Mijn boefje is liev!
Ah, smooth operator.JB schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:53:
Heeft iemand nog iets gehoord over de "illness" van Sainz? Laura Winter zou ook terug naar hotel zijn gegaan gisteren omdat ze niet "lekker" was.
ping 127.212.23.124
Beter vind ik:
PE REZ REZ PECT
let the past be the past.
Of nou ja, eigenlijk weet je al wel onder welke auto die gaat
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
[ Voor 16% gewijzigd door Silent Thunder op 27-10-2023 16:54 ]
Ja...Silent Thunder schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 16:53:
Ik hoop dat we weer die mooie F1 intro tune krijgen, El Mariachi ofzo
Our 2023 opening titles... Mariachi style! 🇲🇽🎺#MexicoGP #F1 pic.twitter.com/kDYZ3sY9ZQ
— Formula 1 (@F1) 26 oktober 2023
Mijn boefje is liev!
Ik blijf het heel leuk vinden die tune
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik denk dat ze de tent daar dan afbreken.Nickrsd schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 00:30:
Mooi moment om het afscheid van Perez aan te kondigen.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Ligt aan de aankondiging. Als hij zelf aangeeft te stoppen met F1, dan is dit het perfecte moment. Als RBR hem de laan uit stuurt, dan kunnen ze beter even wachten.CAPSLOCK2000 schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 17:46:
Ik denk dat ze de tent daar dan afbreken.
Persconferenties van donderdag te kijken

Naja, iig op tijd dus.
Gaan ze niet gebruiken.YakuzA schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 16:03:
Benieuwd wie vandaag de 2024 testvloer voor RB mag testen.
Of nou ja, eigenlijk weet je al wel onder welke auto die gaat
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Verdacht hoor... Samen en in hetzelfde hotel?JB schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:53:
Heeft iemand nog iets gehoord over de "illness" van Sainz? Laura Winter zou ook terug naar hotel zijn gegaan gisteren omdat ze niet "lekker" was.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Veel plezier iedereen!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Was een paar ronden eerder al aan het klagen over vreemd geluid uit de motorStefanVerkerk schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 20:42:
Sainz meldt problemen met de hydrauliek.
Dat was Leclerc toch... of óók Leclerc?D-dark schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 20:43:
[...]
Was een paar ronden eerder al aan het klagen over vreemd geluid uit de motor
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SpvbJXWAnEPzytf2Bym2k2v5.jpg?f=user_large)
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Maar 1,351s sneller ja. Kan echt niet.StefanVerkerk schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 20:45:
VER flinke lock-up in bocht 13
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Stiekem gewisseld naar een CVT!? 🧐StefanVerkerk schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 20:44:
Norris heeft ook problemen met zijn auto, rijdt constant met ±10k toeren
[Afbeelding]
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
En daarom heb ik een hekel aan dit bandensysteem. Vorig jaar reed ie een stint van 45-50 ronden op medium. Dus dan denk je waarom dan. En dan moet je dus helemaal gaan zoeken welke banden men vorig jaar had, wellicht is het ergens genoemd tijdens de uitzending, maar toch zoeken dus en wat blijkt:StefanVerkerk schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 21:23:
Max rijdt 11 rondes op de mediums en meldt dat de banden nu al 'uit elkaar vallen'
Dit jaar C3 - C5. Vorig jaar C2 - C4. De medium is dus de soft van vorig jaar.
Maar ja vorig jaar was soft-medium mogelijk, hopelijk dit jaar iets meer strategie-opties.
erutangiS
Meer pit stop, andere strategie en meer spanning.MrOleo schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 21:29:
[...]
En daarom heb ik een hekel aan dit bandensysteem. Vorig jaar reed ie een stint van 45-50 ronden op medium. Dus dan denk je waarom dan. En dan moet je dus helemaal gaan zoeken welke banden men vorig jaar had, wellicht is het ergens genoemd tijdens de uitzending, maar toch zoeken dus en wat blijkt:
Dit jaar C3 - C5. Vorig jaar C2 - C4. De medium is dus de soft van vorig jaar.
Maar ja vorig jaar was soft-medium mogelijk, hopelijk dit jaar iets meer strategie-opties.

Helaas wel.BasvanS schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 21:30:
Telt dit nu als een vrije training voor Pou 🫣
Hadjar: "Best day of my life!!"BasvanS schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 21:30:
Pourchaire:
erutangiS
Beetje moeilijk inschatten waar Mercedes staat tov McLaren. Red Bull ziet er goed uit.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
2 of 3 rondjes gereden toch?BasvanS schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 21:30:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Cogitationis poenam nemo patitur
Ze rijden weer met een legale auto.Bullet NL schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 01:40:
Zo, Max ook in FP2 op 1..... Netjes hoor, Lando dier er dicht op zit, wat is er met de Mercedesen aan de hand? Spelen ze nu het een "gewoon" raceweekend is weer voor verstoppertje?
Wat me wel een beetje opviel, kan aan mij liggen, was dat bijna of alle snelle ronden van VER niet te zien waren.
Voor de rest had ik al gezegd dat RIC al 2 FPs er lekker bij zit
FPs zeggen meestal niet zoveel. Zelfs een Q zegt niet alles.TrekDr0p schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 08:45:
Niemand die het over RIC heeft? Maar 0.006 achter PER
Wat me wel een beetje opviel, kan aan mij liggen, was dat bijna of alle snelle ronden van VER niet te zien waren.
Na zijn prima prestatie vorig weekend, is het redelijk binnen verwachting dat RIC er lekker bij zit.TrekDr0p schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 08:45:
Niemand die het over RIC heeft? Maar 0.006 achter PER
Maar idd het is een FP. Het zegt 0,0. We gaan zien wat er van over blijft in Q en R.
erutangiS
Ik gok meer brandstof. We zien de laatste tijd wel vaker dat Mercedes het niet goed doet met veel brandstof (gewicht) aan boord. Aan het einde van race zijn ze opeens wel snel. Mijn theorie is dat het aan hun achterwielophanging ligt die niet stabiel genoeg is waardoor ze de auto ofwel zo laag moeten afstellen dat ze last hebben van porpoising en slijtage aan de bodem, of zo hoog dat ze niet genoeg downforce hebben, of zo stijf dat ze geen constante performance hebben door de race heen maar (meer dan anders) moeten kiezen of ze optimaliseren voor veel of weinig brandstof. Aangezien ze met dezelfde afstelling moeten kwalificeren zullen ze kiezen voor snel zijn met weinig brandstof.Bullet NL schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 01:40:
Zo, Max ook in FP2 op 1..... Netjes hoor, Lando dier er dicht op zit, wat is er met de Mercedesen aan de hand? Spelen ze nu het een "gewoon" raceweekend is weer voor verstoppertje?
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Nog twee uurtjes en we weten meer.
Max rijd in fp2 trouwens maar een seconde achter de pole tijd van vorig jaar. Voor een fp hele nette tijden. Denk Idd dat hij weer gaat winnen en we alleen maar gaan praten of het een hele makkelijke of een beetje lastige overwinning zal zijn.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Noodzakelijk niet, de vorig jaar meest gebruikte 1 stopper was met soft en medium, dus de medium en hard van dit jaar. Dan moeten ze dat dit jaar ook halen lijkt mij. Maar een 2-stopper is wellicht wel een optie nu.Chevy454 schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 19:13:
De banden dit jaar zijn een compound zachter dit jaar tov vorig jaar? Dus dat wordt spannend, een twee stopper noodzakelijk?
[ Voor 5% gewijzigd door MrOleo op 28-10-2023 19:25 ]
erutangiS
Mijn boefje is liev!
/f/image/75IeImZOQVsTCSaHFSxE0ldY.png?f=fotoalbum_large)
En ze hebben het gefixed met een reset.
[ Voor 13% gewijzigd door MrOleo op 28-10-2023 19:36 ]
erutangiS
[ Voor 88% gewijzigd door pilskes op 28-10-2023 19:42 ]
Die vegen de vloer aan…
Mijn boefje is liev!
(Tsunoda heeft een motor gridpenalty en start sowieso laatste)
En dat was nodig, want zag er niet best uit.
[ Voor 17% gewijzigd door MrOleo op 28-10-2023 19:57 ]
erutangiS
Nou dat misschien niet, maar beter dan McLaren momenteel.
Hopelijk slaan ze de plank niet mis.Hippocampus schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 20:11:
[...]
Nou dat misschien niet, maar beter dan McLaren momenteel.
Mijn boefje is liev!
https://f1manager.info/ranking/4605
Hoger afstellen dan
Mijn boefje is liev!

Mijn boefje is liev!
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar ditmaal zou het zomaar kunnen gebeuren.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
MAG deed daar precies hetzelfde maar LEC hield 'm recht.werphengel schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 20:28:
Dit is toch gewoon een fout van Stroll z’n race engineer die hem niet op tijd waaarschuwt?
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
ping 127.212.23.124
"Sainz 3 sec, Sainz 2 sec."werphengel schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 20:28:
Dit is toch gewoon een fout van Stroll z’n race engineer die hem niet op tijd waaarschuwt?
Stroll vond dat-ie aan de kant ging. Ik weet het ook niet helemaal zeker.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Die lange weg naar bocht 1 zou als tweede starten niets eens zo slecht zijn denk ik. Moet echt goed oppassen dat je iemand vanaf pole niet meezuigt en op overspeed p1 moet opgevenWhatsappHack schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 20:32:
Het zou toch wel een stunt zijn als die Albon ff pole pakt
Als de compound zachter is dit jaar dan is de medium van vorig jaar de soft van dit jaar?MrOleo schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 19:25:
Noodzakelijk niet, de vorig jaar meest gebruikte 1 stopper was met soft en medium, dus de medium en hard van dit jaar. Dan moeten ze dat dit jaar ook halen lijkt mij. Maar een 2-stopper is wellicht wel een optie nu.
Zover de compound toch, het karkas is ook weer anders.
Ja , 1 ronde ervoor deed ie precies hetzelfde bij Hamilton, die zat alleen iets verder weg dus was hij wel op tijd. Ik snap het wel een beetje wat ie zegt. Niet netjes in ieder geval om daar aan de kant te gaan, het blijft toch midden in een snelle bochtencombinatie.JvS schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 20:32:
[...]
"Sainz 3 sec, Sainz 2 sec."
Stroll vond dat-ie aan de kant ging. Ik weet het ook niet helemaal zeker.
Vorig jaar: C2 H, C3 M, C4 SChevy454 schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 20:51:
[...]
Als de compound zachter is dit jaar dan is de medium van vorig jaar de soft van dit jaar?
Zover de compound toch, het karkas is ook weer anders.
Dit jaar C3 H, C4 M, C5 S
De Medium van vorig jaar is dus nu een Hard, banden zijn inderdaad vast niet 100% gelijk.
erutangiS
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
En straks krijgen we dit uurtje weer terug ;-)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
https://f1manager.info/ranking/4605

[ Voor 8% gewijzigd door D-dark op 28-10-2023 23:09 ]
Mijn boefje is liev!
Jij loopt wat voor?D-dark schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 23:07:
Tijdje geleden dat ik zoveel mediums heb gezien in Q3
- DaniëlWW2
- Niet online
Dongle voor de TV die ernaast hangt vergeten?
- "Oeh, even spelen met de Gravitrax van de kids
- anderhalf uur later:"Crap! Kwalificatie is al begonnen"
Flickr PSN ID= cheironnl
Practice 3: 1.17.9
Q1: 1.19.3
erutangiS
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |