Feyenoord spant zich niet echt in voor zover.
Ajax lekker aan het draven zoals Slot al anticipeerde. Moe laten worden en toeslaan?
Ajax lekker aan het draven zoals Slot al anticipeerde. Moe laten worden en toeslaan?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Hoe kom je daar nou weer bij?AMARONE schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:36:
[...]
Je speelt hoe Feyenoord speelt en Ajax speelt hun eigen spel bedoel je.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Omdat het precies zo gaat zoals Slot vooraf zei. Ajax 15 minuten laten razen, dan wordt het vanzelf weer rustiger.donleone83 schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:37:
[...]
Ja. Feyenoord zet duidelijk lager druk dan normaal. Snap ik ook nog niet helemaal.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
nggyu nglyd
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uoIqo9GPTZk3mzCIGS2iBmvL.jpg?f=user_large)
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
XXXVI
[ Voor 32% gewijzigd door Vos op 24-09-2023 14:42 ]
Heel jong ook nogLZ86 schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:41:
Wat een beest is die Gimenez ook dan zeg.
Ramt m zowat door de touwen
[ Voor 8% gewijzigd door Dj-sannieboy op 24-09-2023 14:46 ]
Komende week hebben we een trainer die hopelijk weer tactisch iets kan. In elk geval doelpuntenmaker alvast goed voor de pouleephymerous schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:40:
Haha schiet ze anders zelf in het doel, wat slecht verdedigen zeg.
Heb je die van Ajax al gezien? Vooralsnog is het gewoon een fel duel wat twee kanten op kan gaan.Dj-sannieboy schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:42:
Feyenoord is lekker bezig met de overtredingen
Verwijderd
Uhm? Net niet gezien hoe Brobbey Hancko een schop gaf?Dj-sannieboy schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:42:
Feyenoord is lekker bezig met de overtredingen
[ Voor 43% gewijzigd door LZ86 op 24-09-2023 14:45 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Trishul op 24-09-2023 14:46 ]
Veruit de gevaarlijkste Ajacied, niet heel gekTrishul schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:45:
Hm Forbs wordt vaak dubbel gedekt door Feyenoord. Interessant.
Mwah, ook maar omdat Feyenoord het een soort toelaat.Verwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:46:
Ajax wel de betere in het eerste kwartier.
XXXVI
Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 17% gewijzigd door ephymerous op 24-09-2023 14:49 ]
XXXVI
Flickr PSN ID= cheironnl
Ahum...Vos schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:41:
Één te slap, ander te laat. Zo kennen we Ajax weer.
Niet te hopen dat ieder schot raak gaat zijn
nggyu nglyd
Twente komt eraan!
Verwijderd
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nou nou, twee grote persoonlijke fouten van die Deen.Gunner schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:51:
Ik luister even via radio 1 voordat de echte wedstrijd begint zomaar ze fileren de defensie (de Deense back?) volkomen
Ik dacht ook net: die netten in de Kuip zijn eigenlijk best wel nuttig.
Ja dit dus. Ik vind dat Steijn ook heel weinig te verwijten valt. Dit zijn gewoon fouten van de spelers en met name spelers die gewoon niet het niveau hebben wat een speler bij Ajax hoort te hebben.cheiron schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:49:
Hier valt ook niet tegen aan te coachen...
Haha pas maar op met dit soort opmerkingen. Voor je het weet krijg je ‘m hier ook om de orenJoteW schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:51:
Oh god er ligt welgeteld weer één bekertje, wat een jank land zijn we geworden.
Jawel, dat het vandaag voorin niet slecht eruit ziet doet er niets aan af. Mij part ontsla je deze KKD trainer in de rust.silmaril8 schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:53:
[...]
Ik vind dat Steijn ook heel weinig te verwijten valt.
[ Voor 34% gewijzigd door ephymerous op 24-09-2023 14:55 ]
XXXVI
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
True that! Laat me een beetje lol hebben.
Verwijderd
Hij stelt die Deen toch op, je moet gewoon de ervaren Rensch opstellensilmaril8 schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:53:
[...]
Ja dit dus. Ik vind dat Steijn ook heel weinig te verwijten valt. Dit zijn gewoon fouten van de spelers en met name spelers die gewoon niet het niveau hebben wat een speler bij Ajax hoort te hebben.
Alhoewel beide goals wel echt fantastisch door Gimenez werden afgemaakt. Voor mij echt de beste spits van de Eredivisie.
Hopen op een Senesi, die begon ook dramatisch.D-e-n schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:54:
[...]
Maar dat is gewoon een Kroatisch international. Die moet toch wat kunnen?
Volgens mij is helemaal niemand blij met Halsema als burgemeester?Verwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:55:
Nou, Halsema zit er.
Als het nog een keer gebeurd M.E optrommelen en de hele Arena leeg vegen.
Dan maar zonder publiek verder.
Gaeei en Sutalo spelen met een enorme lading stront in de broek.Gunner schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:51:
Ik luister even via radio 1 voordat de echte wedstrijd begint zomaar ze fileren de defensie (de Deense back?) volkomen
Het probleem is dat je ergens een lijn moet trekken.dutchgio schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:55:
De bekergooi regel mag ook wel weer opgeheven worden, slaat nergens op.
Ook het einde van mij. God wat zijn die samen slecht.LZ86 schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:57:
Rensch warmlopen. Dat is dan mentaal toch ook het einde van die Gaaiei?
Genoeg spelers die daarna de weg omhoog hebben gevonden. Deze is ook pas 20 jaar, dus genoeg tijd om zich te herstellen.LZ86 schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:57:
Onzin, prima regel dit. Nu even pijnlijk maar laat iedereen er maar aan wennen dat asociaal gedrag niet kan. En wat sociale controle op de tribunes kan ook geen kwaad.dutchgio schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:55:
De bekergooi regel mag ook wel weer opgeheven worden, slaat nergens op.
Mwa, kan ook een tactiek zijn geweest dat niet gewerkt heeft. Gaaei is meer een aanvallende back. De 'losse rechterkant' strategie van Steijn werkt niet. Rensch erin logisch, meer duelkracht.LZ86 schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:57:
En al 19 minuten de boel open!LZ86 schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:58:
Nouja, Ajax nu toch net 9 minuten de boel achterin goed dicht gehouden
Ik heb Rensch heel veel zien schutteren sinds het begin van dit seizoen. En afgelopen jaar was het ook niet al te best.Exocet schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:55:
Hij stelt die Deen toch op, je moet gewoon de ervaren Rensch opstellen
[ Voor 4% gewijzigd door silmaril8 op 24-09-2023 15:02 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq