Zouden we dan toch nog ergens bovenaan staan over 25 minuten?dutchgio schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:31:
Brighton en AEK hebben ook een verassende stand ondertussen, wellicht is er toch nog hoop
En niemand begrijpt waarom.Crysania schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:30:
[...]
Hebben ze ook geprobeerd maar hij wilde zelf niet
Er komen geen grote clubs voor hem zoals hij al geruime tijd speelt
Ook nog 2 penalties voor Brighton..dutchgio schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:31:
Brighton en AEK hebben ook een verassende stand ondertussen, wellicht is er toch nog hoop
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dit is toch geen verrassing? Nog vier seizoenen in Amsterdam voor een meer dan prima salaris, en ook nog eens speeltijd krijgen.Deadsy schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:32:
[...]
En niemand begrijpt waarom.
Er komen geen grote clubs voor hem zoals hij al geruime tijd speelt
Waarom dan nu al de stap maken richting het middenoosten?
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Marseille komt wel (te)makkelijk tot de 16, maar daarna zijn het wel te grote ego’s die het zelf proberen. En Gorter zit er dan vaak toch prima bij.
[ Voor 66% gewijzigd door milotic op 21-09-2023 22:38 ]
Marseille loopt er nog steeds constant moeiteloos doorheen. Dus nee, ik zou niet zeggen dat het lek boven is.dutchgio schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:36:
Vos valt ook goed in hoor, zou het dan in zo'n wedstrijd eindelijk eens op z'n plaats vallen?
Al valt hij wel uitstekend in
Flickr PSN ID= cheironnl
Inderdaad, gewoon een andere linksvoorPompi schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:38:
Het zegt zoveel dat bijna alle Ajax aanvallen over rechts gaan, daar komt tenminste wel dreiging vandaan en Bergwijn vertraagd en straalt geen enkele dreiging uit. Zet die Georgier of Godts op die plek en laat de combi Forbs Gaaei voorlopig staan.
Doet het prima idd. Al blijft het billen knijpen tot het einde denk ikdutchgio schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:36:
Vos valt ook goed in hoor, zou het dan in zo'n wedstrijd eindelijk eens op z'n plaats vallen?
nggyu nglyd
Flickr PSN ID= cheironnl
Hij schiet 'm wel lekker binnen zeg
Float like a butterfly, sting like a bee.
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Tja als je kansen mist zoals Taylor en die van Bergwijn....
Bijna goed. Helaas.dutchgio schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:22:
Dat Marseille is wel heel slecht. Dat wordt dus 2-3 straks.
nggyu nglyd
Bedankt voor de jinx heJanW schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:32:
[...]
Zouden we dan toch nog ergens bovenaan staan over 25 minuten?
nggyu nglyd
Ik zag Berghuis een sprint trekken.. dat kwam er met veel moeite uit en hij stond 5 minuten na te hijgen.Quad schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:41:
Naja, er is nog tijd voor een (tegen)goal. Maar komop Steijn, je had allang wat nieuw energie erin moeten brengen.
Nu heeft hij nooit een beren conditie gehad volgens mij.
Krijg je wel de nodige goals te zien.
Maar wat een armoede
Alleen aan Berghuis?Hugo! schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:41:
Ik erger me echt mateloos aan Berghuis. Die man heeft het echt niet meer…
Behalve het aantal goals gaat een vergelijking met die wedstrijd van AZ niet echt op.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
nggyu nglyd
Nee klopt, ik roep het alleen maar voor stemmingmakerijbazzemans schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:43:
[...]
Behalve het aantal goals gaat een vergelijking met die wedstrijd van AZ niet echt op.
Uit tegen Brighton zelfs.Crysania schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:44:
Aek ook op voorsprong. Kan nog leuke poule worden
nggyu nglyd
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Dat is wel t meest ongunstige scenario. Op papier de zwakste broeder in de poule, die gaan zo al aan kop.Crysania schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:44:
Aek ook op voorsprong. Kan nog leuke poule worden
Ik heb die wedstrijd een tijdje gekeken. AEK is echt niet zwak.JanW schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:45:
Dat is wel t meest ongunstige scenario. Op papier de zwakste broeder in de poule, die gaan zo al aan kop.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Berghuis wissel te laat, de tank was al 10min. geleden leeg.
Ajax is de zwaksteJanW schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:45:
[...]
Dat is wel t meest ongunstige scenario. Op papier de zwakste broeder in de poule, die gaan zo al aan kop.
Van 2-0 voor? Zeker niet.Russel88 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:47:
Ooohhh wow. Ik zie dat het 3-3 is. Heeft Ajax de lek op tijd gedicht?
Ja dat zag ik al aankomen toen toen hij aanvoerder werd aan het begin van het seizoen..Kist schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:47:
En dan haal je Brobbey eraf in plaats van Bergwijn... ik snap het niet meer.
Dat is bij Rotterdam in de buurt.Russel88 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:47:
Ooohhh wow. Ik zie dat het 3-3 is. Heeft Ajax de lek op tijd gedicht?
Akpom zou op papier gewoon een goede spits moeten zijn, hij is geen winger.Kist schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:47:
En dan haal je Brobbey eraf in plaats van Bergwijn... ik snap het niet meer.
Voetballend gezien nog niet best, maar er werd in elk geval door een groot deel wel hard gewerkt. Maar verder toch ook verdedigend zwak, wel goed in de omschakeling aanvallend gezien.
Oh ik ook hoor. Dat was ook waarom ik daar zo van baalde. Bergwijn is in niks goed genoeg voor ook maar 1 club boven het niveau van de derde divisie van IJsland.Crysania schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:48:
[...]
Ja dat zag ik al aankomen toen toen hij aanvoerder werd aan het begin van het seizoen..
Dan zet je brobbey op de flank. Slechter dan Bergwijn is het nietHollowGamer schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:48:
[...]
Akpom zou op papier gewoon een goede spits moeten zijn, hij is geen winger.
Maar je kan ook Forbes op links en Brobbey en akpom samen in het midden om elkaar heen. Rechts vrij laten voor gaaijHollowGamer schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:48:
[...]
Akpom zou op papier gewoon een goede spits moeten zijn, hij is geen winger.
Dan kan alleen als beide spitsen op elkaar zijn ingespeeld, dan weten ze waar de andere (meestal) loopt.Crysania schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:50:
[...]
Maar je kan ook Forbes op links en Brobbey en akpom samen in het midden om elkaar heen. Rechts vrij laten voor gaaij
Mooie actie Taylor.
Uiteindelijk maakt het niet uit. Bergwijn moet gewoon op de tribune verdwijnen en nooit meer een wedstrijdtenue aankrijgen. Zelfs als elke andere speler geblesseerd is moet je hem daar lekker laten zitten.Crysania schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:50:
[...]
Maar je kan ook Forbes op links en Brobbey en akpom samen in het midden om elkaar heen. Rechts vrij laten voor gaaij
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Hij kan beter links voor gaan staan ipv Bergwijn.
nggyu nglyd
Flickr PSN ID= cheironnl
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Vos ook goed?Deadsy schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:52:
Of je haalt Bergwijn eraf en gaat met tien man verder
Eerste geel sloeg nergens op.. deze was logisch
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
nggyu nglyd
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024