Verwijderd
Ondanks dat cynisme eraf spat, doe maar nietLZ86 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:07:
Nou niet meer klagen over de Kuip
[ Voor 38% gewijzigd door Outerspace op 24-09-2023 17:23 ]
PSN: Finally_Chris
Die sneue gasten achter het doel, zogenaamde “ultra’s”piotr123 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:07:
Fijn dit ajax publiek,
XXXVI
Ff serieus. Dit moet toch zonder publiek ergens in november uitgespeeld worden?LZ86 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:06:
BOEMMMMMMMM Reglementaire overwinning
Waardeloze situatie.
Wie zit daar op te wachten?DutchOwnage schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:09:
[...]
Ff serieus. Dit moet toch zonder publiek ergens in november uitgespeeld worden?
Je bedoelt die door gesnoven idioten die zonder shirt met de rug naar het veld toe staan?ephymerous schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:08:
[...]
Die sneue gasten achter het doel, zogenaamde “ultra’s”
Kansloos tokkie volk is het.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Of uitspelen met een Arena vol Feyenoordsupporters als strafDutchOwnage schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:09:
[...]
Waardeloze situatie.
Verwijderd
Zodat er verder gespeeld kan worden wanneer Ajax weer een beetje in vorm is?DutchOwnage schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:09:
[...]
Waardeloze situatie.
Gewoon z.s.m doen, punt.
Mag dat reglementair? Moet dit niet gewoon met Steijn aan het roer staan voor het restant ?Quad schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:07:
Hmm, eentje voor de boeken, een Ajax Feyenoord met 2 verschillende Ajaxtrainers.
Ga je de andere wedstrijden ook in detail voorspellen? Handig om wat geld te verdienenCR1691 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:08:
Dit is pure beïnvloeding van het resultaat. Zonder dit gezeik had het minstens 0-5 gestaan.
Dat is dus niet de oude F side?ephymerous schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:08:
[...]
Die sneue gasten achter het doel, zogenaamde “ultra’s”
Dat zouden ze bij Ajax maar wat graag willen. Mag Feyenoord never nooit genoegen mee nemen.DutchOwnage schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:09:
[...]
Waardeloze situatie.
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Mag dat wel? Wedstrijd uitspelen met een andere trainer?Quad schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:07:
Hmm, eentje voor de boeken, een Ajax Feyenoord met 2 verschillende Ajaxtrainers.
Ik zou me kapot lachen als de rest van de wedstrijd pas over 6 weken overgespeeld kan worden en tot die tijd moet Steijn onder contract blijven.
Dit is niet alleen bij Ajax.. PSV, FEY, KKD teams, etc.dr.lowtune schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:09:
Wat laat dat deel van het publiek zich toch kennen. Dit is toch zeer Ajax onwaardig.
Zo bedoelde ik het niet. Er is simpelweg eerder geen plek. Europees programma, interlands enz.Verwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:09:
[...]
Zodat er verder gespeeld kan worden wanneer Ajax weer een beetje in vorm is?
Gewoon z.s.m doen, punt.
Ik zeg gewoon 0-5 klaar.
[ Voor 4% gewijzigd door DutchOwnage op 24-09-2023 16:11 ]
Jij kijkt niet vaak voetbal is het wel?Verwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:09:
[...]
Zodat er verder gespeeld kan worden wanneer Ajax weer een beetje in vorm is?
Gewoon z.s.m doen, punt.
Kijk eens de speelkalender.
Tja met die aansteker deden ze ook niets.CR1691 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:10:
[...]
Dat zouden ze bij Ajax maar wat graag willen. Mag Feyenoord never nooit genoegen mee nemen.
Goede. Hij staat wel op het wedstrijdformulier.Russel88 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:10:
[...]
Mag dat wel? Wedstrijd uitspelen met een andere trainer?
Ik zou me kapot lachen als de rest van de wedstrijd pas over 6 weken overgespeeld kan worden en tot die tijd moet Steijn onder contract blijven.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Oh zeker, maar dit had ik niet bij Ajax verwacht eerlijk gezegd.HollowGamer schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:11:
[...]
Dit is niet alleen bij Ajax.. PSV, FEY, KKD teams, etc.
Einde wedstrijd. En dan kijken wanneer de wedstrijd gespeeld kan worden. Volkomen KUDT dit.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ja leuk dat je die aanhaalt, dit is doelbewust de wedstrijd saboteren, die aansteker niet.dutchgio schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:11:
[...]
Tja met die aansteker deden ze ook niets.
Klinkt alsof zoiets bij Ajax niet voorkomt? Volgens mij leert de geschiedenis andersdr.lowtune schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:09:
Wat laat dat deel van het publiek zich toch kennen. Dit is toch zeer Ajax onwaardig.
Precies, enorme winst over de transfers, maar daar hoor je ze nooit over.Terranova schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:11:
Die kansloze hetze tegen Mislintat blijft ook maar door gaan. 115 miljoen uitgeven wel benoemen, maar de 198 inkomende miljoenen niet benoemen. Die kwal van een Verweij plaatste net voor de staking ook al een artikel erover.
Gewoon zeggen dat het niet meer door gaat. Stadion leeg vegen. En als de rust buiten terug gekeerd is dan gewoon als nog vanavond zonder publiek spelen.DutchOwnage schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:11:
[...]
Zo bedoelde ik het niet. Er is simpelweg eerder geen plek. Europees programma, interlands enz.
Ik zeg gewoon 0-5 klaar.
Inderdaad, Vitesse moest 6 minuten spelen.Pompi schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:11:
Waarom heeft iedereen het over reglementaire overwinning, je hebt toch vorig seizoen bij Groningen - Ajax gezien dat ze die wedstrijd binnenkort zonder publiek gaan uit spelen? Zou raar zijn als het nu opeens anders wordt gedaan.
Reglementaire overwinning is niet aan de orde.
Wat verwacht je van ESPN dan? Zelfde geldt voor de Telegraaf. De trainer wordt weer eens gespaard.Terranova schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:11:
Die kansloze hetze tegen Mislintat blijft ook maar door gaan. 115 miljoen uitgeven wel benoemen, maar de 198 inkomende miljoenen niet benoemen. Die kwal van een Verweij plaatste net voor de staking ook al een artikel erover.
[ Voor 4% gewijzigd door Trishul op 24-09-2023 16:13 ]
Nee die gooiden ze toevallig inderdaad.CR1691 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:12:
[...]
Ja leuk dat je die aanhaalt, dit is doelbewust de wedstrijd saboteren, die aansteker niet.
In ieder geval helemaal niet vaak, dus nu niet gaan roepen dat dit normaal is bij Ajax, dit is echt een uitzonderingfloriz87 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:12:
[...]
Klinkt alsof zoiets bij Ajax niet voorkomt? Volgens mij leert de geschiedenis anders. Net als bij vele andere clubs overigens.
Zo te zien is dat wel dat vak? Kun je die niet even een kopje kleiner maken?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
CR1691 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:12:
[...]
Ja leuk dat je die aanhaalt, dit is doelbewust de wedstrijd saboteren, die aansteker niet.
Verwijderd
1 vak vol met ajax shirtjes.
En het vak daarnaast vrijwel geen enkele ajax shirts gekleed in het zwart/donker.
Dat zegt genoeg.
jah met 100 politie (die nog even opgetrommeld moet worden) even de f-side criminelen proberen leeg te halenHollowGamer schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:13:
Lol, Perez is volgens mij de enige die zijn moet opendoet. Die Been zit alles goed te praten.
Zo te zien is dat wel dat vak? Kun je die niet even een kopje kleiner maken?
Als iets niet werkt, is het misschien tijd om je aanpak te veranderen.Pompi schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:11:
Waarom heeft iedereen het over reglementaire overwinning, je hebt toch vorig seizoen bij Groningen - Ajax gezien dat ze die wedstrijd binnenkort zonder publiek gaan uit spelen? Zou raar zijn als het nu opeens anders wordt gedaan.
CR1691 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:12:
[...]
Tja, van mij mag het dan oorlog worden.OMX2000 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:12:
Vak leeghalen is in theorie logisch. Maar dat wordt oorlog.
Einde wedstrijd. En dan kijken wanneer de wedstrijd gespeeld kan worden. Volkomen KUDT dit.
Sla ze maar helemaal lens die hooligans. Korte metten mee maken anders krijg je dit gezeik nooit onder controle.
Je snapt het verschil toch wel of niet. Los van het feit dat dat ook compleet debiel was. Het feit dat ze nu wederom vuurwerk gooien is om de wedstrijd te laten staken. Dat wisten die gasten maar al te goed.
Oftewel 100% meer nuttige acties dan Bergwijn.Outerspace schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:03:
[...]
Ik kijk elke wedstrijd, maar dat hoef ik niet met hyperbolen kenbaar te maken
[...]
Daar ben ik het met je eens, Borges zoekt eerder naar een andere oplossing dan zijn eigen been. Maar ook bij deze wedstrijd komt er totaal geen creativiteit uit Borges en heeft ie hoogstens twee fatsoenlijke voorzetten (lees één verkapt schot) gegeven. Nee, Borges vind ik zeker niet beter dan Bergwijn.
Tja, je weet toch wie het zijn?Xfade schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:15:
[...]
jah met 100 politie (die nog even opgetrommeld moet worden) even de f-side criminelen proberen leeg te halen
Vroeger deden we dat toch ook? Kan mij de ME beelden nog wel herinneren.
de driehoek geeft niet nóg een keer de kans.floriz87 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:17:
Maar als je nu verder speelt en er wéér vuurwerk op het veld komt, wat dan?
Dat is een aansteker op een speler gooien toch net zo goed. Het is belachelijk dat ze toen gewoon weer gingen spelen.CR1691 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:16:
[...]
Je snapt het verschil toch wel of niet. Los van het feit dat dat ook compleet debiel was. Het feit dat ze nu wederom vuurwerk gooien is om de wedstrijd te laten staken. Dat wisten die gasten maar al te goed.
Die huilen ook in de speeltuin. Buiten. In de trein. In het vliegtuig.
Goed bezig jongens. Echt om je kapot te schamen. Trots op jezelf?
[ Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 24-09-2023 16:18 ]
Mee eens heeft ie niet nodig, goals spreken voor zichHollowGamer schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:01:
[...]
Geen idee, maar zijn theater is niet altijd leuk om na te kijken deze wedstrijd.
In Rotterdam zeggen we dan tegen dat volk: “lat op je muil”.HollowGamer schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:17:
[...]
Tja, je weet toch wie het zijn?
Vroeger deden we dat toch ook? Kan mij de ME beelden nog wel herinneren.
En dat verdienen ze, maar ik zie Halsema geen peloton ME’ers dat vak insturen om te vegen.
Brobbey is de laatste tijd zo'n beetje de enige die zich het schompes werkt bij Ajax...Verwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:03:
[...]
Ik begin Brobbey een beetje een gevalletje Ousmane Dembélé bij Barcelona vinden.
Zoveel talent en er zit zo veel in.
Maar, deze spelers lijken er gewoon geen zin in te hebben, wat zo zonde is.
Als die er echt vol voor wilt gaan en onder handen word genomen door Van Persie?
Dan zou ik hem best wel willen hebben bij Feyenoord als Gimenez weg gaat.
Wat mij betreft mag er in beide gevallen streng beleid worden toegepast en hoeven we helemaal geen discussie te hebben over wel/niet raak, wel/niet letsel, wel/niet beïnvloeden. Wordt er bewust gegooid richting spelers of officials eerstvolgende thuiswedstrijd zonder publiek (+1 voorwaardelijk).CR1691 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:12:
[...]
Ligt eraan hoe je het bekijkt.dutchgio schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:15:
Arsenal - Spurs is een leuke wedstrijd voor wie wel voetbal wil zien.
Dat ben ik met je eens hoor, begrijp me niet verkeerd.dutchgio schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:17:
[...]
Dat is een aansteker op een speler gooien toch net zo goed. Het is belachelijk dat ze toen gewoon weer gingen spelen.
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Nee laat bobbey vooral daar giminez doet het prima zoVerwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:03:
[...]
Ik begin Brobbey een beetje een gevalletje Ousmane Dembélé bij Barcelona vinden.
Zoveel talent en er zit zo veel in.
Maar, deze spelers lijken er gewoon geen zin in te hebben, wat zo zonde is.
Als die er echt vol voor wilt gaan en onder handen word genomen door Van Persie?
Dan zou ik hem best wel willen hebben bij Feyenoord als Gimenez weg gaat.
Hoezo, je denkt dat Ajax in november ineens wel even terug kan komen?sus schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:17:
Stadion leeg en dan uitspelen. Pas in November uitspelen is competitievervalsing.
Opnieuw spelen zou competitie vervalsing zijn, later uitspelen gaat geen zak verschil maken voor de einduitslag.
Of vuurwerk terug dat vak in gooien en schietenLZ86 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:15:
[...]
Tja, van mij mag het dan oorlog worden.
Sla ze maar helemaal lens die hooligans. Korte metten mee maken anders krijg je dit gezeik nooit onder controle.
Die mensen boeit het echt niets hoor, of nu kinderen huilen of niet. En niet alleen kinderen, je zal maar fan zijn en geld hebben betaald voor een kaartje.DutchOwnage schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:18:
Het is toch ook verschrikkelijk ook. Kijk al die kids dan. Tranen met tuiten.
Goed bezig jongens. Echt om je kapot te schamen. Trots op jezelf?
Altijd hetzelfde verhaal, met die van gangelen voorop. Blijft bijzonder dat er zo weinig neutrale journalisten in Nederland te vinden zijnTerranova schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:19:
En daar gaat ESPN weer, wat een walgelijke stemmingmakers. Heb het dan ook over de uitgaande transfers.
Elke beker op het veld is gericht. Dat is echt niet alleen nu bij Ajax zo.amahusu schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:20:
snap ook niet dat de knvb na groningen vorig seizoen niet heeft ingezien dat de regel aangepast moet worden. Moedwillig, dus een gerichte actie, de wedstrijd verzieken om een staking voor elkaar te krijgen moet gewoon bestraft worden met een reglementair verlies, voor mijn part idd die 0-5 waar ze het bij espn over hebben. of misschien nog liever 0-7, zolang de consequentie maar zo groot is dat het afschrikt bij anderen
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Het gaat niet om het geld maar wat er op het veld staat.Terranova schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:19:
En daar gaat ESPN weer, wat een walgelijke stemmingmakers. Heb het dan ook over de uitgaande transfers.
Allemaal waardeloze spelers die niets toevoegen.
Leuk dat je voor 100+ miljoen hebt verkocht maar daar heb je niets aan als je er alleen maar middelmaat voor terughaalt.
Logisch dat ze daar kritiek op hebben.
Je mag voor dat geld toch wel wat meer verwachten dan spelers die een bal niet goed kunnen aannemen, hun man niet dekken of totaal niet weten wat ze aan het doen zijn.Terranova schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:19:
Er is teveel voor ze betaald, terechte kritiek voor nu. Tenzij een andere coach er meer van kan maken.
Ik snap het niet, het gaat al slecht genoeg bij Ajax, waarom dan nog zo eenzijdig er over door gaan, tenzij je een agenda hebt.Exocet schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:21:
[...]
Altijd hetzelfde verhaal, met die van gangelen voorop. Blijft bijzonder dat er zo weinig neutrale journalisten in Nederland te vinden zijn
Net als toen met het aansteker incident ? Nou dat worden maatregelen dan zeg...CR1691 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:21:
Feyenoord moet zich keihard opstellen in deze zaak. Dit had vandaag gewoon drie punten moeten zijn. Kansloos kutvolk.
per aspera ad astra
Verwijderd
Gaan ze dit hard veroordelen en de F-Side veroordelen.
Of, schuiven ze dit gewoon aan de kant en negeren ze het.
Ik ben benieuwd.
Toen hadden ze wat mij betreft ook mogen stoppen met de stand als eindstand. Van het doorspelen werd niemand blij.dutchgio schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:17:
[...]
Dat is een aansteker op een speler gooien toch net zo goed. Het is belachelijk dat ze toen gewoon weer gingen spelen.
Maar ik denk dat @CR1691 doelt op de intentie van de idioot die gooit. De gooier van de aansteker had denk ik niet de intentie om te staken, gebruikte waarschijnlijk helemaal geen hersens. Hier lijkt het een bewuste sabotage actie.
kom op zeg, er is toch een verschil tussen fakkels op het veld of een leeggedronken plastic beker?toolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:21:
[...]
Elke beker op het veld is gericht. Dat is echt niet alleen nu bij Ajax zo.
Dit is pure competitievervalsing manExocet schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:22:
[...]
Net als toen met het aansteker incident ? Nou dat worden maatregelen dan zeg...
Tja, misschien moet je dat maar eens doen?dr.lowtune schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:18:
[...]
In Rotterdam zeggen we dan tegen dat volk: “lat op je muil”.
En dat verdienen ze, maar ik zie Halsema geen peloton ME’ers dat vak insturen om te vegen.
Niet mensen oppakken, en ze niet vastzetten, want er is te weinig tijd om de mensen te berechten..
Je mag zeker wel wat verwachten. Maar die 115 miljoen alleen is helemaal niets. Als je 115 uitgeeft en niets binnen krijgt is het een heel stuk erger dan als je 85 miljoen winst maakt terwijl je 115 hebt uitgegeven.tweakduke schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:21:
[...]
Je mag voor dat geld toch wel wat meer verwachten dan spelers die een bal niet goed kunnen aannemen, hun man niet dekken of totaal niet weten wat ze aan het doen zijn.
Er is teveel voor ze betaald, terechte kritiek voor nu. Tenzij een andere coach er meer van kan maken.
Nu is het gewoon stemmingsmakerij
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Je verwoord het heel goed. Tijdens dat incident heb ik het ook afgekeurd.D-e-n schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:22:
[...]
Toen hadden ze wat mij betreft ook mogen stoppen met de stand als eindstand. Van het doorspelen werd niemand blij.
Maar ik denk dat @CR1691 doelt op de intentie van de idioot die gooit. De gooier van de aansteker had denk ik niet de intentie om te staken, gebruikte waarschijnlijk helemaal geen hersens. Hier lijkt het een bewuste sabotage actie.
Waar het mij om gaat is dat dit inderdaad pure competitievervalsing is. En dat moet keihard gestraft worden.
Omdat het Ajax is? Of welke regelgeving bedoel je? Hoe heeft dat met lef te maken? Enlighten usRhapsody schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:23:
Als de KNVB ballen heeft, geven ze Ajax sowieso 3 punten in mindering.
XXXVI
Denk inderdaad dat die zijn gevlucht, en niet zijn gepakt.LAD93 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:22:
En die pipo’s die het vuurwerk gegooid hebben gaan met een stijve plassert richting huis. Wat een afgang voor Ajax dit.
Definitief gestaakt, maar stiekem gewoon verder spelen zo als t stadion leeg is?
Dat vind ik overdreven. Maar tegelijk vind ik dat Ajax te naïef is geweest door niet iets van netten te spannen.DutchOwnage schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:21:
Goede reclame voor ons voetbal ook. Deze beelden gaan de wereld over.
Haha, dat zou je zeker ook zeggen bij je eigen club?eric.1 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:23:
Blijkbaar is 'de staf' nog niet hoog genoeg op het definitief tot staken komen van een wedstrijd. Hop, regelementaire overwinning, geen publiek voor een x aantal wedstrijden en gooi er ook maar puntenaftrek bij.
Dat is toch buiten proportioneel. Gewoon individueel straffen, spoor ze maar op
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024