Ik ben vorig jaar vanuit Tweak over gestapt naar Odido. 30 euro voor 8 maanden en 4 maanden volle mep. Zelfs even naar 2 gig gegaan voor zelfde bedrag maar dit ook weer terug gezet omdat het niet nodig was om daar uiteindelijk meer voor te betalen
Heel tevreden over, alles werkt altijd, geen hapering.
Dit jaar met BlackFryday gebeld omdat een collega mij wees op de 15 euro voor 12 maanden bij contract van 2 jaar of 15 voor 8 maanden voor 1 jaar.
De Odido medewerker gaf aan, dit is alleen voor nieuwe leden, en kon mij wel wat anders aanbieden. Iets met eerste paar maanden 47 dan 37 en dan 60. Na goed ik gaf aan dat ik het jammer vond dat reeds bestaande klanten naast de pot piste. Ineens begon hij over speciale regeling voor speciale klanten en kon me hetzelfde aanbieden als die blackfryday aanbieding. Ik zei toen, dus 8x15euro en dan 4x60?. Ja zei hij, ik heb het nog 3x gevraagd en werd 3x bevestigd. Hij zei ik ga nu alles in orde maken, je krijgt nieuw contract, daar staat 60 euro maar ik zet korting er handmatig in. Morgen even checken in je Odido App.
Zo gevraagd zo gedaan, en wat denk je, 8x30 euro...
Ik weer gebeld, die collega gaf aan me door te verbinden. Kreeg de desbetreffende jongen eraan, ik zei je zei gisteren 15 euro en nu staat er 30. Dat was niet waar volgens hem, toen ik aangaf dan luister het bandje maar af waar je gisteren zelf op wees werd de verbinding verbroken. Ik wederom terug gebeld, en aan die collega het hele verhaal uitgelegd, en dat hij ook mocht luisteren wat er gezegd is geworden. Waar hij op zei, meneer ik ga er nu 15 euro van maken en een fijne dag.
Prima opgelost, als ik mondeling tot een overeenkomst kom dan moet je het ook nakomen.
Collega van mij kwam uiteindelijk op 12x10 euro omdat hij ook mobiel bij hun had.
[
Voor 5% gewijzigd door
kromme op 08-01-2025 09:54
]