✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Verder vraag ik me af welke cheat code Horner heeft gebruikt. Verstappen kan gewoon 30 seconden wegrijden zonder enige problemen met track limits terwijl de rest de grens van het circuit opzoekt om snelheid te houden, hoe dan.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Out of context is dat een hele vreemde opmerking
Best wel intimiderend voor Sainz en de restG_Dragon schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:29:
Wat een geweldige actie van Verstappen!
Nee hoor, de meesten zijn geserved tijdens de race. De uitslag is nu de uitslag. Enige vraag is of Perez nog een lijntje heeft gemist in de laatste ronde..MC_Sparkles schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:30:
Hoppa, FL ook in de pocket. Strakke race van Max. Verder wel vermakelijke race. Lekker veel actie en nu nog uren spanning voor de uitslag met alle straffen. Op naar de volgende race.
1 | VER | 1:07.012 |
2 | LEC | 1:09.990 |
3 | PER | 1:09.317 |
4 | SAI | 1:09.348 |
5 | NOR | 1:09.877 |
6 | ALO | 1:09.512 |
7 | HAM | 1:10.457 |
8 | RUS | 1:10.160 |
9 | GAS | 1:10.344 |
Jammer voor LEC.Thijss85 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:30:
Was die 3 stopper toch het snelst..
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Ze gunnen elkaar niks maar verder geen wrevel hoorDaniëlWW2 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:30:
Nee ik moet echt alle punten dit weekend hebben. Perez mag echt niet een punt voor de snelste ronde hebben.
Norris ja, Piastri zowat laatste.Miki schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:30:
Voor mij is McLaren de grote winnaar. De updates voegen echt wat toe waardoor de auto veel competiever is geworden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nou ja, de double stack kon sneller...plizz schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:31:
Gelukkig hebben die clowns van Ferrari geen gekken dingen gedaan. Maar alleen rare vragen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
terecht ook.TheBrut3 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:30:
Norris DotD.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
SowiesoVinniedh schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:32:
Als iemand anders dan perez het punt had gehad voor de snelste ronde had max het dan ook gedaan?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Is er al een definitieve eindstand met al die penalty’s
Als het meten van track limits automatisch gaat is het een tikkie belachelijk dat het bijna 10 rondjes duurt om door te geven.BiaggioLuciano schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:27:
[...]
Voor lap 61 blijkbaar. Kan dus lachen worden.
Flickr PSN ID= cheironnl
piastri ook geen updates. En NOR vindt deze track ook erg leuk.
Maar alsnog een groot verschil
Hoop dat ze idd wat meer naar voren kunnen komen,
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Nee McLaren die dus met de updates een betere auto weet neer te zetten en daarmee Norris helpt. Piastri zal zodra hij de updates krijgt ook meer naar voren rijden.
[ Voor 4% gewijzigd door Miki op 02-07-2023 16:33 ]
Jazeker.Richh schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:32:
Maar zat Max binnen de lijntjes in turn 10?
Toch best knap als je 400x faalt met je strategie
:strip_exif()/f/image/BoKkdFZkvGJJf1Y3e1jmFrhB.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 34% gewijzigd door G_Dragon op 02-07-2023 16:34 ]
Ja Norris met updates en Piastri zonder. Kan je dus goed zien wat deze updates gedaan hebben.
Dan al helemaal. Denk je dat hij dat punt specifiek van zijn team mate wilde afpakken?Vinniedh schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:32:
Als iemand anders dan perez het punt had gehad voor de snelste ronde had max het dan ook gedaan?
Aha, alleen Norris had dus updates. Hij zat er goed op in elk geval dat wel.Miki schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:33:
[...]
Nee McLaren die dus met de updates een betere auto weet neer te zetten en daarmee Norris helpt. Piastri zal zodra hij de updates krijgt ook meer naar voren rijden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Als wraak voor gisterenDido schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:33:
[...]
Dan al helemaal. Denk je dat hij dat punt specifiek van zijn team mate wilde afpakken?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
I mean, zijn favoriete woorden om mee te beginnenPatrickC schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:35:
Max … I think… I think… zegt Jos ook erg vaak
Het goed dat Perz weer op podium staat. Dan is de druk minder geworden bij hem.Dido schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:32:
Er wordt veel geklaagd over PER als ie het niet zo goed doet, maar van P15 naar het podium is gewoon netjes. Ja, het koste tijd om voorbij Sainz te komen, maar dan nog.
Was ook Jos z'n stopwoordje, "Ik bedoel..."StefanVerkerk schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:35:
[...]
I mean, zijn favoriete woorden om mee te beginnen
En Piastri had nog een keer dat hij een extra stop moest maken wegens schade aan de voorvleugel, dus toen was het voor Piastri helemaal kansloos.Quad schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:34:
[...]
Aha, alleen Norris had dus updates. Hij zat er goed op in elk geval dat wel.
Volgens mij komt er automatisch na elke sessie een formulier met alle track limits.MC_Sparkles schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:37:
@StefanVerkerk hoeveel TL overschrijdingen zijn er geweest in totaal of kan je niet makkelijk achterhalen?
Zullen wel 6 A4tjes zijn
Wel heel erg fijn voor Leclerc!! Soswieso mooi om te zien dat alle wagens wat meer bij elkaar komen!
Perez een solide race overigens... Bagger voor de Hulk, maargoed, die mag volgende jaar in de RB rijden (hoop ik hihi)
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Perez is z'n enige kampioenschapsrivaalVinniedh schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:32:
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Edit: hij is er al
[ Voor 17% gewijzigd door BiaggioLuciano op 02-07-2023 16:41 ]
Neexajac schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:40:
Ik hoor mensen roepen dat Max in zandvoort kampioen kan worden? Klopt dat?
Groetjes
Nee. Is in het algemene topic uitgelegd, te veel punten nog te behalen.xajac schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:40:
Flickr PSN ID= cheironnl
Nee te vroegxajac schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:40:
Hij kan de Kampioen van Zandvoort worden als ie wint. (edit. moet hij hem 5x winnen. dus ook dit jaar niet)xajac schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:40:
Maar hij kan geen Kampioenschap winnen in zandvoort
[ Voor 8% gewijzigd door DarkSide op 02-07-2023 16:46 ]
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Definieer 'rivaal'
Ferrari gooit hiermee z'n eigen glazen in. Als ze Sainz gewoon voorbij hadden laten gaan hadden ze tijdens de VSC kunnen dubbel stacken en wellicht een 2&3 kunnen scoren.wowly schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:38:
Toch een taai weekend voor Sainz zeg. Zo goed bezig en dan door teamorders op je plek blijven zitten.
Wel heel erg fijn voor Leclerc!! Soswieso mooi om te zien dat alle wagens wat meer bij elkaar komen!
Perez een solide race overigens... Bagger voor de Hulk, maargoed, die mag volgende jaar in de RB rijden (hoop ik hihi)
Maar los van de uitslag van deze race snap ik de strategie van het 'achter LeClerc blijven hangen' niet. Sainz was op dat moment duidelijk sneller, laat hem dan lekker gaan. Het is niet alsof Charles voor het WK kan gaan.
Groetjes
Heel erg mooi dat Lando eindelijk weer eens kan aanhaken. Nog niet perfect maar mooi dat McLaren erbij zit en voor Mercedes!
Heel mooie race vandaag. Helaas 15 minuten te laat ingehaakt door eten met familie…
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ja dat lijkt me echt een nadeel van een race zo dichtbij bij te wonen. Al die oranje tokkies.cheiron schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:44:
Nederlanders laten zich weer van hun beste kans zien om door het Oostenrijks volkslied heen te bléren
Ah oke, alle Nederlanders die daar zijn, zijn tokkies. Weten we dat ook weerTinusXIII schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:46:
[...]
Ja dat lijkt me echt een nadeel van een race zo dichtbij bij te wonen. Al die oranje tokkies.
Twente komt eraan!
Groot minpunt zijn wel al die tracklimit waarschuwingen en straffen.
Veel wel ja.JoteW schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:47:
[...]
Ah oke, alle Nederlanders die daar zijn, zijn tokkies. Weten we dat ook weer
Telkens genoeg verhalen die bevestigen dat er een hoop goedkoop/vervelend volk rondloopt in het oranje leger. Zullen ook genoeg normale mensen tussen zitten, maar het gedrag van vervelend volk overstemd zoiets al vrij snel.JoteW schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:47:
[...]
Ah oke, alle Nederlanders die daar zijn, zijn tokkies. Weten we dat ook weer
Cogitationis poenam nemo patitur
Hij is de nieuwe lucky luke. Sneller dan zijn schaduwBullet NL schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:50:
OMG..... Wat is Verstappen een baas op het moment, niemand kan op dit moment überhaupt maar in de buurt van zijn schaduw staan.
Er zijn nog 13 races te rijden. In theorie dus 13 x winst (25 punten) + snelste ronde (1 punt) = nog 338 punten kan iemand halen als hij alles wint.xajac schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:40:
Huidige stand is 229 punten voor Max en 148 punten voor Perez (81 punten verschil).
Wil het niet spannender maken dan het is maar het duurt nog even voor Max echt kampioen is. Max kan 3 races uitvallen. Dan blijven er nog 10 races over..
Nu is het oranje volk daar niet uniek in, dus om er nu zo'n ophef over te maken?SomerenV schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:49:
[...]
Telkens genoeg verhalen die bevestigen dat er een hoop goedkoop/vervelend volk rondloopt in het oranje leger. Zullen ook genoeg normale mensen tussen zitten, maar het gedrag van vervelend volk overstemd zoiets al vrij snel.
"When you grow up your heart dies"
Mja hij komt het dichtst in de buurt (als in hij staat 2e in het kampioenschapSomerenV schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:43:
[...]
Definieer 'rivaal'Verstappen rijdt in een totaal andere klasse dan de rest van het veld lijkt wel
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
plus nog 4 sprint races met 8 punten voor de winnnar.talkatoo schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:52:
[...]
Er zijn nog 13 races te rijden. In theorie dus 13 x winst (25 punten) + snelste ronde (1 punt) = nog 338 punten kan iemand halen als hij alles wint.
Huidige stand is 229 punten voor Max en 148 punten voor Perez (81 punten verschil).
Wil het niet spannender maken dan het is maar het duurt nog even voor Max echt kampioen is. Max kan 3 races uitvallen. Dan blijven er nog 10 races over..
Toto: Kom op Hamilton, gewoon rijden met die shitbak!sambalbaj schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:51:
lol, RB 199 punten voor op Mercedes in constructeurskampioenschap

Ik ben benieuwd wat de toekomstig ambassadeur van Mercedes hoort te zeggen. Hij doet zichzelf geen kado op deze manier.StefanVerkerk schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:07:
Hahahahaha, Toto weer op de radio. Hamilton is de wanhoop nabij. Wat een treurnis bij Mercedes zo.
Maar het heeft hoog popcorn vermaak.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Joh laat gaan man, laat iedereen een feestje vieren op zijn eigen manier..... Ik heb niet het idee dat jij daar op het circuit rond loopt, je oordeel is vrij misplaatst.SomerenV schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:49:
[...]
Telkens genoeg verhalen die bevestigen dat er een hoop goedkoop/vervelend volk rondloopt in het oranje leger. Zullen ook genoeg normale mensen tussen zitten, maar het gedrag van vervelend volk overstemd zoiets al vrij snel.
Ik heb nog helemaal niets over grote incidenten gehoord onder de Nederlandse fans die daar zitten, in die zin is het een enorme positieve verbetering dan vorig jaar.
Toto greep een aantal keer hard in op de radio.StefanVerkerk schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:59:
[...]
Toto: Kom op Hamilton, gewoon rijden met die shitbak!![]()
Komt de contract onderhandelingen vast niet ten goede.
Heb het idee dat Lewis wat water bij de wijn moet doen m.b.t zijn salaris eisen....
35 miljoen + 25 miljoen als Mercedes ambassadeur over 10 jaar..... Das veul geld voor iemand die in het middenveld rijd....
Gisteren al een paar keer in verschillende interviews.. Hoe triest ook, had het nog meer gemoeten ofzo?werphengel schreef op zondag 2 juli 2023 @ 17:06:
Praatje van Max gemist, maar heeft hij het nog wat over Van ’t Hoff gezegd?
Bierviltje rekenen, en heb al een paar biertjes op. Maar als ik die cijfers zo zie en Max wint vanaf nu alles, dan zou het toch in theorie moeten kunnen kloppen dat hij al wereldkampioen is als hij in Zandvoort winttalkatoo schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:52:
[...]
Er zijn nog 13 races te rijden. In theorie dus 13 x winst (25 punten) + snelste ronde (1 punt) = nog 338 punten kan iemand halen als hij alles wint.
Als het nou gewoon een feestje zou zijn... Ook op Assen bij de motogp is het elk jaar hetzelfde liedje. Laveloze boeren en tokkies die alles en iedereen het leven zuur maken... Dom volk heb je in elk land, maar dat vind ik geen excuusBullet NL schreef op zondag 2 juli 2023 @ 17:04:
[...]
Joh laat gaan man, laat iedereen een feestje vieren op zijn eigen manier..... Ik heb niet het idee dat jij daar op het circuit rond loopt, je oordeel is vrij misplaatst.
Ik heb nog helemaal niets over grote incidenten gehoord onder de Nederlandse fans die daar zitten, in die zin is het een enorme positieve verbetering dan vorig jaar.
Gewoon race voor race bekijken, wanneer maakt niet uit, als hij hem waar weet te winnenCrazyFool schreef op zondag 2 juli 2023 @ 17:08:
[...]
Bierviltje rekenen, en heb al een paar biertjes op. Maar als ik die cijfers zo zie en Max wint vanaf nu alles, dan zou het toch in theorie moeten kunnen kloppen dat hij al wereldkampioen is als hij in Zandvoort wint
Onmogelijk helaas.CrazyFool schreef op zondag 2 juli 2023 @ 17:08:
[...]
Bierviltje rekenen, en heb al een paar biertjes op. Maar als ik die cijfers zo zie en Max wint vanaf nu alles, dan zou het toch in theorie moeten kunnen kloppen dat hij al wereldkampioen is als hij in Zandvoort wint
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Ik vind afgeven op hoe anderen leven erg zuur...... Misschien is het veroordelen van andere mensen en hoe deze hun leven willen leven misschien wel net zo erg.Bansheeben schreef op zondag 2 juli 2023 @ 17:09:
[...]
Als het nou gewoon een feestje zou zijn... Ook op Assen bij de motogp is het elk jaar hetzelfde liedje. Laveloze boeren en tokkies die alles en iedereen het leven zuur maken... Dom volk heb je in elk land, maar dat vind ik geen excuus
Dit is in het begin van dit topic al voorbij gekomen:CrazyFool schreef op zondag 2 juli 2023 @ 17:08:
[...]
JEightyFive schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 10:52:
[...]
With Verstappen's current lead, he can become champion in Brazil at the earliest. After the Brazilian GP, there are still 52 points to be earned, and Verstappen would already be safe if he maintains his 69-point lead. However, given the proportions this season, Verstappen is expected to only run further ahead in the upcoming races.
If Verstappen wants to become world champion during the Zandvoort GP, he must be 259 points ahead of number two in the championship. After the race at Circuit Zandvoort, there are still 258 points to be divided, and nobody can mathematically catch Verstappen. Unfortunately, this turns out to be unfeasible for Dutch fans.
Even if Verstappen maximises in Austria, Britain, Hungary, Belgium and the Netherlands and the competition scores zero points, Verstappen only scores 146 points. Together with the current 69-point lead, that together equates to 215 points. In this unlikely scenario where the entire competition does not score points, that is still not enough to become champion.
https://www.gpblog.com/en...23-f1-world-champion.html
Stop maar met rekenen dan want dat kan niet.CrazyFool schreef op zondag 2 juli 2023 @ 17:08:
[...]
Onmogelijk op eigen kracht. Als Perez en Alonso het een aantal keer verkloten kan het wel.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Dit is 100% VER die voor de zoveelste keer even duidelijk maakt waar PER in de pikorde staat. Dat die jongen mentaal nog staat is een wonder.DaniëlWW2 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:30:
Nee ik moet echt alle punten dit weekend hebben. Perez mag echt niet een punt voor de snelste ronde hebben.
Daarnaast is het ook een enorme statement naar Ferrari en de rest. Untouchable.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |