Waarom Piastri DotD? Eerder dan Norris, die wint een plek
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Maar Max kan dit seizoen gewoon Prost en Vettel passeren in aantal overwinningen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Niet bijzonder spannend deze race .. wel een mooi en verdiend top 3.
Mclaren sterk gereden.
PEREZ faalt hard. Verzaakt bij de kwalifikatie... start daardoor in het middenveld. Start slecht en kiest het midden van de baan waar hij word gesandwitched en schade oploopt.
Moet dan vroeg naar binnen voor nieuwe parts, en start daarna zijn kamikazi inhaal race.
Mclaren sterk gereden.
PEREZ faalt hard. Verzaakt bij de kwalifikatie... start daardoor in het middenveld. Start slecht en kiest het midden van de baan waar hij word gesandwitched en schade oploopt.
Moet dan vroeg naar binnen voor nieuwe parts, en start daarna zijn kamikazi inhaal race.
https://f1manager.info/ranking/4605
Red Bull mag volgend jaar maar 1 wagen inzetten.
"When you grow up your heart dies"
Toch 2 Mercedessen op het podiumBullet NL schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:38:
Mclaren 2 en 3..... Klanten team dat even een poepie laat ruiken aan een fabrieksteam.... Beschamend voor Mercedes
Als we het over beschamend hebben kun je beter PER noemen
[ Voor 9% gewijzigd door Dj-sannieboy op 24-09-2023 08:41 ]
Op naar de Max Verstappen podcast!
Cogitationis poenam nemo patitur
Wat voor houding zal PER zich geven bij het WCC-feest van Red Bull? Gewoon vrolijk meedoen?
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Zit nog in de autocaspervc schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:40:
Pijnlijk ook dit team feestje. Waar is Sergio ?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Daar wordt het niet veel anders vansjaool schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:40:
Red Bull mag volgend jaar maar 1 wagen inzetten.
Staat er nou echt “incredibull” op die vlag?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Max heeft gewoon rustig gereden, zie er ook helemaal niet bezweet uit ofzo....
En in top conditie.Bullet NL schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:42:
Toch......vraag ik me af hoe PER zich vandaag voelt.
het Team haalt de WCC binnen. Maar ergens in mij denk ik "wat was de bijdrage van PER".
toch echt wel een wingman gemist dit seizoen.
het Team haalt de WCC binnen. Maar ergens in mij denk ik "wat was de bijdrage van PER".
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Oscar Piastri > DotD
Toch lijkt het dat Merc de goede keuze heeft gemaakt voor het team. Niemand weet zeker of de Sainz strategie ervoor had gezorgd dat ze beide voor hadden kunnen blijven. Nu hebben ze iig gedaan aan schadebeperking.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Ik zou social media een tijdje mijden want de Mexicanen gaan hier wat van vinden. Helaas.DarkSide schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:44:
volgens mij zijn die tijden in F1 al lang voorbijBullet NL schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:42:
Vroeger zag je coureurs echt bezweet en moe uit de auto komen
PIA en NOR zien er ook nog fris uit.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik vind het aantal overwinningen record niet meer zo speciaal of zo.. er zijn gewoon teveel races daarvoor tegenwoordig, naast dat de betrouwbaarheid tegenwoordig absurd isDaniëlWW2 schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:39:
Maar Max kan dit seizoen gewoon Prost en Vettel passeren in aantal overwinningen.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Moet toch aan de "Dude i almost had you" denken als Norris over de start praat.
Vast vanwege zijn 1e podium ooitExocet schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:39:
Waarom Piastri DotD? Eerder dan Norris, die wint een plek
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Chauvinisme is niets mis mee.sjaool schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:44:
[...]
Ik zou social media een tijdje mijden want de Mexicanen gaan hier wat van vinden. Helaas.
Het is aleen lastig om realisme en chauvinisme te mixen.
223 van de 623 punten die benodigd waren voor het WCC.DarkSide schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:44:
in de F1
Eeuwig zonde ook dat ze alleen nog maar betrouwbaarheid updates mogen doen. Had liever gezien dat ze nog wat extra power uit de motoren weten te persen en daarmee af en toe ook een motor laten ploffen.GAIAjohan schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:45:
[...]
Ik vind het aantal overwinningen record niet meer zo speciaal of zo.. er zijn gewoon teveel races daarvoor tegenwoordig, naast dat de betrouwbaarheid tegenwoordig absurd is
Gelukkig hebben wij Nederlanders ook voldoende chauvinismeDarkSide schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:46:
[...]
Chauvinisme is niets mis mee.
[ Voor 21% gewijzigd door Dj-sannieboy op 24-09-2023 08:48 ]
Precies.DarkSide schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:46:
[...]
Chauvinisme is niets mis mee.
Horner is iiig politcal correct
Iedereen, de Cooling down with Max podcast is gestart
Hahahahaha, ze hebben het zelf ook over de podcast.
Tsjah, het zou me niks verbazen als Max aan het einde meer punten heeft dan de 2e constructeurNapo schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:46:
[...]
223 van de 623 punten die benodigd waren voor het WCC.
Zegt Max nou 'i don't even like the podcast'?
Zegt lando nu. Welcome in max's podcast?
Zie het verschil met de vorige podcast.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dit is een goede podcast.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lando knows the memesDarkSide schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:48:
Zegt lando nu. Welcome in max's podcast?
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Zo’n mooie Honda plof zoals bij Jordan en BAR nog weleens gebeurde. Heerlijk.Dj-sannieboy schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:46:
[...]
Eeuwig zonde ook dat ze alleen nog maar betrouwbaarheid updates mogen doen. Had liever gezien dat ze nog wat extra power uit de motoren weten te persen en daarmee af en toe ook een motor laten ploffen.
Ook het aantal overwinningen en poles van Hamilton is wat mij betreft aan inflatie onderhevig.
Valt totaal niet te vergelijken met Prost, Senna, Schumacher.
Alleen percentage is nog leuk imho
Jij hebt de vorige race gemist? Singapore was best wel een zware....DarkSide schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:44:
[...]
volgens mij zijn die tijden in F1 al lang voorbij
Totaal geen wingmanDarkSide schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:44:
Ik meende te horen: I don't even like podcastsHippocampus schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:48:
Zegt Max nou 'i don't even like the podcast'?
Haha dat commentaar van F1TV tijdens shot op RBR met kampioen t-shirts: "I guess they've printed these t-shirts after Bahrein"
Ah, roll the outro theme "Wilhelmus.mp3"
aw, weer het normale F1-outro nummer van dit seizoen
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ook een percentage is niet te vergelijken.GAIAjohan schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:49:
[...]
Zo’n mooie Honda plof zoals bij Jordan en BAR nog weleens gebeurde. Heerlijk.
Ook het aantal overwinningen en poles van Hamilton is wat mij betreft aan inflatie onderhevig.
Valt totaal niet te vergelijken met Prost, Senna, Schumacher.
Alleen percentage is nog leuk imho
5/6 is hetzelfde als 15/18. Je moet echt wel consistenter zijn voor 15/18 dan 5/6.
Misschien moet je gewoon zeggen dat het allemaal erg knap is/was ;-).
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Vandaag Horny mee naar het podium en komende race GP denk ik.
Horny? Ey yoTheBrut3 schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:52:
Vandaag Horny mee naar het podium en komende race GP denk ik.
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Krijgen ze straks een beker om te kussen.
[ Voor 4% gewijzigd door d-vine op 24-09-2023 08:52 ]
Die vind ik wel een outliner idd qua temp en vochtigheid.Bullet NL schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:50:
[...]
Jij hebt de vorige race gemist? Singapore was best wel een zware....
misschien is mijn geheugen niet fris mee. Maar herrinner me toch echt vaker een bezwete Senna en prost etc.
Dan de rijders nu.
Daarvoor helemaal. Echt wel andere tijden qua fitheid (hunt die lekker rookt etc
First, kiss the trophy.renegrunn schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:52:
Denk dat Norris Max zo wel gaat helpen Horner een douche te geven.
Nadat ie eerst de beker van Max sloopt, as is tradition.renegrunn schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:52:
Denk dat Norris Max zo wel gaat helpen Horner een douche te geven.
Zo zie je maar, zelfs voor een MER-fan is het leuk, ook al wint RBR.Dj-sannieboy schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:40:
[...]
Toch 2 Mercedessen op het podium(Good old McLaren Mercedes times)
Als we het over beschamend hebben kun je beter PER noemen
Die Japanse beker.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zo, coole trofee!
Flickr PSN ID= cheironnl
Mooi, oplichtende trophy in rood, wit en blauw.
Electronica en vocht gaat goed samendreester schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:53:
Oei, die trofee ziet er toch best breekbaar uit.
Eindelijk weer eens een leuke originele beker
Werkende kopieën van de trophy zijn binnen een paar dagen te koop op AliExpress.
Maar wie z'n poot is ervoor afgehaald? Lijkt wel een of andere poot.
⏩ PVOutput☀️
NOR en PIA vieren hun eigen feestje
What if, dan mag je wel de punten - en de impact van PER - in alle races verdiscontinueren bij andere teams. Doen als PER geen invloed of impact heeft gehad in de WCC is nogal flauw.mat.hi.as schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:48:
[...]
Tsjah, het zou me niks verbazen als Max aan het einde meer punten heeft dan de 2e constructeur. Geen Perez nodig.
IP68 trofee.
De auto is ook véél consistenter dan vroeger, dus ja, ergens ben ik het daar niet mee eens.Kevinp schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:51:
[...]
Ook een percentage is niet te vergelijken.
5/6 is hetzelfde als 15/18. Je moet echt wel consistenter zijn voor 15/18 dan 5/6.
Misschien moet je gewoon zeggen dat het allemaal erg knap is/was ;-).
Verder gaat het niet om records in 1 seizoen, maar in totaal.
Als men vroeger 12 races per seizoen reed en nu 20+, is het niet vreemd dat het totaal aantal overwinningen van coureurs tegenwoordig al snel op hun 26e even hoog of hoger is dan een topcoureur vroeger aan het eind carrière.
Daarom totaal aantal overwinningen/poles is onvergelijkbaar.
Is Max de enige die heeft opgelet tijdens de briefing? Of heeft alleen de beker van Max lampjes?
Allemaal. Die van Horner in ieder geval ook.TheBrut3 schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:55:
Is Max de enige die heeft opgelet tijdens de briefing? Of heeft alleen de beker van Max lampjes?
Absoluut, al zat ik vorige week toch echt op het puntje van m’n stoel!Toke_gt schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:53:
[...]
Zo zie je maar, zelfs voor een MER-fan is het leuk, ook al wint RBR.
Heeft ook met traingen te maken. Vroeger was de enige training rijden nu zitten die gasten dagelijks in de sportschool. Die zijn in topconditie.DarkSide schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:44:
[...]
volgens mij zijn die tijden in F1 al lang voorbij
PER 5s penalty
Nou dikke en terechte felicitaties voor Red Bull Racing hoor, constructors champions……. Wooof!
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Erg vermakelijke race geweest.
Hij heeft toch ook geen impact gehad? RBR was dit jaar kampioen geworden meet elke andere coureur in dat zitje. Zelfs Sargeant, Stroll of de Vries zouden genoeg punten halen daarvoor.Napo schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:54:
[...]
What if, dan mag je wel de punten - en de impact van PER - in alle races verdiscontinueren bij andere teams. Doen als PER geen invloed of impact heeft gehad in de WCC is nogal flauw.
Que? Nog eentje?
Jep.. dus start volgende race evengoed met een straf?
Dat was die van het inhalen na de pitstopSir_Lion schreef op zondag 24 september 2023 @ 09:00:
[...]
Nee, deze was al ingelost tijdens de race.
dit is voor de pitstop
Nee, Perez heeft beide straffen (inhalen SC en causing a collision) van vandaag al ingelost. Eentje tijdens een van de neuswissels, de ander is die speciaal voor nog wat rondjes gaan rijden terwijl die 20+ rondes achter lag.basvn schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:59:
[...]
Jep.. dus start volgende race evengoed met een straf?
[ Voor 4% gewijzigd door Transportman op 24-09-2023 09:01 ]
Nee, hij heeft volgens mij geen penalty gekregen voor het inhalen. Dat is de verwarring. De posities waren teruggegeven.basvn schreef op zondag 24 september 2023 @ 09:00:
[...]
Dat was die van het inhalen na de pitstop
dit is voor de pitstop
Om die +5 sec te incasseren hebben ze hem toch nog ff naar buiten gejaagd?basvn schreef op zondag 24 september 2023 @ 09:00:
[...]
dit is voor de pitstop
Understatement van Marco, PER was 'unlucky'
Ja maar de regie heeft dit volledig gemist, dat schept nu extra verwarring.PalingDrone schreef op zondag 24 september 2023 @ 09:02:
[...]
Om die +5 sec te incasseren hebben ze hem toch nog ff naar buiten gejaagd?
⏩ PVOutput☀️
Nee, het ging om safetycar infringement. Uitkomen pit ging volgens mij goed, die plekken gaf hij terug, hij haalde Alonso inderdaad in voor inkomen pitstraat.basvn schreef op zondag 24 september 2023 @ 09:00:
[...]
dit is voor de pitstop
Helmut kijkt op dit moment wel uit met wat hij zegt.Hippocampus schreef op zondag 24 september 2023 @ 09:03:
Understatement van Marco, PER was 'unlucky'
De regie heeft dit weldegelijk herhaald.Quad schreef op zondag 24 september 2023 @ 09:03:
Ja maar de regie heeft dit volledig gemist, dat schept nu extra verwarring.
2x 1steTheBrut3 schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:58:
[...]
Hij heeft toch ook geen impact gehad? RBR was dit jaar kampioen geworden meet elke andere coureur in dat zitje. Zelfs Sargeant, Stroll of de Vries zouden genoeg punten halen daarvoor.
4x 2de
2x 3de
Meeste podium finishes na VER.
Ik zat er inderdaad compleet naast, in zijn geheel heeft PER geen impact gehad.

[ Voor 3% gewijzigd door Napo op 24-09-2023 09:06 ]
We weten allemaal dat Marko met 'unlucky' het heeft over waar Perez geboren issjaool schreef op zondag 24 september 2023 @ 09:04:
[...]
Helmut kijkt op dit moment wel uit met wat hij zegt.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Wat zijn die GIPS dingen (PIA met zin handen)
Is dat iets van Japan. Podium drivers die zo geeeerd worden?
Is dat iets van Japan. Podium drivers die zo geeeerd worden?
Ow is dat zo? Dan moet ik dat mogelijk gemist hebben tijdens het halen van een bak koffie. 👍TheBrut3 schreef op zondag 24 september 2023 @ 09:05:
[...]
De regie heeft dit weldegelijk herhaald.
Het was in elk geval niet live gevolgd.
[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 24-09-2023 09:07 ]
⏩ PVOutput☀️
Ik las in dit topic dat je daarvoor juist dochters hadQuad schreef op zondag 24 september 2023 @ 09:06:
[...]
Ow is dat zo? Dan moet ik dat mogelijk gemist hebben tijdens het halen van een bak koffie. 👍
Het was in elk geval niet live gevolgd.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |