Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Alle reddingen van Gorter waren recht op hem af, de 2-1 gewoon een blunder, korte hoek was de enige mogelijkheid, gewoon een blunder van Gorter. Tevens heeft ie werkelijk geen enkele bal klemvast, ook de eenvoudige niet, let er maar eens op.Harribo schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:51:
We kijken elk naar een andere wedstrijd??
En Hato, super talent, maar vanavond niet. Dekte bij de 2-1 ook de verkeerde man door waardoor er een gat viel. Alle gevaar komt via zijn kant.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ja, doorgaans zijn wingbacks verdedigend minder sterk, en zet je er een sterke verdediger achter. Had mogelijk ook de oplossing geweest tegen de goal van Aubameyang.Trishul schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:51:
[...]
Ja, ze kunnen eigenlijk beter 5-3-2 spelen met Medic ertussenin.
Edit: even los gezien dat je ook de ruimte die ze achterlaten als ze opkomen moet kunnen opvangen.
[ Voor 12% gewijzigd door floriz87 op 21-09-2023 21:57 ]
Aanvallend lijkt het wel oké maar het middenveld en de verdediging, daar staat/loopt het echt niet lekkerVos schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:43:
De organisatie is echt heel matig.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
De Ligt deed dat ook, ook als aanvoerder op een gegeven moment.Quad schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:54:
[...]
Hij delegeert alles van achteruit, voor een 17 jarige is dat belachelijk. Die moet juist leren van een mentor.
Alle spelbepaling loopt via hem.
Al kon die wel alles inleveren bij Frenkie en Schone.
Nou ja, daar heeft iemand toch wel gekeken naar zijn kwaliteiten?
Aanvallend oké? Wat is Bergwijn aan het doen behalve in de weg lopen? Brobbey is volledig onzichtbaar. Teylor is aanvallend ook weer zichzelf. Verkloot gewoon weer paar hele dikke kansen. De enige spelers die aanvallend brengen wat hoort zijn Forbs en Berghuis.Superkiwi schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:56:
[...]
Aanvallend lijkt het wel oké maar het middenveld en de verdediging, daar staat/loopt het echt niet lekker
Nederlander die van PSV naar Man United ging, Lazio en vervolgens Ac Milan. Die kon wel voetballen en dat wist iedere Nederlander.HollowGamer schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:56:
[...]
Nou ja, daar heeft iemand toch wel gekeken naar zijn kwaliteiten?
Zo is het wel!Tristan schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:54:
[...]
Misschien moeten ze deze uitleg even terug kijken in de rust
[YouTube: René tekent verschillende verdedigingstactieken en adviseert Steijn: ‘Je bent toch niet achterlijk?’]
Grote ruimtes
Ik vraag mij af wat het doet met de teamgeest. Bergwijn is aanvoerder, maar iemand die het nooit laat zien, vervolgens staat hij wel leuk te vertellen hoe slecht het was allemaal.Megupe schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:54:
[...]
Nu ff zonder sarcasme, deze wedstrijd is Hato aan de bal echt verschrikkelijk.
Gaaij aan de bal slecht, verdedigend slecht. Sosa en die Kroaat niet top.
Taylor bevestigd zijn onvermogen om een bal tussen 2 palen te schieten.
Tahirovic speelt bij Marseille.
Brobbey, speelt die?
Bergwijn is weer met zijn eigen potje bezig en laat de rest van het team staan.
Gorter, Berghuis en forbs een voldoende..
Betekent dat er echt niets beter is?
Precies, en dat is al meer dan het middenveld en de verdediging bij elkaar. Daarom zei ik "wel oké"Kist schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:58:
[...]
De enige spelers die aanvallend brengen wat hoort zijn Forbs en Berghuis.
True, maar laat ik het dan anders zeggen.. die werd wel aangetrokken. Nu staan er 4 te schutteren, wat ik gewoon echt vreemd vind voor Ajax. Die blonken altijd uit in goede scouting en jeugd.tiswat schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:58:
[...]
Nederlander die van PSV naar Man United ging, Lazio en vervolgens Ac Milan. Die kon wel voetballen en dat wist iedere Nederlander.
Hij heeft ook een paar goede reddingen verricht.Han schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:55:
[...]
Alle reddingen van Gorter waren recht op hem af, de 2-1 gewoon een blunder, korte hoek was de enige mogelijkheid, gewoon een blunder van Gorter. Tevens heeft ie werkelijk geen enkele bal klemvast, ook de eenvoudige niet, let er maar eens op.
En Hato, super talent, maar vanavond niet. Dekte bij de 2-1 ook de verkeerde man door waardoor er een gat viel. Alle gevaar komt via zijn kant.
Hato moet nog wat leren maar vergeet niet dat hij de hele linkerkant zo'n beetje moet verdedigen. Bergwijn,Taylor,sosa, allen verdedigen ze niet.
Dan vind ik het zeer knap van Hato.
Aanvallend liggen er genoeg kansen maar Bergwijn en dit keer ook Brobbey, bakken er weinig van.
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 21-09-2023 22:03 ]
En de opbouw verzorgt. Oké de laatste kans werd door hem veroorzaakt, maar verder elke aanval begint bij hem.Harribo schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:02:
[...]
Hij heeft ook een paar goede reddingen verricht.
Hato moet nog wat leren maar vergeet niet dat hij de hele linkerkant zo'n beetje moet verdedigen. Bergwijn,Taylor,sosa, allen verdedigen ze niet.
Dan vind ik het zeer knap van Hato
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Float like a butterfly, sting like a bee.
Als Renee het over voetbal heeft, dan is het prima, niet over politiek. Je ziet hem ook ontzettend ongemakkelijk en verveelt achter die tafel zitten, maar denkt ook aan zijn paycheck die binnenkomen.Tristan schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:54:
[...]
Misschien moeten ze deze uitleg even terug kijken in de rust
[YouTube: René tekent verschillende verdedigingstactieken en adviseert Steijn: ‘Je bent toch niet achterlijk?’]
Verder vind ik wel dat ze mogen vernieuwen bij Veronica. Kieft en Dick zie ik heel graag, liever dan die andere twee (Sneijder en Andy), maar vraag mij af of er niet iemand is zoals van der Vaart?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nu al gepasseerd door Vos, dat gaat sneller dan Wijndal en Hato vorig seizoen.Martinusz schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:05:
Wat is er met Branco gebeurd?
Was de Ligt ook niet ontzettend jong?Quad schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:54:
[...]
Hij delegeert alles van achteruit, voor een 17 jarige is dat belachelijk. Die moet juist leren van een mentor.
Alle spelbepaling loopt via hem.
Opzicht vind ik het meer opmerkelijk, dat ze zo weinig doen met eigen jeugd.
Goed om tahirovic er uit te halen in ieder geval. Kijken of het voor wat rust zorgt
Ander type middenvelderSempy schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:06:
[...]
Nu al gepasseerd door Vos, dat gaat sneller dan Wijndal en Hato vorig seizoen.
Taylor, Brobbey, Hato, Vos staan in het veld…HollowGamer schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:07:
[...]
Opzicht vind ik het meer opmerkelijk, dat ze zo weinig doen met eigen jeugd.
BergwijnMartinusz schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:10:
[...]
Taylor, Brobbey, Hato, Vos staan in het veld…
Sowieso, wanneer krijgt hij eens angermanagement, weer geel voor gedrag richting scheids.
[ Voor 66% gewijzigd door Quad op 21-09-2023 22:13 ]
nggyu nglyd
Flickr PSN ID= cheironnl
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Beste bij Ajax, met afstandHarribo schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:14:
Sublieme pass van Forbs
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Wel een Portugees.Kist schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:15:
Forbs! Ik begreep al niet dat er best wel wat fans waren die hem af aan het zeiken waren, maar wat een lekkere speler. Daar zit wel muziek in.
Taylor is wel wisselvallig (al scoort hij nu wel) en Brobbey is voor (te) veel geld teruggehaald.Martinusz schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:10:
[...]
Taylor, Brobbey, Hato, Vos staan in het veld…
Ja, het is wellicht jeugd, maar zelfde niveau als vroeger..
Maar hij? kapte wel netjes 2 Ajacieden volledig het bos in.Gunner schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:16:
Die nr 8 van Marseille kan beter American football gaan doen. Schiet echt alles hoog over.
nggyu nglyd
Forbes is wel een goeie vanavond. Die steekt er met kop en schouders bovenuit.
Wat een mafklapper
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Ik vind het overigens wel knap hoe ze altijd de mensen eruit kunnen plukken.
[ Voor 47% gewijzigd door HollowGamer op 21-09-2023 22:21 ]
nggyu nglyd
Flickr PSN ID= cheironnl
Haal die gozer eens af. Wat moet je nou met hem?
https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3HollowGamer schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:20:
Waren dat bij elkaar 12 bier? Of 9 per karton?
Hij legt het iig wel af tegen die Tukker bij FC Twente.HollowGamer schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:20:
Waren dat bij elkaar 12 bier? Of 9 per karton?
nggyu nglyd
.. en dan hebben de mensen te zeuren over hoe Mislintat erbij zat.
Kan je voorstellen als ze Driessen vanavond hadden gekozen voor deze wedstrijd..Harribo schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:24:
Leuke wedstrijd fijne commentator
Omdat hij te vaak zijn eigen man moet dekken en ook nog de spelers die het middenveld laat lopen moet op pikkenMartinusz schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:23:
Sutalo overtuigd mij ook nog niet echt, hoop bombarie gehaald maar…
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Laatste kans was gewoon zijn man, paar meter los. Aan de bal ook wat zenuwachtig.Deadsy schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:25:
[...]
Omdat hij te vaak zijn eigen man moet dekken en ook nog de spelers die het middenveld laat lopen moet op pikken
nggyu nglyd
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
4,6 miljoen, per jaar!HollowGamer schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:28:
Hoe duur was deze gozer ook alweer?
nggyu nglyd
Aan die aanval dan, hè.
[ Voor 32% gewijzigd door Quad op 21-09-2023 22:30 ]
nggyu nglyd
Zelfs daar is die niet goed genoeg voor. Stuur hem maar gratis naar de zandbak. Als die niet naar die in het midden oosten wil, dan stuur je hem maar die bij de lokale school. Echt wegwezen die man.dutchgio schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:28:
Bergwijn mag voortaan wel in Jong spelen.
Man man man
Heeft ze zondag tijd?Harribo schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:28:
Die had mijn grootje er nog ingewerkt...
Heeft al genoeg gekostDeadsy schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:30:
Bergwijn had ik voor een kleine zak geld naar de zandbak gestuurd
Hebben ze ook geprobeerd maar hij wilde zelf nietDeadsy schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:30:
Bergwijn had ik voor een kleine zak geld naar de zandbak gestuurd
nggyu nglyd
Misschien hadden ze het bij de Spurs goed gezien, prima als super sub, maar niet goed genoeg voor de basis.DeKever schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:29:
Bergwijn, dit kan je wel. Hier ben je goed in. Iedereen weet het, alleen ben je het zelf vergeten.
Maar goed, de Spurs lachen zich nog altijd kapot dat ze hun geld hebben terugverdiend en van hem af zijn.
Ik wil echt dat Nederlandse spelers uitblinken, maar ik zie het gewoon niet.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024