[F1 2023] Race 17 GP van Japan Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste
Acties:
  • 61.044 views

Acties:
  • +29 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:54

Chocoball

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jHCQxl5aAM5SIMvA8k_T3A-EbFI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/INyoUNp2p0GL3OkXGr8lIMLj.png?f=user_large
Race 17: Japanese Grand Prix
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c5U10Mh1epjvRJrN_KiV2jQ-QsI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BqGi9TGV4aPC2h1fHvhuJH9I.jpg?f=user_large

Topicregels
💬️
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Schema
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Oxel-SQxhn5GramdSmZJjtgLzj4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/QGOl3lxu15nSu4lvjl5kkL9M.png?f=user_large
vr 22 sep
Free Practice 1:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 4:30
Local time: 11:30
Free Practice 2:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 8:00
Local time: 15:00
za 23 sep
Free Practice 3:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 4:30
Local time: 11:30
Qualifying:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 8:00
Local time: 15:00
zo 24 sep
Race:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 7:00
Local time: 14:00

Circuit
▸ Suzuka International Racing Course▸ Aantal rondes: 53
▸ Locatie: Suzuka, Japan▸ Lengte Circuit: 5,807 km
Meer info ↗▸ Race afstand: 307,471 km

Afbeeldingslocatie: https://media.formula1.com/image/upload/f_auto/q_auto/v1677250050/content/dam/fom-website/2018-redesign-assets/Circuit%20maps%2016x9/Japan_Circuit.png.transform/8col/image.png

Bandenoverzicht

Voor de race in Suzuka zijn de volgende compounds gekozen: Hard C1, Medium C2 en Soft C3.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lmdbCXQOrzqGXGyF1sTkQqBsCBE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oc3tyfKAIJNjiNToB0k01VlD.jpg?f=user_large

Terug naar boven

[ Voor 2% gewijzigd door G_Dragon op 20-09-2023 11:47 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:43

basvn

Breezand - NHN

Gaat weer een vroegertje worden zondag! (of een hele late :9B )

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Ik las gisteravond dat er geruchten waren dat Stroll niet zou gaan racen (ivm met hersenschudding, en dat een 2e krijgen hele vervelende consequenties zou kunnen hebben)

Maar hij doet zoals hij nu zelf zegt gewoon mee!

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 499527

basvn schreef op woensdag 20 september 2023 @ 08:05:
Gaat gewoon niet live kijken worden :P

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-06 15:30
In Japan is Lec afgeserveerd..... :D

https://www.reddit.com/r/...masterclass_at_singapore/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z8B5yhIrDN-x0U3HOOr_h_4F6os=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JP2r8Gwy1l5znW4mb7lMbBxj.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 53% gewijzigd door murphydrz op 20-09-2023 08:47 ]

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F6c1JFFWQAA3V69?format=webp&name=900x900

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-06 15:39

JB

Cédric roelt!

Zitten Max en Lewis nog wel eens bij elkaar tijdens de donderdagen?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:57
basvn schreef op woensdag 20 september 2023 @ 08:05:
In dit geval ben ik blij dat ik jonge kinderen heb. Die zijn toch altijd vroeg wakker, dus mooi op tijd om de race te kijken onder het genot van een lekker ontbijtje.

Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-06 20:36

AvK

Ready Set Go

Wordt waarschijnlijk weer een mooie en vooral droge race.....
Ik slaap zondag gewoon uit en ga dan op mijn gemak de race uitgesteld kijken.
En ook kijk ik weer uit naar Liam Lawson. Als hij deze ook goed rijdt.... zie ik RIC niet terug komen in 2024.
En misschien dit jaar helemaal niet meer.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Idd uitgesteld kijken met F1TV werkt prima. Alleen even opletten dat je niet ergens op het internet de uitlsag al tegen komt :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:58
Help!!!! schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:43:
^
Idd uitgesteld kijken met F1TV werkt prima. Alleen even opletten dat je niet ergens op het internet de uitlsag al tegen komt :P
Inderdaad. Ergens, zoals op nu.nl, waar ze altijd alle spoilers vol in de titel zetten van een live-nieuwsblog over de race.

Is te vermijden natuurlijk, maar je komt er altijd te laat achter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:27
Ga ook maar eens proberen uitgesteld te kijken zonder de uitslag van tevoren te weten. Dat is wel het nadeel van dominantie en zo enorm veel races; de echte honger om alles direct te volgen verdwijnt langzaam.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Anoniem: 499527

^
Dataverbinding op de telefoon uitzetten voor je gaat slapen :Y
Word je er meteen aan herinnerd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:22
Ah mooie tijden voor een GP. Kan ik gewoon de hele zondag nog andere dingen doen :)

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afgelopen Zondag bij ons thuis:

Zij: Welke race hebben we volgende week?
Ik: De volgende is in Japan dus dat word weer vroeg de wekker zetten sorry lieverd.
Zij: Ja, dat is niet mijn probleem... want ik draai me gewoon weer om!

Dat word dus alleen de race kijken om 07:00 :9
Ze hoort me vanzelf gillen als er echt iets groots gebeurd O-)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
^
Als ik de kwalificatie of race niet kan zien om wat voor reden dan ook, zet ik mijn telefoon altijd op vliegtuigstand. Zodat ik niks kom te weten en pas weer bereikbaar ben voor wanneer ik het zelf heb gezien, mijn ouders weten door de jaren heen ook dat ze dan mijn vriendin moeten bellen / berichten bij nood.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:19

sjaool

Every life should have 9 cats

Heerlijk, weer lekker vroeg opstaan en dan na de F1 gewoon nog een hele dag andere dingen doen. :D

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:45

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

G_Dragon schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:06:
Afgelopen Zondag bij ons thuis:

Zij: Welke race hebben we volgende week?
Ik: De volgende is in Japan dus dat word weer vroeg de wekker zetten sorry lieverd.
Zij: Ja, dat is niet mijn probleem... want ik draai me gewoon weer om!

Dat word dus alleen de race kijken om 07:00 :9
Ze hoort me vanzelf gillen als er echt iets groots gebeurd O-)
Zo zat ik vorig jaar netjes om 7:00 op de bank. Om erachter te komen dat de kleine voor het eerst in z'n leven enorm uitsliep. En m'n vrouw dus ook. Gelegenheidssupporters joh :+

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:44
Ik denk dat ik de kwalificatie wel live kan kijken, maar zaterdagavond hebben we een feestje dus ik denk dat de race gekeken gaat worden als we wakker zijn ;)

Dit jaar is het mij al meerdere keren gelukt om de quali of race uitgesteld te kijken zonder ergens spoilers te hebben gezien of gehoord. Ik zet dan niks uit, maar ik ga niet naar nieuws sites, twitter of iets dergelijks. En in de auto zorgen dat je geen radio aan hebt ivm nieuws bulletins.

Voor de F1TV - Chromecast gebruikers:
Afgelopen zaterdag zette ik de kwalificatie een half uur later aan. Nadat ik op casten had gedrukt sprong hij toch naar live... dus snel op pauze en terug gezet. Als je eenmaal cast gaat het vooruit- en terugspoelen goed, maar in het begin blijkbaar niet. 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• caspervc
Plenkske schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:29:

Voor de F1TV - Chromecast gebruikers:
Afgelopen zaterdag zette ik de kwalificatie een half uur later aan. Nadat ik op casten had gedrukt sprong hij toch naar live... dus snel op pauze en terug gezet. Als je eenmaal cast gaat het vooruit- en terugspoelen goed, maar in het begin blijkbaar niet. 8)7
Tip, zo'n chromecast met afstandsbediening. Werkt zoveel beter!

• JB

JB

Cédric roelt!

caspervc schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:33:
[...]

Tip, zo'n chromecast met afstandsbediening. Werkt zoveel beter!
Tip, Android TV werkt nog beter :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
JB schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:34:
[...]

Tip, Android TV werkt nog beter :+
Dat IS Android TV ;)

• JB

JB

Cédric roelt!

Dan moeten ze 'm geen cast noemen :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• caspervc
JB schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:37:
[...]

Dan moeten ze 'm geen cast noemen :+
jawel, want je kan er ook heen casten :P

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-06 12:56

TrekDr0p

QR niet scannen

Benieuwd hoe RBR uit de startblokken gaat komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:09
Plenkske schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:29:

Dit jaar is het mij al meerdere keren gelukt om de quali of race uitgesteld te kijken zonder ergens spoilers te hebben gezien of gehoord. Ik zet dan niks uit, maar ik ga niet naar nieuws sites, twitter of iets dergelijks. En in de auto zorgen dat je geen radio aan hebt ivm nieuws bulletins.
Dit had ik afgelopen week met Singapore. Was een dag in de Efteling, en thuis de race rustig teruggekeken (lees: meteen aangezet toen we thuis waren :P ).
Overigens in het park wel meerdere mensen aan een tafeltje zien staan met de telefoon in landscape mode. Dat + een Red Bull vest, was makkelijk gokken wat die aan het doen waren :+

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F6dMkNcWIAA-Z_E?format=webp&name=900x900

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F6dMesoWYAAbTla?format=webp&name=small

[ Voor 21% gewijzigd door basvn op 20-09-2023 10:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plenkske

klein want off topic
@JB @caspervc eigenlijk gebruik ik het liefste de MultiViewer app. Maar ik moet mijn zelfbouw HTPC upgraden zodat ik meerdere streams aan kan zetten. Dat trekt mijn huidige oudje nu niet.

Daarom ga ik ook geen nieuwe chromecast kopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeerDitch
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-06 11:19
MikeyMan schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:24:
[...]

Zo zat ik vorig jaar netjes om 7:00 op de bank. Om erachter te komen dat de kleine voor het eerst in z'n leven enorm uitsliep. En m'n vrouw dus ook. Gelegenheidssupporters joh :+
Vorig jaar gewoon "uitgeslapen" en om 08:00 de stream gestart. Waren ze nog niet begonnen ivm de regen :+
Hele race dus live gekeken

f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-06 16:43

sus

is druk :+

Poeh, 07:00... dat is vroeg. Voordeel is wel dat ik de Klassieker 's middags dan ook gewoon kan kijken.

Ben benieuwd of Singapore een eenmalige was voor RBR en of ze er nu dus weer "gewoon" staan. Ook benieuwd naar Lawson in de AT, die rijdt lekker z'n rondjes vind ik. Tof circuit, als ik het weer mag geloven blijft het droog. Zin aan!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-06 21:44
We gaan er nu eens rustig voor zitten.
De tijd maakt me niet uit met kleine kinderen ben je toch standaard vroeg wakker.

[ Voor 28% gewijzigd door d-vine op 20-09-2023 23:07 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:28
TrekDr0p schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:44:
Verstappen weer snel, en Perez weer iets minder.
Singapore zal een incident zijn geweest, in Japan zullen ze er gewoon weer staan.

• JB

JB

Cédric roelt!

dutchgio schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:07:
[...]

Singapore zal een incident zijn geweest, in Japan zullen ze er gewoon weer staan.
Marko weet het zeker: Geen problemen in F1-kwalificatie Japan :+

Mijn boefje is liev!

• murphydrz
dutchgio schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:07:
[...]

...tenzij de TD RedBull wel heeft geraakt!
In dat geval kijk ik geen F1 meer omdat het niets meer met racen en technologische ontwikkeling te maken heeft.
Maak er dan F2+ van of zo, want als elk team wat boven het maaiveld uitkomt gelijk gekortwiekt wordt, is er geen lol meer aan, of maak er een spelprogramma van welke coureur er kampioen mag worden in het seizoen.

• JB

JB

Cédric roelt!

murphydrz schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:17:
[...]

...tenzij de TD RedBull wel heeft geraakt!
In dat geval kijk ik geen F1 meer omdat het niets meer met racen en technologische ontwikkeling te maken heeft.
Maak er dan F2+ van of zo, want als elk team wat boven het maaiveld uitkomt gelijk gekortwiekt wordt, is er geen lol meer aan, of maak er een spelprogramma van welke coureur er kampioen mag worden in het seizoen.
Gebeurde bij MER ook toch?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• murphydrz
JB schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:19:
[...]

Wanneer dan? Volgens mij werd RedBull in het verleden vaker geraakt dan Merc. Zodra RB Merc wist te evenaren of zelfs sneller werd, kwam er weer een strengere regelgeving.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 12-06 20:00
JB schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:19:
[...]

En elk andere dominante team in de geschiedenis van de sport. Dat is gewoon hoe de formule 1 werkt. En dat is altijd al zo geweest.

• murphydrz
Kist schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:22:
[...]

En elk andere dominante team in de geschiedenis van de sport. Dat is gewoon hoe de formule 1 werkt. En dat is altijd al zo geweest.
Dat was toch alleen wanneer er handige maar illegale dingen waren bedacht?

• sjaool

sjaool

Plenkske schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:29:Voor de F1TV - Chromecast gebruikers:
Als het goed is wordt aan het begin gevraagd of live wilt kijken of niet. Als je tenminste streamt via de app of de Chromecast met Google TV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06 14:07

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

murphydrz schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:27:
[...]

Er is een rijhoogte wijziging geweest die MB meer raakte dan de RBR met hoge rake een aantal jaren geleden. Het was officieel nooit een maatregel tegen MB uiteraard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
sjaool schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:31:
Als het goed is wordt aan het begin gevraagd of live wilt kijken of niet. Als je tenminste streamt via de app of de Chromecast met Google TV.
Klopt, maar de F1TV Pro-app op de Apple TV is vaak russisch roulette. Wil je live begint de stream van het begin... wil je vanaf het begin dan begint de app live. Op mobiel gaat het altijd goed, maar ik wil natuurlijk via de Apple TV kijken. Altijd gezeur. Doorspoelen kan natuurlijk ook, maar het moet gewoon werken. Hekel aan 'spoilers'.

• JB

JB

Cédric roelt!

Hann1BaL schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:33:
[...]

Er is een rijhoogte wijziging geweest die MB meer raakte dan de RBR met hoge rake een aantal jaren geleden. Het was officieel nooit een maatregel tegen MB uiteraard.
Zou het wel interessant vinden als deze TD018 RBR daadwerkelijk raakt (dus geen dominantie in Japan), om eens een lijstje te maken met alle TDs die vanaf de MER dominantie tot nu geactiveerd zijn. Het ploffen van de band van Max in Baku had ook weer gevolgen, partymode werd afgeschaft, fuelsensors, olieverbranden etc etc. Veel is ook met de mantel der liefde en kampen zullen van elkaar niet alles accepteren ikv "beschuldigingen" :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 19:22

Killjoy

Klingon lawn products

DeerDitch schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:53:
[...]

Vorig jaar gewoon "uitgeslapen" en om 08:00 de stream gestart. Waren ze nog niet begonnen ivm de regen :+
Hele race dus live gekeken
Vorig jaar de race kunnen zien omdat door corona bij vriendin een Efteling bezoek niet doorging. Dus dat was dubbel geluk hebben *O* . Heb een grondige hekel aan de Efteling.

Dat ik een paar dagen later ook corona kreeg, was dan weer minder :-(

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06 14:07

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

@JB de fuel sensor was overigens vooral omdat Ferrari te creatief met de regels was omgesprongen en niet om de voorhoede te raken. Je andere voorbeelden zijn sterker.

Lijstje maken is lastig want regels wijzigen continue en raken verschillende teams op verschillende manieren en als je de snelste bent kun je alleen verliezen. Het is niet zo zwart wit.

We zien dit weekend of RBR hun dipje te boven is 😊

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Aston Martin:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9xu6MYshIp5guMmO-LBOwJPwvc8=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/MRjiZNNIYMpsNCWhTsShQ4zX.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-06 13:53

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F6dQrcXXAAAtzP_?format=jpg&name=large

Xbox Live: Miesjh NL

• Plenkske
sjaool schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:31:
[...]

Die vraag krijg je inderdaad. En werkt ook.
Echter toen ik daarna op casten drukte sprong hij op TV naar live. Ik zag het ook meteen aan de balk waarmee je kan terugspoelen. Dus ik zette hem op pauze, op de balk ergens vooraan gedrukt en weer op play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

JB schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:36:
[...]

Zou het wel interessant vinden als deze TD018 RBR daadwerkelijk raakt (dus geen dominantie in Japan)
Ik kan me haast niet voorstellen dat je om TD018 heen komt zonder een aanpassing aan die flexwings als je getroffen bent. Dat zou dan ten koste moeten gaan van de budget cap, en als nieuw onderdeel zichtbaar zijn op de documentatie die voor elke race wordt aangeleverd.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Kunnen ze in die bocht leuk "Buzzin' Hornets" platrijden tegen een helm...
Rare kronkels hebben sommigen, de halve wereld over vliegen om daar een beetje te gaan imkeren, maargoed VET doet niet meer mee dus boeie wat hij allemaal green wil wassen.

Ontopic:
Een van de top3 circuits in het seizoen, zo'n mooie baan die werkelijk alles heeft, altijd genieten van een race op Suzuka en het publiek daar.
Heb er wel weer zin in om een paar nachtjes door te halen en half gaar de FP2, Q en race te kijken, dat hoort er traditioneel gewoon bij.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
TrekDr0p schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:44:
Als ik Max moest geloven, gaan ze domineren in Japan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22
murphydrz schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:27:
[...]

Geloof niet dat jij F1 in de tijd van Bernie hebt meegemaakt.

Maar deze TD is eigenlijk geen regelwijzing. Ze scherpen alleen de metingen voor de stugheid van de verschillende onderdelen aan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
De poster van WIlliams:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9d_Ak5YU6ol0c0bPlXdUxa8USZg=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/ZmEASInZkRT8ERP72UbVjYV3.webp?f=fotoalbum_large

Een contract verlening bij Mclaren:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3dx8YTU3ULB8_uTjCjiU2O3aykA=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/mjjxzK2Pho8Ei2LnIZ3Vbfe0.webp?f=fotoalbum_large

• murphydrz
stekkiekiller schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:35:
[...]

Geloof niet dat jij F1 in de tijd van Bernie hebt meegemaakt.

Maar deze TD is eigenlijk geen regelwijzing. Ze scherpen alleen de metingen voor de stugheid van de verschillende onderdelen aan.
Goed punt en goed punt. Ik kijk slechts sinds de jaren 90 en sporadisch in de jaren 80, dus heb inderdaad niet alles meegekregen en begon alles pas een beetje te begrijpen sinds Max meerijdt.
Het andere punt geef ik jou, er is inderdaad geen regelwijziging maar een aanscherping! d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door murphydrz op 20-09-2023 13:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Laatst online: 07:28

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

PalingDrone schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:18:
[...]

Kunnen ze in die bocht leuk "Buzzin' Hornets" platrijden tegen een helm...
Rare kronkels hebben sommigen, de halve wereld over vliegen om daar een beetje te gaan imkeren, maargoed VET doet niet meer mee dus boeie wat hij allemaal green wil wassen.
Green washing is wapperen met hoeveel liter brandstof ze minder gebruikten dan voorheen.

Een beetje aandacht vragen voor biodiversiteit dmv ludiek gekleurde kerbs en wat bijenhotels (dat is geen imkeren) terwijl je daar toch bent is in mijn ogen wel een mooi streven. Werkt ook beter als er een 'vip' z'n smoel voor leent ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08:13
het stukje, 'terwijl je er toch bent". Waarom zou je als milieuminnende Duitser half de wereld over vliegen om geel zwarte bijtjes te schilderen. Je had ook thuis kunnen blijven en de opdracht via je Social Media kunnen geven aan de Japanners zelf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Laatst online: 07:28

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Bvanham schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:09:
het stukje, 'terwijl je er toch bent". Waarom zou je als milieuminnende Duitser half de wereld over vliegen om geel zwarte bijtjes te schilderen. Je had ook thuis kunnen blijven en de opdracht via je Social Media kunnen geven aan de Japanners zelf.
Ja, maar waar trek je de lijn? Dit had ook een e-sports event kunnen zijn. ;)

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Hippocampus schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:13:
[...]

Ja, maar waar trek je de lijn? Dit had ook een e-sports event kunnen zijn. ;)
Weet je hoeveel stroom dat kost?! :o :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Alfa Romeo:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wSp6Dt6HxbotO1lCAuanLWj8foM=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/KIPB2Lqj7VqLYyQpuDfHXEWp.webp?f=fotoalbum_large

Ferrari:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JaR87nXDs_4ZFzsfwgBfhjxMhkU=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/sAR2LehFS6OzKV5MNTnhX155.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
ハハハ、愚かな少年

spoiler:
ehahaha, silly boy

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hmmm, maar 1 DRS zone op Suzuka. Ik zou verwachten dat na bocht 14 tot bocht 15 ook een DRS zone zou zijn?

Bochtnummers conform de eerste afbeelding van de tracklayout waarin ook de DRS zone aangegeven is in de topicstart

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
CH4OS schreef op woensdag 20 september 2023 @ 15:17:
Hmmm, maar 1 DRS zone op Suzuka. Ik zou verwachten dat na bocht 14 tot bocht 15 ook een DRS zone zou zijn?

Bochtnummers conform de eerste afbeelding van de tracklayout waarin ook de DRS zone aangegeven is in de topicstart
Spoon en 130R zijn nu echt geniaal, laten ze daar alsjeblieft afblijven.
Daar heb je geen DRS nodig maar wel hele grote 睾丸

[ Voor 12% gewijzigd door PalingDrone op 20-09-2023 17:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

PalingDrone schreef op woensdag 20 september 2023 @ 17:11:
[YouTube: Greatest Saves And Overtakes at Suzuka's 130R | Japanese Grand Prix]
Het is een mooi recht stuk, kun je toch prima DRS op gebruiken, waarom zou dat er niet moeten of mogen? :? Ik heb het toch niet over om de baan aan te passen? Of ik snap niet waar je heen wilt met jouw bericht, kan natuurlijk ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vmi-5Xpa_N0wfSd5seNZ7XVEbRo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oH7ipvbmtgtphqDDmuUhoNhj.jpg?f=fotoalbum_large

• PalingDrone
  • Niet online
CH4OS schreef op woensdag 20 september 2023 @ 18:00:
[...]
Het is een mooi recht stuk, kun je toch prima DRS op gebruiken, waarom zou dat er niet moeten of mogen? :? Ik heb het toch niet over om de baan aan te passen? Of ik snap niet waar je heen wilt met jouw bericht, kan natuurlijk ook.
Omdat het zo'n mooie combinatie van bochten is, je hebt de opbouw echt nodig om vlak voor of in 130R toe te slaan.
Denk dat DRS hier hele gevaarlijke situaties gaat opleveren en weinig toevoegt, een goede exit van Spoon is nu essentieel en dat begint al met het aanremmen voor 13.
DRS is mij te gemaakt en zorgt ervoor dat je 14 kan verklooien maar toch genoeg (of teveel) snelheid hebt om 15 in te duiken.
Maargoed dat is ook maar mijn mening, ik zou het zonde vinden en totaal overbodig.
Waarom zou jij daar dan DRS willen hebben? Mis je iets op die plek?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
De 130R is ook niet meer de bocht van vroeger, nu easy volgas.

Ik heb echt een mega hekel aan de ochtend races, geef mij maar die in de USA en Mexico!
(Ik ben dus geen ochtend mens...)

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

PalingDrone schreef op woensdag 20 september 2023 @ 18:46:
Waarom zou jij daar dan DRS willen hebben? Mis je iets op die plek?
Om de simpele reden dat de rondetijden dan wat omlaag gaan, niet eens zozeer om inhaalmogelijkheden... :$ Het gaat mij dus meer om de snelheid, hahaha!

Wat mij betreft zou er op de zaterdag best een tijdelijke extra DRS zone zijn (voor alleen die dag dan dus zoals nu op Suzuka twee DRS zones) voor net dat ene beetje extra snelheid!

[ Voor 22% gewijzigd door CH4OS op 20-09-2023 19:05 ]

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:34
Van mij mag er ook wel DRS richting 130R. En had je voorheen niet een korte DRS na Degner?
Ik vind de detectie ook wel opmerkelijk. Gelijk na 130R al, dan moet je nog een stuk tot het rechte stuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mef
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-06 19:10

Mef

CH4OS schreef op woensdag 20 september 2023 @ 18:00:
[...]
Het is inderdaad niet echt logisch, op het "korte" rechte stuk start/finish wel en daar niet. Daarom denk ik dat DRS daar gewoon niet mogelijk is ivm veiligheid. Je vliegt met een geopende achtervleugel af op 130R, een bocht die genomen wordt op volle snelheid. DRS wordt gesloten door op de rem te gaan (wat ze op die plek niet doen) of door op de knop op het stuur te duwen (wat bij mijn weten nergens anders gebruikt wordt). Je zou daar klappers hebben als ze die DRS vergeten te sluiten en zo 130R in gaan.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Mef schreef op woensdag 20 september 2023 @ 19:25:
[...]

Het is inderdaad niet echt logisch, op het "korte" rechte stuk start/finish wel en daar niet. Daarom denk ik dat DRS daar gewoon niet mogelijk is ivm veiligheid. Je vliegt met een geopende achtervleugel af op 130R, een bocht die genomen wordt op volle snelheid. DRS wordt gesloten door op de rem te gaan (wat ze op die plek niet doen) of door op de knop op het stuur te duwen (wat bij mijn weten nergens anders gebruikt wordt). Je zou daar klappers hebben als ze die DRS vergeten te sluiten en zo 130R in gaan.
Ik dacht dat van gas af al voldoende was om DRS te laten sluiten? Maar goed, wat houdt men tegen om ook een 'checkpoint' te hebben waarop DRS weer uit gaat? Als het dan toch veiligheid voorop is? Met een simpele transponder moet dat wel goed af te vangen zijn, me dunkt.

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 20-09-2023 19:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002

Vuvuzela

My spire is forming

Suzuka kan ook best DRS gebruiken. Je zit hier niet heel ver van een optocht af.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Chocoball
In de prefectuur Mie waar Suzuka onder valt gaat momenteel gebukt onder een hittegolf.

Met temperaturen van 30° op zaterdag en 28° op zondag betekent meer stress voor de banden op een circuit waar de bandenslijtage al hoog is. Voor vrijdagmiddag wordt er regen verwacht wat de trainingen in de war kan schoppen qua dataverzameling bij de teams.

bron: AMuS

• PalingDrone
  • Niet online
Mef schreef op woensdag 20 september 2023 @ 19:25:
[...]

Ze gaan vlak voor 130R ook nog bij het viaduct onder de baan door, wellicht dat dat ook nog een factor is ivm veiligheid en zicht op de auto's.
Die bocht kan dan tegenwoordig wel flat-out zijn maar dan wil je idd wel downforce hebben, 1 hapering in het DRS systeem en je gaat op topsnelheid een enorm ongeluk krijgen waar geen remmen meer aan is.
Denk dat het puur met de veiligheid van de coureurs te maken heeft.
Niemand zit te wachten op weer een dodelijk ongeluk op Suzuka.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Chocoball schreef op woensdag 20 september 2023 @ 21:13:
In de prefectuur Mie waar Suzuka onder valt gaat momenteel gebukt onder een hittegolf.

Met temperaturen van 30° op zaterdag en 28° op zondag betekent meer stress voor de banden op een circuit waar de bandenslijtage al hoog is. Voor vrijdagmiddag wordt er regen verwacht wat de trainingen in de war kan schoppen qua dataverzameling bij de teams.

bron: AMuS
Nou dat was hem dan door Ferrari dit weekend.
Terug naar de norm met Max on pole. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
PalingDrone schreef op woensdag 20 september 2023 @ 17:11:
[...]

[YouTube: Greatest Saves And Overtakes at Suzuka's 130R | Japanese Grand Prix]
En een V10 motor :+

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

DaniëlWW2 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 21:46:
[...]

Nou dat was hem dan door Ferrari dit weekend.
Terug naar de norm met Max on pole. :+
Hamilton heeft ook vertrouwen in RB:
Lewis Hamilton expects Red Bull to resume its dominance at the Japanese Grand Prix, suggesting something would be amiss if it did not win Suzuka's Formula 1 race handsomely.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bestla
  • Laatst online: 08:13

Bestla

M/M -> V/F

Wordt een kort nachtje voor ons. Zaterdagavond naar een concert van New Order in Ziggo Dome, daarna naar huis en direct bed induiken en om 06,00 weer op :*)

:O @F1

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Bestla schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:18:
Wordt een kort nachtje voor ons. Zaterdagavond naar een concert van New Order in Ziggo Dome, daarna naar huis en direct bed induiken en om 06,00 weer op :*)

:O
Dat wordt dan een blue sunday ipv monday ;)

Veel plezier!

Te koop....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Nou ben ik wel blij dat F1TV niet direct uitslagen laat zien en je direct vanaf het begin kan kijken dus ik ga geen wekker zetten, mij te vroeg :P

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22:18
Seb is aanwezig in Suzuka en heeft de coureurs uitgenodigd om hotels voor bijen aan te leggen. Zo’n beetje iedere coureur is erbij. Leuk om te zien :Y Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NnsquI-5iPeMdk20-wKuY3st0gg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2sJHOQcxcwfeIasXfvHNF9ly.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: xMaurice93

• sjaool

sjaool

Maurice079 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:35:
Seb is aanwezig in Suzuka en heeft de coureurs uitgenodigd om hotels voor bijen aan te leggen. Zo’n beetje iedere coureur is erbij. Leuk om te zien :Y [Afbeelding]
Leuk! Volgens mij zie ik ook een paar reserve coureurs.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Seb is aanwezig in Suzuka en heeft de coureurs uitgenodigd om hotels voor bijen aan te leggen. Zo’n beetje iedere coureur is erbij. Leuk om te zien :Y [Afbeelding]
Verstappen en Hamilton naast elkaar :o

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tenminste een goed doel waar iedereen zich lijkt me wel achter kan scharen. d:)b

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-06 20:36

AvK

Ready Set Go

sjaool schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:53:
[...]

Wie zit daar naast Ocon? Leuke foto inderdaad.
Zo te zien ontbreekt alleen HAAS.

[ Voor 6% gewijzigd door AvK op 21-09-2023 15:42 ]

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:57

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

I see what you did there. .

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +38 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:14
ArcticWolf schreef op donderdag 21 september 2023 @ 15:03:
[...]

Dat ging ook niet zonder slag of stoot:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s3D7i0x7W6-XCCw_zclr-LfxrhA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VIdrRGH2Nyb4BDEoQlhiLZ1D.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 09:36
Lawson

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
ArcticWolf schreef op donderdag 21 september 2023 @ 15:03:
[...]

Écht niet bijzonder.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
sjaool schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:53:
[...]

Bijrijders :+

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-06 15:36
-weg-

[ Voor 97% gewijzigd door DJTimo op 21-09-2023 16:07 . Reden: spuit elf ]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Gezien deze race dan eerder bij-rijders? :+

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:19

Edd

Nu ben ik nieuwsgierig naar wat er links te zien was....

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-06 15:36
Edd schreef op donderdag 21 september 2023 @ 16:20:
[...]

Nu ben ik nieuwsgierig naar wat er links te zien was....
daar staat Danny Ric gekke bekken te trekken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-06 18:05
Wel fijn deze tijden, dan heb je tenminste nog wat van je dag over

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-06 15:40

pro_6or

amateur_60r

FirePuma142 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:57:
[...]

Ik kan me haast niet voorstellen dat je om TD018 heen komt zonder een aanpassing aan die flexwings als je getroffen bent. Dat zou dan ten koste moeten gaan van de budget cap, en als nieuw onderdeel zichtbaar zijn op de documentatie die voor elke race wordt aangeleverd.
Aanpassingen om aan een TD te voldoen zijn daarvan uitgezonderd.

een treffende spreuk

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

pro_6or schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:24:
[...]

Aanpassingen om aan een TD te voldoen zijn daarvan uitgezonderd.
Van de budgetcap of van de melding?

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-06 15:40

pro_6or

amateur_60r

FirePuma142 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:28:
[...]

Van de budgetcap of van de melding?
Van de melding.

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-06 13:12
Humma Kavula schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:24:
Nou ben ik wel blij dat F1TV niet direct uitslagen laat zien en je direct vanaf het begin kan kijken dus ik ga geen wekker zetten, mij te vroeg :P
Met 3 kids tussen 2 en 6 jaar is 6u wakker de standaard.

Op het gemak naar beneden en klein beetje vertraagd kijken. Gewoon een heerlijk gevoel om de dag ermee op te starten tijdens de koffie :O en niet te hoeven wachten. :9~

[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 21-09-2023 21:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:01
Mijn zoon van 3 vindt 5:30 tegenwoordig wel een mooie tijd om wakker te wordrn... Dit wordt sinds jaren de eerste keer dat ik de quali live ga kijken! _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23:10
Luapper schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:39:
Mijn zoon van 3 vindt 5:30 tegenwoordig wel een mooie tijd om wakker te wordrn... Dit wordt sinds jaren de eerste keer dat ik de quali live ga kijken! _/-\o_
Dat heb je ruim de tijd om wakker te worden want de quali is om 08:00.
Pagina: 1 2 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord