Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2024 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 105 Laatste
Acties:
  • 1.790.881 views

Onderwerpen

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 20:16
Dit is toch wel een heel erg apart huis:
Ja, het staat (weer) in België, niet ver van de Nederlandse grens. Het heeft ook wel flink (understatement) wat liefde nodig. Elke keer als je denkt dat je nu alles gezien hebt is er nog meer. Dit is echt zo'n huis waar je gasten moeten vragen waar het toilet is.

https://www.funda.nl/koop...uis-43586482-moorenweg-7/

Ze hebben in ieder geval zeker niet de moeite genomen om de muren wit(ter) te maken in Photoshop.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/189/841/396_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/189/841/409_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/189/841/414_2160.jpg

De nieuwe koper zal ook even met een flinke fles HG schimmelreiniger aan de slag moeten, zo te zien staat het al langer leeg:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/189/841/426_2160.jpg

Is dit nu de keuken uit het huis? Daar kun je niet eens goed een smoske bereiden.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/189/841/428_2160.jpg

Ohnee dit is de keuken.. Verschrikkelijk hoeveel schimmel er is. Dat is toch wel erg zonde..
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/189/841/467_2160.jpg

De woonkamer, hier ook nogal wat schimmel:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/189/841/442_2160.jpg

Wat is dit precies voor ruimte:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/189/841/449_2160.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:43
650m2! :O Wat een bijzonder pand.. lijkt mij meer iets van een bedrijfspand geweest te zijn of zo? In deze staat verschrikkelijk, maar zou best iets gaafs kunnen zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door Martijn1990 op 03-05-2024 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 21:27
CrystalViriS schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 09:05:
Ja, het staat (weer) in België, niet ver van de Nederlandse grens. Het heeft ook wel flink (understatement) wat liefde nodig. Elke keer als je denkt dat je nu alles gezien hebt is er nog meer. Dit is echt zo'n huis waar je gasten moeten vragen waar het toilet is.

Ze hebben in ieder geval zeker niet de moeite genomen om de muren wit(ter) te maken in Photoshop.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

De nieuwe koper zal ook even met een flinke fles HG schimmelreiniger aan de slag moeten, zo te zien staat het al langer leeg:
[Afbeelding]

Is dit nu de keuken uit het huis? Daar kun je niet eens goed een smoske bereiden.
[Afbeelding]

Ohnee dit is de keuken.. Verschrikkelijk hoeveel schimmel er is. Dat is toch wel erg zonde..
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Walk away...

Structurele issues met het dak (los van de scheuren in allerlei muren), loodslapjes doen we niet aan in Belgie? Ding heeft zoveel werk nodig om lekvrij te maken dat je beter omver kunt bulldozeren en opnieuw beginnen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:19
Holk schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 09:19:
[...]

Walk away...

Structurele issues met het dak (los van de scheuren in allerlei muren), loodslapjes doen we niet aan in Belgie? Ding heeft zoveel werk nodig om lekvrij te maken dat je beter omver kunt bulldozeren en opnieuw beginnen
Dat is wel weer echt kort door de bocht.
Het kan prima zo zijn dat met nieuwe dakbedekking en wat aandacht in de afwerking daarvan alle vochtproblemen zijn opgelost.
Dan is het alleen nog een kwestie van binnen een leuk kleurtje op de muur, buitenkant even afboenen en lekker genieten van je vreemde huis.
Dit is gewoon prachtig jaren 70 design wat je moet kunnen waarderen.

[ Voor 5% gewijzigd door No Hands op 03-05-2024 09:26 ]

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:01

Crazy D

I think we should take a look.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik zou verdwalen :+ Wel een beetje een crematorium gevoel, met die schoorsteen. Maar vind m wel leuk eigenlijk.
Die laatste foto, dat is idd wel vaag. Voetenbadje zoals je in spa's en thermen tegenkomt lijkt me een beetje gek. Pierebadje voor de kinderen? Wat de stopcontacten laag in de muur en de open haard weer niet verklaren. Maar als zitkuil is het dan weer flink mislukt :P Vaag.

Exact expert nodig?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 20:16
Martijn1990 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 09:17:
650m2! :O Wat een bijzonder pand.. lijkt mij meer iets van een bedrijfspand geweest te zijn of zo? In deze staat verschrikkelijk, maar zou best iets gaafs kunnen zijn.
Stiekem vind ik het een supertof pand. Als ik het geld had zou ik het kopen en helemaal opknappen. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 21:27
No Hands schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 09:23:
[...]

Dat is wel weer echt kort door de bocht.
Het kan prima zo zijn dat met nieuwe dakbedekking en wat aandacht in de afwerking daarvan alle vochtproblemen zijn opgelost.
Dan is het alleen nog een kwestie van binnen een leuk kleurtje op de muur, buitenkant even afboenen en lekker genieten van je vreemde huis.
Dit is gewoon prachtig jaren 70 design wat je moet kunnen waarderen.
Waardeer de architectuur zeker, niet de bouwer/constructeur. Op meerdere plekken in het huis op de ‘buitenmuur’ vocht en schimmel, dat duidt op verkeerde bouw. Loopt vocht tussen de afdichting van het dak de muren in en komt binnen tot uiting omdat daar geen buitenblad zit. Je zult op elke plek waar een daklijn tegen een muur zit nieuwe loodslappen moeten plaatsen op het binnenblad, gezien de afmeting van het dak een enorme dure klus. En dan blijf je het vocht in de muren wat er nu al zit houden omdat die zijn dicht gestuukt. Jou oplossing gaat je visueel wat geven maar op een bordje dat je 3 jaar na opknappen weer met een grote schimmelbende zit.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Er zijn weer een aantal pareltjes op de woningmarkt gekomen:

Ben jij een starter en heb je ergens 3 ton liggen, neem dit huis die het uiterlijk heeft van een stacaravan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OX_V2Cq8PuQT7zhsDlvs2m5E7P8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N8nrGcLwoR8AtqykohxrC2sB.jpg?f=fotoalbum_large
https://www.funda.nl/koop...t-43586499-zwijsenhof-84/

Wie kan dit inspiratieloze pand opfleuren, voor 4ton is het de jouwe.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xn8FWuFTVqUebOsWdo7aAcgc9Bs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QnsFNEljZUVIMZQkErEZTWUc.jpg?f=fotoalbum_large
https://www.funda.nl/koop...is-43585851-wickenburg-1/

En als laatste, de transformer woning die vast zit in zn tranformatie voor 9ton. Bumblebee is er niets bij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5cgJuZW2_LkghKnhgw2Gv9fgSwk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/91Bx79wpizG4wpKisdac2msi.jpg?f=fotoalbum_large
https://www.funda.nl/deta...llingweg-282-242/43586428

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 19:20

[Afbeelding]
Huis geeft mij vooral het gevoel in een Escher-tekening te zijn beland en verdwaald.
En ziet er inderdaad erg onbewoond uit, maar de wasmachine en droger geven juist weer een bewoonde indruk.

Die verlaagde ruimte met open haard lijkt me een voor die tijd moderne zithoek (1973)?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martijn1990
DaWizza schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 10:00:

En als laatste, de transformer woning die vast zit in zn tranformatie voor 9ton. Bumblebee is er niets bij.

[Afbeelding]
https://www.funda.nl/deta...llingweg-282-242/43586428
En dan niet eens een tuin hebben.. alleen een oprit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordeeeh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:29
Martijn1990 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 10:30:
[...]

Maarrrrr, je kan wel mooi de tuindeuren opengooien zodat je met de woonkamer op straat zit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Knutselsmurf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:06

Knutselsmurf

LED's make things better

jordeeeh schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 10:35:
[...]

Maarrrrr, je kan wel mooi de tuindeuren opengooien zodat je met de woonkamer op straat zit.
Als je geen tuin hebt, zijn het dan nog tuindeuren? :) Of worden het dan opritdeuren?

- This line is intentionally left blank -

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• synoniem
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Knutselsmurf schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 10:52:
[...]

Als je geen tuin hebt, zijn het dan nog tuindeuren? :) Of worden het dan opritdeuren?
Volgens mij heet het dan garagedeuren. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robotomizer
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 24-08 14:32
willen we dat wel weten..... Dik wollig tapijtje op de grond, Marvin Gaye op de achtergrond...
(of zo'n argex-korrel palmen binnentuin, kan ook, iets saaier)

Wel super pand! ik wil het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Martijn1990 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 10:30:
[...]

Het strand zit op 2 x struikelen. Als je het leuk vind om daar te wonen, denk ik dat je de afwezigheid van een tuin niet zo relevant vind. Wel eigen P, en dus strand op een paar meter lopen.

Exact expert nodig?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:40

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Toke_gt schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 10:13:
[...]

Huis geeft mij vooral het gevoel in een Escher-tekening te zijn beland en verdwaald.
En ziet er inderdaad erg onbewoond uit, maar de wasmachine en droger geven juist weer een bewoonde indruk.

Die verlaagde ruimte met open haard lijkt me een voor die tijd moderne zithoek (1973)?
Ik zat zelf te twijfelen tussen een "swingers-kuil" en een soort van mislukte sauna ruimte....

De trappenhuis tekening van Esscher was ook het eerste waar ik aan moest denken.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn1990
Crazy D schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 11:42:
[...]

Het strand zit op 2 x struikelen. Als je het leuk vind om daar te wonen, denk ik dat je de afwezigheid van een tuin niet zo relevant vind. Wel eigen P, en dus strand op een paar meter lopen.
Dat had ik nog niet gezien. Maar alsnog moet ik er niet aan denken om zoveel te betalen voor een huis en niet even lekker een bakkie koffie in de tuin te kunnen drinken. Je wilt ook niet altijd naar het (drukke) strand lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:47
Martijn1990 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 11:53:
[...]

Dat had ik nog niet gezien. Maar alsnog moet ik er niet aan denken om zoveel te betalen voor een huis en niet even lekker een bakkie koffie in de tuin te kunnen drinken. Je wilt ook niet altijd naar het (drukke) strand lijkt me.
Wat denk je van de files in de zomer? Prettige wedstrijd..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:03

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/189/841/449_2160.jpg
Lijkt wel op een ruimte welke je kan vullen met water ofzo

edit: Never mind. Op andere foto's lijkt het daar totaal niet op.
Lijkt meer op een zitkuil kamer. Bedenk je eens allemaal kussens rondom. :D

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/189/841/458_2160.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Jasphur op 03-05-2024 12:08 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:19
Jasphur schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 12:06:
[...]

Lijkt wel op een ruimte welke je kan vullen met water ofzo

edit: Never mind. Op andere foto's lijkt het daar totaal niet op.
Lijkt meer op een zitkuil kamer. Bedenk je eens allemaal kussens rondom. :D

[Afbeelding]
Quote van de beschrijving:
De woning bestaat uit een riante leefruimte met een oppervlakte van maar liefst 84m² groot. Het open karakter zorgt voor een fijne betrokkenheid doorheen de gehele ruimte. Toch werd de zithoek, met haard, wat apart en net wat lager gebouwd. Dat zorgt hier zeker instant voor een zeer knusse en geborgen sfeer.

Als je op de foto's van de woonkamer kijkt, dan zie je dat de haard aan 2 kanten zit, maar aan het woongedeelte zie ik geen verlaagde zithoek, wat voor mij dus suggereert dat die 'kuil' bedoeld is als een soort van zithoek.

Misschien was de tafel wel te hoog voor de stoelen (of de stoelen te laag voor de tafel), een stukje van de tafelpoten afhalen was vast zonde, dan kan je de tafel beter in een kuil zetten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:04

Saven

Administrator

Harrie_ schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 15:03:
[...]

Dit volg ik niet helemaal? Natuurlijk moet er wel e.e.a. aan gebeuren qua moderniseren en (vooral) qua energielabel, maar we hebben het hier over een superkarakteristiek huis op een goede locatie met meer dan 300m² woonoppervlak en meer dan 1000m² perceeloppervlak. Dan is een prijs van 1,5mln toch niet zo gek?
Nja.. :
Arno schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 15:05:
In welke wereld zijn we beland als we het normaal vinden om 1.500.000 euro te betalen voor een huis?
Dit eigenlijk. Ja het is met 333m2 vrij ruim, maar daar is wat mij betreft alles mee gezegd. Locate is ruk want je zit aan een enorm drukke weg. Niet alleen geluidshinder maar tevens ongezond. Je zit voor dat geld niet eens vrijstaand. Je moet voor tonnen verbouwen wil je er iets van deze tijd van maken. Zit je dan in je twee-onder-een-kapper van uiteindelijk 2 miljoen aan een drukke weg. Mja, heb je wel je karakteristieke uiterlijk :+

Het is geen Amsterdam op een toplocatie ofzo. Al denkt bijna elke huiseigenaar tegenwoordig van wel :P
Harrie_ schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 15:07:
[...]

We hebben het hier toch niet over een 'normaal' rijtjeshuis?
Nee, zeker niet nee... Een 100 jaar oude uit de kluiten gewassen verpauperde doos :+ :P Haha. Als geld geen enkele rol speelt in je leven is er wel wat fantastisch van te maken hoor. Maar dan zit je wel nog met de ondermaatse locatie. Zou voor mij iig een ding zijn, wie wil er nu (en voor dat geld) aan zo'n drukke weg zitten?
leto001 schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 15:08:
[...]

Volgens mij is die weg voor de deur best druk en 300m2 en 'er moet e.e.a. aan gebeuren' kost nogal veel geld. Als je zo'n huis hebt dan is door het formaat alles niet gewoon duur, maar extra duur. Ik heb hier 465m2 en er zijn gewoon bijna geen kleine klussen te doen.

Alleen al alle glas vervangen, vloer isoleren, muren isoleren en dak is een kapitaal en dan start je nog maar. Ik vind het ook best veel geld voor dit huis, aan die weg en in die staat.
Precies dit ja. Maar tering. 465m2 is een heel kasteel joh. Ik neem aan dat je een butler hebt en een poetsvrouw? :*) M'n vriendin loopt al te zeuren over de helft aan m2 die ze schoon moet maken :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• L-project
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 15:12
Martijn1990 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 11:53:
[...]

Daarvoor is er dan natuurlijk ook nog het dakterras. Wat ik in de rest van de straat zie lijkt de onderste verdieping vooral bedoelt voor commerciële doeleinden: vergaderruimte zoals hier, kantoor of zoals een paar deuren verder een ijswinkel.

[ Voor 0% gewijzigd door L-project op 03-05-2024 12:32 . Reden: typo ]

Hail to the greatest philosophers of all time: Calvin and Hobbes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

jbdeiman schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 12:18:
[...]

Quote van de beschrijving:
De woning bestaat uit een riante leefruimte met een oppervlakte van maar liefst 84m² groot. Het open karakter zorgt voor een fijne betrokkenheid doorheen de gehele ruimte. Toch werd de zithoek, met haard, wat apart en net wat lager gebouwd. Dat zorgt hier zeker instant voor een zeer knusse en geborgen sfeer.
...
Waar de meeste makelaars "welke" gebruiken (waarom eigenlijk?), wordt hier "wat" gebruikt. Hoe kom je er op?

Edit: nu ik het teruglees, kan de zin wel. "De zithoek is wat apart..."

[ Voor 6% gewijzigd door timovd op 03-05-2024 12:55 ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
Ik was dus niet de enige die dit dacht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vormulier
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Nou hoeveel huur is dat? zo te zien heb je huisjes en nog geen hotel dat scheelt weer :P

Monopolie opbergen doet

Wel leuk om te zien al die verschillen, de keuze is reuze en dus ook wel lastig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:19
timovd schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 12:53:
[...]

Waar de meeste makelaars "welke" gebruiken (waarom eigenlijk?), wordt hier "wat" gebruikt. Hoe kom je er op?

Edit: nu ik het teruglees, kan de zin wel. "De zithoek is wat apart..."
Klopt inderdaad prima, je moet het alleen goed lezen om de zin in 1 keer mee te krijgen.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Saven schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 12:32:
Dit eigenlijk. Ja het is met 333m2 vrij ruim, maar daar is wat mij betreft alles mee gezegd. Locate is ruk want je zit aan een enorm drukke weg. Niet alleen geluidshinder maar tevens ongezond. Je zit voor dat geld niet eens vrijstaand. Je moet voor tonnen verbouwen wil je er iets van deze tijd van maken. Zit je dan in je twee-onder-een-kapper van uiteindelijk 2 miljoen aan een drukke weg. Mja, heb je wel je karakteristieke uiterlijk :+

Het is geen Amsterdam op een toplocatie ofzo. Al denkt bijna elke huiseigenaar tegenwoordig van wel :P
Voor 1,5 miljoen koop je in Amsterdam niet zoveel woonruimte. En als "druk" een reden is om een huis niet te willen, valt 50% van alle koopwoningen in de randstad sowieso al af. En dan is Nijmegen ook nog eens best wel een vriendelijk stadje. Een stuk vriendelijker dan de gemiddelde plaats in de randstad. En dan zit je hier vandaan ook nog eens in een paar minuten rijden echt in de ruime natuur, waar je in de randstad vanuit de meeste plaatsen hooguit in een veredeld park uit komt. (en voordelig boodschappen doen en tanken in DE :P)

Ik zeg niet dat dit nu per se 1,5 miljoen waard is, maar ik vind dat je wel heel erg minachtend doet over deze woning en deze lokatie.

Exact expert nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Crazy D schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 13:57:
[...]

Voor 1,5 miljoen koop je in Amsterdam niet zoveel woonruimte. En als "druk" een reden is om een huis niet te willen, valt 50% van alle koopwoningen in de randstad sowieso al af. En dan is Nijmegen ook nog eens best wel een vriendelijk stadje. Een stuk vriendelijker dan de gemiddelde plaats in de randstad. En dan zit je hier vandaan ook nog eens in een paar minuten rijden echt in de ruime natuur, waar je in de randstad vanuit de meeste plaatsen hooguit in een veredeld park uit komt. (en voordelig boodschappen doen en tanken in DE :P)

Ik zeg niet dat dit nu per se 1,5 miljoen waard is, maar ik vind dat je wel heel erg minachtend doet over deze woning en deze lokatie.
Tja het is maar net wat de gek er voor geeft natuurlijk. In Utrecht heb je voor dat geld wel de woon m2 maar niet het perceel. In Limburg krijg je er nog een landgoed bij.

Ik vind de prijs zelf redelijk, er moet zeker het een en ander aan gebeuren, maar je krijgt veel voor het geld op een prima locatie. Die drukke weg valt enigszins mee, de echte drukke wegen in/uit Nijmegen zijn vooral de St Anna, Oranjesingel (nijmegen noord / duitsland) en Graafseweg. De Groesbeekseweg is zeker niet stil en rustig, maar bedient geen aanvoer naar andere grote plaatsen behalve een 'sjeiker' buitengebied dat weggemoffelt zit tussen Nijmegen en Duitsland.

Maar goed als je echt rust wilt kan je zelden dit soort woningen kopen omdat ze vaak alleen in steden te vinden zijn.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Rizzi
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Rizzi

Rechtlijnig als altijd

Crazy D schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 13:57:
[...]

offtopic:
sssttt....laat mensen uit de Randstad lekker minachtig doen over alle daarbuiten vallende locaties. Ik hoef die randstedelingen ook niet bij mij in de straat of buurt ;)

What's a cube to you?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:29
Een speurtocht voor jullie :)

De laatste woning die in deze staat die verkocht is in deze wijk ging voor 345k weg vorige maand. 30k boven vraagprijs.
Ik vermoed dat deze woning toch al gauw een 30k minder waard is dan de vraagprijs vanwege wat er op drie foto's te zien is. En het heeft niets met het huis zelf te maken...

https://www.funda.nl/koop/ede/huis-43586510-koelhorst-48

Overigens leuk detail bij deze woningen:
Het dak is 30 jaar oud en moet vervangen worden.
De planken op de gevel moeten vervangen worden, want is gelamineerd spaanplaat en compleet rot.
Er is asbest aanwezig in de garage, de platen die tegen de binnenmuren zijn gezet.
In dit geval is er ook zeil in de keuken te zien, en daar zou ik zeker een monster van laten nemen.
Geen van het hout op het plafond is origineel. Allemaal cosmetisch.

Energielabel is het oude soort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stufferdt
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18:19
Crazy D schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 09:37:
[...]

Ik zou verdwalen :+ Wel een beetje een crematorium gevoel, met die schoorsteen. Maar vind m wel leuk eigenlijk.
Die laatste foto, dat is idd wel vaag. Voetenbadje zoals je in spa's en thermen tegenkomt lijkt me een beetje gek. Pierebadje voor de kinderen? Wat de stopcontacten laag in de muur en de open haard weer niet verklaren. Maar als zitkuil is het dan weer flink mislukt :P Vaag.
beweegbare vloer wellicht?

I don't know what happened, but it sure don't add up on paper And as long as she lets me, I'll take her wherever she wants me to take her

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joosie
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18:54
Caelorum schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 21:50:
Een speurtocht voor jullie :)

De laatste woning die in deze staat die verkocht is in deze wijk ging voor 345k weg vorige maand. 30k boven vraagprijs.
Ik vermoed dat deze woning toch al gauw een 30k minder waard is dan de vraagprijs vanwege wat er op drie foto's te zien is. En het heeft niets met het huis zelf te maken...

https://www.funda.nl/koop/ede/huis-43586510-koelhorst-48
Doel je hiermee op de linker buren?

P.S. Ik vind gewoon foto's in de post wel makkelijker kijken dat het linkje openen en zelf zoeken...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4eXpAgMyV-tItSCrSSLeM_AMvA8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VQeY2s5wHUrOIhjeWZR9lAJw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:29
joosie schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 22:00:
[...]

Doel je hiermee op de linker buren?

P.S. Ik vind gewoon foto's in de post wel makkelijker kijken dat het linkje openen en zelf zoeken...

[Afbeelding]
Ik wilde het ook weer niet te makkelijk maken. Maar dit lijkt me wel 1 van de meer extraverte excentrieke buren in deze toch wel redelijke volksbuurt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Nu online
Holk schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 09:47:
[...]

Waardeer de architectuur zeker, niet de bouwer/constructeur. Op meerdere plekken in het huis op de ‘buitenmuur’ vocht en schimmel, dat duidt op verkeerde bouw. Loopt vocht tussen de afdichting van het dak de muren in en komt binnen tot uiting omdat daar geen buitenblad zit. Je zult op elke plek waar een daklijn tegen een muur zit nieuwe loodslappen moeten plaatsen op het binnenblad, gezien de afmeting van het dak een enorme dure klus. En dan blijf je het vocht in de muren wat er nu al zit houden omdat die zijn dicht gestuukt. Jou oplossing gaat je visueel wat geven maar op een bordje dat je 3 jaar na opknappen weer met een grote schimmelbende zit.
Ik zou er zeker geen slap lood in doen.
Wel wat loodslabben (of loketten).

En ik denk misschien nog wel kostbaarder dan je verwacht, als die leistenen asbest bevatten.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Bitfreakie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:22
Een huis in Bedum dat op het eerste oog niet overdreven ruim lijkt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/usTUzW4HwQ47VW-NxrRedwBiJsY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Caj00A55rYnHUJkq2blxs6lI.jpg?f=fotoalbum_large

Bij nadere inspectie: vier slaapkamers en een lel van een tuin:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CTcnzy2gQq7E34_OqinBSrZus3c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m0HlHUvkK4AGr5IozZ8cC5yg.jpg?f=fotoalbum_large

Leuk detail: de wenteltrap en lichtkoepel waar je naar de sterren kunt kijken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Q-xyWUABuy3K-s3_uTkBp0xw3E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fzwhgY6kMFgcAhQPKsv5PSzW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/myqxT9DzojVRSnUreL7N89w0Bww=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J5qaz65FuW0KRqnj2sIlKX0Y.jpg?f=fotoalbum_large

Op de een of andere manier vind ik het huis wel een prettige sfeer hebben, zie me zelf er wel wonen.

https://www.funda.nl/koop...-43579622-ludgerstraat-16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Bitfreakie schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 10:03:
Dat is idd wel een mindfuck zeg. Zo op het oog aan de voorkant misschien 100m2, maar dat is best wel een joekel van een huis. Echt wel tof. En er gaat blijkbaar toch nog iets boven Groningen (stad) :P

Exact expert nodig?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bitfreakie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:22
Een nieuwbouwhuis in Oosterwijtwerd, neergezet nadat het huis dat er stond was gesloopt wegens bevingsschade. Bijzondere vormgeving, zelf word ik niet heel warm van de indeling op de begane grond. Wel twee badkamers trouwens. De keuken zou ik zelf niet zo hebben gedaan, is erg krap en je hebt de doorloop naar de bijkeuken. De plattegrond klopt ook niet wat de keuken betreft. Het huis staat al 9 maanden te koop, dat is niet voor niets.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GQQNEkdE9vluU91c7WIkCpsJxDk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/igb8OS7n1CCrPrfJwOPHHkEQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Doa7cGL9HuQvo1g_f36sdEoxZHM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DbS34LpPir1lDIh4welZDirY.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.funda.nl/koop...s-42256351-dorpstraat-22/

Artikel over het huis op RTV Noord: https://www.rtvnoord.nl/e...krapte-beetje-achterhaald

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:12

Fiber

Beaches are for storming.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Op de een of andere manier vind ik het huis wel een prettige sfeer hebben, zie me zelf er wel wonen.

Zeker erg leuk huis!

En dan vergeet je de 'serverruimte' nog met een redelijk hoog Tweakers gehalte... _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/189/544/002_2160.jpg

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Bitfreakie schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 10:20:
Een nieuwbouwhuis in Oosterwijtwerd, neergezet nadat het huis dat er stond was gesloopt wegens bevingsschade. Bijzondere vormgeving, zelf word ik niet heel warm van de indeling op de begane grond. Wel twee badkamers trouwens. De keuken zou ik zelf niet zo hebben gedaan, is erg krap en je hebt de doorloop naar de bijkeuken. De plattegrond klopt ook niet wat de keuken betreft. Het huis staat al 9 maanden te koop, dat is niet voor niets.
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Artikel over het huis op RTV Noord: https://www.rtvnoord.nl/e...krapte-beetje-achterhaald
Beter nog, in dat deel van het land zal waarschijnlijk de achterdeur de meest gebruikte buitendeur zijn dus je bezoek komt ook steeds door die smalle keuken... :z

En de warmtepomp/airco heeft ook een fijn plekje zo net naast de schuifpui...:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/186/302/381_2160.jpg

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:49

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

https://www.funda.nl/deta...sserskade-15-17/89940373/
Het huis zelf heb ik maar met matige interesse bekeken, maar wat is de hobby van de buren dat ze zoveel kliko's nodig hebben :?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/189/859/081_1440.jpg

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vormulier
  • Niet online
Fiber schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 12:11:
[...]

Beter nog, in dat deel van het land zal waarschijnlijk de achterdeur de meest gebruikte buitendeur zijn dus je bezoek komt ook steeds door die smalle keuken... :z

En de warmtepomp/airco heeft ook een fijn plekje zo net naast de schuifpui...:

[Afbeelding]
Dat kan best, maar die duer tussen de keuken en de bij keuken had het beste een schuifduer kunnen zijn..
Nu kan je niet koken als iemand naar binnen/buiten wilt..

en lekt dat douche scherm nu op foto 24?.. Na goed de algehele indeling is meh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vormulier
  • Niet online
Yukkie schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 12:17:
Het huis zelf heb ik maar met matige interesse bekeken, maar wat is de hobby van de buren dat ze zoveel kliko's nodig hebben :?

[Afbeelding]
Foto 8 ook... steiger houten WC omkasting.. en dan lekker die kromme douche goot..en dan begint het lijstje pas met WTFunda... De prijs zal 2 ton aan locatie zijn de rest voor het pand zelf...

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Toke_gt

[Afbeelding]
Geloof het of niet, maar er is een containerservicebedrijf gevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Nu online

[Afbeelding]
Hoe gooi je een kliko weg?
Zet 'm op straat maar dan wordt ie alleen geleegd en zetten ze 'm weer terug.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Aardappel
  • Nu online
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dit is een wenteltrap:

Afbeeldingslocatie: https://www.frederikmaesen.be/wp-content/uploads/2022/09/De-Helix-wenteltrap-1200x1200.jpg

Een trap waarbij de treden niet samenkomen in een centrale as (of spil).

Die ruimte kan groot zijn zoals hierboven, of heel klein zoals hier:

Afbeeldingslocatie: https://www.preferro.nl/wp-content/uploads/2020/12/Stalen-taatsdeuren_organische-stalen-trap_web-55-740x740.jpg

Dit is een trap waarbij de treden wél samen in één punt komen en dat heet een spiltrap.

Afbeeldingslocatie: https://media.cdn.bauhaus/m/502502/12.webp

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 14:12

Amphiebietje

In de blubber

@Aardappel Waar is die eerste trap? Natuurgebied o.i.d.?

Overigens wordt die laatste trap in de volksmond meestal ook "wenteltrap" genoemd...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Amphiebietje schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 20:42:
@Aardappel Waar is die eerste trap? Natuurgebied o.i.d.?

Overigens wordt die laatste trap in de volksmond meestal ook "wenteltrap" genoemd...
https://fantastischoosten...-fantastisch-mooie-klamm/ :)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• BennieWolters
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-09 20:20
Aardappel schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 14:05:
[...]

Dit is een wenteltrap:

[Afbeelding]

Een trap waarbij de treden niet samenkomen in een centrale as (of spil).

Die ruimte kan groot zijn zoals hierboven, of heel klein zoals hier:

[Afbeelding]

Dit is een trap waarbij de treden wél samen in één punt komen en dat heet een spiltrap.

[Afbeelding]
Lekker boeien. Iedereen weet wat er bedoeld wordt als je wenteltrap zegt..

Joe

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Geinig perceeltje:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/144/241/163_2160.jpg

Best leuk huis, al is de inrichting gedateerd en zeker mijn smaak niet.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/144/241/055_2160.jpg

Zit ook nog een restaurant en camper-camping bij... O-)

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/144/241/087_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...251-provincialeweg-133-a/

Er schijnt ook jaarlijks gevolleybald te worden: multiple video streaming MJT-doezum.nl

Oeps, staat al drie jaar te koop of zo: :o The Executer in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3"
Nou ja, ik heb er in ieder geval andere plaatjes uitgepikt... :z

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Rudi01
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 20:00
De makelaar begint weer met ronkende teksten:
Genesteld in de omhelzing van de natuur, is dit majestueuze bouwwerk het resultaat van menselijke creativiteit en architecturale genialiteit. Dit is niet alleen een onderkomen, maar een kunstwerk! Een samensmelting van design, functionaliteit en luxe die het gewone overstijgt.

De tekst heeft in ieder geval geen betrekking op de buitenkant..
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/187/576/240_2160.jpg

En ook geen betrekking op het huis
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/187/576/244_2160.jpg

Maar de schuur is de grote verrassing en heeft een safari vibe
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/187/576/226_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/187/576/229_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/187/576/236_2160.jpg

Meer te zien op:
https://www.funda.nl/koop...-89875795-van-akenweg-82/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Rudi01 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 21:46:
Genesteld in de omhelzing van de natuur, is dit majestueuze bouwwerk het resultaat van menselijke creativiteit en architecturale genialiteit. Dit is niet alleen een onderkomen, maar een kunstwerk! Een samensmelting van design, functionaliteit en luxe die het gewone overstijgt.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Meer te zien op:
Geinig huisje, maar my god, moet elke makelaar nu van die cringy teksten erbij zetten? Keek naar wat huizen in de buurt vandaag en ze doen het allemaal.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toke_gt
JDx schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 21:49:
[...]

Geinig huisje, maar my god, moet elke makelaar nu van die cringy teksten erbij zetten? Keek naar wat huizen in de buurt vandaag en ze doen het allemaal.
ChatGPT en meer van dat soort slimme toepassingen. Hoe meer makelaars om zo’n tekst vragen en hiermee genoegen nemen, hoe vaker ChatGPT zulke teksten gaat uitbraken. is best handig, maar kan niet zelf bedenken dat deze teksten uitgekotst worden, tot een makelaar vraagt om minder superlatieven en meer to the point omschrijvingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Toke_gt schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 21:54:
[...]

ChatGPT en meer van dat soort slimme toepassingen. Hoe meer makelaars om zo’n tekst vragen en hiermee genoegen nemen, hoe vaker ChatGPT zulke teksten gaat uitbraken. is best handig, maar kan niet zelf bedenken dat deze teksten uitgekotst worden, tot een makelaar vraagt om minder superlatieven en meer to the point omschrijvingen.
Ja zeg gewoon, strakke keuken, L-vormige woonkamer, 3 slaapkamers, dit dat.

Ontopic, kwam ook deze tegen, ziet er wel erg netjes uit voor de prijs.

Vast een lokprijsje, 190.000 zal wel veel overboden worden.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/189/822/615_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/189/822/612_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/189/822/627_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/189/822/597_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop/emmen/huis-43585060-arve-16/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:55
JDx schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 21:58:
[...]

Uit de advertentietekst:
‘Als ik na een lange werkdag de straat in rijd, zie ik menig buur op zoek naar een vrije parkeerplaats voor zijn of haar auto. Gelukkig heb ik daar nooit last van! Ik rijdt 'm onder het afdak en draai de schuur in, waar zowel onze auto als de motoren ‘onder dak’ kunnen staan. Wat een luxe is dat! Zo handig, zo blij mee!
Ziet er niet uit als een officiële inrit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UQw0egMQPnN_EiZeQKRoInCPLrk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1ab6ypBjlUY6eqFXleCGBGDI.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aardappel
  • Nu online
BennieWolters schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 21:07:
[...]

Lekker boeien. Iedereen weet wat er bedoeld wordt als je wenteltrap zegt..
Als je iets wilt leren is dat inderdaad lekker boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Eärendil schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:32:
[...]

Uit de advertentietekst:

[...]

[Afbeelding]
Nee dat vond ik ook al zo vreemd een oprit en garage, maar geen weg er naar toe. Vieze modderboel.

Denk ooit zo gelopen, stukje bijgekocht en zelf aangebouwd ofzo, zag laatst nog zoiets raars.

[ Voor 8% gewijzigd door JDx op 04-05-2024 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Tuin linksboven

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/187/806/360_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Oei, zo'n stalen spiltrap vind ik best lelijk in een jaren 30 huis.
Met al die zonnepanelen toch maar een labeltje C geeft aan dat de koper beter maar gaat verduurzamen >:)

Van de andere kant: zo'n groot huis op zo'n riante kavel vindt je nergens meer voor deze prijs O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• coinman63
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:45
Fiber schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 21:44:
Geinig perceeltje:

[Afbeelding]

Best leuk huis, al is de inrichting gedateerd en zeker mijn smaak niet.

[Afbeelding]

Zit ook nog een restaurant en camper-camping bij... O-)

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...251-provincialeweg-133-a/

Er schijnt ook jaarlijks gevolleybald te worden: multiple video streaming MJT-doezum.nl

Oeps, staat al drie jaar te koop of zo: :o The Executer in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3"
Nou ja, ik heb er in ieder geval andere plaatjes uitgepikt... :z
Wat een verschrikkelijk, zouteloos interieur. Verder in de makelaarstekst:
Landgoed (lees: kaal weiland)
Professionele keuken (lees: grote opwarmplek met fritespan)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Ik heb zelf een enorm zwak voor dit soort woningen. Meer dan 100 jaar oud, enorm goed gerestaureerd maar met behoud van alle charme. Wij bouwen nu nieuwbouw in oude stijl maar je gaat nooit succesvol geheel deze sfeer vangen.

Vier houtkachels, hoge plafonds, knusse zitkamers.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G5G9dizxXcqKaUurTW07sl7z6do=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wom9cP2kfxVNsS4iq66F67xi.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/umZLxoAsJjKpRNhGIKYs2nn35gA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CEkbH4YFeu7ajVTXZS25KW9j.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yvCMThjRwEunPJeSNBDR9FFrfCY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/STzNRt5ouVqkaCXnsOQihqt4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XOOUmKQXdQtcRU-Pmn0o-iXq0-k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k0VrvpvjUh7Q2Tb49kzN2nft.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DfnxW40Y147PB98xWHtNXOhmZVw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9uWEoeqDgWSK2k7dz9a6dyi2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AB25_RFCq343OrSMwxv99P2axD4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iqgpiDKFGmNeBcDretUgEIB4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qHbebOoGayM7EYTBKZoUp7VRTzg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2xAazl0Fh4U88nHjrhAvqTc3.jpg?f=fotoalbum_large

Was ook binnen 3 weken verkocht dus ik ben niet alleen. Erg charmant wat mij betreft. En met 220m2 ook enorm veel ruimte voor een volledig gezin.

https://www.funda.nl/koop...-prins-bernhardstraat-31/

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:04

Saven

Administrator

DutchManticore schreef op zondag 5 mei 2024 @ 11:26:
Ik heb zelf een enorm zwak voor dit soort woningen. Meer dan 100 jaar oud, enorm goed gerestaureerd maar met behoud van alle charme. Wij bouwen nu nieuwbouw in oude stijl maar je gaat nooit succesvol geheel deze sfeer vangen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Was ook binnen 3 weken verkocht dus ik ben niet alleen. Erg charmant wat mij betreft. En met 220m2 ook enorm veel ruimte voor een volledig gezin.

Leuke woning idd! :) Maar wees maar blij dat je nieuwbouw hebt hoor. Daar kan, zeker als je kwalitatief wat beter bouwt, geen bestaande (zeker wat oudere) woning tegenop. Scheelt tevens een hoop gedoe op langere termijn. ;)

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Saven schreef op zondag 5 mei 2024 @ 13:14:
[...]
Scheelt tevens een hoop gedoe op langere termijn. ;)
Nou nee, want op lange termijn is het dan weer oudbouw en in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2040" roepen we weer dat je beter nieuwbouw kan nemen :+

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Friezin
  • Registratie: November 2023
  • Niet online
Zie je veel vaker: gemeente (of woningstichting) biedt "groenstrook" oid aan, aan eigenaren van de woningen ervoor.

Die linksboven hapte niet toe en de buurman dacht: buurmans grond komt maar 1 keer te koop en heeft dubbel toegehapt.
Linksonder zo te zien nog een paar niet-kopers.

ZO-Fryslân, vrijstaande villa (monument) bj.1909, enkelsteens, 200m2/11are, 60m2 vvw/schuim, 12xradiator, 3xheatfan, T6: 21,5°C 24/7, 65×HR+(+), 2xQuatt (1x11-2023 1x9-2025), Nefit HR43, 10xSolarEdge, inductie, Quooker, weduwe, imker, prepensioen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:17
DutchManticore schreef op zondag 5 mei 2024 @ 11:26:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Prachtig pand inderdaad, maar wat een foeilelijke heggen rondom. Na het bezoek aan de notaris zou het verwijderen ervan 1 van mn eerste acties zijn denk ik ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldaytona
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 17:34
Jannibal23 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 20:03:
[...]

Prachtig pand inderdaad, maar wat een foeilelijke heggen rondom. Na het bezoek aan de notaris zou het verwijderen ervan 1 van mn eerste acties zijn denk ik ;-)
Ze zijn wel heel strak geschoren die heggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:03
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Je vergeet de 'Welke Tweaker woont hier' :+ :+
Mooi spul was die Apple eMac.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/189/544/006_2160.jpg

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:52

Arno

PF5A

Jasphur schreef op maandag 6 mei 2024 @ 08:09:
[...]

Je vergeet de 'Welke Tweaker woont hier' :+ :+
Mooi spul was die Apple eMac.

[Afbeelding]
Normaals, niet elke PC is een tweaker. Deze opmerking begint serieus saai te worden.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

Eärendil schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:32:
[...]

Uit de advertentietekst:

[...]

[Afbeelding]
Makelaar (of bewoner):
Ik rijdt... 8)7
Daar kun je later nog best eens problemen mee krijgen met de gemeente als je over openbaar groen (of over de stoep) moet rijden om te parkeren.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 16:48
Bitfreakie schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 10:20:
Een nieuwbouwhuis in Oosterwijtwerd, neergezet nadat het huis dat er stond was gesloopt wegens bevingsschade. Bijzondere vormgeving,

Heel vreemde indeling. In de badkamer beneden heb je zo te zien mooi inkijk vanaf de straat. Zou ik niet blij van worden. Naast de normale ingang bij de woonkamer nog een extra buitendeur bij de bijkeuken is wel handig, maar dan zou ik daar meteen de bijkeuken/berging willen hebben. Dan had je de keuken een stuk verder in die 'inham' kunnen plaatsen, zodat je een grote keuken hebt die niet de woonkamer in komt. Boven ook jammer dat de verhouding tussen slaapkamers en overige ruimtes zo relatief weinig slaapkamer-ruimte geeft. Ik snap wel dat deze woning voor veel mensen niet ideaal is.

Als klap op de vuurpijl ook nog eens een vraagprijs die voor deze omgeving veel te hoog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
JDx schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 21:58:
[...]

Is nog altijd 30% duurder dan het hoekhuis van de buren van vorige maand.
JDx in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2024"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Rubbergrover1 schreef op maandag 6 mei 2024 @ 09:42:
[...]

Is nog altijd 30% duurder dan het hoekhuis van de buren van vorige maand.
JDx in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2024"
Waar je nog meer dan 30% aan moet verbouwen. Staat ook nog steeds onder bod, niet verkocht, denk dat deze van 190 deze week wel weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:32

greatgonzo

schit-te-rend!

kijk eens wat er nu te koop stond

Helaas, het duurste vakantiehuisje van NL is verkocht voor €8.000.000

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/184/225/847_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://v.seloger.com/s/cdn/x/visuels/1/z/7/5/1z75qv1joourqkuyzgyfm7uk48jto1slenp8jhqe8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

greatgonzo schreef op maandag 6 mei 2024 @ 09:59:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Noordwijk aan Zee? Is dat alleen de bovenste verdieping voor 8 miljoen? Link?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Rudi01 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 21:46:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Meer te zien op:
Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden, of ben ik de enige die eerst alle foto's bekijkt en dan pas in de tekst gaat zoeken naar specifieke dingen of nogo's.
Of zoeken/filteren mensen ook op trefwoord?Ik krijg sowieso vaak niet zoveel treffers met m'n andere filters.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:22

krietjur

Where am I?

Rijtjes huis in Hengelo voor net onder de 3 ton.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aekNurn2E8Zr5NPDh_VAH-TZlVY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wTfJS6JyfeuxKYo3D0kQ4iRx.jpg?f=user_large

Niet zoveel bijzonders op het eerste gezicht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lNuUqgZwwDeoux-j4Fs1AsyJKlU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FhtoFoFbROTTWFRRQoBUwqKc.jpg?f=fotoalbum_large

Akelig trapje wel.. als je nog niet gehandicapt bent, grote kans dat je het hier wordt :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FJJNKmHXM9FpNjAeVWNSbzlGkT8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tsI21MwlMyyEz0IYDTIRQCho.jpg?f=fotoalbum_large

WC met fraai tegelwerk en wc raampje met 10mm2 glas..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ubnaNlfa5uZzmCyKuyYg6cqjcL4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ANq5s5CzGlnX0p5YcuEvq4Sm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/06g7BiWJNJmy4mcxRbLWzDrRDdw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B2pQyew36llcBhZ5Fyn34Bwe.jpg?f=fotoalbum_large

En een complete welness ruimte in de kelder met 3 doucheruimtes. WTF.. :o

https://www.funda.nl/deta...-siriusstraat-15/43428418

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:32

greatgonzo

schit-te-rend!

JDx schreef op maandag 6 mei 2024 @ 10:02:
[...]

Noordwijk aan Zee? Is dat alleen de bovenste verdieping voor 8 miljoen? Link?
o nee sorry.. Cadzand.

De Funda link is er niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CKSotos
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 12:27
NVM

[ Voor 100% gewijzigd door CKSotos op 06-05-2024 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
mitsumark schreef op maandag 6 mei 2024 @ 10:08:
[...]
Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden, of ben ik de enige die eerst alle foto's bekijkt en dan pas in de tekst gaat zoeken naar specifieke dingen of nogo's.
Of zoeken/filteren mensen ook op trefwoord?Ik krijg sowieso vaak niet zoveel treffers met m'n andere filters.
In dit geval is de tekst een aaneenschakeling van niet-informatieve clichés en is er een totaal gebrek aan informatie over wat er te koop is. Zelfs geen plattegrond o.i.d. En als je als makelaar een object aanbiedt met 17 kamers waarvan 6 slaapkamers, dan vraagt dat wel enige verduidelijking.

Verder nul informatie over zaken als sanitair, isolatie, verwarming, keukens etc.

Ik snap dat dit een zo apart object is, dat je sowieso wel zult gaan kijken als het je aanspreekt, maar ik heb zelden zo'n gebrek aan basale informatie gezien als bij deze advertentie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sehnugr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-11-2024
Wist het meteen toen ik de foto zag, was wel mooi daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

mitsumark schreef op maandag 6 mei 2024 @ 10:08:
[...]
Ik begin meestal met het kijken naar de kadastrale kaart, dan de satelliet / streetview. En ja soms zoek ik ook wel eens op trefwoord (al is dat meer voor de gein, zoals "hert" of "eekhoorn", kan ook nuttig zijn overigens)
Daarna de video, dan de foto's / plattegrond en tot slot de tekst.

Qua zoeken hangt het natuurlijk sterk af van je wensen of je meer resultaat haalt met filters of juist op zoekterm. Ik merk sowieso veel "creatieve vrijheid" bij makelaars. Plaatsen rustig een plattelandswoning midden in het centrum van een stad (funda locatie), en maken twee onder één kap gerust tot vrijstaande woning, en zo zijn er nog veel meer, perceel van 1000+ m2 terwijl het gewoon over de gedeelde parkeerplaats gaat etc.

Maar buiten de exacte wisselende volgorde, de tekst komt wel meestal als laatste ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Spherix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:42
Voor alle VT-wonen fans, hier een VT-wonen huis, dat niet voldoet aan de bingokaart ;-)

(...)Mede om al deze redenen heeft het woon magazine VT wonen in de editie van oktober 2022 er een artikel aan gewijd: een historisch huis met gedurfde stijlenmix in Hillegom!

Een zeer uiteenlopende styling in ieder geval. Elke kamer lijkt goed afgewerkt te zijn, maar ik mis de rode lijn in huis een beetje..

https://www.funda.nl/deta...esteinstraat-110/89949100

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/189/802/909_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/189/802/910_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/189/802/912_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/189/802/914_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/189/802/918_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/189/802/927_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/189/802/931_1440.jpg

Enzovoort :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:36

Detmer

Professioneel prutser

greatgonzo schreef op maandag 6 mei 2024 @ 09:59:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Voor wie meer wil zien staat er op nu.nl een video: https://www.nu.nl/308263/...ng-ooit-in-nederland.html

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaWizza
  • Niet online
Een mooie knus huis in Oisterwijk:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jtbh-ZGlfJwKoLldvK6zPxuj88s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vl2MPmmkpygbhGKPQiDZENDS.jpg?f=fotoalbum_large

Tuintje erbij:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oeT_hS76Gd6vwwK0e3K3l9sDATo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wYhhV3WS5RboN5gZsxTa0d0Y.jpg?f=fotoalbum_large

De omschrijving geeft 849m2 aan, dat is vast een typo.

Ah, er zit nog een stukje huis aan vast:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WJwoy2YwtxMliNmjh7vWqEWzAXE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bJyKyn652Q4YypeRRLENKju5.jpg?f=fotoalbum_large

Dat ze geen foto's van binnen hebben is wel weer apart, geen idee wat je nou koopt.

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Spherix schreef op maandag 6 mei 2024 @ 13:19:
Voor alle VT-wonen fans, hier een VT-wonen huis, dat niet voldoet aan de bingokaart ;-)

(...)Mede om al deze redenen heeft het woon magazine VT wonen in de editie van oktober 2022 er een artikel aan gewijd: een historisch huis met gedurfde stijlenmix in Hillegom!
Ter compensatie geeft de WC dan wel weer extra veel hokjes op de bingokaart.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-BUO7Q1qu6HngUgustsJNO2i8bg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8qxtp5QZjs8VoswjlmFmxIhk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
DaWizza schreef op maandag 6 mei 2024 @ 14:24:
...
Dat ze geen foto's van binnen hebben is wel weer apart, geen idee wat je nou koopt.
De omschrijving geeft al aan dat het nu als kantoorruimte wordt gebruikt. Van binnen is het dus erg kantorig en dat verkoopt niet zo goed. Zie de foto's op
https://www.hulstkampgroe.../61d5aca8c2a724b4332fb590

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaWizza
  • Niet online
Rubbergrover1 schreef op maandag 6 mei 2024 @ 14:43:
[...]

De omschrijving geeft al aan dat het nu als kantoorruimte wordt gebruikt. Van binnen is het dus erg kantorig en dat verkoopt niet zo goed. Zie de foto's op
https://www.hulstkampgroe.../61d5aca8c2a724b4332fb590
Top, prima foto's. Ik snap het, toch vind ik het stom. Juist die foto's geven erg veel informatie over de mogelijkheden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarce
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:53
DaWizza schreef op maandag 6 mei 2024 @ 14:24:

[Afbeelding]

Tuintje erbij:
[Afbeelding]

De omschrijving geeft 849m2 aan, dat is vast een typo.

Ah, er zit nog een stukje huis aan vast:
[Afbeelding]

Het is al even terug, maar toen ik de foto's van de makelaar met autodrop zag wist ik dat we dit eerder gezien hadden:
Dus al 2 jaar niet gelukt om kwijt te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friezin
  • Niet online
Zo te zien de verkoopfoto's
https://www.verhage-lemah...olderweg/3-c402-ref-01027

En er is nog een tussenverdieping te koop?

https://www.verhage-lemah...d/vlamingpolderweg/3-c101

[ Voor 13% gewijzigd door Friezin op 06-05-2024 15:33 ]

ZO-Fryslân, vrijstaande villa (monument) bj.1909, enkelsteens, 200m2/11are, 60m2 vvw/schuim, 12xradiator, 3xheatfan, T6: 21,5°C 24/7, 65×HR+(+), 2xQuatt (1x11-2023 1x9-2025), Nefit HR43, 10xSolarEdge, inductie, Quooker, weduwe, imker, prepensioen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Kan ik nog korting krijgen op de keuken? ... Tuurlijk, halen we nog wat af. :+

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/189/085/289_2160.jpg

Inclusief bekende luchtplaats. Zal vast ruimte te maken hebben, maar als ontwerper had ik toch een stuk voortuin opgeofferd voor meer achter/tussentuin binnenplaats. En helaas is zelfs de afscheiding van steen...

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/189/085/336_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...uis-43558650-sleedoorn-2/

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:34
Millie-ano schreef op maandag 6 mei 2024 @ 15:46:
Kan ik nog korting krijgen op de keuken? ... Tuurlijk, halen we nog wat af.

[Afbeelding]

Inclusief bekende luchtplaats. Zal vast ruimte te maken hebben, maar als ontwerper had ik toch een stuk voortuin opgeofferd voor meer achter/tussentuin binnenplaats. En helaas is zelfs de afscheiding van steen...

[Afbeelding]

Je weet dat die keuken zo is gemaakt voor mensen met een rolstoel?

Sowieso het hele huis is ingericht voor een rolstoelganger. De beneden verdieping heeft een badkamer en slaapkamer inclusief speciale wasbak.

[ Voor 9% gewijzigd door DonJunior op 06-05-2024 15:54 ]

*sowieso

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49

[Afbeelding]
Dit noemen we gewoon een rolstoelvriendelijke keuken. En dat staat ook in bedekte termen in de tekst...
Inclusief bekende luchtplaats. Zal vast ruimte te maken hebben,
Nou nee, ik denk dus dat dat meer met rolstoeltoegankelijkheid te maken heeft...

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Ja. zover was ik ook. En aan jouw plusjes te zien wordt een semi lollige opmerking niet gewaardeerd ;)

Voor wat betreft de luchtplaats en ruimte. Ja rolstoel vriendelijk.
Maar de ruimte zou groter kunnen als je wat van de oprit afsnoept en daardoor dat blok mee schuift.

[ Voor 17% gewijzigd door Millie-ano op 06-05-2024 16:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik moest oprecht even giechelen dat je bij deze keuken direct dacht "dit is gedaan om kosten te besparen".

Ik zie het al voor me , dat gesprek bij de keukenboer haha.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekiejoekie
Millie-ano schreef op maandag 6 mei 2024 @ 16:12:
Ja. zover was ik ook. En aan jouw plusjes te zien wordt een semi lollige opmerking niet gewaardeerd ;)

Voor wat betreft de luchtplaats en ruimte. Ja rolstoel vriendelijk.
Maar de ruimte zou groter kunnen als je wat van de oprit afsnoept en daardoor dat blok mee schuift.
En ook dat is juist een pluspunt als je in een rolstoel zit. Dan heb je de ruimte voor een rolstoelbus plus lift/oprijplaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Oekiejoekie schreef op maandag 6 mei 2024 @ 16:17:
[...]

En ook dat is juist een pluspunt als je in een rolstoel zit. Dan heb je de ruimte voor een rolstoelbus plus lift/oprijplaten.
Dus dat blok van 8 zijn allemaal hele dure rolstoelwoningen met oprit voor de bus. Nee... prima weet ik dat ook weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20:18
Maarce schreef op maandag 6 mei 2024 @ 15:02:
[...]

Het is al even terug, maar toen ik de foto's van de makelaar met autodrop zag wist ik dat we dit eerder gezien hadden:

[...]

Dus al 2 jaar niet gelukt om kwijt te raken.
Volgens Betrap de makelaar stond deze in 2020 te koop voor 2,5mln. is toen verkocht en staat inderdaad sinds januari 2022 te koop voor 3,5mln.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Oekiejoekie
Millie-ano schreef op maandag 6 mei 2024 @ 16:20:
[...]

Dus dat blok van 8 zijn allemaal hele dure rolstoelwoningen met oprit voor de bus. Nee... prima weet ik dat ook weer
Nee, dat zeg ik niet. Jij wilt toevallig meer achtertuin. Maar er zijn talloze doelgroepen die graag meer oprit hebben. Denk aan ZZP'ers met een grote bedrijfsbus, of mensen die de camper kwijt willen tussen 2 vakanties door.

En als ik de achtertuin van veel woningen die hier voorbij komen zie. dan hechten veel mensen ook niet echt aan de achtertuin. Die moet zo veel mogelijk onderhoudsvrij zijn met betontegels, en als hij groot genoeg is voor een tuinstel en je kunt er de buren uitroken barbecueen, dan is het wel prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:34
Millie-ano schreef op maandag 6 mei 2024 @ 16:12:

[..]
..en dat is ook al jaren bekend dat geschreven tekst heel lastig te interpreteren zijn als humor of serieus. Dat had je kunnen verduidelijken door een smiley te gebruiker (deze: :+ )
Hoe moeten wij anders weten dat jij dit grappig bedoelde?

*sowieso

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Friezin
  • Niet online
Begane grond is al 415m2.
En dan zit er ook nog een volledig lege zolder op.
Wel wat TLC nodig maar met een prijsje van €575.000 moet dat kunnen (en het hoeft niet in 1 jaar klaar natuurlijk)

Wel naast het sportveld (maar Fochteloo is niet druk, wel een schitterende omgeving, Drents Friese Wold en Fochtelooërveen op loopafstand)

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/189/928/461_plattegrond_600_450.png

(Duidelijker plattegrond via link)

Ook de tuin mag er zijn.
Wanneer ik nog een jonge blom was, wist ik het wel!
Heerlijk klussen!

Meer foto's O+
https://www.funda.nl/deta...uis-zuideinde-28/43587311

[ Voor 3% gewijzigd door Friezin op 06-05-2024 17:27 ]

Pagina: 1 ... 42 ... 105 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.

Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.

Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.