Ik neem inderdaad aan dat opa en oma nu naar het verzorgingshuis zijn, erf afscheiding is nog een dingetje zo ja, wordt een raar gebeuren.jvbosma schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 09:57:
Maar de tuin op de foto is vooral die van de buren, er staat geen erfafscheiding. Ik denk dat de buren de tuin van dit huis steeds mee hebben gemaaid omdat de oudjes het zelf niet meer konden doen. Er zit eigenlijk heel weinig bruikbare tuin bij dit huis. Wel erg mooi huis binnen/buiten.
niet de bedoeling van dit topic
[ Voor 97% gewijzigd door We Are Borg op 23-08-2024 12:02 ]
reactie op verwijderde reactie
[ Voor 95% gewijzigd door We Are Borg op 23-08-2024 12:02 ]
Anoniem: 454358
Ik zou het bijna zonde vinden al die zaken eruit te slijpen om er vervolgens zon standaard zwart,grijs,wit keuken en badkamers in te plaatsen.Sharky schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 09:05:
maar moet nog extreem veel aan gebeuren
reactie op verwijderde reactie
[ Voor 102% gewijzigd door We Are Borg op 23-08-2024 12:02 ]
@We Are Borg Deze mag ook weg
[ Voor 125% gewijzigd door Toke_gt op 23-08-2024 12:20 ]
Mooi huis, op zich mooi wijkje (wel Ede natuurlijk), maar wat je (waarschijnlijk) niet gaat merken als koper. Bij windstil of iets oostelijke wind stinkt de hele wijk heel sterk naar de nabijgelegen cacao- verwerker.
https://www.funda.nl/deta...-marijnenpark-4/43518870/

In de tekst zie ik er niets over, maar de lucht is echt heel sterk en onaangenaam (ik fiets af en toe door die wijk heen). Lekker dan, heb je je droomhuis gekocht met westen wind, wordt je de eerste lekkere zomerdag verrast door die lucht.
In de tekst zie ik er niets over, maar de lucht is echt heel sterk en onaangenaam (ik fiets af en toe door die wijk heen). Lekker dan, heb je je droomhuis gekocht met westen wind, wordt je de eerste lekkere zomerdag verrast door die lucht.
Het ademt nog kwaliteit uit, het ziet er echt al vele malen beter uit dan de gemiddelde woning van dezelfde leeftijd in Nederland. By the way prachtig met het hout (meubels), kan voorlopig nog wel even mee.Steeffoon schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 17:44:
Dit huis, net over de grens in Duitsland.
Voor als je van kleurtjes houdt.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En wat een onhandige plek voor je tv, met al die gordijnen.
[Afbeelding]
De bouwkwaliteit is stukken beter in Duitsland vind ik. Ik ken diverse woningen in Duitsland en als die kwaliteit hier ook was gebruikt, had het nog rustig een eeuw mee kunnen gaan.
Vooral vind ik fijn in Duitsland dat de bouw vaak breed is en dat is o.a. te zien aan trappen/deuren/gangen etc. en als je moeite hebt met trappen, zijn trappen in Duitsland een verademing omdat de tredes breed, lager, langer en stabieler zijn.
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
Deze keukens zie ik regelmatig langskomen. Zijn vaak nog opvallend netjes. En het gaat dan vaak om mensen met zo'n eikenhouten interieur dat er ook keurig verzorgd uitziet. Mensen die 50 jaar geleden (wat zeg ik, soms 60 of 70 jaar) een huis hebben gekocht en waarschijnlijk bij het trouwen een uitzet hebben gekregen/gekocht die een leven lang meegaat.Sharky schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 09:05:
Mooi huis, mooi kavel maar moet nog extreem veel aan gebeuren en een passende prijs.
Een soort Wes Anders-achtige keuken![]()
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/deta...s-langgrafweg-2/43605978/
Die woningen zijn vaak ook gewoon goed onderhouden, maar niet meer helemaal van deze tijd. zowel wat betreft comfort als bouwkundig. Zo ook bij deze. "Hoewel de woning niet is gemoderniseerd, is deze wel goed onderhouden. Metname op het vlak van verduurzaming moet er een inhaalslag gemaakt worden. " Lees: alles is in de staat van 60 jaar geleden.
tja duitsers vervangen over het algemeen niet omdat iets hip is of omdat het op tv is, maar als iets kapot is.
al zie ik inmiddels wel veel zonnepanelen in DE, wat nu pas in spanje langzaamaan begint te komen.
al zie ik inmiddels wel veel zonnepanelen in DE, wat nu pas in spanje langzaamaan begint te komen.
Ik mag hopen dat er bij dat appartement een hor voor die grote openslaande ramen zit..Loft schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 23:05:
Zelfde complex, maar dan wat groter en duurder.
Niet verkeerd, maar aardig aan de prijs, bijna 1,2 mln voor eigenlijk maar 1 slaapkamer en een paar stalen balken, waarvan er 1 toch wel erg in de weg zit.
https://www.funda.nl/deta...uizersplein-136/88694065/
[Afbeelding]
Hoe vaak zou je hier je tenen stoten?
[Afbeelding]
En hoevaak stoot je hier je hoofd....
[Afbeelding]

anders wordt het uren lang met de elektrische vliegenklapper op jacht!
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ik vind het vreselijk, op elk gebied. Met ook nog eens een indeling die je nauwelijks kunt aanpassen om het bruikbaar te maken. Als klap op de vuurpijl energielabel E.itsalex schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 11:20:
[...]
Het ademt nog kwaliteit uit, het ziet er echt al vele malen beter uit dan de gemiddelde woning van dezelfde leeftijd in Nederland. By the way prachtig met het hout (meubels), kan voorlopig nog wel even mee.
De bouwkwaliteit is stukken beter in Duitsland vind ik. Ik ken diverse woningen in Duitsland en als die kwaliteit hier ook was gebruikt, had het nog rustig een eeuw mee kunnen gaan.
Vooral vind ik fijn in Duitsland dat de bouw vaak breed is en dat is o.a. te zien aan trappen/deuren/gangen etc. en als je moeite hebt met trappen, zijn trappen in Duitsland een verademing omdat de tredes breed, lager, langer en stabieler zijn.
Maar smaken verschillen.
Insecten is het probleem niet.Khaelos schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 11:33:
[...]
Ik mag hopen dat er bij dat appartement een hor voor die grote openslaande ramen zit..![]()
anders wordt het uren lang met de elektrische vliegenklapper op jacht!
De uitstoot van de cruiseschepen die de godganse zomer voor je deur liggen te ronken wel
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Ik denk dat als je op deze plek wil wonen, je die cruiseschepen niet echt als last zult zien.YellowCube schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 11:35:
[...]
Insecten is het probleem niet.
De uitstoot van de cruiseschepen die de godganse zomer voor je deur liggen te ronken wel
Overigens denk ik dat het op de 34ste verdieping ook wel meevalt met de muggen. Als die de keus hebben, dan neemt het aantal sterk af naar mate je hoger dan de derde verdieping komt. Muggen die alsnog naar de 34ste verdieping vliegen, verdienen wel een beloning
Ik loop ook geregeld door die wijk, maar die lucht is mij nog nooit opgevallen.supersoco80 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 11:06:
Mooi huis, op zich mooi wijkje (wel Ede natuurlijk), maar wat je (waarschijnlijk) niet gaat merken als koper. Bij windstil of iets oostelijke wind stinkt de hele wijk heel sterk naar de nabijgelegen cacao- verwerker.
[Afbeelding]
Cacou zal vast niet zo erg ruiken als een suiker of bierfabriek (Breda had beide in het centrum).
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Stankoverlast is stankoverlast. En er is geen ontkomen aan, want die lucht trekt ook gewoon je huis in natuurlijk.Marzman schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 15:39:
Cacou zal vast niet zo erg ruiken als een suiker of bierfabriek (Breda had beide in het centrum).
Het gaat er niet om of het één erger stinkt als het ander, want niet iedereen ervaart stank op dezelfde manier. Feit is dat een cacaofabriek enorm kan meuren, ook op wat grotere afstand afhankelijk van de wind.
Anoniem: 691473
Toch wel weer wat bijzondere keuzes gemaakt hier in de Achterhoek bij dit pand: https://www.funda.nl/deta...-emmerikseweg-2/43607316/
:strip_exif()/f/image/1bE40eFYjwbOmsRihDCZdn8n.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/c4NPae10OM4g6kYNZ1Yjr5G1.jpg?f=fotoalbum_large)
Wel een paar mooie speakers volgens mij, ben geen audiofiel
:strip_exif()/f/image/1bE40eFYjwbOmsRihDCZdn8n.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/c4NPae10OM4g6kYNZ1Yjr5G1.jpg?f=fotoalbum_large)
B&W 801D4's. 42K per paarAnoniem: 691473 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 20:44:
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Idd een lens, maar ik zou het zonnekleppen noemen denk ik. Dacht in eerste instantie aan panelen om stroom op te wekkenW13k3 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 23:18:
[...]
Ligt daar nou een lens met zonnepanelen achterop de bank of wat is dat?
Ah vandaar. Ja, autocoureur werkt soms ook tegen.
[ Voor 7% gewijzigd door steveman op 23-08-2024 23:24 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ah je hebt het gelezen voordat ik mijn autocorrectie foutje had hersteld. Excuses, ik moet eerst teruglezen en dan plaatsen... ben vaak te snel.
Ook wel een bijzondere bewerking van 'Meisje met de parel'.Anoniem: 691473 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 20:44:
Toch wel weer wat bijzondere keuzes gemaakt hier in de Achterhoek bij dit pand: https://www.funda.nl/deta...-emmerikseweg-2/43607316/
[Afbeelding]
[Afbeelding]
marijn15 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 23:31:
[...]
Ook wel een bijzondere bewerking van 'Meisje met de parel'.

En hele dure speakers van B&W - DM804?
Nee de DM804 zijn rechthoekig, ik denk dat @alexbl69 het goed had:martyw schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 02:37:
[...]
[Afbeelding]
En hele dure speakers van B&W - DM804?
Ik ken de buurt goed, prijs is voornamelijk locatie want op loopafstand van het centrum van Utrecht. Zou er niet meer willen wonen, te weinig ruimte, geen tuin en eigen parkeerplaats (elektrisch auto). Geef mij maar Leidsche Rijn.Woody130 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 08:06:
Typisch flipperdeflip-pandje in Utrecht. Gemeubileerd en wel.
https://www.funda.nl/deta...delaarstraat-43/89058075/
Zelfs de buitenkant is grijs gemaakt.
[Afbeelding]
Sfeervolle en vooral kleurrijke inrichting met dubbele ramen boven en onder.
[Afbeelding]
Scheve lades in de goedkope keuken
[Afbeelding]
Roestige radiator in de badkamer
[Afbeelding]
Weer dezelfde tegels als in de keuken en badkamer
[Afbeelding]
De flipper kreeg de Ikea-kast niet goed in elkaar in dit scheve huis
[Afbeelding]
Hmm, ja, tja, word er niet warm of koud van ofzo, beetje allemaal net niks pand.Anoniem: 691473 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 20:44:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Op de fotos was het wel mooi, maar toen ik de plategronden zag was het feest wel klaar.JDx schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 09:06:
[...]
Hmm, ja, tja, word er niet warm of koud van ofzo, beetje allemaal net niks pand.
Woonkamer boven zonder pantry.. ff een drankje halen = op en neer, iets vergeten = op en neer.
Zou er flauw van worden.
Ach, als dat het enige is...? Valt prima te fiksen met de aanschaf van een tweede keuken boven...vormulier schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 11:29:
[...]
Op de fotos was het wel mooi, maar toen ik de plattegronden zag was het feest wel klaar.
Woonkamer boven zonder pantry.. ff een drankje halen = op en neer, iets vergeten = op en neer.
Zou er flauw van worden.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dat is waar maar op 1.3M mag het wel naar wens zijnFiber schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 12:05:
[...]
Ach, als dat het enige is...? Valt prima te fiksen met de aanschaf van een tweede keuken boven...
Het is geen hutje van 350K waar er nog wel een nieuwe keuken in mag...
Zeker waar, maar als je 1.3M aan een huis kan spenderen dan kan er vast ook nog wel iets van 30k voor een keukentje af...vormulier schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 12:41:
[...]
Dat is waar maar op 1.3M mag het wel naar wens zijn![]()
Het is geen hutje van 350K waar er nog wel een nieuwe keuken in mag...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Vast niet want de banden en velgen van de Masserati moeten vervangen
https://www.funda.nl/deta...or-nuijensweg-6/43607053/
Tegen inschrijving met 11000m2
Loopafstand NS
2 minuten naar oprit A50
Origineel 1901 ??
Waarschuwing: inklinkende rivierkleigronden zorgen voor aangetaste funderingspalen (hout)
Loopafstand NS
2 minuten naar oprit A50
Origineel 1901 ??
Waarschuwing: inklinkende rivierkleigronden zorgen voor aangetaste funderingspalen (hout)

[ Voor 22% gewijzigd door _Hansel_ op 24-08-2024 17:19 ]
Erg fraai, maar 'zit nog wel wat werk aan'..._Hansel_ schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 17:10:
https://www.funda.nl/deta...or-nuijensweg-6/43607053/
Loopafstand NS
2 minuten naar oprit A50
Origineel 1901 ??
[Afbeelding]

Slopen en iets nieuws neerzetten is makkelijker maar zou wel eeuwig zonde zijn en weet niet of dat überhaupt wel mag.

Tjah, het is in ieder geval niet duur...en toch een hele 18 vierkante meter. Wat zou zoiets in de randstad kosten?
Deze 3 foto's zijn ook het enige wat je echt van het appartement te zien krijgt. Zal de lading wel dekken.
:strip_exif()/f/image/YKJNhIDsZhhpCkwGfwRygFmO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xb24ALvVb8fVKzjLMqdqTj4a.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DSVmIygcxmSlL6tNWbzZwiVf.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.funda.nl/deta...ent-vaart-nz-58/43693971/
Deze 3 foto's zijn ook het enige wat je echt van het appartement te zien krijgt. Zal de lading wel dekken.
:strip_exif()/f/image/YKJNhIDsZhhpCkwGfwRygFmO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xb24ALvVb8fVKzjLMqdqTj4a.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DSVmIygcxmSlL6tNWbzZwiVf.jpg?f=fotoalbum_large)
Hoewel ik geen fan ben van Assen, is het ook een ideale plek voor studenten in Groningen, al zit je dan liever in Groningen zelf, maar die raken ze wel kwijt voor 100K+ denk ik.Durpstick schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 17:47:
Tjah, het is in ieder geval niet duur...en toch een hele 18 vierkante meter. Wat zou zoiets in de randstad kosten?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Een paar verdiepingen hoger heeft Enzo Knol zijn appartement. Heeft hem eind vorig jaar gekocht https://www.funda.nl/deta...t-vaart-nz-58-e/42385220/Durpstick schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 17:47:
[ Voor 13% gewijzigd door tweakfdr op 24-08-2024 18:36 ]
Dat is mooi, maar wie is dan wel Enzo Knol ?????tweakfdr schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 18:33:
[...]
Een paar verdiepingen hoger heeft Enzo Knol zijn appartement. Heeft hem eind vorig jaar gekocht https://www.funda.nl/deta...t-vaart-nz-58-e/42385220/
Wikipedia: Enzo KnolRincon schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 20:08:
[...]
Dat is mooi, maar wie is dan wel Enzo Knol ?????
Tuurlijk, was een grapje, kan je zo opzoeken, maar Enzo Knol als buurman lijkt me niet ideaal als je van rustig wonen houdt tenminste.
Volgens mijn zoon woont de moeder van Enzo Knol er. Hij zou het voor haar gekocht hebben.
[ Voor 27% gewijzigd door W13k3 op 24-08-2024 20:19 ]
Kijk dan wordt het een ander verhaal natuurlijkW13k3 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 20:18:
Volgens mijn zoon woont de moeder van Enzo Knol er. Hij zou het voor haar gekocht hebben.
ik volg geforceerd de vlogs en het is een buitenhuisje voor z'n meetings in het noorden. Hij is er dus weinig, en de rest van de tijd staat het leeg.W13k3 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 20:18:
Klinkt als de ideale bovenbuurman...torretje2012 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 21:59:
[...]
ik volg geforceerd de vlogs en het is een buitenhuisje voor z'n meetings in het noorden. Hij is er dus weinig, en de rest van de tijd staat het leeg.

Label B voor een huis uit deze periode is zeldzaam, en het label is de afgelopen jaren dus door verschillende duurzaamheidsmaatregelen verbeterd van E naar B. Naast de gebruikelijke verduurzamingsmaatregelen (vloer isolatie, muurisolatie, dakisolatie, zonnepanelen) is er ook een groendak geplaatst.ElectricAlex schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 22:17:
https://www.funda.nl/deta...t-heinstraat-41/43607433/
Zou dit vloerisolatie voorstellen?
[Afbeelding]
Ja, of een grot wannabe.
:strip_exif()/f/image/Sohz6FDiHfgQxf6I2AIpe6HM.jpg?f=fotoalbum_large)
Daar heeft de zoon des huizes tijdens z'n puberjaren een bepaald soort films zitten kijkenElectricAlex schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 22:17:
[Afbeelding]
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Plafond van onze middelbare school, WC papier nat maken en tegen plafond gooien
Dat is een vochtbewaarder. Even een stuk wegbikken en de rottende vloer inspecteren, dan kan er wel wat van de vraagprijs af.ElectricAlex schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 22:17:
[Afbeelding]
Maak je niet druk, dat doet de compressor maar
*knip* offtopicmitsumark schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 22:22:
[...]
Label B voor een huis uit deze periode is zeldzaam, en het label is de afgelopen jaren dus door verschillende duurzaamheidsmaatregelen verbeterd van E naar B. Naast de gebruikelijke verduurzamingsmaatregelen (vloer isolatie, muurisolatie, dakisolatie, zonnepanelen) is er ook een groendak geplaatst.
Ja, of een grot wannabe.
[Afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door twain4me op 27-08-2024 20:36 ]
Mooi om te zien hoe oud en nieuw samen gaan.
1.2 mil voor bijna 400m2 gebruiksoppervlakte op een kavel van 4000m2
A+++ label en werkelijk alles is gedaan. Zoiets zou toch wel mijn droom zijn. Zie regelmatig woonboerderijen te koop staan waar je nog voor tonnen aan moet verspijkeren.
Wat zou hier in gestoken zijn? Ton of 3 a 4?
https://www.funda.nl/deta...-dieckertsweg-4/43699023/
A+++ label en werkelijk alles is gedaan. Zoiets zou toch wel mijn droom zijn. Zie regelmatig woonboerderijen te koop staan waar je nog voor tonnen aan moet verspijkeren.
https://www.funda.nl/deta...-dieckertsweg-4/43699023/
:strip_exif()/f/image/bLcmTMweynSVESCYrx4SMwF1.jpg?f=fotoalbum_large)
PV: 13 x LG Solar 320N1K-A5 - NeON2 / WP: Adlar Aurora II 6kw / WPB: Atlantic Explorer 200l / jaren 70 woning gasloos sinds 10-2024
In 2014/2015 hebben wij een dergelijk bedrag in een boerderij gestopt van 300m2. En dan komt daarna de tuin nog. Dus ik vermoed dat je met 4 ton er niet helemaal bent.pentaw1nz schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 21:52:
https://www.funda.nl/deta...-dieckertsweg-4/43699023/[Afbeelding]
Egoist: A person of low taste, more interested in themselves than in me
Dat dacht ik al. Dan lijkt deze best wel erg gunstig geprijsd, hoewel de locatie natuurlijk ook veel doet...JaQ schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 00:02:
[...]
In 2014/2015 hebben wij een dergelijk bedrag in een boerderij gestopt van 300m2. En dan komt daarna de tuin nog. Dus ik vermoed dat je met 4 ton er niet helemaal bent.
PV: 13 x LG Solar 320N1K-A5 - NeON2 / WP: Adlar Aurora II 6kw / WPB: Atlantic Explorer 200l / jaren 70 woning gasloos sinds 10-2024
Hoezo voorstellen? Dat is gewoon hele gangbare moderne vloerisolatie, kostenefficiënter dan de hele kelder volpompen met EPS-parels zoals je bij een kruipruimte zou doenElectricAlex schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 22:17:
[Afbeelding]
Als het goed is hebben ze het droog aangebracht en zijn er gewoon ventilatiegaten geboord, dan zou er echt geen nadelig resultaat van moeten komen. Als het professioneel gedaan is dan, ik vind het er wel een beetje slordig uitzienDJMaze schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 23:07:
[...]
Dat is een vochtbewaarder. Even een stuk wegbikken en de rottende vloer inspecteren, dan kan er wel wat van de vraagprijs af.
Hangt er vanaf wat een niet-verbouwde boerderij zou kosten. Als die niet-verbouwde woonboerderijen voor 8 ton te koop zouden staan, dan is 1,2 miljoen voor een verbouwde boerderij geen gekke prijs.pentaw1nz schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 21:52:
In de zelfde regio heb je bv ook deze woonboerderij onder de 8 ton te koop https://www.funda.nl/deta...-enterveenweg-7/89844847/ . Is iets kleiner, maar met even veel grond. En vind ik er eerlijk gezegd wat charmanter uitzien.
Maar ook naast de A1 in de oksel van de kruising met de N347.Rubbergrover1 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 08:32:
[...]
Hangt er vanaf wat een niet-verbouwde boerderij zou kosten. Als die niet-verbouwde woonboerderijen voor 8 ton te koop zouden staan, dan is 1,2 miljoen voor een verbouwde boerderij geen gekke prijs.
In de zelfde regio heb je bv ook deze woonboerderij onder de 8 ton te koop https://www.funda.nl/deta...-enterveenweg-7/89844847/ . Is iets kleiner, maar met even veel grond. En vind ik er eerlijk gezegd wat charmanter uitzien.

Hail to the greatest philosophers of all time: Calvin and Hobbes!
Opmerkelijke keuken indeling

Maar wel je eigen klimwand

https://www.funda.nl/detail/koop/sneek/huis-atalanta-16

Maar wel je eigen klimwand

En klimwand voor baby's? Als ik daar sta zit ik al met mijn hoofd tegen het plafondSpookles schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 09:18:
Opmerkelijke keuken indeling
[Afbeelding]
Maar wel je eigen klimwand![]()
[Afbeelding]
Werkelijk alles is gedaan hepentaw1nz schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 21:52:

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Weet niet hoe die m² berekend worden maar als je de meters van beneden neemt (exclusief de stal want dat is natuurlijk geen woonoppervlakte) + de meters boven waar de huidige fitnessruimte zit dan kom je aan ongeveer 300m². Ongetwijfeld wordt die enorme 'overloop' die helemaal rondloopt meegerekend, maar echt effectieve ruimte is dat natuurlijk niet.pentaw1nz schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 21:52:
Verder een mooie woning en mooi afgewerkt, maar wat ik dan weer niet goed begrijp is het gebrek aan slaapkamers. Op de benedenverdieping ligt de master met een en-suite, daarnaast een hele kleine slaapkamer die volgens mij nu in gebruik is als kantoor. Boven een hele grote slaapkamer met een nog af te bouwen badkamer. Als je wat van die ruimte opoffert voor een gang dan zou je daar 2 slaapkamers van kunnen maken.
Dan heb je dus een huis van (volgens de advertentie) bijna 400m² met effectief 3 slaapkamers

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect
sta je nou of zit je nou? Dit is verwarrend.JDx schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 09:19:
[...]
En klimwand voor baby's? Als ik daar sta zit ik al met mijn hoofd tegen het plafond
Veroordeel niet, verwonder u slechts
Eens met l-project, wat een foute plek, aan de A1 en N347, wil toch niemand wonen.Rubbergrover1 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 08:32:
[...]
Hangt er vanaf wat een niet-verbouwde boerderij zou kosten. Als die niet-verbouwde woonboerderijen voor 8 ton te koop zouden staan, dan is 1,2 miljoen voor een verbouwde boerderij geen gekke prijs.
Zijn bijzondere plekken, waar k voor geen goud zou willen wonen, vaak staan die woningen er langer dan de snelweg en dan kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar wat me verbaast als ik door het land rijdt is dat er her en der ook nog nieuwe woning pal naast de snelweg worden gebouwd. Qua geluid (Binnen kun je met goede isolatie nog wel fixen) overlast en lucht verontreiniging wil je daar toch niet wonen, wat bezielt men?Rincon schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 11:10:
[...]
Eens met l-project, wat een foute plek, aan de A1 en N347, wil toch niemand wonen.
Bijzonder afwerking, zijn dat nou echte vochtplekken, is het nog niet af, of is dat zo gemaakt?

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...
wij dromen ondertussen hardop onze woonboerderij volledig aan te pakken, onze constructie is zeer goed (gebouwd in 2002) maar we willen hem volledig aan onze smaak en leven aanpassen wat neerkomt op compleet strippen en alleen de buitenmuren laten staan (we houden van de plek, de tuin is fantastisch en hebben we al flink naar ons zin gemaakt), en we komen op minimaal 300k uit als voorzichtige schatting.pentaw1nz schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 21:52:
Gelukkig hebben we het 11 jaar geleden in de crisis voor een prikkie gekocht.
Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...
Dit misschien? https://nos.nl/collectie/...zen-hoe-is-het-zo-gekomenborgdaville schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 11:24:
wat bezielt men?
Nou ja, was een willekeurige woning die ik even snel had opgezocht. Misschien is deze dan beter.L-project schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 09:11:
[...]
Maar ook naast de A1 in de oksel van de kruising met de N347.
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/deta...huis-grensweg-4/43659934/
Iets kleiner woonoppervlak maar wel bijna een hectare grond, ook iets minder dan 8 ton. Lijkt best netjes onderhouden, maar wel toe aan een moderniseringsslag.
Misschien dat je juist met een nieuwe woning daar nog wel prima kunt wonen. Die hebben meestal goede (geluids-)isolatie en met goede centrale ventilatie (evt. met WTW) kun je de verontreiniging er ook voor een groot deel uitfilteren. Maar ik zou ook niet zo snel naast een snelweg gaan wonen.borgdaville schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 11:24:
[...]
Zijn bijzondere plekken, waar k voor geen goud zou willen wonen, vaak staan die woningen er langer dan de snelweg en dan kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar wat me verbaast als ik door het land rijdt is dat er her en der ook nog nieuwe woning pal naast de snelweg worden gebouwd. Qua geluid (Binnen kun je met goede isolatie nog wel fixen) overlast en lucht verontreiniging wil je daar toch niet wonen, wat bezielt men?
(Eigenlijk kun je je om de zelfde reden ook afvragen wat mensen bezielt om in een stad te gaan wonen.)
De vraag is dan of je vlak naast een snelweg wilt wonen als je allerlei technische hulpmiddelen nodig hebt om je huis leefbaar te maken. Je gaat er bovendien van uit dat je dag en nacht alle ramen dicht wilt houden, en nooit even lekker in de tuin of op je balkon wilt zitten.Rubbergrover1 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 13:53:
[...]
Misschien dat je juist met een nieuwe woning daar nog wel prima kunt wonen. Die hebben meestal goede (geluids-)isolatie en met goede centrale ventilatie (evt. met WTW) kun je de verontreiniging er ook voor een groot deel uitfilteren. Maar ik zou ook niet zo snel naast een snelweg gaan wonen.
(Eigenlijk kun je je om de zelfde reden ook afvragen wat mensen bezielt om in een stad te gaan wonen.)
In een stad wonen is niet helemaal te vergelijken denk ik? In een stad ga je wonen voor de voorzieningen, de röring, bereikbaarheid of wat dan ook. Wat betreft een snelweg maakt het (los van de grondprijs en beschikbaarheid waarschijnlijk) in de meeste gevallen niet heel veel uit of je vlak naast de snelweg gaat wonen of 2 km ervandaan.
Het is toch een beetje typisch Nederlands... Er zijn genoeg landen waar vlak bij een snelweg wonen heel normaal is. Brazilië is daar een goed voorbeeld van, en dat land is ruim 200x zo groot als Nederland.B64 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 14:49:
[...]
De vraag is dan of je vlak naast een snelweg wilt wonen als je allerlei technische hulpmiddelen nodig hebt om je huis leefbaar te maken. Je gaat er bovendien van uit dat je dag en nacht alle ramen dicht wilt houden, en nooit even lekker in de tuin of op je balkon wilt zitten.
In een stad wonen is niet helemaal te vergelijken denk ik? In een stad ga je wonen voor de voorzieningen, de röring, bereikbaarheid of wat dan ook. Wat betreft een snelweg maakt het (los van de grondprijs en beschikbaarheid waarschijnlijk) in de meeste gevallen niet heel veel uit of je vlak naast de snelweg gaat wonen of 2 km ervandaan.
Daar blaffen de honden ook de hele dag door in de tuinen en op de straat. Men is daar gewend aan lawaai.
Wat dat betreft zijn wij hier echt verwend. Maargoed, er zullen meerdere oorzaken zijn. En echt één op één vergelijken blijft lastig.
Dat neemt niet weg dat er genoeg mensen zijn die zo'n huis kopen, snelweg of niet.
Die maatregelen, bijv. in de vorm van peperdure fijnstoffilters (F7 of hoger) in de WTW moet men dan wel nemen. Ik was enkele weken geleden nog op bezoek in een nieuwbouwwijk in Delft, in een rij huizen pal aan de A13, waar een half jaar na oplevering al een hele duidelijke zwarte kring rond ieder WTW-uitblaasventiel te zien was. Het bouwbesluit zegt (itt in het buitenland) niets over de toe te passen filters, dus daar zaten gewoon de standaard G3-filtertjes in de WTW.Rubbergrover1 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 13:53:
[...]
Misschien dat je juist met een nieuwe woning daar nog wel prima kunt wonen. Die hebben meestal goede (geluids-)isolatie en met goede centrale ventilatie (evt. met WTW) kun je de verontreiniging er ook voor een groot deel uitfilteren.
All-electric.
Dat is dezelfde soort groep mensen die in IJmuiden gaan wonen naast de Hoogovens / Tata Steel, en vervolgens gaan klagen over de verontreiniging. Krapte woningmarkt en ook de reikwijdte van het mogelijke woongebied ten opzichte van vaste verplichtingen (familie, werk, vrienden, scholen, etc) zorgt er voor dat mensen dan toch zo'n plek kiezen om te wonen (en vervolgens in de pen te klimmen om wijzigingen te eisen, geluidsmuur langs de weg / snelheidsverlagingen / etc.)borgdaville schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 11:24:
Zijn bijzondere plekken, waar k voor geen goud zou willen wonen, vaak staan die woningen er langer dan de snelweg en dan kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar wat me verbaast als ik door het land rijdt is dat er her en der ook nog nieuwe woning pal naast de snelweg worden gebouwd. Qua geluid (Binnen kun je met goede isolatie nog wel fixen) overlast en lucht verontreiniging wil je daar toch niet wonen, wat bezielt men?
Om ook nog eens een leuke woning te tonen (wel iets over de grens) waar de beschrijving in het Engels onderaan de tekst staat.
Danzig = Gdańsk, PolenThe Millers Guild House is an example of half-timbered architecture. The building was erected in 1831 and served, of course, as the guild headquarters and facilities for the Great Mill. Later its purpose changed - the werkmaster, who supervised work at the mill, resided here. Initially the house was located on Na Piaskach Street, and in 1894 it was moved to the Mill Island. Like many other Danzig landmarks, the house was destroyed during World War II. It was decided to rebuild it and from 1997 it housed restaurants and then a chocolate pump room.
https://www.otodom.pl/pl/...-wyspie-mlynskiej-ID4pWvT
![]() | ![]() | ![]() |
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
renoveren is een enorme kostenpost idd.JaQ schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 00:02:
[...]
In 2014/2015 hebben wij een dergelijk bedrag in een boerderij gestopt van 300m2. En dan komt daarna de tuin nog. Dus ik vermoed dat je met 4 ton er niet helemaal bent.
Maar de tuin doe wij niet veel aan (20k m2), het meeste hier is gras en olijfbomen, met een zero turn maaier houden we dat redelijk onder controle. En voor de palmbomen komt 1x per jaar een mannetje om de oude bladeren weg te zagen.
10,5 miljoen Zloty, moet je ongeveer door 4 delen om het bedrag in euro's te krijgen.Qwerty-273 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 15:40:
[...]
Danzig = Gdańsk, Polen
https://www.otodom.pl/pl/...-wyspie-mlynskiej-ID4pWvT
Dan is het een heel net bedrag voor zoiets moois.
Gdansk is overigens wel een hele mooie stad (spreek er alleen geen Duits op straat, maar houd het op Engels. Ik spreek uit ervaring)
B64 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 14:49:
[...]
De vraag is dan of je vlak naast een snelweg wilt wonen als je allerlei technische hulpmiddelen nodig hebt om je huis leefbaar te maken.
offtopic:
Nee, andersom. Die maatregelen worden in veel nieuwbouwwoningen tegenwoordig aangebracht en zorgen er voor dat je veel minder van de buitenwereld merkt als je binnen zit. Dat maakt dat het in mijn optiek juist veel beter is om een nieuwbouwwoning naast een snelweg te hebben dan een oudbouwwoning. En dat je veel minder last hebt dan als je daar bv in een woning van 50 jaar oud zou wonen.
Nee, andersom. Die maatregelen worden in veel nieuwbouwwoningen tegenwoordig aangebracht en zorgen er voor dat je veel minder van de buitenwereld merkt als je binnen zit. Dat maakt dat het in mijn optiek juist veel beter is om een nieuwbouwwoning naast een snelweg te hebben dan een oudbouwwoning. En dat je veel minder last hebt dan als je daar bv in een woning van 50 jaar oud zou wonen.
Wat betreft een snelweg maakt het (los van de grondprijs en beschikbaarheid waarschijnlijk) in de meeste gevallen niet heel veel uit of je vlak naast de snelweg gaat wonen of 2 km ervandaan.
offtopic:
Dat zijn dus wel precies de twee redenen waarom het voor sommige mensen juist wél interessant is om dicht bij een snelweg te wonen. Net als dat het bijvoorbeeld interessant kan zijn om in een "kanswijk" te gaan wonen, omdat je daar veel meer huis voor je geld krijgt dan in de lokale villawijk.
Dat zijn dus wel precies de twee redenen waarom het voor sommige mensen juist wél interessant is om dicht bij een snelweg te wonen. Net als dat het bijvoorbeeld interessant kan zijn om in een "kanswijk" te gaan wonen, omdat je daar veel meer huis voor je geld krijgt dan in de lokale villawijk.
Nou als student zou ik ermee genoegen hebben genomen...Jasphur schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 09:19:
[...]
Werkelijk alles is gedaan he![]()
[Afbeelding]
En meer kansen!Rubbergrover1 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 17:37:
Net als dat het bijvoorbeeld interessant kan zijn om in een "kanswijk" te gaan wonen, omdat je daar veel meer huis voor je geld krijgt dan in de lokale villawijk.
Heb ik ook geprobeerd, maar in Drenthe doen die palmen het maar matig.Anoniem: 454358 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 16:16:
[renoveren is een enorme kostenpost idd.
Maar de tuin doe wij niet veel aan (20k m2), het meeste hier is gras en olijfbomen, met een zero turn maaier houden we dat redelijk onder controle. En voor de palmbomen komt 1x per jaar een mannetje om de oude bladeren weg te zagen.
Beukenhaag, hortensia, fruitbomen, gras en oh ja… 2 terrassen. En dan nog wat andere bloeiers en je bent zo weer een tonnetje verder als je 2000m2 leuk wilt maken. Heb ik een overkapping nog niet eens genoemd.
Een groot huis met wat tuin heeft ook nadelen 😊 (maar ik klaag niet!)
Egoist: A person of low taste, more interested in themselves than in me
@JaQ hier in Zuid Spanje gaat het die palmen al een stuk beter 😎
Veel ruimte om je huis is heerlijk, veel privacy, geen buren ellende.
Veel ruimte om je huis is heerlijk, veel privacy, geen buren ellende.
Hét huis van Roy Donders staat te koop in het mooie Tilburg.
Komt dat zien!!
https://www.funda.nl/deta...artostraat-11-a/89056666/
Voorproefje:

Te erg gewoon....
Komt dat zien!!
Voorproefje:

Te erg gewoon....
Eerlijk gezegd vind ik het wel meevallen. Ik had het veel erger verwacht.R20141016 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:07:
Komt dat zien!!
Voorproefje:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Te erg gewoon....
Het is wel "af" en instap klaar, smaak daar gelaten is het wel mooi.Rubbergrover1 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:18:
[...]
Eerlijk gezegd vind ik het wel meevallen. Ik had het veel erger verwacht.
Die pan had wel even recht op het fornhuis gemogen, en de camera kabel in een gootje maar verder weinig op aan te merken
Instapklaar ? Voor een parenclub wel ja...
Hij probeert het nog eens? Stond in 2023 ook al, wel met meer inrichting toen als ik de foto's in die post zo bekijk:R20141016 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:07:
Komt dat zien!!
Voorproefje:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Te erg gewoon....
https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/75956192#75956192
Niet mijn smaak, maar zoals hierboven ook al opgemerkt, wel strak doorgevoerd.
Over de doelgroep tjah... instap klaar is instap klaar!Oekiejoekie schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:26:
[...]
Instapklaar ? Voor een parenclub wel ja...
voor 550k heb je zakelijk een strak pand te pakken
Niet mijn smaak dat Roy Donders huis maar het ziet er tenminste wel gewoon netjes en schoon uit. Buitenkant van dat huis is nog wel het lelijkst eigenlijk.
Het enige wat mist zijn een stel wielen en een trekhaak onder het 'huis'.R20141016 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:07:
Komt dat zien!!
Te erg gewoon....
Zo, dat is lang geleden dat we die klassieker hebben langs zien komenBorisvkr schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 12:10:
[...]
Het enige wat mist zijn een stel wielen en een trekhaak onder het 'huis'.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Ik wilde zeggen. Het lijkt erop dat ze ook de vraagprijs een zetje gegeven hebben.Maarce schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:27:
[...]
Hij probeert het nog eens? Stond in 2023 ook al, wel met meer inrichting toen als ik de foto's in die post zo bekijk:
https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/75956192#75956192
Niet mijn smaak, maar zoals hierboven ook al opgemerkt, wel strak doorgevoerd.
In Augustus 2023 was deze, volgens "betrap de makelaar", 65k lager (485k, nu 550k).
edit:
zit nog best een historie aan zo te zien.
jun 2020 vraagprijs 465k
okt 2022 vraagprijs 550k
jun 2023 vraagprijs 499k
aug 2023 vraagprijs 485k
[ Voor 10% gewijzigd door Sjowhan op 27-08-2024 12:51 ]
http://specs.tweak.to/5253
Wel ontzettend veel ruimte voor de hoeveelheid grond, maar een tuin...er is alleen een binnenplaats en zelfs die is half overkapt.R20141016 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:07:
Komt dat zien!!
Voorproefje:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Te erg gewoon....
Hoe krijg je voor zoiets toestemming? Ik meen dat er zoiets als max % bebouwing van het perceelrens-br schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 13:04:
[...]
Wel ontzettend veel ruimte voor de hoeveelheid grond, maar een tuin...er is alleen een binnenplaats en zelfs die is half overkapt.
Voor vergunningsplichtig bouwen op het achtererf gelden heel wat minder strikte voorwaarden, die kun je in theorie dus helemaal volbouwen mits je vergunning krijgt (bron, bron)Wimo. schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 13:14:
[...]
Hoe krijg je voor zoiets toestemming? Ik meen dat er zoiets als max % bebouwing van het perceel
Maar het kan ook heel goed zijn dat de aanbouwen aan de achterzijde zijn gebouwd als vervanging van een bestaande aanbouw, uit een tijd dat de regels voor bebouwde oppervlakte niet zo streng gereguleerd was.
Maar.. maar.. maar papa Roy had het hele seizoen lopen klussen voor die B&B en dan gaan ze het nu verkopen ??R20141016 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:07:
Komt dat zien!!
Voorproefje:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Te erg gewoon....
Weet ook niet wat hij wil, maar vooral, arme papa die alles voor niets heeft gedaan..
Als je de vader van Roy Donders bent, dan kun je waarschijnlijk al sinds zijn geboorte goed omgaan met teleurstellingeniketot schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 15:03:
[...]
Maar.. maar.. maar papa Roy had het hele seizoen lopen klussen voor die B&B en dan gaan ze het nu verkopen ??
Weet ook niet wat hij wil, maar vooral, arme papa die alles voor niets heeft gedaan..
Ok, rolluiken zijn, als ik het goed begrijp, een must als je onder de rivieren woont, maar is dit is koste wat kost zo gedaan. Als je 1.90 lang bent, moet je bukken om de voordeur door te gaan.
:strip_exif()/f/image/Mj48zbCo648aqy4yOlhGMt3c.jpg?f=fotoalbum_large)
Naast dat het niet echt handig is, is het ook ongelooflijk lelijk.
:strip_exif()/f/image/Mj48zbCo648aqy4yOlhGMt3c.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 52% gewijzigd door Erik070 op 27-08-2024 16:44 ]
Ik mis er een voor het raampje van naar ik aanneem de WC. En ja, ook dat komt soms voor.Erik070 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 16:42:
Ok, rolluiken zijn, als ik het goed begrijp, een must als je onder de rivieren woont, maar is dit is koste wat kost zo gedaan. Als je 1.90 lang bent, moet je bukken om de voordeur door te gaan.
[Afbeelding]
Overigens heeft rolluiken echt niks met boven of onder de rivieren te maken. Ook onder de rivieren dat er voldoende huizen zijn zonder rolluiken. En boven de rivieren komen ze vast ook voor. Nog los van dat hier laatst iemand meen ik schreef dat het ook in Noorwegen vrij gangbaar was om ze hebben. Dat is nog wat verder boven de rivieren dus.
Die voor het wc raampje heb ik inderdaad een keer in dit topic voorbij zien komen. Prachtig.RobertMe schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 17:00:
[...]
Ik mis er een voor het raampje van naar ik aanneem de WC. En ja, ook dat komt soms voor.
Overigens heeft rolluiken echt niks met boven of onder de rivieren te maken. Ook onder de rivieren dat er voldoende huizen zijn zonder rolluiken. En boven de rivieren komen ze vast ook voor. Nog los van dat hier laatst iemand meen ik schreef dat het ook in Noorwegen vrij gangbaar was om ze hebben. Dat is nog wat verder boven de rivieren dus.
En ja, ik scheer het even heel makkelijk over 1 kam dat onder de rivieren rolluiken meer voorkomen.
Ik zie het in Rotterdam ook steeds vaker helaas. Ik snap de functie, ook buiten inbraak enzo, maar mooi is het niet.
Erik070 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 17:11:
Ik snap de functie, ook buiten inbraak enzo, maar mooi is het niet.
offtopic:
Het ligt natuurlijk ook aan de hoe en wat. Alleen op slaapkamers op de bovenverdieping en evt de achterzijde, met evt. aan de voorzijde een zonnescherm, ziet er al heel anders uit dan óók aan de voorzijde incl. voordeur. Echt overal incl voordeur krijg je helemaal een bunker. En als het voor beveiliging is lijken die luiken zoals bij winkelpanden mij toch beter te werken. Een volluik is vaak toch maar plastic of "blik". Naast dat je ze volgens mij ook nogal makkelijk omhoog duwt of los breekt.
Het ligt natuurlijk ook aan de hoe en wat. Alleen op slaapkamers op de bovenverdieping en evt de achterzijde, met evt. aan de voorzijde een zonnescherm, ziet er al heel anders uit dan óók aan de voorzijde incl. voordeur. Echt overal incl voordeur krijg je helemaal een bunker. En als het voor beveiliging is lijken die luiken zoals bij winkelpanden mij toch beter te werken. Een volluik is vaak toch maar plastic of "blik". Naast dat je ze volgens mij ook nogal makkelijk omhoog duwt of los breekt.
RobertMe schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 17:20:
[...]
offtopic:
offtopic:
En niet te vergeten: brandveiligheid. Lekker zo'n rolluik voor je deur als er 's nachts brand uitbreekt
En niet te vergeten: brandveiligheid. Lekker zo'n rolluik voor je deur als er 's nachts brand uitbreekt
Dit topic is gesloten.
Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.
Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.
Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.
Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.