✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
[ Voor 19% gewijzigd door Silent Thunder op 01-07-2023 12:14 ]

erutangiS
"When you grow up your heart dies"
Tracky limitsSilent Thunder schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:14:
Ik heb het gemist kennelijk, maar wat er is met HAM gebeurt?
DUGG
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Haha ik was dus niet de enige die hier aan dacht
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
LEC ook. Maar net mazzel
PER ook.....
SQ2 wordt nog leuk
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Die kwam in het verkeer terecht waardoor hij geen goede ronde kon rijden.Silent Thunder schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:14:
Ik heb het gemist kennelijk, maar wat er is met HAM gebeurt? Waarom ligt hij nu al eruit?
En LEC heeft daar mazzel mee.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
ham track deleted en Sky zit alweer te huilen dat ze naar het systeem moeten kijken omdat ie geen advantage ervan had
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Soort battle royal systeem. Het is best apart dan HAM sprint shoot1 niet haalt.DarkSide schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:15:
Bijzonder HAM gisteren nog zo goed.
LEC ook. Maar net mazzel
PER ook.....
SQ2 wordt nog leuk

Waar moet ie dan heen?alexbl69 schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:16:
Niet echt netjes van Verstappen...
HAM fucked ook zijn ronde…alexbl69 schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:16:
Niet echt netjes van Verstappen...
Mijn boefje is liev!
Alleen 15 tracklimitsDentist schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:16:
Toch wel heel veel respect voor het feit dat Max al zo lang zo weinig fouten maakt.. zeker als je het vergelijkt met ham, per, Lec..
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Niet. Ham heeft een laptime deleted en is eruit, waardoor lec naar 15 gaat.
[ Voor 98% gewijzigd door Chocoball op 01-07-2023 14:23 ]
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Dat zei Coulthard net ook op de andere stream. Ze hebben wel een punt als alleen de kont uitbreekt, maar ja dan duren die beslissingen nog langer dan ze nu al duren.. Dus liever dat ze gewoon strict zijn zoals ze dat nu doen.Wognummer schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:16:
Proest
ham track deleted en Sky zit alweer te huilen dat ze naar het systeem moeten kijken omdat ie geen advantage ervan had
Je "krijgt" geen tracklimits, je krijgt straf als je je niet aan de track limits houdt.Woefdram schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:16:
Hamilton toch tracklimits waardoor hij zijn snelste tijd kwijt raakte. Opdrogende baan dus als je in je laatste rondje tracklimits krijgt ben je het haasje.
We kunnen wel doen alsof het allemaal random en oneerlijk is, maar het zijn de coureurs zelf die buiten de lijntjes kleuren.
Het begint te lijken op chauffeurs die standaard 150+ rijden en klagen over de boetes
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
idd niet nog meer if this than that twijfel gevallen.Pendaco schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:18:
[...]
Dat zei Coulthard net ook op de andere stream. Ze hebben wel een punt als alleen de kont uitbreekt, maar ja dan duren die beslissingen nog langer dan ze nu al duren.. Dus liever dat ze gewoon strict zijn zoals ze dat nu doen.
Gewoon altijd duidelijk. ongeacht weer etc.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Zag het iets anders... hij kwam HAM niet in de bocht tegen en kreeg er bijkans nog een tow van. Daarna heeft Verstappen de keuze om hetzij door te rijden hetzij tijdig af te remmen. In plaats daarvan fucked hij Hamiltons ronde.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dat dacht ik ook te zien, maar misschien hadden Sky, FOM en ik iets gemistRocketKoen schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:17:
[...]
Niet. Ham heeft een laptime deleted en is eruit, waardoor lec naar 15 gaat.
De omstandigheden zijn voor iedereen hetzelfde dus eigenlijk is het een non-issue. Alleen omdat HAM hem niet tussen de lijntjes weet te houden de track limits aanpassen is gewoon stom.Pendaco schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:18:
[...]
Dat zei Coulthard net ook op de andere stream. Ze hebben wel een punt als alleen de kont uitbreekt, maar ja dan duren die beslissingen nog langer dan ze nu al duren.. Dus liever dat ze gewoon strict zijn zoals ze dat nu doen.
Grappig, de sessie die ik zit te kijken ging anders. Daar hing het af van de ronde van HAM, maar HAM dook de pits in omdat ie vanwege traffic geen goede tijd kon neerzetten. Dus LEC was safe op het moment dat HAM de pit in dook.sjaool schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:21:
Toen de track limits time deleted nog niet bekend waren lag hij eruit. ;-)
Track limit evolution zullen we maar zeggen.
Ik verstond de eerste paar zinnen van Ham niet eens. Die is inderdaad niet happy.StefanVerkerk schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:22:
Hehe, Hamilton met Lawrence Barretto... Hamilton klinkt niet echt positief hehe.
Eerst een banker lap zetten en dan verbeteren lijkt de beste methode te zijn in deze shootout.StefanVerkerk schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:23:
GP: We denken dat je met deze tijd al veilig bent.
Ik heb niet op HAM gelet. Alleen op LEC zijn positie.Dido schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:22:
[...]
Grappig, de sessie die ik zit te kijken ging anders. Daar hing het af van de ronde van HAM, maar HAM dook de pits in omdat ie vanwege traffic geen goede tijd kon neerzetten. Dus LEC was safe op het moment dat HAM de pit in dook.
Hij vindt dit ook helemaal niks. Gister tijdens interview moest die nog vragen waar die voor kwalificeerdeThijss85 schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:24:
[...]
Ik verstond de eerste paar zinnen van Ham niet eens. Die is inderdaad niet happy.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Lol, dan zit je er lekker in.xzaz schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:25:
[...]
Hij vindt dit ook helemaal niks. Gister tijdens interview moest die nog vragen waar die voor kwalificeerde
Oh hij gaat net naar P2
[ Voor 21% gewijzigd door G_Dragon op 01-07-2023 12:26 ]
Ik ook, die stond op 15, onder de tekst "Driver at risk"sjaool schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:25:
Ik heb niet op HAM gelet. Alleen op LEC zijn positie.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
1 Jul 2023, 12:27:30
Ik wacht nog even de track limits af
Hoe was de pizza?
Er zullen nog wel wat kruisjes achter zijn naam staanalexbl69 schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:19:
[...]
Zag het iets anders... hij kwam HAM niet in de bocht tegen en kreeg er bijkans nog een tow van. Daarna heeft Verstappen de keuze om hetzij door te rijden hetzij tijdig af te remmen. In plaats daarvan fucked hij Hamiltons ronde.
Mijn boefje is liev!
Hij meldde het zelf al op de board radio.StefanVerkerk schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:28:
CAR 1 (VER) TIME 1:06.793 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 10 LAP 15 12:26:23
1 Jul 2023, 12:27:40
Wat jammer!
Kom op nog een kans!
[ Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 01-07-2023 12:29 ]
Niet zo snelG_Dragon schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:29:
Leclerc out.. no way..
Wat jammer!
Kom op nog een kans!
PER haalt een derde sessie van kwalificatie
kleine edit
/f/image/I3flhwyugsfvPeYhyofSyxLB.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 74% gewijzigd door DarkSide op 01-07-2023 12:39 ]
DarkSide schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:31:
BREAKING NEWS
PER haalt een derde sessie van kwalificatie

Nuttige teamradio haha
Volgens mij reed hij met rechtsachter over de band heen die net eraf gehaald was.sjaool schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:32:
Wat gebeurde daar bij Haas? Wow.
Stom dat ze die woorden telkens zo censureren, ben er persoonlijk totaal geen voorstander van..StefanVerkerk schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:31:
Gasly: *pieeeeeep* *pieeeep*
Nuttige teamradio haha
Hier net zo want je vult die woorden toch wel zelf in. Maar ja, dat is de Engels/Amerikaanse mentaliteit. Horen we het niet dan bestaat het ook niet.G_Dragon schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:34:
[...]
Stom dat ze die woorden telkens zo censureren, ben er persoonlijk totaal geen voorstander van..
FIA STEWARDS: PIT LANE INCIDENT INVOLVING CAR 27 (HUL) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - UNSAFE RELEASEStefanVerkerk schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:34:
PIT LANE INCIDENT INVOLVING CAR 27 (HUL) NOTED - UNSAFE RELEASE
1 Jul 2023, 12:34:16
1 Jul 2023, 12:35:41
Ik zie het nu in de herhaling. Hij rijdt tegen de linksvoor gewisselde band en rubber op rubber geeft best veel grip.TinusXIII schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:33:
[...]
Volgens mij reed hij met rechtsachter over de band heen die net eraf gehaald was.
Kennelijk de kardinalen in zijn motorrenegrunn schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:36:
Max heeft een nieuwe Paus gekozen?
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |