Waarom niet gewoon uitspelen morgen of dinsdagochtend in een leeg stadion, eerstvolgende wedstrijd is woensdagavond pas.
In m'n dromen loop ik het liefst een vlammenwerper het vak in... Maarja... of dat nou in het echt zo'n goede oplossing is...HollowGamer schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:13:
Lol, Perez is volgens mij de enige die zijn moet opendoet. Die Been zit alles goed te praten.
Zo te zien is dat wel dat vak? Kun je die niet even een kopje kleiner maken?
ESPN in een notendop. Hypocriet ook.Terranova schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:19:
En daar gaat ESPN weer, wat een walgelijke stemmingmakers. Heb het dan ook over de uitgaande transfers.
Toen Klaassen een aansteker op zn kop kreeg en bloedend aan de kant moest, zeiden ze 'ja het komt ook wel een beetje door het gedrag van de Ajax spelers'.
Feyenoord supporters werden toen niet serieus bekritiseerd. Nu het Ajax supporters zijn die hetzelfde doen, is het ineens verschrikkelijk en geen enkele nuance (scheidsrechter heeft geen grip op de wedstrijd).
Verder ook nog een Mario Been op tv die allerlei ongefundeerde uitspraken doet. Niet gebaseerd op feiten. Kritiek op de coach is er niet bij, hij begint direct over Mislintat te klagen.
Zelfde als bij Groningen - Ajax toen toch?ZieMaar! schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:24:
Er is al een hoop gestaakt, maar dit is wel echt de eerste keer dat de intentie echt overduidelijk definitief staken is, toch?
Definitief gestaakt, maar stiekem gewoon verder spelen zo als t stadion leeg is?
per aspera ad astra
Bij Utrecht is dit toch ook al gebeurt? Ook met fakkelsZieMaar! schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:24:
Er is al een hoop gestaakt, maar dit is wel echt de eerste keer dat de intentie echt overduidelijk definitief staken is, toch?
Definitief gestaakt, maar stiekem gewoon verder spelen zo als t stadion leeg is?
Je zegt het zelf al. Dat past dus niet.Frank Martin schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:25:
Waarom niet gewoon uitspelen morgen of dinsdagochtend in een leeg stadion, eerstvolgende wedstrijd is woensdagavond pas.
KNVB bepaald de afhandeling op basis van reglementen. Wedstrijd moet voor restant worden uitgespeeld (in overleg met o.a. Feyenoord wanneer). De verdere afhandeling is welke straf Ajax krijgt voor gedrag supporters, gezien vergelijkbare gevallen (o.a. Groningen-Ajax) een geldboete en waarschijnlijk het betreffende vak een keertje leeg.CR1691 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:21:
Feyenoord moet zich keihard opstellen in deze zaak. Dit had vandaag gewoon drie punten moeten zijn. Kansloos kutvolk.
Het geeft nu al gedoe nu er 50.000 man weg moet zien te komen, laat staan als de wedstrijd dan ineens weer verder gaat.ZieMaar! schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:24:
Verwijderd
Wat een lieverdjes zijn het toch ook. Hopelijk gaan de ogen bij de media nu ook eens open. Walgelijke lui
Zeker. Maakt me verder niet uit wie de schuldige is. Wedstrijd moedwillig om zeep helpen? Dan zit je op de blaren - als club. Zorg er maar eens voor dat die troep niet het stadion binnen komt en op het veld beland en die lui buiten blijvenExocet schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:25:
[...]
Haha, dat zou je zeker ook zeggen bij je eigen club?
Dat is toch buiten proportioneel. Gewoon individueel straffen, spoor ze maar op
Feyenoord, Ajax, Groningen, PEC, maakt me weinig uit. Kap er gewoon mee.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 11:14
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Nee vind ik niet. Voor een aantal tweede divisie spelers is er echt teveel betaald.Terranova schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:23:
[...]
Je mag zeker wel wat verwachten. Maar die 115 miljoen alleen is helemaal niets. Als je 115 uitgeeft en niets binnen krijgt is het een heel stuk erger dan als je 85 miljoen winst maakt terwijl je 115 hebt uitgegeven.
Nu is het gewoon stemmingsmakerij
Men zaagt er nu continue op door, dat krijg je en wordt inderdaad zagen om het zagen. Maar in principe is de kritiek niet onterecht.
Dat hoeft van mij allemaal niet. Gewoon die 3-0 laten staan is wat mij betreft rechtvaardig genoeg.eric.1 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:23:
Blijkbaar is 'de straf' nog niet hoog genoeg op het definitief tot staken komen van een wedstrijd. Hop, regelementaire overwinning, geen publiek voor een x aantal wedstrijden en gooi er ook maar puntenaftrek bij.
Vraag het aan dezelfde mensen van GRO, ADO, FEY, PSV.. iedereen is hartstikke bang voor die gasten.Verwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:22:
Nou, ik ben benieuwd naar de woorden van de leiding van Ajax.
Gaan ze dit hard veroordelen en de F-Side veroordelen.
Of, schuiven ze dit gewoon aan de kant en negeren ze het.
Ik ben benieuwd.
En terecht hoor, deze gasten zijn zo geswift dat die je thuis opzoeken of je familie bedreigen.
Nonsens, dat halve uur is morgen (of straks, nog liever) nog wel in te passen.
Tis dat ik een jaartje gratis ESPN heb... Als het zo doorgaat en er geen structurele maatregelen genomen worden, gaan de uitzendgerechtigden het op den duur ook merkenHollowGamer schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:21:
[...]
Die mensen boeit het echt niets hoor, of nu kinderen huilen of niet. En niet alleen kinderen, je zal maar fan zijn en geld hebben betaald voor een kaartje.
Alleen maar verliezers op deze manierm
Ze kunnen in ieder geval zeker niet claimen er "alles aan gedaan te hebben"..OMX2000 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:24:
[...]
Dat vind ik overdreven. Maar tegelijk vind ik dat Ajax te naïef is geweest door niet iets van netten te spannen.
Een Feyenoord supporter als analist, ja, echt een genuanceerde meningTrishul schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:25:
[...]
ESPN in een notendop. Hypocriet ook.
Toen Klaassen een aansteker op zn kop kreeg en bloedend aan de kant moest, zeiden ze 'ja het komt ook wel een beetje door het gedrag van de Ajax spelers'.
Feyenoord supporters werden toen niet serieus bekritiseerd. Nu het Ajax supporters zijn die hetzelfde doen, is het ineens verschrikkelijk en geen enkele nuance (scheidsrechter heeft geen grip op de wedstrijd).
Verder ook nog een Mario Been op tv die allerlei ongefundeerde uitspraken doet. Niet gebaseerd op feiten. Kritiek op de coach is er niet bij, hij begint direct over Mislintat te klagen.
Nee dus... Lees de regels eens voor je dit soort claims doet.Frank Martin schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:26:
[...]
Nonsens, dat halve uur is morgen (of straks, nog liever) nog wel in te passen.
Iets met aantal uren rust tussen 2 wedstrijden.
Dat is het enige dat helpt inderdaad...eric.1 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:23:
Blijkbaar is 'de straf' nog niet hoog genoeg op het definitief tot staken komen van een wedstrijd. Hop, regelementaire overwinning, geen publiek voor een x aantal wedstrijden en gooi er ook maar puntenaftrek bij.
Als deze wedstrijd zonder onderbrekingen was gespeeld was het 0-5 of 0-6 geworden. De kans dat dat gebeurt bij een hervatting op een regenachtige dinsdagavond zonder publiek is niet zo bijster groot. Daarnaast is de impact voor Feijenoord groter dan voor Ajax, de Rotterdammers moeten dan immers naar Amsterdam, met alle toestanden eromheen.
Ergo; deze onderbreking pakt voor Ajax beter uit dan voor Feijenoord, en de supporters hebben hun zin. De enige manier om dit tij te keren is om Ajax keihard aan te pakken, met exact de maatregelen die je noemt.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Verwijderd
Gewoon 0-5 en zeker niet verder spelen dan is het doel geslaagd van de nep supporters.D-e-n schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:26:
[...]
Dat hoeft van mij allemaal niet. Gewoon die 3-0 laten staan is wat mij betreft rechtvaardig genoeg.
85 miljoen winst maakt natuurlijk nooit deze slechte selectie goed. Dit kost je champions league, zorgt voor afkoopsommen van ontslagen trainers etc, wordt minder door nood aankopen in de winter etc.Terranova schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:23:
[...]
Je mag zeker wel wat verwachten. Maar die 115 miljoen alleen is helemaal niets. Als je 115 uitgeeft en niets binnen krijgt is het een heel stuk erger dan als je 85 miljoen winst maakt terwijl je 115 hebt uitgegeven.
Nu is het gewoon stemmingsmakerij
Het had wel erger gekund, daar is geen speld tussen te krijgen
Genot dit... slecht spelen en toch 0-3 heerlijk
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Je zou op het eind maar 2 doelpunten te kort komen tov PSV...D-e-n schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:26:
[...]
Dat hoeft van mij allemaal niet. Gewoon die 3-0 laten staan is wat mij betreft rechtvaardig genoeg.
Het is geen volledige wedstrijd hè.toolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:27:
[...]
Nee dus... Lees de regels eens voor je dit soort claims doet.
Iets met aantal uren rust tussen 2 wedstrijden.
De kritiek is niet onterecht op het transferbeleid. Maar die 115 miljoen er telkens bijhouden slaat nergens op. Want het is -85 miljoen, niet 115 miljoen. Maar dat is natuurlijk al maanden geleden begonnen met de Telegraaf die constant kritiek op Mislintat heeft gehad omdat Mislintat de lekken heeft gedicht en ze nu geen informatie meer hadden.tweakduke schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:26:
[...]
Nee vind ik niet. Voor een aantal tweede divisie spelers is er echt teveel betaald.
Men zaagt er nu continue op door, dat krijg je en wordt inderdaad zagen om het zagen. Maar in principe is de kritiek niet onterecht.
Vaag dat 0-3 blijft staan. Dan komt ajax er mogelijk nog beter mee weg ook.
Verwijderd
Dit is de eerste keer in mijn leven dat iemand ESPN heb beschuldigt van Pro-Feyenoord te zijn...Exocet schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:27:
[...]
Een Feyenoord supporter als analist, ja, echt een genuanceerde mening
Je maakt een grap, toch?
Vrijwel alles en iedereen daar komt al klaar wanneer een Aacied een steek bal geeft.
ESPN pro-Feyenoord... laat me niet lachen.
Precies dit, pure competitievervalsing omdat een paar hersenlozen het niet kunnen hebben dat Feyenoord op dit moment Ajax voorbij is, op alle vlakken.toolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:28:
[...]
Je zou op het eind maar 2 doelpunten te kort komen tov PSV...
PSN: Finally_Chris
Voor de regels niet.amahusu schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:22:
[...]
kom op zeg, er is toch een verschil tussen fakkels op het veld of een leeggedronken plastic beker?
Zou het nog kunnen gebeuren, dat de spelers in de kleedkamer blijven zitten en straks om 17:00/17:30 verder gaan? Dat ze dit voor iedereen verborgen houden en dat ze dan in een leeg stadion verder gaan.
Want het wordt zowel voor Feyenoord als Ajax heel moeilijk om een goede speeldag te vinden.
Want het wordt zowel voor Feyenoord als Ajax heel moeilijk om een goede speeldag te vinden.
Verwijderd
Ja laat Mislinlat lekker nog voor 85 miljoen extra spelers straks kopen, kijken wat je dan weer roept.Terranova schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:28:
[...]
De kritiek is niet onterecht op het transferbeleid. Maar die 115 miljoen er telkens bijhouden slaat nergens op. Want het is -85 miljoen, niet 115 miljoen. Maar dat is natuurlijk al maanden geleden begonnen met de Telegraaf die constant kritiek op Mislintat heeft gehad omdat Mislintat de lekken heeft gedicht en ze nu geen informatie meer hadden.
Been is anders wel écht pro-Feyenoord bij ESPN.Verwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:29:
[...]
Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik iemand ESPN heb beschuldigt van Pro-Feyenoord te zijn...
Je maakt een grap, toch?
Vrijwel alles en iedereen daar komt al klaar wanneer een Aacied een steek bal geeft.
ESPN pro-Feyenoord... laat me niet lachen.
Dat mag niet omdat andere clubs dan mogelijk benadeeld worden. Stel je voor dat Ajax degradatie ontloopt omdat ze 1 goal beter doelsaldo hebben dan Almere City? Of andersom dat Feyenoord voor de titel een doelpunt tekort komt op PSV.D-e-n schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:26:
[...]
Verwijderd
Ze zijn zo pro feyenoord dat ze zelfs zeggen Ajax - PSV...tiswat schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:30:
[...]
Been is anders wel écht pro-Feyenoord bij ESPN.
Lekker netten eromheen voor de rest van het seizoen. Laat dat sowieso maar een uitkomst zijn.
Van mij mag hij, het is nog veel te vroeg om te oordelen over de aankopen. Zeker als je ziet dat hij eerst flink puin heeft moeten ruimen. Voorlopig komen de afgelopen dagen alleen maar "nieuwtjes" naar binnen vanuit het Steijn kamp. Als mensen daar moedwillig willen intrappen dan is het hun eigen keuze, maar het is wel erg jammer dat mensen zo kortzichtig zijn.Verwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:30:
[...]
Ja laat Mislinlat lekker nog voor 85 miljoen extra spelers straks kopen, kijken wat je dan weer roept.
Aldus Jan Joost met een Ajax gezicht.Verwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:31:
[...]
Ze zijn zo pro feyenoord dat ze zelfs zeggen Ajax - PSV...
Als je dat niet ziet. Van gangelen is zeker ook altijd zeer blij als Ajax verliest.tiswat schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:30:
[...]
Been is anders wel écht pro-Feyenoord bij ESPN.
Gewoon jammer dat deze heren hun club voorkeur even kunnen parkeren voor hun werk.
Dinsdagochtend zegt Gouka van het AD nu.silmaril8 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:30:
Blijft een nadeel voor Feyenoord
Oef, het AD is niet mals
https://www.ad.nl/nederla...eker-eredivisie~adc33ff2/
Doelbewust een wedstrijd staken mag sowieso keihard gestraft worden. Ben benieuwd wat daarin mogelijk is.
Het mag natuurlijk nooit zo zijn dat supporters de macht hebben om een wedstrijd door te laten spelen of niet.
Het mag natuurlijk nooit zo zijn dat supporters de macht hebben om een wedstrijd door te laten spelen of niet.
Doen ze niet want het is Ajax.Rhapsody schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:23:
Als de KNVB ballen heeft, geven ze Ajax sowieso 3 punten in mindering.
Ik hoop op een groot aantal vacatures bij Ajax maandag. De gehele RvC vacant, idem voor de trainersfunctie en technisch directeur. Zal helaas niet gaan gebeuren, alles zit in een vacuüm, wordt de ene ontslagen dan zijn andere posities ook niet houdbaar.
vd Vaart, Sneijder, Jonk, Bergkamp, van Gaal… alles en iedereen terughalen, z.s.m. De gifbeker maar helemaal leeg drinken en overnieuw beginnen. Er zijn te veel verantwoordelijken die fouten hebben gemaakt.
Benieuwd hoe het straks buiten het stadion gaat, vrees het ergste.
vd Vaart, Sneijder, Jonk, Bergkamp, van Gaal… alles en iedereen terughalen, z.s.m. De gifbeker maar helemaal leeg drinken en overnieuw beginnen. Er zijn te veel verantwoordelijken die fouten hebben gemaakt.
Benieuwd hoe het straks buiten het stadion gaat, vrees het ergste.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Goh, je verwacht het niet van het AD.LZ86 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:33:
Oef, het AD is niet mals
Veel te kleine straf, moet veel zwaarder. Punten in mindering, want anders gaat dit nog veeeeeel vaker gebeuren. Laat het de club maar écht raken. Misschien dat ze dan eens wat doen aan de harde kern of betere controle.CR1691 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:31:
Lekker netten eromheen voor de rest van het seizoen. Laat dat sowieso maar een uitkomst zijn.
Zoals bij Feyenoord toen? Oh, wachttiswat schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:34:
[...]
Veel te kleine straf, moet veel zwaarder. Punten in mindering, want anders gaat dit nog veeeeeel vaker gebeuren. Laat het de club maar écht raken. Misschien dat ze dan eens wat doen aan de harde kern of betere controle.
Helemaal eens. Wat een vernedering voor je club trouwens, supporters die een wedstrijd doelbewust saboteren omdat ze bang zijn dat de uitslag nog hoger uitvalttiswat schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:34:
[...]
Veel te kleine straf, moet veel zwaarder. Punten in mindering, want anders gaat dit nog veeeeeel vaker gebeuren. Laat het de club maar écht raken. Misschien dat ze dan eens wat doen aan de harde kern of betere controle.
Hadden ze ook moeten doen (ben zelf voor PSV).
Of je pakt het daadwerkelijk probleem aan..CR1691 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:31:
F side leeg, maar daar zijn ze bij ajax niet happig op verwacht ik.HollowGamer schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:35:
[...]
Of je pakt het daadwerkelijk probleem aan..
Enige juiste straf is lege tribunes in een heel groot deel van het stadion. De F-side sowieso een thuiswedstrijd of 8 leeg laten, iedere seizoenskaarthouder in dat vak gedurende die periode een stadionverbod en dan maar gewoon zonder spelen.
Wat een vernedering is dit, dat je het niet eens bent met je club oke, maar om het zo te verzieken? Kei en keihard aanpakken.
Wat een vernedering is dit, dat je het niet eens bent met je club oke, maar om het zo te verzieken? Kei en keihard aanpakken.
Verwijderd
Dit zal vast wel gebeuren,CR1691 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:36:
[...]
F side leeg, maar daar zijn ze bij ajax niet happig op verwacht ik.
Maar om de F-side tevreden te houden zullen ze vast en zeker wel in een ander vak plaats nemen.
Prima, maar dit roept iedereen alleen maar over de andere clubs. Alle incidenten van de eigen club worden goedgepraat.tiswat schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:35:
[...]
Hadden ze ook moeten doen (ben zelf voor PSV).
Wordt tijd voor individueel straffen, en het liefst ook strafrechtelijk
ARS - TOT nu ook definitief gestaakt, ook vuurwerk op het veld.tiswat schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:34:
[...]
Daar kan het schijnbaar wel.. gaat daar alles goed? Nee, maar het is niet zo lachwekkend als hier.
maar dat is mijn punt, tijd om de regels te herzien, hadden ze vorig seizoen al moeten doen. Want je had dit toch aan moeten zien komen, die regel werkt spelbederf en competitievervalsing in de hand en men doet er niks tegen
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Niet alleen CL. Als ze zo doorgaan halen ze uberhaupt geen Europees voetbal.ZieMaar! schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:28:
[...]
85 miljoen winst maakt natuurlijk nooit deze slechte selectie goed. Dit kost je champions league, zorgt voor afkoopsommen van ontslagen trainers etc, wordt minder door nood aankopen in de winter etc.
Het had wel erger gekund, daar is geen speld tussen te krijgen.
En na vandaag zou ik het eigenlijk ook wel terecht vinden.
Totdat Ajax daadwerkelijk iets doet met wat hier nu is gebeurt mogen ze van mij af blijven gaan.
Laat die ultravakken maar eens aan 3 wedstrijden leeg, hang maar eens netten op. Vergoed maar eens de kaarten van de niet ultravakken.
3 punten in mindering brengen, ajax -volendam uitstellen, deze week ajax -feyenoord afwerken in een leeg stadion.
De rest van het seizoen f-side vak dicht. Ongeregeldheden in een ander vak? Direct punten in mindering en ook dat vak sluiten.
De rest van het seizoen f-side vak dicht. Ongeregeldheden in een ander vak? Direct punten in mindering en ook dat vak sluiten.
Zero.
De norm is bekend want bij Groningen-Ajax afgelopen seizoen was het ook een bewuste protestactie met 2x vuurwerk om de wedstrijd definitief te staken. Paar lege vakken en een boete, denk dat die gasten die dit gedaan hebben dat ook in hun achterhoofd hadden.CR1691 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:33:
Doelbewust een wedstrijd staken mag sowieso keihard gestraft worden. Ben benieuwd wat daarin mogelijk is.
Dat mogen ze van jou toch welLZ86 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:38:
Totdat Ajax daadwerkelijk iets doet met wat hier nu is gebeurt mogen ze van mij af blijven gaan.
Nieuw seizoen, nieuwe straffen.Sempy schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:38:
[...]
De norm is bekend want bij Groningen-Ajax afgelopen seizoen was het ook een bewuste protestactie met 2x vuurwerk om de wedstrijd definitief te staken. Paar lege vakken en een boete, denk dat die gasten die dit gedaan hebben dat ook in hun achterhoofd hadden.
Zero.
Verwijderd
Dat vind ik inderdaad wel een goede,Pelox schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:38:
3 punten in mindering brengen, ajax -volendam uitstellen, deze week ajax -feyenoord afwerken in een leeg stadion.
Ajax - Volendam Donderdag spelen.
Morgen Ajax - Feyenoord uit spelen zonder publiek.
Klaar.
De wens is duidelijk, de realiteit ookPelox schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:38:
Dat is wel zielig voor de supporters. Stel je voor dat sommige dan ook nog een stadionverbod krijgen..Pelox schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:38:
Bah bah, deze mensen hebben misschien een traumatische ervaring gehad? Je kunt ze toch niet zo hard aanpakken?
Niet omdat het Ajax is. Maar ik ben van mening dat je als KNVB daadkrachtig moet optreden om dit wangedrag op de tribunes tegen te gaan.ephymerous schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:24:
[...]
Omdat het Ajax is? Of welke regelgeving bedoel je? Hoe heeft dat met lef te maken? Enlighten us
En dan moet de club (in dit geval 'mijn' club weliswaar) maar op de blaren zitten.
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Zou een prima oplossing zijn, maar dat gaat Femke vast niet goed vinden.Verwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:39:
[...]
Dat vind ik inderdaad wel een goede,
Ajax - Volendam Donderdag spelen.
Morgen Ajax - Feyenoord uit spelen zonder publiek.
Klaar.
Verwijderd
Niet accepteren? Prima, zonder publiek Donderdag.toolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:40:
[...]
Zou een prima oplossing zijn, maar dat gaat Femke vast niet goed vinden.
Ik heb niks met feyenoord of ajax btw. Deze regel mogen ze bij iedere club toepassen. Bewust een wedstrijd laten staken? 3 punten in mindering, standaard.
Zero.
Zou die Been een hekel hebben aan die Mislintat? 
Ongeveer om zin een directe aanval. Je hebt je punt na een keer ook wel gemaakt.
Ongeveer om zin een directe aanval. Je hebt je punt na een keer ook wel gemaakt.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
De KNVB heeft de kans om hard in te grijpen vorig seizoen aan zich voorbij laten gaan, bij Fc Groningen.HollowGamer schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:40:
[...]
Dat is wel zielig voor de supporters. Stel je voor dat sommige dan ook nog een stadionverbod krijgen..
Bah bah, deze mensen hebben misschien een traumatische ervaring gehad? Je kunt ze toch niet zo hard aanpakken?
Dus kunnen ze het nu pas doen als ze het keihard in de regels vastleggen. En zo'n wijziging gaat echt niet halverwege het seizoen geïntroduceerd worden, dus vergeet het voorlopig maar.
Snap niet dat ze hem überhaupt op een wedstrijd als deze zetten.Han schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:41:
Zou die Been een hekel hebben aan die Mislintat?
Dan beslis je het maar voor ze.CR1691 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:36:
[...]
F side leeg, maar daar zijn ze bij ajax niet happig op verwacht ik.
F side leeg of 2 ton boete per wedstrijd dat ze het niet doen
Een oud-Feyenoorder en een oud-Ajacied als analist is toch niet zo gek?toolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:42:
[...]
Snap niet dat ze hem überhaupt op een wedstrijd als deze zetten.
Precies dit, na die Groningen wedstrijd was er niet zo veel ophef. Grote kans dat er nu wel beter nagedacht gaat worden over de regels.toolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:42:
[...]
De KNVB heeft de kans om hard in te grijpen vorig seizoen aan zich voorbij laten gaan, bij Fc Groningen.
Dus kunnen ze het nu pas doen als ze het keihard in de regels vastleggen. En zo'n wijziging gaat echt niet halverwege het seizoen geïntroduceerd worden, dus vergeet het voorlopig maar.
Dit gaat anders zeker nog een keer gebeuren
De volgende keer zetten we Ronald Waterreus en Ibrahim Afellay op Feyenoord-Ajax, kunnen geen van beiden clubs iets goed doen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Oud Ajax/PSV/AZ. Niet bepaald te vergelijken dus.D-e-n schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:43:
[...]
Een oud-Feyenoorder en een oud-Ajacied als analist is toch niet zo gek?
Been/de Boer zou dan 'gelijkwaardiger' zijn.
Misschien kan Femke thee gaan drinken met de f-side?toolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:40:
[...]
Zou een prima oplossing zijn, maar dat gaat Femke vast niet goed vinden.
Zero.
Nieuwe reglementen, zijn nieuwe straffen, die moet je dan eerst opstellen. Tot die tijd is het gelijke monniken, gelijke kappen.
Van mij mogen voor dit soort incidenten zware straffen staan, maar onder de huidige regels zijn FC Groningen en Feyenoord vorig seizoen makkelijk weggekomen met gelijksoortig wangedrag (bij Feyenoord zelf letsel!). Dus is een zwaardere straf dan een geldboete en een lege f-side per definitie niet rechtvaardig.
Ondertussen vallen die fantastische supporters de hoofdingang aan om binnen te komen
Yes, de KNVB maar ook de overheid heeft gefaald. Het is niet alleen in het voetbal, ook op straat wordt je geterroriseerd door minderjarige met zelfgemaakte bommen.toolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:42:
[...]
De KNVB heeft de kans om hard in te grijpen vorig seizoen aan zich voorbij laten gaan, bij Fc Groningen.
Dus ja, het probleem is niet alleen het voetbal. Ook lijken sommige covid te gebruiken als excuus.
Heb al vaker gezegd dat zwaarder straffen wel werkt.
Ondertussen proberen de supporters naar binnen te komen.. pff. Kunnen ze deze mensen echt niet oppakken en berechten?
En jij denkt dat De Boer liever is voor Mislantat?toolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:44:
[...]
Been/de Boer zou dan 'gelijkwaardiger' zijn.
Zo geliefd is ze niet bij de Amsterdamse Ajax aanhangPelox schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:45:
[...]
Misschien kan Femke thee gaan drinken met de f-side?
Dit kan je niet vergelijken met 1 aansteker die per ongeluk uit iemand zijn hand valt.Sempy schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:45:
[...]
Nieuwe reglementen, zijn nieuwe straffen, die moet je dan eerst opstellen. Tot die tijd is het gelijke monniken, gelijke kappen.
Van mij mogen voor dit soort incidenten zware straffen staan, maar onder de huidige regels zijn FC Groningen en Feyenoord vorig seizoen makkelijk weggekomen met gelijksoortig wangedrag (bij Feyenoord zelf letsel!). Dus is een zwaardere straf dan een geldboete en een lege f-side per definitie niet rechtvaardig.
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 24-09-2023 16:47 ]
Zero.
Klopt, er is nu geen letsel aan een persoon toegebracht, dit is minder erg.Pelox schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:46:
[...]
Dit kan je niet vergelijken met 1 aansteker.
Daar gaat het me niet om.D-e-n schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:46:
[...]
En jij denkt dat De Boer liever is voor Mislantat?
Als je dan 2 figuren met clubbril voor de tv zet, kies er dan iig 2 met een clubbril met dezelfde sterkte.
Joh. Nie gaan huilen. Vaak genoeg geweest dat er iemand stond met Ajax DNA. Kijk dan gewoon niet, deed ik ook niet als het niet goed ging met Feyenoord, da’s dus heeeeeel vaak geweest.Exocet schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:27:
[...]
Een Feyenoord supporter als analist, ja, echt een genuanceerde mening
Media gaat om sensatie. Altijd al zo geweest. En sensatie bij Ajax is media technisch heel fijn.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Veel seizoenskaart houders komen niet opdagen als het even tegenzit in de hoofdstad. Dus die lege F-side is niet zo'n probleem.
Nog niet zo lang geleden hebben ze zelfs een opkomstplicht van 11 wedstijden van de 17 ingesteld voor de F-side anders mag je niet meer verlengen. Lachwekkend voor een harde kern van zo'n club.
Nog niet zo lang geleden hebben ze zelfs een opkomstplicht van 11 wedstijden van de 17 ingesteld voor de F-side anders mag je niet meer verlengen. Lachwekkend voor een harde kern van zo'n club.
Wat zit jij nou weer voor een onzin uit te kramen? Ga anders lekker morgen op de kleuterschool verder mauwen.Lekkerboeie86 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:49:
Veel seizoenskaart houders komen niet opdagen als het even tegenzit in de hoofdstad. Dus die lege F-side is niet zo'n probleem.
Die opkomstplicht is er al jaaaaaaaaaaaaaaren.Lekkerboeie86 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:49:
en bij Feyenoord bv net zo goed voor je gold card
Je weet vast wel dat een gold card voor andere doeleinden is dan het bezoeken van thuiswedstrijden.toolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:50:
[...]
Die opkomstplicht is er al jaaaaaaaaaaaaaaren.
en bij Feyenoord bv net zo goed voor je gold card
Dat is bij elke club waar een grote wachtlijst is voor seizoenskaarten voor een bepaald vak. Kap anders gewoon met trollen, kleuter.Lekkerboeie86 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:49:
En wat maakt dat uit?Lekkerboeie86 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:51:
[...]
Je weet vast wel dat een gold card voor andere doeleinden is dan het bezoeken van thuiswedstrijden.
Beetje leedvermaak moet kunnen om het te relativeren. Of ben jij altijd zo serieus op feesten en partijen?Han schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:50:
[...]
Wat zit jij nou weer voor een onzin uit te kramen? Ga anders lekker morgen op de kleuterschool verder mauwen.
Kunnen ze niet gewoon “niks zeggen” en dan over een uur de boel uitspelen? Dan is er geen publiek meer en is het toch vandaag nog geregeld.
Dat zou ik als Feyenoord echt nooit accepteren.sus schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:55:
Kunnen ze niet gewoon “niks zeggen” en dan over een uur de boel uitspelen? Dan is er geen publiek meer en is het toch vandaag nog geregeld.
Waarom niet? Gezien de vorm van Ajax is uitstel voor Feyenoord waarschijnlijk minder gunstig dan andersom; en sancties zullen er toch wel volgen net zoals dat deze wedstrijd wel uitgespeeld zal wordentoolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:57:
[...]
Dat zou ik als Feyenoord echt nooit accepteren.
Hoe vond je het leedvermaak toen het in de Kuip gebeurde.. volgens mij lagen wij toen met elkaar in de knoopCR1691 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:54:
[...]
Beetje leedvermaak moet kunnen om het te relativeren. Of ben jij altijd zo serieus op feesten en partijen?
Leedvermaak en trollen zijn op dit moment eigenlijk gewoon hetzelfde...
Exact… en dan nog wanneer niet, na de vroege 0-1 had je al alles in opperste paraatheid moeten brengen. Dat dit is gebeurt en wat er nu plaatsvinden buiten had je van mijlenver aan kunnen zien komen.toolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:56:
Echt hoe kun je hier als lokale veiligheidsdriehoek niet op voorbereid zijn....
Al ruim voor de wedstrijd weet iedereen dat dit gaat gebeuren als Ajax (dik) verliest. Waar zijn die waterkanonnen, die honden, paarden, veel knuppels, desnoods rubber kogels...
Alleen al risico op blessures voor je spelers?rik86 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:58:
[...]
Waarom niet? Gezien de vorm van Ajax is uitstel voor Feyenoord waarschijnlijk minder gunstig dan andersom; en sancties zullen er toch wel volgen net zoals dat deze wedstrijd wel uitgespeeld zal worden
Van inspanning naar volledige rust naar weer volledige inspanning?
Alleen als je met de Ajax spelers afspreekt dat je aftrapt en dan uit protest met z'n allen stil gaat zitten tot de wedstrijd over is, dan zou ik het als Feyenoord wellicht accepteren.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024