Dat was niet met deze auto's en deze banden, of heb ik iets heel geks gemist in '98Amphiebietje schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 12:42:
Toch vreemd dat dat in 1998 geen probleem was:
We weten het nu wel met Hamilton dit, Hamilton dat.
[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-07-2023 16:45 ]
Crowd shots zijn veel belangrijker..Zingo schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 12:46:
Vreemd dat ze die fastest lap van Verstappen helemaal gemist hebben. De regie mist sowieso veel in de quali vind ik.
Gisteren ook, toen hebben ze ook veel gemist. De replay is gewoon niet altijd hetzelfde.
Ik gok dat je onder deze omstandigheden nóg minder ziet in de spiegels.PalingDrone schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 12:46:
Spiegels zijn voor HAM net zo overbodig als richtingaanwijzers voor BMW rijders
Minimaal, de racelijn ligt daar buiten .. maar had het een Haas tegen een Mercedes geweest dan weten we de uitkomst wel.tweakduke schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 12:46:
Daar was toch amper wat aan de hand met Hamilton impeding. Doorgaan weer mensen
Geen time.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
baan wordt beter
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
daarnaast is het aan de engineer om te waarschuwen.Dj-sannieboy schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 12:47:
[...]
Ik gok dat je onder deze omstandigheden nóg minder ziet in de spiegels.
Seriously?
[ Voor 18% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-07-2023 16:47 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ric 2-TSU1.......
29 Jul 2023, 12:49:30
Max: nee nee, heel misschien einde Q3
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Kunnen ze niet werken met scherm-in-scherm?
Nico
En TSU mag ook wel gaan opletten op zijn plek denk ik.
Fixed that for youJasphur schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 12:51:
Wat ruk voor HUL dit
ruk voor hul. kon hij niks aan doen.Jasphur schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 12:51:
Wat ruk van HUL dit
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Nou, nou ik gebruik ze zelfs op ZandvoortPalingDrone schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 12:46:
Spiegels zijn voor HAM net zo overbodig als richtingaanwijzers voor BMW rijders
[ Voor 17% gewijzigd door Zewatanejo op 29-07-2023 12:55 ]
Jij kijkt in spiegelbeeld?Zewatanejo schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 12:54:
AI.....wiel linksvoor bij Stroll zit vast..
www.google.nl
RechtsZewatanejo schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 12:54:
AI.....wiel linksvoor bij Stroll zit vast..
Ander format. Maar je moet wel gewoon "altijd" beter zijn dan je teamgenoot.Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 12:53:
[...]
Mwoah. Telt dit mee voor de quali's?
Het is wel een ander format, dit.
Vind wel leuk om te kijken hoe ze het doen.
Vergrootglas zit er op. Na DEV moet RIC ook echt wel goed scoren.
En tot nu toe doet hij het beter dan ik had verwacht... Was bang dat hij helemaal door het ijs ging zakken.
Maar nog lang seizoen. Benieuwd naar de eindstand
Ik bedoelde op circuit Zandvoort, daarbuiten gebruik ik ze...ook
Ben benieuwd of ze m los krijgen.Zewatanejo schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 12:54:
AI.....wiel linksrechtsvoorbij Stroll zit vast..
Misschien wel met de luchtsleutel ipv accu, niet zo goede reclame voor Milwaukee
Woefdram schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 12:55:
Max rijdt in zijn eentje in de Formule 0 inmiddels, de rest van de coureurs rijdt nog in de Formule 1.
:fill(white):strip_exif()/f/image/M03Y3OGdezqeKExbLfCAABGM.png?f=user_large)
lijkt zelf beetje op de RB kleuren
Dat kun je zelf bouwen met F1 Multiviewer.Zewatanejo schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 12:56:
De regie probeer het nu met spilt screens
mwoah. Semi verplcht om op inters te rijden....Chocoball schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 12:57:
Gelukkig dat er geen verplichte bandenkeuze per SQ ronde is.
Maar ze zijn vrij om op elke slick te rijden die ze willenDarkSide schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 12:59:
[...]
mwoah. Semi verplcht om op inters te rijden....
Is niet iets nieuws toch? Of bedoelde je specifiek de situatie?Zewatanejo schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 12:56:
De regie probeert het nu met spilt screens
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Piastri ook lekker bezig!
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Full wets voor Q1Chocoball schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 12:57:
Inters voor Q2
Slicks voor Q3
Rode vlag incomming
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Wat Stroll nu doetChocoball schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 13:00:
[...]
Maar ze zijn vrij om op elke slick te rijden die ze willen
- DaniëlWW2
- Niet online
En ik maar denken dat al die BMW rijders ze sparen voor op het circuitChocoball schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 12:55:
[...]
Ik bedoelde op circuit Zandvoort, daarbuiten gebruik ik ze...ook
Jawel toch?Chocoball schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 12:57:
Commentaar zegt het nu ook
Ja Had dan rood verwacht.PalingDrone schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 13:03:
STR zelfs op geel
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
I served in a company of heroes.
[ Voor 22% gewijzigd door MrOleo op 29-07-2023 13:04 ]
erutangiS
Inderdaad
Het is gewoon zo dat ook Schumacher in z'n tijd bij Ferrari veel minder (snel) gestraft werd, net als dat Hamilton nu met veel zaken weg komt waar een ander wel een straf voor krijgt. Daar kun je niet omheen.
[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-07-2023 16:40 ]
In de Bocht Zonder Naam

Gisteren tijdens de Q pakte dat beter uit
[ Voor 32% gewijzigd door Dido op 29-07-2023 13:05 ]

Ik snapte even niet wat ze zeiden bij VP; waren ze nu verplicht op min. op medium te rijden?
Of bedoelde ze Q3?
ALO zal wel pissed zijnHupske schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 13:04:
Daar kon je op wachten bij Stroll. Goed gedaan!
Dit was dan ook helemaal geen straf voor Hamilton.Joyous-P schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 13:04:
Niet zo reageren?
Het is gewoon zo dat ook Schumacher in z'n tijd bij Ferrari veel minder (snel) gestraft werd, net als dat Hamilton nu met veel zaken weg komt waar een ander wel een straf voor krijgt. Daar kun je niet omheen.
Graag even data delen waaruit dit onomstotelijk blijkt.Joyous-P schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 13:04:
[...]
Niet zo reageren?
maar niet in dit topicrenegrunn schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 13:05:
[...]
Graag even data delen waaruit dit onomstotelijk blijkt.
I served in a company of heroes.
Praat niet zoveel.
Ik begreep namelijk dat het verplicht was om medium te doen.
Tja moeten ze maar een banker neerzetten in plaats van te slapen in de pits. Eigen schuld
erutangiS
Viaplay commentaar want die heb ik niet? Deze bandenallocatie geldt alleen als het droog is.LZ86 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 13:04:
[...]
Volgens commentaar is dat verplicht, SQ1 hard, SQ2 Med, SQ3 softs
Oh Co de Rood Stroll
Het is al rood genoeg zopilskes schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 13:07:
SQ3 op rood?

Ze hebben lang gewacht (beperkt aantal banden door sprint weekend) maar ze hadden niet verwacht dat er iemand gek genoeg zou zijn om op mediums te gaan staan.
Sorry.
Was aan het typen dat de volgende shitshow in bocht 18 bezig was, met een auto of 7 op elkaar.
Maar toen gaf mijn maatje stroll mij gelijk. Blijkbaar ben ik begaafd
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Precies, klaar ermee. Laat m zelf maar het verschil zoeken tussen Hamilton en Magnussen gisteren.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |