Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 196 Laatste
Acties:
  • 339.019 views

Onderwerpen

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:59

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
LZ86 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:10:
Maar het was gisteren bij Ajax vrij evenwichtig. Maar het had me ook niet verbaasd als Ajax gewoon had verloren. Daar was kans genoeg op. Marseille meer kansen gehad die ze hadden moeten benutten dan die ene gemiste kans van Bergwijn die erin had gemoeten.
De 100% kansen van Taylor en Brobbey gemist begrijp ik dus? ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Gonadan schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:31:
[...]

Bergwijn bedoel je ipv Brobbey (kans op 4-2) denk ik?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:00
Gonadan schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:31:
[...]

De kans op 4-2 was eigenlijk de enige die gewoon 100% had MOETEN zitten.
De andere waren zeker kansen hoor, alleen niet zo groot als die op de 4-2.

Maar op dat moment had Marseille in de eerste helft ook eigenlijk al op voorsprong moeten staan. Gorter heeft Ajax in een grote fase echt op de been gehouden

• Gonadan

Gonadan

LZ86 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:36:
De kans op 4-2 was eigenlijk de enige die gewoon 100% had MOETEN zitten.
De andere waren zeker kansen hoor, alleen niet zo groot als die op de 4-2.

Maar op dat moment had Marseille in de eerste helft ook eigenlijk al op voorsprong moeten staan. Gorter heeft Ajax in een grote fase echt op de been gehouden
Het is wat je wil zien en daar kunnen we het nog lang over hebben, maar feit is dat Taylor ook een aantal grote kansen had en dat er simpelweg wel meer kans op een doelpunt was dan die ene misser van Bergwijn. Dat was mijn punt. :)
Gynnad schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:33:

Bergwijn bedoel je ipv Brobbey (kans op 4-2) denk ik?
Nope, die staat er nog los van.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-11 08:50

amahusu

taking over the world!

Gonadan schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 16:17:
[...]

Het is wat je wil zien en daar kunnen we het nog lang over hebben..
OM: 25 schoten, 12 op doel, 5 geblokt
Ajax: 13 schoten, 5 op doel, 2 geblokt

ervanuitgaande dat aan beide kanten alle schoten op doel erin zouden vliegen dan was Ajax er met 7 doelpunten verschil afgegaan ;)

daarom snap ik de bijna hosanna stemming van sommige supporters (en de media) niet dat er een stijgende lijn is ingezet. Misschien dat er 1 of 2 spelers eindelijks eens iets van een niveau haalden, maar qua spel zou ik me toch echt ernstig zorgen maken. Vorig weekend tegen twente 24 schoten tegen (waarvan 9 op doel) en zelf 10 schoten (waarvan 2 op doel). Maar als dit die stijgende lijn is waar ze het dan over hebben, tegen een OM dat ik slechter voor de dag vond komen dan twente, dan zijn die strohalmpjes wel erg dun en kort

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• Gonadan

Gonadan

Geloof wat je wilt geloven, ik zat erbij en vorm mijn eigen mening. Statistieken zijn leuk maar als je zag wat voor vuurpijlen over Gorter heen gegaan en zijn wat voor rollertjes hij opgeraapt heeft dan weet je wat die getallen daadwerkelijk betekenen.

Mijn hoop is nog lang niet vervlogen en gisteren heeft dat gevoel alleen maar versterkt. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-11 08:50

amahusu

taking over the world!

Ik hoop het ook voor je dat de stijgende lijn is ingezet, maar heb ernstig m'n twijfels of het kamikaze-voetbal dat Steijn nu op de mat ligt the way to go is, puur kijkend naar de statistieken. Zou het misschien niet verstandiger zijn om bijv. eerst alles verdedigend op orde te krijgen (en je taktiek te wijzigen) zodat je een basis hebt van waaruit je verder kan werken en ontwikkelen, ipv de "wij zijn ajax dus wij moeten aanvallend voetbal spelen en de tegenstander onze wil opleggen" opvatting die m.i. nu heerst.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• LZ86
amahusu schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 16:37:
[...]

ervanuitgaande dat aan beide kanten alle schoten op doel erin zouden vliegen dan was Ajax er met 7 doelpunten verschil afgegaan ;)

daarom snap ik de bijna hosanna stemming van sommige supporters (en de media) niet dat er een stijgende lijn is ingezet. Misschien dat er 1 of 2 spelers eindelijks eens iets van een niveau haalden, maar qua spel zou ik me toch echt ernstig zorgen maken. Vorig weekend tegen twente 24 schoten tegen (waarvan 9 op doel) en zelf 10 schoten (waarvan 2 op doel). Maar als dit die stijgende lijn is waar ze het dan over hebben, tegen een OM dat ik slechter voor de dag vond komen dan twente, dan zijn die strohalmpjes wel erg dun en kort
Precies. OM was vooral aan het draven. Dus die gaven zeeën van ruimte weg. Dat gaat Feyenoord een stuk minder doen. Ook Twente gaf een stuk minder ruimte weg dan OM. En daartegen was Ajax echt kansloos.

Maar goed, de klassieker blijft een pot opzich. Het zou ook compleet typisch zijn als Feyenoord zijn slechtste pot van de afgelopen 2 jaar speelt en Ajax m wint. Maar dat de verhoudingen eens andersom zijn qua favorietenrol is wel uniek. Normaal calculeer je een 0 punten in de Arena wel in als Feyenoordfan, nu zou je eigenlijk balen als je zonder 3 punten daar weggaat.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:39
Als Feyenoord niet weet te winnen van Ajax in huidige malaise, dan weet ik het ook niet meer. De ervaren verdediging van Feyenoord staat als een huis, dus verwacht nauwelijks doelpunten tegen. Die van Ajax, tja, die is nog echt in opbouw. Ze hebben ook een betere keeper, de spits hoeft minder te doen dan Brobbey. Tactisch betere coach, ga zo maar door.

• LZ86
Trishul schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 17:08:
Als Feyenoord niet weet te winnen van Ajax in huidige malaise, dan weet ik het ook niet meer. De ervaren verdediging van Feyenoord staat als een huis, dus verwacht nauwelijks doelpunten tegen. Die van Ajax, tja, die is nog echt in opbouw. Ze hebben ook een betere keeper, de spits hoeft minder te doen dan Brobbey. Tactisch betere coach, ga zo maar door.
Trauner was vandaag ziek. Dus hopen dat ie zondag mee kan doen

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:29
Klein speldenprikje, ik vond hem grappig
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bXrqDf_QnKQry3Uf09wx-Vq3b5k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dmdPLk7R8n7YFE45kObZha3b.jpg?f=fotoalbum_large

WoT stats

Verwijderd

Trishul schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 17:08:
Altijd een wedstrijd op zich.

Zijn wel meerdere keren geweest de afgelopen 20 jaar dat Feyenoord beter in vorm was en Ajax niet.
En, dan gingen we toch naar huis met een nederlaag.

Je zag het zelfs vorig jaar ook en het jaar daarvoor.
Voetballen in de Arena tegen Ajax, het is altijd anders.
(Maar, ik heb een beetje de hoop dat na vorig jaar de meeste spelers hier ditmaal geen last van krijgen.)

Maar, ik zal er als Feyenoord nooit gerust op zijn als we naar Amsterdam toe moeten.
(Ok, ik ben als Feyenoorder nooit gerust, maar goed. :P )

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het moet raar lopen wil Feyenoord niet winnen. Uiteraard een wedstrijd op zich, maar het verschil in vorm en organisatie is nu zo groot.

Verwijderd

Exocet schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 22:19:
Het moet raar lopen wil Feyenoord niet winnen. Uiteraard een wedstrijd op zich, maar het verschil in vorm en organisatie is nu zo groot.
Voetbal loopt soms raar.

Ik bedoel, kijk naar gisteren.
Had iemand verwacht wat er bij AZ gebeurde?
Als zoiets al kan gebeuren, waarom zou Ajax dan niet kunnen verassen tegen Feyenoord?

En, ik ben het ondertussen wel gewend.
Als een ploeg uit vorm is, dan vinden ze vorm tegen Feyenoord.

Als een spits 10 wedstrijden niet heeft gescoord, scoren ze tegen Feyenoord. :P

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:42
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 22:26:
[...]

Als een spits 10 wedstrijden niet heeft gescoord, scoren ze tegen Feyenoord. :P
Meestal ook minimaal twee goals. En spelers die echt nooit scoren, scoren wereldgoals tegen Feyenoord. Ricardo van Rhijn: 295 wedstrijden betaald voetbal, 11 goals, waarvan 1 vrije trap geloof ik. Die onmogelijke bal tegen Feyenoord in misschien wel de meest onterecht verloren Klassieker in de Arena ooit, waarbij Feyenoord in de eerste tien minuten al drie keer paal en lat had geraakt.

Kortom: ik ben nooit gerust op een goede afloop tegen Ajax. Hoe slecht ze ook in vorm zijn. Feyenoord is de afgelopen tien jaar zo ontzettend vaak veel sterker geweest dan Ajax in de wedstrijd om vervolgens toch met maximaal een gelijkspel van het veld af te stappen.

[ Voor 14% gewijzigd door donleone83 op 23-09-2023 08:22 ]

• Gonadan

Gonadan

amahusu schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 16:48:
Ik hoop het ook voor je dat de stijgende lijn is ingezet, maar heb ernstig m'n twijfels of het kamikaze-voetbal dat Steijn nu op de mat ligt the way to go is, puur kijkend naar de statistieken.
Zou het misschien niet verstandiger zijn om bijv. eerst alles verdedigend op orde te krijgen (en je taktiek te wijzigen) zodat je een basis hebt van waaruit je verder kan werken en ontwikkelen, ipv de "wij zijn ajax dus wij moeten aanvallend voetbal spelen en de tegenstander onze wil opleggen" opvatting die m.i. nu heerst.
Tja ik kan hier niet zoveel mee. Je hebt blijkbaar niets mee gekregen van de tactiek van de afgelopen wedstrijden en wat er daadwerkelijk op het veld gebeurd is. Op basis van wat cijfertjes kan je geen spelbeeld vormen.

Het team is pas net compleet en men is nog zoekende. Tegen Twente stond het juist erg verdedigend maar dat ging evengoed mis door slechte communicatie en uitvoering.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

ElPaco schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 17:22:
Klein speldenprikje, ik vond hem grappig
[Afbeelding]
De vorige die me dat liet zien was een AZ-er, toen kwam karma om de hoek. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ElPaco
Gonadan schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 10:29:
[...]

De vorige die me dat liet zien was een AZ-er, toen kwam karma om de hoek. ;)
Wij hebben onze karma woensdag al gehad ;)

WoT stats

• Gonadan

Gonadan

LZ86 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 16:57:
Precies. OM was vooral aan het draven. Dus die gaven zeeën van ruimte weg. Dat gaat Feyenoord een stuk minder doen. Ook Twente gaf een stuk minder ruimte weg dan OM. En daartegen was Ajax echt kansloos.
Feyenoord draaft ook veel maar wel gerichter. Ik vrees een tactiek van de spelers afjagen die wat minder comfortabel aan de bal zijn. Als Feyenoord dat goed doet dan schat ik Ajax nog niet ver genoeg in om daar onderuit te voetballen. Dat leidt dan onherroepelijk tot balverlies en kansen voor Feyenoord.
Maar goed, de klassieker blijft een pot opzich. Het zou ook compleet typisch zijn als Feyenoord zijn slechtste pot van de afgelopen 2 jaar speelt en Ajax m wint. Maar dat de verhoudingen eens andersom zijn qua favorietenrol is wel uniek. Normaal calculeer je een 0 punten in de Arena wel in als Feyenoordfan, nu zou je eigenlijk balen als je zonder 3 punten daar weggaat.
Wat ik met name uniek vind je dat er nu fans zijn die denken dat ze wel even gaan winnen. Feyenoord is wel vaker favoriet geweest in goede seizoenen naar dat fans zoveel vertrouwen uitspreken zie je zelden.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

ElPaco schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 10:34:
[...]

Wij hebben onze karma woensdag al gehad ;)
Neuh die was ingecalculeerd. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ElPaco
1-0 of 2-0 was ingecalculeerd, compleet weggespeeld worden niet :P Dus ik tel hem toch voor de karma :P

WoT stats

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:26

Vos

AFCA

amahusu schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 16:37:
[...]

...
Ajax had een ietsjes hogere xG, jaja :+

• Gonadan

Gonadan

ElPaco schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 10:38:
1-0 of 2-0 was ingecalculeerd, compleet weggespeeld worden niet :P Dus ik tel hem toch voor de karma :P
Volgens Bosz waren ze niet weggespeeld hoor, die vond het wel mee vallen. Ik denk dat je rekenmachine stuk is. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ElPaco
Gonadan schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 10:45:
[...]

Volgens Bosz waren ze niet weggespeeld hoor, die vond het wel mee vallen. Ik denk dat je rekenmachine stuk is. :P
Nee maar die schat RKC ook hoger in dan Ajax/Feyenoord/alle anderen, of was dat v Nistelrooij? :P

WoT stats

• Gonadan

Gonadan

ElPaco schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 10:46:
Nee maar die schat RKC ook hoger in dan Ajax/Feyenoord/alle anderen, of was dat v Nistelrooij? :P
True, en waarschijnlijk krijg ik nu karma op mijn dak dus dat wordt 1-6 tenzij iemand anders het nog over zich afroept. @LZ86 kan jij niet nog even wat stoken dan draait het misschien nog weer de goede kant op. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LZ86
Gonadan schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 10:53:
[...]

True, en waarschijnlijk krijg ik nu karma op mijn dak dus dat wordt 1-6 tenzij iemand anders het nog over zich afroept. @LZ86 kan jij niet nog even wat stoken dan draait het misschien nog weer de goede kant op. :P
Nah, I'm good 8)

• Nimflix
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 08-12-2024
Europees voetbal voor Go Ahead Eagles d:)b

• Gonadan

Gonadan

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ElPaco schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 10:38:
Dan heb je Arsenal voor het weekend een hele tijd niet zien spelen?
1-0 of 2-0 verlies in Londen incalculeren was heel, heel naïef. Zeker aangezien dat was op basis van spel van PSV tegen wat Eredivisie prutsers.

• toolkist
  • Niet online
Kom op laat je Ajax hart spreken... We weten dat je het hebt 8)

Verwijderd

Ik zet zelf altijd een kleine weddenschap op Toto voor Ajax.

Ook al gaat het mis en verliest Feyenoord, is mijn dag toch nog een beetje goed. :)

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:03
Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 16:22:
Ik zet zelf altijd een kleine weddenschap op Toto voor Ajax.

Ook al gaat het mis en verliest Feyenoord, is mijn dag toch nog een beetje goed. :)
Ik zou het dit jaar op Feyenoord zetten. Dubbel plezier :p

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Is iedereen dronken bij VOL-HER?

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007

Superkiwi

Hoi doei

Cillessen valt uit en direct valt de 1-0 voor NEC. Roefs brengt geluk :)

*ninja-edit
Oh noes, daar ligt de 2-0 er ook al in. Dat gaat snel zo!

[ Voor 34% gewijzigd door Superkiwi op 23-09-2023 19:21 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:41
Ik zal wel niet helemaal scherp zijn, maar snap. Ist helemaal wat er van mij verwacht wordt?

Maar ik zie zo'n duel in de arena tussen Ajax en Feyenoord altijd als een duel op zichzelf. Feyenoord is in betere doen en staat al eventjes niet meer in de fik.
Had niet verwacht dat Ajax donderdag een puntje zou pakken en kansen zou hebben op meer, dus dat maakt voorspellingen ook lastiger te maken..

• Grotespeler
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 20-03-2024
Wat fluit Higler weer slecht zeg.

• ElPaco
Het heeft even mogen duren, maar hij ligt er eindelijk in hoor. En nu rustig uitlopen.

WoT stats

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
ElPaco schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 20:29:
Het heeft even mogen duren, maar hij ligt er eindelijk in hoor. En nu rustig uitlopen.
Niet alleen het doelpunt liet lang op zich wachten maar het spel is niet om aan te zien tot nu toe.

Het is niet de mooiste wedstrijd van het seizoen maar iets beter spel zou wel prettig zijn.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Niks rustig. Ik heb 0-7 staan, gas erop! :9

• Napo
  • Niet online
Slechte kwaliteit shirtjes bij PSV of toch flink aan het shirt hangen?

• ElPaco
Whahaha. Shirt stuk trekken en nog niet fluiten. Lekker bezig!

WoT stats

• ElPaco
Bij PSV doen ze een wedstrijdje wie de grootste kans kan missen. Lozano staat voor na die kopbal.

WoT stats

• ElPaco
Mooie combi! Zat er goed in zeg!

WoT stats

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:58

Quad

Doof

Arsenal of Almere uit. Noa Lang is even fanatiek en actief volgens mij. Dat kan ik echt wel waarderen, wat een verschil met ene Steven Bergwijn.

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• Napo
  • Niet online
Quad schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 20:45:
Arsenal of Almere uit. Noa Lang is even fanatiek en actief volgens mij. Dat kan ik echt wel waarderen, wat een verschil met ene Steven Bergwijn.
Dat is wel flauw, Bergwijn heeft iedere wedstrijd ook gewoon dezelfde instelling.

Noa Lang is daarin trouwens wel een goed voorbeeld voor andere spelers. Gewoon alles geven in wedstrijden ondanks de tegenstander. Het blijft mij een raadsel waarom spelers het niet kunnen opbrengen tegen 'mindere' tegenstanders.

• ElPaco
Slechts 2 meter buitenspel haha. Verder wel mooi afgemaakt.

WoT stats

• Gonadan

Gonadan

jbdeiman schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 19:24:
Ik zal wel niet helemaal scherp zijn, maar snap. Ist helemaal wat er van mij verwacht wordt?
Bij voorkeur dat je het op de een of andere manier 'jinxt' voor Feyenoord zodat Ajax tenminste een kans heeft. :P
Maar ik zie zo'n duel in de arena tussen Ajax en Feyenoord altijd als een duel op zichzelf. Feyenoord is in betere doen en staat al eventjes niet meer in de fik.
Had niet verwacht dat Ajax donderdag een puntje zou pakken en kansen zou hebben op meer, dus dat maakt voorspellingen ook lastiger te maken..
Donderdag kan inderdaad hoop bieden, maar ook valse en dat het zondag evengoed snel klaar is.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:36
Het ziet er allemaal goed uit voor Feyenoord. Er is veel vertrouwen, de spelers hebben meer rust gehad. Wel 2 blessures van de beste 11 die normaal de basis zijn. Ik geloof echt niet in een simpele overwinning. Ze zijn wel ligt favoriet.

• Quad

Quad

Doof

Noppert ontzettend zwak op de 0-2 van Excelsior..

nggyu nglyd

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:11

ST10©DE

Dus.............

Omdat ik ze gemist heb:

BAM!
BAM!
BAM!
BAM!

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Quad

Quad

Doof

ST10©DE schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 22:15:
Omdat ik ze gemist heb:

BAM!
BAM!
BAM!
BAM!
Kijk maar uit, Chinese rollen zijn illegaal.
Degelijk potje van PSV, maar was ook wel te verwachten.

nggyu nglyd

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:11

ST10©DE

Dus.............

Quad schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 22:18:
[...]

Kijk maar uit, Chinese rollen zijn illegaal.
Degelijk potje van PSV, maar was ook wel te verwachten.
Dat zijn de potjes waar PSV het vorig jaar heeft laten liggen in mijn herinnering. Dus dikke prima.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:41
Gonadan schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 21:02:
[...]

Bij voorkeur dat je het op de een of andere manier 'jinxt' voor Feyenoord zodat Ajax tenminste een kans heeft. :P

[...]

Donderdag kan inderdaad hoop bieden, maar ook valse en dat het zondag evengoed snel klaar is.
Helaas, dat zou ik nooit doen. teveel meegemaakt in die zin met Feyenoord om enerzijds te zeggen dat ze wel gaan winnen, maar anderzijds ook om te zeggen dat ze wel zullen gaan verliezen.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:00
Ik weet niet of dat nog zo leeft hoor bij die gastjes van tegenwoordig. Die zijn drukker met hun Insta en LV tasjes. Denk dat het ouderwetste "De Klassieker" gevoel allang en breed weg is, bij huidige generatie tenminste.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
chim0 schreef op zondag 24 september 2023 @ 09:49:
[...]

Ik weet niet of dat nog zo leeft hoor bij die gastjes van tegenwoordig. Die zijn drukker met hun Insta en LV tasjes. Denk dat het ouderwetste "De Klassieker" gevoel allang en breed weg is, bij huidige generatie tenminste.
Ik denk dat de “reach” van een ajax dat internationale top is een veel grotere indruk heeft gemaakt op de betreffende generaties (en dat voor hun genormaliseerd is) dan dat het Ajax van tegenwoordig doet op de huidige generatie.

Er zal weinig verschil zijn in fanatisme etc van supporters tussen toen en nu, maar waarschijnlijk wel in verwachtingen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Wellicht de meest overbodige poll die ik tot nu toe gemaakt heb maar misschien dat een enkeling denkt dat er toch andere optie dan 'winst Feyenoord' mogelijk is :+

Poll: Ajax vs Feyenoord
Winst Ajax
Winst Feyenoord
Gelijkspel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=405980&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

ST10©DE schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 22:28:
[...]

Dat zijn de potjes waar PSV het vorig jaar heeft laten liggen in mijn herinnering.
Onmogelijk. Vorig seizoen speelden ze geen potjes tegen Almere City :+

• Exocet
  • Niet online
Superkiwi schreef op zondag 24 september 2023 @ 10:57:
Wellicht de meest overbodige poll die ik tot nu toe gemaakt heb maar misschien dat een enkeling denkt dat er toch andere optie dan 'winst Feyenoord' mogelijk is :+

Poll: Ajax vs Feyenoord
Winst Ajax
Winst Feyenoord
Gelijkspel
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Na 3 stemmen al iemand die denk dat Ajax gaat winnen _O-

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Exocet schreef op zondag 24 september 2023 @ 11:01:
[...]

Na 3 stemmen al iemand die denk dat Ajax gaat winnen _O-
Dan weten we dat @LZ86 ook al wakker is ;)

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:36
AMSTERDAM - Sven Mislintat heeft zich de dag voor de Klassieker tegen Feyenoord de woede van de technische staf en andere medewerkers op De Toekomst op de hals gehaald. De technisch directeur van Ajax, tegen wie een extern onderzoek loopt wegens mogelijke belangenverstrengeling bij transfers, stormde volgens diverse bronnen de trainerskamer van Ajax en andere kantoortjes op het trainingscomplex binnen en voerde de druk op door over ’D-Day’ en het ’mogelijke ontslag van Steijn bij een nederlaag tegen Feyenoord’ te spreken. De trainer zelf was op dat moment niet aanwezig.

Bergwijn schijnt niet te kunnen spelen.

Bron: Telegraaf inderdaad
https://www.telegraaf.nl/...ajax-trainerskamer-binnen

[ Voor 8% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 24-09-2023 12:07 ]

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Dafuq? :?

Wanneer krijgt hij zijn kleuterschooldiploma?

(Als er iets van waar is ;) )

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:48
Lekkerboeie86 schreef op zondag 24 september 2023 @ 11:36:

De kans dat Ajax wint is zojuist verdubbeld, van 2% naar 4% :+

XXXVI

• Exocet
  • Niet online
AMSTERDAM - Sven Mislintat heeft zich de dag voor de Klassieker tegen Feyenoord de woede van de technische staf en andere medewerkers op De Toekomst op de hals gehaald. De technisch directeur van Ajax, tegen wie een extern onderzoek loopt wegens mogelijke belangenverstrengeling bij transfers, stormde volgens diverse bronnen de trainerskamer van Ajax en andere kantoortjes op het trainingscomplex binnen en voerde de druk op door over ’D-Day’ en het ’mogelijke ontslag van Steijn bij een nederlaag tegen Feyenoord’ te spreken. De trainer zelf was op dat moment niet aanwezig.

Stormde? Laat me raden, Telegraaf?

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:39

Bronvermelding misschien?

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:51
Exocet schreef op zondag 24 september 2023 @ 12:02:
[...]

Stormde? Laat me raden, Telegraaf?
De NOS meld het ook, lijkt wel waar te zijn, wat een idioot is die vent. Wat mij betreft gelijk wegsturen, moet nu sowieso kunnen na bedreigingen.

Kat in het nauw..

[ Voor 3% gewijzigd door Stylze op 24-09-2023 12:07 ]

Playstation 5

• Exocet
  • Niet online
Stylze schreef op zondag 24 september 2023 @ 12:07:
[...]

De NOS meld het ook, lijkt wel waar te zijn, wat een idioot is die vent. Wat mij betreft gelijk wegsturen, moet nu sowieso kunnen na bedreigingen.

Kat in het nauw..
Die citeren inderdaad de Telegraaf, dus grote vraag of dit waar is.
Die voeren al weken een campagne tegen Mislintat.

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 25-11 20:49
Als dit waar is moet het einde verhaal zijn. Dit kan echt niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Kist op 24-09-2023 12:12 ]

• Stylze
Exocet schreef op zondag 24 september 2023 @ 12:11:
[...]

Die citeren inderdaad de Telegraaf, dus grote vraag of dit waar is.
Die voeren al weken een campagne tegen Mislintat.
Dit is vrij eenvoudig na te checken bij de desbetreffende mensen, de telegraaf lult vaak onzin maar lijkt me sterk dat ze dit uit hun duim zuigen.

Playstation 5

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:29
Ik gok forbs op links, en wie zal dan op rechts komen?

Of zal hij forbs op links blijven zetten omdat hij dit als zijn plek ziet

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:22
Ik ben benieuwd, wanneer gaat Vitesse weer voetballen? Ik zat tegen PSV in het stadion en de eerste helft daar was erg goed, maar sindsdien is het helemaal niets meer...

Verwijderd

Bergwijn er niet bij?
Schat ik de kansen van Ajax toch weer een stukje hoger in.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:12
Ik zal wel de enigste zijn maar vind het totaal niet gek dat in een topsport klimaat de TD tegen de hoofdtrainer zegt dat hij de eerste volgende wedstrijd MOET winnen na een aantal slechte resultaten. Het is ook lekker stemmingsmakerij van de Telegraaf een paar uur voor de wedstrijd, ze hadden dit bijvoorbeeld ook pas maandag kunnen publiceren maar zou mij niks verbazen dat ze nog steeds geïrriteerd zijn dat al hun lekkende bronnen deze zomer opgedroogd zijn. En dus ook dat Mislintat eerder op zoek was naar Steijn omdat verplicht winnen persoonlijk te vertellen maar hem niet kon vinden en dat de Telegraaf er dus van maakt dat hij allemaal kantoren in is gegaan

• D-e-n
  • Laatst online: 20:43
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 12:49:
Bergwijn er niet bij?
Ik ben er ook niet gerust op. Dit zijn toch vaak wedstrijden op zichzelf. Feyenoord heeft thuis ook wel eens van een Ajax gewonnen dat over de gehele competitie gewoon veel en veel beter was.

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 12:49:
Bergwijn er niet bij?
Op voetbalprimeur noemen ze het een tegenvaller voor Steijn.... hoe dan?

• Pompi
Weer een nieuw middenveld bij Ajax, met uitzondering van Hato en Brobbey zijn er volgens mij geen andere spelers geweest die in alle basisopstellingen tot nu toe hebben gestaan. Het ontbreken van vastigheden kan ook de oorzaak van veel problemen zijn.

• LZ86
Bijzondere opstelling wel. Berghuis naar recths. Die Forbs die het daar goed deed naar links.
En die Vos ook weer op een andere plek geloof ik?

Nah, ik moet het eerst maar eens zien, maar de opstelling van Ajax geeft me wel hoop dat Feyenoord m kan gaan winnen.

• toolkist
  • Niet online
Pompi schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:27:
Weer een nieuw middenveld bij Ajax, met uitzondering van Hato en Brobbey zijn er volgens mij geen andere spelers geweest die in alle basisopstellingen tot nu toe hebben gestaan. Het ontbreken van vastigheden kan ook de oorzaak van veel problemen zijn.
Tahirovic kon je na donderdag toch niet met goed fatsoen laten staan?

• Pompi
toolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:28:
[...]

Niet perse nee, maar vind het ook wel weer Vos na 1 goede helft meteen tegen Feyenoord te laten starten. Vergeleken met donderdag zijn er eigenlijk 2 plekken op middenveld veranderd, je had er ook voor kunnen kiezen Berghuis op middenveld te laten en die Georgier of Godts in de aanval te zetten want dan blijven de aantal wisselingen wat meer beperkt. Want behalve plek wisselingen heb je nu dus ook wisselingen van spelers.

[ Voor 6% gewijzigd door Pompi op 24-09-2023 13:34 ]

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 25-11 20:49
toolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:23:
[...]

Op voetbalprimeur noemen ze het een tegenvaller voor Steijn.... hoe dan?
Bergwijn afwezig, beste Amsterdams voetbalnieuws sinds het vertrek van Overmars

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Pompi schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:34:
[...]

Niet perse nee, maar vind het ook wel weer Vos na 1 goede helft meteen tegen Feyenoord te laten starten. Vergeleken met donderdag zijn er eigenlijk 2 plekken op middenveld veranderd, je had er ook voor kunnen kiezen Berghuis op middenveld te laten en die Georgier of Godts in de aanval te zetten want dan blijven de aantal wisselingen wat meer beperkt. Want behalve plek wisselingen heb je nu dus ook wisselingen van spelers.
Godts zit er blijkbaar helemaal niet bij, dus dat lijkt ook geen optie.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:26

Vos

AFCA

LZ86 schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:28:
Bijzondere opstelling wel. Berghuis naar recths. Die Forbs die het daar goed deed naar links.

Nah, ik moet het eerst maar eens zien, maar de opstelling van Ajax geeft me wel hoop dat Feyenoord m kan gaan winnen.
Alleen maar door de opstelling? :p

• Gonadan

Gonadan

LZ86 schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:28:

Best een logische opstelling juist. Het enige nadeel is dat het geen bewuste keuze is van Steijn maar een moetje omdat Bergwijn kiespijn heeft.

Forbs op rechts is eigenlijk al een noodoplossing, hopelijk draait hij nu nog beter.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LZ86
Vos schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:47:
[...]

Alleen maar door de opstelling? :p
Ik ben een Feyenoorder. Arrogant gedrag past ons niet. 8) :+

Maar het is in het verleden té vaak misgegaan. Ik geloof t pas als de scheids affluit

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13:41

Qu3st

Vroeger toen ik geen zin in school of een toets had ging ik ook zeuren bij m'n moeder vanwege een zere kies. Goede smoes om niet nog meer af te gaan Steven.

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:28:
[...]

Al is het maar om hem te beschermen. Zodra Slot die erin ziet staan laat hij hem door twee man afjagen en dan gaat het net zo als tegen OM.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb in een poultje met vrienden 2-0 staan, terwijl de grootste diehard Ajacied die in ken 0-5 heeft ingevuld :p

Hij geen vertrouwen in zijn elftal, ik geen vertrouwen in de mindset vandaag. Bij verlies staat Spangen weer naast ons :p

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Qu3st schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:01:
Vroeger toen ik geen zin in school of een toets had ging ik ook zeuren bij m'n moeder vanwege een zere kies. Goede smoes om niet nog meer af te gaan Steven.
Donderdag was al te zien dat hij daar aan geholpen was, zal niet zozeer een smoes zijn.

• Stylze
Pompi schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:08:
Ik zal wel de enigste zijn maar vind het totaal niet gek dat in een topsport klimaat de TD tegen de hoofdtrainer zegt dat hij de eerste volgende wedstrijd MOET winnen na een aantal slechte resultaten. Het is ook lekker stemmingsmakerij van de Telegraaf een paar uur voor de wedstrijd, ze hadden dit bijvoorbeeld ook pas maandag kunnen publiceren maar zou mij niks verbazen dat ze nog steeds geïrriteerd zijn dat al hun lekkende bronnen deze zomer opgedroogd zijn. En dus ook dat Mislintat eerder op zoek was naar Steijn omdat verplicht winnen persoonlijk te vertellen maar hem niet kon vinden en dat de Telegraaf er dus van maakt dat hij allemaal kantoren in is gegaan
In deze situatie is dat toch totaal niet aan de orde, Mislintat die nu nog even een trainer zou wegsturen? Komop zeg

Playstation 5

• OMX2000
  • Laatst online: 20:16

OMX2000

By any means necessary...

PWM schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:05:
Ik heb in een poultje met vrienden 2-0 staan, terwijl de grootste diehard Ajacied die in ken 0-5 heeft ingevuld :p

Hij geen vertrouwen in zijn elftal, ik geen vertrouwen in de mindset vandaag. Bij verlies staat Spangen weer naast ons :p
Om eerlijk te zijn is er nu niks te zeggen over hoe het gaat. Ik heb wel een beeld hoe Feyenoord gaat spelen, maar wat Ajax gaat doen is voor mij de grote verrassing. Het blijft een thuiswedstrijd, dus toch een licht voordeel.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• D-e-n
  • Laatst online: 20:43
OMX2000 schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:22:
[...]

Om eerlijk te zijn is er nu niks te zeggen over hoe het gaat. Ik heb wel een beeld hoe Feyenoord gaat spelen, maar wat Ajax gaat doen is voor mij de grote verrassing. Het blijft een thuiswedstrijd, dus toch een licht voordeel.
Waar ik voor vrees is dat ze bij Ajax nu verdedigend wat beter staan. Het middenveld en de voorhoede lijken minder aanvallend dus zijn de ruimtes dan kleiner.

• Pompi
Stylze schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:14:
[...]

In deze situatie is dat toch totaal niet aan de orde, Mislintat die nu nog even een trainer zou wegsturen? Komop zeg
Dus een falende coach kan je niet ontslaan omdat er in de lagen erboven mogelijk problemen zijn? Vind dat los van elkaar staan, want je moet het beste voor je/de club doen en het dus niet als een get-out-of-jail kaart gebruiken.

• LZ86
Nou daar gaan we.

Ajacieden, succes en plezier!

Feyenoorders, lets go en hopen op t beste maar!

• Quad

Quad

Doof

Fijne wedstrijd iedereen. :)

nggyu nglyd

• ElPaco
Fijne wedstrijd allemaal! Voor degene in het stadion, de wachtlijsten bij de longarts is ongeveer 16 maanden ;)

WoT stats

• LZ86
Nou iig geen megafoon tokkie voor zover.

Daar was ie :(

[ Voor 16% gewijzigd door LZ86 op 24-09-2023 14:33 ]

Verwijderd

LZ86 schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:00:
[...]

Ik ben een Feyenoorder. Arrogant gedrag past ons niet. 8) :+

Maar het is in het verleden té vaak misgegaan. Ik geloof t pas als de scheids affluit
Het begint dusver zoals het altijd begint.

Wij lopen achteruit en spelen niet ons eigen spel en spelen daarmee Ajax in de hand.

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:16
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:36:
[...]

Wij lopen achteruit en spelen niet ons eigen spel en spelen daarmee Ajax in de hand.
Je speelt hoe Feyenoord speelt en Ajax speelt hun eigen spel bedoel je.

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:36:
[...]

Ja. Feyenoord zet duidelijk lager druk dan normaal. Snap ik ook nog niet helemaal.
Pagina: 1 ... 75 ... 196 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024