Achter de naam van Nyck stond Trident als team
Paul de vries ipv Nyck in de lijst
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
97 dagen wachten
[ Voor 6% gewijzigd door Vinniedh op 26-11-2023 15:58 ]
Dan weet je dat je echt geen indruk hebt gemaakt....Blitzdoctor schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:56:
Paul de vries ipv Nyck in de lijst
97 toch?Vinniedh schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:57:
93 dagen wachten
Daily driver; MB R171 SLK280
Nou dat was 'm voor dit jaar. Dank iedereen voor de gezelligheid en de inzichten, de memes en de foto's. Tot volgend jaar!
Ik ga weer terug naar mijn rol als enkel meelezer.

Trident? Dat is toch verschoor z'n team?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja klopt, moet echt stoppen met luisteren naar commentaar van viaplay
Mooie (saaie cq. gecontroleerde) afsluiter van een magistraal seizoen voor onze Max.
Nu op naar de pepernoten, gourmet en oliebollen en dan langzaam maar zeker weer aanstalten maken voor weer zo’n seizoen!
Nu op naar de pepernoten, gourmet en oliebollen en dan langzaam maar zeker weer aanstalten maken voor weer zo’n seizoen!
www.google.nl
Afgelopen jaar.SinergyX schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:58:
Trident? Dat is toch verschoor z'n team?
Wel zuur voor lewis en vettel, zo kort na al jouw records komt er al een achteraan die een goede auto heeft en alles aan diggelen rijdt
briljante race weer, het seizoen van Max Verstappen! Er staat geen maat op hem, alle andere coureurs laten over een seizoen steekjes vallen, maar Max.... Ongekend...
Op naar 2024, De overige teams moeten wel behoorlijk aan de bak om het verschil met Red Bull te verkleinen, aan de andere kant, Vergelijk Checo met Max, als het dan niet de auto is hebben we wel een duidelijk betere coureur als WDC dit jaar.
Op naar 2024, De overige teams moeten wel behoorlijk aan de bak om het verschil met Red Bull te verkleinen, aan de andere kant, Vergelijk Checo met Max, als het dan niet de auto is hebben we wel een duidelijk betere coureur als WDC dit jaar.
Cogitationis poenam nemo patitur
Is Sainz nu van gedeeld P4 in het wk naar p7 gezakt?... En P2 in the team kampioenschap verloren, Ouch geen beste beurt...
erutangiS
Ik vraag me wel af hoe de F1 dat fout kan krijgen, het is niet alsof die wissels net dit weekend waren.Fauna schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:56:
Ene Paul De Vries is laatste geworden in het WDC zie ik net
[Afbeelding]
Copy/paste drivers schema van F2 en bij 22 alleen Aron (Paul Aron, Estland) vervangen door De Vries. Lekker slordig.
Ja, die maken nog genoeg dwalingen helaas.Vinniedh schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:58:
[...]
Ja klopt, moet echt stoppen met luisteren naar commentaar van viaplay
Max is de ultieme revanche voor Jos in de F1. Toen Jos begon was hij de belofte maar helaas kwam hij naast Michael terecht. Dus wat dat betreft is het mission completed en zelfs overtroffen.Vinniedh schreef op zondag 26 november 2023 @ 16:01:
Wel zuur voor lewis en vettel, zo kort na al jouw records komt er al een achteraan die een goede auto heeft en alles aan diggelen rijdt
"When you grow up your heart dies"
Wil iedereen bedanken voor dit heerlijke seizoen hier @tweakers. Het spannendste was het in 2021 en het mooiste seizoen dit jaar. Dat we dit met zijn allen mogen beleven. Zie iedereen graag weer terug in 2024.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Toto is wakker...CubicQ schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:59:
Wie heeft het nummer van Toto, er moet nog iets bijgewerkt worden op Wikipedia volgens mij:
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/xYiXuXSy3frVe3Myb5WAyKLM.png?f=user_large)
En dan direct deze maar...
:fill(white):strip_exif()/f/image/g67ciaNm6bXHnSmDoMoCvXIK.png?f=user_large)
[ Voor 15% gewijzigd door alexbl69 op 26-11-2023 16:11 ]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Sow.......
Even een enorme zure reactie van Lewis,,,,, Bij Viaplay vragen ze hem als hij naar volgend jaar uit kijkt..... Hij kijkt alleen maar uit naar morgen....
Jeetje..... Kunnen ze Mick niet in zijn auto zetten volgend jaar? gadver..... Hij loopt tegen de 40, lijkt maar niet door te hebben dat zijn racesucces vooral door zijn auto kwam.
Even een enorme zure reactie van Lewis,,,,, Bij Viaplay vragen ze hem als hij naar volgend jaar uit kijkt..... Hij kijkt alleen maar uit naar morgen....
Jeetje..... Kunnen ze Mick niet in zijn auto zetten volgend jaar? gadver..... Hij loopt tegen de 40, lijkt maar niet door te hebben dat zijn racesucces vooral door zijn auto kwam.
Wat heeft het één (zijn zure reactie mbt zijn vooruitblik) te maken met zijn racesucces?Bullet NL schreef op zondag 26 november 2023 @ 16:11:
Sow.......
Hij heeft een kakweekend achter de rug en wil gewoon ff rust gok ik.
1 kak weekend? Is al een paar jaar zo.Hippocampus schreef op zondag 26 november 2023 @ 16:16:
[...]
Wat heeft het één (zijn zure reactie mbt zijn vooruitblik) te maken met zijn racesucces?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Mick gaat naar Alpine in 2024.Bullet NL schreef op zondag 26 november 2023 @ 16:11:
Sow.......
Coureur voor Alpine in het WEC en ook nog steeds testcoureur bij Mercedes.
Ja, om in het WEC te rijden.
Blijft wel reserve bij Mercedes.
[ Voor 28% gewijzigd door Wild Chocolate op 26-11-2023 16:23 ]
Nee, dat is niet wat ik bedoel. Ik denk dat Hamilton minder een talent is geweest dan dat Max dat is, Ik vind Schumi ook veel groter.Hippocampus schreef op zondag 26 november 2023 @ 16:16:
[...]
Wat heeft het één (zijn zure reactie mbt zijn vooruitblik) te maken met zijn racesucces?
Hamilton heeft een succes auto onder zijn gat gehad, een die zoveel beter is dan al het andere wat rond heeft gereden op dat moment.
Nu een Max interview, redelijke geëmotioneerd een realistisch dat het erg lastig gaat zijn om dit te overtreffen.
Ik kan me wel voorstellen dat hij enorm zuur is. Hij wil natuurlijk die 8e titel, maar de afgelopen jaren lukt het Mercedes niet om Hamilton van het materiaal te voorzien waarmee hij kan meedoen. En hoewel Hamilton prima kan sturen, is hij niet zo goed dat hij dat gat kan compenseren (want dat is ook wel erg groot).Bullet NL schreef op zondag 26 november 2023 @ 16:11:
Sow.......
Al met al is dit een bijzonder seizoen geweest, dit was echt een masterclass in Verstappen dominantie en deels RBR dominantie. Als er naast Max een rijder was geweest die ook elke race voor P1/P2 kon gaan, dan was RBR echt helemaal extreem dominant geweest.
Hoewel ik het prachtig vond om te zien en er volgens mij niemand meer twijfelt aan de enorme hoeveelheid talent en kunde van Verstappen (als je dat nu nog niet door hebt, dan moet je echt naar de opticien), hoop ik volgend jaar wel dat het wat dichter bij elkaar zit.
Max heeft zangles gehad van Geri.
Ja hèhè, winners are grinners. De ene heeft net het beste seizoen ooit in de F1 gereden en de andere misschien wel z'n persoonlijk slechtste seizoen...Bullet NL schreef op zondag 26 november 2023 @ 16:22:
[...]
Nee, dat is niet wat ik bedoel. Ik denk dat Hamilton minder een talent is geweest dan dat Max dat is, Ik vind Schumi ook veel groter.
Hamilton heeft een succes auto onder zijn gat gehad, een die zoveel beter is dan al het andere wat rond heeft gereden op dat moment.
Nu een Max interview, redelijke geëmotioneerd een realistisch dat het erg lastig gaat zijn om dit te overtreffen.
Al een tijd niet meer gekeken.
Maar deze vond ik wel grappig
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Je kan de verschillende tijdperken niet vergelijken. Max is een supertalent, maar het moet ook nog maar blijken of hij en het team dit vol kunnen houden om 5 of meer WDC's te halen.Bullet NL schreef op zondag 26 november 2023 @ 16:22:
[...]
Nee, dat is niet wat ik bedoel. Ik denk dat Hamilton minder een talent is geweest dan dat Max dat is, Ik vind Schumi ook veel groter.
En dan nog doet dat niets af aan de 7 wereldtitels van Hamilton, wat mij betreft. Het is niet alsof hij het cadeau gekregen heeft, ook al had hij een dominante auto.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ieder team mag zich om kwart voor melden vanwege de pit infringements en het niet dragen van oogbescherming: https://www.fia.com/sites...0during%20Pit%20Stops.pdf
Als ik het document zo lees, is ieder team de fout in gegaan, wat wel knap is.
4 posts boven je ofzo ook al geplaatst.DarkSide schreef op zondag 26 november 2023 @ 16:26:
Al een tijd niet meer gekeken.
[YouTube: 🎶MAX - VERSTAPPEN (Stop right now)🎶]
Als straf wordt iedere rijder 10 plaatsen terug gezet?Transportman schreef op zondag 26 november 2023 @ 16:29:
Ieder team mag zich om kwart voor melden vanwege de pit infringements en het niet dragen van oogbescherming: https://www.fia.com/sites...0during%20Pit%20Stops.pdf
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Just three drivers have managed to complete every single racing lap of an #F1 season: 📊
— Autosport (@autosport) 26 november 2023
🔴 Michael Schumacher in 2002
🟣 Lewis Hamilton in 2019
🔵 Max Verstappen in 2023
Simply incredible consistency 👏#AbuDhabiGP pic.twitter.com/0FouEjuJ1U
Ook wel mooie statistiek
Elk team DSQ, en de Vries WDC.Herman schreef op zondag 26 november 2023 @ 16:33:
[...]
Als straf wordt iedere rijder 10 plaatsen terug gezet?
Als ieder team de fout in is gegaan dan zijn de race directors notes of het F1 reglement niet duidelijk genoeg geweest. Dit gaat met een sisser aflopen denk ik zo.Transportman schreef op zondag 26 november 2023 @ 16:29:
Ik vermoed dat het F1 reglement hier heel duidelijk over is, maar er misschien normaal niet zo op gelet wordt. En dat één van de officials dit nu op zijn lijstje had staan om op te letten...sjaool schreef op zondag 26 november 2023 @ 16:36:
[...]
Als ieder team de fout in is gegaan dan zijn de race directors notes of het F1 reglement niet duidelijk genoeg geweest. Dit gaat met een sisser aflopen denk ik zo.
Franz Tost houd zich niet in op zijn laatste dag. Die meld dat de laatste nabespreking de afdeling strategie even te horen krijgt hoe het moet.
Kerstdiner komt eraansjaool schreef op zondag 26 november 2023 @ 16:36:
[...]
Als ieder team de fout in is gegaan dan zijn de race directors notes of het F1 reglement niet duidelijk genoeg geweest. Dit gaat met een sisser aflopen denk ik zo.
Wat heeft Ferrari vandaag toch knetterhard gefaald met Sainz.
Iedereen weer bedankt voor een gedenkwaardig online seizoen. Veel beter dan dit gaat het niet worden.
Op naar maart!
Op naar maart!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Sainz heeft vooral knetterhard gefaald in de kwalificatie, daardoor was hij volkomen kansloos in de race. kijk maar naar Hamilton die hetzelfde probleem had en maar net in de punten eindigde. Sainz had een paar plekken naar voren kunnen eindigen, maar zou nooit punten gehaald hebben vanaf deze startplek.TinusXIII schreef op zondag 26 november 2023 @ 16:43:
Wat heeft Ferrari vandaag toch knetterhard gefaald met Sainz.
Blijkbaar, want Perez moet zich melden bij de stewards omdat hij wat over de radio heeft geroepen waar de stewards blijkbaar niet blij mee zijn: https://www.fia.com/sites...Radio%20Communication.pdf
Knip plak aardappelkwaliteit:sjaool schreef op zondag 26 november 2023 @ 14:36:
Wat een machtig shot die zon zo boven het circuit.
:fill(white):strip_exif()/f/image/kYY9u2WbjWPugjxvM52HbsUv.png?f=user_large)
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
En de bandenstatestieken

Straks iedereen DSQ wegens Pit Lane Infringements?
Nabeschouwing afgelopen...... Nu is het echt over!
Om 16.31? Dat is half uur voor de race die om 17.00 lokaal begon. Tijdens de rondjes vooraf dus!?Transportman schreef op zondag 26 november 2023 @ 16:48:
[...]
Blijkbaar, want Perez moet zich melden bij de stewards omdat hij wat over de radio heeft geroepen waar de stewards blijkbaar niet blij mee zijn: https://www.fia.com/sites...Radio%20Communication.pdf
Wat zal die gezegd hebben....

[ Voor 3% gewijzigd door MrOleo op 26-11-2023 17:04 ]
erutangiS
Tja, ze zitten in de woestijn, dan gaat het zand bij Stewards ook op wat oncomfortabele plekken zitten....Transportman schreef op zondag 26 november 2023 @ 16:48:
[...]
Ja en wat nu?
WAT NU
Ik ga maar darts kijken dan
WAT NU
[ Voor 43% gewijzigd door jaapstobbe op 26-11-2023 17:17 ]
Hoe dan, dit klinkt echt als een grapje/weddenschap van iemand die deze lijst maaktFauna schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:56:
Ene Paul De Vries is laatste geworden in het WDC zie ik net
[Afbeelding]
TheBrut3 schreef op zondag 26 november 2023 @ 17:02:
Nabeschouwing afgelopen...... Nu is het echt over!
:strip_exif()/f/image/kZP1VH3IiDW8UsMLKCgmZ7MM.jpg?f=fotoalbum_large)
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Blijkbaar:Transportman schreef op zondag 26 november 2023 @ 16:48:
[...]
En daarvoor zou je eerder bonuspunten moeten verdienen.You know, these stewards are not Formula 1 level.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het zal dan wel om de post race radio gaan, en ze bedoelen dan 18.31!?DaniëlWW2 schreef op zondag 26 november 2023 @ 17:18:
[...]
Blijkbaar:
[...]
En daarvoor zou je eerder bonuspunten moeten verdienen.
Volgens mij noemt ie de stewards een joke.

erutangiS
Max schijnt vanmorgen met Red Bull stikkers in de weer te zijn geweest, heeft hij op de rug van Charles en Lando geplakt , Ook George moet met een RB stikker hebben rond gelopen....
- DaniëlWW2
- Niet online
"The Stewards are a Joke"
— Desi Racing Co. (@DesiRacingco) 26 november 2023
- Checo, Post-race on team radio
Sergio Perez has been Summoned by the FIA for the Breach of Article 12.2.1 k) of the International Sporting Code #F1 #AbuDhabiGP #SergioPerezpic.twitter.com/lXdeezD79o
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gaat hij nou echt berispt worden omdat hij de waarheid sprak?
Verklaard misschien ook wel waarom hij 5 seconden kreeg voor dat incident
Hij hield aan de buitenkant overal meer dan 1 auto ruimte bij zijn manoeuvre, dus deze keer ben ik het wel een beetje met hem eens.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
- DaniëlWW2
- Niet online
Iemand moet de kerstbonus betalen voor een jaar aan consistent goed afgeleverd werk...dr.lowtune schreef op zondag 26 november 2023 @ 17:33:
[...]
Gaat hij nou echt berispt worden omdat hij de waarheid sprak?
Ja, ik zie het gebeuren.
Yup.Bullet NL schreef op zondag 26 november 2023 @ 17:29:
Max schijnt vanmorgen met Red Bull stikkers in de weer te zijn geweest, heeft hij op de rug van Charles en Lando geplakt , Ook George moet met een RB stikker hebben rond gelopen....
![]()
https://dubz.live/c/32ce93
En Perez ook.
https://streamin.me/v/db32445b
[ Voor 39% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-11-2023 17:47 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wat een seizoen! Benieuwd of de dominantie doorzet of de rest grotere stappen gaat zetten.
Ik vond het trouwens best knap hoe Max uit de donut binnen een paar meter voor het goede bordje stil stond
Gave slomo-beelden.
Ik vond het trouwens best knap hoe Max uit de donut binnen een paar meter voor het goede bordje stil stond
- DaniëlWW2
- Niet online
Dit is, best wel belachelijk.
Max Verstappen's points tally after the Belgian GP - the last race before the summer break - would have been enough to still win the title. #F1 #AbuDhabiGP
— Phillip Horton (@PHortonF1) 26 november 2023
Eerste helft van het seizoen de F1 titel binnen harken en dan de tweede helft, tja, indycar? een endurance kampioenschap? Of gewoon F2?......maar inderdaad, best bizar.
Enkele statistieken over ons seizoen dan maar?jaapstobbe schreef op zondag 26 november 2023 @ 17:11:
Ja en wat nu?
WAT NU
Race | Reacties | Views |
Race 1 GP van Bahrein | 2543 | 105.199 |
Race 2 GP van Saoedi-Arabië | 2368 | 95.885 |
Race 3 GP van Australië | 2767 | 96.506 |
Race 4 GP van Azerbeidzjan | 2333 | 75.217 |
Race 5 GP van Miami | 2779 | 97.261 |
Race 6 GP van Emilia-Romagna | 216 | 15.001 |
Race 7 GP van Monaco | 1901 | 75.424 |
Race 8 GP van Spanje | 1900 | 75.427 |
Race 9 GP van Canada | 2417 | 81.801 |
Race 10 GP van Oostenrijk | 2705 | 97.869 |
Race 11 GP van Groot-Brittannië | 1936 | 77.280 |
Race 12 GP van Hongarije | 1834 | 84.219 |
Race 13 GP van België | 3132 | 101.425 |
Race 14 GP van Nederland | 2700 | 93.557 |
Race 15 GP van Italië | 1767 | 66.073 |
Race 16 GP van Singapore | 2365 | 80.526 |
Race 17 GP van Japan | 1363 | 58.385 |
Race 18 GP van Qatar | 2744 | 87.624 |
Race 19 GP van de Verenigde Staten | 2088 | 78.247 |
Race 20 GP van Mexico | 1950 | 74.828 |
Race 21 GP van Brazilië | 2088 | 78.247 |
Race 22 GP van Las Vegas | 2419 | 96.863 |
Race 23 GP van Abu Dhabi | open | open |
Max zat vandaag echt in een heerlijke ontspannen modus, hij heeft zelfs een interview gegeven aan Fernando.....
Misschien is dit een leuke stat om te delen in algemeen F1 2023Chocoball schreef op zondag 26 november 2023 @ 17:52:
[...]
Enkele statistieken over ons seizoen dan maar?
Race Reacties Views Race 1 GP van Bahrein 2543 105.199 Race 2 GP van Saoedi-Arabië 2368 95.885 Race 3 GP van Australië 2767 96.506 Race 4 GP van Azerbeidzjan 2333 75.217 Race 5 GP van Miami 2779 97.261 Race 6 GP van Emilia-Romagna 216 15.001 Race 7 GP van Monaco 1901 75.424 Race 8 GP van Spanje 1900 105.199 Race 9 GP van Canada 2417 81.801 Race 10 GP van Oostenrijk 2705 97.869 Race 11 GP van Groot-Brittannië 1936 77.280 Race 12 GP van Hongarije 1834 84.219 Race 13 GP van België 3132 101.425 Race 14 GP van Nederland 2700 93.557 Race 15 GP van Italië 1767 66.073 Race 15 GP van Italië 1767 66.073 Race 16 GP van Singapore 2365 80.526 Race 17 GP van Japan 1363 58.385 Race 18 GP van Qatar 2744 87.624 Race 19 GP van de Verenigde Staten 2088 78.247 Race 20 GP van Mexico 1950 74.828 Race 21 GP van Brazilië 2088 78.247 Race 22 GP van Las Vegas 2419 96.863 Race 23 GP van Abu Dhabi open open
Zodra dit race topic gesloten is neem ik die ook nog mee in het seizoen topicmnarijnm schreef op zondag 26 november 2023 @ 17:54:
[...]
Misschien is dit een leuke stat om te delen in algemeen F1 2023maar bedankt
Dat was de hele pit lane infringement? dat er iemand in de pit crew het vizier van de helm niet dicht had?
Blijkbaar werkt de track limits AI zo goed dat de stewards niets beters te doen hebben dat ze daar tijdens de race al naar aan het kijken waren.
Wat zei Max precies op de radio na de finish.
"We did it GP" en meteen hierna nog iets. Maar dat versta ik niet.
Iemand die het weet ?
Ik zocht in dit topic op "we did it", maar kreeg geen resultaten.
Iemand die het weet ?
Hij opende zijn stuur een keer. Ik denk dat als hij dat niet gedaan had dat hij er mee weg was gekomen.ik vond hem daarom wel terecht. Maar het blijft altijd marginaal, wie is nou stout. Lewis rijd de diffusor van Gasly kapot. Daar was inderdaad minder aan de hand en geen straf is prima, maar je kost een ander wel de race.YakuzA schreef op zondag 26 november 2023 @ 17:37:
[...]
Hij hield aan de buitenkant overal meer dan 1 auto ruimte bij zijn manoeuvre, dus deze keer ben ik het wel een beetje met hem eens.
Had ook verwacht dat ze zijn endplate zouden afbreken tijdens de pitstop. Want nu dreigde de meatball.
een treffende spreuk
Ik vind het best goed dat ze hier de laatste race even voor aangrijpen. Je moet jezelf beschermen.
een treffende spreuk
Twee keer exact 105199. Hoe kan dat dan?Chocoball schreef op zondag 26 november 2023 @ 17:52:
[...]
Enkele statistieken over ons seizoen dan maar?
Race Reacties Views Race 1 GP van Bahrein 2543 105.199 Race 2 GP van Saoedi-Arabië 2368 95.885 Race 3 GP van Australië 2767 96.506 Race 4 GP van Azerbeidzjan 2333 75.217 Race 5 GP van Miami 2779 97.261 Race 6 GP van Emilia-Romagna 216 15.001 Race 7 GP van Monaco 1901 75.424 Race 8 GP van Spanje 1900 105.199 Race 9 GP van Canada 2417 81.801 Race 10 GP van Oostenrijk 2705 97.869 Race 11 GP van Groot-Brittannië 1936 77.280 Race 12 GP van Hongarije 1834 84.219 Race 13 GP van België 3132 101.425 Race 14 GP van Nederland 2700 93.557 Race 15 GP van Italië 1767 66.073 Race 16 GP van Singapore 2365 80.526 Race 17 GP van Japan 1363 58.385 Race 18 GP van Qatar 2744 87.624 Race 19 GP van de Verenigde Staten 2088 78.247 Race 20 GP van Mexico 1950 74.828 Race 21 GP van Brazilië 2088 78.247 Race 22 GP van Las Vegas 2419 96.863 Race 23 GP van Abu Dhabi open open
een treffende spreuk
Daarbij dan wel, wanneer Max niet mee zou doen scoorden de anderen zijn punten, maar het is wel een bizarre statistiek. Voor mij was het na Miami beslist. Ik heb ontzettend genoten van die race.
een treffende spreuk
We did it GP, mission A.Plenkske schreef op zondag 26 november 2023 @ 18:08:
Wat zei Max precies op de radio na de finish.
Iemand die het weet ?
Mission A complete was de boodschap 3 rondes voor het einde en zal gaan over het behalen van 1000 rondes aan de leiding.
erutangiS
Toeval? Glitch in de Matrix? Of ik heb het verkeerde geknipt en geplakt? Ik denk het laatste.
Deze foto lijkt mij niet van dit seizoen.d-vine schreef op zondag 26 november 2023 @ 18:21:
Nog wat fotos van RedBull en Verstappen.con
[Afbeelding]
Aha, wel jammer want ik had gehoopt dat we dit soort foto's nooit meer zouden zien.Plenkske schreef op zondag 26 november 2023 @ 18:57:
[...]
Ik zag op twitter dat ze die plaatste omdat hij 4x op rij Abu Dhabi heeft gewonnen.
Men zegt dat dit een van de dominante auto's was. Maar zo vanzelfsprekendheid ging t ook weer niet. Max heeft gewoon elke keer 100% gepresteerd en dat was vaak genoeg ook nodig ook. Als je kijkt naar gemiddelde startpositie Perez en de marge van de winsten en hoe weinig coureurs er op een ronde zijn gezet vergeleken met eerdere seizoenen dan vond ik de RB niet zo extreem dominant
En "only driver to single handedly win the WCC"? Of is dit al eens eerder voorgekomen?
Het is ook meer dat de meeste niet kunnen geloven dat een coureur zo goed kan zijn.Hertog_Martin schreef op zondag 26 november 2023 @ 19:07:
Men zegt dat dit een van de dominante auto's was. Maar zo vanzelfsprekendheid ging t ook weer niet. Max heeft gewoon elke keer 100% gepresteerd en dat was vaak genoeg ook nodig ook. Als je kijkt naar gemiddelde startpositie Perez en de marge van de winsten en hoe weinig coureurs er op een ronde zijn gezet vergeleken met eerdere seizoenen dan vond ik de RB niet zo extreem dominant
Klopt idd.pro_6or schreef op zondag 26 november 2023 @ 18:12:
[...]
Hij opende zijn stuur een keer. Ik denk dat als hij dat niet gedaan had dat hij er mee weg was gekomen.ik vond hem daarom wel terecht. Maar het blijft altijd marginaal, wie is nou stout. Lewis rijd de diffusor van Gasly kapot. Daar was inderdaad minder aan de hand en geen straf is prima, maar je kost een ander wel de race.
Had ook verwacht dat ze zijn endplate zouden afbreken tijdens de pitstop. Want nu dreigde de meatball.
Maar het stuur openen kan ook gebeuren omdat hij onderstuur heeft door de (te hoge) instuur snelheid, dan moet je even terug sturen voordat je weer in kan sturen.
Maar het is allemaal mosterd na de maaltijd
PSN
Was ook wel eerder zo geweest.Hatsjoe schreef op zondag 26 november 2023 @ 19:09:
[...]
En "only driver to single handedly win the WCC"? Of is dit al eens eerder voorgekomen?
De analyse staat wel ergens in het gewone F1 topic.
PSN
Max schijnt ook erg vaak vrij rustig aan gereden te hebben nadat hij aan de leiding lag, dus onder de noemer banden management ging de grootste snelheid er namelijk uit. Ik denk dat RB er echt alles heeft aan gedaan om niet meer dan een acceptabele voorsprong te hebben op de 2e plaats. Alleen maar om niet te veel kritiek te krijgen en de FIA wakker te schudden om specifiek voor RB vertragende regels op te stellen.Hertog_Martin schreef op zondag 26 november 2023 @ 19:07:
Winst was genoeg, totale vernedering voor de rest van het veld zal alleen maar tegen hebben gewerkt.
Denk aan de huilende coureurs die zich begonnen te roeren toen Max met meer dan 30 seconden wist te winnen......
Winst was goed genoeg, de positieve gevoelen van een winst niet om laten slaan door het geklaag van narcisten die het allemaal maar niet kunnen bevatten.
Is dat eigenlijk niet altijd zo? Diegene die voorop rijdt rijd zijn eigen race en bepaalt het tempo. Alle andere coureurs kunnen niet hun eigen race rijden want ze zijn continue bezig met wat er voor hun gebeurt. Ook alleen maar schone lucht hebben scheelt natuurlijk ook heel veel.Bullet NL schreef op zondag 26 november 2023 @ 19:16:
[...]
Max schijnt ook erg vaak vrij rustig aan gereden te hebben nadat hij aan de leiding lag, dus onder de noemer banden management ging de grootste snelheid er namelijk uit. Ik denk dat RB er echt alles heeft aan gedaan om niet meer dan een acceptabele voorsprong te hebben op de 2e plaats. Alleen maar om niet te veel kritiek te krijgen en de FIA wakker te schudden om specifiek voor RB vertragende regels op te stellen.
Winst was genoeg, totale vernedering voor de rest van het veld zal alleen maar tegen hebben gewerkt.
Denk aan de huilende coureurs die zich begonnen te roeren toen Max met meer dan 30 seconden wist te winnen......
Winst was goed genoeg, de positieve gevoelen van een winst niet om laten slaan door het geklaag van narcisten die het allemaal maar niet kunnen bevatten.
Niet dat Max niet rete goed gereden heeft, dat is zeker zo. Maar vooraan rijden is eigenlijk altijd wel makkelijker volgens mij dan moeten volgen, of je nou de snelste bent of niet.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |