Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 81 ... 196 Laatste
Acties:
  • 339.005 views

Onderwerpen

• Frank Martin
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10-2023

Frank Martin

Vervoert alles

Waarom niet gewoon uitspelen morgen of dinsdagochtend in een leeg stadion, eerstvolgende wedstrijd is woensdagavond pas.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:13:
Lol, Perez is volgens mij de enige die zijn moet opendoet. Die Been zit alles goed te praten.

Zo te zien is dat wel dat vak? Kun je die niet even een kopje kleiner maken?
In m'n dromen loop ik het liefst een vlammenwerper het vak in... Maarja... of dat nou in het echt zo'n goede oplossing is...

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:12
Terranova schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:19:
En daar gaat ESPN weer, wat een walgelijke stemmingmakers. Heb het dan ook over de uitgaande transfers.
ESPN in een notendop. Hypocriet ook.
Toen Klaassen een aansteker op zn kop kreeg en bloedend aan de kant moest, zeiden ze 'ja het komt ook wel een beetje door het gedrag van de Ajax spelers'.
Feyenoord supporters werden toen niet serieus bekritiseerd. Nu het Ajax supporters zijn die hetzelfde doen, is het ineens verschrikkelijk en geen enkele nuance (scheidsrechter heeft geen grip op de wedstrijd).

Verder ook nog een Mario Been op tv die allerlei ongefundeerde uitspraken doet. Niet gebaseerd op feiten. Kritiek op de coach is er niet bij, hij begint direct over Mislintat te klagen.

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
ZieMaar! schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:24:
Er is al een hoop gestaakt, maar dit is wel echt de eerste keer dat de intentie echt overduidelijk definitief staken is, toch?

Definitief gestaakt, maar stiekem gewoon verder spelen zo als t stadion leeg is?
Zelfde als bij Groningen - Ajax toen toch?

per aspera ad astra

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Er is al een hoop gestaakt, maar dit is wel echt de eerste keer dat de intentie echt overduidelijk definitief staken is, toch?

Definitief gestaakt, maar stiekem gewoon verder spelen zo als t stadion leeg is?
Bij Utrecht is dit toch ook al gebeurt? Ook met fakkels

• toolkist
  • Niet online
Frank Martin schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:25:
Waarom niet gewoon uitspelen morgen of dinsdagochtend in een leeg stadion, eerstvolgende wedstrijd is woensdagavond pas.
Je zegt het zelf al. Dat past dus niet.

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-11 23:11
CR1691 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:21:
Feyenoord moet zich keihard opstellen in deze zaak. Dit had vandaag gewoon drie punten moeten zijn. Kansloos kutvolk.
KNVB bepaald de afhandeling op basis van reglementen. Wedstrijd moet voor restant worden uitgespeeld (in overleg met o.a. Feyenoord wanneer). De verdere afhandeling is welke straf Ajax krijgt voor gedrag supporters, gezien vergelijkbare gevallen (o.a. Groningen-Ajax) een geldboete en waarschijnlijk het betreffende vak een keertje leeg.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online

Het geeft nu al gedoe nu er 50.000 man weg moet zien te komen, laat staan als de wedstrijd dan ineens weer verder gaat.

Verwijderd

Wat een lieverdjes zijn het toch ook. Hopelijk gaan de ogen bij de media nu ook eens open. Walgelijke lui

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10:02
Exocet schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:25:
[...]

Haha, dat zou je zeker ook zeggen bij je eigen club?
Dat is toch buiten proportioneel. Gewoon individueel straffen, spoor ze maar op
Zeker. Maakt me verder niet uit wie de schuldige is. Wedstrijd moedwillig om zeep helpen? Dan zit je op de blaren - als club. Zorg er maar eens voor dat die troep niet het stadion binnen komt en op het veld beland en die lui buiten blijven :s

Feyenoord, Ajax, Groningen, PEC, maakt me weinig uit. Kap er gewoon mee.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:14

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Terranova schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:23:
[...]

Je mag zeker wel wat verwachten. Maar die 115 miljoen alleen is helemaal niets. Als je 115 uitgeeft en niets binnen krijgt is het een heel stuk erger dan als je 85 miljoen winst maakt terwijl je 115 hebt uitgegeven.

Nu is het gewoon stemmingsmakerij
Nee vind ik niet. Voor een aantal tweede divisie spelers is er echt teveel betaald.

Men zaagt er nu continue op door, dat krijg je en wordt inderdaad zagen om het zagen. Maar in principe is de kritiek niet onterecht.

Tweakers Discord

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-11 21:30
eric.1 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:23:
Blijkbaar is 'de straf' nog niet hoog genoeg op het definitief tot staken komen van een wedstrijd. Hop, regelementaire overwinning, geen publiek voor een x aantal wedstrijden en gooi er ook maar puntenaftrek bij.
Dat hoeft van mij allemaal niet. Gewoon die 3-0 laten staan is wat mij betreft rechtvaardig genoeg.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:22:
Nou, ik ben benieuwd naar de woorden van de leiding van Ajax.

Gaan ze dit hard veroordelen en de F-Side veroordelen.
Of, schuiven ze dit gewoon aan de kant en negeren ze het.

Ik ben benieuwd.
Vraag het aan dezelfde mensen van GRO, ADO, FEY, PSV.. iedereen is hartstikke bang voor die gasten.

En terecht hoor, deze gasten zijn zo geswift dat die je thuis opzoeken of je familie bedreigen.

• Frank Martin

Frank Martin

Vervoert alles

toolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:25:
[...]

Je zegt het zelf al. Dat past dus niet.
Nonsens, dat halve uur is morgen (of straks, nog liever) nog wel in te passen.

• DutchOwnage
  • Laatst online: 09:15
HollowGamer schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:21:
[...]

Die mensen boeit het echt niets hoor, of nu kinderen huilen of niet. En niet alleen kinderen, je zal maar fan zijn en geld hebben betaald voor een kaartje.
Tis dat ik een jaartje gratis ESPN heb... Als het zo doorgaat en er geen structurele maatregelen genomen worden, gaan de uitzendgerechtigden het op den duur ook merken

Alleen maar verliezers op deze manierm

• toolkist
  • Niet online
OMX2000 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:24:
[...]

Dat vind ik overdreven. Maar tegelijk vind ik dat Ajax te naïef is geweest door niet iets van netten te spannen.
Ze kunnen in ieder geval zeker niet claimen er "alles aan gedaan te hebben"..

• Exocet
  • Niet online
Trishul schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:25:
[...]

ESPN in een notendop. Hypocriet ook.
Toen Klaassen een aansteker op zn kop kreeg en bloedend aan de kant moest, zeiden ze 'ja het komt ook wel een beetje door het gedrag van de Ajax spelers'.
Feyenoord supporters werden toen niet serieus bekritiseerd. Nu het Ajax supporters zijn die hetzelfde doen, is het ineens verschrikkelijk en geen enkele nuance (scheidsrechter heeft geen grip op de wedstrijd).

Verder ook nog een Mario Been op tv die allerlei ongefundeerde uitspraken doet. Niet gebaseerd op feiten. Kritiek op de coach is er niet bij, hij begint direct over Mislintat te klagen.
Een Feyenoord supporter als analist, ja, echt een genuanceerde mening |:(

• toolkist
  • Niet online
Frank Martin schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:26:
[...]

Nonsens, dat halve uur is morgen (of straks, nog liever) nog wel in te passen.
Nee dus... Lees de regels eens voor je dit soort claims doet.
Iets met aantal uren rust tussen 2 wedstrijden.

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:11
eric.1 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:23:
Blijkbaar is 'de straf' nog niet hoog genoeg op het definitief tot staken komen van een wedstrijd. Hop, regelementaire overwinning, geen publiek voor een x aantal wedstrijden en gooi er ook maar puntenaftrek bij.
Dat is het enige dat helpt inderdaad...

Als deze wedstrijd zonder onderbrekingen was gespeeld was het 0-5 of 0-6 geworden. De kans dat dat gebeurt bij een hervatting op een regenachtige dinsdagavond zonder publiek is niet zo bijster groot. Daarnaast is de impact voor Feijenoord groter dan voor Ajax, de Rotterdammers moeten dan immers naar Amsterdam, met alle toestanden eromheen.

Ergo; deze onderbreking pakt voor Ajax beter uit dan voor Feijenoord, en de supporters hebben hun zin. De enige manier om dit tij te keren is om Ajax keihard aan te pakken, met exact de maatregelen die je noemt.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Verwijderd

D-e-n schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:26:
[...]

Dat hoeft van mij allemaal niet. Gewoon die 3-0 laten staan is wat mij betreft rechtvaardig genoeg.
Gewoon 0-5 en zeker niet verder spelen dan is het doel geslaagd van de nep supporters.

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:17

ZieMaar!

Moderator General Chat
Terranova schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:23:
[...]

Je mag zeker wel wat verwachten. Maar die 115 miljoen alleen is helemaal niets. Als je 115 uitgeeft en niets binnen krijgt is het een heel stuk erger dan als je 85 miljoen winst maakt terwijl je 115 hebt uitgegeven.

Nu is het gewoon stemmingsmakerij
85 miljoen winst maakt natuurlijk nooit deze slechte selectie goed. Dit kost je champions league, zorgt voor afkoopsommen van ontslagen trainers etc, wordt minder door nood aankopen in de winter etc.

Het had wel erger gekund, daar is geen speld tussen te krijgen ;).

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:21
Genot dit... slecht spelen en toch 0-3 heerlijk

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• toolkist
  • Niet online
[...]

Je zou op het eind maar 2 doelpunten te kort komen tov PSV...

• Frank Martin

Frank Martin

Vervoert alles

toolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:27:
[...]

Nee dus... Lees de regels eens voor je dit soort claims doet.
Iets met aantal uren rust tussen 2 wedstrijden.
Het is geen volledige wedstrijd hè.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-11 15:26
tweakduke schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:26:
[...]

Nee vind ik niet. Voor een aantal tweede divisie spelers is er echt teveel betaald.

Men zaagt er nu continue op door, dat krijg je en wordt inderdaad zagen om het zagen. Maar in principe is de kritiek niet onterecht.
De kritiek is niet onterecht op het transferbeleid. Maar die 115 miljoen er telkens bijhouden slaat nergens op. Want het is -85 miljoen, niet 115 miljoen. Maar dat is natuurlijk al maanden geleden begonnen met de Telegraaf die constant kritiek op Mislintat heeft gehad omdat Mislintat de lekken heeft gedicht en ze nu geen informatie meer hadden.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-11 20:39
Vaag dat 0-3 blijft staan. Dan komt ajax er mogelijk nog beter mee weg ook.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Verwijderd

Exocet schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:27:
[...]

Dit is de eerste keer in mijn leven dat iemand ESPN heb beschuldigt van Pro-Feyenoord te zijn...

Je maakt een grap, toch?
Vrijwel alles en iedereen daar komt al klaar wanneer een Aacied een steek bal geeft.

ESPN pro-Feyenoord... laat me niet lachen.

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-11 18:04

CR1691

Hero of Time

toolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:28:
[...]

Je zou op het eind maar 2 doelpunten te kort komen tov PSV...
Precies dit, pure competitievervalsing omdat een paar hersenlozen het niet kunnen hebben dat Feyenoord op dit moment Ajax voorbij is, op alle vlakken.

PSN: Finally_Chris

• toolkist
  • Niet online
amahusu schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:22:
[...]

kom op zeg, er is toch een verschil tussen fakkels op het veld of een leeggedronken plastic beker? 8)7
Voor de regels niet.

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Zou het nog kunnen gebeuren, dat de spelers in de kleedkamer blijven zitten en straks om 17:00/17:30 verder gaan? Dat ze dit voor iedereen verborgen houden en dat ze dan in een leeg stadion verder gaan.

Want het wordt zowel voor Feyenoord als Ajax heel moeilijk om een goede speeldag te vinden.

Verwijderd

Terranova schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:28:
[...]

De kritiek is niet onterecht op het transferbeleid. Maar die 115 miljoen er telkens bijhouden slaat nergens op. Want het is -85 miljoen, niet 115 miljoen. Maar dat is natuurlijk al maanden geleden begonnen met de Telegraaf die constant kritiek op Mislintat heeft gehad omdat Mislintat de lekken heeft gedicht en ze nu geen informatie meer hadden.
Ja laat Mislinlat lekker nog voor 85 miljoen extra spelers straks kopen, kijken wat je dan weer roept.

• tiswat
  • Laatst online: 10:07
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:29:
[...]

Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik iemand ESPN heb beschuldigt van Pro-Feyenoord te zijn...

Je maakt een grap, toch?
Vrijwel alles en iedereen daar komt al klaar wanneer een Aacied een steek bal geeft.

ESPN pro-Feyenoord... laat me niet lachen.
Been is anders wel écht pro-Feyenoord bij ESPN.

• Sempy
[...]

Dat mag niet omdat andere clubs dan mogelijk benadeeld worden. Stel je voor dat Ajax degradatie ontloopt omdat ze 1 goal beter doelsaldo hebben dan Almere City? Of andersom dat Feyenoord voor de titel een doelpunt tekort komt op PSV.

Verwijderd

tiswat schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:30:
[...]

Ze zijn zo pro feyenoord dat ze zelfs zeggen Ajax - PSV... :P

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Lekker netten eromheen voor de rest van het seizoen. Laat dat sowieso maar een uitkomst zijn.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-11 15:26
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:30:
[...]

Ja laat Mislinlat lekker nog voor 85 miljoen extra spelers straks kopen, kijken wat je dan weer roept.
Van mij mag hij, het is nog veel te vroeg om te oordelen over de aankopen. Zeker als je ziet dat hij eerst flink puin heeft moeten ruimen. Voorlopig komen de afgelopen dagen alleen maar "nieuwtjes" naar binnen vanuit het Steijn kamp. Als mensen daar moedwillig willen intrappen dan is het hun eigen keuze, maar het is wel erg jammer dat mensen zo kortzichtig zijn.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:31:
[...]

Ze zijn zo pro feyenoord dat ze zelfs zeggen Ajax - PSV... :P
Aldus Jan Joost met een Ajax gezicht. :+

• Exocet
  • Niet online
tiswat schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:30:
[...]

Als je dat niet ziet. Van gangelen is zeker ook altijd zeer blij als Ajax verliest.
Gewoon jammer dat deze heren hun club voorkeur even kunnen parkeren voor hun werk.

• D-e-n
silmaril8 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:30:

Want het wordt zowel voor Feyenoord als Ajax heel moeilijk om een goede speeldag te vinden.
Dinsdagochtend zegt Gouka van het AD nu.
Blijft een nadeel voor Feyenoord

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:42

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Doelbewust een wedstrijd staken mag sowieso keihard gestraft worden. Ben benieuwd wat daarin mogelijk is.

Het mag natuurlijk nooit zo zijn dat supporters de macht hebben om een wedstrijd door te laten spelen of niet.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:46
Rhapsody schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:23:
Als de KNVB ballen heeft, geven ze Ajax sowieso 3 punten in mindering.
Doen ze niet want het is Ajax.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik hoop op een groot aantal vacatures bij Ajax maandag. De gehele RvC vacant, idem voor de trainersfunctie en technisch directeur. Zal helaas niet gaan gebeuren, alles zit in een vacuüm, wordt de ene ontslagen dan zijn andere posities ook niet houdbaar.

vd Vaart, Sneijder, Jonk, Bergkamp, van Gaal… alles en iedereen terughalen, z.s.m. De gifbeker maar helemaal leeg drinken en overnieuw beginnen. Er zijn te veel verantwoordelijken die fouten hebben gemaakt.

Benieuwd hoe het straks buiten het stadion gaat, vrees het ergste.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Exocet
  • Niet online

• tiswat
CR1691 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:31:
Lekker netten eromheen voor de rest van het seizoen. Laat dat sowieso maar een uitkomst zijn.
Veel te kleine straf, moet veel zwaarder. Punten in mindering, want anders gaat dit nog veeeeeel vaker gebeuren. Laat het de club maar écht raken. Misschien dat ze dan eens wat doen aan de harde kern of betere controle.

• Exocet
  • Niet online
tiswat schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:34:
[...]

Veel te kleine straf, moet veel zwaarder. Punten in mindering, want anders gaat dit nog veeeeeel vaker gebeuren. Laat het de club maar écht raken. Misschien dat ze dan eens wat doen aan de harde kern of betere controle.
Zoals bij Feyenoord toen? Oh, wacht

• CR1691

CR1691

Hero of Time

[...]

Helemaal eens. Wat een vernedering voor je club trouwens, supporters die een wedstrijd doelbewust saboteren omdat ze bang zijn dat de uitslag nog hoger uitvalt :+

• tiswat
Exocet schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:35:
[...]

Zoals bij Feyenoord toen? Oh, wacht
Hadden ze ook moeten doen (ben zelf voor PSV). ;)

• HollowGamer
  • Niet online
CR1691 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:31:
Of je pakt het daadwerkelijk probleem aan..

• CR1691

CR1691

Hero of Time

HollowGamer schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:35:
[...]

Of je pakt het daadwerkelijk probleem aan..
F side leeg, maar daar zijn ze bij ajax niet happig op verwacht ik.

• JohanR91
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-11 16:12
Enige juiste straf is lege tribunes in een heel groot deel van het stadion. De F-side sowieso een thuiswedstrijd of 8 leeg laten, iedere seizoenskaarthouder in dat vak gedurende die periode een stadionverbod en dan maar gewoon zonder spelen.

Wat een vernedering is dit, dat je het niet eens bent met je club oke, maar om het zo te verzieken? Kei en keihard aanpakken.

Verwijderd

CR1691 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:36:
[...]

Dit zal vast wel gebeuren,

Maar om de F-side tevreden te houden zullen ze vast en zeker wel in een ander vak plaats nemen.

• Exocet
  • Niet online
tiswat schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:35:
[...]

Hadden ze ook moeten doen (ben zelf voor PSV). ;)
Prima, maar dit roept iedereen alleen maar over de andere clubs. Alle incidenten van de eigen club worden goedgepraat.
Wordt tijd voor individueel straffen, en het liefst ook strafrechtelijk

• HollowGamer
  • Niet online
[...]

ARS - TOT nu ook definitief gestaakt, ook vuurwerk op het veld.

:+

Daar kan het schijnbaar wel.. gaat daar alles goed? Nee, maar het is niet zo lachwekkend als hier.

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-11 08:50

amahusu

taking over the world!

maar dat is mijn punt, tijd om de regels te herzien, hadden ze vorig seizoen al moeten doen. Want je had dit toch aan moeten zien komen, die regel werkt spelbederf en competitievervalsing in de hand en men doet er niks tegen

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• LZ86
ZieMaar! schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:28:
[...]

85 miljoen winst maakt natuurlijk nooit deze slechte selectie goed. Dit kost je champions league, zorgt voor afkoopsommen van ontslagen trainers etc, wordt minder door nood aankopen in de winter etc.

Het had wel erger gekund, daar is geen speld tussen te krijgen ;).
Niet alleen CL. Als ze zo doorgaan halen ze uberhaupt geen Europees voetbal.
En na vandaag zou ik het eigenlijk ook wel terecht vinden.

Totdat Ajax daadwerkelijk iets doet met wat hier nu is gebeurt mogen ze van mij af blijven gaan.
Laat die ultravakken maar eens aan 3 wedstrijden leeg, hang maar eens netten op. Vergoed maar eens de kaarten van de niet ultravakken.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:44
3 punten in mindering brengen, ajax -volendam uitstellen, deze week ajax -feyenoord afwerken in een leeg stadion.

De rest van het seizoen f-side vak dicht. Ongeregeldheden in een ander vak? Direct punten in mindering en ook dat vak sluiten.

Zero.

• Sempy
CR1691 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:33:
Doelbewust een wedstrijd staken mag sowieso keihard gestraft worden. Ben benieuwd wat daarin mogelijk is.

Het mag natuurlijk nooit zo zijn dat supporters de macht hebben om een wedstrijd door te laten spelen of niet.
De norm is bekend want bij Groningen-Ajax afgelopen seizoen was het ook een bewuste protestactie met 2x vuurwerk om de wedstrijd definitief te staken. Paar lege vakken en een boete, denk dat die gasten die dit gedaan hebben dat ook in hun achterhoofd hadden.

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:38:
Totdat Ajax daadwerkelijk iets doet met wat hier nu is gebeurt mogen ze van mij af blijven gaan.
Dat mogen ze van jou toch wel ;)

• Pelox
Sempy schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:38:
[...]

De norm is bekend want bij Groningen-Ajax afgelopen seizoen was het ook een bewuste protestactie met 2x vuurwerk om de wedstrijd definitief te staken. Paar lege vakken en een boete, denk dat die gasten die dit gedaan hebben dat ook in hun achterhoofd hadden.
Nieuw seizoen, nieuwe straffen.

Zero.

Verwijderd

Pelox schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:38:
3 punten in mindering brengen, ajax -volendam uitstellen, deze week ajax -feyenoord afwerken in een leeg stadion.

De rest van het seizoen f-side vak dicht. Ongeregeldheden in een ander vak? Direct punten in mindering en ook dat vak sluiten.
Dat vind ik inderdaad wel een goede,

Ajax - Volendam Donderdag spelen.
Morgen Ajax - Feyenoord uit spelen zonder publiek.

Klaar.

• toolkist
  • Niet online

De wens is duidelijk, de realiteit ook ;)

• HollowGamer
  • Niet online

Dat is wel zielig voor de supporters. Stel je voor dat sommige dan ook nog een stadionverbod krijgen..

Bah bah, deze mensen hebben misschien een traumatische ervaring gehad? Je kunt ze toch niet zo hard aanpakken?

• Rhapsody
  • Laatst online: 08:21

Rhapsody

In Metal We Trust

ephymerous schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:24:
[...]

Omdat het Ajax is? Of welke regelgeving bedoel je? Hoe heeft dat met lef te maken? Enlighten us :)
Niet omdat het Ajax is. Maar ik ben van mening dat je als KNVB daadkrachtig moet optreden om dit wangedrag op de tribunes tegen te gaan.

En dan moet de club (in dit geval 'mijn' club weliswaar) maar op de blaren zitten.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:39:
[...]

Dat vind ik inderdaad wel een goede,

Ajax - Volendam Donderdag spelen.
Morgen Ajax - Feyenoord uit spelen zonder publiek.

Klaar.
Zou een prima oplossing zijn, maar dat gaat Femke vast niet goed vinden.

Verwijderd

toolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:40:
[...]

Niet accepteren? Prima, zonder publiek Donderdag.

• Pelox
toolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:39:
[...]

De wens is duidelijk, de realiteit ook ;)
Ik heb niks met feyenoord of ajax btw. Deze regel mogen ze bij iedere club toepassen. Bewust een wedstrijd laten staken? 3 punten in mindering, standaard.

Zero.

• Han
  • Niet online

Han

Zou die Been een hekel hebben aan die Mislintat? 8)7

Ongeveer om zin een directe aanval. Je hebt je punt na een keer ook wel gemaakt.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:40:
[...]

Dat is wel zielig voor de supporters. Stel je voor dat sommige dan ook nog een stadionverbod krijgen..

Bah bah, deze mensen hebben misschien een traumatische ervaring gehad? Je kunt ze toch niet zo hard aanpakken?
De KNVB heeft de kans om hard in te grijpen vorig seizoen aan zich voorbij laten gaan, bij Fc Groningen.
Dus kunnen ze het nu pas doen als ze het keihard in de regels vastleggen. En zo'n wijziging gaat echt niet halverwege het seizoen geïntroduceerd worden, dus vergeet het voorlopig maar.

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:41:
Zou die Been een hekel hebben aan die Mislintat? 8)7

Ongeveer om zin een directe aanval. Je hebt je punt na een keer ook wel gemaakt.
Snap niet dat ze hem überhaupt op een wedstrijd als deze zetten.

• LZ86
CR1691 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:36:
[...]

Dan beslis je het maar voor ze.

F side leeg of 2 ton boete per wedstrijd dat ze het niet doen

• D-e-n
toolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:42:
[...]

Snap niet dat ze hem überhaupt op een wedstrijd als deze zetten.
Een oud-Feyenoorder en een oud-Ajacied als analist is toch niet zo gek?

• Exocet
  • Niet online
[...]

De KNVB heeft de kans om hard in te grijpen vorig seizoen aan zich voorbij laten gaan, bij Fc Groningen.
Dus kunnen ze het nu pas doen als ze het keihard in de regels vastleggen. En zo'n wijziging gaat echt niet halverwege het seizoen geïntroduceerd worden, dus vergeet het voorlopig maar.
Precies dit, na die Groningen wedstrijd was er niet zo veel ophef. Grote kans dat er nu wel beter nagedacht gaat worden over de regels.
Dit gaat anders zeker nog een keer gebeuren

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
De volgende keer zetten we Ronald Waterreus en Ibrahim Afellay op Feyenoord-Ajax, kunnen geen van beiden clubs iets goed doen. :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:43:
[...]

Een oud-Feyenoorder en een oud-Ajacied als analist is toch niet zo gek?
Oud Ajax/PSV/AZ. Niet bepaald te vergelijken dus.

Been/de Boer zou dan 'gelijkwaardiger' zijn.

• Pelox
toolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:40:
[...]

Misschien kan Femke thee gaan drinken met de f-side?

Zero.

• Sempy
Pelox schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:39:
[...]

Nieuw seizoen, nieuwe straffen.
Nieuwe reglementen, zijn nieuwe straffen, die moet je dan eerst opstellen. Tot die tijd is het gelijke monniken, gelijke kappen.

Van mij mogen voor dit soort incidenten zware straffen staan, maar onder de huidige regels zijn FC Groningen en Feyenoord vorig seizoen makkelijk weggekomen met gelijksoortig wangedrag (bij Feyenoord zelf letsel!). Dus is een zwaardere straf dan een geldboete en een lege f-side per definitie niet rechtvaardig.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ondertussen vallen die fantastische supporters de hoofdingang aan om binnen te komen :+

• HollowGamer
  • Niet online
[...]

Yes, de KNVB maar ook de overheid heeft gefaald. Het is niet alleen in het voetbal, ook op straat wordt je geterroriseerd door minderjarige met zelfgemaakte bommen.

Dus ja, het probleem is niet alleen het voetbal. Ook lijken sommige covid te gebruiken als excuus.

Heb al vaker gezegd dat zwaarder straffen wel werkt.

Ondertussen proberen de supporters naar binnen te komen.. pff. Kunnen ze deze mensen echt niet oppakken en berechten?

• D-e-n
toolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:44:
[...]

Been/de Boer zou dan 'gelijkwaardiger' zijn.
En jij denkt dat De Boer liever is voor Mislantat?

• toolkist
  • Niet online
Pelox schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:45:
[...]

Misschien kan Femke thee gaan drinken met de f-side?
Zo geliefd is ze niet bij de Amsterdamse Ajax aanhang ;)

• Pelox
Sempy schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:45:
[...]

Nieuwe reglementen, zijn nieuwe straffen, die moet je dan eerst opstellen. Tot die tijd is het gelijke monniken, gelijke kappen.

Van mij mogen voor dit soort incidenten zware straffen staan, maar onder de huidige regels zijn FC Groningen en Feyenoord vorig seizoen makkelijk weggekomen met gelijksoortig wangedrag (bij Feyenoord zelf letsel!). Dus is een zwaardere straf dan een geldboete en een lege f-side per definitie niet rechtvaardig.
Dit kan je niet vergelijken met 1 aansteker die per ongeluk uit iemand zijn hand valt.

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 24-09-2023 16:47 ]

Zero.

• Sempy
Pelox schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:46:
[...]

Dit kan je niet vergelijken met 1 aansteker.
Klopt, er is nu geen letsel aan een persoon toegebracht, dit is minder erg.

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:46:
[...]

En jij denkt dat De Boer liever is voor Mislantat?
Daar gaat het me niet om.
Als je dan 2 figuren met clubbril voor de tv zet, kies er dan iig 2 met een clubbril met dezelfde sterkte.

Verwijderd

Heerlijk, Been die zegt tenminste wel als enige waar het op staat.

"Stelletje malloten"

• OMX2000
  • Laatst online: 06:15

OMX2000

By any means necessary...

Exocet schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:27:
[...]

Joh. Nie gaan huilen. Vaak genoeg geweest dat er iemand stond met Ajax DNA. Kijk dan gewoon niet, deed ik ook niet als het niet goed ging met Feyenoord, da’s dus heeeeeel vaak geweest.

Media gaat om sensatie. Altijd al zo geweest. En sensatie bij Ajax is media technisch heel fijn.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Veel seizoenskaart houders komen niet opdagen als het even tegenzit in de hoofdstad. Dus die lege F-side is niet zo'n probleem.

Nog niet zo lang geleden hebben ze zelfs een opkomstplicht van 11 wedstijden van de 17 ingesteld voor de F-side anders mag je niet meer verlengen. Lachwekkend voor een harde kern van zo'n club.

• HollowGamer
  • Niet online
Wel een mooie sound van ESPN. :)

• Han
  • Niet online

Han

Lekkerboeie86 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:49:
Veel seizoenskaart houders komen niet opdagen als het even tegenzit in de hoofdstad. Dus die lege F-side is niet zo'n probleem.
Wat zit jij nou weer voor een onzin uit te kramen? Ga anders lekker morgen op de kleuterschool verder mauwen.

• toolkist
  • Niet online

Nog niet zo lang geleden hebben ze zelfs een opkomstplicht van 11 wedstijden van de 17 ingesteld voor de F-side anders mag je niet meer verlengen. Lachwekkend voor een harde kern van zo'n club.
Die opkomstplicht is er al jaaaaaaaaaaaaaaren.
en bij Feyenoord bv net zo goed voor je gold card ;)

• Lekkerboeie86
  • Nu online
toolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:50:
[...]

Die opkomstplicht is er al jaaaaaaaaaaaaaaren.
en bij Feyenoord bv net zo goed voor je gold card ;)
Je weet vast wel dat een gold card voor andere doeleinden is dan het bezoeken van thuiswedstrijden.

• Han
  • Niet online

Han

Dat is bij elke club waar een grote wachtlijst is voor seizoenskaarten voor een bepaald vak. Kap anders gewoon met trollen, kleuter.

• toolkist
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:51:
[...]

Je weet vast wel dat een gold card voor andere doeleinden is dan het bezoeken van thuiswedstrijden.
En wat maakt dat uit?

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Han schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:50:
[...]

Wat zit jij nou weer voor een onzin uit te kramen? Ga anders lekker morgen op de kleuterschool verder mauwen.
Beetje leedvermaak moet kunnen om het te relativeren. Of ben jij altijd zo serieus op feesten en partijen?

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05:55

sus

is druk :+

Kunnen ze niet gewoon “niks zeggen” en dan over een uur de boel uitspelen? Dan is er geen publiek meer en is het toch vandaag nog geregeld.

• toolkist
  • Niet online
sus schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:55:
Kunnen ze niet gewoon “niks zeggen” en dan over een uur de boel uitspelen? Dan is er geen publiek meer en is het toch vandaag nog geregeld.
Dat zou ik als Feyenoord echt nooit accepteren.

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:38
toolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:57:
[...]

Dat zou ik als Feyenoord echt nooit accepteren.
Waarom niet? Gezien de vorm van Ajax is uitstel voor Feyenoord waarschijnlijk minder gunstig dan andersom; en sancties zullen er toch wel volgen net zoals dat deze wedstrijd wel uitgespeeld zal worden

• toolkist
  • Niet online
CR1691 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:54:
[...]

Beetje leedvermaak moet kunnen om het te relativeren. Of ben jij altijd zo serieus op feesten en partijen?
Hoe vond je het leedvermaak toen het in de Kuip gebeurde.. volgens mij lagen wij toen met elkaar in de knoop :p
Leedvermaak en trollen zijn op dit moment eigenlijk gewoon hetzelfde...

• Han
  • Niet online

Han

toolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:56:
Echt hoe kun je hier als lokale veiligheidsdriehoek niet op voorbereid zijn....
Al ruim voor de wedstrijd weet iedereen dat dit gaat gebeuren als Ajax (dik) verliest. Waar zijn die waterkanonnen, die honden, paarden, veel knuppels, desnoods rubber kogels...
Exact… en dan nog wanneer niet, na de vroege 0-1 had je al alles in opperste paraatheid moeten brengen. Dat dit is gebeurt en wat er nu plaatsvinden buiten had je van mijlenver aan kunnen zien komen.

• toolkist
  • Niet online
rik86 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:58:
[...]

Waarom niet? Gezien de vorm van Ajax is uitstel voor Feyenoord waarschijnlijk minder gunstig dan andersom; en sancties zullen er toch wel volgen net zoals dat deze wedstrijd wel uitgespeeld zal worden
Alleen al risico op blessures voor je spelers?
Van inspanning naar volledige rust naar weer volledige inspanning?

Alleen als je met de Ajax spelers afspreekt dat je aftrapt en dan uit protest met z'n allen stil gaat zitten tot de wedstrijd over is, dan zou ik het als Feyenoord wellicht accepteren.
Pagina: 1 ... 81 ... 196 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024