkt met een soort algoritme die per klant een rekensom doet en op basis daarvan kopen ze een hoeveelheid, daarom ook deze kasten. Want er kunnen meer boxen op een plank, waardoor je automatisch het cijfer verhoogt van wat ze kopen per klantrscheper schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 14:39:
[...]
Geen figurines, accessories of alles wat daar op lijkt? Ik zie op jouw screenshots aan de linkerkant inderdaad alleen de boxen met kaarten erin. Heb je dan rechts op jouw screenshot nog wat losse 'packs' in de verkoop?
Dit had ik laatst
Wat een game. Nog nooit zoiets als dit gespeeld. Te gek, raar, hoopvol, prachtig, rustgevend, stressvol, wtf. Na zo'n 70 uur had ik ook wel het gevoel van "goed genoeg", met een ontzettend mooi einde. Een paar flink rare keuzes van Kojima, maar hey, het is een Kojima game. Ik vond vooral het semi-multiplayer element ontzettend gaaf, elkaar helpen met ladders, wegen en andere bouwsels.
Kan niet wachten totdat Death Stranding 2 op Xbox verschijnt. Ik hoop dit jaar nog! Dan wordt het een insta buy.
Nu even een kleine break, deze prachtige ervaring in laten dalen en daarna verder met Final Fantasy 3.
[ Voor 9% gewijzigd door EdwardK123 op 13-03-2026 15:11 ]
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 21:06
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
- G_Dragon
- Nu online
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
Mijn vrouw is hierna gelijk helemaal creatief bezig gegaan met de inrichting en heeft me toch iets tofs bedacht
Shop Lot A maximaal geupgraded (hoofdwinkel) bestaat nu alleen maar uit tafels;
/f/image/gwx8wUZfBRexIELiclzjH0sA.png?f=fotoalbum_large)
Shop Lot B is nu onze verkoop + Magazijn met de duurste kasten waarin nog meer per plank kan zodat het algoritme mensen nog meer laat kopen;
/f/image/jbYmSxL5QHCyUT5pgQwA9OEr.png?f=fotoalbum_large)
En was een mega succes
/f/image/rUJcOWS4Yo3Dwi5NvpRP5ZxK.png?f=fotoalbum_large)
Oké nog een foto dan, een overzicht wat ons de uitbreiding en alles heeft gekost + ons inkomen die dag;
/f/image/rZYXDvaGJ773cAhe1ODhU3wG.png?f=fotoalbum_large)
Heb je mijn advies al toegepast?
Wow.. haha! Indrukwekkend, leuk om te zien en te lezen.G_Dragon schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 01:41:
@rscheper Vanavond heb ik de €600.000 bereikt en flink geinvesteerd in de laatste uitbreidingen van de winkel, wel moeten we nog een paar upgrades van Shop Lot B maar daarvoor moet ik eerst hoger level zijn.
Mijn vrouw is hierna gelijk helemaal creatief bezig gegaan met de inrichting en heeft me toch iets tofs bedacht
[Afbeelding]
Shop Lot B is nu onze verkoop + Magazijn met de duurste kasten waarin nog meer per plank kan zodat het algoritme mensen nog meer laat kopen;
[Afbeelding]
En was een mega succes
[Afbeelding]
Oké nog een foto dan, een overzicht wat ons de uitbreiding en alles heeft gekost + ons inkomen die dag;
[Afbeelding]
Ik heb je advies zeker toegepast (wel eerst oude voorraden verkopen).. je merkt het bijna instant in de bedragen van de verkopen. Nu ook alleen de kasten van jouw eerste post met daarin voornamelijk boxen, zodra de laatste paar overige artikelen uitverkocht zijn heb ik ook alleen nog de boxen. Gaat een stuk beter zo!
Dit werkt zoveel beter! Direct de 10.000$ achievement gehaald bijvoorbeeld, wereld van verschil. Ik heb me de hele tijd afgevraagd hoe lang je zou moeten spelen om al die achievements te halen, maar zo gaat het een stuk makkelijker.G_Dragon schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 01:41:
@rscheper Vanavond heb ik de €600.000 bereikt en flink geinvesteerd in de laatste uitbreidingen van de winkel, wel moeten we nog een paar upgrades van Shop Lot B maar daarvoor moet ik eerst hoger level zijn.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En was een mega succes
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Edit: 2 reacties onder elkaar, mijn excuses..
- G_Dragon
- Nu online
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
Oh wat fijn om te horen, ben blij dat je wat aan mijn tips hebt gehad! Nu gewoon flink wat dagen draaien, soms open ik de winkel en dan ga ik wat kijken (serie) of ga ik wat in het huishouden doen. Want er zijn serieus dagen bij dat je zelf niks hoeft te doen omdat je personeel alles onder controle heeftrscheper schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 10:47:
[...]
Dit werkt zoveel beter! Direct de 10.000$ achievement gehaald bijvoorbeeld, wereld van verschil. Ik heb me de hele tijd afgevraagd hoe lang je zou moeten spelen om al die achievements te halen, maar zo gaat het een stuk makkelijker.
Edit: 2 reacties onder elkaar, mijn excuses..
Ik heb net voor het eerst gedraaid met de nieuwe indeling en de nieuwe kasten, schrok me rot. Wat een mega inkomen!
Jouw tips zijn perfect, dank!G_Dragon schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 11:07:
[...]
Oh wat fijn om te horen, ben blij dat je wat aan mijn tips hebt gehad! Nu gewoon flink wat dagen draaien, soms open ik de winkel en dan ga ik wat kijken (serie) of ga ik wat in het huishouden doen. Want er zijn serieus dagen bij dat je zelf niks hoeft te doen omdat je personeel alles onder controle heeft
Ik heb net voor het eerst gedraaid met de nieuwe indeling en de nieuwe kasten, schrok me rot. Wat een mega inkomen!
[Afbeelding]
Daar dacht ik ook over na, maar doe je dan zelf niets met de klanten die de kaarten aanbieden? Dat kan het personeel niet, toch? Er is geen achievement on alle kaarten te sparen geloof ik..
- G_Dragon
- Nu online
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
Ja dat is het enigste wat je dan zelf nog moet doen, maar vaak hoor je aan het geluid wel als z'n klant er staat. Maar als ik serie ga kijken ondertussen dan zet ik traden even uit of ik zet de laptop ernaast bij aan om het zo in de gaten te houdenrscheper schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 12:22:
[...]
Jouw tips zijn perfect, dank!
Daar dacht ik ook over na, maar doe je dan zelf niets met de klanten die de kaarten aanbieden? Dat kan het personeel niet, toch? Er is geen achievement on alle kaarten te sparen geloof ik..
Nee er is geen achievement dat je beide sets compleet krijgt, maar wel eentje voor het verzamelen van graded cards en zelfs eentje dat je van graded 1 t/m 10 moet verzamelen.
Ben blij dat ik eindelijk met iemand over dit spel kan praten, want er is geen onderwerp van gemaakt door mij omdat er weinig animo leek te zijn.
Enig idee wat zoiets waard is?
Sinds er een meerdere consoles in huis zijn, word deze Xbox niet meer gebruikt. Zonde!
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties
:strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/J96WOPonW3MbHeaOzBoFlGlz.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/dsze1BQcBMM88pDitgIal4mg.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/qBcYYHq6euzikMqhrQrSWlgV.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/4nty7a3qxCAZnm5SyvEqcm7z.png?f=fotoalbum_tile)