Oh wow op Marktplaats van 500 tot over de 800 euriOpgeduveld schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 15:57:
Ik heb hier nog een Xbox Series X Halo Infinite Limited Edition met orginele doos + controller.
Enig idee wat zoiets waard is?
Sinds er een meerdere consoles in huis zijn, word deze Xbox niet meer gebruikt. Zonde!
Mja, dat vragen ze... maar verkoopt het ook? Je moet ook maar net iemand vinden die het wil hebben.
Gamertag: FinrazielNL
Het feit dat er een aantal op Marktplaats staan, geeft al aan dat de vraag niet enorm is. Heb hem zelf overigens ook, blijft het wel mooi design vinden eigenlijk.
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:17
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- Microsoft Xbox Series X
- Microsoft Xbox Series S
- Microsoft Xbox Wireless Controller (2020)
- WD Black
- Seagate Storage Expansion Card voor Xbox Series X|S
- WD_Black C50 Expansion Card for Xbox
- Microsoft Xbox Series S 1TB
- WD
- Gamecontrollers
- Microsoft Xbox Elite Wireless Controller Series 2
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
Zat even te kijken maar een nieuwe Series X kost momenteel €699,- (Azerty)Winkiller schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 16:01:
[...]
Oh wow op Marktplaats van 500 tot over de 800 euri
Een PS5 Pro kost nieuw €749,-
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Nu black myth wukong helaas uitgespeeld is, ben ik aan minishoot adventures begonnen. Ik vimd bullethell spellen eigenlijk nooit leuk (omdat ik er slecht in ben) maar deze is tof (terwijl ik er slecht in ben)!
- G_Dragon
- Registratie: April 2007
- Laatst online: 00:31
Whatever you do, do it well.
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
Ja echt absurd die prijzen, snap heel goed dat alles duurder is geworden maar alsnog gaat het nergens meer over. Gewoon bijna €200 duurder dan bij release...justifire schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 22:50:
[...]
Zat even te kijken maar een nieuwe Series X kost momenteel €699,- (Azerty)![]()
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 14-03-2026 23:50 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
Als ik dan mijn tweede Series X aankoop terug zieG_Dragon schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 23:49:
[...]
Ja echt absurd die prijzen, snap heel goed dat alles duurder is geworden maar alsnog gaat het nergens meer over. Gewoon bijna €200 duurder dan bij release...en dat voor verouderde hardware!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
@G_Dragon Toch doorgezet en de eind credits rollen nu over het scherm. Echt vreemd hoe ze het echte einde “verstopt” hebben als een strangers mission, maar deze kan dan nu eindelijk van mijn shame lijstje af 😅
Black Myth Wukong lijkt me nog steeds een bijzonder spel. Kwam op mij over als de "eerste" next-gen soulslike.Exactor it schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 23:37:
Nu black myth wukong helaas uitgespeeld is, ben ik aan minishoot adventures begonnen. Ik vimd bullethell spellen eigenlijk nooit leuk (omdat ik er slecht in ben) maar deze is tof (terwijl ik er slecht in ben)!
Hoe vond je m?
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
Ja sorry maar dan zijn de huidige prijzen toch echt belachelijk, zoals ik al zei; ik weet dat alles duurder is geworden maar dit slaat compleet de plank mis voor oudere Hardware...justifire schreef op zondag 15 maart 2026 @ 02:17:
[...]
Als ik dan mijn tweede Series X aankoop terug zie(2023)
[Afbeelding]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
Hoppaa!! Dat vind ik super leuk om te horen, hoe vond je het eind? Want die raakte mij best wel de eerste keer dat ik hem ervaarde, en dan is deel twee nog zwaarder. Daar zijn serieus mensen om gestopt met spelen, wel zonde natuurlijk want het is nog steeds het mooiste spel ooit gemaaktBeakzz schreef op zondag 15 maart 2026 @ 02:44:
@G_Dragon Toch doorgezet en de eind credits rollen nu over het scherm. Echt vreemd hoe ze het echte einde “verstopt” hebben als een strangers mission, maar deze kan dan nu eindelijk van mijn shame lijstje af 😅
Is niet echt een soulslike imo. Je raakt niks kwijt als je dood gaat en het is vrij rechtlijnig qua waar je heen moet. Het is wel pittig tijdens de eerste keer dat je er doorheen gaat. En het is awesome. Je kunt best gave dingen doen met simpele mechanics.EdwardK123 schreef op zondag 15 maart 2026 @ 07:09:
[...]
Black Myth Wukong lijkt me nog steeds een bijzonder spel. Kwam op mij over als de "eerste" next-gen soulslike.
Hoe vond je m?
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 01:12
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
En de games van deze week.
https://www.trueachieveme...-xbox-games-march-16-2026
Met Crimson Desert als de grootste titel. Benieuwd of het de hype van de afgelopen maanden / weken kan waar maken. Zelf ben ik niet heel enthousiast, maar dat komt meer door mijn open wereld moeheid.
——-
Zojuist de remake van Resident Evil 2 uitgespeeld. Was tof. Zag alleen dat je als je hem op 1.000 wilt zetten de game nog een keer of 6 mag uitspelen voor de speedruns en hardcore mode… dat gaat hem denk ik niet worden. Zeker niet op korte termijn.
Met Crimson Desert als de grootste titel. Benieuwd of het de hype van de afgelopen maanden / weken kan waar maken. Zelf ben ik niet heel enthousiast, maar dat komt meer door mijn open wereld moeheid.
——-
Zojuist de remake van Resident Evil 2 uitgespeeld. Was tof. Zag alleen dat je als je hem op 1.000 wilt zetten de game nog een keer of 6 mag uitspelen voor de speedruns en hardcore mode… dat gaat hem denk ik niet worden. Zeker niet op korte termijn.
[ Voor 30% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-03-2026 11:48 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Cool. Hoe lang heb je erover gedaan? Staat ook nog op mijn lijstje maar ik ben niet zo'n horror fan en kijk niet uit naaruchiha tijntje schreef op zondag 15 maart 2026 @ 11:46:
spoiler:
De Mr X die je stalkt
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
Uurtje of 10. Mr X is gelukkig niet van start tot finish. Had er in deze run gelukkig niet heel veel last van.EdwardK123 schreef op zondag 15 maart 2026 @ 12:21:
[...]
Cool. Hoe lang heb je erover gedaan? Staat ook nog op mijn lijstje maar ik ben niet zo'n horror fan en kijk niet uit naarspoiler:[...]De Mr X die je stalkt
Zojuist Resident Evil 2 remake uitgespeeld met Leon.
Genoten van dit spel, in sommige dingen zie je wel qua verhaal etc dat het een oudere Resident Evil game is maar ergens kan ik dat wel waarderen. Qua presentatie super, qua gameplay echt survival horror. Dit heb ik onder de streep toch liever dan een Resident Evil game zoals deel 5 of 6 waarin je je af en toe een super hero voelt die toch wel alles kan killen.
Zoals de meeste weten heb je in Re2 remake te maken met Mister X. In eerste instantie vond ik het helemaal niks uiteindelijk kon ik het wel waarderen en kon ik beter met hem omgaan. De afgelopen Resident Evil games hadden ook figuren die je niet (meteen) kon killen en ja het heeft ook wel zijn charmes. Af en toe voelde het wel lame dan had je het gevoel dat hij altijd bij je in de buurt was. Ik weet hierdoor ook dat ik Re 3 maar niet moet spelen want daar is de mister X achtige monster nog veel erger.
Ik kan het spel ook nog uitspelen met Claire, misschien binnenkort eens proberen.
=======
Edit
Ook al kort 2de run gedaan met Clair, ja prima, die heeft blijkbaar minder item slots maar ik doe toch even een mini Resident Evil pauze.
=========
Nog wat pro's en cons:
Pros: Super presentatie qua grafische pracht, hoe vloeiend het loopt, puzzels, battles etc, echt vaak het gevoel dat je meot overleven
Cons: Ja lastige con en sommige zullen het er niet mee eens zijn maar toch ergerde ik mij af en toe aan de tank controls. En dan eigenlijk vooral in de boss battles. Het voelt gewoon frustrerend als er een boss op je af komt en je niet snel op zij kan stappen of dodgen of blokken. Uiteraard kan je zeggen dat het gamedesign is en je gewoon moet rennen mja ik wilde hem toch melden.
Genoten van dit spel, in sommige dingen zie je wel qua verhaal etc dat het een oudere Resident Evil game is maar ergens kan ik dat wel waarderen. Qua presentatie super, qua gameplay echt survival horror. Dit heb ik onder de streep toch liever dan een Resident Evil game zoals deel 5 of 6 waarin je je af en toe een super hero voelt die toch wel alles kan killen.
Zoals de meeste weten heb je in Re2 remake te maken met Mister X. In eerste instantie vond ik het helemaal niks uiteindelijk kon ik het wel waarderen en kon ik beter met hem omgaan. De afgelopen Resident Evil games hadden ook figuren die je niet (meteen) kon killen en ja het heeft ook wel zijn charmes. Af en toe voelde het wel lame dan had je het gevoel dat hij altijd bij je in de buurt was. Ik weet hierdoor ook dat ik Re 3 maar niet moet spelen want daar is de mister X achtige monster nog veel erger.
Ik kan het spel ook nog uitspelen met Claire, misschien binnenkort eens proberen.
=======
Edit
Ook al kort 2de run gedaan met Clair, ja prima, die heeft blijkbaar minder item slots maar ik doe toch even een mini Resident Evil pauze.
=========
Nog wat pro's en cons:
Pros: Super presentatie qua grafische pracht, hoe vloeiend het loopt, puzzels, battles etc, echt vaak het gevoel dat je meot overleven
Cons: Ja lastige con en sommige zullen het er niet mee eens zijn maar toch ergerde ik mij af en toe aan de tank controls. En dan eigenlijk vooral in de boss battles. Het voelt gewoon frustrerend als er een boss op je af komt en je niet snel op zij kan stappen of dodgen of blokken. Uiteraard kan je zeggen dat het gamedesign is en je gewoon moet rennen mja ik wilde hem toch melden.
[ Voor 26% gewijzigd door MetalSonic op 15-03-2026 22:24 ]
Wat toevallig, ik zat gister naar de aftiteling te kijken van RE2 met Leon's story.
Was lang geleden dat ik deze gespeeld had en was weinig blijven hangen. Mister X was ook weer even wennen en kwam hem ook regelmatig tegen als ik hem niet verwachte.
Had uiteraard veel tijd verlies door zijn momenten maar uiteindelijk word je er handiger in.
Ben nu begonnen met RE3 maar misschien pak ik de sorry van Claire nog even tussendoor.
Heerlijke serie hoor.
Maandje terug beginnen met RE Village en helemaal hooked, vandaar besloten om de serie op te pakken.
Was lang geleden dat ik deze gespeeld had en was weinig blijven hangen. Mister X was ook weer even wennen en kwam hem ook regelmatig tegen als ik hem niet verwachte.
Had uiteraard veel tijd verlies door zijn momenten maar uiteindelijk word je er handiger in.
Ben nu begonnen met RE3 maar misschien pak ik de sorry van Claire nog even tussendoor.
Heerlijke serie hoor.
Maandje terug beginnen met RE Village en helemaal hooked, vandaar besloten om de serie op te pakken.
Ja bizar. Een reguliere PS5 disc is € 220 goedkoper dan een Series X. Microsoft heeft echt een hekel aan Xbox.justifire schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 22:50:
[...]
Zat even te kijken maar een nieuwe Series X kost momenteel €699,- (Azerty)![]()
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal | Xbox Series X |
Pro-prutser schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 11:53:
[...]
Leuk man! Je bent wel consequent met je upgrades haha.
Als de nieuwe Xbox te pc-achtig wordt dan is dit misschien mijn laatste Xbox
Ik kwam ook in de verleiding om de PS5 Pro te kopen, maar ik heb er niet echt een goede reden voor, dus dat zal zeer waarschijnlijk hier ook niet gebeuren. Voor mij persoonlijk ontbreekt er een systemseller. In mijn geval dus niet de moeite waard.
offtopic:
Ja mijn og ps4 was zeer luidruchtig en ik wist dat ik op korte termijn naar een 4k tv ging dus die was logisch
de one s was de natuurlijke opvolger van de 360 en de one x was ook inderdaad voor de 4k en mijn kids gingen ook vaker met de console spelen dus eentje erbij kon geen kwaad
series s was gewoon makkelijke te verkrijgen dan een x en het idee was om die te koppelen aan mijn monitor die ook 1440p is en daarnaast voor emus/dev mode spul.
Maar uiteindelijk wilde ik die x ook, wederom ook omdat kids er meer mee deden.
ps5 gekregen bij nieuw provider abbonement anders had ik denk ik nog niet in bezit gehad.
Ik kijk ook ernstig de kat uit de boom qua de volgende xbox. sowieso valt deze gen me erg tegen. Weinig games die mij aanspreken. En vooropgesteld dat is ook heel erg een me thing. Wat gedeeltelijk ook al de generatie ervoor van toepassing was.Ja mijn og ps4 was zeer luidruchtig en ik wist dat ik op korte termijn naar een 4k tv ging dus die was logisch
de one s was de natuurlijke opvolger van de 360 en de one x was ook inderdaad voor de 4k en mijn kids gingen ook vaker met de console spelen dus eentje erbij kon geen kwaad
series s was gewoon makkelijke te verkrijgen dan een x en het idee was om die te koppelen aan mijn monitor die ook 1440p is en daarnaast voor emus/dev mode spul.
ps5 gekregen bij nieuw provider abbonement anders had ik denk ik nog niet in bezit gehad.
offtopic:
Een ps6 komt er ook niet snel. Helemaal met die nieuwe dynamische prijs grappen van sony.
Denk het meeste waarschijnlijke nog een switch 2 word voor mij. En dan wellicht een pc videokaart upgrade. Mochten die ooit nog eens betaalbaar worden
Een ps6 komt er ook niet snel. Helemaal met die nieuwe dynamische prijs grappen van sony.
Denk het meeste waarschijnlijke nog een switch 2 word voor mij. En dan wellicht een pc videokaart upgrade. Mochten die ooit nog eens betaalbaar worden
10 second ninja DONE
Was nog benieuwd of je hem gespeeld had.uchiha tijntje schreef op zondag 15 maart 2026 @ 11:46:
——-
Ik afgelopen zaterdag met mijn zoon RE village gespeeld, nou ja, hij spelen ik en meedenken met gevechten, puzzles etc. Het grappige is dat na het begin het meer een actie game word dan echt een enge game, maar mogelijk is mijn visie wat vertroebelt door het niet zelf spelen
Zelf wel zin gekregen om ook meer met RE te doen, heb zelf re2 ook nog fysiek liggen en en re1 ook maar err dat was de og pc release uit de nineties, word lastig om die te spelen
10 second ninja DONE
Hoewel ik kleine titels ook altijd wel prima vind, heb ik om de zoveel tijd wel een grote titel nodig en ik merk dat dit voor mij toch wel ontbreekt de afgelopen maanden. Naast BF6 heb ik eigenlijk geen andere game meer aangeraakt waarbij ik echt het gevoel krijg iets bijzonders te spelen. Natuurlijk, mijn voorkeuren voor games zijn zo dat ik niet veel huidige games trek (heb weinig met monsters, met fantasy en horror), dus dan hou ik al sowieso minder over, maar het begint nu wel op te vallen dat er dan echt heel weinig meer overblijft van de big budget titels...uchiha tijntje schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 07:45:
Er komen voor mij veel kleine interessante titels uit de komende periode zeg zoals een paar uit deze trailers.![]()
April en mei zitten flink vol.
En eind deze maand begint al een hels karwei met super meat boy 3d!
Voor die tijd Robocop even uitspelen denk ik.
Afhankelijk van de specs van de nieuwe Xbox koop ik die, of ik bouw zelf een systeem en installeer de Xbox modus en zet die in de woonkamer...
https://tweakers.net/nieu...-windows-11-systemen.html
https://tweakers.net/nieu...-windows-11-systemen.html
[ Voor 15% gewijzigd door kevlar01 op 16-03-2026 12:51 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
Ben ook best wel open wereld moe, maar Crimson Desert wordt meer vergeleken met Dragon’s Dogma.uchiha tijntje schreef op zondag 15 maart 2026 @ 11:46:
Vond DD2 echt geweldig dus ben in dat opzicht wel positief.
Echter verdomd de developer het om Xbox X|S of PS5 footage te tonen, dus pre-order voor nu maar geannuleerd.
Wacht de release wel even af voordat ze een Cyberpunkje doen.
Naar aanleiding van de discussie hier ook die gamesir g7 pro Zenless Zone Zero gekocht bij alibaba, en vandaag is die binnengekomen.Martinspire schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 22:07:
[...]
Die heb ik toevallig in bezit, nu een paar weken (via buitenlandse site gekocht). Vond de andere G7 pro versies niet zo mooi, al heb ik verder ook niks met deze Zenless Zone Zero samenwerking, maar hij valt verder niet heel erg op. Wel prima controller, bepaalde zaken effe wennen maar gaat goed. Heb hem nu met de usb-stick in mn xbox zitten, maar ook gekoppeld aan mn PC (al moet je dat dan op een andere manier koppelen dan normaal bluetooth want die is vooral voor telefoons bedoelt en anders herkent ie hem niet goed op Windows). Zie ook mn review op Tweakers erover. Bouwkwaliteit voelt wel goed, hoop dat er nog wat meer frontjes beschikbaar komen, maar vooralsnog niet ontevreden.
Een ding wat ik niet gegoogled krijg; kan je die alleen maar opladen op de dock met die 4 puntjes (mijn ervaring is dat zo'n systeem snel slecht contact maakt), of kun je hem ook opladen door direct een usb-kabel in de controller te duwen?
Of is die usb op de controller alleen voor bedraad spelen (en niet laden)?
Ik raad je aan om fan van het genre extraction shooter te worden. Daar komen er wekelijks twaalf van uit volgens mij.Martinspire schreef op maandag 16 maart 2026 @ 11:39:
[...]
Hoewel ik kleine titels ook altijd wel prima vind, heb ik om de zoveel tijd wel een grote titel nodig en ik merk dat dit voor mij toch wel ontbreekt de afgelopen maanden. Naast BF6 heb ik eigenlijk geen andere game meer aangeraakt waarbij ik echt het gevoel krijg iets bijzonders te spelen. Natuurlijk, mijn voorkeuren voor games zijn zo dat ik niet veel huidige games trek (heb weinig met monsters, met fantasy en horror), dus dan hou ik al sowieso minder over, maar het begint nu wel op te vallen dat er dan echt heel weinig meer overblijft van de big budget titels...
Goede FPS zijn de laatste jaren wat minder helaas. Ready or not is best cool. Spiritueel vervolg op de oude SWAT spellen. Geen arcade shooter zoals BF. Zit volgens mij in gamepass.
sewer schreef op maandag 16 maart 2026 @ 18:30:
[...]
Naar aanleiding van de discussie hier ook die gamesir g7 pro Zenless Zone Zero gekocht bij alibaba, en vandaag is die binnengekomen.
Een ding wat ik niet gegoogled krijg; kan je die alleen maar opladen op de dock met die 4 puntjes (mijn ervaring is dat zo'n systeem snel slecht contact maakt), of kun je hem ook opladen door direct een usb-kabel in de controller te duwen?
Wilde zeggen dat Digital Foundry PS5 footage heeft. Maar volgens mij is dat de PS5 pro en inderdaad geen footage van de gewone console versies.justifire schreef op maandag 16 maart 2026 @ 17:04:
[...]
Ben ook best wel open wereld moe, maar Crimson Desert wordt meer vergeleken met Dragon’s Dogma.
Vond DD2 echt geweldig dus ben in dat opzicht wel positief.
Echter verdomd de developer het om Xbox X|S of PS5 footage te tonen, dus pre-order voor nu maar geannuleerd.
Wacht de release wel even af voordat ze een Cyberpunkje doen.
Dragons Dogma 1 gespeeld? Vooral de dlc is echt fantastisch.
Leuk om te lezen 😃 Zo heb je wel steeds nieuwe momenten gehad.Sagat schreef op maandag 16 maart 2026 @ 11:24:
[...]offtopic:Ik kijk ook ernstig de kat uit de boom qua de volgende xbox. sowieso valt deze gen me erg tegen. Weinig games die mij aanspreken. En vooropgesteld dat is ook heel erg een me thing. Wat gedeeltelijk ook al de generatie ervoor van toepassing was.
Ja mijn og ps4 was zeer luidruchtig en ik wist dat ik op korte termijn naar een 4k tv ging dus die was logisch
de one s was de natuurlijke opvolger van de 360 en de one x was ook inderdaad voor de 4k en mijn kids gingen ook vaker met de console spelen dus eentje erbij kon geen kwaad![]()
ps5 gekregen bij nieuw provider abbonement anders had ik denk ik nog niet in bezit gehad.offtopic:
Het valt mij ook erg tegen. Het lijkt wel alsof ze inspiratieloos zijn geworden. Gelukkig zitten er nog wel een paar mooie pareltjes tussen én heel fijn wanneer deze multiplatform zijn. Bespaart weer een vrije HDMI-poort op de TV
Ik denk dat Sony daar wel van terugkomt die dynamische prijzen.
De Switch 2 heb ik ook in huis gehaald. Die vind ik altijd wel de moeite waard en die betere videokaart is voor mij ook een logische keuze als de volgende generatie consoles tegenvalt. Mijn huidige videokaart tovert veel mooier beeld dan de PS5 Pro dus voorlopig zit ik nog wel even goed, maar een upgrade zonder woekerprijzen is altijd welkom!
Volgens mij doet ie er ook mee opladen, maar de dock werkt hier al een paar maanden prima. Al heb ik wel de lichtstrip uitgezet want die vond ik te fel en te irritant (hij blijft pulseren bij het opladen, maar omdat dit even duurt zit je dus constant met iets bewegends in je ooghoek). Gezien de controller niet standaard aan gaat als je een USB-kabel erin zet, ga ik er vanuit dat ie er ook gewoon mee oplaad. Net de kabel erin gedaan, dus kijk zometeen wel even of ie 100% issewer schreef op maandag 16 maart 2026 @ 18:30:
[...]
Naar aanleiding van de discussie hier ook die gamesir g7 pro Zenless Zone Zero gekocht bij alibaba, en vandaag is die binnengekomen.
Haha. Mja extraction shooters. Ik ben er eigenlijk wel klaar mee. Looten van gebouwen en stuff heb ik al wel genoeg gedaan in de BR games. Weet niet waarom iedereen het zo leuk blijft vinden om 80% van de tijd met looten bezig te zijn. In games als The Division had het in ieder geval nog direct nut want je kreeg stuff die je ook direct nodig had. Maar dat is in deze shooters dus niet zo. En dan kun je ook nog eens alles kwijtraken. En naast de BR games heb ik ook al in COD en andere games dit soort stuff gedaan. Prima, maar na een paar minuten ben ik het alweer beu.Exactor it schreef op maandag 16 maart 2026 @ 18:56:
[...]
Ik raad je aan om fan van het genre extraction shooter te worden. Daar komen er wekelijks twaalf van uit volgens mij.
Goede FPS zijn de laatste jaren wat minder helaas. Ready or not is best cool. Spiritueel vervolg op de oude SWAT spellen. Geen arcade shooter zoals BF. Zit volgens mij in gamepass.
Overigens heb ik nog best een breed gala aan genres die ik leuk vind, maar dat is helaas niet waar de gameindustrie mee bezig is. Wat mij betreft zijn ze echt veel brakke games aan het maken tegenwoordig, met hele saaie en niet-originele content. Veel herhaling en hoewel het er grafisch wel aardig uitziet, heeft het vaak totaal geen inhoud of is het meteen heel ver gezocht en/of zo ongeloofwaardig dat ze het alleen als "fantasy" kunnen verkopen met als kanttekening dat je het alleen begrijpt als je zwaar aan de drugs of alcohol bent bij het spelen.
Hoeveel saaie enemy AI ik wel niet zie tegenwoordig. Vijanden die gewoon direct naar je toe komen lopen. Die een herhalende move doen om schade te doen en als ze dat maar vaak genoeg doen, dan ben je dood. Of shooters waar je in 0.001ms (TTK) dood bent. Van die games die gemaakt worden voor Twitch, niet voor mensen die wat leuks willen doen. Enorm jammer.
Doe mij maar gewoon een lekkere game als James Bond die eraan zit te komen. Maar dat is dan momenteel ook echt de enige waar ik echt naar uitkijk samen met GTA (maar die komt pas veel later dit jaar)
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
Als je weinig met monsters, fantasy of horror hebt valt inderdaad een groot gedeelte af. Er zijn inderdaad niet heel veel grote games die binnen het “realistische” blijven. Dan kom je inderdaad op games uit als de nieuwe 007, of de recente Mafia game. Maar ook dat zijn games die je denk ik in een uurtje of 10/15 zult kunnen uitspelen, dus daar kun je niet heel lang mee zoet zijn.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
Toch nog base gameplayilm schreef op maandag 16 maart 2026 @ 20:07:
[...]
Wilde zeggen dat Digital Foundry PS5 footage heeft. Maar volgens mij is dat de PS5 pro en inderdaad geen footage van de gewone console versies.
Dragons Dogma 1 gespeeld? Vooral de dlc is echt fantastisch.
Camera staat wel ver weg, weet niet of dat heel fijn speelt.
Alpha protocol!uchiha tijntje schreef op maandag 16 maart 2026 @ 22:17:
Als je weinig met monsters, fantasy of horror hebt valt inderdaad een groot gedeelte af. Er zijn inderdaad niet heel veel grote games die binnen het “realistische” blijven. Dan kom je inderdaad op games uit als de nieuwe 007, of de recente Mafia game. Maar ook dat zijn games die je denk ik in een uurtje of 10/15 zult kunnen uitspelen, dus daar kun je niet heel lang mee zoet zijn.
Zijn de Mafia games, Indiana Jones, Kingdom Come, Quantum Break, Disco Elysium niet iets ook nog?
Alpha Protocol is echt een hidden gem imo ook, prachtige maar clunky game.
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
Waarom kan ik nergens meer een chatpad voor op de controller kopen zonder dongle? Ik loop al dagen te zoeken en weet dat die er altijd wel was, want heb er ooit ook een voor de Xbox 360 gehad n volgens mij ook bij de Xbox One.
[ Voor 22% gewijzigd door G_Dragon op 17-03-2026 14:32 ]
Waarom kom je met een game uit 2010?
Ja, maar dat is er maar 1 per jaar, wat ga je dan de rest van de tijd doen?EdwardK123 schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 13:21:
[...]
Zijn de Mafia games, Indiana Jones, Kingdom Come, Quantum Break, Disco Elysium niet iets ook nog?
En de nieuwe Game Pass toevoegingen! Erg veel zin in een paar van deze games 🙂
:strip_exif()/f/image/NUZ7uMfIcX8Sax1qqYSdBp7d.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit:
Voorlopig ben ik nog wel lekker zoet met Final Fantasy 3 en Kingdom Come Deliverance.
:strip_exif()/f/image/NUZ7uMfIcX8Sax1qqYSdBp7d.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit:
Voorlopig ben ik nog wel lekker zoet met Final Fantasy 3 en Kingdom Come Deliverance.
[ Voor 9% gewijzigd door EdwardK123 op 17-03-2026 14:28 ]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
Je smaak verbreden of een extra hobby nemenMartinspire schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 14:11:
[...]
Waarom kom je met een game uit 2010?
[...]
Ja, maar dat is er maar 1 per jaar, wat ga je dan de rest van de tijd doen?
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
[ Voor 40% gewijzigd door justifire op 17-03-2026 17:10 ]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
Yes hij komt al binnen 2 dagen naar Xbox!! 
Zit hier al sinds Juni vorig jaar op te wachten
:strip_exif()/f/image/M4i6UdrOjKBhIDeorCrDbO8C.png?f=user_large)
Zit hier al sinds Juni vorig jaar op te wachten
:strip_exif()/f/image/M4i6UdrOjKBhIDeorCrDbO8C.png?f=user_large)
We’ve also got news many of you have been waiting for - Car Dealer Simulator is coming to Microsoft Xbox Series X | S in just 2 days! Mark your calendars for March 19, 2026 🎉
[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 17-03-2026 20:27 ]
Je hebt er inderdaad lang op gewacht. Ik ben blij voor je!G_Dragon schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 20:26:
Yes hij komt al binnen 2 dagen naar Xbox!!
Zit hier al sinds Juni vorig jaar op te wachten![]()
[Afbeelding]
[...]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
Ik kon een tijdje de deals niet vinden op de website, maar ik zie ze eindelijk staan, dus hierbij alsnog de nieuwe Xbox Deals van deze week voor de liefhebbers;
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
Meer Crimson Desert gameplay op base PS5Toch maar weer in de pre-order gezet 😅
Haha! Wacht nou op de reviews!justifire schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 06:49:
Meer Crimson Desert gameplay op base PS5
[YouTube: ドラゴン乗って飛んでみた!&ボスとの激闘!『紅の砂漠』Vol.2 ❘ PLAY! PLAY! PLAY!]
Toch maar weer in de pre-order gezet 😅
Hoe bevalt ie?sewer schreef op maandag 16 maart 2026 @ 18:30:
[...]
Ik laad hem zelf met inderdaad een USB kabel een een telefoonadapter. De batterij gaat helaas niet zo lang mee als de AA batterijen in de normale Xbox controller. Mogelijk komt dit omdat deze controller een hogere polling rate heeft (250 hertz meen ik).
Heb de mijne nu een aantal weken en ben erg tevreden over de controller, kan in shooters de deadzones op 0 zetten zonder problemen
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
Hij is zo weer geannuleerd hoor
-
John Linneman (Digital Foundry) is raving about Crimson Desert:
— GermanStrands (@GermanStrands) 17 maart 2026
"What I’ve experienced here is possibly the most impressive open-world environment I’ve ever seen in any game ever.
The last time I could experience something like this was maybe Red Dead Redemption 2, and this… pic.twitter.com/zNbmRAnFXl
[ Voor 17% gewijzigd door justifire op 18-03-2026 09:55 ]
Heb pas een paar uur Planet of Lana II gespeeld, dus niets heel spannends. Maar hij voelt erg goed, beetje als een elite 2 controller, plus dat de Gamesir Nexus app op de Xbox ook prima werkt (voor firmwares en mapping van de 4 extra buttons), dus eerste indrukken is erg goedkevlar01 schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 09:47:
[...]
Hoe bevalt ie?
Ik laad hem zelf met inderdaad een USB kabel een een telefoonadapter. De batterij gaat helaas niet zo lang mee als de AA batterijen in de normale Xbox controller. Mogelijk komt dit omdat deze controller een hogere polling rate heeft (250 hertz meen ik).
Heb de mijne nu een aantal weken en ben erg tevreden over de controller, kan in shooters de deadzones op 0 zetten zonder problemen
Zie dat op joybuy vergelijkbare modellen van de G7 Pro als de 'fallen feather wuchang'-editie (die ook draadloos op de Xbox is) rond de 70 euro is (https://www.joybuy.nl/dp/...x-gamecontroller/10418570) en dan heb je hem gewoon morgen in huis. Dus dat is voor de toekomst wel fijn, dan is het niet de keuze van alibaba (2 maanden) of een veel duurdere reseller zoals Alternate.
70 euro is wel echt een goede deal. Ik vind persoonlijk de ZZZ editie wel mooier. Ik had die van mij voor ongeveer 99 euro incl verzenden via Ali, moest wel 4 weken wachten ongeveer.sewer schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 11:35:
[...]
Heb pas een paar uur Planet of Lana II gespeeld, dus niets heel spannends. Maar hij voelt erg goed, beetje als een elite 2 controller, plus dat de Gamesir Nexus app op de Xbox ook prima werkt (voor firmwares en mapping van de 4 extra buttons), dus eerste indrukken is erg goed
Zie dat op joybuy vergelijkbare modellen van de G7 Pro als de 'fallen feather wuchang'-editie (die ook draadloos op de Xbox is) rond de 70 euro is (https://www.joybuy.nl/dp/...x-gamecontroller/10418570) en dan heb je hem gewoon morgen in huis. Dus dat is voor de toekomst wel fijn, dan is het niet de keuze van alibaba (2 maanden) of een veel duurdere reseller zoals Alternate.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
Ik had niet verwacht dat ik Resident Evil op 1.000 (+ DLC) zou zetten, maar het gaat me toch lukken
nog 3 achievements, waarvan 2 collectible achievements. De laatste echte achievement is een run zonder het gebruiken van je supply box. Dat moet wel goed komen.
De moeilijkste was net de DLC, waarbij je 100 zombies moet killen in 7 waves. Ben blij dat ik hem ben gaan spelen, want vermaak me er echt mee.
De moeilijkste was net de DLC, waarbij je 100 zombies moet killen in 7 waves. Ben blij dat ik hem ben gaan spelen, want vermaak me er echt mee.
😮uchiha tijntje schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 16:13:
Ik had niet verwacht dat ik Resident Evil op 1.000 (+ DLC) zou zetten, maar het gaat me toch lukkennog 3 achievements, waarvan 2 collectible achievements. De laatste echte achievement is een run zonder het gebruiken van je supply box. Dat moet wel goed komen.
RE2? Of RE9?
Hoeveel uur heb je er al in zitten?
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
Deel 2. Een uurtje of 25 volgens mij. Heb 2 normale runs gedaan. De rest van de runs zijn met unlimited rocket launcherPro-prutser schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 16:28:
[...]
😮
RE2? Of RE9?
Hoeveel uur heb je er al in zitten?
Moet nu dus nog 1 run maar dan zonder de item box te gebruiken. Helaas moet ik nog 3 van de 15 collectibles. Helaas ouderwets game design dat je niet weet welke je wel en niet hebt gehad. Dus mag ze dus weer allemaal even langs
Verder komt Kiln volgende maand uit:
https://www.trueachievements.com/news/kiln-release-date
De nieuwe game van Double Fine. Weer nog niet of ik hem zelf ga spelen.
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-03-2026 17:56 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
Lekker man, en nu na de Resident Evil 2 Remake door met Silent Hill 2 Remake!uchiha tijntje schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 16:13:
Ik had niet verwacht dat ik Resident Evil op 1.000 (+ DLC) zou zetten, maar het gaat me toch lukkennog 3 achievements, waarvan 2 collectible achievements. De laatste echte achievement is een run zonder het gebruiken van je supply box. Dat moet wel goed komen.
Ik zit niet zo in de Resident Evil games, dus ik snap echt niks van de volgnummers en alle remakes
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
Lekker beziguchiha tijntje schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 17:42:
[...]
Deel 2. Een uurtje of 25 volgens mij. Heb 2 normale runs gedaan. De rest van de runs zijn met unlimited rocket launcher. behalve dus die DLC. Daar kwam het toch echt aan op een beetje skills (en geluk).
Moet nu dus nog 1 run maar dan zonder de item box te gebruiken. Helaas moet ik nog 3 van de 15 collectibles. Helaas ouderwets game design dat je niet weet welke je wel en niet hebt gehad. Dus mag ze dus weer allemaal even langs
Verder komt Kiln volgende maand uit:
https://www.trueachievements.com/news/kiln-release-date
De nieuwe game van Double Fine. Weer nog niet of ik hem zelf ga spelen.
RE2 is het enige spel ooit dat ik 3x achter elkaar heb uitgespeeld. Ik vond het echt vermakelijk. Normaal heb ik daar echt het geduld niet voor. Laat staan achter elkaar. Binnenkort misschien maar weer eens opnieuw installeren.
Huh unlimited rocket launcher? Dat is nieuw voor mij haha!
Haha succes! In zo’n geval is een walktrough wel verleidelijk. Heb je bij RE echt niet nodig, maar als je er nog 3 zoekt en je moet ze allemaal weer langs dan is het misschien na zoveel runs wel te rechtvaardigen
Kiln zegt me niets en Double Fine ook niet. Maar de naam klinkt goed haha.
Maakt niet uit. Wat Resident Evil betreft zou ik zeggen onthoud vooral deel 2, 4 en 9. Thank me laterWom schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 20:10:
Ik zit niet zo in de Resident Evil games, dus ik snap echt niks van de volgnummers en alle remakes
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
here's a quick look at the new Xbox dashboard custom colors, more groups on Home Screen, profile badges, and disable Quick Resume on individual games https://t.co/gO8lrupmSh pic.twitter.com/nEn8nxMatK
— Tom Warren (@tomwarren) 18 maart 2026
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
:strip_exif()/f/image/GYN3wOpsq6VOzBkAbUR9rvWh.jpg?f=fotoalbum_large)
Crimson Desert | Reviews
- METACRITIC AVERAGE: 79
- Gameliner – 10/10
- Gamers Heroes – 10/10
- The Outerhaven – 10/10
- DualShockers – 9.5/10
- Forbes – 9.5/10
- GamingTrend – 9.5/10
- But Why Tho? – 9/10
- Areajugones – 9/10
- ComicBook – 9/10
- Destructoid – 8.5/10
- IGN Benelux – 8.5/10
- IGN Brasil – 8.5/10
- Gamereactor UK – 8/10
- Gaming Boulevard – 8/10
- GamesRadar+ – 8/10
- GAMINGbible – 8/10
- IGN Adria – 8/10
- IGN France – 8/10
- TechRadar Gaming – 8/10
- Radio Times – 8/10
- TrueGaming – 8/10
- Checkpoint Gaming – 7.5/10
- Meristation – 7.5/10
- Player 2 – 7.5/10
- CGMagazine – 7/10
- Game Informer – 7/10
- GameSpot – 7/10
- Insider Gaming – 7/10
- Screen Rant – 7/10
- IGN Deutschland – 6/10
- WellPlayed – 5.5/10
- Gamekult – 5/10
- Critical Hits – 4.5/10
[ Voor 31% gewijzigd door G_Dragon op 18-03-2026 23:20 ]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
Lekker wisselend, dus het zal het voor de liefhebbers vast wel wat goed doenG_Dragon schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 23:05:
[Afbeelding]
Crimson Desert | Reviews
- METACRITIC AVERAGE: 79
- Gameliner – 10/10
- Gamers Heroes – 10/10
- The Outerhaven – 10/10
- DualShockers – 9.5/10
- Forbes – 9.5/10
- GamingTrend – 9.5/10
- But Why Tho? – 9/10
- Areajugones – 9/10
- ComicBook – 9/10
- Destructoid – 8.5/10
- IGN Benelux – 8.5/10
- IGN Brasil – 8.5/10
- Gamereactor UK – 8/10
- Gaming Boulevard – 8/10
- GamesRadar+ – 8/10
- GAMINGbible – 8/10
- IGN Adria – 8/10
- IGN France – 8/10
- TechRadar Gaming – 8/10
- Radio Times – 8/10
- TrueGaming – 8/10
- Checkpoint Gaming – 7.5/10
- Meristation – 7.5/10
- Player 2 – 7.5/10
- CGMagazine – 7/10
- Game Informer – 7/10
- GameSpot – 7/10
- Insider Gaming – 7/10
- Screen Rant – 7/10
- IGN Deutschland – 6/10
- WellPlayed – 5.5/10
- Gamekult – 5/10
- Critical Hits – 4.5/10
Ik laat verstek gaan. Want lees vooral dat het eigenlijk gewoon teveel is zonder echte focus. En dat is een van de belangrijkste reden dat ik geen groot fan ben van dat soort type open wereld games.
[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-03-2026 00:21 ]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
Haha heb genoeg survival horror gehad voor dit jaar denk ikjustifire schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 18:09:
[...]
Lekker man, en nu na de Resident Evil 2 Remake door met Silent Hill 2 Remake!
Heb denk ik 8 volledige playthrough gedaan en 2 halve voor de collectibles
[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-03-2026 00:30 ]
Paar reviews van Crimson Desert gelezen. Leuke game, maar ik pik 'm over een jaar wel op.
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
Gewoon een gratis code gekregen van de community manager voor mijn inzet in hun Discord en voor mijn uitgebreide onderwerp hier op Tweakers
.. veel te gek natuurlijk, want doe het met veel plezier. Maar ben wel heel dankbaar! 
Het is je gegund. Heel attent ook vd community manager!G_Dragon schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 10:04:
Gewoon een gratis code gekregen van de community manager voor mijn inzet in hun Discord en voor mijn uitgebreide onderwerp hier op Tweakers.. veel te gek natuurlijk, want doe het met veel plezier. Maar ben wel heel dankbaar!
[Afbeelding]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
Nu ik klaar ben met het slachten van zombies en het schrrikken op dezelfde plekken in bijna alle playthroughs... ben ik op zoek naar een nieuwe game.
Heeft iemand hier High on Life 2 al uitgespeeld? Ik was er een uurtje aan begonnen, maar daarna niet meer verder gespeeld. Vond het "skateboard" gedoe niet direct heel tof, dus was een beetje afgehaakt. Ben dus benieuwd wat anderen ervan vinden die de game hebben uitgespeeld (of althans een stuk verder zijn in de game dan een uurtje).
Heeft iemand hier High on Life 2 al uitgespeeld? Ik was er een uurtje aan begonnen, maar daarna niet meer verder gespeeld. Vond het "skateboard" gedoe niet direct heel tof, dus was een beetje afgehaakt. Ben dus benieuwd wat anderen ervan vinden die de game hebben uitgespeeld (of althans een stuk verder zijn in de game dan een uurtje).
Ben iets verder, maar het kon mij ook niet echt boeien eerlijk gezegd. Ik wil het wel verder oppakken en dan met deze guide van Maka91:Deze game stikt namelijk van de missable achievements, en wil hem ondanks dat ie kort is niet in meerdere runs uitspelen...uchiha tijntje schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 11:51:
Nu ik klaar ben met het slachten van zombies en het schrrikken op dezelfde plekken in bijna alle playthroughs... ben ik op zoek naar een nieuwe game.
Ik speel hem nu zoals Sunset Overdrive. Dus ja, wel gebruik makend van de skateboard techniek. Je herkent snel hoe de game wil dat je het skateboard inzet. Het begin is wat generiek, daarna krijg je wel originelere elementen. Wil het niet spoilen, maar er zitten aardige plottwists in.uchiha tijntje schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 11:51:
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
Ja dat heb ik nog gepost in het onderwerp van High On Life 2 zelf maar daar is weinig leven momenteel, weinig mensen lijken het spel te spelen. Ik moest inderdaad ook heel erg wennen aan die skateboard, maar moet zeggen dat ik er uiteindelijk wel aan gewend ben geraakt en het spel zelf wel echt de moeite waard is!uchiha tijntje schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 11:51:
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
Twee uurtjes in Crimson Desert zitten.
Komt veel op je af, even de weg vinden in alle controls en weet ik veel wat.
Maar damn wat een vette game!
En loopt best goed op balanced mode (Series X)
Komt veel op je af, even de weg vinden in alle controls en weet ik veel wat.
Maar damn wat een vette game!
En loopt best goed op balanced mode (Series X)
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
Wat is de gameplay loop van dergelijke game? Heb daar niet echt een beeld bij namelijk.
En dat was dan Minishoot Adventures (gamepass) ik had niet gedacht dat ik ooit een bullethell spel uit zou spelen laat staan een bullethell metroidvania/zelda spel tof zou vinden. Maar beiden zijn wel zo nu.
Wel goed pittig vanaf de eindbazen tot en met de arena's aan het einde. Maar gelukkig wordt alles uitkammen beloond met upgrades die het makkelijker maken.
Wel goed pittig vanaf de eindbazen tot en met de arena's aan het einde. Maar gelukkig wordt alles uitkammen beloond met upgrades die het makkelijker maken.
Yeps, maingame uitgespeeld. Het skateboard probleem was voornamelijk in het begin irritant, omdat het dan wordt opgedrongen. Daarnaast eigenlijk continue vergeten dat ik het ding haduchiha tijntje schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 11:51:
Maar naar mijn gevoel heel veel geminst. Kwam er na het uitspelen bij een uitstapje in de Zoo ineens achter dat ze daar in de souvenier shop ook allerlei upgrades voor de guns verkopen..
Gebaseerd op de maingame, vond ik hem minder dan deel 1. Daar had ik toch wat meer plezier in.
spoiler:
De escaperoom was wel geinig. Denk dat ik daar per ongeluk in terecht kwam en dat ik daardoor ook een iets ander einde heb gehad, waarin niets lijkt wat het is
Dus ik heb nu de vraag of ik dit nou allemaal heb gedroomd, of het echt was of dat het allemaal gewooon een grote escaperoom was 
[ Voor 3% gewijzigd door SunnieNL op 20-03-2026 12:14 ]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
Dat klinkt dan wel weer beter qua skateboard… Misschien dat hem ik toch ga proberen.SunnieNL schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 12:13:
[...]
Yeps, maingame uitgespeeld. Het skateboard probleem was voornamelijk in het begin irritant, omdat het dan wordt opgedrongen. Daarnaast eigenlijk continue vergeten dat ik het ding had![]()
Maar naar mijn gevoel heel veel geminst. Kwam er na het uitspelen bij een uitstapje in de Zoo ineens achter dat ze daar in de souvenier shop ook allerlei upgrades voor de guns verkopen..
Gebaseerd op de maingame, vond ik hem minder dan deel 1. Daar had ik toch wat meer plezier in.spoiler:De escaperoom was wel geinig. Denk dat ik daar per ongeluk in terecht kwam en dat ik daardoor ook een iets ander einde heb gehad, waarin niets lijkt wat het isDus ik heb nu de vraag of ik dit nou allemaal heb gedroomd, of het echt was of dat het allemaal gewooon een grote escaperoom was
Ben eigenlijk op zoek naar nieuwe toffe puzzel games. Zoals The witness, Botany Manor, etc. Maar die zijn zeer zeldzaam helaas.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
The Talos Principle (2) ?uchiha tijntje schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 12:47:
[...]
Dat klinkt dan wel weer beter qua skateboard… Misschien dat hem ik toch ga proberen.
Ben eigenlijk op zoek naar nieuwe toffe puzzel games. Zoals The witness, Botany Manor, etc. Maar die zijn zeer zeldzaam helaas.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
Heb deel 1 gespeeld. Maar op een of andere manier klikte die niet zoals de games die ik noemde. Kan alleen niet goed uitleggen waar dat aan lag. Dus vandaar ook nooit begonnen aan deel 2.
Blue Prince misschien? Maar lijkt me dat je die al kent.uchiha tijntje schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 12:47:
[...]
Dat klinkt dan wel weer beter qua skateboard… Misschien dat hem ik toch ga proberen.
Als je meer van Zelda achtige puzzle games houdt kan ik Immortals Fenix Rysing wel aanraden.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
Valt ook niet mee om iets in de richting van Myst te zoeken.uchiha tijntje schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 13:22:
[...]
Heb deel 1 gespeeld. Maar op een of andere manier klikte die niet zoals de games die ik noemde. Kan alleen niet goed uitleggen waar dat aan lag. Dus vandaar ook nooit begonnen aan deel 2.
Misschien toch heel voorzichtig naar Hell Is Us kijken ?
Met schriftje op schoot lekker puzzelen
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
Blue Prince is een van mijn favoriete games van vorig jaar. Echt een hele toffe game.kevlar01 schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 13:27:
[...]
Blue Prince misschien? Maar lijkt me dat je die al kent.
Als je meer van Zelda achtige puzzle games houdt kan ik Immortals Fenix Rysing wel aanraden.
Dus ik dacht.. ik ga even wat oudere titels op zoeken, zoals Stacking die op de 360 uitkwam. Maar had die opgestart, en kon niet wennen aan de framerate. Het liep op een of andere manier dat het heel vervelend over kwam. Wel jammer want hoorde er goede verhalen over.
Is Tunic wellicht nog iets voor je? Er was laatst ook een andere puzzel game die ik langs zag komen.. Opus Magnum!uchiha tijntje schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 13:50:
[...]
Blue Prince is een van mijn favoriete games van vorig jaar. Echt een hele toffe game.En Immortals heb ik ook gespeeld. Helaas is er ook gewoon weinig meer dat ik niet ken.
Dus ik dacht.. ik ga even wat oudere titels op zoeken, zoals Stacking die op de 360 uitkwam. Maar had die opgestart, en kon niet wennen aan de framerate. Het liep op een of andere manier dat het heel vervelend over kwam. Wel jammer want hoorde er goede verhalen over.
...en dat was Final Fantasy 3.
Onwijs genoten van zo'n retro game. Heel leuk om te zien hoe game design sinds die tijd een beetje ontwikkelt is en je ziet echt goed de contouren en invloeden van moderne Final Fantasy games. Ik vond het wisselen in job system heel vet gedaan. De dialoog en verhaal waren niet om naar huis te schrijven, maar de ontdekkingen ondertussen erg leuk gedaan.
Gezien Final Fantasy 4 nog niet op Game Pass staat, twijfel ik om met welke game verder te gaan. Heb onderstaande games nog nooit gespeeld.
- Firewatch als tussendoor
- Resident Evil 2 Remake
- Quantum Break / Control
- Kingdom Come Deliverance (ik had het eerste uur al even kort gespeeld, pfoah dat was zelfs complex
)
Of wellicht iets anders wat jullie aanraden?
Onwijs genoten van zo'n retro game. Heel leuk om te zien hoe game design sinds die tijd een beetje ontwikkelt is en je ziet echt goed de contouren en invloeden van moderne Final Fantasy games. Ik vond het wisselen in job system heel vet gedaan. De dialoog en verhaal waren niet om naar huis te schrijven, maar de ontdekkingen ondertussen erg leuk gedaan.
Gezien Final Fantasy 4 nog niet op Game Pass staat, twijfel ik om met welke game verder te gaan. Heb onderstaande games nog nooit gespeeld.
- Firewatch als tussendoor
- Resident Evil 2 Remake
- Quantum Break / Control
- Kingdom Come Deliverance (ik had het eerste uur al even kort gespeeld, pfoah dat was zelfs complex
Of wellicht iets anders wat jullie aanraden?
[ Voor 4% gewijzigd door EdwardK123 op 20-03-2026 14:15 ]
Oblivion op YT heeft een aantal video's ermee gemaakt. Die lijken wel een goed beeld te geven.Wom schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 10:45:
Wat is de gameplay loop van dergelijke game? Heb daar niet echt een beeld bij namelijk.
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 23:13
De nieuwe This week on Xbox is er.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
Vanmorgen een hele goede ochtend gehad met Car Dealer Simulator, ik had aan het begin van de ochtend 250.000 op de bank staan. Dit heb ik uitgegeven aan 8 auto's, die ik zover ik kon 100% hersteld heb (Heb Workshop level 3 nog niet dus de motor, koppeling enz kan ik nog niet doen). Daarnaast ben ik druk bezig geweest met het inkopen van onderdelen, waardoor ik van elk nu minimaal 3 of 4 op voorraad heb. En van de overige 35.000 wat er toen nog op mijn bank stond heb ik een bedrijfsbus gekocht voor 9000, die even een mooi kleurtje geven en daarna de nieuwe dag gestart. De winkel open gedaan en nadat alles verkocht was zat 300.000+, even een hummer gekocht van 34.000 vervolgens hersteld en verkocht 104.000 waardoor ik nu 350.000 op de bank heb staan.
Nu na 5 uur spelen toch maar even gestopt om de de vrouw Pokémon Pokopia te laten spelen
Nu na 5 uur spelen toch maar even gestopt om de de vrouw Pokémon Pokopia te laten spelen
![]() | ![]() | ![]() |
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
Nog 10 dagen voor de vrijwillige marteling gaat beginnen…. 
https://psnprofiles.com/trophies/40280-super-meat-boy-3d
https://psnprofiles.com/trophies/40280-super-meat-boy-3d
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
Eerste deel met veel plezier gespeeld. Prima Diablo-light
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
https://www.trueachieveme...-xbox-games-march-24-2026
Voor de liefhebbers van side scrolling beat em ups, deze week in GP:En natuurlijk een klassieker:En voor de arcade racers liefhebbers.—-
Verder heb ik in mijn zoektocht naar leuke puzzel games deze site gevonden.
https://thinkygames.com/l...games-for-xbox-series-xs/
Flink overzicht waarvan ik het overgrote gedeelte al gespeeld heb, maar toch nog een paar nieuwe ideeën op gedaan.
Bijvoorbeeld Elechead, leuke puzzel platformer. Verder diverse games in mijn wish list gezet want sommige zijn nog best prijzig.
https://www.trueachieveme...-xbox-games-march-24-2026
Voor de liefhebbers van side scrolling beat em ups, deze week in GP:En natuurlijk een klassieker:En voor de arcade racers liefhebbers.—-
Verder heb ik in mijn zoektocht naar leuke puzzel games deze site gevonden.
https://thinkygames.com/l...games-for-xbox-series-xs/
Flink overzicht waarvan ik het overgrote gedeelte al gespeeld heb, maar toch nog een paar nieuwe ideeën op gedaan.
Bijvoorbeeld Elechead, leuke puzzel platformer. Verder diverse games in mijn wish list gezet want sommige zijn nog best prijzig.
[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-03-2026 12:38 ]
Hier nog mensen die Hitman (3) spelen? De game blijkt ineens geen Xbox Play Anyware meer te zijn (dus op PC en XSX)
Althans, die functie wordt nog wel weergegeven, maar PC staat niet meer tussen de 'afspeelopties'. En dat merk ik ook. Eerst weigerde de game mijn saves te laden en na uninstall kan ik 'em ook niet meer installeren op de PC
Zie onderstaand screenshot. Super weird. Tot voorkort werkte het nog vlekkenloos.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
Dit is toch ook wel slecht te noemen, ik wou beginnen aan de review van High On Life 2. Maar tot mijn verbazing staat alleen de Playstation 5 en Nintendo Switch versie in Pricewatch, en dat terwijl het van oorsprong een Xbox spel is
Wie mogen we hiervoor slaan?
Weet niets van de game, maar heeft het misschien te maken met de 'rename' naar Hitman World of Assassination?Rossi46 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:45:
Hier nog mensen die Hitman (3) spelen? De game blijkt ineens geen Xbox Play Anyware meer te zijn (dus op PC en XSX)Althans, die functie wordt nog wel weergegeven, maar PC staat niet meer tussen de 'afspeelopties'. En dat merk ik ook. Eerst weigerde de game mijn saves te laden en na uninstall kan ik 'em ook niet meer installeren op de PC
Zie onderstaand screenshot. Super weird. Tot voorkort werkte het nog vlekkenloos.
[Afbeelding]
https://www.polygon.com/2...med-free-games-2-3-steam/
Specifiek over Xbox Play Anywhere: https://www.reddit.com/r/...e_forgot_to_add_hitman_3/
[ Voor 6% gewijzigd door sewer op 22-03-2026 20:03 ]
Het klinkt een beetje als de problemen die ik met minishoot adventures had... Die zit in gamepass en ik heb gamepass pc. Ik kon hem (op de Xbox Ally X) wel nog installeren, maar daarna niet starten. Dan kreeg ik opties om naar de store te gaan of te subscriben. Via omwegen lukt het uiteindelijk wel om de game te starten maar bij de tweede keer bleek mijn save ook nergens te bekennen (en toen heb ik het maar opgegeven).Rossi46 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:45:
Hier nog mensen die Hitman (3) spelen? De game blijkt ineens geen Xbox Play Anyware meer te zijn (dus op PC en XSX)Althans, die functie wordt nog wel weergegeven, maar PC staat niet meer tussen de 'afspeelopties'. En dat merk ik ook. Eerst weigerde de game mijn saves te laden en na uninstall kan ik 'em ook niet meer installeren op de PC
[Afbeelding]
Dit soort issues stemt mij niet echt positief over de toekomst van Xbox. Als ze PC en Xbox in feite samen willen voegen dan zou je denken dat ze eens beginnen met bovenop dit soort problemen op PC te zitten. Ik rende in ieder geval weer hard terug naar Steam (en daarmee is heel Windows gelijk minder aantrekkelijk, dan kan ik net zo goed Bazzite/steam os gebruiken want dat is een stuk gebruiksvriendelijker).
Gamertag: FinrazielNL
Phil SpencerG_Dragon schreef op zondag 22 maart 2026 @ 18:29:
Dit is toch ook wel slecht te noemen, ik wou beginnen aan de review van High On Life 2. Maar tot mijn verbazing staat alleen de Playstation 5 en Nintendo Switch versie in Pricewatch, en dat terwijl het van oorsprong een Xbox spel is![]()
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal | Xbox Series X |
Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties
:strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/poRer3t5Pyke8IOMZadD4fpm.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/GSyjmmqHymHLYBk0HQgZmYmK.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/3N5Ql0cV3CQ6JtCXusSRWRXA.png?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/1WIJPoSf4WYYinMoqC5rfn9V.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/OnrSE2R3TnaDLOAuT0YkxH4i.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/z2Yd03oeRDOhgWexU4e2V5hQ.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/3MssMcETvj3Am3bMv6krvIkf.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/St4tx6bgJrIvjJZnPYUQE9ta.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/xDRfrJrVkpvJ3wWF8JJxarZF.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/3VHp2tSnIdOQkBSATlaKudEj.png?f=fotoalbum_tile)