D-e-n schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:18:
[...]
Ik heb hier toch talloze posts gezien waarbij het handelen van de leiding van Ajax inzake het uitspelen verdedigd werd met argumenten als "ze komen op voor het publiek", "ze doen het voor Volendam" en "ze hanteren de regels". En dan wordt de niet Ajacieden ook nog "emotie" verweten. Dat is de omgekeerde wereld.
Is niet alleen hier, hier valt het echt nog mee. Emotie is ook mij niet vreemd overigens, maar ik kan me daar gelukkig vaak redelijk van 'losweken' in die zin dat dat er redelijk uitgefilterd wordt voor ik reageer.
Op verschillende (voetbal) fora zijn er echt legio mensen die alleen maar bezig zijn met het Aanstekerincident (die werd toen uitgevoetbald omdat Ajax dat zelf wilde in ieder geval de spelers zelf, Feyenoord heeft aangegeven zich te zullen schikken), en dat Feyenoord dan ook maar had moeten stoppen en Ajax de 3 punten moeten geven.
Naast dat Feyenoord wél maatregelen had getroffen (en eigenlijk alleen onder de druk van ESPN op een deel de netten weghaalde) gewoon geen gelijk-aardige situaties.
Maargoed, dat zijn andere fora, en laten we het hier wel gezellig houden. Ben vooral heel benieuwd naar de 'acties' rondom de Arena vanmiddag, de rest van de wedstrijd én wat voor (waarschijnlijk halfbakken) oplossing de KNVB mee gaat komen.