---RAWE CEEK!!!---
[ Voor 4% gewijzigd door wontcachme op 23-09-2023 08:09 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
https://f1manager.info/ranking/4605
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
I served in a company of heroes.
Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
PSN: bollsie
Ik heb gelezen dat Liam voor volgend jaar nog geen stoeltje had. Denk dat die van SAR nu wel redelijk op de tocht staat..NoFearCreations schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:09:
Sar out again!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Rode vlag, pit entry is daarvoor dus in principe kom je niemand tegen. Maar het zal vast wel niet mogen.Vuvuzela schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:10:
Steekt ook gewoon de baan over..
Zag er wel stom uit van Sargeant, alsof hij hem probeerde nog te houden terwijl het al te laat was.
Ja bijzonder… die is klaar na dit jaarsjufke schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:12:
Man man man. Hij wil gewoon doorduwen ook hè. Gas los en er was niks aan de hand.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:02
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Wekker gezet en nog ben ik aan het opstarten, morgen wordt zwaar.basvn schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:01:
heerlijk die biologische klok.. 6.30 wakker
en dan nog is moeten wachten tot het 8 uur is.
Morgen minder lang wachten gelukkig
* tweakduke is echt geen ochtendmens
Handig van Sargeant om gas te geven als je net geen grip hebt.
Gun ik Liam wel, als je Albon ziet lijkt het niet zo'n hele slechte auto meer. Waarschijnlijk zelfs beter dan de AT.basvn schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:12:
[...]
Ik heb gelezen dat Liam voor volgend jaar nog geen stoeltje had. Denk dat die van SAR nu wel redelijk op de tocht staat..
---RAWE CEEK!!!---

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex
Commercieel, hun investeerder Dorilton Capital en meerdere sponsoren zijn Amerikaans.Bastien schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:12:
Dat gaat nog een factuur worden wegens het oversteken van de baan en de pitlane. Snap niet wat Williams in hem ziet.
Ik vroeger ook niet, tot onze kinderen er warentweakduke schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:13:
[...]
Wekker gezet en nog ben ik aan het opstarten, morgen wordt zwaar.
Vorig jaar vond ik het terugkijken en dan voornamelijk het doorspoelen tijdens de race wel ideaaltweakduke schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:13:
[...]
Wekker gezet en nog ben ik aan het opstarten, morgen wordt zwaar.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
nog tijd genoeg.tweakduke schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:16:
Oh ja en Ferrari heeft nu nog geen tijd door hun lange wachten, net als Gasly, Bottas en Albon.
Die rijden zo wel een tijd.
- tweakduke
Ik heb een kind, maar raadt eens, die is ook nooit vroeg wakker. (geen puber).d-vine schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:14:
[...]
Ik vroeger ook niet, tot onze kinderen er waren
Ze vliegen alleen maar uit de bocht
Daarom hebben wij bewust geen kinderend-vine schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:14:
[...]
Ik vroeger ook niet, tot onze kinderen er waren
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
En dat setje banden zijn al een keer gebruikt. Nu is ferrari snel genoeg om deze banden nog wel een keer te gebruiken in q1, maar toch.tweakduke schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:16:
Oh ja en Ferrari heeft nu nog geen tijd door hun lange wachten, net als Gasly, Bottas en Albon.
erutangiS
Voor de F1?SnowDude schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:20:
[...]
Daarom hebben wij bewust geen kinderen
:strip_exif()/f/image/M6JP31URXstSkP2KLm79ztcc.jpg?f=fotoalbum_large)
Iedereen veel plezier! Zitten iets later omdat er nog veel moest gebeuren vanmorgen
[ Voor 28% gewijzigd door G_Dragon op 23-09-2023 08:21 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Lekker van genieten.tweakduke schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:19:
[...]
Ik heb een kind, maar raadt eens, die is ook nooit vroeg wakker. (geen puber).
Onze eerste dochter had een mooi Zwitsers uurwerk door vast om 0700 wakker te worden.
De jongste daar was het de eerste 3,5 jaar vaak tot regelmatig nachtwerk.
Je kreeg je ogen moeiljkt open? Had ik ook last vanG_Dragon schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:21:
[Afbeelding]
Iedereen veel plezier! Zitten iets later omdat er nog veel moest gebeuren vanmorgen
Als dat al je reden is..... tjaSnowDude schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:20:
[...]
Daarom hebben wij bewust geen kinderen
23 Sept 2023, 08:23:08
Er zijn mensen voor minder aan de kant gezet. Wat een kluns die Logan.
De maxium lap time is 1 minuut 54.StefanVerkerk schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:23:
INCIDENT INVOLVING CARS 16 (LEC), 24 (ZHO) AND 77 (BOT) NOTED - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – MAXIMUM LAP TIME
In order to ensure that cars are not driven unnecessarily slowly on in-laps during and after the end of
Qualifying or during reconnaissance laps when the pit exit is opened for the Race, drivers must stay
below 1:54.0 between the Safety Car lines shown on the pit lane map.
[ Voor 31% gewijzigd door Chocoball op 23-09-2023 08:28 ]
Iemand een idee wat gebeurt is?StefanVerkerk schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:23:
INCIDENT INVOLVING CARS 16 (LEC), 24 (ZHO) AND 77 (BOT) NOTED - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – MAXIMUM LAP TIME
Ziet er zo dom uit iedere keer, en dan klagen.
[ Voor 35% gewijzigd door Skidmarks op 23-09-2023 08:28 ]
Ik heb de director's note toegevoegd voor wat meer uitleg.
[ Voor 15% gewijzigd door Chocoball op 23-09-2023 08:48 ]
https://f1manager.info/ranking/4605
Nee haha want de wekker gaat hier elke Zaterdag vroegChocoball schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:23:
[...]
Je kreeg je ogen moeiljkt open? Had ik ook last van
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
23 Sept 2023, 08:33:23
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Vertaling: stop met zeuren.
erutangiS
Idd, en Yuki naar Aston ipv Stroll. Die lijkt er ook geen zin meer in te hebben.talkatoo schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:34:
Hmmm, denk dat het een fout is om Lawson niet te houden. Zou hem met Ric houden.
Lawson ipv Sargeant kan ik ook mee leven.
[ Voor 7% gewijzigd door Vuvuzela op 23-09-2023 08:36 ]
nope helaas voor hem zit RIC in de AT volgend jaar (vandaag bevestigd)PatrickC schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:34:
Die Lawson is echt een blijvertje… die moet toch gewoon in die AT blijven voor de toekomst van Red Bull?
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
erutangiS
Tikje offtopic, maar denk dat ze Ricciardo vooral houden voor het geval Perez volgend jaar erg tegenvalt. Denk dat ze Tsunoda en Lawson niet naar RB willen hebben dan.Wognummer schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:35:
[...]
nope helaas voor hem zit RIC in de AT volgend jaar (vandaag bevestigd)
Denk wel dat Marko gaat proberen om Lawson in de Williams te krijgen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
- DaniëlWW2
- Niet online
Na een paar races laat Lawson al zien dat hij minstens goed genoeg is. Hij doet ook niet onder voor Tsunoda.
Laat Ricciardo dan rijden voor Red Bull en Lawson in AlphaTauri...
Ook een manier om de f1-wagens sneller te laten lijken.
Toch zonde. Yuki heeft toch geen toekomst bij Red Bull? Die zie ik niet naast Verstappen plaats nemen. Veel te wild en onvoorspelbaar.Wognummer schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:35:
[...]
nope helaas voor hem zit RIC in de AT volgend jaar (vandaag bevestigd)
Ricciardo, tsja die heeft zijn kans toch wel gehad. Waarom dan niet Lawson.
GP: "Standby"
Kijken of Max binnen de 1:54 blijft haha.
zou het kunnen zijn dat ze hem op het oog hebben on PER te vervangen na volgend jaar? maar ook dan zou je hem liever in die AT zien volgend jaar eigenlijkDaniëlWW2 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:37:
Hoe ze bij Red Bull tot de conclusie zijn gekomen dat Tsunoda en Ricciardo volgend jaar voor AlphaTauri rijden en Lawson de reserve is, is mij echt een raadsel...
Na een paar races laat Lawson al zien dat hij minstens goed genoeg is. Hij doet ook niet onder voor Tsunoda.
Yuki zit er vanwege Honda.TinusXIII schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:38:
[...]
Toch zonde. Yuki heeft toch geen toekomst bij Red Bull? Die zie ik niet naast Verstappen plaats nemen. Veel te wild en onvoorspelbaar.
Persoonlijk denk ik dat Lawson beter is dan Perez, Yuki, en Ricciardo. Maar ze moeten hem niet te snel opbranden
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Anoniem: 499527
Is nou toch wel een beetje klaar, of niet?
Hoe gaat papa zijn plekje nog rechtvaardigen?
Geld en sponsoren ...DaniëlWW2 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:37:
Hoe ze bij Red Bull tot de conclusie zijn gekomen dat Tsunoda en Ricciardo volgend jaar voor AlphaTauri rijden en Lawson de reserve is, is mij echt een raadsel...
Max 1:29.964 met 5 rondes oude softs
Yuki zit daar puur vanwege Honda. Het is nu welliswaar RB powertrains, maar het is een Honda motor en Honda heeft daar nog een hele grote vinger in de pap.TinusXIII schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:38:
[...]
Toch zonde. Yuki heeft toch geen toekomst bij Red Bull? Die zie ik niet naast Verstappen plaats nemen. Veel te wild en onvoorspelbaar.
Ze willen Ricciardo houden als eventuele vervanger van Perez. De resultaten van Perez zijn gewoon niet stabiel, en als hij volgend jaar weer tegenvalt, wil RB een ervaren coureur achter de hand hebben om hem eventueel te vervangen. Ze achten TSU daar niet goed genoeg voor, dus Ricciardo.
Wat dat betreft zit LAW in een lastig pakket. Maar wat hij tot nu toe laat zien is wel zodanig dat hij zeker in de F1 thuishoort.
LAW heeft bij RB/AT alleen kans op een zitje als PER vervangen wordt en bedankt voor het zitje bij AT.
HEt lastige voor LAW om naar Williams te gaan is dat SAR een amerikaan is, en er is een grote druk op F1 om meer amerikaanse coureurs te plaatsen.
[ Voor 11% gewijzigd door mr_petit op 23-09-2023 08:48 ]
"man is not truly one, but truly two,"
Ja, net als Perez en Tsunoda.sly___ schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:48:
Reed McLaren op nieuwe softs?
:fill(white):strip_exif()/f/image/gT2NQvi2l0lnUeM1v7Rg838d.png?f=user_large)
Lol
Angstpoepjemasauri schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:49:
Gas: i felt like something between my feet....
No it’s not what you think it ismasauri schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:49:
Gas: i felt like something between my feet....
Dat hoeft niet als je de rekening pakt 😂Anoniem: 499527 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:42:
Stroll wéér exit in Q1.
Is nou toch wel een beetje klaar, of niet?
Hoe gaat papa zijn plekje nog rechtvaardigen?
- DaniëlWW2
- Niet online
Die een run deed op oude softs
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Je weet maar nooit. Als het morgen weer zo warm is, hoorde ik straks op F1TV dat een 2- of zelfs 3-stopper waarschijnlijk is. Al is de 3e stop maar om fastest lap neer te zettenpilskes schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:53:
Max spaart zo wel wat setjes soft, jammer dat die zeer waarschijnlijk niet in de race gebruikt gaan worden.
maar Max op oude softs ik denk dat het niet zo spannend word (maar hoop het wel!) of ze moeten max op oude mediums naar buiten sturendreester schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:56:
Top 6 nog geen 2 tienden van elkaar. Game on voor Q3!
Of op de T bandWognummer schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:58:
[...]
maar Max op oude softs ik denk dat het niet zo spannend word (maar hoop het wel!) of ze moeten max op oude mediums naar buiten sturen
Max staat er straks gewoon 3 tiende voor. En in de race kan Max tussendoor nog een rondje reuzenrad doen,Wognummer schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:58:
[...]
maar Max op oude softs ik denk dat het niet zo spannend word (maar hoop het wel!) of ze moeten max op oude mediums naar buiten sturen
Max gebruikt dat laatste setje softs morgen om 3 ronden voor het einde nog even binnen te komen voor de snelste rondepilskes schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:53:
Max spaart zo wel wat setjes soft, jammer dat die zeer waarschijnlijk niet in de race gebruikt gaan worden.
"man is not truly one, but truly two,"
Q3 WILL START AT 09:02
23 Sept 2023, 08:55:15
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |