Ik weet niet of dit al bekend was, maar de community manager (volgens mij?) meldt dat ze nog dit jaar ipv6 willen introduceren bij Odido.
Als ik zie hoe lang ze er blijkbaar al mee bezig zijn, verwacht ik dat het echt pas volgend jaar wordt.
Als ik zie hoe lang ze er blijkbaar al mee bezig zijn, verwacht ik dat het echt pas volgend jaar wordt.
Tommie van Odido, 21 uur geleden
Hey allemaal, op dit moment heb ik nog geen concrete update hierover. We zijn er wel druk mee bezig om het hopelijk dit jaar nog te kunnen introduceren op ons netwerk! Zodra ik echt een concrete update hierover heb dan zal ik dat uiteraard met jullie delen.
Ze willen waarschijnlijk eerst een pilot gaan uitvoeren @Heronimus, dus houd onze community vooral in de gaten. Ik weet alleen nog niet of we dit gaan doen met klanten of dat we eerst intern een friendly user test gaan uitvoeren. Ook hierover zal een update komen zodra ik die heb gehad! Ik verwacht rond Q2 van dit jaar een update weer te hebben, pin me daar alleen niet op vast want het is een zeer complex traject.
/f/image/rJ5lW4R4vNxJRWG1Xo7YgM5a.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Vualn1ilkUjEfYRxfRWuFBNy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DvSxqObffvwkMYStYy3ydhNb.jpg?f=fotoalbum_large)