Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 92 ... 196 Laatste
Acties:
  • 338.990 views

Onderwerpen

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Agent47 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 08:58:
Manssverk “ geblesseerd” en wordt vervangen door Godts, een aanvaller
Ajax kan voorlopig geen beroep doen op aanwinst Sivert Mannsverk. De controleur op het middenveld heeft een voetblessure opgelopen en ligt er weken uit. Dit betekent dat Ajax een wijziging moet doorvoeren op het wedstrijdformulier voor De Klassieker.

https://www.vi.nl/nieuws/...-wedstrijd-al-weken-kwijt

Bevestiging dat je je aanhalingstekens wel weg kunt halen.
ligt er 6 weken uit.

[ Voor 7% gewijzigd door toolkist op 27-09-2023 12:07 ]

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:04
Vos schreef op woensdag 27 september 2023 @ 11:25:
[...]

Silberbauer, Ultee vorig jaar, bij NAC dit jaar. Je kan prima vroeg een trainer ontslaan, die rommelen ook niet door ;)
Nac is nu niet echt een goed voorbeeld :+ die hebben meer trainers dan selectiespelers gehad _O-

Float like a butterfly, sting like a bee.

• toolkist
  • Niet online
PWM schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:05:
[...]

Laten we het hopen. Je staat toch anders in het veld als je 35 minuten vol gas kan gaan en helemaal niets te verliezen hebt. Maar zelfs een 2-3 zou echt als verlies voelen. Dan hebben ze precies gekregen wat ze wilden.

Ik heb een meeting precies om 14.00 :/
Pas bij 3-3 of meer natuurlijk. 2-3 is nog steeds 0 punkte

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

[...]

Laten we het hopen. Je staat toch anders in het veld als je 35 minuten vol gas kan gaan en helemaal niets te verliezen hebt. Maar zelfs een 2-3 zou echt als verlies voelen. Dan hebben ze precies gekregen wat ze wilden.

Dit is dus precies waar ik bang voor ben. Een Ajax wat 30 minuten volle bak gaat, misschien wat Feyenoorders blesseert en misschien zelfs nog wel een punt (of erger) meeneemt. Dan krijgen die "fans" precies wat ze willen en is het signaal dat dit gewoon loont, helemaal omdat de KNVB nog steeds oorverdovend stil is.

* dr.lowtune heeft wijselijk zijn agenda geblokkeerd tussen 14:00 en 15:00, dus geen meetings dan :+

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:50
[...]

Een meeting heb ik gelukkig niet, en voor Feyenoord hoop ik inderdaad dat ze er nog een paar bij prikken (ook omdat de F-Side dan niet krijgt wat het wil). Echter denk ik ook dat als Feyenoord gewoon (nog ruimer) 0-3 of meer wint, dat de KNVB dat ziet als 'hebben we toch goed afgehandeld'. Maar dat zou dan ook weer kunnen betekenen dat ze er (wederom) geen noodzaak in zien de regels aan te pakken.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:14

Superkiwi

Hoi doei

[...]
Snap ik. Ik gun ons ook helemaal geen goaltje (behalve als Brobbey hem maakt want dat is goed voor mijn poultje ;)). Voor mijn part gaat Feyenoord helemaal los en schieten ze er nog 6 in, het is ze gegund.

Hopelijk heeft de scheids ook de wedstrijd van zondag nog even teruggekeken. Taylor kwam toen een aantal keer als een lompe boer in; het verbaasde me dat die nog op het veld stond.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• jbdeiman
Superkiwi schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:08:
[...]

Snap ik. Ik gun ons ook helemaal geen goaltje (behalve als Brobbey hem maakt want dat is goed voor mijn poultje ;)). Voor mijn part gaat Feyenoord helemaal los en schieten ze er nog 6 in, het is ze gegund.

Hopelijk heeft de scheids ook de wedstrijd van zondag nog even teruggekeken. Taylor kwam toen een aantal keer een lompe boer in; het verbaasde me dat die nog op het veld stond.
Haha, daar was ik dus niet de enige in, deed mij wat denken aan St. Juste, in die zin dat die er even op dacht te klappen en dat té deed, dat had Taylor ook bij vlagen.
Helemaal niet op gelet eigenlijk, is het dezelfde arbiter, en hetzelfde team om hem heen, om het zo goed mogelijk onder dezelfde omstandigheden te doen?

(lijkt mij namelijk erg lastig als je nu ineens Nijhuis hebt ofzo, waarbij bijna alles mag)

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

jbdeiman schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:10:
[...]
Helemaal niet op gelet eigenlijk, is het dezelfde arbiter, en hetzelfde team om hem heen (...)
Volgens teletekst 818 is Gozubuyuk de scheids, die stond er zondag ook toch?
jbdeiman schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:10:
[...]
Haha, daar was ik dus niet de enige in
Kun je nagaan, ik heb alleen de samenvatting gezien zondagavond en zelfs in dat tijdsbestek zag ik al 3 geel-waardige overtredingen van hem.

[ Voor 34% gewijzigd door Superkiwi op 27-09-2023 12:16 ]

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:26
Superkiwi schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:05:
[...]

Ik kan me niet herinneren dat er een post is geweest waarin stond dat Ajax goed gehandeld heeft, of heb ik die over het hoofd gezien?
Ik heb hier toch talloze posts gezien waarbij het handelen van de leiding van Ajax inzake het uitspelen verdedigd werd met argumenten als "ze komen op voor het publiek", "ze doen het voor Volendam" en "ze hanteren de regels". En dan wordt de niet Ajacieden ook nog "emotie" verweten. Dat is de omgekeerde wereld.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-11 13:13

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik ga de wedstrijd zien op mijn mobiel op het werk. Hoop zo dat het een dikke 0-6 wordt.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Het verder uitspelen werd niet vanuit Ajax doorgedrukt, dat was een idee van de KNVB. Wat ik hier wel las is dat Ajacieden het eens waren met dat idee en dan wel zo snel mogelijk, liefst op maandag al zodat de wedstrijd tegen Volendam vanavond gewoon door zou kunnen gaan.

Dat de wedstrijd vandaag gespeeld wordt en de inhaalpot tegen Volendam ver vooruit geschoven wordt, daar stond hier niemand achter toch? Net als de rechterlijke stappen waarmee door Ajax gedreigd werd.

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 27-09-2023 12:26 ]

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:18:
[...]

Ik heb hier toch talloze posts gezien waarbij het handelen van de leiding van Ajax inzake het uitspelen verdedigd werd met argumenten als "ze komen op voor het publiek", "ze doen het voor Volendam" en "ze hanteren de regels". En dan wordt de niet Ajacieden ook nog "emotie" verweten. Dat is de omgekeerde wereld.
Hoho, dat ik zeg dat Ajax wellicht opkomt voor het publiek/Volendam is alleen een poging om de actie te verklaren, niet omdat ik erachter sta. Dat heb je dan toch echt verkeerd begrepen.
En ja, sommige emoties hier worden inderdaad verweten ja, dat heb je wel prima begrepen ;)
Dat het een waardeloze actie is van de F-side en dat Ajax dit niet goed afhandelt wil niet zeggen dat dan maar alles geroepen kan worden.

• jbdeiman
D-e-n schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:18:
[...]

Is niet alleen hier, hier valt het echt nog mee. Emotie is ook mij niet vreemd overigens, maar ik kan me daar gelukkig vaak redelijk van 'losweken' in die zin dat dat er redelijk uitgefilterd wordt voor ik reageer.

Op verschillende (voetbal) fora zijn er echt legio mensen die alleen maar bezig zijn met het Aanstekerincident (die werd toen uitgevoetbald omdat Ajax dat zelf wilde in ieder geval de spelers zelf, Feyenoord heeft aangegeven zich te zullen schikken), en dat Feyenoord dan ook maar had moeten stoppen en Ajax de 3 punten moeten geven.
Naast dat Feyenoord wél maatregelen had getroffen (en eigenlijk alleen onder de druk van ESPN op een deel de netten weghaalde) gewoon geen gelijk-aardige situaties.

Maargoed, dat zijn andere fora, en laten we het hier wel gezellig houden. Ben vooral heel benieuwd naar de 'acties' rondom de Arena vanmiddag, de rest van de wedstrijd én wat voor (waarschijnlijk halfbakken) oplossing de KNVB mee gaat komen.

• toolkist
  • Niet online
De KNVB claimde overigens eerst dat beide partijen de wedstrijd uit wilden spelen. Volgens mij hebben ze dat later aangepast/weggehaald.

• jbdeiman
toolkist schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:27:
[...]

Hoho, dat ik zeg dat Ajax wellicht opkomt voor het publiek/Volendam is alleen een poging om de actie te verklaren, niet omdat ik erachter sta. Dat heb je dan toch echt verkeerd begrepen.
En ja, sommige emoties hier worden inderdaad verweten ja, dat heb je wel prima begrepen ;)
Dat het een waardeloze actie is van de F-side en dat Ajax dit niet goed afhandelt wil niet zeggen dat dan maar alles geroepen kan worden.
En dit bedoel ik inderdaad, hier valt het zeker wel mee. We hebben allemaal wel wat emoties hierbij (of bijna allemaal), maar verwijten vliegen hier niet over en weer en dat wil ik graag zo houden, want ik kom hier graag om gezellig over voetbal te ouwehoeren en elkaar soms wat te prikkelen.
Deze situatie kent alleen maar verliezers (behalve de F-side) en vind ik het niet waard om teveel op door te prikken. Zelfs de 0-3 zondag eigenlijk niet, omdat dit hele gebeuren het gewoon overschaduwd. Zelfs met mijn (veel-al voor Ajax zijnde) collega's heb ik het voetballend er helemaal niet over gehad, omdat dat i.m.o. momenteel niet past bij de situatie.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

In ander nieuws:
In plaats van Ajax-Volendam zendt ESPN1 vanavond Twente-Vitesse uit. Leuk affiche als vervanger :)

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:44
Superkiwi schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:33:
In ander nieuws:
In plaats van Ajax-Volendam zendt ESPN1 vanavond Twente-Vitesse uit. Leuk affiche als vervanger :)
Helemaal niet verwacht ik :(

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Exocet schreef op woensdag 27 september 2023 @ 11:06:
[...]

Ook goedemorgen, bedankt voor je link drop, maar dit is oud nieuws en hier al lang gepost.
https://www.nu.nl/voetbal...j-restant-klassieker.html

Dit nog niet als het goed is. :)

Leuk dat ze opschalen, maar misschien busjes klaarzetten, zodat ze in één keer kunnen worden ingeladen en berecht?

Achja, net ook weer een bericht gelezen dat iemand vrijkomt, met toch wel een overvloed aan bewijs..

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Op zich is het wel een mooi voorbeeld van falend Nederlands voetbalbeleid. Van de kleine groep mensen die zondag opgepakt zijn, staat een deel nu dus weer voor de Arena _O-

Laag IQ, lage straffen en niets te verliezen in het leven, dat is geen beste combinatie. En voor de getriggerden: Dit is dus een voetbalprobleem, geen Ajax probleem ;)

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:12

TTLCrazy

Listen to Frankie

Superkiwi schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:05:
[...]

Dat mensen op Twitter dat roepen geloof ik meteen, die zou ik sowieso niet al te serieus nemen. Maar mensen hier? Ik kan me niet herinneren dat er een post is geweest waarin stond dat Ajax goed gehandeld heeft, of heb ik die over het hoofd gezien?
Ik vind het wel slim van Ajax om het uit te spelen. Deze wedstrijd heb je toch al verloren. Als ze tegen Volendam hadden moeten spelen hadden ze in plaats van 1, twee wedstrijden verloren. Nou heb je wat meer dagen om de boel in te spelen :+

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11 19:02

pro_6or

amateur_60r

Radio Rijnmond vraagt zojuist aan de trainer van Feyenoord waarom ze nog naar de Arena gaan. Voor de slot-phase zegt ie.

een treffende spreuk

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Jij bent Twente fan neem ik aan? Vitesse is niet zo'n lastige horde als die blauw-gelen uit Waalwijk hoor, die 3 punten blijven wel in Enschede :)

Mocht ik het verkeerd hebben en je fan van Vitesse zijn: succes >:)

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11 19:02

pro_6or

amateur_60r

Superkiwi schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:44:
[...]

Jij bent Twente fan neem ik aan? Vitesse is niet zo'n lastige horde als die blauw-gelen uit Waalwijk hoor, die 3 punten blijven wel in Enschede :)

Bedankt. Komt goed, ik zit vanavond klaar met een pakje tucjes. Vreten we ze iig op.

een treffende spreuk

• D-e-n
TTLCrazy schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:40:
[...]

Ik vind het wel slim van Ajax om het uit te spelen.
Maar ze wilden vandaag dus juist niet spelen tegen Feyenoord. Ze wilden tegen Volendam

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
Superkiwi schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:44:
[...]

Ik ben fan van Vitesse inderdaad en zie het niet positief tegemoet :p

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

ParaDroid2 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:59:
[...]

Ik ben fan van Vitesse inderdaad en zie het niet positief tegemoet :p
Ai, excuus. Nou, succes dan! :P

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:07
Net een 2e hypotheek op mijn huis genomen en dat plus al mijn spaargeld op een overwinning voor Ajax gezet! Als ik win ben ik binnen!

• Gonadan
  • Laatst online: 13:02

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
De kans dat Ajax nog dichtbij de punten komt acht ik nagenoeg nul, maar ik hoop het ook gewoon niet. Stel dat deze 35 minuten in het voordeel van Ajax zouden zijn dan is het hier het rest van het jaar niet meer gezellig. :'(

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ephymerous
  • Nu online
PWM schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:39:
Op zich is het wel een mooi voorbeeld van falend Nederlands voetbalbeleid. Van de kleine groep mensen die zondag opgepakt zijn, staat een deel nu dus weer voor de Arena _O-

Laag IQ, lage straffen en niets te verliezen in het leven, dat is geen beste combinatie. En voor de getriggerden: Dit is dus een voetbalprobleem, geen Ajax probleem ;)
Dat geldt helaas voor de gemiddelde recidivist. Ze accepteren de "straf". @Napo heeft het vaak terecht over proportionaliteit. Hier is duidelijk de balans zoek.

XXXVI

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:27

Agent47

I always close my contracts.

Zerrouki voor Minteh. Als de wedsrijd begint is het een scheidsrechersbal, dus spel ligt stil. Meteen beginnen met een wissel. Geen aanvallende van Feyenoord, jammer.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Slot gaat direct wisselen, Zerrouki start straks. Is na overleg met de KNVB en Ajax, of dat zo mag. Kost gewoon een wissel moment, maar mag dus.

Ajax zou dus ook met een andere 11 kunnen starten, aangezien ze nog een wissel moment over hebben. Er zijn er nu 23 aan het warmlopen bij Ajax, dus Slot verwacht dat Ajax dat ook zal doen.

WoT stats

• Gonadan

Gonadan

Ga er maar vanuit dat Slot even behoudend zal laten starten om te kijken wat er gebeurt, en dan gewoon op slimme wijze erop en erover. Die gasten zullen tot op het bot gemotiveerd zijn en ik verwacht niet dat Steijn enige zinnige omzetting uit z'n mouw schudt om het overwicht weer te kunnen pakken.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Agent47

Agent47

Gonadan schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:47:
Ga er maar vanuit dat Slot even behoudend zal laten starten om te kijken wat er gebeurt, en dan gewoon op slimme wijze erop en erover. Die gasten zullen tot op het bot gemotiveerd zijn en ik verwacht niet dat Steijn enige zinnige omzetting uit z'n mouw schudt om het overwicht weer te kunnen pakken.
Akkoord maar dan had ik wel verwacht dat Minteh erin zou staan, voor de counter met die snelheid.

• Gonadan

Gonadan

Agent47 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:49:
[...]

Akkoord maar dan had ik wel verwacht dat Minteh erin zou staan, voor de counter met die snelheid.
Nergens voor nodig. Gewoon wachten bij de zestien dan krijg je de bal vanzelf, twee keer zigzaggen en je bent erlangs.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

ST10©DE

Dus.............

Mijn persoonlijke mening: Ik zou het schandalig vinden als Ajax nog gaat proberen een gelijk spel te halen of zelfs te gaan winnen. Ze mogen het helemaal dicht houden en zorgen dat er niet meer doelpunten vallen, maar er nog punten uit proberen te halen is mijns inziens ongepast.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
ST10©DE schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:54:
Mijn persoonlijke mening: Ik zou het schandalig vinden als Ajax nog gaat proberen een gelijk spel te halen of zelfs te gaan winnen. Ze mogen het helemaal dicht houden en zorgen dat er niet meer doelpunten vallen, maar er nog punten uit proberen te halen is mijns inziens ongepast.
Ik zou het schandalig vinden als een team niet een poging gaat wagen om voor de winst te gaan, het is ongepast om dat niet te doen.

• ST10©DE
  • Nu online

ST10©DE

Dus.............

Napo schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:55:
[...]

Ik zou het schandalig vinden als een team niet een poging gaat wagen om voor de winst te gaan, het is ongepast om dat niet te doen.
Dat hebben ze zondag mogen doen.

• jaapstobbe
Jij bent niet van de "sportieve verplichtingen" blijkbaar.

• D-e-n
Napo schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:55:
[...]

Als Ajax hier nog wat uithaalt zijn dat wij mij betreft gestolen punten en sta ik niet in voor mezelf wat ik allemaal ga roepen.

De enige fatsoenlijke manier is om het met twee teams gewoon 35 minuten uit te tikken. Ik vind het schaamteloos en gênant dat we überhaupt tactische bespiegelingen over moet lezen.

• PWM
  • Niet online

PWM

Mwah. Ondanks alles, is het team niets te verwijten. Ik vind ook dat Ajax zelf als organisatie samen met Feyenoord voor de 0-3 eindstand had moeten gaan. Maar dat die voetballers willen winnen, vind ik wel logisch.

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:06

Herman

FP ProMod
Lol? 8)7

Het is inderdaad een heel precaire situatie, maar een ploeg die geen poging mag doen om te winnen? Dan hadden ze het administratief af moeten doen.

Niet dat er enige kans is dat Ajax met een resultaat van het veld af stapt, maar dat terzijde ;)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:15

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Laten we maar gewoon eens gaan zien wat dit stukje wedstrijd gaat brengen, voor we elkaar nu al het licht niet meer in de ogen gunnen.

Tweakers Discord

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

jaapstobbe schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:56:
[...]

Ajax had nederig kunnen zijn en dat zijn ze niet geweest. Tot op het laatst geprobeerd het onderste uit de kan te halen.

• D-e-n
jaapstobbe schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:56:
[...]

Hier nog punten willen halen is allesbehalve sportief maar een soort van lijkenpikkerij.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:01
Tuurlijk moet ajax gewoon proberen terug in de wedstrijd te komen. Laat maar zien!

• Napo
  • Niet online
D-e-n schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:58:
[...]

Hier nog punten willen halen is allesbehalve sportief maar een soort van lijkenpikkerij.
Lijkenpikkerij? Want Feyenoord is op sterven na dood?
Waar gaat de referentie van lijkenpikkerij over?

• D-e-n
Herman schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:57:
[...]
Dan hadden ze het administratief af moeten doen.
Dat hadden ze ook moeten doen

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

D-e-n schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:57:
[...]

Als Ajax hier nog wat uithaalt zijn dat wij mij betreft gestolen punten en sta ik niet in voor mezelf wat ik allemaal ga roepen.

De enige fatsoenlijke manier is om het met twee teams gewoon 35 minuten uit te tikken. Ik vind het schaamteloos en gênant dat we überhaupt tactische bespiegelingen over moet lezen.
Dan zou ik het buiten dit topic houden, ik ben dan ook even preventief absent denk ik, want het zou zeker banwaardig zijn.

• jaapstobbe
Als Fey hier punten verspeeld is het echt hun eigen schuld. Gebeuren gaat het natuurlijk niet.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:48
Gaat niet gebeuren, misschien dat Steijn zelfs van Axel Dongen inbrengt, alles om de F-side te plezieren. Gek he, dat Steijn niks te verwijten valt volgens de F-side...

• D-e-n
Napo schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:59:
[...]

Lijkenpikkerij? Want Feyenoord is op sterven na dood?
Waar gaat de referentie van lijkenpikkerij over?
Je snapt wel dat dit een metafoor is? Die punten behoren toe aan Feyenoord, eerlijk verdiend in 55 minuten.

• HollowGamer
  • Niet online
Gevoel: 3-3

• Agent47

Agent47

Spreek jullie straks wel weer

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 24-11 16:38
Haha, ze draaien nog gewoon de Ajax mars ook.

• Lekkerboeie86

• Napo
  • Niet online
D-e-n schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:00:
[...]

Je snapt wel dat dit een metafoor is? Die punten behoren toe aan Feyenoord, eerlijk verdiend in 55 minuten.
Nee, ik mis de metafood die je poogde te maken.

De wedstrijd is niet uitgespeeld, beide teams hebben conform het spel het recht en wellicht wel de plicht om voor de winst te gaan. Het team die wint heeft het eerlijk verdiend.

• jaapstobbe
Pffff 0-3 alweer, nou dit wordt niks.

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

jaapstobbe schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:03:
Pffff 0-3 alweer, nou dit wordt niks.
:+

Ik moest er om lachen!

• D-e-n
Napo schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:01:
[...]

Nee, ik mis de metafood die je poogde te maken.

De wedstrijd is niet uitgespeeld, beide teams hebben conform het spel het recht en wellicht wel de plicht om voor de winst te gaan. Het team die wint heeft het eerlijk verdiend.
Er is door malloten op de tribune van Ajax een oneerlijke situatie geschapen waardoor Feyenoord benadeeld is. Dat zie je toch wel?

• ElPaco
  • Nu online
Mooie galmbak zo, haha. Tijdens corona gooide ze er toch een geluidsbandje onder met 'supporters'?

WoT stats

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Positieve noot: geen maftoeter met een magafoon :)

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 24-11 19:56
Steijn die volgens sommige hier langer de kans moet krijgen die ook gewoon met droge ogen beweert dat Ajax best aardig speelde afgelopen zondag. Dat is toch wel een cabaret op zich.

• Lekkerboeie86
Hahahahaah

• Herman

Herman

FP ProMod
Lol

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:59
Hahahahahaahah BOEM

• ElPaco
  • Nu online
En daar is de 1e al!

WoT stats

• jaapstobbe
oh man :')

• ST10©DE
  • Nu online

ST10©DE

Dus.............

BAM!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:36

Quad

Doof

Dat ging vlot. _O-

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 09:02
Lol. Fijn dat we het weer over de sportieve crisis kunnen hebben ipv de bestuurscrisis.

• Napo
  • Niet online
D-e-n schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:03:
[...]

Er is door malloten op de tribune van Ajax een oneerlijke situatie geschapen waardoor Feyenoord benadeeld is. Dat zie je toch wel?
Alsof Ajax had gehoopt dat de wedstrijd afgelopen zondag werd gestaakt. Dat de situatie binnen Ajax hiertoe heeft geleid maakt het niet dat ze dit zelf veroorzaken. Ajax wellicht in mindere mate als Feyenoord is benadeeld.

• PWM
  • Niet online

PWM

BAM

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:11

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Lekker verdedigd weer. We gaan weer door waar ze al mee begonnen waren

Verwijderd

Boem hattrick hehe, nice.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mooi, hopelijk Steijn nu definitief weg

• D-e-n
Opluchting ;)

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:53
Hahahaha.

Sorry hoor..

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Jezus 0-4. Oneerlijk dit!
0-3 had de eindstand moeten zijn :(

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zou Ajax al spijt hebben om deze wedstrijd uit te willen spelen?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 24-11 16:38
Wat een fucking gatenkaas is het achterin elke keer man, echt te bizar voor woorden.

• D-e-n
Exocet schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:05:
Mooi, hopelijk Steijn nu definitief weg
Zou die hier nog op afgerekend worden? En wie moet dan de vervanger aanwijzen?

• jaapstobbe
dit eindigt in 7-6 geloof mij nou maar

• HollowGamer
  • Niet online
Dat bidden na elke goal.. kan dat niet wat korter? Sorry, nu heb ik niet veel met het geloof, maar het duurt best wel een tijd.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:48
Kom op Feyenoord, verlos ons van Steijn

• ephymerous
  • Nu online
Haha jezus wat een gatenkaas. Wie durft die Steijn nu nog te verdedigen?

XXXVI

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:00

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Zo gelukkig gaat het spel door waar het gebleven is.
Dan is competitie vervalsing niet meer van toepassing ;)

Even werken aan het doelsaldo

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• Herman

Herman

FP ProMod
Onvoorstelbaar slecht verdedigd zeg... :/

Wat was het idee zeg? Is dit echt het niveau van selectie of kan de coach het niet beter neerzetten?

• D-e-n
Trishul schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:06:
Kom op Feyenoord, verlos ons van Steijn
Dat moeten ze nu ook weer niet doen ;)

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:59
Beetje flauw dat Feyenoord nu toch zijn best gaat doen terwijl ze niet willen spelen.
Die club kan je dus ook niet meer serieus nemen

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 09:02
D-e-n schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:05:
[...]

Waarom zou de coach in hemelsnaam niet afgerekend worden op wat er tijdens een eredivisiewedstrijd gebeurt?

• Graft
  • Registratie: November 2005
Superkiwi schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:05:
Jezus 0-4. Oneerlijk dit!
0-3 had de eindstand moeten zijn :(
Je maakt een grapje toch?

Ajax gaat zo iig weer hard de ballenbak in zeg.

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-11 23:48
HollowGamer schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:06:
Dat bidden na elke goal.. kan dat niet wat korter? Sorry, nu heb ik niet veel met het geloof, maar het duurt best wel een tijd.
Ze gebruiken nog 56k modems in Mexico

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
ephymerous schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:06:
De verdediging van Ajax in ieder geval niet

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:53
Santi-ago Santiagio Gimenez *O*

• HollowGamer
  • Niet online
D-e-n schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:05:
[...]

De algemeen directeur, denk dus van Halst. Al is er iets met stemrecht dacht ik bij Ajax?

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:28

CR1691

Hero of Time

Nu al in het mandje, wat is dit lekker zeg!

PSN: Finally_Chris

• toolkist
  • Niet online
Bal wegtrappen, nog steeds geen geel....

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

ephymerous schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:06:
Maar die restverdediging, dat doen ze met z’n allen volgens Steijn…
Pagina: 1 ... 92 ... 196 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024