Ik las op NU.nl dat mensen het zielig vinden dat iemand 20 jaar een stadionverbod krijgt, en schijnbaar was het ook zielig voor die supporter die een racistische opmerking had gemaakt, aangezien hij iets mentaals had..Bao_mi1 schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:58:
[...]
Onzin, prima regel dit. Nu even pijnlijk maar laat iedereen er maar aan wennen dat asociaal gedrag niet kan. En wat sociale controle op de tribunes kan ook geen kwaad.
Zero tolerance is de enige aanpak die op de langere termijn gaat werken. Voor je het weet vliegen de muntjes en aanstekers weer voorbij en heb je spelers met blessures.
En ook niet zeiken op de scheids of burgermeester. Dit is knvb beleid en eindelijk eens goed knvb beleid.
Nee, voor mij lekker straffen. In Engeland krijg je een flinke boete, levenslang stadionverbod en is er een meldplicht.
XXXVI
Die van 17:00 of die van 21:00. Het is een leuke dag voor de voetbalkijkerGunner schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:51:
Ik luister even via radio 1 voordat de echte wedstrijd begint zomaar ze fileren de defensie (de Deense back?) volkomen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Zal me geweldig aan de kont roesten, meen er elk woord vanephymerous schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:54:
[...]
Haha pas maar op met dit soort opmerkingen. Voor je het weet krijg je ‘m hier ook om de oren
Twente komt eraan!
gimenez idem. en komt net alweer goed weg.LZ86 schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:48:
Schwalbe. Mag wel geel krijgen die Berghuis
Hoezo? De nummer 4 tegen de nummer 13, niks vreemds aanQuad schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:40:
Die was onverwachts..
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
100%, hij pakt de bal met z'n hand beet binnen de lijnen.toolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:03:
[...]
gimenez idem. en komt net alweer goed weg.
Omdat het een overtreding was.Dj-sannieboy schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:05:
Hoe is dit een vrije trap voor Feyenoord?
De emotie regeert hèHollowGamer schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:05:
Deze scheidsrechter is toch niet zo slecht, als sommige mensen beweren? Ik dacht juist dat hij een van de meest aangeschreven scheidsrechters was?
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Omdat het een overtreding was?Dj-sannieboy schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:05:
Omdat vd Boomen enkel binnen komt vliegen om de Feyenoorder te raken, niet om de bal te spelen? Is toch vrij duidelijk..Dj-sannieboy schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:05:
en vooral naief van Hato door niet fatsoenlijk terug te sprinten nadat ie zo ver naar voren gaat.Grudgie schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:57:
Als ik die eerste goal terug kijk was dat een mooie opgezette aanval.
Pijnlijk dagje weer voor Ajax, alles gaat weer mis.
een treffende spreuk
Nou, schijnt vriend te zijn van de familie Kokcu... en heeft familie bij de Kuip wonen. Verder zeg ik niks hahaHollowGamer schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:05:
Deze scheidsrechter is toch niet zo slecht, als sommige mensen beweren? Ik dacht juist dat hij een van de meest aangeschreven scheidsrechters was?
Mag ik niet zeggen maar hij zeikt met zo hard als ajax in het veldDj-sannieboy schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:05:
Nee, hij is een van de irritantste.HollowGamer schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:05:
Wel de grootste hypocriet onder de scheidsrechters met z'n respect bandje vroegerHollowGamer schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:05:
En die Duitser ook hoop ik. Met z’n gekke gedrag.Quad schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:06:
Ik durf wel geld in te zetten dat Steijn vanavond of morgen op straat staat.
Het begon al vroeg met de F1, deze topper en ondertussen is ook Arsenal - Spurs.Bossie schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:02:
[...]
Die van 17:00 of die van 21:00. Het is een leuke dag voor de voetbalkijker
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
XXXVI
Twente komt eraan!
Moet maar kloppen. Er is maar 1 kant die om zich heen slaat en informatie lekt naar de Telegraaf die al een hetze had tegen Mislintat.Typhone schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:07:
[...]
En die Duitser ook hoop ik. Met z’n gekke gedrag.
1 ding is zeker Steijn moet er uit
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Verwijderd
Ik gok op een fakkel op het veld.LZ86 schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:08:
Nou, ogen open voor het volgende bekertje?
Misschien Dick of VG halen..ephymerous schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:08:
Haha dit is toch gewoon de trainer joh. Zo’n labiel elftal laat je toch niet zo staan bij een corner?
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
kijk anders ff naar je eigen spelers? gimenez bijvoorbeeld had al 2x een kaart kunnen/moeten krijgen voor zeuren.piotr123 schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:06:
[...]
Mag ik niet zeggen maar hij zeikt met zo hard als ajax in het veld
nee precies. Eigenlijk helemaal geen aanval geplaatst behalve die 0-3 counter dan.Agent47 schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:08:
Feyenoord speelt niet eens bijzonder goed
Ajax speelt zichzelf weg. Feyenoord hoeft er bijzonder weinig voor te doen.
Zou terecht zijn, ik had ook graag een stadionverbod gekregen als ik nog zoveel wedstrijden naar de Arena zou moeten dit seizoen.LZ86 schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:08:
Nou, ogen open voor het volgende bekertje?
Realistische post. Met dank aan Gaaei en Steijn.LZ86 schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:09:
[...]
nee precies. Eigenlijk helemaal geen aanval geplaatst behalve die 0-3 counter dan.
Ajax speelt zichzelf weg. Feyenoord hoeft er bijzonder weinig voor te doen.
XXXVI
Pikken ze in Amsterdam het defensieve spel van Dickie?
Slechtste competitiestart in bijna 60 jaar, na vandaag zullen er nog wel wat jaren bijkomen. Qua doelsaldo geen idee.alexbl69 schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:09:
Heeft Ajax ooit eerder na 5 spelronden een doelsaldo van min 2 gehad?
Dat is een dure fout geweest. Sjonge, hoeveel geld hij voor de komende jaren heeft weten uit te geven voor middelmaat is echt niet te beschrijven!Typhone schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:07:
[...]
En die Duitser ook hoop ik. Met z’n gekke gedrag.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Precies, Ajax speelt niet slecht, de scheidsrechter is tegen hun.toolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:09:
[...]
kijk anders ff naar je eigen spelers? gimenez bijvoorbeeld had al 2x een kaart kunnen/moeten krijgen voor zeuren.
Daar valt echt nog niets van te zeggen. Zijn ik enige en enorm grote fout is Steijn.Herman schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:10:
[...]
Dat is een dure fout geweest. Sjonge, hoeveel geld hij de komende jaren heeft weten uit te geven voor middelmaat is echt niet te beschrijven!
XXXVI
Wat een kansloze opmerking, altijd weer die eeuwig bullshit dat de scheidsrechter niet slecht kan zijn als 1 van de teams ook slecht speelt.HollowGamer schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:10:
[...]
Precies, Ajax speelt niet slecht, de scheidsrechter is tegen hun.
Niet dat Gozubuyuk echt slecht fluit, wel irritant. Maar het moet een keer ophouden met zulke domme opmerkingen
Ik heb geen eigen spelers.toolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:09:
[...]
kijk anders ff naar je eigen spelers? gimenez bijvoorbeeld had al 2x een kaart kunnen/moeten krijgen voor zeuren.
Hij heeft blijkbaar wel kaarten op zaktoolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:11:
en de derde keer... rot toch een eine op guzubuyuk als je zelfs nu nog weigert om kaarten te geven
Vanavond -4 gok ik.alexbl69 schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:09:
Heeft Ajax ooit eerder na 5 spelronden een doelsaldo van min 2 gehad?
Dit is toch niet te gelovenDj-sannieboy schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:12:
[...]
Hij heeft blijkbaar wel kaarten op zak
dat is het andere uiterste. feyenoord maakt de fouten van ajax gewoon slim en effectief af daar is niks op af te dingen.HollowGamer schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:10:
[...]
Precies, Ajax speelt niet slecht, de scheidsrechter is tegen hun.
Rustaaagh.toolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:12:
en nou wel enorme held...
Ik snap dat Gimenez wellicht ook een kaart verdiend inmiddels, maar er waren ook al 3 Ajacieden die hij gespaart heeft.
Gozu is voor iedereen even slecht
wel? af en toe ja...Agent47 schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:12:
Kijk deze scheidsrechter geeft wel geel bij zeuren. Is echt random
Verwijderd
2de gele kaart al dit Seizoen voor Timo om zeuren...Agent47 schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:12:
Kijk deze scheidsrechter geeft wel geel bij zeuren. Is echt random
Let's go Feyenoord
Als dat punten oplevert, wel.D-e-n schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:10:
[...]
Als je krijgt naar FEY, toen was het ook slecht, Advocaat kwam, en het liep stukken beter.. je kan mij toch niet wijsmaken dat geen van die aankopen niet kan voetballen?
Wisselen maar die vent.Trishul schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:13:
O God wellenreuther weer met zn gezeur, ongelooflijk. Gelukkig geeft Wieffer hem een duw.
taylor misschien eerder, en gaaei voor die terugspeelbal... maar niemand die er 3x om vraagt en niks krijgtLZ86 schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:12:
[...]
Rustaaagh.
Ik snap dat Gimenez wellicht ook een kaart verdiend inmiddels, maar er waren ook al 3 Ajacieden die hij gespaart heeft.
Gozu is voor iedereen even slecht
Dit was ook meer dan een terechte gele kaart.Dj-sannieboy schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:12:
Hij heeft blijkbaar wel kaarten op zak
edit: en staking...weer een eencellige randdebiel die het moet verpesten door vuurwerk op het veld te gooien....man man man...
Te Kloese weet nog wel een nettenleverancier
Verslaggever, er is wel een oplossing.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
PSN: Finally_Chris
Voordat dat gelijk staat moeten de Ajax supporters nog wel even hoorCR1691 schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:15:
Bij Ajax mogen ze voorlopig ook hun mondje houden over feyenoordsupporters. Dit is doelbewust een wedstrijd verzieken. Kansloos gedrag.
[ Voor 56% gewijzigd door ephymerous op 24-09-2023 15:16 ]
XXXVI
als Steijn op moet donderen (100% inmiddels voor mij) staat Jordi Cruijff met stip op 1 gok ik zo.D-e-n schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:10:
[...]
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024