Cogitationis poenam nemo patitur
Dat viel vorig jaar ook wel mee toch? Al duurde het toen volgens mij wel langer voordat Perez P1 had.pietr schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 18:41:
Kleine kanttekening: Per staat zondag op de eerste startrij. Als hij meteen P1 durft te pakken, kan Max er nog een flinke kluif aan hebben. Per in vrije lucht met de RB19 is dan een extra obstakel.
Flashback Spa 2022. Ik zou even die race gaan bekijken, en ja, ook toen reed Perez in dezelfde auto dan Verstappen. Misschien ook even Q terugkijken, zolang Verstappen daarin nog meedeed 😉pietr schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 18:41:
Kleine kanttekening: Per staat zondag op de eerste startrij. Als hij meteen P1 durft te pakken, kan Max er nog een flinke kluif aan hebben. Per in vrije lucht met de RB19 is dan een extra obstakel.
Testing, one, two ...
Resultaten behaald in het verleden…hardware-lover schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 18:49:
[...]
Flashback Spa 2022. Ik zou even die race gaan bekijken, en ja, ook toen reed Perez in dezelfde auto dan Verstappen. Misschien ook even Q terugkijken, zolang Verstappen daarin nog meedeed 😉
Lees anders mijn post nog eens terug: Max kan er nog een hele kluif aan hebben. 😉
Ja szafnauer was chef voorvleugel.TheBrut3 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 18:43:
Lekker voor Ocon, het team stond niet klaar met een nieuwe voorvleugel.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Een halve of hele seconde van z'n teamgenoot wegrijden? Vast wel!Amphiebietje schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 18:20:
[...]
Misschien dat hij het kan herhalen in de AT of de Haas.
Viel me ook al op bij het lijstje met 'previous poles' dat er voor vorig jaar Sainz stond. Ik dacht dat het voor de statistieken gewoon Verstappen was.Woudloper schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 20:18:
Blijft toch vreemd om die pole melding te zien bij LeClerc omdat Verstappen de snelste was.
Vandaag gold volgens mij ook als de twintigste pole voor Leclerc.
Lijkt me niet... Perez kan dan mooi het tempo dicteren. Lees: het veld bij elkaar laten komen en als Max er is, mag-ie gewoon braaf aan de kant gaan. Hij weet donders goed dat Ricciardo volgend jaar in zijn stoeltje zit als-ie Max ook maar iets dwars gaat zittenpietr schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 18:41:
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
We've seen your jinxing powers, @NicoRosberg. 🚫🤳#BelgianGP 🇧🇪 pic.twitter.com/Q3qYsTLQXd
— McLaren (@McLarenF1) 28 juli 2023
Sorry, beetje groot

[ Voor 6% gewijzigd door dreester op 28-07-2023 20:30 ]
Had het voor de kwalificatie nog wel 1-2 kunnen zijn he.Nyazzin schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 18:18:
Pfff jammer weer van Perez. Had een 1-2 moeten zijn
Oja penalty… Max
In principe is het ook een 1-2Nyazzin schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 18:18:
Pfff jammer weer van Perez. Had een 1-2 moeten zijn
Oja penalty… Max

Ver qualy als 1
Per start als 2
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
En als ie Max niet dwars zit, is de kans ook zeker aanwezig dat Ric zijn stoeltje volgend jaar overneemt.Wok schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 20:27:
[...]
Lijkt me niet... Perez kan dan mooi het tempo dicteren. Lees: het veld bij elkaar laten komen en als Max er is, mag-ie gewoon braaf aan de kant gaan. Hij weet donders goed dat Ricciardo volgend jaar in zijn stoeltje zit als-ie Max ook maar iets dwars gaat zitten
Maar ik denk dat ie vrij mag racen.
[ Voor 3% gewijzigd door pietr op 28-07-2023 21:07 ]
Te vroeg gegaan?Bvanham schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 20:26:
[...]
Te vroeg gegaan en verloren, jammer. Zondag wat in te halen..
Hij was iets te enthousiast in bocht 4, reed een mooie tijd, gelijk aan Tsu, maar track limits.
erutangiS
De plaatjes vertellen niet het hele verhaal, Gasly op snelle ronde, Russell niet, maar Gasly wordt niet echt gehinderd, rijdt betere sector dan Ocon en gevaarlijk is het ook niet. Gasly lijkt niet te hoeven remmen, Russell moet remmen, kan niet naar rechts, want mogelijk komt Bottas met hogere snelheid aan (die bleek later al eerder langzamer te zijn gegaan)
Ik zou zeggen, allebei reprimande, of geen van beide...
Gevaarlijk terug op de baan keren:
:fill(white):strip_exif()/f/image/0Zdpb7NrT0LwCdDzr1cCWKiX.png?f=user_large)
Ongevaarlijk terug op de baan keren:
/f/image/JurTTOXDQLdOvY6xvZKQNrLN.png?f=fotoalbum_large)
erutangiS
Nou, die race hoef ik ook niet meer te kijken. Zet de boel voortaan even in spoilers ofzoDido schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 18:38:
[...]
Eens kijken... direct na de start gaat het fout in de eerste bocht, uit de top 6 komen alleen Piastri en Max er zonder kleerscheuren vanaf. Om onduidelijke redenen komt er eerst een VSC en vanaf ronde 3 een SC. Die rijdt drie rondjes voordat er eindelijk een rode vlag komt. Na drie kwartier is de baan eindelijk vrij, en komt er een staande herstart in de oorspronkelijke startvolgorde, maar Hamilton en Perez zijn uitgevallen door schade aan hun auto's. De herstart is het begin van ronde 6, en Max pakt de eerste halve ronde de eerste twee van zijn voorliggers. In ronde zeven pakt hij P1, die hij vervolgens niet meer laat gaan.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Zit in de Q highlights op YouTube. Vond het wel een mooie reactie van Horner op Max.Drials schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 21:58:
Heeft er iemand een link naar het “geklaag” van Max einde Q2 en de “sorry” na het snelste rondje in Q3?
[ Voor 8% gewijzigd door KrazyJay op 28-07-2023 22:08 ]
Alstu:Drials schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 21:58:
Heeft er iemand een link naar het “geklaag” van Max einde Q2 en de “sorry” na het snelste rondje in Q3?
Bedankt! Je bedoelt de reactie van GP op Max?KrazyJay schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 22:07:
[...]
Zit in de Q highlights op YouTube. Vond het wel een mooie reactie van Horner op Max.
- Komend weekend weet niemand wat het weer gaat doen. De laatste voorspelling is dat de sprint op zaterdag nat zal zijn en de race op zondag droog. De teams gaan volledig blind het weekend in zonder long runs op de medium en harde band. Alleen een paar kwalificatieronden op de zachte band in half natte en half droge omstandigheden die allesbehalve representatief zijn. Omdat er geen nuttige data uit de kletsnatte vrije training kwam moeten de teams zich op de simulaties vertrouwen.
- Verder was het probleem dat de afstelling van de wagens al vast stond. Teams mogen alleen nog de bandendruk, voorvleugelafstelling en elektronische controlesystemen aanpassen. Daarmee kunnen ze wel de balans aanpassen maar niet meer de topsnelheid, de neerwaartse druk of de slijtage van de plank onder de wagen.
- Wie te laag gaat met de rijhoogte riskeert eventueel diskwalificatie op zondag. Wie te weinig neerwaarste druk kiest verzuipt tijdens een regenrace op zondag en bij droog weer raken de banden oververhit. Wie teveel neerwaartse druk kiest wordt bij een droogweer race op Kemmel Straight en richting de Buststop chicane door de concurrentie voorbij gereden.
- Red Bull, Ferrari en Lewis Hamilton kozen voor weinig neerwaartse druk. McLaren en George Russel hadden een afstelling met veel neerwaartse druk. McLaren omdat ze geen geschikte achtervleugel voor Spa hebben en kwamen met een aangepaste achtervleugel die een getrimde bovenrand bij de flap had. Mercedes koos voor twee verschillende vleugelconfguraties, daardoor was Russell 5,5 km/u langzamer op Kemmel Straigh dan Hamilton.
- Doktor Marko wist te vertellen dat het team het oordeel van hun wereldkampioen volgde. Verstappen ging tijdens de klesnatte vrije training op intermediates naar buiten, kwam na 2 ronden weer naar binnen en zei dat de wagen goed genoeg was. Vervolgens hebben we de wagen zo gelaten en was het volgens Verstappen voldoende voor sector 2 aldus de Herr Doktor. De sectortijden lieten zien dat Red Bull van zijn DRS voordeel profiteert, vooral het verschil in Q2 en Q3 was erg duidelijk. In Q2 was DRS nog niet toegestaan en lag Red Bull in Eau Rouge en op Kemmel Straight achter op Mercedes. De tekortkoming in Eau Rouge duidt er op dat ook Red Bull geen riscio met de rijhoogte heeft genomen en niet met maximale neerwaartse druk rijdt. Dat heeft gelukkig geen invloed op de langzame bochten omdat de RB19 nog voldoende neerwaartse druk en mechanische grip weet te genereren.
- Aston Martin koos overigens vanwege de vele vraagtekens voor een conservatieve afstelling zoals ze zelf aangaven.
- Wie de soft banden goed op temperatuur kreeg kon het tekort aan neerwaartse druk in de bochten compenseren met de extra grip van de soft band. Met koeler weer zal dit echter niet lukken op de medium of harde band.
- Mercedes had met de plaatsen 4 en 8 in de kwalificatie meer verwacht van haar grote upgrade pakket maar teambaas Wolff vindt het nog te vroeg voor een conclusie omdat de omstandigheden vandaag te wisselvallig waren.

https://www.auto-motor-un...ll-mercedes-aston-martin/
:strip_exif()/f/image/NBstaV9s2g5KrrRiy0fbtyr2.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit zijn de odds die Betcity nu geeft. Niet heel veel anders dan de races waar hij op p1/2 heeft gestart
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
En wie moet PER vervangen dan?Lynx schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 22:52:
Gênant als perez niet wint, maar goed dat zijn we nu wel gewend. Mss heeft hij nog een carrière in de WEC of als development driver.
Dan was Miami genanter, daar startte Verstappen van veel verder terug en zelfs na Verstappens pitstop zat hij er bijna voor (ok ok, wel 3/4e race op dezelfde band gereden, en had waarschijnlijk net zo goed kunnen uit rijden).Lynx schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 22:52:
Gênant als perez niet wint, maar goed dat zijn we nu wel gewend. Mss heeft hij nog een carrière in de WEC of als development driver.
Wat is dat op de achtergrond? Lijkt net of een kraan een tribune/iets in de lucht houdt?TheJVH schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 16:34:
[Afbeelding]
Trekt langzaam open aan de kant van La Source.
Een of andere sky experience, soort bar die de lucht in wordt gehesen en als je je behoefte moet doen heb je een probleem.alienfruit schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 23:16:
[...]
Wat is dat op de achtergrond? Lijkt net of een kraan een tribune/iets in de lucht houdt?
Dat zat ik mij ook te bedenken.. Gewoon via een gat in de vloer?TheJVH schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 23:18:
[...]
Een of andere sky experience, soort bar die de lucht in wordt gehesen en als je je behoefte moet doen heb je een probleem.
ik twijfel nu of het wel tegen was wat naar beneden is komen vallenTheJVH schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 23:18:
[...]
Een of andere sky experience, soort bar die de lucht in wordt gehesen en als je je behoefte moet doen heb je een probleem.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Nouja dat ding gaat tussen de sessies wel naar beneden, maar je kan natuurlijk ook gewoon naar beneden piesenmurphydrz schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 23:20:
[...]
Dat zat ik mij ook te bedenken.. Gewoon via een gat in de vloer?
In je broek doen gok ik zomaar, oftewel van tevoren even naar toilet gaan is een verstandig ietsmurphydrz schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 23:20:
[...]
Dat zat ik mij ook te bedenken.. Gewoon via een gat in de vloer?
Gamertag: timmie271
Zoals Freitas zou zeggen bij de WEC: Track is declared wetTheJVH schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 23:21:
Nouja dat ding gaat tussen de sessies wel naar beneden, maar je kan natuurlijk ook gewoon naar beneden piesen.
Miami was echt wonderbaarlijk. Of gênant als je het op die manier wil bekijken. Daar pakte Max zijn 3e wereldtitel. Perez geloofde er daar nog vol in na de qualy. Dat Max daar zijn rondje onmogelijk was gemaakt door een haast obstinaat crashende leclerc vergat hij maar totaal. De revenge en de performance van Max daar, poe.RobertMe schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 23:07:
[...]
Dan was Miami genanter, daar startte Verstappen van veel verder terug en zelfs na Verstappens pitstop zat hij er bijna voor (ok ok, wel 3/4e race op dezelfde band gereden, en had waarschijnlijk net zo goed kunnen uit rijden).
een treffende spreuk
Dit liet hij daar duidelijk even blijken:pro_6or schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 00:20:
[...]
Miami was echt wonderbaarlijk. Of gênant als je het op die manier wil bekijken. Daar pakte Max zijn 3e wereldtitel. Perez geloofde er daar nog vol in na de qualy. Dat Max daar zijn rondje onmogelijk was gemaakt door een haast obstinaat crashende leclerc vergat hij maar totaal. De revenge en de performance van Max daar, poe.
:strip_exif()/f/image/iJ5Gyk6gcNotBwPfMtvrPOhy.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat is dit ding en het kost je een extra ticket à €158,44 bovenop het normale ticket. En als ik het goed bekijk mag je er maar 1 uurtje in. Een toiletbezoek zal dan ook hoogst waarschijnlijk niet nodig zijn.alienfruit schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 23:16:
[...]
Wat is dat op de achtergrond? Lijkt net of een kraan een tribune/iets in de lucht houdt?
F1 experience in the Sky
[ Voor 27% gewijzigd door sjaool op 29-07-2023 02:15 ]
"When you grow up your heart dies"
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Goeie vraag. In eerdere topics heb ik al wel eens gesteld dat ik ook niet verwacht dat dat gebeurd. Al was het alleen maar om de centen. Desondanks nis het gênant te noemen als je met deze auto een eerste startrij niet om zou kunnen zetten in winst.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
1. Verstappen
2. Piastri
3. Leclerc
Ik zou graag zien wat Leclerc kan als hij een goede auto heeft én de strategie klopt.
Voor Verstappen zou het denk ik heel leerzaam zijn om te zien hoe goed hij het heeft in vergelijking met het legendarische Ferrari.
Of een keertje zelf voor race-engineer spelen.
Wel netjes dat hij z'n excuses aanbiedt.
Eerlijk gezegd vind ik dat hij te vaak uit z'n slof schiet voor iemand die met royale marge voor ligt in het kampioenschap. Z'n auto en z'n team zijn de beste van het veld en misschien wel ooit. Als Verstappen al zo klaagt dan zou je denken de mannen van Haas iedere race hun hele team uitmoorden van frustratie.
Maar ik wil dit incidentje ook weer niet groter maken dan het is. Ze hebben niet op elkaar gescholden of zo iets.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
ik vind dat nou een echte topsportmentaliteit. Streven naar perfectie. Vloeken en tieren hoeft van mij niet, wat dat betreft kan GP zijn frustraties een stuk beter verwoorden dan Max. Maar goed.CAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 09:47:
Ik zou graag Verstappen en Leclerc een keer van team laten ruilen.
Ik zou graag zien wat Leclerc kan als hij een goede auto heeft én de strategie klopt.
Voor Verstappen zou het denk ik heel leerzaam zijn om te zien hoe goed hij het heeft in vergelijking met het legendarische Ferrari.
Eerlijk gezegd vind ik dat hij te vaak uit z'n slof schiet voor iemand die met royale marge voor ligt in het kampioenschap. Z'n auto en z'n team zijn de beste van het veld en misschien wel ooit. Als Verstappen al zo klaagt dan zou je denken de mannen van Haas iedere race hun hele team uitmoorden van frustratie.
Maar ik wil dit incidentje ook weer niet groter maken dan het is. Ze hebben niet op elkaar gescholden of zo iets.
Een voldoende is niet goed genoeg. Die instelling zou ik zelf ook wel wat vaker willen hebben haha

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
https://youtu.be/xRvYeEUBv-I
Omgekeerd lijkt me urgenter en leerzamer: een coureur in een Ferrari die zonder omhaal zegt wat hij vindt van de strategische beslissingen.CAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 09:47:
Laten we het allemaal nog zachter maken, iedereen die ooit iets zegt wat op schreeuwen lijkt gelijk aanspreken op ongewenst gedrag. Is dat een 3 of 5 plaatsen grid penalty?CAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 09:47:
Deze sporters zitten met een enorme hartslag en adrenaline in de auto, komen over de streep en zien P10 staan. Natuurlijk gooit Max (en anderen ongetwijfeld ook) de radio open en moet alle frustratie eruit. Het knappe van de race engineer is om dit te incasseren, daarna hem op z'n plek te zetten en dat zie je in Q3 terugkomen. Die 0.8 seconden voorsprong is echt niet Max alleen, dat is het hele team.
Hoe denk je dat ze aan de ruime voorsprong in het kampioenschap komen?
Joh..... woord gebruik.... til er niet te zwaar aan, een echte Hagenees heeft in één zin 2x een halve encyclopedie aan nare ziektes gebruikt.CAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 09:47:
Misschien is het jou of mijn type woord gebruik niet, maar ik vind dat iemand alle vrijheid moet hebben om zich oprecht te uiten.
Maar goed, ondank dit laten we het niet uitvergroten.... Max en GP zijn gewoon eerlijk, fair en hardt tegen elkaar.... geen blad voor de mond.
Overigens, wij krijgen van de FOM niet alle boardradios te horen.... ook over het onboard kanaal zit een filter.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Denk dat het ook aan de verwachtingen ligt.CAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 09:47:
Als haas team en coereur weet je dat je geen p5 haalt.
Max en rb nu moeten wel beter presteren dan een p10 in Q.
Zie het gewoon als een enorme baal actie (en terrecht).
Onderdeel van. Het in controle zijn
De discussie over de radio zelf is niets mis mee
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik moet zeggen dat de reacties hier of het forum af en toe nog meer opgeblazen zijn dan wat de pers publiceert. De hoeveelheid reacties op de boordradio tussen Max en GP spreekt boekdelen. (Om over de soap 'Wie moet Perez gaan vervangen?' nog maar te zwijgen...) Ik denk dat het voor ons heel moeilijk in te schatten is hoe het is om op een dergelijk niveau te presteren en ik vind de vergelijking met bijvoorbeeld Haas behoorlijk mank gaan. Iets met expectation managment. Alle suggesties van 'Max moet eens dit', of 'Max moet eens dat' kunnen wat mij betreft overboord (dat geldt voor commentaar op alle coureurs overigens). Topsport wordt gecombineerd met een miljarden business en 20 ego'tjes moeten er een show van maken voor het publiek, terwijl ze allemaal voor zichzelf bezig zijn, maar toch ook teamwork moeten leveren. Geen wonder dat de gemoederen soms hoog oplopen, helemaal als je een temperament met een kort lontje bezit. Het grappige is dat de mensen die er direct mee te maken hebben er véél minder van vinden dan het publiek aan de zijlijn.CAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 09:47:
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Wow, wat interessant.d-vine schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 09:55:
Voor de liefhebbers het ouwe wijven gesprek tussen Max en GP tijdens de kwalificatie.
https://youtu.be/xRvYeEUBv-I
Deze man heeft ook een fijne stem haha, zou mij ook zo mogen coachen bij het programmeren:
- 'Forgot ;'
- 'Incorrect indent on line 10'
- 'Incorrect call on line 100'
Zou het wel prettig vinden.
Ja, laten we alles overdrijven en het dan aanvallen.Joyous-P schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 09:59:
Laten we het allemaal nog zachter maken, iedereen die ooit iets zegt wat op schreeuwen lijkt gelijk
aanspreken op ongewenst gedrag. Is dat een 3 of 5 plaatsen grid penalty?
Natuurlijk, iedereen heeft wel eens wat te klagen en dat doen ze ook allemaal. Maar je kan echte wel verschil maken tussen de coureurs. Er zijn er die meer klagen dan anderen. Er zijn er die harder uit de hoek komen dan anderen. Mijn indruk is dat Verstappen behoorlijk fel is.Deze sporters zitten met een enorme hartslag en adrenaline in de auto, komen over de streep en zien P10 staan. Natuurlijk gooit Max (en anderen ongetwijfeld ook) de radio open en moet alle frustratie eruit.
Natuurlijk hoort omgaan met stress en spanning bij het werk. Dat neemt niet weg dat er verschillen zijn. Dat sommige meer te incasseren krijgen dan anderen.Het knappe van de race engineer is om dit te incasseren, daarna hem op z'n plek te zetten en dat zie je in Q3 terugkomen.
Dan verandert er niks aan dat er mensen zijn die sneller uit hun slof schieten dan anderen.Die 0.8 seconden voorsprong is echt niet Max alleen, dat is het hele team.
Ik hou niet van het goedpraten van hufterig gedrag. Dat spanning er bij hoort klopt maar laten we niet doen alsof een team beter gaat functioneren van dergelijk gedrag. Ze staan niet zo ver voor omdat Verstappen snel boos wordt. Dan geef ik liever eer aan het team dat het allemaal kan incasseren en toch blijft presteren.Hoe denk je dat ze aan de ruime voorsprong in het kampioenschap komen?
(Nogmaals, ik wil die specifieke incident niet groter maken dan het is.)
[YouTube: Max Unbelievable Performance at Spa | 3D Analysis with Max vs Leclerc vs Perez]
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
No further action: https://www.fia.com/sites...0Rejoining%20unsafely.pdfMC_Sparkles schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 10:29:
Weet iemand wat de uitkomst was van de UI van HAM m.b.t. unsafe rejoin? Kom het nergens tegen
Hufterig gedrag nog wel? En dan wil je het ook nog niet groter opblazen dan het isCAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 10:27:
[...]
Ik hou niet van het goedpraten van hufterig gedrag. Dat spanning er bij hoort klopt maar laten we niet doen alsof een team beter gaat functioneren van dergelijk gedrag. Ze staan niet zo ver voor omdat Verstappen snel boos wordt. Dan geef ik liever eer aan het team dat het allemaal kan incasseren en toch blijft presteren.

Vergelijk dat met Alpine waar ze blijkbaar niet eens een reserve vleugel klaar hadden staan, bij een natte kwalificatie

Achter iedere sterke coureur staat een race engineer die vertelt hoe het moet.HollowGamer schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 10:21:
Deze man heeft ook een fijne stem haha, zou mij ook zo mogen coachen bij het programmeren:
GP zou een ASMR kanaal kunnen beginnen.
Behalve z'n stem heeft hij ook nog een enorm koel hoofd. In de meest stresvolle situaties kan hij rustig blijven en de juiste informatie geven op een toon alsof ze samen in de sauna zitten te relaxen.
Ik ben ook erg onder de indruk van zijn vermogen om kort, bondig en duidelijk te communiceren. Hij lijkt nooit een woord te veel te zeggen en kan in enkele woorden een complexe boodschap overbrengen zonder moeilijke of onduidelijke woorden te gebruiken. Hij lijkt er instinctief rekening mee te houden dat hij over een slechte radioverbinding spreekt met iemand met een andere moedertaal. Hij kiest zorgvuldig z'n woorden waardoor er zelden verwarring is over wat hij bedoelt, ook als de radio de boodschap verstoort zal je niet snel de verkeerde conclusie trekken.
Ja, ik ben fan
trueSithlord76 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 10:32:
Lollipopman blijft briljant!😂😂😂https://fb.watch/m4xXfgXvEY/
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Je ziet het overal in de topsport dat er regelmatig uit de slof geschoten wordt. Wil je iemand op scherp zetten kan het niet anders. Het rustig vragen met twee keer asjeblieft gaat niet helpen. En Max is wat feller dan Russell, maar als je dat weet is er wel mee te dealen als ie buiten de races om gewoon normaal doet.CAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 10:27:
[...]
Ja, laten we alles overdrijven en het dan aanvallen.
[...]
Natuurlijk, iedereen heeft wel eens wat te klagen en dat doen ze ook allemaal. Maar je kan echte wel verschil maken tussen de coureurs. Er zijn er die meer klagen dan anderen. Er zijn er die harder uit de hoek komen dan anderen. Mijn indruk is dat Verstappen behoorlijk fel is.
[...]
Natuurlijk hoort omgaan met stress en spanning bij het werk. Dat neemt niet weg dat er verschillen zijn. Dat sommige meer te incasseren krijgen dan anderen.
[...]
Dan verandert er niks aan dat er mensen zijn die sneller uit hun slof schieten dan anderen.
[...]
Ik hou niet van het goedpraten van hufterig gedrag. Dat spanning er bij hoort klopt maar laten we niet doen alsof een team beter gaat functioneren van dergelijk gedrag. Ze staan niet zo ver voor omdat Verstappen snel boos wordt. Dan geef ik liever eer aan het team dat het allemaal kan incasseren en toch blijft presteren.
(Nogmaals, ik wil die specifieke incident niet groter maken dan het is.)
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Lees mijn post nog een keer, je lijkt het niet echt goed te begrijpen. Je valt me aan op een fragment en negeert al het voorgaande. Daar heb ik geen zin in.
Dus eigenlijk doe ik niet anders dan jij ook doet? Jij schrijft nu al meerdere berichten over dat Verstappen het woord *** gebruikt heeft.CAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 10:45:
[...]
Lees mijn post nog een keer, je lijkt het niet echt goed te begrijpen. Je valt me aan op een fragment en negeert al het voorgaande. Daar heb ik geen zin in.
Vaak bu'j te bang!
Ja, dat is gewoon menselijk gedrag maar laten we het niet op een voetstuk plaatsen. Mensen weten bijzondere prestaties neer te zetten ondanks dat ze soms hun emoties niet in de hand hebben, niet dankzij.Lekker Ventje schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 10:44:
Je ziet het overal in de topsport dat er regelmatig uit de slof geschoten wordt. Wil je iemand op scherp zetten kan het niet anders. Het rustig vragen met twee keer asjeblieft gaat niet helpen. En Max is wat feller dan Russell, maar als je dat weet is er wel mee te dealen als ie buiten de races om gewoon normaal doet.
Welk woord? Link?RobertMe schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 10:46:
[...]
Dus eigenlijk doe ik niet anders dan jij ook doet? Jij schrijft nu al meerdere berichten over dat Verstappen het woord *** gebruikt heeft.
I served in a company of heroes.
Leclerc zal het ongetwijfeld goed doen bij Red Bull.CAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 09:47:
Verstappen daarentegen gaat waarschijnlijk nog liever caravanraces doen dan dat hij naar die organisatorische puinhoop gaat.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
..Anywayyy
Zag op verschillende apps dat er onweer verwacht wordt tussen 14:00 en 17:00. Net aan het einde van de F3-race begon het ook al te regenen. Baan lijkt in elk geval heel tricky te zijn/worden.
Heb het weer te doen met de 'bronze plekken' fans die de hele dag 'jasje aan, jasje uit' moeten spelen. Daarna lekker door naar je met modder overspoelde parkeerplek om vervolgens in een file van een kleine 2 uur te staan om van het terrein af te komen. Oh ja, met een beetje pech sta je ook nog op 45 minuten van het circuit af.
Vind het een geweldige baan, maar het is wel een gedoe om er te komen en te vertrekken.
Exact de reden dat ik er nooit meer kom. Verschrikkelijk qua aanrijden en naar je plek te komen. Zie genoeg op de tvGewoon_Jansen schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 11:01:
Leest discussie...
..Anywayyy
Zag op verschillende apps dat er onweer verwacht wordt tussen 14:00 en 17:00. Net aan het einde van de F3-race begon het ook al te regenen. Baan lijkt in elk geval heel tricky te zijn/worden.
Heb het weer te doen met de 'bronze plekken' fans die de hele dag 'jasje aan, jasje uit' moeten spelen. Daarna lekker door naar je met modder overspoelde parkeerplek om vervolgens in een file van een kleine 2 uur te staan om van het terrein af te komen. Oh ja, met een beetje pech sta je ook nog op 45 minuten van het circuit af.
Vind het een geweldige baan, maar het is wel een gedoe om er te komen en te vertrekken.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Echt professioneel is het natuurlijk niet. Zou wat zijn als iedereen zo tegen collega’s tekeer gaat, omdat ze “perfectie” eisen.RobertMe schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 10:39:
[...]
Hufterig gedrag nog wel? En dan wil je het ook nog niet groter opblazen dan het isJa, hij gebruikte een scheldwoord, nounou. Mag dat niet als je perfectie eist? Zowel Verstappen zelf als het team zijn op zoek naar perfectie. Nu ging het, gelukkig, goed, maar het had ook zomaar fout kunnen aflopen met Verstappen op P11 => P16. Hij dult geen fouten van het team, maar andersom geldt dat net zo goed. Het team zal erop gebrand zijn om een zo lang mogelijke streak aan overwinningen te krijgen (liefst 100% in het seizoen). En dit soort (mogelijke) fouten mogen dan gewoon niet.
Vergelijk dat met Alpine waar ze blijkbaar niet eens een reserve vleugel klaar hadden staan, bij een natte kwalificatieDat kostte Ocon gewoon een run op de softs.
Psst:dreester schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 11:14:
Lollipopman heeft ook wat kortere filmpjes die helaas niet op YouTube staan, maar op Facebook en Instagram. Maar hier eentje waarin SAI z'n strategie paraat heeft om VER voor te blijven deze race.
Sithlord76 in "[F1 2023] Race 13 GP van België"
(En inderdaad, weer een mooi filmpje
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Verwijderd
Gejat van Formula AddictZewatanejo schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 10:31:
Ik kwam deze tegen... interessant om de verschillen te zien m'n tussen LEC en PER. De Ferrari lijkt snel ip de rechte stukken vooral de kemmel straight.
[Embed: Max Unbelievable Performance at Spa | 3D Analysis with Max vs Leclerc vs Perez]
?Vuvuzela schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 10:53:
Niemand is geïnteresseerd in deze discussie..
Ferrari?
10 minuten volgens F1 TV.HollowGamer schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 11:48:
ViaPlay: 'start is uitgesteld tot nader order'
Max/GP werken heel goed samen doordat ze elkaar op de boardradio aanvullen qua karakter. Ook in het bedrijfsleven zie je mensen in stressvolle situaties heel direct worden en dan gebaat zijn bij mensen die op dat moment de kalmte bewaren. Maar omgekeerd ook: mensen met een heel rustig temperament hebben soms wat peper nodig om op de goede momenten de goede dingen te doen. Kunst is dus deze karakters bij elkaar te brengen en dat is in dit geval bij RBR goed gelukt.CAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 10:40:
[...]
Achter iedere sterke coureur staat een race engineer die vertelt hoe het moet.
Zo erg is het helemaal niet dat Max in alle hectiek op zijn manier zegt dat ze hadden moeten doen wat hij aangaf; het maakt dat GP daar op zijn manier op reageert en dat brengt de rust bij Max weer terug. Hij schiet ook niet onredelijk uit zijn slof he, hij stond bijna op P16. Daar mag je op dit niveau best pissig over zijn, vooral als je week in week uit op 1 staat.
zeker wel.Vuvuzela schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 10:53:
Niemand is geïnteresseerd in deze discussie..
Welke discussie en wat moet mijn standpunt zijn?
2 mensen met het zelfde standpunt hebben geen discussie, dus ik moet 180graden contra van jou zitten.
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Wat was de discussie/waar gaat het over?jack zomer schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 11:52:
[...]
zeker wel.
Welke discussie en wat moet mijn standpunt zijn?
2 mensen met het zelfde standpunt hebben geen discussie, dus ik moet 180graden contra van jou zitten.
Als jullie met zijn allen elkaar gaan uitmaken voor iets, dan kan het misschien beter in een apart topic.
Te zien aan de reacties was dat een FIA-shitfest. Laten we hopen dat de F1 niet weer een debacle wordt...basvn schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 10:03:
F3 op een opdrogende baan
start bijna
Algemeen race topic Deel 3
Ik heb persoonlijk liever iemand die oprecht recht voor zijn raap is dan iemand die continu om de discussie aan het draaien is.....
Qua taal gebruik in de F1.... We hebben altijd Yuki nog.... Om alles maar in perspectief te plaatsen.
Nu weer over tot de race van de dag?
Ah, ging daar de discussie over lol.Bullet NL schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 11:57:
wat een totaal onnozele discussie over taal gebruik tussen GP en Max, wat maakt het uit? De twee zijn aan het werk met elkaar, ze communiceren op hun manier, dat wij toevallig vlagen mee krijgen omdat de FOM dit leuk vind voor de kijkcijfers is bijzaak.
Ik heb persoonlijk liever iemand die oprecht recht voor zijn raap is dan iemand die continu om de discussie aan het draaien is.....
Qua taal gebruik in de F1.... We hebben altijd Yuki nog.... Om alles maar in perspectief te plaatsen.
Nu weer over tot de race van de dag?
Waar mensen zich druk over maken.
Als je de radio terugluistert, excuseert Max zich volgens mij ook nog tegen GP, op het einde van de race.
---
Hmm, nog steeds enkel delayed.
[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 29-07-2023 11:59 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Oja, dacht ook een beetje relaxed via de Belgische staatstv te kijken maar dat kan blijkbaar alleen tijdens de officiële race en de echte Q, niet tijdens deze "sprintfantasie", nu zenden ze vrolijk het (uiteraard veel belangrijkere Frankrijk - Brazilië ) damesvoetbal uit en op het andere kanaal een webcamstream met landschappen.
Anyway weer een Q op een opdrogende baan, toch zin in.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
1. geen idee (iets met een fia shitshow? zal wel iets in de F1.5 zijn gebeurdHollowGamer schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 11:54:
[...]
Wat was de discussie/waar gaat het over?
Als jullie met zijn allen elkaar gaan uitmaken voor iets, dan kan het misschien beter in een apart topic.
2. er is geen noodzaak niemand voor iets uit binnen een discussie. Je kan het met mij eens zijn, of je hebt het fout.
yup, vertrouw alleen de tweakers tijden in het topic... mazzeltje voor je. (of we starten voor 1230 is een vraag)WhatsappHack schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 11:59:
Ik snap het niet. Het is uitgesteld maar broadcast is gestart. Maar in de agenda’s van oa Purple Sector en Ziggo Sport F1 staat dat het voor 12:30 gepland stond?Did I just dodge a bullet omdat ik het anders gemist had als ik pas 12:30 was ingeschakeld? oO
[ Voor 34% gewijzigd door jack zomer op 29-07-2023 12:02 ]
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |