Dat is wel erg makkelijk naar 819 kijken. Ajax staat nu 11e, dat is anders dan 4 punten achter op de 2e plek. 11e betekent dat je beter moet gaan spelen dan de 10 clubs boven je en dat zie ik echt niet gebeuren op dit moment, en als het al gaat gebeuren over een paar maanden dan is de schade al heel groot.gws24 schreef op zondag 3 september 2023 @ 22:30:
Ondanks dat het spel van de afgelopen 2 wedstrijden niet goed was van Ajax moeten we ook niet vergeten dat qua verliespunten Ajax nog gelijk staat met Feyenoord. In die zin is er dus nog niet super veel verloren, het moet wel snel veel beter natuurlijk. Daarnaast liep het bij Feyenoord 2 wedstrijden geleden ook nog niet echt en bij PSV viel het ook de eerste 2 wedstrijden tegen en beide lijken het nu redelijk goed te doen. Kan zo maar (hoop ik) ook bij Ajax gebeuren als de spelers wat meer aan elkaar gewend raken.
Bij PSV en Feyenoord is wel degelijk een plan zichtbaar hoe er gespeeld moet gaan worden, je ziet dan ook dat nieuwe spelers veel sneller in passen. Ajax krijgt nu 2 wedstrijden tegen Twente die gedeeld eerste staan en Feyenoord de huidige kampioen. Ik zie Ajax deze wedstrijden nu echt niet winnen. Met een beetje pech sta je dus over 14 dagen al op 10 punten achterstand als de rest alles wint. En dan zit er ook nog een EL wedstrijd tussen tegen Marseille.
Er komt nu eerst een interland periode (EK kwalificatie) aan waar Ajax ook een paar spelers mag afstaan, kan ook niet echt in het voordeel werken lijkt me.
edit: van Halst aangesteld als directeur https://www.voetbalprimeu...t-algemeen-directeur.html
[ Voor 5% gewijzigd door GrooV op 04-09-2023 08:58 ]
/f/image/4Gf4HogcglJGhh7jhV8B7DTI.png?f=fotoalbum_large)