Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 ... 196 Laatste
Acties:
  • 339.004 views

Onderwerpen

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 16:00
Ik gok dat dit een hele dikke boete wordt voor Ajax...

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-11 18:44
Hoop dat de wedstrijd gewoon hier eindigt en dat Feyenoord met 0-3 winst naar huis gaat. Dan maak je tenminste een statement.

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-11 18:04

CR1691

Hero of Time

toolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:58:
[...]

Hoe vond je het leedvermaak toen het in de Kuip gebeurde.. volgens mij lagen wij toen met elkaar in de knoop :p
Leedvermaak en trollen zijn op dit moment eigenlijk gewoon hetzelfde...
Geen idee meer, heb dat proberen te verbannen :+

Laat duidelijk zijn dat dat ook compleet debiel is geweest! Ik hoop dat Ajax Feyenoord in ieder geval volgt in verband met de netten. Ja het is even wennen en je straft er de goedwillenden mee, maar in De Kuip werkt het wel.

PSN: Finally_Chris

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:42
aaaido schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:00:
Hoop dat de wedstrijd gewoon hier eindigt en dat Feyenoord met 0-3 winst naar huis gaat. Dan maak je tenminste een statement.
Totdat Feyenoord 1 goal misloopt om kampioen te worden. Of Ajax 1 goal misloopt voor Europees voetbal ( :+ ) of degradatie

Zonder die onderbrekingen was, met hoe Ajax speelde, 0-5/6 niet onwaarschijnlijk geweest

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:58
Vanuit Japan de wedstrijd half meegekregen

Het rommelt altijd wel bij een topclub als Ajax maar dit is een gevaarlijk punt waar ze overheen gaan lijkt me als dit niet snel de goeie kant op gaat.. Kan de club jaren schade toebrengen

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:05

Player1S

Probably out in the dark

LZ86 schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:03:
[...]

Totdat Feyenoord 1 goal misloopt om kampioen te worden. Of Ajax 1 goal misloopt voor Europees voetbal ( :+ ) of degradatie

Zonder die onderbrekingen was, met hoe Ajax speelde, 0-5/6 niet onwaarschijnlijk geweest
0-3 voor Feyenoord plus 3 strafpunten Ajax. Rest van seizoen F-side leeg, tot aan winterstop geen publiek en als doelsaldo alsnog van belang wordt alsnog einde seizoen af spelen

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-11 18:44
LZ86 schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:03:
[...]

Klopt dat is een risico wat ik wel zou nemen als Feyenoord zijnde. Je moet echter wel wat doen wat impact heeft. Op een later moment uitspelen is gewoon te weinig en kan zelfs nadelig uitpakken...

Dus hoge boete, volgende wedstrijd netten en zonder f side en deze wedstrijd definitief als winst voor Feyenoord geven.

[ Voor 24% gewijzigd door aaaido op 24-09-2023 17:10 ]

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Player1S schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:05:
0-3 voor Feyenoord plus 3 strafpunten Ajax. Rest van seizoen F-side leeg, tot aan winterstop geen publiek en als doelsaldo alsnog van belang wordt alsnog einde seizoen af spelen
RegularJohn schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:06:
Geen straf is hoog genoeg voor dit gedrag toch... Reglementair met 0-10 afdoen? Rest van het seizoen geen publiek meer?
Kom op... er zijn geen regels die een 10-0 of strafpunten toekennen aan de club waarvan de supporters de wedstrijd hebben gestaakt. Dit wordt (helaas voor Feyenoord) gewoon over een tijdje verder gespeeld. En ik neem aan zonder publiek.

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05:55

sus

is druk :+

toolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:57:
[...]

Dat zou ik als Feyenoord echt nooit accepteren.
Want? Morgen dan? Of dinsdagochtend? Moet je er weer naar toe. Nu ben je er al. Of pas in November - als ze het ondertussen “op de rails hebben”? Stel dat Ajax dan ineens zoveel beter is dat ze gelijk spelen, dan hebben die natte dweilen die nu zorgen voor de staking hun zin gekregen…

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Modbreak:Over de rellen kunnen jullie hier verder: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Er is nu een interview op ESPN met de Ajax trainer.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Die Steijn is ook ongelooflijk, meer teleurgesteld in het spel dan het afbreken van de wedstrijd door eigen supporters. Slapjanus.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-11 20:17
Ongelofelijk deze Hans Kraaij...

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Pompi schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:24:
Dit inderdaad - met name de laatste minuut echt tenenkrommend zoeken naar een antwoord van Steijn.

per aspera ad astra

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Pompi schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:24:
Dat is iemand die ik al sinds jaar en dag actief probeer te ontlopen op tv en dat lukt tot op heden prima :+

• Pompi
LAD93 schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:25:
[...]

Dit inderdaad - met name de laatste minuut echt tenenkrommend zoeken naar een antwoord van Steijn.
Maar ook vooral alles in de mond willen leggen en dan zeggen dat hij dat probeert niet te doen. Echt nog nooit gezien dat een falende trainer zooooo erg wordt beschermd door de Nederlandse pers. Het ontslaan van een trainer valt gewoon onder takenpakket van een TD en er zijn al coaches ontslagen dit jaar, waar was toen deze ophef? Lijkt echt alsof het komt doordat het een buitenlander is.

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:25:
[...]

Dat is iemand die ik al sinds jaar en dag actief probeer te ontlopen op tv en dat lukt tot op heden prima :+
Dat vind ik knap, hij is elke dag op de TV.

• HollowGamer
  • Niet online
LAD93 schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:25:
[...]

Nu staat deze manager daar ook niets te zeggen. Hij zegt niets over de slechte prestaties, niets over de rellen en niets over Mislintat.

Dan kun je beter zeggen, vandaag geen interviews.

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-11 08:50

amahusu

taking over the world!

Als ik Steijn zo hoor is er niks aan de hand bij Ajax en vandaag in de Arena, over tot de orde van de dag :)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Weer genieten van Arne hoor. Wat een voorbeeld die man.

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:25

pro_6or

amateur_60r

aaaido schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:00:
Niet echt, Feyenoord kan hem nu niet met 4 5 6 nul winnen. Dat hebben de supporters nu kunnen bepalen.

Het schok effect heeft even gewerkt maar helaas wordt het nu misbruikt door supporters om zich belangrijker te maken.

een treffende spreuk

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:27:
[...]

Dat vind ik knap, hij is elke dag op de TV.
Bepaalde zenders niet te vaak aanzetten, scheelt een hoop ;)
Dan kom je Derksen en consorten ook niet tegen, mooie bijvangst.

• HollowGamer
  • Niet online
CR1691 schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:33:
Weer genieten van Arne hoor. Wat een voorbeeld die man.
Als je dat vergelijkt met de Ajax trainer..

Vind het zuur voor Bergwijn, maar die zou dan als aanvoerder ook een interview moeten geven. Die blinkt ook niet uit in communicatie.

Berghuis is tweede aanvoerder? Benieuwd wat hij gaat zeggen, al zal die ook voorzichtig moeten zijn, aangezien de debielen buiten niet erg vriendelijk zijn (zacht uitgedrukt).

Verwijderd

Slot
-
Feyenoord voelt zich door de gebeurtenissen heel onvoldaan, zegt Slot. "We staan met 0-3 voor, maar dat gevoel van een overwinning heb je niet." Het duel uitspelen met Ajax-publiek noemt Slot "niet reëel". Wat de KNVB ook besluit te doen met het restant van het duel, volgens Slot is er sprake van competitievervalsing. "Fysiek zou nu hun minste fase aanbreken, want zij kwamen donderdag nog in actie. Wanneer moeten we het duel inhalen? Wij vinden het verre van ideaal. Ik kan allerlei argumenten aanhalen waarom dit sowieso voor ons een enorm nadeel is. Laat dat absoluut helder zijn."
-

Daar heeft die gewoon 100% gelijk in.

Puur competitie vervalsing.
Vooral als dit pas over een aantal maanden pas word uitgespeeld.

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:11
HollowGamer schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:35:
[...]

Als je dat vergelijkt met de Ajax trainer..

Vind het zuur voor Bergwijn, maar die zou dan als aanvoerder ook een interview moeten geven. Die blinkt ook niet uit in communicatie.

Berghuis is tweede aanvoerder? Benieuwd wat hij gaat zeggen, al zal die ook voorzichtig moeten zijn, aangezien de debielen buiten niet erg vriendelijk zijn (zacht uitgedrukt).
Bergwijn deed toch niet mee vandaag. Al kan ik me de verwarring voorstellen, als hij wel meedoet zie je hem ook de hele wedstrijd niet.

• HollowGamer
  • Niet online
Sempy schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:41:
[...]

Bergwijn deed toch niet mee vandaag. Al kan ik me de verwarring voorstellen, als hij wel meedoet zie je hem ook de hele wedstrijd niet.
Ik bedoelde juist dat als hij wel had meegedaan, dan had hij nu een interview gedaan.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:12
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:39:
Slot
-
Feyenoord voelt zich door de gebeurtenissen heel onvoldaan, zegt Slot. "We staan met 0-3 voor, maar dat gevoel van een overwinning heb je niet." Het duel uitspelen met Ajax-publiek noemt Slot "niet reëel". Wat de KNVB ook besluit te doen met het restant van het duel, volgens Slot is er sprake van competitievervalsing. "Fysiek zou nu hun minste fase aanbreken, want zij kwamen donderdag nog in actie. Wanneer moeten we het duel inhalen? Wij vinden het verre van ideaal. Ik kan allerlei argumenten aanhalen waarom dit sowieso voor ons een enorm nadeel is. Laat dat absoluut helder zijn."
-

Daar heeft die gewoon 100% gelijk in.

Puur competitie vervalsing.
Vooral als dit pas over een aantal maanden pas word uitgespeeld.
Ik heb even wat vetgedrukt uit je stuk. Dat is namelijk ook competitievervalsing in het nadeel van Ajax.

• HollowGamer
  • Niet online
Hans met zijn vragen over Sven lol..

Verwijderd

Trishul schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:43:
[...]

Ik heb even wat vetgedrukt uit je stuk. Dat is namelijk ook competitievervalsing in het nadeel van Ajax.
Klopt, maar daar hoorde je de afgelopen 7 jaar Ajax niet over wanneer PSV/Feyenoord bij hun op bezoek kwamen nadat hun op Donderdag gespeeld te hebben.

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:38

HollovVpo1nt

I like gadgets

Wat een grote onzin dat Ajax - Feyenoord hervat wordt. Geef Feyenoord die 3 punten. Ze zaten in een flow en nu geef je Ajax een gigantische kans zich te herpakken. Als supporters zich misdragen, pak de club aan. Pak die 3 punten af van Ajax. Het zou de grootste onzin zijn als Ajax terug komt. Ajax was rijp voor de slachtbank vandaag en die flow is er helemaal uit.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Haha bij Feyenoord wordt een aansteker gegooid en de vragen gaan alleen maar over hoe Feyenoord zo zwaar mogelijk straffen.

Bij Ajax wordt een duel bewust gesaboteerd en Hans begint weer over mislintat?! Hans ga nou niet met twee maten meten pannenkoek.

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:59
HollovVpo1nt schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:45:
Wat een grote onzin dat Ajax - Feyenoord hervat wordt. Geef Feyenoord die 3 punten. Ze zaten in een flow en nu geef je Ajax een gigantische kans zich te herpakken. Als supporters zich misdragen, pak de club aan. Pak die 3 punten af van Ajax. Het zou de grootste onzin zijn als Ajax terug komt. Ajax was rijp voor de slachtbank vandaag en die flow is er helemaal uit.
Dan benadeel je Feyenoord. 0-6 of meer was prima realistisch geweest namelijk en je weet nooit of doelsaldo nog een rol gaat spelen deze competitie. Terecht dat Slot zich genaaid voelt. Er lag een uitgelezen kans om een recordscore neer te zetten in wat traditioneel de lastigste wedstrijd van het jaar is voor Feyenoord.

[ Voor 4% gewijzigd door donleone83 op 24-09-2023 17:47 ]

• HollowGamer
  • Niet online
Heeft Hans ooit een interview cursus gedaan?

Verwijderd

Ik verbaas me er ook een beetje over dat Ajax niets heeft gedaan om dit tegen te gaan.

Precies hetzelfde verhaal als bij FC Groningen vorig jaar.
Je wist dat dit ging gebeuren met de huidige regels.

Als ik het al zie aankomen als voetbalsupporter, dan moet je toch als veiligheid bij Ajax toch ook met dit scenario rekening houden?
Waar waren die netten?

Nee, vorig jaar kreeg FC Groningen hiervoor een bak kritiek over zich heen.
En, nu hetzelfde bij Ajax.

Hier moet de KNVB gewoon ingrijpen en een keer een streep zetten
"Hier en niet verder, het is klaar."

Maar, het zal wel het volgende worden.
"Ultra vak word voor 2 thuiswedstrijden gesloten en 1 wedstrijd zonder publiek ALS het nog een keer gebeurd."

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

donleone83 schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:46:
[...]

Dan benadeel je Feyenoord. 0-6 of meer was prima realistisch geweest namelijk en je weet nooit of doelsaldo nog een rol gaat spelen deze competitie. Terecht dat Slot zich genaaid voelt. Er lag een uitgelezen kans om een recordscore neer te zetten in wat traditioneel de lastigste wedstrijd van het jaar is voor Feyenoord.
Ik voel me als Feyenoord sympathisant ook behoorlijk genaaid. Ajax moeten ze zo hard mogelijk straffen hiervoor. Misschien moeten ze eens regels bedenken voor de gevolgen van het spelresultaat wanneer club supporters zich misdragen. Eindresultaat 0-10 verlies. Zullen dan eens kijken of "supporters" zich misdragen.

Echt extreem belachelijk dit.

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-10 20:00
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:47:
Ik verbaas me er ook een beetje over dat Ajax niets heeft gedaan om dit tegen te gaan.

Als ik het al zie aankomen als voetbalsupporter, dan moet je toch als veiligheid bij Ajax toch ook met dit scenario rekening houden?
Waar waren die netten?

"Ultra vak word voor 2 thuiswedstrijden gesloten en 1 wedstrijd zonder publiek ALS het nog een keer gebeurd."
Ja precies, dit zag je toch al van mijlenver aankomen. Ajax is de laatste tijd heel kwetsbaar met haar schandalen, misstanden en resultaten. En dan uitgerekend een wedstrijd tegen Feyenoord? Dan had je al het publiek moeten halveren of maar 1/3e deel erin met ME als bufferzone ertussen. En dan een verbod om je rond het stadion te bevinden voor de rest van de bevolking. Geen idee, ik zeg maar wat... maar hoe ze het nu hebben aangepakt is gewoon oogkleppen op.
Helemaal niet over nagedacht en nu zitten ze met een kapotte draaideur...

• LZ86
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:47:

Waar waren die netten?

Volgens v halst heeft Ajax er alles aan gedaan 7(8)7

• J0rdym23
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-11 21:54
LZ86 schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:56:
[...]

Ja die kan moeilijk zeggen van niet :+

• LZ86
Silent Thunder schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:52:
[...]

Ja precies, dit zag je toch al van mijlenver aankomen. Ajax is de laatste tijd heel kwetsbaar met haar schandalen, misstanden en resultaten. En dan uitgerekend een wedstrijd tegen Feyenoord? Dan had je al het publiek moeten halveren of maar 1/3e deel erin met ME als bufferzone ertussen. En dan een verbod om je rond het stadion te bevinden voor de rest van de bevolking. Geen idee, ik zeg maar wat... maar hoe ze het nu hebben aangepakt is gewoon oogkleppen op.
Helemaal niet over nagedacht en nu zitten ze met een kapotte draaideur...
Kapotte draaideur en kapotter dan kapot imago

Verwijderd

[...]

"Zou je alsjeblief je willen gedragen vandaag in de Arena? Pleaseeeeeeee?"

Dat zal het wel een beetje geweest zijn.

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10:02
[...]

Gelukkig ken ik niemand die v Halst erg serieus neemt.

• LZ86
eric.1 schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:57:
[...]

Gelukkig ken ik niemand die v Halst erg serieus neemt.
Iemand heeft die man aangesteld bij Ajax. Dus er is er minimaal 1 die m serieus neemt :P

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:12
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:44:
[...]

Klopt, maar daar hoorde je de afgelopen 7 jaar Ajax niet over wanneer PSV/Feyenoord bij hun op bezoek kwamen nadat hun op Donderdag gespeeld te hebben.
Dat is zo, maar ik vond het wel ironisch in dat verhaal van Slot.

• Sempy
HollovVpo1nt schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:51:
[...]

Ik voel me als Feyenoord sympathisant ook behoorlijk genaaid. Ajax moeten ze zo hard mogelijk straffen hiervoor. Misschien moeten ze eens regels bedenken voor de gevolgen van het spelresultaat wanneer club supporters zich misdragen. Eindresultaat 0-10 verlies. Zullen dan eens kijken of "supporters" zich misdragen.

Echt extreem belachelijk dit.
Idee is juist dat het spelresultaat zo min mogelijk beïnvloed moet worden, ook omdat andere clubs dan benadeeld kunnen worden door de straf. Stel dat je nu 0-10 ervan maakt en eind van het seizoen wordt Feyenoord op doelsaldo kampioen t.o.v. PSV.

Bij KNVB is dit dan ook in tweeën gesplitst. Competitieleider gaat kijken hoe de wedstrijd te vervolgen zo eerlijk als het gezien de omstandigheden kan, waarschijnlijk uit laten spelen. De tuchtcommisie moet een straf opleggen, gezien de reglementen en vergelijkbare incidenten zal dat een relatief lichte straf worden.

Hopelijk worden ze wakker en gaan ze snel aan de slag voor nieuwe regels, wedstrijden zonder publiek en bij elke volgende overtreding een hoger aantal, lijkt me het meest effectief. Zo'n 0-10 strafnederlaag als je anders toch met 0-3 had verloren vanmiddag, had geen een voetbaltokkie wakker van gelegen.

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Als Ajax een beetje fatsoen heeft zeggen ze tegen de knvb dat dit de definitieve uitslag is…

• HollowGamer
  • Niet online
Beetje vreemd, ik begrijp dat Mislintat de gebeten hond is, maar waarom gaat het niet over de tactiek van Steijn? Het was namelijk wel erg eenvoudig waarvan drie Feyenoorders hem hadden kunnen inschieten.

Hij lijkt een beetje beschermt te worden, en ik heb het gevoel dat mensen meer weten, maar dat niet durven te zeggen. Tegen Hans kun je geen geheim bewaren, die gooit het gewoon op tafel, en heb zo'n gevoel dat andere zich inhouden. Bedoel niemand heeft een naam genoemd, en opeens weet Hans dat wel? Hij wist ook te melden wat er is gebeurd, en ook dat er opmerkingen zijn geweest van Mislintat over de trainer..

Het gaat mij niet erom wie gelijk heeft in deze, maar er zijn wel ontzettend veel verhalen, met raakvlakken, en Maurice Steijn zegt ook niet: het is een onzin verhaal of je weet niet waar over je praat.

• HollowGamer
  • Niet online
Deruxian schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:14:
Als Ajax een beetje fatsoen heeft zeggen ze tegen de knvb dat dit de definitieve uitslag is…
Dat deden al die andere clubs ook niet, dus verwacht niet dat Ajax dit wel gaat doen.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

HollowGamer schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:19:
Beetje vreemd, ik begrijp dat Mislintat de gebeten hond is, maar waarom gaat het niet over de tactiek van Steijn? Het was namelijk wel erg eenvoudig waarvan drie Feyenoorders hem hadden kunnen inschieten.

Hij lijkt een beetje beschermt te worden, en ik heb het gevoel dat mensen meer weten, maar dat niet durven te zeggen. Tegen Hans kun je geen geheim bewaren, die gooit het gewoon op tafel, en heb zo'n gevoel dat andere zich inhouden. Bedoel niemand heeft een naam genoemd, en opeens weet Hans dat wel? Hij wist ook te melden wat er is gebeurd, en ook dat er opmerkingen zijn geweest van Mislintat over de trainer..

Het gaat mij niet erom wie gelijk heeft in deze, maar er zijn wel ontzettend veel verhalen, met raakvlakken, en Maurice Steijn zegt ook niet: het is een onzin verhaal of je weet niet waar over je praat.
Lijkt mij allemaal stemmingsmakerij van Hansie..

Persoonlijk denk ik dat het einde verhaal is voor Steijn.

Verwijderd

Dj-sannieboy schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:21:
[...]

Volgens mij word daar prima zelf voor gezorgd in Amsterdam...

• donleone83
Sempy schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:03:
[...]

Idee is juist dat het spelresultaat zo min mogelijk beïnvloed moet worden, ook omdat andere clubs dan benadeeld kunnen worden door de straf. Stel dat je nu 0-10 ervan maakt en eind van het seizoen wordt Feyenoord op doelsaldo kampioen t.o.v. PSV.

Bij KNVB is dit dan ook in tweeën gesplitst. Competitieleider gaat kijken hoe de wedstrijd te vervolgen zo eerlijk als het gezien de omstandigheden kan, waarschijnlijk uit laten spelen. De tuchtcommisie moet een straf opleggen, gezien de reglementen en vergelijkbare incidenten zal dat een relatief lichte straf worden.

Hopelijk worden ze wakker en gaan ze snel aan de slag voor nieuwe regels, wedstrijden zonder publiek en bij elke volgende overtreding een hoger aantal, lijkt me het meest effectief. Zo'n 0-10 strafnederlaag als je anders toch met 0-3 had verloren vanmiddag, had geen een voetbaltokkie wakker van gelegen.
Maar nu wordt de uitslag toch juist beïnvloed? Ajax stond onder hoogspanning 0-3 in eigen huis tegen de aartsrivaal tijdens een ongekende crisis in de club met ook nog een Europese wedstrijd in de benen donderdag. Het team staat onder hoogspanning en Feyenoord voetbalt vol vertrouwen. Een grote uitslag was realistischer dan dat Ajax terug zou komen in de wedstrijd. Als je dit nu over twee maanden uit moet spelen is de situatie weer helemaal anders. Feyenoord is hier de grote verliezer wat mij betreft met een ongekende kans om Ajax gigantisch te vernederen vandaag en een potentiële monsterscore neer te zetten. Als je nu die laatste 30 minuten uit moet gaan spelen komen er nooit meer zoveel ruimtes als tegen een vermoeid Ajax in het laatste half uur.

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Verwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:22:
[...]

Volgens mij word daar prima zelf voor gezorgd in Amsterdam...
Jij neemt Hans Kraaij serieus?

• HollowGamer
  • Niet online
[...]

Ik zou het met je eens zijn, echter zegt niet alleen Hans dit. Ja, ik weet dat mensen meteen AD/Telegraaf is slecht roepen, maar in Nederland is er wel zoiets als een onderzoeksplicht, je kunt niet zomaar van alles roepen.

Hans is overigens iemand die dit via-via hoort, dat deed hij bij VI ook altijd, tot ergenis van Derksen lol.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-11 15:26
[...]

Daar is Steijn ook bang voor, vandaar al die shit over Mislintat in de media afgelopen week. 't kan maar van 1 kant komen.

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Hoeft niet perse ongunstig te zijn, als t inhalen wat langer op zich laat wachten, best kans dat dan de trainer en een deel van de basis vervangen is bij Ajax, maar ze moeten verder met de huidige opstelling;

Ik zie ook niet zoveel opties in t schema om deze in te halen - dinsdag en dan Ajax-Volendam 1 dag opschuiven? Of zelfs morgen? Zitten weinig gaatjes tot de winterstop

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

HollowGamer schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:23:
[...]

Ik zou het met je eens zijn, echter zegt niet alleen Hans dit. Ja, ik weet dat mensen meteen AD/Telegraaf is slecht roepen, maar in Nederland is er wel zoiets als een onderzoeksplicht, je kunt niet zomaar van alles roepen.

Hans is overigens iemand die dit via-via hoort, dat deed hij bij VI ook altijd, tot ergenis van Derksen lol.
Verweij en Driessen neem ik al helemaal niet serieus.

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

HollowGamer schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:46:
Heeft Hans ooit een interview cursus gedaan?
Omhooggevallen nietskunner. Schopte raak tijdens zijn carrière, als trainer vooral bekent om theater, als interviewer kinderlijk. Als bespreker nog wel enige kennis, en neemt dan wel zijn werk serieus (kent iedereen) maar dat popi Jopie, ouwe jongens krentenbrood gedoe, verschrikkelijk.

een treffende spreuk

Verwijderd

Ik zeg 85 miljoen boete, dan wordt dat geld tenminste beter besteed.

• HollowGamer
  • Niet online
Dj-sannieboy schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:23:
[...]

Niemand neemt Hans Kraaij serieus, zeker niet bij interviews, maar je kan moeilijk ontkennen dat hij niet omringd is met mensen uit de voetbalwereld.

Dus er zal vast een kern van waarheid inzitten. Zoals gezegd Steijn reageert er niet op van 'onzin', maar probeert weg te blijven bij het onderwerp. Meestal doe je dit als er iets speelt, maar je niets verkeerd wilt zeggen voor je eigen carrière.

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Terranova schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:23:
[...]

Daar is Steijn ook bang voor, vandaar al die shit over Mislintat in de media afgelopen week. 't kan maar van 1 kant komen.
Maar het ís ook einde zijn carrière, (of iig een flinke deuk) door spelers die een ander kiest.

een treffende spreuk

Verwijderd

Dj-sannieboy schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:23:
[...]

Moet ik dan Steijn serieus nemen hoe die daar het gedrag van de supporters een beetje goed praat?
Of, moet ik Jan van Halst serieus nemen, hoe die zegt "Wij hebben er alles aan gedaan"

Of die malloten in het publiek die niet tegen hun verlies kunnen zoals kleine kleutertjes?

Vertel me, wie moet ik nou serieus nemen?

Hansie is maybe niet de beste interviewer, dat zal niemand ooit zeggen.
Maar hij is wel 1 van de weinige die wel de vragen stelt die andere niet durven te vragen.

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Verwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:27:
[...]

Moet ik dan Steijn serieus nemen hoe die daar het gedrag van de supporters een beetje goed praat?
Of, moet ik Jan van Halst serieus nemen, hoe die zegt "Wij hebben er alles aan gedaan"

Of die malloten in het publiek die niet tegen hun verlies kunnen zoals kleine kleutertjes?

Maar hij is wel 1 van de weinige die wel de vragen stelt die andere niet durven te vragen.
Ja, Hah, lekker dan. Omdat een weldenkend mens nooit die antwoorden kán geven zonder een ander of zichzelf te beschadigen. Moet je dat altijd maar vragen. Altijd maar anderen voor het blok zetten. Je kan ook zeggen dat dat heel goedkoop scoren is. Voor jou wel, voor die ander heel kostbaar.

een treffende spreuk

• HollowGamer
  • Niet online
Dj-sannieboy schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:25:
[...]

Verweij en Driessen neem ik al helemaal niet serieus.
Dat kan, heb met beide ook niets, maar er is een verschil tussen een mening en een verhaal.

Hier lijken toch wel dingen te kloppen, want ook bij Voetbalpraat en de NOS hoorde ik dezelfde verhalen. Of hebben ze dit allemaal ook uit de AD/Telegraaf?

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

HollowGamer schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:29:
[...]

Dat kan, heb met beide ook niets, maar er is een verschil tussen een mening en een verhaal.

Hier lijken toch wel dingen te kloppen, want ook bij Voetbalpraat en de NOS hoorde ik dezelfde verhalen. Of hebben ze dit allemaal ook uit de AD/Telegraaf?
Dat is altijd moeilijk te zeggen. Natuurlijk weten meerdere mensen wat er speelt. Maar veel ook niet omdat dat echt binnenskamers besproken wordt, en blijft. In hoeverre ze elkaar papegaaien, op onderbuik, zeg het maar. Dan moet je de redacties vertrouwen.

een treffende spreuk

Verwijderd

donleone83 schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:23:
[...]

Maar nu wordt de uitslag toch juist beïnvloed? Ajax stond onder hoogspanning 0-3 in eigen huis tegen de aartsrivaal tijdens een ongekende crisis in de club met ook nog een Europese wedstrijd in de benen donderdag. Het team staat onder hoogspanning en Feyenoord voetbalt vol vertrouwen. Een grote uitslag was realistischer dan dat Ajax terug zou komen in de wedstrijd. Als je dit nu over twee maanden uit moet spelen is de situatie weer helemaal anders. Feyenoord is hier de grote verliezer wat mij betreft met een ongekende kans om Ajax gigantisch te vernederen vandaag en een potentiële monsterscore neer te zetten. Als je nu die laatste 30 minuten uit moet gaan spelen komen er nooit meer zoveel ruimtes als tegen een vermoeid Ajax in het laatste half uur.
Dat niet alleen,
Stel je dit scenario gewoon eventjes voor.

Wedstrijd voor ingepland voor November.
Ajax is weer ouderwets in vorm, Feyenoord zit in een vormdip.
Hancko en Trauner geblesseerd en veel spelers met kleine pijntjes.

Dan word je gewoon keihard genaaid als Feyenoord zijnde.

Je kan een wedstrijd gewoon nooit meer uitspelen met dezelfde omstandigheden als vandaag.
Maybe word het nog 0-10, of maybe komt Ajax terug naar 3-3 omdat ze alle energie kunnen gooien in dat ene half uurtje.

Ik zou gewoon zeggen, 0-3 neerzetten en een fikse straf voor Ajax.
En de volgende klassieker in de Arena ook zonder supporters.

• HollowGamer
  • Niet online
En de volgende bekers, wachten op vuurwerk, dan dat supporters binnenvallen, en dan is de volgende wedstrijd ook gedaan. :)

• Terranova
pro_6or schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:27:
[...]

Maar het ís ook einde zijn carrière, (of iig een flinke deuk) door spelers die een ander kiest.
Dat is iets wat hij van te voren wist. Dat Mislintat en niet de trainer de transfers zou doen was allang bekend en een bewuste keuze van Ajax geweest na het Schreuder debacle.

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Verwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:31:
[...]

Dat niet alleen,
Stel je dit scenario gewoon eventjes voor.

Wedstrijd voor ingepland voor November.
Ajax is weer ouderwets in vorm, Feyenoord zit in een vormdip.
Hancko en Trauner geblesseerd en veel spelers met kleine pijntjes.

Dan word je gewoon keihard genaaid als Feyenoord zijnde.

Je kan een wedstrijd gewoon nooit meer uitspelen met dezelfde omstandigheden als vandaag.
Maybe word het nog 0-10, of maybe komt Ajax terug naar 3-3 omdat ze alle energie kunnen gooien in dat ene half uurtje.

Ik zou gewoon zeggen, 0-3 neerzetten en een fikse straf voor Ajax.
En de volgende klassieker in de Arena ook zonder supporters.
Zoiets ja. Die wedstrijd verliest Feyenoord nooit meer hoor. Maar er klopt zo weinig van en het voelt ook heel slecht dat supporters de afloop kunnen bepalen.

een treffende spreuk

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Terranova schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:32:
[...]

Dat is iets wat hij van te voren wist. Dat Mislintat en niet de trainer de transfers zou doen was allang bekend en een bewuste keuze van Ajax geweest na het Schreuder debacle.
Dat ga ik iig Steijn niet verwijten. Vind je dan dat hij hardere eisen had moeten stellen. Of af moeten slaan?

Het lijkt me wel dat hij nu probeert zijn nek te redden. Dat is ook niet netjes, je moet altijd het beste met het team voor hebben imho. Altijd.

een treffende spreuk

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10:02
HollowGamer schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:19:
Nouja, is dat indicatief voor echt een tactische flater? Ik zag een keer de Deense back nonchalant een duel in gaan -> simpel veroverd -> dodelijk afgemaakt. Een keer de Deense back een gigantische blunder begaan -> persoonlijke fout, weinig tactisch aan anders dan die speler dan maar niet opstellen. En dan komen we bij het punt waarbij Feyenoord countert en eigenlijk vanaf de eerste meters van de sprint 4 tegen 1 staan (met drie Ajacieden er vlak achter). Dat lijkt me dan wel een positionele misser te zijn, plus simpel balverlies geloof ik.

Maar, aan de andere kant had Ajax toch ook wel twee a drie kansen die er met wat geluk in hadden gevlogen, die doeltreffendheid had Feyenoord dan vandaag wel.

Uiteindelijk lijkt het, in de samenvatting, eerder een mentaliteitsprobleem te zijn dan een tactisch probleem. Maar goed, ik ken beide ploegen niet zo erg goed dus ik kan er volledig naast zitten.

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-11 14:36
Flink de pest erin, het was met gemak een 6/7-0 overwinning geworden voor Feyenoord. Nu krijg je straks ergens begin december nog een keer een half oefenpotje voor 30 minuten terwijl ze bij Ajax al de tong op de knieën hangen en Feyenoord rustig aandeed en energie spaarde voor de laatste 30 minuten.

• HollowGamer
  • Niet online
eric.1 schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:36:
[...]

Nouja, is dat indicatief voor echt een tactische flater? Ik zag een keer de Deense back nonchalant een duel in gaan -> simpel veroverd -> dodelijk afgemaakt. Een keer de Deense back een gigantische blunder begaan -> persoonlijke fout, weinig tactisch aan anders dan die speler dan maar niet opstellen. En dan komen we bij het punt waarbij Feyenoord countert en eigenlijk vanaf de eerste meters van de sprint 4 tegen 1 staan (met drie Ajacieden er vlak achter). Dat lijkt me dan wel een positionele misser te zijn, plus simpel balverlies geloof ik.

Maar, aan de andere kant had Ajax toch ook wel twee a drie kansen die er met wat geluk in hadden gevlogen, die doeltreffendheid had Feyenoord dan vandaag wel.

Uiteindelijk lijkt het, in de samenvatting, eerder een mentaliteitsprobleem te zijn dan een tactisch probleem. Maar goed, ik ken beide ploegen niet zo erg goed dus ik kan er volledig naast zitten.
Over dat laatste.. als een trainer geen vertrouwen heeft in zijn spelers, en dat ook uitspreekt, dan vraag ik mij af wat dit doet als speler en de mentaliteit binnen de ploeg.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Terranova schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:32:
Ik weet dat het vreemd klinkt, maar je zou ook kunnen kijken naar een model waar trainer en TD samenwerken en het eens moeten zijn over transfers.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

RKC - Twente ook alweer gestaakt.

Loopt weer goed uit de klauwen...

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:15
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:39:
RKC - Twente ook alweer gestaakt.

Loopt weer goed uit de klauwen...
Het zou mij niets verbazen als we komende week gaan horen dat de politiebonden hun personeel niet meer gaan inzetten bij voetbalwedstrijden. De situatie lijkt mij redelijk onhoudbaar.

Wedstrijden zonder publiek, let maar op. En gelijk hebben ze. Het is nu aan de politiek. De clubs zelf zijn de baas niet meer in eigen huis.

[ Voor 10% gewijzigd door DutchOwnage op 24-09-2023 18:43 ]

Verwijderd

DutchOwnage schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:41:
[...]

Het zou mij niets verbazen als we komende week gaan horen dat de politiebonden hun personeel niet meer gaan inzetten bij voetbalwedstrijden. De situatie lijkt mij redelijk onhoudbaar.

Wedstrijden zonder publiek, let maar op.
Heel simpel,
In elk stadion moeten netten opgehangen worden.
Doe je dat niet? Zonder publiek. Punt.

• Terranova
gambieter schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:38:
[...]

Ik weet dat het vreemd klinkt, maar je zou ook kunnen kijken naar een model waar trainer en TD samenwerken en het eens moeten zijn over transfers.
Dat klinkt inderdaad vreemd. Overmars deed het ook zoals Mislintat het nu doet. Ten Hag mocht af een toe een speler hebben die hij wilde(en vaak ook niet goed genoeg waren), maar het was vooral Overmars die de transfers deed. Zo doet Mislintat dat blijkbaar ook, volgens Steijn wilde hij een linksback (Tagliafico) en kreeg Sosa, waar hij uiteindelijk blij mee was. Alleen als de Telegraaf opeens dingen naar buiten blijft brengen over onhaalbare spelers om vervolgens te zeggen dat Mislintat ze niet wil, ja dan is er stemmingsmakerij en blijven mensen denken dat hij alle wensen van Steijn negeert.

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

donleone83 schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:23:
[...]

Had 't niet beter kunnen zeggen. Feyenoord is beroofd vandaag.

• Sempy
gambieter schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:38:
[...]

Half jaar geleden is er een visie voor de langere termijn neergezet, scouting van onbekend buitenlands talent op basis van statistiek, Mislintat als TD die selectie mag bepalen en een trainer mag aanstellen die het maar met die spelers moet doen. Daar was de toenmalige directie inclusief RvC het mee eens.

Als men nu na 4,5 wedstrijd de conclusie trekt dat deze visie niet deugt kan ik daar heel goed inkomen, maar dan zou het niet meer dan logisch zijn dat alle directie/RvC-leden conclusies trekken uit hun onjuiste besluit en de bijbehorende kapitaalvernietiging en de eer aan zichzelf houden. Ik ben echter bang dat Steijn straks als grote zondebok voor de bus wordt gegooid.

• Pompi
Terranova schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:46:
[...]

Dat klinkt inderdaad vreemd. Overmars deed het ook zoals Mislintat het nu doet. Ten Hag mocht af een toe een speler hebben die hij wilde(en vaak ook niet goed genoeg waren), maar het was vooral Overmars die de transfers deed. Zo doet Mislintat dat blijkbaar ook, volgens Steijn wilde hij een linksback (Tagliafico) en kreeg Sosa, waar hij uiteindelijk blij mee was. Alleen als de Telegraaf opeens dingen naar buiten blijft brengen over onhaalbare spelers om vervolgens te zeggen dat Mislintat ze niet wil, ja dan is er stemmingsmakerij en blijven mensen denken dat hij alle wensen van Steijn negeert.
Been bleef vandaag ook steeds maar Lang aanhalen als een van de spelers die Steijn wou, er even aan voorbijgaand dat op dat moment Tadic nog bij Ajax zat en pas nadat Lang naar PSV was gegaan bij Ajax weg ging. Dus je moet een extra LV voor Steijn gaan halen omdat hij perse Lang wil terwijl er al 2 zijn die moeten spelen?

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:27:
[...]

De directeur van Feyenoord deed vorig jaar precies hetzelfde, we hebben er alles aan gedaan, het is maar 1 persoon, terwijl het hele veld bezaaid lag.
Er is gewoon weinig aan te doen aan die individuen die kwaad willen.

• Exocet
  • Niet online
Pompi schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:53:
[...]

Been bleef vandaag ook steeds maar Lang aanhalen als een van de spelers die Steijn wou, er even aan voorbijgaand dat op dat moment Tadic nog bij Ajax zat en pas nadat Lang naar PSV was gegaan bij Ajax weg ging. Dus je moet een extra LV voor Steijn gaan halen omdat hij perse Lang wil terwijl er al 2 zijn die moeten spelen?
Inderdaad, ze praten elkaar na zonder de feiten te kennen.

• LZ86
DutchOwnage schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:41:
[...]

Wedstrijden zonder publiek, let maar op. En gelijk hebben ze. Het is nu aan de politiek. De clubs zelf zijn de baas niet meer in eigen huis.
Zou een mooi moment zijn om de clubs zelf de politieinzet te laten betalen en uitbreiding van corpsen te financieren.

Laat die hooligans hun eigen straffen maar betalen.

Verwijderd

Exocet schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:58:
[...]

De directeur van Feyenoord deed vorig jaar precies hetzelfde, we hebben er alles aan gedaan, het is maar 1 persoon, terwijl het hele veld bezaaid lag.
Er is gewoon weinig aan te doen aan die individuen die kwaad willen.
Klopt, heb je gelijk in.
Maar daarna werden er wel meteen maatregelen genomen.
Maatregelen die er vandaag de dag nog steeds zijn.

Feyenoord nam die stap.
Maar ziet iemand Ajax deze zelfde stap nemen?
Zie jij iemand bij Ajax zeggen "rest van het seizoen netten om het veld?"

Never, nooit.

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Pompi schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:53:
[...]

Tadic zou ook niet het eeuwige voetballende leven hebben gehad in Ajax 1. Dan was Lang geen onzinnige optie geweest voor de toekomst.

Overigens het is weer vanouds, na een periode van goed gelukte gokjes, Tadic en Blind halen en daarop voortbordurend nog wat goede aankopen een leuke periode beleven, vervolgens stort het als een kaartenhuis in elkaar omdat de structuur en de processen waar ze altijd zo hoog over opgaven gewoon niet bestaan.

Het hing af van een paar personen, de rest van de organisatie was en is brandhout.

Overigens is Ajax daar niet uniek in, er heerst in het Nederlandse voetbal gewoon geen topsport cultuur.

Het is oude jongens krentenbrood die niet verder komen dan het gemiddelde kantine niveau qua discussie, een amateur club in de 16e divisie onderbond. En met de uitkomsten van die discussie gaat een bestuur dan aan de slag.

Het niveau is erbarmelijk.

• Grotespeler
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 20-03-2024
Het gevolg van 1,5 jaar wanbeleid. Begonnen door vd Sar en co.
Gevolgd door een lawine aan bestuurlijke blunders, ik noem even de soaps rond; Blind, Schreuder, Heitinga, Tadic. Het aanstellen van voetbal nobody's zoals Maurits Hendriks en Pier Eringa.
Vervolgens het aanstellen van Mislintat, Steijn en Van Halst. Allemaal ongeschikt en Ajax onwaardig.

Zou die directeur van AZ nog terugkrabbelen?

• Exocet
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 19:02:
[...]

Klopt, heb je gelijk in.

Feyenoord nam die stap.

Never, nooit.
Dat weet je dus niet, ze hebben de tijd nog niet gehad om maatregelen te nemen. Dus lekker suggestief om te roepen dat er niks gaat gebeuren.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:41

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
@toolkist gezien je nieuwe teamnaam, wat heeft Steijn vandaag precies verkloot? Ik heb zelf niets gezien dus heb geen beeld bij de wedstrijd. En gezien wat er gebeurd is ga ik niets terug kijken. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:23
Exocet schreef op zondag 24 september 2023 @ 19:04:
[...]

Dat weet je dus niet, ze hebben de tijd nog niet gehad om maatregelen te nemen. Dus lekker suggestief om te roepen dat er niks gaat gebeuren.
Dan moet van Halst ook niet lopen vertellen dat ze in samenspraak met “de driehoek” er alles aan gedaan hebben om dit te voorkomen. De simpelste oplossing is uiteindelijk gewoon netten ophangen.

PSN: bollsie

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-11 21:13
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 19:02:
[...]

Klopt, heb je gelijk in.

Feyenoord nam die stap.

Never, nooit.
Zou wel de juiste beslissing zijn. Elke club waar een wedstrijd is gestaakt......gewoon netten ervoor.
Feyenoord is in het verleden wel vaker de eerste in vele dingen geweest, maar vind die netten prima.
Sfeer is dan ook gemoedelijker als je er iets tussen hebt. Zorgt voor een afstand tussen jou en het spelletje.

• Exocet
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 24 september 2023 @ 19:06:
@toolkist gezien je nieuwe teamnaam, wat heeft Steijn vandaag precies verkloot? Ik heb zelf niets gezien dus heb geen beeld bij de wedstrijd. En gezien wat er gebeurd is ga ik niets terug kijken. ;)
Een plaatje zegt genoeg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ulXIVLZZDwbRSs2EatE1H71n0ts=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9ayABdXQiJD8K7ZeGLABJz1i.jpg?f=fotoalbum_large

• Pompi
Grotespeler schreef op zondag 24 september 2023 @ 19:04:
Het aanstellen van voetbal nobody's zoals Maurits Hendriks en Pier Eringa.
Ook zo'n heerlijke dooddoener die nergens op slaat. Beide hebben veel ervaring in bedrijfsleidingen. Of is het omdat Hendriks een voormalig hockeyer is? Maar dan zouden Eenhoorn van AZ en Gerbrands van AZ/PSV beide zeker ook niks kunnen en slecht zijn omdat de eerste een honkbalcoach was en de tweede een volleyballer en schaatscoach? Volgens mij hoor je daar nooit iemand over.

Daarnaast was Hendriks aangesteld om de Toekomst te professionaliseren maar omdat de Telegraaf dingen roept over dat hij AD wil worden neemt iedereen dat voor waar aan.

[ Voor 13% gewijzigd door Pompi op 24-09-2023 19:11 ]

Verwijderd

Exocet schreef op zondag 24 september 2023 @ 19:04:
[...]

Dat is gewoon mijn verwachting op basis van het verleden.

Toen Berghuis geraakt werd door een aansteker in de arena werden er geen maatregelen genomen.
Toen Gimenez vorig jaar werd bekogeld door biertjes werden er geen maatregelen genomen.
(Niet alleen door Ajax, maar ook niet door de knvb,)

"We hebben er alles aan gedaan"
Vorig jaar werd FC Groningen helemaal met de grond gelijk gemaakt na deze uitspraak.
Nu zegt van Halst hetzelfde in hetzelfde scenario.

Als je nu al vind dat je er alles aan heb gedaan, dat betekent dat je niet eens netten heb overwogen.
En, als dat al niet in je op kwam... dan waarom zou dat nu wel het geval zijn.

• donleone83
sjufke schreef op zondag 24 september 2023 @ 19:07:
[...]

Dan moet van Halst ook niet lopen vertellen dat ze in samenspraak met “de driehoek” er alles aan gedaan hebben om dit te voorkomen. De simpelste oplossing is uiteindelijk gewoon netten ophangen.
Dit. Met alle ophef kon je dit scenario al lang van te voren uittekenen als een realistische mogelijkheid.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:41

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Rensch op de counter? :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Exocet
  • Niet online
Dit is ook wel raak

• Sempy
Ik heb zelf ook niet gekeken, maar begrijp dat Gaaei schuldig is aan de eerste twee doelpunten. Alternatief is Rensch en die kan er net zo goed niks van. Aan de ander kant was Sosa schijnbaar ook zo matig dat de te licht bevonden Salah-Edine er weer ingezet werd. Moeten we niet gewoon concluderen dat er kut in ingekocht en dat geen een trainer daar veel mee kan? En de inkoop is nu net het aspect waar de trainer van Ajax zich vanaf dit seizoen buiten moet houden.

• HollowGamer
  • Niet online
Het zou toch wat zijn, Scheurder (NOS) en Hans die samen interviews mogen gaan doen. Dus gewoon op één zender.

Al heb ik hem wel wat meer dan Hans.

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 19:10:
"We hebben er alles aan gedaan"
Vorig jaar werd FC Groningen helemaal met de grond gelijk gemaakt na deze uitspraak.
Nu zegt van Halst hetzelfde in hetzelfde scenario.
Nog geen interviews van hem gehoord/gezien/gelezen, maar als hij claimt dat er alles aan gedaan is om dit te voorkomen dan heeft ie een kuip vol boter op z'n hoofd.

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 19:18:
[...]

Nog geen interviews van hem gehoord/gezien/gelezen, maar als hij claimt dat er alles aan gedaan is om dit te voorkomen dan heeft ie een kuip vol boter op z'n hoofd.
Tja, je mag hier in Nederland niet meteen iemand vastzetten of te zwaar straffen. Komop, er zijn drie mensen opgepakt vandaag.. drie! Dat geeft wel aan hoe wij hier optreden.

• Grotespeler
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 20-03-2024
Pompi schreef op zondag 24 september 2023 @ 19:10:
[...]

Ook zo'n heerlijke dooddoener die nergens op slaat. Beide hebben veel ervaring in bedrijfsleidingen. Of is het omdat Hendriks een voormalig hockeyer is? Maar dan zouden Eenhoorn van AZ en Gerbrands van AZ/PSV beide zeker ook niks kunnen en slecht zijn omdat de eerste een honkbalcoach was en de tweede een volleyballer en schaatscoach? Volgens mij hoor je daar nooit iemand over.
Eringa is voormalig topman van Prorail (semi overheid) en ziekenhuisdirecteur. Hendriks carriere ken ik verder niet. Maar feit is dat ze helemaal niets toevoegen aan de club Ajax, behalve dan wat jij noemt ervaring in het bedrijfsleven. Nou, dat gaat lekker.
Je mag het een dooddoener noemen, maar dit zijn de feiten. Ajax staat in brand.
Pagina: 1 ... 82 ... 196 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024