Heb altijd volle bak hier ,zowel met de zyxel en nu met de FB 4690.Tranquility schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 23:48:
Zijn er meer mensen bij wie de upload behoorlijk achterloopt op de download?
Ik heb een 2GB abbo en heb een prima download van meer dan 2GB, maar de upload is in vergelijking slecht. Ook de latency is niet om over naar huis te schrijven.
Wellicht is dit ook de oorzaak van het trage WW? Veel sites duren lang om te laden.
[Afbeelding]
Het scheelt wel of ik Brave of Firefox gebruik, betere upload is met Brave
En met andere server in Arnhem,net gemaakt.
/f/image/zPm0EFaN8LRhLQAilVuY3FJW.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 11% gewijzigd door GRAD85 op 07-06-2026 08:17 ]
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.
:strip_exif()/f/image/1OHmp76gF2HCQGLcayziwI5k.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/eR9LRlDGewUzFJJqZ1zfAkEq.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/cXlMJduU7nomrvumTUPgzq32.png?f=fotoalbum_large)