---RAWE CEEK!!!---
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
En perez wtf
[ Voor 22% gewijzigd door De_Bastaard op 23-09-2023 09:07 ]
Het rijdt op rails die RB19De_Bastaard schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:06:
Damn die rbr ligt strak op de weg.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
geen 1.28 ben ik bang...dreester schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:07:
Sodeknetter, ik ben benieuwd wat de Ferrari's kunnen doen.
Volgens mij zien we nu pas de ware potentie van coureur en auto.
Yup. Maar men zoekt altijd andere reden als RB een slechte weekend heeft.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:08:
Dus de discussie over TD's kan denk ik ook weer in de ijskast verdwijnen.
hoor ik dat goed. Hoop het voor PER wel. Want 1.4 achter ver is 1.2 te veel
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Naja Perez heeft er last van. gat is nog groter geworden nu /sDaniëlWW2 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:08:
Dus de discussie over TD's kan denk ik ook weer in de ijskast verdwijnen.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Zondag gaat hij denk ik ook vol gas en iedereen op de nodige seconden rijden als er niets gek gebeurt
Correct, zijn softs zijn nu 6 rondes oud na zijn fast lap. Verstappen reed op nieuwe banden.DarkSide schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:09:
PER nog op oude banden?
hoor ik dat goed. Hoop het voor PER wel. Want 1.4 achter ver is 1.2 te veel
---RAWE CEEK!!!---
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Blijkbaar, is dat een voorvode voor een LEC error onder druk?NoFearCreations schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:10:
Ferrari gaat maar voor 1 run?
ver zit al op 0,1 sneller hahaDoubleDutch schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:12:
Baan wordt sneller en met nieuwe softs zie ik een 1:28 wel gebeuren.
Zo te zien wel!DoubleDutch schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:12:
Baan wordt sneller en met nieuwe softs zie ik een 1:28 wel gebeuren.
---RAWE CEEK!!!---
https://f1manager.info/ranking/4605
---RAWE CEEK!!!---
Jaloewie1984 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:08:
Ik vraag me af of ie hem nog in de 1:28 gaat drukken om een voorbeeld te stellen.
- DaniëlWW2
- Niet online

Die tweede gaf hij pas echt gas.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
erutangiS
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:40
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Even als een gorilla op de borst slaan en laten zien wie de koning van de formule 1 is.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
0.7s echt groot verschil....

[ Voor 22% gewijzigd door Help!!!! op 23-09-2023 09:23 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
yes en SAI ookpietr schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:16:
Even gemist: heeft Lec maar 1 qualironde gereden in Q3?
Sainz ook, Fer tactics denk ik...pietr schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:16:
Even gemist: heeft Lec maar 1 qualironde gereden in Q3?
---RAWE CEEK!!!---
Anoniem: 499527
*insert "Bottas' traditions" meme*DarkSide schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:15:
PER wel teleurstellend.
I served in a company of heroes.
Want als je iets te laat bent, is max al klaar met de race met deze snelheid ;-)
Hoop dat mclaren er morgen goed bij zit op race pace
een VER, PIA, NOR podium zou mooi zijn
De tranen van de concurrentieVuvuzela schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:18:
Wat heeft Max in dat zakje?
Maar Max heeft nu gewoon gelijk, deze fans zijn echt uniek. Dat geldt niet bij elke race.StefanVerkerk schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:20:
Verstappen streept even wat van de Hamilton bingokaart af. Wel zo fijn! Begin het toch een beetje te missen.
[ Voor 39% gewijzigd door pietr op 23-09-2023 09:23 ]
Er moeten tenslotte Honda's verkocht wordenStefanVerkerk schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:20:
Verstappen streept even wat van de Hamilton bingokaart af. Wel zo fijn! Begin het toch een beetje te missen.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Anoniem: 217290
Ik zie helmut marko nog wel in staat om lawson in de red bull te zetten
- DaniëlWW2
- Niet online
Verder gaat Max dus een winkel openen om zijn pole bandjes te verkopen.

Fantastische ronde van Max ook. Erg genoten.
Voordeel dat de vrouw ochtenddienst heeft en dus de wekker om 7 uur gaat!DarkSide schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:19:
Iedereen. Vergeet morgen niet de wekker te zetten.
Want als je iets te laat bent, is max al klaar met de race met deze snelheid ;-)
Hoop dat mclaren er morgen goed bij zit op race pace
een VER, PIA, NOR podium zou mooi zijn
Float like a butterfly, sting like a bee.
MV: "Mate, who are you?"
OP: "Oscar..."
Ik denk dat ze eerder Daniel of Yuki doorschuiven naar RBR. Lawson doet het prima voor een rookie, maar Yuki is beter.Anoniem: 217290 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:27:
Hele jaar zit die al 0.3-0 7 achter max... is max zo goed nou goed is die maar dit is gewoon een b coureur aan het worden..
Dat zou wel zonde zijn denk ik. Lijkt me teveel druk voor Lawson om meteen in een Red Bull te zitten.Anoniem: 217290 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:27:
Hele jaar zit die al 0.3-0 7 achter max... is max zo goed nou goed is die maar dit is gewoon een b coureur aan het worden..
PerezVuvuzela schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:18:
Wat heeft Max in dat zakje?
Wat zei hij? (had de tv al uit)ArcticWolf schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:29:
[...]
Wat een savage opmerking van Verstappen ook op het einde van het interview![]()
Eh? Lawson is sinds hij is ingestapt altijd boven Yuki geëindigd en pakte punten.RocketKoen schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:29:
[...]
Ik denk dat ze eerder Daniel of Yuki doorschuiven naar RBR. Lawson doet het prima voor een rookie, maar Yuki is beter.
En hij is de coureur die het hoogst gefinisht is van alle vier de AT coureursArcticWolf schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:31:
[...]
Eh? Lawson is sinds hij is ingestapt altijd boven Yuki geëindigd en pakte punten.
Dit was de laatste woordenwisseling:
Alesi zei “weet je wat het gat is naar de 2e plek”. Toen zei Max “Nee, ik ben meteen hierheen gelopen”. Waarop Alesi zei “Het was best veel”. Max lacht en zegt “ok bedankt”
Hallo met Tim
Lijkt me dat het klaar is voor hem na dit seizoen. Hij lijkt wel het Amerikaanse neefje van Latifi...Sir_Lion schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:33:
[Afbeelding]
Dus SAR alweer een crash tijdens Q1.
Hoe lang blijft hij nog in die Williams? Is consequent ergens achteraan, of crashed.
Anoniem: 217290
Lawson stapt in en evenaart / verslaat tsunoda terwijl die ook nog eens een hele stijle leercurve laat zien.
We hebben ooit iemand anders gezien die in welke auto die ook stapte maar bijna direct zijn teamgenoot verslaat terwijl die net komt kijken en die rijdt nu vooraan het veld..
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 217290 op 23-09-2023 09:38 ]
Ik denk als McLaren nog een stap maakt, dat dit weleens dé front row van komende seizoenen kan worden.
Persoonlijk zie ik meer potentie in Piastri dan in usual suspects als Norris, Russell of LeClerc.
Geef Piastri nog een seizoen ervaring en een competitive wagen en dan staat hij er.
Het is 4-0 voor Yuki in kwalificatie.ArcticWolf schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:31:
[...]
Eh? Lawson is sinds hij is ingestapt altijd boven Yuki geëindigd en pakte punten.
En in de 3 races is de auto van Yuki 2x stuk geweest buiten zijn schuld. De andere keer zaten ze dicht op elkaar en buiten de punten.
De fans die zich afvragen wie of wat hij de schuld geeft.De_Bastaard schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:55:
Ben eens benieuwd wie of wat Perez nu weer de schuld geeft.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Denk het ook, ze zullen wel graag een Amerikaan in de F1 willen houden, dus mogelijk dat hij blijft als hij genoeg geld meeneemt?Fyodor schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:37:
[...]
Lijkt me dat het klaar is voor hem na dit seizoen. Hij lijkt wel het Amerikaanse neefje van Latifi...
Ook al neemt hij veel geld mee, dan nog niet.Bartske schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 10:04:
[...]
Denk het ook, ze zullen wel graag een Amerikaan in de F1 willen houden, dus mogelijk dat hij blijft als hij genoeg geld meeneemt?
Met een budgetcap waar de teams zich aan moeten houden is het niet fijn als je coureur elk weekend zijn bolide in de muur plant.
Om die reden heeft haas ook schumacher laten gaan.
Teveel schade betekent dat je weer beperkt bent om met nieuwe updates te komen.
Goed, dan moet je wel qua budget van je team aan de budgetcap uberhaupt komen. Ik kan niet in het kasboekje van williams kijken, maar ze hebben vorig jaar 80 miljoen aan prijzengeld gekregen, waar de budgetcap 140 miljoen is. Nu vertelt dat natuurlijk niet het hele verhaal maar dat er een budgetcap is betekent niet dat elk team automatisch daaraan gaat komen.powah33 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 10:10:
[...]
Ook al neemt hij veel geld mee, dan nog niet.
Met een budgetcap waar de teams zich aan moeten houden is het niet fijn als je coureur elk weekend zijn bolide in de muur plant.
Om die reden heeft haas ook schumacher laten gaan.
Teveel schade betekent dat je weer beperkt bent om met nieuwe updates te komen.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |