Nee 5 sec kan nooitdr.lowtune schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:33:
[...]
Denk dat het er vanaf hangt of je die 5 sec kan aanvechten…(volgens mij niet).
belachelijke penalty ... hij reed niemand buiten de baan en stuurde niet in ... hij zat naast NOR die instuurde ... race incident en door ...KlaasjeNL schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:33:
Maar heeft Perez het met zijn zoveelste penalty nu ook verpest voor Ferrari? 😅
https://f1manager.info/ranking/4605
Ferrai it self.KlaasjeNL schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:33:
Maar heeft Perez het met zijn zoveelste penalty nu ook verpest voor Ferrari? 😅
Platimum trophy.Game over.
Would you like to start new game+
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Heel veel meer personen. Eigenlijk teams want er was iets mrt oogbeschermers bij de pit crew. Wordt sowieso een geld boeteGoldenBatt schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:34:
Hamilton nog under investigation? Spannend einde, maar nu die open eindjes nog...
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik ging nog van een P2 uit voor Ferrari op het moment dat ik het typte.
En Yuki maakte dat mogelijk door HAM achter zich te houden. Maar SAI stond op retired.
"When you grow up your heart dies"
A...
Year...
Vooral comeback van Mclaren en downfall van Aston Martin. Wat een bizar jaar.
Dankjewel iedereen en vooral de mods voor alle forums en post en vertalingen en informatie
CGI zoals in China?
Jammerr dat PER genaaid werd en blij dat ik wakker gebleven ben voor de donuts...
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Iedereen hier op Tweakers bedankt voor de gezellige gesprekken in de topics, op naar 2024! Hopelijk is iedereen er dan weer bij?
:strip_exif()/f/image/L5WjzIcyzPxrHqWcDhgdNpPX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KPsDRzOrZG08dVYorK4rhw01.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 22% gewijzigd door G_Dragon op 26-11-2023 15:45 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wat een seizoen.
Maken we toch mooi maar even mee mensen!
Had HAM dan een straf moeten krijgen omdat de auto vlak voor hem blokkeert? Ik ben geen Hamilton fan, maar dat was hem toch echt op geen enkele manier aan te rekenen. De haat zit wel diep bij sommigenTheBrut3 schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:34:
Nou de FIA heeft Mercedes P2 gegeven... Hamilton geen straf, Perez een onzinnige straf.
Gevolgen worden nooit meegenomen in de beoordeling, alleen de actie zelf.TheBrut3 schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:21:
Wat raar dat Perez een straf krijgt voor een botsing zonder schade. Hamilton krijgt niets voor het verpesten van de race van Gasly.
Wil het nog wel even terugkijken.. Waarom hij Russell niet wat meer ophield in de laatste sector?Jasphur schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:36:
LEC krijgt van mij wel eat credits erbij hoor. Top dit. Helaas niet geslaagd
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dat was zeker verrassing van Aston Martin en Mclaren. Ferrari deed Ferrari dingen.mnarijnm schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:36:
What...
A...
Year...
Vooral comeback van Mclaren en downfall van Aston Martin. Wat een bizar jaar.
Dankjewel iedereen en vooral de mods voor alle forums en post en vertalingen en informatiejullie maken F1 nog een stuk super vetter!
Het was een leuke race seizoen met verbroken records.
Degene die achterop rijdt is toch schuldig? Kijk naar Max en Grosjean in Monaco.Dido schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:37:
[...]
Had HAM dan een straf moeten krijgen omdat de auto vlak voor hem blokkeert? Ik ben geen Hamilton fan, maar dat was hem toch echt op geen enkele manier aan te rekenen. De haat zit wel diep bij sommigen
Op de on-board zag je Perez toch echt het stuur openen. Vermoedelijk verloor hij wat grip, maar de beweging richting Norris was er gewoon.powah33 schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:34:
[...]
belachelijke penalty ... hij reed niemand buiten de baan en stuurde niet in ... hij zat naast NOR die instuurde ... race incident en door ...
Echter, als je zoals Hamilton gewoon te laat remt en in de kont van een andere auto rijdt en er ongestraft mee wegkomt, vond ik deze penalty ook wel wat zwaar.
Je rijdt toch achteropDido schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:37:
[...]
Had HAM dan een straf moeten krijgen omdat de auto vlak voor hem blokkeert? Ik ben geen Hamilton fan, maar dat was hem toch echt op geen enkele manier aan te rekenen. De haat zit wel diep bij sommigen
Zichzelf en andere een nadeel gevenVinniedh schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:37:
Die straf voor per, waardoor Mercedes 2e wordt toch een smet op deze wedstrijd.
Het jaar van Perez samengevat
Mooi dit over boordradio, vader Jos meldt zich. In het Nederlands: "Ik ben ontzettend trots op jou schat, ongelofelijk, 1000 ronden aan kop gereden, 19 overwinningen, helemaal top."
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 26 november 2023
Verstappen junior: "Wie had dat ooit gedacht, toen we begonnen." #F1
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:52
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Precies dit, als je dat niet eens kan verdragen... man manDido schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:37:
[...]
Of Ferrari of Mercedes tweede wordt, dat boeit mij echt helemaal niks. Wel leuk om te zien dat beide teams alles op alles gooien in deze race.
Wel een vermakelijke race gezien.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
[ Voor 75% gewijzigd door tweakduke op 26-11-2023 15:40 ]
The bigger team is never wrong.sjaool schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:38:
[...]
Degene die achterop rijdt is toch schuldig? Kijk naar Max en Grosjean in Monaco.
How do you save a random generator ?
Carlos heeft het deze race echt laten liggen.
Red Bull: "Jup, dat dachten ze bij ons ook"Chevy454 schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:38:
maar ben opgelucht dat het Mercedes is zodat ze minder windtunnel tijd hebben.
575 vs 285 (570) ipv 575 vs 288 (576)
erutangiS
Deed hij slim, als hij nu het gat naar 4.5 seconden kon laten groeien en Russell erachter houden, maar dat is onmogelijk te timen lijkt mij.TheBrut3 schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:27:
Als Leclerc slim is vecht hij niet tegen Perez, maar gewoon binnen 5s blijven.
Yuki voor mij DotD, knappe prestatie met 1 stop.
Jammer, had het Ferrari gegund. Die 5 seconden straf vond ik wel wat streng.
Maar Ferrari is still checking wat ze met de strategie bij Sainz gedaan hebben...
Hij gaf niks op....Dutchie01 schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:40:
Leclerc gaf plek op voor het team om een poging te wagen. Terwijl hij zelf zakte in de driver stand.... netjes.
Kunnen we nu op naar het volgende toernooi op Viaplay, het WK darts vanaf 15 december! (
⏩ PVOutput☀️
Ik vind eigenlijk nog steeds dat Charles een beter team verdient. Misschien moet hij eens met Helmut bellen.Dutchie01 schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:40:
Leclerc gaf plek op voor het team om een poging te wagen. Terwijl hij zelf zakte in de driver stand.... netjes.
Nope.. als hij binnen 5 sec zou blijven zou hij sowieso zijn positie behouden.Dutchie01 schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:40:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
tuurlijk wel. hij trapte op de rem en Perez liet hij ervoor..
Nee, je duikt met zijn tweeen op een bocht af en de voorste wagen blokkeert onverwacht voor de breaking zone.
Als jij op een drukke snelweg opeens op de rem trapt fraagt degene die in je kofferbak klapt ook geen volledige verantwoordelijkheid.
Anyways, GAS deed het niet met opzet, HAM kon redelijkerwijs niet uitwijken, er is geen enkele reden voor een straf voor een van die twee. En dat vondt de FIA ook.
Verschil met RB is dat RB een goed concept had dat men verder kon evolueren. De W14 ging verder op de W13. De W15 is een redesign van zowat alles.StefanVerkerk schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:39:
Red Bull: "Jup, dat dachten ze bij ons ook"
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
⏩ PVOutput☀️
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Weet niet welke verkeersregels jij volgt, maar behoudens een brake check ben je gewoon schuldigDido schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:42:
[...]
Nee, je duikt met zijn tweeen op een bocht af en de voorste wagen blokkeert onverwacht voor de breaking zone.
Als jij op een drukke snelweg opeens op de rem trapt fraagt degene die in je kofferbak klapt ook geen volledige verantwoordelijkheid.
Anyways, GAS deed het niet met opzet, HAM kon redelijkerwijs niet uitwijken, er is geen enkele reden voor een straf voor een van die twee. En dat vondt de FIA ook.
Hij stond 2e en dat is hij nogsteedsDutchie01 schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:42:
[...]
tuurlijk wel. hij trapte op de rem en Perez liet hij ervoor..
Ge-wel-dig japietr schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:46:
Dat draaiende vingertje van Max tijdens de donuts… 😁
Dat doet hij dus altijd. Ik heb nog beelden van de Jumbo Race Dagen op Zandvoort en daar deed hij het al.pietr schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:46:
Dat draaiende vingertje van Max tijdens de donuts… 😁
Dit mag je per DM opnemen met de forumcrew.Vinniedh schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:39:
[mbr]*knip*
Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.[/]
[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-11-2023 15:53 ]
Dat wist ik niet. Wel gaaf hoor. En dan dat nummer ‘Let’s go’ eronder: helemaal goud.sjaool schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:47:
[...]
Dat doet hij dus altijd. Ik heb nog beelden van de Jumbo Race Dagen op Zandvoort en daar deed hij het al.
1952 zelfsHolk schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:46:
En voor het eerst sinds 1958 een volledig seizoen zonder het Engelse volkslied op het podium. (Rijder of constructeur)
Die is gewoon aangestoken door RussellVinniedh schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:50:
Max toch licht geëmotioneerd
Dat kwam puur door Sainz' kwalificatieresultaat. Tijdens de race heeft hij op geen enkel moment realistisch kans op punten gehad. Ook als hij die stop eerder gemaakt had, was hij ruim buiten de top 10 terechtgekomen. Daarom gokten ze op die safetycar. Dus qua race strategie hadden ze met Sainz niets beters kunnen doen. (Of hij nou 11e of 20e wordt, dat maakt dan verder geen flikker meer uit.dr.lowtune schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:48:
Los van wel/geen penalty: Ferrari / Sainz heeft het hier gewoon volledig laten liggen. Een half fatsoenlijk resultaat voor Sainz en ze waren gewoon P2 geworden. Je weet dat de stewards net zo begaafd zijn met situaties inschatten als Nederlandse scheidsrechters in het betaald voetbal; je moet er gewoon altijd vanuit gaan dat ze tegen je beslissen en dus zorgen dat je op eigen kracht je resultaat haalt.
‘Zijn pit staat te lachen’ bedoel je zekersdr.lowtune schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:50:
ik heb in deze tijden na het Nederlands volkslied altijd de neiging om door te gaan met zingen "Zijn Piet staat te lachen en roept ons reeds toe.....".....zal wel een rare tic van me zijn
Straf voor het team, niet voor Ham.DoubleDutch schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:51:
Hoe zit het met de straf van Ham die na de wedstrijd zou worden bekeken?
Net als nog vele andere teams.
Is voor het team, niet voor HAM zelf.DoubleDutch schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:51:
Dat gaat over monteurs die kennelijk niet de juiste veiligheidsmiddelen aan hadden tijdens de pitstop. Daarvoor krijgt het team waarschijnlijk straf, maar de rijder niet.DoubleDutch schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:51:
Max heeft ook nog een UI voor hetzelfde vergrijp.
No george you cannot have the donutswerphengel schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:53:
Russel die op de op de radio vraagt of ie ècht niet nog een paar donuts kan doen. ‘No, Simon is pretty sure’
Nog even en ze kunnen er een apart gebouw voor neerzetten.plizz schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:54:
Is nieuwe prijzenkast van Redbull er al? Dan is genoeg ruimte om nieuwe trofees te plaatsten.
Bedankt allemaal voor de mooie en leuke reacties op het forum.
Op naar de volgende.
Powah33 out!
https://f1manager.info/ranking/4605
:strip_exif()/f/image/Qrob0WXN8rQ1qlhQBMKSdnSY.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 75% gewijzigd door Fauna op 26-11-2023 16:00 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |