De locatie is wel oke, nog altijd redelijk ingebouwd als ik even een rondje doe met streetview. Als je de woning sloopt (ik laat even in het midden of dat nodig is of niet) heb je sowieso heel veel betaald voor een lapje bouwgrond. Qua renovatie zal het ook wel in de papieren lopen. Heel gecharmeerd van de buitenkant 'as is' ben ik niet.Rubbergrover1 schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 04:07:
[...]
Maar uit de tekst kun je al opmaken dat het van binnen waarschijnlijk wel wat verouderd is. En de doelgroep zal dan sowieso enkele tonnen besteden aan het up to date brengen. Dat er de mogelijkheid is om de woonoppervlak sterk uit te breiden, tegen relatief weinig inspanning, geeft deze woning wel een grote plus.
In vind het in elk geval een geweldige woning op een van de weinige plekken in Amsterdam waar ik wel zou willen wonen.
Het grootste probleem is voor mij vooral dat mocht je de woning groter maken, je ook meteen je leuke tuin verliest. Het gebouw naast is op streetview opgehoogd, op de satelliet lijkt dit al klaar te zijn, dus hoe fijn de tuin nu nog is laat ik even in het midden.
Ik snap dat de buurt leuk is, want zo oogt het wel. Dit kavel/pand is echter een klassieke money pit, mooi weg van blijven.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II