[F1 2023] Race 10 GP van Oostenrijk Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 28 Laatste
Acties:
  • 101.742 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:46
Mog schreef op zondag 2 juli 2023 @ 17:14:
Wat is Sainz genaaid door zijn eigen team zeg. Auw, auw, auw.

[...]

Onmogelijk op eigen kracht. Als Perez en Alonso het een aantal keer verkloten kan het wel.
Dan nog steeds niet. Als die alle races tot aan Zandvoort uitvallen niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Shinji op 02-07-2023 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Nu online

[...]

Onmogelijk op eigen kracht. Als Perez en Alonso het een aantal keer verkloten kan het wel.
Nee. Zie een paar Posts hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Je hebt gelijk! Zelfs als Perez en Alonso 4 races geen punten halen en Verstappen alles is het niet mogelijk. In mijn hoofd was Zandvoort later.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:26
De boodschap is duidelijk heren! Iets te veel biertjes op dus theoretisch rekenen moet ik in deze modus maar niet doen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Bullet NL schreef op zondag 2 juli 2023 @ 17:12:
[...]

Ik vind afgeven op hoe anderen leven erg zuur...... Misschien is het veroordelen van andere mensen en hoe deze hun leven willen leven misschien wel net zo erg.
Of het oogluikend toestaan van dat vrouwen bijvoorbeeld op allerlei akelige manieren worden lastig gevallen (onder het mom van een feestje en dat ze een biertje teveel op hadden). Dat vind ik eigenlijk nog erger dan de hersenloze massa zelf. Maar goed, agree to disagree blijkbaar. Hier valt geen eer aan te behalen.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Ik denk trouwens dat het meest dominante was wat ik heb gezien het opwarmen van de bandjes was van VER in lap 70. Als een kat die met een muis speelt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Shinji
Bansheeben schreef op zondag 2 juli 2023 @ 17:21:
[...]

Of het oogluikend toestaan van dat vrouwen bijvoorbeeld op allerlei akelige manieren worden lastig gevallen (onder het mom van een feestje en dat ze een biertje teveel op hadden). Dat vind ik eigenlijk nog erger dan de hersenloze massa zelf. Maar goed, agree to disagree blijkbaar. Hier valt geen eer aan te behalen.
Heb je daar een bron van? Vorig jaar of twee jaar terug wat van gezien, of dat toen helemaal waar was weet ik ook niet zeker want ik meen me te herinneren dat er ook twee Britse vrouwen waren die online van te voren hadden gezegd dat ze dat gingen roepen daar of iets dergelijks.

Maar dit jaar heb ik er nog niks van gezien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
[...]

Je hebt helemaal gelijk. Kutvolk is kutvolk. Maar een feestje mag ook een feestje zijn, en ongelukkige versierpogingen horen daar ook bij. Een overgoot gedeelte van de mensen houdt het wel gewoon leuk he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:46

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

rodie83 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 17:23:
Ik denk trouwens dat het meest dominante was wat ik heb gezien het opwarmen van de bandjes was van VER in lap 70. Als een kat die met een muis speelt.
Ik zou op dat moment weleens de gedachte van LEC willen weten. Wetende dat ze samen nog gekart hebben en samen ‘zijn opgegroeid’ in het wereldje.

www.google.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

MisteRMeesteR schreef op zondag 2 juli 2023 @ 17:26:
[...]

Ik zou op dat moment weleens de gedachte van LEC willen weten. Wetende dat ze samen nog gekart hebben en samen ‘zijn opgegroeid’ in het wereldje.
“Ik heb een slechtere auto en een slechter team, geen wonder dat het niet lukt”

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-06 19:15

Bullet NL

Eigen Wijs

[...]

Nee, ik hou me graag bij de feiten.
Vorig jaar waren er incidenten, dit jaar zetten een aantal van jullie fans rond de baan weg als tokkies....

Kijk nou eens even in de spiegel, je veroordeeld mensen zonder dat ze wat doen, sterker nog, je legt zelfs mij woorden in de mond die ik helemaal nooit heb uitgesproken.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

rodie83 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 17:26:
[...]

Je hebt helemaal gelijk. Kutvolk is kutvolk. Maar een feestje mag ook een feestje zijn, en ongelukkige versierpogingen horen daar ook bij. Een overgoot gedeelte van de mensen houdt het wel gewoon leuk he :)
Ik vind feestjes helemaal prima. Maar mijn tante vragen of ze even op d'r kniën wil gaan terwijl ze met mijn neefje van 12 door de menigte probeert te komen is gewoon niet oké. Maar goed dat is slechts mijn anecdote natuurlijk...

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
[...]

In je hoofd van tweede naar eerste, van de rest. Dat slaat wel even je ideeen over WDC (voor zover die er al waren) kapot. Nogmaals, dit was vanuit VER het niet te doen om dat extra punt, maar om volledige dominantie op te eisen. Psychologische klappen uit delen op z'n best :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Mog schreef op zondag 2 juli 2023 @ 17:28:
[...]

Dit dus, Charles ziet zich zelf wel als hele goede coureur, heeft hij alle recht op..... Maar het zit hem niet mee in vergelijk met Max. Max heeft gewoon het beste totaalpakket, zijn kunde en capaciteit in de auto en de auto zelf.

Max is de maat, de rest kan zich aan Max afmeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Bansheeben schreef op zondag 2 juli 2023 @ 17:30:
[...]

Ik vind feestjes helemaal prima. Maar mijn tante vragen of ze even op d'r kniën wil gaan terwijl ze met mijn neefje van 12 door de menigte probeert te komen is gewoon niet oké. Maar goed dat is slechts mijn anecdote natuurlijk...
Ja, seriously uncool. Maar ik mag ook hopen dat dat meer uitzondering is dan regel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Bullet NL schreef op zondag 2 juli 2023 @ 17:06:
35 miljoen + 25 miljoen als Mercedes ambassadeur over 10 jaar..... Das veul geld voor iemand die in het middenveld rijd....
Daar kan Hamilton dan weer niet zoveel aan doen. Die auto is gewoon een shitbox :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

rodie83 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 17:37:
[...]

Ja, seriously uncool. Maar ik mag ook hopen dat dat meer uitzondering is dan regel.
Een incident blijft daar mee natuurlijk nog steeds een incident en is niet iedereen een tokkie. Zo zwart-wit is de wereld niet.

Afijn, ik hoor van een aantal mensen die nu op het circuit zijn dat de sfeer erg goed is.

Wat eigenlijk helemaal mooi is aan de huidige weken, we kunnen ons vanaf vrijdag, dus minder dan een week vanaf vandaag, weet druk maken om de volgende race!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
rodie83 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 17:37:
[...]

Komt nog bij de vraag of deze anekdote uit de duim is gezogen [pun] of niet?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

En we weten het inmiddels wel met Hamilton. Dus wederom:

Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.

[ Voor 87% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-07-2023 11:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Bullet NL schreef op zondag 2 juli 2023 @ 17:08:
[...]

Gisteren al een paar keer in verschillende interviews.. Hoe triest ook, had het nog meer gemoeten ofzo?
Nou ja, waarom niet. Gister gebeurd en aandacht aan besteed maar nu alweer over tot de orde van de dag?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

werphengel schreef op zondag 2 juli 2023 @ 17:45:
[...]

Nou ja, waarom niet. Gister gebeurd en aandacht aan besteed maar nu alweer over tot de orde van de dag?
Waarom niet over tot de orde van de dag? hoe erg al het leed overal is, we kunnen toch niet continu daar stil bij blijven staan? Bedoel ze hebben voorafgaande aan het volkslied voor de race 1 minuut stilte gehouden voor Van 't Hoff, dit was zeer respectvol, het publiek deed hier ook erg goed aan mee.

Op een gegeven moment moet/mag de knop om en is het weer terug naar normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat snelste rondje spelletje ging ook nergens over. Perez had op dat moment een .111 staan en Verstappen een .150. Als Verstappens personal best 4-honderdste sneller was had die die fastest lap sowieso al gehad. Echt pure toeval dat op dat moment de "stand" zo was.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:59
Bullet NL schreef op zondag 2 juli 2023 @ 17:33:
[...]

Dit dus, Charles ziet zich zelf wel als hele goede coureur, heeft hij alle recht op..... Maar het zit hem niet mee in vergelijk met Max. Max heeft gewoon het beste totaalpakket, zijn kunde en capaciteit in de auto en de auto zelf.

Max is de maat, de rest kan zich aan Max afmeten...
Als je alleen al de race engineers van Leclerc en Sainz hoort op de onboard radio, dan hoor je al waar 50% van probleem ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:35
[...]

Leclerc kennende "nothing, just an incident" :)

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:18

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ik vraag me af hoe dat nou precies gegaan is bij Red Bull.

Max: so, how about fastest lap?
JP: Checo has it now at xx time
Max: Yeah, i can beat that time
JP: ok, cool your tyres a bit and prep the car
Max: i was thinking to box for fresh tyres
JP: no, to risky, stay out
Max:
Head Mechanic: He's coming in isn't he?
JP: yep

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• duvekot
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rY27xyl4GDGJ3eBE9bmR8h7FeRA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/UC4eomlxUAyaP237y7Bz414z.png?f=fotoalbum_large

We zijn nog niet klaar met de "Track Limits" :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:32

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e0dgf5M-UkNmCZsSgyWQr3I6kjM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aFWRJut5BnOGpET3pLszs3BC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GqQNHKXQLVR5p8V6RAmBN-ml840=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9j33n0Wk5zxc63snfvVeym06.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tVH9ro8RqLTouw48CTZsKFdsGuI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/w1UsGwcjaKVz0TSk7GddlyN9.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hnORX7PbXSF6HDphf6upqHTXzGI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/b4vTFyzkl2ZTAGQYISWIsEXQ.png?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

[...]

Ook niet helaas.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Shinji schreef op zondag 2 juli 2023 @ 17:24:
[...]

Heb je daar een bron van? Vorig jaar of twee jaar terug wat van gezien, of dat toen helemaal waar was weet ik ook niet zeker want ik meen me te herinneren dat er ook twee Britse vrouwen waren die online van te voren hadden gezegd dat ze dat gingen roepen daar of iets dergelijks.

Maar dit jaar heb ik er nog niks van gezien.
Yup, was allemaal bullshit toen. Ze bleken dit al op meerdere circuits gedaan te hebben in een poging om in de paddock te komen, wat ze toen gelukt is in Oostenrijk.

Ze hebben achteraf toegegeven dat het allemaal gefaked was. Maar daar hoorde je vervolgens de moraalridders niet meer over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
Mog schreef op zondag 2 juli 2023 @ 17:28:
[...]

Dit. Chuck zit al een aantal jaar bij Ferrari, die weet dondersgoed dat je geen hoop moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
duvekot schreef op zondag 2 juli 2023 @ 18:23:
[Afbeelding]

Sidenote: die 100 deleted lap times zijn niet 100 track limit violations. Track limit violation in T10 betekende automatisch dat de volgende ronde ook verwijderd werd. Dus het zal eerder in de buurt van 50 violations zijn geweest.

Waarbij op een gegeven moment ook mooi langs kwam dat ik meen Tsunoda een T10 violation had in lap 47, en vervolgens plingelde Multiviewer op een deleted lap time, van Tsunoda, als zijndr "Next lap" meteen gevolgd door een track limit violation in T10 lap 48. Dus ronde 48 heeft Tsunoda twee keer een deleted lap time gehad, 1x als zijnde next lap door violation in lap 47 en een keer voor wederom een violation.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Hippocampus schreef op zondag 2 juli 2023 @ 18:05:
Ik vraag me af hoe dat nou precies gegaan is bij Red Bull.

Max: so, how about fastest lap?
JP: Checo has it now at xx time
Max: Yeah, i can beat that time
JP: ok, cool your tyres a bit and prep the car
Max: i was thinking to box for fresh tyres
JP: no, to risky, stay out
Max:
Head Mechanic: He's coming in isn't he?
JP: yep
Waarom zat Jan-Peter op de boordradio van Verstappen? Had Gianpiero een dagje vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Laatst online: 15:18

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

RobertMe schreef op zondag 2 juli 2023 @ 18:33:
[...]

Waarom zat Jan-Peter op de boordradio van Verstappen? Had Gianpiero een dagje vrij?
Ik zeg altijd gewoon jp. Zo zullen er wel meer namen zijn in de F1 die ik niet correct kan spellen :>

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Hippocampus schreef op zondag 2 juli 2023 @ 18:35:
[...]

Ik zeg altijd gewoon jp. Zo zullen er wel meer namen zijn in de F1 die ik niet correct kan spellen :>
Toter Wolf / Dode Wolf?
Louis Badminton?
Cheeky Perez?
Chuck Norris? (Het kind van Chuck Leclerc en Lando Norris)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sly___
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20:10
Zou toch wat zijn als Max 5 seconden aan zijn broek krijgt door t protest van AM. 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

duvekot schreef op zondag 2 juli 2023 @ 18:23:
[Afbeelding]

Lach me suf als VER nu 5s krijgt en door die fast lap p2 eindigt :p

Edit

Net te laat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sly___ schreef op zondag 2 juli 2023 @ 18:38:
Zou toch wat zijn als Max 5 seconden aan zijn broek krijgt door t protest van AM. 😁
Time penalty voor Hulkenberg. Die is nog 3x gepingd geworden nadat hij uit was gevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Prima toch, nog eerste

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online

Amphiebietje

In de blubber

RCBL schreef op zondag 2 juli 2023 @ 17:42:
[...]

Komt nog bij de vraag of deze anekdote uit de duim is gezogen [pun] of niet?
Toch vreemd hoe geweld tegen vrouwen door bepaalde bevolkingsgroepen in NL "slecht" is, maar als de overheersende groep erbij betrokken is sommigen het plots nodig vinden negatieve ervaringen af te doen als leugens... }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Hoeveel limts heeft Max dan?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Amphiebietje schreef op zondag 2 juli 2023 @ 18:41:
[...]

Toch vreemd hoe geweld tegen vrouwen door bepaalde bevolkingsgroepen in NL "slecht" is, maar als de overheersende groep erbij betrokken is sommigen het plots nodig vinden negatieve ervaringen af te doen als leugens... }:|
Ja, dat komt dus door het vorige incident in Oostenrijk, wat dus inderdaad leugens bleken te zijn nadat de halve wereld over de fans daar was gevallen.

Niemand zegt dat het nu leugens zijn, maar mensen zijn wat voorzichtiger met oordelen gezien de vorige keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op zondag 2 juli 2023 @ 18:43:
[...]

Hoeveel limts heeft Max dan?
Tijdens de race 1 genoteerd. Maar punt is dat Aston Martin meent dat er meer violations waren dan dat er gemeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-06 15:40

pro_6or

amateur_60r

RobertMe schreef op zondag 2 juli 2023 @ 18:45:
[...]

Tijdens de race 1 genoteerd. Maar punt is dat Aston Martin meent dat er meer violations waren dan dat er gemeld zijn.
Ik denk ook wel dat dat klopt. Maar wat gaan ze nu doen, 20 keer de hele race nakijken?

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-06 10:58
RobertMe schreef op zondag 2 juli 2023 @ 18:40:
[...]

Time penalty voor Hulkenberg. Die is nog 3x gepingd geworden nadat hij uit was gevallen.
Dat waren toch allemaal meldingen van toen hij nog wel actief was? De meldingen waren allemaal zo'n beetje van 10-12 laps geleden. Dat 'ie dan een b&w flag krijgt in ronde 20 volgt op de melding van de track limit in ronde 10, welke pas rond ronde 20 werd weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

pro_6or schreef op zondag 2 juli 2023 @ 18:48:
[...]

Ik denk ook wel dat dat klopt. Maar wat gaan ze nu doen, 20 keer de hele race nakijken?
Tja, bij voetbal mist een scheidsrechter ook wel eens iets.... Achteraf kijkend moet je op een gegeven moment zeggen... Dit was het, nu gaan we verder.

Verwacht ook niet dat de FIA heel veel met een AM Protest gaat doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Hülkenberg dacht uitgevallen te zijn door een hydraulisch probleem omdat hij niet meer kon schakelen en geen stuurbekrachtiging meer had. Het team weet te melden dat de problemen rond de motor was.

Bij mijn weten hebben alle Ferrari klantenteams dit weekend een nieuwe motor genomen dus even afwachten wat er stuk is gegaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bushie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23:47
Gaan we weer terug naar de tijd, dat we 24 uur na de finish nog niet weten wat de uitslag is? Die track limits is gewoon ruk voor de kijker, je hebt op een bepaald moment geen idee meer wat de stand is. Zet er dan maar bandenstapels neer, kleur je buiten de lijntjes, klap je in de bandenstspel. Voor de kijker dan direct duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoyden schreef op zondag 2 juli 2023 @ 18:50:
[...]

Dat waren toch allemaal meldingen van toen hij nog wel actief was? De meldingen waren allemaal zo'n beetje van 10-12 laps geleden. Dat 'ie dan een b&w flag krijgt in ronde 20 volgt op de melding van de track limit in ronde 10, welke pas rond ronde 20 werd weergegeven.
Oh nee, dat hij, uiteraard voor de oude ronden, mog gepingd wordt is ook best logisch. Alleen komt het zo raar over. Helemaal dat ze dan ook nog even de zwart/witte vlag zwaaien. Zouden de marshalls die nu gezwaaid hebben naar de scooter die Hulkenberg terug bracht naar het paddock? :+
En achteraf gezien had het dus, zo lijkt het, ook best zo kunnen zijn dat ze nog een time penalty gaven? Want ze hebben ze dus wel nog allemaal nagekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Dat kan niet want hij is niet gewaarschuwd met een black and white flag.
Als klopt wat AM zegt dan zullen er 5 seconden penalties kwijt gescholden geworden (denk ik, ken de regels niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
Jaaa laten we de race opnieuw gaan bekijken! #tracklimits

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:40
[Roland] schreef op zondag 2 juli 2023 @ 18:54:
[...]

Als klopt wat AM zegt dan zullen er 5 seconden penalties kwijt gescholden geworden (denk ik, ken de regels niet :)
Wat ook weer lastig gaat zijn want een deel van de straffen is al tijdens de race ingelost, dus kwijtschelden zal ook weer een groep benadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[Roland] schreef op zondag 2 juli 2023 @ 18:54:
[...]

Huh, straffen kwijtschelden? Why?

Die wat gegeven zijn zijn terecht, echter zijn er ook niet gegeven. Dat maakt eerder dat die wat niet gezien zijn een gelukje zijn. Vervolgens zeggen "nee ja, dan doen we net alsof er geen tracklimits zijn" is heel erg raar en geef je bijna een vrijbrief mee om elke race massaal buiten de tracklimits te gaan zodat de FIA ze kwijt scheld.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 15:07
jdiezrequejo schreef op zondag 2 juli 2023 @ 18:56:
Jaaa laten we de race opnieuw gaan bekijken! #tracklimits
drinkspelletje! iedere tracklimit een slok, black&white flag atten en 5sec penalty atten met een shot chaser. tot over twee dagen bij de dialise

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Nu online
En dan is hij P1 met .155 seconden in plaats van 5.155 seconden.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-06 19:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ULzwQ4XE3CRBYqMLDfKCHXjwR4Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KvSgZFnwioevalxJIUvnubZ5.jpg?f=fotoalbum_large

Nou schiet niet vaak oke plaatjes maar de rook samen met Max op het scherm maakt het toch aardig geslaagd om te delen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Bushie schreef op zondag 2 juli 2023 @ 18:51:
Gaan we weer terug naar de tijd, dat we 24 uur na de finish nog niet weten wat de uitslag is? Die track limits is gewoon ruk voor de kijker, je hebt op een bepaald moment geen idee meer wat de stand is. Zet er dan maar bandenstapels neer, kleur je buiten de lijntjes, klap je in de bandenstspel. Voor de kijker dan direct duidelijk.
Er moet gewoon iets komen dat de rijder direct straft. Dat kan gravel zijn, een bandenstapel of een onmiddellijke, geautomatiseerde waarschuwing aan de rijder (op hun stuur of zo). Gravel is helaas weer een probleem voor andere raceklasse (zoals motoGP).

Ook moet de marge van “3x mag t, daarna straf” weg. Volgens mij bewees Alonso in Miami al dat je prima de chicane kan overslaan om een voordeeltje te halen. Dat hoort gewoon niet in sport thuis, dus moet men ermee stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

TinusXIII schreef op zondag 2 juli 2023 @ 19:10:
[...]

En dan is hij P1 met .155 seconden in plaats van 5.155 seconden.
Grote kans dat hij geen extra stop en dus extra punt had gepakt als hij 5s straf had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
RobertMe schreef op zondag 2 juli 2023 @ 19:03:
[...]

Huh, straffen kwijtschelden? Why?

Die wat gegeven zijn zijn terecht, echter zijn er ook niet gegeven. Dat maakt eerder dat die wat niet gezien zijn een gelukje zijn. Vervolgens zeggen "nee ja, dan doen we net alsof er geen tracklimits zijn" is heel erg raar en geef je bijna een vrijbrief mee om elke race massaal buiten de tracklimits te gaan zodat de FIA ze kwijt scheld.
Ik reageerde op de opmerking dat er straffen bijkomen. Protest heeft dan dus alleen symbolische waarde.
Ik ben het trouwens niet helemaal met je eens. Als blijkt dat heel veel straffen niet uitgedeeld zijn omdat het niet gezien/systeem niet werkt/whatever dan is het eerlijker en makkelijker om straffen kwijt te schelden dan om niets te doen. Je zult maar een plek (punten) verloren hebben terwijl je achterligger ook gewoon een penalty gehad zou moeten hebben.

Maar wellicht is er niks aan de hand en anders lossen ze het maar op :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:37
Ik lees hier een aantal mensen die licht verontwaardigd zijn over dat Sainz tekort gedaan zou zijn door Ferrari, maar dat zie ik anders.
Als hij dan zo veel sneller was dan Leclerc in die eerste stint had ie em maar gewoon in moeten halen, in plaats van piepen op de radio om te vragen of ie er alsjeblieft langs mag. LEC had nou eenmaal beter gekwalificeerd dus die positie verdiend, zou het team dan moeten vragen of ie de rem even intrapt zodat Sainz er op z'n gemakkie langs kan? Natuurlijk niet.
En Carlos dan achteraf zo balen dat er meer pace in zat maar dat er door de schuld van het team niet uitkwam. Volgende keer gewoon inhalen op de baan als je de nummer 1 driver wil zijn, als dat niet lukt niet zeiken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Omdat Twitter zichzelf gesloopt heeft, dan maar zo. Zijn blijkbaar 95 ronden verwijderd en 1200 gecheckt...

Afbeeldingslocatie: https://images-ext-1.discordapp.net/external/mcpZLgBv30vY5x8qZ8c-tZzLbBSZrLBOzJBMSeczHB8/https/pbs.twimg.com/media/F0C1wrlWcAAZktl.jpg?width=591&height=836
Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/1052726094547124296/1125117323926310932/Capture.JPG

Dit dus. :+
Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/1052726094547124296/1125115121719590912/Capture.JPG

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• duvekot
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:39
DaniëlWW2 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 19:45:
Omdat Twitter zichzelf gesloopt heeft, dan maar zo. Zijn blijkbaar 95 ronden verwijderd en 1200 gecheckt...
Met 1420 theoretische rondes (71 ronden .. 20 drivers) .. ben ik benieuwd naar "het percentage verwijderde rondes"

Of kan je theoretisch in 1 rond meerdere keren Track Limits halen? :+

Zo veel vragen >:)

Oooo witte rook uit Oostenrijk ... Er komen dus nog wat aanpassingen aan ..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lri5iG-_4wyBCxd1G1ZkiWb2HgQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9NK5xqLmNmPMZYhzG9F3DDSB.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door duvekot op 02-07-2023 19:57 . Reden: Uitkomst protest ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Bushie schreef op zondag 2 juli 2023 @ 18:51:
Het hele principe van tracklimits is zo volstrekt bizar. Als je er overheen kan racen en iedereen doet dat, waarom dan verbieden? En als je het om welke reden (veiligheid?) dan ook niet wil, waarom zorg je er dan niet voor dat het fysiek niet kan?

Track limits zijn gewoon achterlijk en dit weekend was er een bijzonder goed voorbeeld van. FIA, het zijn zo nu en dan een stel amateurs van heb ik jou daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nhz
  • Laatst online: 20-06 01:05

Nhz

DVNTR

Sebastiaannn schreef op zondag 2 juli 2023 @ 19:44:
Ik lees hier een aantal mensen die licht verontwaardigd zijn over dat Sainz tekort gedaan zou zijn door Ferrari, maar dat zie ik anders.
Als hij dan zo veel sneller was dan Leclerc in die eerste stint had ie em maar gewoon in moeten halen, in plaats van piepen op de radio om te vragen of ie er alsjeblieft langs mag. LEC had nou eenmaal beter gekwalificeerd dus die positie verdiend, zou het team dan moeten vragen of ie de rem even intrapt zodat Sainz er op z'n gemakkie langs kan? Natuurlijk niet.
En Carlos dan achteraf zo balen dat er meer pace in zat maar dat er door de schuld van het team niet uitkwam. Volgende keer gewoon inhalen op de baan als je de nummer 1 driver wil zijn, als dat niet lukt niet zeiken.
Sainz vroeg volgens mij helemaal niet of LeClerc aan de kant wilde gaan, Sainz werd door het team geïnstrueerd geen inhaalpoging te doen bij zijn teamgenoot. Natuurlijk had Sainz er voor kunnen kiezen om schijt te hebben aan deze teamorder, maar zo werkt het spelletje (meestal) niet.

Het gaat mij verder ook niet perse om het resultaat van Sainz, Ferrari heeft zichzelf hier vandaag (wederom) te kort gedaan. Wanneer ze Sainz hadden laten gaan, hadden ze meer kans gehad op een P2 en P3, denk ik.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

rodie83 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 20:00:
[...]

Het hele principe van tracklimits is zo volstrekt bizar. Als je er overheen kan racen en iedereen doet dat, waarom dan verbieden? En als je het om welke reden (veiligheid?) dan ook niet wil, waarom zorg je er dan niet voor dat het fysiek niet kan?

Track limits zijn gewoon achterlijk en dit weekend was er een bijzonder goed voorbeeld van. FIA, het zijn zo nu en dan een stel amateurs van heb ik jou daar.
Misschien heb je wel gelijk. Het klinkt voor mij wel logisch.

Ik heb de wijsheid niet in pacht hierover maar als je 1200 ! ronden moet checken met meerdere plekken per ronde en tig coureurs, dan gaat er natuurlijk wel mega veel capaciteit inzitten. Dat lijkt me geen gezonde en werkbare situatie.

Sowieso vind ik het altijd wat vermoeiend, als er zo'n TL melding komt. "Daar gaan we weer...." denk ik dan.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:08
@Nhz hij maakte wel duidelijk dat hij sneller was toen zijn engineer hem vroeg hoe het ging. Sainz zei volgens mij iets als "Volgens mij kunnen jullie wel zien hoe het gaat en hoef ik dat niet te zeggen". Hij wilde er duidelijk voorbij.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arthur345
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-06 15:30
rodie83 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 20:00:
[...]

De regel is 2 wielen binnen de baan. Zo simpel als maar zijn kan. Dat is (sinds de nieuwe wedstrijdleiders) overal hetzelfde, althans dat zou zo moeten zijn. Norris zag Hamilton bij bocht 1 op de exit al buiten de baan gaan en ik vermoed dat dat bijvoorbeeld niet is gezien door de wedstrijdleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 23:02
Help!!!! schreef op zondag 2 juli 2023 @ 20:17:
[...]

Ik heb de wijsheid niet in pacht hierover maar als je 1200 ! ronden moet checken dan gaat er natuurlijk wel mega veel capaciteit inzitten.
Dan ben je gewoon de hele race opnieuw aan het bekijken en beoordelen. 20x71 laps, min enkele laps VSC/SC.

Ik las even 1200 potentiële gevallen van overschrijding, maar dat is gelukkig niet zo. Opnieuw alles bekijken vind ik nogal dubieus. Dat kun je dan elke race/kwalificatie wel gaan doen en is het eind totaal zoek.

Van mij mogen ze wel wat doen aan het klikken. Doe zoals bij sommige sporten: je mag een challenge aanvragen en als die wordt afgewezen is je beurt voorbij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Naast het circuit een kerb van maximaal een meter breed en daarna grind. Werkte tig jaar geleden toch ook gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
Arjan90 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 20:17:
@Nhz hij maakte wel duidelijk dat hij sneller was toen zijn engineer hem vroeg hoe het ging. Sainz zei volgens mij iets als "Volgens mij kunnen jullie wel zien hoe het gaat en hoef ik dat niet te zeggen". Hij wilde er duidelijk voorbij.
Uiteraard wilde hij er voorbij, maar hij kreeg even later instructies geen aanval te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Word nog een lange nacht voor de FIA met het uitzoeken van de 1200 overtredingen..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:45
We hebben zometeen naar een race en podium zitten kijken waar niets van over blijft?!?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nhz
  • Laatst online: 20-06 01:05

Nhz

DVNTR

Arjan90 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 20:17:
Klopt, wat helemaal geen gekke reactie is op het verbod om aan te vallen. Iets wat waarschijnlijk voor de race ook al verboden zal zijn. Dat Sainz meld dat hij sneller is vind ik dan ook wat anders dan vragen of Charles even plaats kan maken. Hij geeft hiermee aan dat hij het niet eens is met dit beleid, iets dat hij naar mijn idee steeds vaker doet en vaak niet eens onterecht.

Ik ben van mening dat Ferrari ze gewoon had moeten laten racen, óf ze hadden Charles opdracht moeten geven Carlos erlangs te laten. De snellere coureur op laten houden is maar heel zelden de juiste tactiek. Dat Charles in de kwalificatie sneller was heeft daar mijn inziens niet zoveel mee te maken, op dat moment was hij niet sneller dan Carlos en het gaat in dit geval om teambelang.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur345
pjlgt schreef op zondag 2 juli 2023 @ 20:24:
Naast het circuit een kerb van maximaal een meter breed en daarna grind. Werkte tig jaar geleden toch ook gewoon?
"We kunnen niet binnen de witte lijn blijven dus leg grind naast de baan" :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:36
Tk55 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 19:37:
[...]

Er moet gewoon iets komen dat de rijder direct straft. Dat kan gravel zijn, een bandenstapel of een onmiddellijke, geautomatiseerde waarschuwing aan de rijder (op hun stuur of zo). Gravel is helaas weer een probleem voor andere raceklasse (zoals motoGP).

Ook moet de marge van “3x mag t, daarna straf” weg. Volgens mij bewees Alonso in Miami al dat je prima de chicane kan overslaan om een voordeeltje te halen. Dat hoort gewoon niet in sport thuis, dus moet men ermee stoppen.
Is dat laatste niet al apart te straffen ivm "leaving the track and gaining an advantage"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
pjlgt schreef op zondag 2 juli 2023 @ 20:24:
Alleen is de FIA er tegenwoordig snel bij een rode vlag te tonen omdat er steentjes op baan liggen.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens Sargant of Albon (samen bij F1TV post show) moet er gewoon een strookje gras komen een stukje buiten de baan. Want gras ligt er toch al voldoende rondom het circuit :+

Edit:
Come to think of it. Verstappen geeft sowieso al geen f*ck om gras hebben we gisteren gezien. Dus dat werkt al niet.

[ Voor 26% gewijzigd door RobertMe op 02-07-2023 20:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Nu online
RobertMe schreef op zondag 2 juli 2023 @ 20:44:
Volgens Sargant of Albon (samen bij F1TV post show) moet er gewoon een strookje gras komen een stukje buiten de baan. Want gras ligt er toch al voldoende rondom het circuit :+

Edit:
Come to think of it. Verstappen geeft sowieso al geen f*ck om gras hebben we gisteren gezien. Dus dat werkt al niet.
Het is wel zo, leg er iets naast dat naast de baan gaan afstraft, net als bocht 13 in Japan. Niet artificieel iets gaan doen, dat werkt niet en daar hebben we vandaag het perfecte voorbeeld van gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur345
Ferrari had zeker die driver swap moeten doen. Deden ze vorig jaar op Silverstone ook, waarom nu niet? Als je de kans hebt om je potentieel beter te benutten met het voordeel dat je als team achter elkaar rijdt ben je eigenlijk dom om het niet te doen. En misschien ook split strategie tijdens die VSC zodat niemand tijd verloor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:28
RobertMe schreef op zondag 2 juli 2023 @ 20:44:

Edit:
Helemaal eens! Niet een sausage kerb die je wagen beschadigd maar een stuk gras/kunststof dat je wagen vertraagd door bijvoorbeeld minder grip te geven. Dan wordt je direct bestraft door te wijd te gaan zonder deze hele kermis aan track limits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Van die stroeve verf zoals op Paul Ricard om af te remmen als ze er komen. Of gewoon de kerb stones weghalen en direct gras.

Maar er zal vast iets veranderen aan het circuit, denk niet dat dit gedoe, hoe vermakelijk ook (gaf mooi afleiding), voor herhaling vatbaar is.

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Overigens vond Albon het ook schandalig dat het zo lang duurde.

Lap 20 kreeg hij een track limits warning, dus "voorzichtiger"; lap 21 kreeg hij een track limits warning, dus voorzichtiger; lap 22 kreeg hij een track limits warning, dus met 4 wielen binnen de lijn, en vervolgens kreeg hij nog steeds een track limit warning. Vervolgens deelde het team hem mede dat het over 15 ronden terug ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
PatrickH89 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 20:38:
[...]

Is dat laatste niet al apart te straffen ivm "leaving the track and gaining an advantage"?
Volgens mij gebeurde dat toen ook. Dacht dat ALO dat een aantal keer deed. Maar track limits is eigenlijk hetzelfde toch? Je neemt een ruimere bocht en gaat daardoor sneller. Levert niet direct een positie op, maar wel tijdswinst. En dat maakt uit over de hele race gezien.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jdiezrequejo
Was deze al gepost? Jet-pack meneer gaat neer 😅
https://twitter.com/f1/st...&t=Z9vSguwaVlIy0BDfO8u2jg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Shinji
Is ook niet te bekijken, dus wellicht geen Twitter linkjes meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:18
Volgende keer met die track limits moet elke coureur maar elke ronde alle bochten over de lijntjes rijden voor 70 ronden lang.
De stewards helemaal gek maken als protest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tk55 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 20:59:
[...]

Volgens mij gebeurde dat toen ook. Dacht dat ALO dat een aantal keer deed. Maar track limits is eigenlijk hetzelfde toch? Je neemt een ruimere bocht en gaat daardoor sneller. Levert niet direct een positie op, maar wel tijdswinst. En dat maakt uit over de hele race gezien.
Het verschil zit hem in of je een Russeltje [1] om een Hamiltontje [2] doet :+

[1] Buiten de baan iemand inhalen, zeg in Spanje
[2] Niet binnen de lijntjes kleuren en daardoor een tiende voordeel behalen

Leaving the track and gaining an advantage lijkt voornamelijk echt te gaan over "afsnijden" etc waarbij er, meestal, een plek gewonnen wordt. Daarbij wordt je ook altijd gestraft (plek teruggeven / time penalty als je dat niet doet. Tenzij je Hamilton heet en het in Abu Dhabi 2021 doet.). Track limit violation mag je dus 3x doen en krijg je pas de 4e keer straf voor. Beetje dus de categorie "de een geeft per definitie voordeel" de ander "geeft een miniem voordeel in tijd maar niet in positie / ...".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23:47
ipv witte lijnen een stoeprand van een centimeter of 15 hoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:49
De hele track limits onzin afschaffen lijkt mij het beste voor de sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
d-vine schreef op zondag 2 juli 2023 @ 21:06:
Volgende keer met die track limits moet elke coureur maar elke ronde alle bochten over de lijntjes rijden voor 70 ronden lang.
De stewards helemaal gek maken als protest.
Ik denk dat er weinig coureurs zijn die niet elke ronde bij meerdere bochten in de buurt van de lijnen (/niet met 2 wielen buiten de lijnen) gereden hebben. Behalve bocht 2 en 5 probably

Waarschijnlijk is Albons "ik ben 1 ronde met geen enkel wiel buiten de lijn geweest in T10" ook letterlijk de enige geweest die (eenmalig) zo "veilig" gereden heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
U123456 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 21:08:
De hele track limits onzin afschaffen lijkt mij het beste voor de sport.
Dus je stelt voor geen lijnen te trekken en gewoon rondjes te rijden? Kijken wie het snelste 305KM in een cirkel kan rijden.

Edit:
Ergo: ergens moet er een lijn getrokken worden (pun intended) in wat nu daadwerkelijk het circuit is en wat er buiten ligt

[ Voor 17% gewijzigd door RobertMe op 02-07-2023 21:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinniedh
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 17:02
Shinji schreef op zondag 2 juli 2023 @ 21:05:
[...]

Ligt aan jou, bij mij doet hij het

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:42

sjaool

Every life should have 9 cats

Shinji schreef op zondag 2 juli 2023 @ 21:05:
[...]

Deze is vast wel te bekijken. ;)

https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bushie schreef op zondag 2 juli 2023 @ 21:07:
ipv witte lijnen een stoeprand van een centimeter of 15 hoog.
Dat is jarenlang (semi) het geval geweest in Oostenrijk, met de "broodjes". Die best wel vergelijkbaar zijn met de varkensruggen die je gewoon in het verkeer ziet (ligt nu nog in T1). Alleen sloopte die dingen de auto's en zijn ze ook (levens)gevaarlijk gebleken nadat op Monza in Parabolica een (meen) F2 auto er overheen vloog en in vlucht in de catchfencing belande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vinniedh schreef op zondag 2 juli 2023 @ 21:12:
[...]

Ligt aan jou, bij mij doet hij het
offtopic:
Ligt aan Twitter. Die willen dat nog alleen ingelogde gebruikers hun platform gebruiken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jdiezrequejo
Op Instagram staat hij nu ook..
https://www.instagram.com.../?igshid=YmM0MjE2YWMzOA==

Gaat niet altijd goed 🫨😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-06 15:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dj-sannieboy schreef op zondag 2 juli 2023 @ 19:37:
[...]

Grote kans dat hij geen extra stop en dus extra punt had gepakt als hij 5s straf had.
Volgens mij had hij prima de FL kunnen pakken met zijn oude bandjes.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S6ZtknfC92cLRoPQonMhxj_f4ug=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/htoJC9ncrTKokZnumFin1yzn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wg_uAP05b_R4bCy8N_usQKStJgs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QeveMnUFN80d2KjNswQSb3TY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DCixGKOrXmY-C9K6jiasUz4SwxI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MkzLo3OswciL2qba4cLrpkOY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jwACHos8tv-25A8bMZEgM8N66T0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1r04xiOkoCi3OLkebmwVUS26.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lrMq_AlcMQYGNlnoso060itNVUo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wt8LyMqFW9zb4NUKEJQrMMDr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YHvFzGa_k1YQVewjKTxzvxVBlds=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iz1LWq2gP8zZoVaLg7asBnbS.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 02-07-2023 21:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1A61xbam6jVQedey6SSqEmoCPeg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sq16BilqLoiuMX204aSkpuNq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DUZebGosAz3Vu_YvBT2fTSOYqDQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PKUH53AjP5UazF58uTVBsuN9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gMYZ8SdtGaD5MMShymoIZdbAiqY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k1PcWL7HLPJjCVCJmP7HkAIL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
  • Carlos Sainz + 10 seconden
  • Lewis Hamilton + 10 seconden
  • Pierre Gasly + 10 seconden
  • Alex Albon + 10 seconden
  • Esteban Ocon + 30 seconden (vier overtredingen in totaal)
  • Logan Sargeant + 10 seconden
  • Nyck de Vries + 15 seconden (twee overtredingen in totaal)
  • Yuki Tsunoda + 5 seconden

[ Voor 197% gewijzigd door G_Dragon op 02-07-2023 21:56 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord