Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Zal Christian al aan het bellen zijn?dr.lowtune schreef op zondag 5 november 2023 @ 20:02:
Perez bewezen b-garnituur. Diep respect voor Alonso, zo verdedigen en weer terug inhalen, heel knap!
Had Alonso een seizoen lang de Red Bull gegeven...
Verwijderd
Alles daartussen in was slaapverwekkend.
Of Mazda MX-5 op Daytona
[ Voor 20% gewijzigd door Ryur op 05-11-2023 20:03 ]
Ik zou het doen!
Wat? Hm... ben ik het niet mee eens.
"When you grow up your heart dies"
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Kf85R11CC7PIIJXdYQziEdpQ.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FAkqYOcnhZDQXIQLMLG7t9lc.jpg?f=user_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
1 | VER | 1:13.935 |
2 | NOR | 1:14.245 |
3 | ALO | 1:15.448 |
4 | PER | 1:15.939 |
5 | STR | 1:14.757 |
6 | SAI | 1:15.349 |
7 | GAS | 1:16.583 |
8 | HAM | 1:16.085 |
9 | TSU | 1:15.131 |
[ Voor 5% gewijzigd door TinusXIII op 05-11-2023 20:05 ]
Interlagos blijft echt geweldig.
PER en ALO wauw
Die Alonso is ook een baas zeg
Singing...Boeryepes schreef op zondag 5 november 2023 @ 20:04:
Alonso in de winroom: hello boys, that's how you do this!
Alright, alright, we won't tell anyone.
Pierre Gasly · 5 Nov 2023, 20:04:14
Jaja deze kennen we wel
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Had op Alonso gestemd. Zo mooi Perez afgehouden.Hippocampus schreef op zondag 5 november 2023 @ 20:05:
NOR toch DotD
- DaniëlWW2
- Niet online
Perez heeft er 246.
[ Voor 25% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-11-2023 20:07 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hier ook drie ronden schreeuwend op de bank.Vinniedh schreef op zondag 5 november 2023 @ 20:07:
Poh kwam een oerkreet uit mijn mond bij die foto finish
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Gisteren bij de drivers karaoke een liedje van Lee Towers gedaanjan390 schreef op zondag 5 november 2023 @ 20:08:
Sargeant heeft moeite om uit zijn auto te komen, last van zijn linkerarm
Technisch wel correctStefanVerkerk schreef op zondag 5 november 2023 @ 19:57:
"Lando Norris
Chasing Verstappen for P1"
Juist, FOM.
Niet je kinderen traumatiseren.Quad schreef op zondag 5 november 2023 @ 20:08:
"Mama, waarom schreeuwt papa zo?" Quad Jr. 05-11 rond de klok van 20.00.
Ik gok dat dit in het contract met Tag Heuer staat?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
En dezeJasphur schreef op zondag 5 november 2023 @ 20:06:
[...]
Jaja deze kennen we welmaar deze kwam de laatste tijd niet veel meer voor [Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zvCy8BkDQVooa6SeDZDWNear.jpg?f=user_large)
Hij is minder goed in teams kiezen...Chevy454 schreef op zondag 5 november 2023 @ 20:12:
Het is eigenlijk ongelofelijk dat Alonso maar 2 voudig kampioen is. Hij kan wel sturen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
En de sfeer/motivatie in het team behouden
Kan Martin Garrix er geen goede remix van maken? Dan kunnen ze die draaien in plaats van deze saai bende.
Heeft Leclerc niet een soepelere versie van de Hulkenberg vloek? In de volgende Drive 2 Survive zien we Vasseur Leclerc ontslaan vanwege bijgeloof
Ik heb er geen problemen mee. 😉sjaool schreef op zondag 5 november 2023 @ 20:16:
We zijn zeker in Brazilië want ik he Kelly nog nooit zo vaak in beeld gezien tijdens de podiumceremonie.
Ik zeer zeker ook niet.
Liever deze Kelly dan die Kelly in het geel die tijden de gridwalk het beeld opeiste...sjaool schreef op zondag 5 november 2023 @ 20:16:
We zijn zeker in Brazilië want ik heb Kelly nog nooit zo vaak in beeld gezien tijdens de podiumceremonie.
Deze bokalen zien er dan ook wat steviger uit.Hippocampus schreef op zondag 5 november 2023 @ 20:17:
NOR weer een champagnebonk
Cogitationis poenam nemo patitur
En... geen track limits.Bullet NL schreef op zondag 5 november 2023 @ 20:18:
Het was een geweldig mooie race, met drama voor en tijdens de start, maar ook tijdens de race mooie dingen...... Veel uitvallers, een Mercedes die niet wil..... Lando en Max een klasse apart, en die finish tussen Alonzo en Perez.... Jeetje... I love it...
Max kan niet zingen!!
Ik zag m ook al idd.Drials schreef op zondag 5 november 2023 @ 20:12:
Zijn er meer mensen die turven hoe vaak de coureur zijn pet aanraakt tijdens een interview? Ze doen het allemaal maar ook hier in is Max de nummer 1!
Kraz schreef op zondag 5 november 2023 @ 20:11:
Het valt me steeds meer op dat Max tijdens interviews even zijn pet 'goed' doet.
Ik gok dat dit in het contract met Tag Heuer staat?
Aston ging prima deze race. Kijk maar naar StrollMiki schreef op zondag 5 november 2023 @ 20:19:
Ik ben benieuwd wanneer we gaan lezen dat Perez exit is. Als je met zo’n wagen niet voorbij een Aston kan dan mag je je heel hard schamen.
- DaniëlWW2
- Niet online
[Video: https://imgur.com/a/stp9IfT]StefanVerkerk schreef op zondag 5 november 2023 @ 20:19:
Hopelijk komt de teamradio van Max 'Red Bull FM' Verstappen zo nog in de herhaling. Legendarisch.
Verwijderd
Afgezien van de eerste en de laatste ronde weer redelijk standaard saaie race. 83 replays van een DRS overtake op de straight naar bocht 1

Fernando Alonso
En Norris mag wel gaan uitkijken dat hij niet zo'n eeuwige nummer 2 wordt
Verwijderd
Lukte hem vorig jaar niet hoorDe_Bastaard schreef op zondag 5 november 2023 @ 19:57:
Max had alonso toch wel al lang ingehaald..
Natuurlijk hebben de upgrades weer effect gehad maar de RB19 is by far de beste auto van het veld. Ik durf te wedden dat als je Norris, Sainz, Alonso of LeClerc in het stoeltje van Perez zet Verstappen veel meer weerstand zou ondervinden dan nu het geval is.TinusXIII schreef op zondag 5 november 2023 @ 20:19:
[...]
Aston ging prima deze race. Kijk maar naar Stroll
Dit is natuurlijk maar de vraag, Norris, Sainz zijn andere rijders dan Max, die kunnen maar zo moeite hebben met het puntige karakter van de RB18...Miki schreef op zondag 5 november 2023 @ 20:28:
[...]
Natuurlijk hebben de upgrades weer effect gehad maar de RB19 is by far de beste auto van het veld. Ik durf te wedden dat als je Norris, Sainz, Alonso of LeClerc in het stoeltje van Perez zet Verstappen veel meer weerstand zou ondervinden dan nu het geval is.
Allonso kan zich op ervaring veel meer aanpassen, Leclerc maakt alles stuk....
Het is niet per definitie zo dat alle coureurs even snel zijn in de zelfde auto.
[ Voor 6% gewijzigd door Bullet NL op 05-11-2023 20:32 ]
yep, 77%Exocet schreef op zondag 5 november 2023 @ 20:31:
Max heeft nu het record van procentueel de meeste zeges in een seizoen toch?
Is al een tijdje drama met de live registratie. Zouden ze de neef van de prins van Monaco als regisseur hebben aangenomen?Sebastiaannn schreef op zondag 5 november 2023 @ 20:29:
Bij die pitstop van Perez echt slechte regie zeg, en ook nog een ander moment dat ik in het rijtje namen moest zien dat er gevochten werd. Lijkt de laatste periode wel weer wat vaker voor te komen.

Die 3 herhalingen achter elkaar terwijl er heftige gevechten op de baan bezig zijn slaan echt nergens op.Sebastiaannn schreef op zondag 5 november 2023 @ 20:29:
Bij die pitstop van Perez echt slechte regie zeg, en ook nog een ander moment dat ik in het rijtje namen moest zien dat er gevochten werd. Lijkt de laatste periode wel weer wat vaker voor te komen.
Lijkt idd de laatste tijd wat erger te worden.
Ik heb mijn antwoord
Was ik even vergeten.Nadat de Nederlander over de finish was gekomen, klonken door de boordradio de klanken van het Green Green Grass of Home van Tom Jones. Een nummer uit 1967, dat Verstappen desalniettemin uit zijn hoofd kent omdat het vroeger vaak werd afgespeeld door vader Jos in een van de talloze ritjes naar en van Italië.
[ Voor 69% gewijzigd door Chocoball op 05-11-2023 20:37 ]
In het begin van het seizoen gezegd dat als ie in z'n eentje het WCC kon winnen dat ie dan zou zingen op de boordradioChocoball schreef op zondag 5 november 2023 @ 20:34:
Had Max een weddenschap verloren of iets dat hij Tom Jones moest zingen na de race?
Commentaar hangt af van de taal/het kanaal waar je naar kijkt en luistertBushie schreef op zondag 5 november 2023 @ 20:33:
regie is zeker matig te noemen, en ook dat geklepper van die twee commentatoren door de teamradio's heen vind ik heel storend.
- DaniëlWW2
- Niet online
-DSQ from pole (USA)
-DNS from P2 (Brazilië)
-DNF from P3 (Bahrein)
Alleen DNQ nog dan?DaniëlWW2 schreef op zondag 5 november 2023 @ 20:37:
Ondertussen heeft Leclerc ook een "mooie" statistiek.
-DSQ from pole (USA)
-DNS from P2 (Brazilië)
-DNF from P3 (Bahrein)
Het kan nog..!

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Of geen scherpe camera ….
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Wellicht is dat op de onboard ook nog te zien.
En Norris (samen met Heidfeld) ook met 13 podiums zonder een overwinningDaniëlWW2 schreef op zondag 5 november 2023 @ 20:37:
Ondertussen heeft Leclerc ook een "mooie" statistiek.
-DSQ from pole (USA)
-DNS from P2 (Brazilië)
-DNF from P3 (Bahrein)
Record meeste wins
Record hoogste percentage wins
Record meeste podiumplekken
Record meeste punten
Record meeste ronden aan de leiding
Vergeet ik nog wat?
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |